Vi på Submit söker nu efter personer till vår bemanningspooli Stockholm under vintern och våren.Om oss: Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut.Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Arbetsuppgifter: Som anställd hos oss skickar vi ut dig på olika uppdrag hos våra kunder. Arbetet kan variera, allt ifrån större projekt till kortare uppdrag. Att ansluta sig till bemanningspoolen innebär att man kan bli tilldelad ett jobb redan nästa dag, därför är det viktigt med flexibilitet. Anställning utan krav på erfarenhet, vi ser enbart att du har följande personliga egenskaper.Profil: God förmåga att ta egna initiativ Engagerad och ansvarstagande Flexibel och kan hoppa in med kort varsel Stresstålig Noggrann och tar jobbet på största allvar Svenska flytande i tal och skrift Meriterande B-körkort Egen bil Truckkort Tidigare erfarenhet av fysiska arbeten Olika branscher vi jobbar i: Snöskottning Logistik Produktion Flytt Montör Transport Plats: Stockholm Start: Enligt överenskommelse Lön: Enligt överenskommelse Arbetstid: Enligt överenskommelse Intervjuer sker löpande så tveka inte, utanskicka in din ansökan redan idag!
Nu söker vi rampagenter till framtida lediga tjänster hos vår kund!Har du servicekänsla ut i fingertopparna och trivs i ett fysiskt jobb i en händelserik miljö? Ta chansen och ansök idag! Vår kund är en av världens mest uppskattade affärsflygterminaler, där företaget erbjuder en servicenivå av absolut högsta internationella standard. De hanterar merparten av alla affärs- & privatflyg som besöker Stockholm, och är ett litet och familjärt företag som finns beläget både i Bromma och Arlanda. Vem är du som söker? För att trivas i rollen som rampagent och se sig långsiktigt i rollen, behöver du vara en person som alltid är på tårna och högst villig att hugga i. Du kan hantera snabba vändningar samtidigt som du är noggrann, ansvarstagande och stresstålig. Du är serviceminded, social, prestigelös och har en självmotiverande drivkraft.Vi söker dig som uppfyller nedan skallkrav: Behärskar Svenska samt Engelska i tal och skrift. B-körkort Meriterande om du har ett tekniskt intresse, tidigare arbetat i en serviceroll eller gått fordonsgymnasium. Då denna tjänst utförs på säkerhetskontrollerat område tillkommer en säkerhetsprövning. Krävsett utdrag ur belastningsregistret. Vidare skall arbetsgivarintyg redovisas fem år tillbaka i tiden samt intyg från studier. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected] vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Senior Systemutvecklare inomC#/.NET! 3 dagar distansarbete Modernt kontor vid Hötorget, Stockholm Konkurrenskraftiga löner och attraktiva förmåner Seniort utvecklingsteam Arbeta med den senaste tekniken (Microsoft teknologi) Regelbunda personalevents SomSystemutvecklareblir du en nyckelspelare i vårt agila utvecklingsteam. Du kommer att arbeta med allt från design och utveckling till testning och implementation av högkvalitativa system. Hos oss har du stort inflytande på utvecklingscykeln och får möjligheten att använda din expertis för att lösa komplexa utmaningar. Vi erbjuder en arbetsplats där din röst hörs, och där vi gemensamt identifierar de tekniska områden och projekt som bäst matchar dina ambitioner och intressen. Vi söker dig med erfarenhet inom .NET, microservicesocheventdriven arkitektur Design och utveckling av moderna system Självständigt arbete i agila projekt Meriterande: Angular och Typescript Domändriven design Tidigare arbete inom försäkringsbranschen Vår techstack .NET Core, C# CQRS och Event Sourcing Azure Cloud, Service Bus och DevOps SQL-databaser och API (REST) Git Om dig Du är en person som trivs i en roll med eget ansvar och har en stark drivkraft att leverera resultat av hög kvalitet. Du gillar att samarbeta och delar gärna med dig av din kunskap till kollegor. Ansök idag! Vill du vara med på en spännande resa inom finans- och försäkringsbranschen där din kompetens och kreativitet gör skillnad? Skicka in din ansökan redan idag!
Om tjänsten Vi söker för vår kunds räkningen teknisk projektledare med intresse för VA och anläggningsprojekt. Rollen innebär att driva projekt inom vatten- och avloppsanläggningar, såsom pumpstationer, reningsverk och vattentorn. Här får du möjlighet att arbeta nära både kunder och interna experter och har en nyckelroll i att säkerställa att projekten genomförs på bästa sätt – både tekniskt och ekonomiskt. Dina framtida arbetsuppgifterDu kommer att arbeta brett med projektledning där du kombinerar tekniskt kunnande med administrativa färdigheter. Du är ofta ute i projekten, träffar kunder och fungerar som bollplank för montörer och tekniker. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat att: Leda VA-projekt från anbud till färdig anläggning Analysera anläggningar och identifiera förbättringsåtgärder Delta i anbudskalkylering och uppföljning Planera och koordinera personal och underentreprenörer Samarbeta med konstruktörer, tekniksamordnare och montörer Hålla löpande kontakt med kunder och delta i kundmöten Vi söker dig som Vi söker dig med teknisk erfarenhet inom VA och anläggningsprojekt. Du har kanske arbetat som projektör, konstruktör eller tekniksamordnare och är redo att ta ett större ansvar. Du har en god administrativ förmåga och kan arbeta självständigt och ta initiativ i dina projekt.Erfarenhet av projektledning är meriterande men inget krav – det viktiga är att du har teknisk förståelse och kan driva projekt framåt. Som person är du självgående, social och lösningsorienterad. Du gillar att arbeta både ute i fält och på kontoret och trivs i en roll där du kombinerar teknik och affärsmässighet. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Sickla, Stockholm Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidare Om kunden Kunden är ett innovativt bolag inom VA-branschen som erbjuder helhetslösningar – från idé och projektering till färdig anläggning. Företaget har hög teknisk kompetens och arbetar med allt från små uppdrag till stora entreprenader. Här blir du en del av ett sammansvetsat team där erfarenhetsutbyte och kompetensutveckling står i fokus. Om WrknestPå Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.
Om XLNT Group XLNT Group är en dynamisk och snabbväxande företagsgrupp som består av tre specialiserade bolag inom facility services. Med över 30 års samlad erfarenhet, omsätter vi cirka 170 miljoner kronor och har runt 350 anställda (2024). Vi har alltid haft stark tillväxt och de senaste åren har vi varit Di gasellföretag fyra år i rad, och ett av Europas snabbast växande företag enligt Financial Times 2022 och 2023. Våra bolag: XLNT Workplace – Arbetsplatser & Kontor XLNT Hospitality – Hotell & Konferens XLNT Facility – Fastigheter & Yttre skötselVi erbjuder digEn rolig och utvecklande roll i ett expansivt och framgångsrikt företag med stora utvecklingsmöjligheter. Du erbjuds ett aktivt och omväxlande arbete med stort eget ansvar. XLNT Hospitality omfattas av kollektivavtal och erbjuder 14 st kostnadsfria utbildningar om året inom vårt kompetensutvecklingsprogram. Du får en grundlig utbildning enligt de arbetsuppgifter du kommer med såväl teoretiska som praktiska moment. Regelbundna medarbetar- och utvecklingssamtal och gemensamma aktiviteter som exempelvis personalfester och arbetsplatsträffar. Du ska drivas av att göra kunder nöjda, göra dig och dina medarbetare nöjda, och vilja göra världen till en mer hållbar och grön plats. Om tjänsten Vi söker nu hotellstädare i Solna. Arbetstiden är från kl.08:00 till 17:00 måndag - fredag. Det finns även möjlighet att jobba på helger. Du kommer vara ansiktet utåt för oss på XLNT och är den absolut viktigaste resursen som finns hos oss! Din Profil Du är självgående och har ett bra öga för detaljer. Det är viktigt att du har förmågan att vara trevlig mot kunder. Du gillar att arbeta med andra för att gemensamt lösa en uppgift. Du följer instruktioner och rutiner samt planerar och arbetar systematiskt. Du ska kunna kommunicera på svenska eller engelska. Körkort är meriterande men inte ett krav.
Vill du ta nästa steg och bli en del av vårt nya team IT Martech? Vi söker nu två backend-utvecklare som vill utveckla och utvecklas inom området Martech. Vill du arbeta med utveckling på ett bolag med den senaste tekniken och i ett team där vi har kul på jobbet? Då är detta rollen för dig! Martech är all teknologi som används för att optimera marknadsföringsinsatser, inklusive alla verktyg och processer som hjälper marknadsförare att planera, genomföra, mäta och inte minst optimera kampanjer och aktiviteter för att skapa kundvärde och unika och personliga kundupplevelser. Som Backend Developer i vårt nya team IT Martech kommer du att arbeta med utveckling och förvaltning av marknads tekniska system och backend-integrationer för dataflöden till och från vårt marketing automation-system Adobe Campaign – både för att säkerställa att CRM-teamet kan agera på korrekt data och följa gällande lagkrav samt främja ett hållbart spelande hos våra kunder. I rollen får du: - Arbeta med utveckling och förvaltning av marknads tekniska system, backend-applikationer och dataintegrationer. - Påverka och optimera den övergripande systemarkitekturen och bidra med din erfarenhet och förmågor för att designa och bygga framtidens lösning. - Vara med från början i vårt nya team IT Martech och kommer kunna påverka teamets way of working. - Vara delaktig i att sätta samt kontinuerligt förbättra teamets utvecklings-, test- och kvalitetsprocesser. - Stödja affären i att uppnå visionen av ett effektivt och datadrivet arbetssätt för att skapa en sömlös kundupplevelse. Rollen innebär även utveckling av nya microtjänster för kundkommuikation samt robusta dataintegrationer till bland annat en molnbaserad dataplattform. För rätt person kan rollen dessutom innehålla uppgifter som tech lead och lösningsarkitekt som i samarbete med IT-arkitekterna ansvarar för marknads övergripande systemarkitektur. Du kommer att samarbeta tätt med andra delar av ATG för att bidra till produktutvecklingen och en datadriven kundupplevelse i världsklass.Är det här du?Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och för att lyckas i rollen ser vi att du som söker har högskoleutbildning eller motsvarande inom systemutveckling samt har förståelse för det agila arbetssättet. Du har även några års relevant arbetslivserfarenhet inom backend-utveckling och ett genuint intresse för den tekniska marknadsföringen och hur man skapar kundvärde genom relevant kommunikation i alla kanaler. Då det är ett relativt nytt team ser vi att du är nyfiken, orädd, prestigelös och lösningsorienterad och gillar att dela med dig av din kunskap och välkomnar förslag på hur vi kan optimera vårt samarbete inom teamet. Vidare söker vi dig med en god kommunikativ förmåga på både engelska och svenska. Det är meriterande med erfarenhet inom Machine Learning, AI och Python och AWS. Vi ser att du har några års erfarenhet av: - Kotlin/Java/Spring Boot - REST, SOAP - Openshift/Kubernetes - Robusta dataintegrationer med höga krav på tillförlitlighet, test och kvalitet. ” Tillsammans kan vi flytta berg” Tillsammans kan vi flytta berg - det finns nästan inget som inspirerar mig mer än starka team där individer får ta plats, blir sedda och kan utvecklas och därmed bidra till något alldeles fantastiskt. Jag bygger mitt ledarskap på transparens och kommunikation, vilket är A och O i att skapa engagemang, motivation och tillit och de rätta förutsättningarna för gruppen. På min lediga tid älskar jag att vara ute i naturen tillsammans med min familj och vänner - i löpspåret, skidbacken eller på golfbanan. Just ATGs fokus på hälsa är enastående och vårt hållbarhetsarbete gällande medarbetarna, våra kunder och hästnäringen, tillsammans med en väldigt inkluderande företagskultur gör att det är roligt att gå till jobbet varje dag.” - Rekryterande chef, Solvejg Berntzon, Manager IT Martech We are the game I mer än 50 år har vi på ATG levererat spänning och underhållning till svenska folket. Vi drivs av att trygga den svenska hästnäringen och att fortsatt vara ett ansvarsfullt spelbolag i framkant. Vår vision att leverera världens bästa spelupplevelse. Hos oss är du en del av en innovativ miljö – med hjälp av den senaste tekniken utvecklar vi spelupplevelser i världsklass. Självledarskap och kompetensutveckling är viktiga delar för oss. Sedan starten 1974 har vi byggt och förvaltat systemen för våra produkter som hanterar 4 500 000 transaktioner per dag. Join the game! Varmt välkommen med din ansökan via vår rekryteringsportal antingen med ditt cv eller din LinkedIn-profil – det som är enklast och smidigast för dig. Läs gärna mer om oss på vår karriärsida och tveka inte att höra av dig om du har frågor om tjänsten. Vi tillämpar 6 månaders provanställning och kommer att göra en bakgrundskontroll för denna roll. Tjänsten är på heltid och utgår från vårt kontor vid Solvalla, alldeles intill travbanan. Vi har ett flexibelt arbetssätt vilket innebär att du har möjlighet att kombinera distansarbete med arbete från kontoret. Var med och bygg världens bästa spelupplevelse tillsammans med oss! Så här har vi det Hos oss är du del av en innovativ miljö och med hjälp av den senaste tekniken utvecklar du den bästa spelupplevelsen. Vi gillar att samarbeta och hos oss får du stort utrymme att påverka ditt arbetssätt. Här hittar du nyfikna, nytänkande medarbetare och ledare – viktiga egenskaper för att kunna utveckla och utvecklas. Liksom energi , mod och motivation. För att må bra är skrattmuskeln lika viktig att träna som alla andra muskler. Både den fysiska och den mentala hälsan skapar balans i livet. Hur vi har det på jobbet påverkar privatlivet- och vice versa. Vi ser det som en självklarhet att ge det stöd och de verktyg som behövs. Ditt val av arbetsplats och arbetssätt är flexibelt och vi lägger stor vikt på självledarskap. Vi bryr oss om varandra och respekterar varandras olikheter på ATG. Och vi vill att våra kunder ska må bra och ha roligt när de spelar. Vi bryr oss också om sportens välmående, dvs. idrottarna och hästarna - och samhället runt omkring oss. Vi drivs inte av privata vinstintressen utan allt överskott går tillbaka till våra ägare, svensk trav- och galoppsport, något som både känns och gör gott.
Om XLNT Group XLNT Group är en dynamisk och snabbväxande företagsgrupp som består av tre specialiserade bolag inom facility services. Med över 30 års samlad erfarenhet, omsätter vi cirka 170 miljoner kronor och har runt 350 anställda (2024). Vi har alltid haft stark tillväxt och de senaste åren har vi varit Di gasellföretag fyra år i rad, och ett av Europas snabbast växande företag enligt Financial Times 2022 och 2023. Våra bolag: XLNT Workplace – Arbetsplatser & Kontor XLNT Hospitality – Hotell & Konferens XLNT Facility – Fastigheter & Yttre skötselVi erbjuder digEn rolig och utvecklande roll i ett expansivt och framgångsrikt företag med stora utvecklingsmöjligheter. Du erbjuds ett aktivt och omväxlande arbete med stort eget ansvar. XLNT Hospitality omfattas av kollektivavtal och erbjuder 14 st kostnadsfria utbildningar om året inom vårt kompetensutvecklingsprogram. Du får en grundlig utbildning enligt de arbetsuppgifter du kommer med såväl teoretiska som praktiska moment. Regelbundna medarbetar- och utvecklingssamtal och gemensamma aktiviteter som exempelvis personalfester och arbetsplatsträffar. Du ska drivas av att göra kunder nöjda, göra dig och dina medarbetare nöjda, och vilja göra världen till en mer hållbar och grön plats. Om tjänsten Vi söker nu hotellstädare i Solna. Arbetstiden är från kl.08:00 till 17:00 måndag - fredag. Det finns även möjlighet att jobba på helger. Du kommer vara ansiktet utåt för oss på XLNT och är den absolut viktigaste resursen som finns hos oss! Din Profil Du har minst ett år städerfarenhet. Du är självgående och har ett bra öga för detaljer. Det är viktigt att du har förmågan att vara trevlig mot kunder. Du gillar att arbeta med andra för att gemensamt lösa en uppgift. Du följer eller utformar instruktioner och rutiner samt planerar och arbetar systematiskt. Du ska kunna kommunicera på svenska eller engelska. Körkort är meriterande men inte ett krav.
BioLamina is looking for a Facility and Equipment Technician to join our Facility team. In this role, you will collaborate with team members, various departments, and external service providers while also working independently as needed. You will play a key role in maintaining the production facility and its equipment in optimal, cost-effective condition, ensuring smooth and efficient operations. We are looking for a candidate with a technical degree and at least two years of relevant experience, preferably in a cleanroom environment. This position offers a great opportunity to develop your skills in a collaborative and innovative setting. The primary work location is Flemingsberg, with occasional tasks in Sundbyberg. Main tasks and responsibility: Serve as the technical point of contact for system interfaces with the landlord (e.g., water, electricity, lighting, safety). Perform routine maintenance, repairs, and troubleshooting of facility systems, utilities, and production equipment. Oversee the monitoring of systems, equipment, and FMS data, including managing FMS alarms. Coordinate the procurement, improvements, and installation of new equipment, ensuring alignment with the company's quality standards. Participate in, plan, execute, and report on studies, validation, and qualification of equipment. Support on-site inspections and audits by third-party inspectors and regulatory authorities. Draft and update documentation in compliance with the company's quality system, including SOPs, change controls (CC), deviations, and corrective actions (CAPA). Ensure accurate and comprehensive records of maintenance activities, in full compliance with regulatory and company standards. Requirements: Higher Vocational Education Degree (YH) in Engineering or a degree in related field. At least 2 years of relevant professional experience in a similar position. Experience of facility maintenance and monitoring systems. Proficiency in both written and spoken English; fluency in Swedish is a plus. Strong understanding of utilities, including HVAC, LAF, gas handling, and water systems. Experience in documentation, including writing according to quality management systems and the qualification of facilities/equipment. Experience with clean room facilities is an advantage. About You: BioLamina is looking for someone who combines technical expertise with an initiative-taking, solution-focused mindset. You are a self-starter who thrives on taking initiative and getting things done. Your strong communication skills allow you to work seamlessly with both internal teams and external stakeholders, promoting collaboration and achieving shared objectives. With a problem-solving attitude and a collaborative, sociable approach, you pay close attention to detail and have a solid understanding of manufacturing facilities and equipment, ensuring systems run smoothly and efficiently. BioLamina: At BioLamina, you will be part of an international, value-driven organization, working alongside dedicated and high-performing colleagues. We believe our products can change the world, and we have high ambitions to do so. BioLamina is a learning organization, and we do this from each other and from the outside. We value our employees, and we are committed to ensuring that the work environment is pleasant, sustainable, and safe. We pride ourselves in providing an equal workspace, making sure people are given equal opportunities, equal pay, and are well accepted for their differences. Furthermore, we embrace diversity and inclusion in all aspects of our business. BioLamina AB is a Swedish biotech company founded on scientific innovations at Karolinska Institutet. Our main products are recombinant laminins, human proteins used to maintain and expand pluripotent stem cells and other primary cell types for subsequent differentiation into specialized cell types. BioLamina is revolutionizing cell culture, and our products are used by researchers worldwide to develop cellular therapies and contribute to the era of regenerative medicine. For more information, please visit: http://www.biolamina.com
Om Carla Vi på Carla vill sätta en ny standard för hur man köper bil. Vårt mål är att det ska vara lika lätt och tryggt att köpa och sälja en bil online, som allt annat man köper på nätet. Självklart ska alla bilar vara laddbara. Vårt mål är att fler människor ska kunna uppleva fördelarna med att köra elbilar. Därför har vi skapat det säkraste, mest bekväma och transparenta sättet att sälja, köpa eller leasa en elbil på. Carla grundades år 2020 i Stockholm och vi befinner oss i en spännande tillväxtfas. 4 år efter lansering är vi #1 i Sverige, har över 500 omdömen och en imponerande 4,8/5 i betyg. På Trustpilot kan du läsa mer om vad våra kunder tycker om oss: https://www.trustpilot.com/review/carla.se Om rollen Vill du ha ett av Sveriges bästa och roligaste jobb? Då har du hittat rätt! Vi söker löpande ansvarsfulla och pålitliga elbilschaufförer för hämtning och leverans av bilar till våra kunder. Som elbilschaufför på Carlaär du ansiktet utåt för företaget och förväntas leverera högkvalitativ service och ett professionellt uppträdande. Nyckelkriterier: Ett genuint intresse för kundservice i världsklass Tekniskt förståelse gällande mobilappar Noggrann med känsla för detaljer Utökad kännedom om trafikregler och säkerhetsföreskrifter Stresstålighet och ett lösningsorienterat sinne God kommunikationsförmåga på svenska och engelska Giltigt B-körkort (manuell växellåda) och prickfri körning i minst 3 år Arbetet innebär mycket resande, eventuella övernattningar vid upphämtning av bilar långt bort från Stockholm Information Omfattning: avgörs i samråd med Carla och kandidaten. Körkort: Manuellt B-körkort krävs. Ort: Hela Sverige men utgångspunkt i Kungsängen för hämtning av bilar. Tidvis övernattning förekommer vid längre körsträckor Lön: 147 kr / timme + 12% i semesterersättning Arbetstider: mån-fre Lyssna på en podcast, kör häftiga bilar, och tjäna pengar! Inte dumt, eller hur? Urval och rekryteringsprocess sker löpande, så sök så snart du kan! Genom att ansöka om tjänsten här så sparar vi din ansökan till nästa gång vi har en ledig vakans hos oss! Det händer alltid saker hos oss på Carla. Vi tar inte emot ansökningar via mail.
Vi söker en erfaren konsult för ett spännande uppdrag som agil team ledare inom IT-portfölj hantering hos vår kund. Uppdraget innebär att leda och utveckla portfölj kontor inom digitalisering och arbeta strategiskt med verksamhetsbehov och IT-lösningar. Din roll Som agil team ledare kommer du att ansvara för att driva och utveckla portfölj kontoret inom IT-digitalisering. Du kommer att leda ett team bestående av seniora lösnings arkitekter, verksamhets analytiker och tjänstedesigners för att identifiera och hantera strategiska behov inom ekonomi, HR, kommunikation och forskningsverksamhet. Ditt ansvar Leda och utveckla portfölj kontoret inom digitalisering och IT-portfölj styrning. Samordna och styra analysarbetet samt skapa genomförandeplaner för strategiska initiativ. Säkerställa att teamets arbete är effektivt, strukturerat och följer fastställda strategier och riktlinjer. Ge insyn i del portföljernas planer, leveranser, budget, bemanning och kostnader för att stödja styrning och beslutsfattande. Leda och följa upp styrgruppsmöten samt säkerställa samverkan med andra portföljer och verksamheter. Rådgivning inom IT-strategi till utvecklingsenheten och IT-ledning. Kvalifikationer (krav) Minst 5 års erfarenhet av strategiskt och taktiskt arbete inom IT-portfölj, program eller motsvarande. Minst 5 års erfarenhet av att leda agila team inom IT-utveckling eller förvaltning. Minst 5 års erfarenhet av deltagande i styr- eller ledningsgrupp inom digitalisering. Minst 3 års erfarenhet av att leda IT-portfölj, PMO eller projektkontor i stora organisationer (minst 500 anställda). God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska. Meriterande erfarenheter Erfarenhet av verksamhetsutveckling med IT inom HR eller ekonomi. Minst 3 års erfarenhet som chef med ansvar för minst fem IT-medarbetare. Erfarenhet av att leda IT-utvecklingsprojekt inom högskola eller universitet. Erfarenhet av IT-verksamhetsutveckling för forskningsverksamhet. Erfarenhet av utveckling eller förvaltning av digitala lösningar för analys och beslutsstöd. Certifiering i förändrings ledning (t.ex. ADKAR, PROSCI). Certifiering inom programledning (t.ex. SAFe Lean Portfolio Management). Placering Stockholm, med möjlighet till hybrid arbete enligt överenskommelse. Tidplan och omfattning Uppdraget löper från 2025-03-17 till 2026-03-16, med möjlighet till förlängning upp till 6 gånger à 6 månader. Heltid. Om EdgeEdge of Talent är en rekryterings- och konsultbyrå som specialiserar sig på att matcha talanger med rätt företag. Vi är dedikerade till att skapa framgångsrika samarbeten genom att förstå både våra kunders och kandidaters behov. Med en stark närvaro på marknaden och ett brett nätverk av kontakter, säkerställer vi att våra kandidater får den bästa möjliga starten i sin nya roll. Låter detta som ett uppdrag för dig? Skicka in din ansökan redan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer