Erfaren Anläggningsförare/Kranförare sökes till adacto people – Spännand...
Ad Acto Rekrytering AB
Lastbilsförare m.fl.

För vår kunds räkning söker vi erfarna anläggningsförare och kranförare för arbete i Stockholm. Du ska ha C eller CE behörighet, giltigt YKB samt APV. Erfarenhet av att köra anläggningsmaskiner är ett krav, och du ska ha bra svenska språkkunskaper samt kunna hitta i Stockholm. Vi söker: Erfarna anläggningsförare och kranförare C eller CE körkort Giltigt YKB och APV Erfarenhet av anläggningsarbete Bra kunskaper i svenska språket Förmåga att hitta i Stockholm Flexibel och självgående, kan hjälpa till utanför fordonet vid behov Arbetstider: Primärt dagtid (06-15), alternativt kvällstid (20-05). Flexibilitet är ett krav, då arbetet kan variera. Om arbetet: Arbetet innebär framförallt körning av TMA-bilar, där du även förväntas vara flexibel och kliva ut ur fordonet för att hjälpa till vid behov. Du ska vara självgående och ha en flexibel inställning till ditt arbete. Vår kund: Vår kund är en ledande aktör inom transporttjänster och är specialiserad på drift och underhåll av vägar i Sverige. Företaget erbjuder lastbilar för trafiksäkerhet (TMA-bilar), kranbilar, samt lastbilar för schakt, asfaltstransporter, snöplogning, saltning och sandning till både privata och statliga kunder. De arbetar under kollektivavtal med Transportarbetarförbundet. Om tjänsten: Detta är en hyrrekrytering, där du kommer att arbeta som konsult för adacto people uthyrd till kundföretaget, med målet att bli direkt anställd hos kunden vid en senare tidpunkt. Vi erbjuder: Löpande anställning Kollektivavtal och trygg arbetsmiljö Möjlighet att bli anställd direkt hos kund efter en tids uthyrning Ansökan: Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med löpande urval. Välkommen att bli en del av vårt team på adacto people! Om adacto people:adacto people är ett bemannings- och rekryteringsföretag som specialiserar sig på att erbjuda skräddarsydda lösningar för transport- och logistikbranschen. Vi fokuserar på att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag för att säkerställa effektivitet och pålitlighet i transportkedjan. Hos oss blir du en del av ett engagerat och professionellt team, där vi arbetar för att skapa långsiktiga och framgångsrika relationer mellan arbetstagare och arbetsgivare, och tillsammans driva utvecklingen framåt.

160 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Erfaren förare med CE-körkort och krankort sökes till asfaltspridare – l...
Ad Acto Rekrytering AB
Lastbilsförare m.fl.

För vår kunds räkning söker vi en erfaren förare till asfaltspridare med CE-körkort och erfarenhet av att köra kran för 18 ton. Arbetet är beläget intill Stockholm och vi söker en självgående och skicklig person som är bekant med att köra asfaltspridare, har goda praktiska kunskaper inom anläggningsarbete och tar eget initiativ på arbetsplatsen. Vi söker: Erfaren anläggningsförare med CE-körkort Erfarenhet av att köra kran för 18 ton Bekant med asfaltspridare Skicklig inom anläggningsarbete Giltigt YKB och APV Bra kunskaper i svenska språket Förmåga att hitta i Stockholm Förmåga att ta eget initiativ och vara självgående Flexibel och beredd att hjälpa till utanför fordonet vid behov Arbetstider: Primärt dagtid (06-15) Om arbetet: Som förare till asfaltspridare kommer du att vara ansvarig för att köra och arbeta praktiskt med asfaltsläggning. Vi söker en person som är bekant med att hantera asfaltspridare, har en hands-on inställning och är skicklig på anläggningsarbete. Du ska vara självgående och kunna ta eget initiativ för att lösa arbetsuppgifter effektivt. Du förväntas också vara flexibel och kunna hjälpa till utanför fordonet när det behövs. Vår kund: Vår kund är en ledande och växandeaktör inom transporttjänster och anläggningsarbete, med fokus på asfaltläggning och vägunderhåll i Sverige. Företaget erbjuder specialfordon som asfaltspridare, kranbilar, samt lastbilar för vägunderhåll och trafikssäkerhet. De arbetar under kollektivavtal med Transportarbetarförbundet. Om tjänsten: Detta är en trygg och långsiktig anställning där du kommer att arbeta med samma fordon kontinuerligt, vilket ger en stabil arbetsmiljö. Tjänsten innebär också möjlighet att bli direkt anställd hos kundföretaget efter en tids uthyrning. Vi ser långsiktigt på denna tjänst och söker någon som vill vara en del av kundföretaget på längre sikt. Vi erbjuder: Långsiktig och trygg anställning Arbeta med samma fordon kontinuerligt Kollektivavtal och trygg arbetsmiljö Möjlighet att bli anställd direkt hos kund efter en tids uthyrning Ansökan: Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med löpande urval. Välkommen att bli en del av vårt team! Om adacto people: adacto people är ett bemannings- och rekryteringsföretag som specialiserar sig på att erbjuda skräddarsydda lösningar för transport- och logistikbranschen. Vi fokuserar på att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag för att säkerställa effektivitet och pålitlighet i transportkedjan. Hos oss blir du en del av ett engagerat och professionellt team, där vi arbetar för att skapa långsiktiga och framgångsrika relationer mellan arbetstagare och arbetsgivare.

160 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Maskinförare med CE-kort sökes
Heda Security AB
Lastbilsförare m.fl.

Är du en skicklig maskinförare med minst 2-års erfarenhet i yrket? Då har du chansen att bli en värdefull kollega i vårt team och bli en del av spännande projekt inom stängselbranschen. I tjänsten som maskinförare arbetar du huvudsakligen med anläggningsjobb men även andra arbetsuppgifter kan förekomma. Arbetet sker utomhus året runt. Krav: CE – körkort Befintligt utbildningsintyg för grävmaskin och hjullastare Yrkesbevis - arbete på väg Minst 2-års erfarenhet som grävmaskinist, både hjul-och bandgrävare Gillar att arbeta både i och utanför maskinen Är självgående och gillar eget ansvar B – körkort Eftersom vi arbetar inom säkerhetsbranschen kommer vi att göra ett utdrag ur belastningsregistret som en del av rekryteringsprocessen. Ansökan och kontaktuppgifter Tillträde kan ske omgående eller enligt överenskommelse. Vi arbetar med löpande urval och ser därför din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Anders Pärhagen på telefonnummer 072-5253392..

160 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Tandhygienist sökes till Tandcentralen

Vi söker tandhygienist till våra klinikeri Husby och Tensta!PåTandcentralenerbjuder vi specialist - och allmäntandvård. Vi har en väl fungerande koncept hur vi förbättrar munhälsan på våra patienter. Både för de stora och de små besökarna. Vi producerar högkvalitativ tandvård och vår styrka är att vi har många kompetenser under samma tak.Det gör att vi kan leverera högkvalitativ tandvård till våra patienter och att alla våra medarbetare får växa i sin yrkesroll.Det leder till ständig utveckling för patienternas bästa. Tandcentralenhar sedan starten 2013 haften stark drivkraftför jämlik tandvård oavsett postnummer, vi har drivit våra kliniker i Husby och Tensta. När du jobbar som tandhygienist hos oss får du varierande tandvård att utföra, du kommer att tillsammans med dina kollegor jobba med alltifrån parodontit patienter till att vara en del av Aligners teamet. en organisation som är välplanerad på alla nivåer och en fin arbetsmiljö. bra support från våra hjältar. Dvstandsköterskor, receptionistoch koordinator som underlättardin vardag samverka med andra tandhygienister,allmäntandläkare, specialister som jobbar här hos oss jobba med digitaliserad arbetsflöde med modern teknik och den senaste utrustningen. digitaliserad patientadministration och tillgång till klinikens eget utvecklade moderna digitala system. Kvalifikationer och Arbetsbeskrivning Det viktigaste för oss är ett varmt, personligt patientomhändertagande och att alla mår bra på jobbet. Som person brinner du för ditt yrke. Du är en tandhygienist som vill utvecklas tillsammans med oss andra och är beredd på attta din del av det kommersiella ansvaret. Du är prestigelös, har god samarbetsförmåga och kan bidra till vår goda stämning. Du har ett intresse för digitalt arbetsflöde. Behärskar svenska och engelskaväl i tal och skrift. Andra språk ärmeriterande, men inget krav. Du kan kombinera dina godakliniska kunskaper med ett föredömligt gott patientbemötande Erfarenhet av Opus är meriterande, men inte ett krav. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Känner du dig redo nu för nästa kapitel?Vi ser fram emot din ansökan!

160 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Talent Aqusition Provider
Peopleprovide AB
Personal- och HR-specialister

Matchning, försäljning, kommunikation och konsultansvar. I rollen Talent Aqusition Providerfördelar du din tid mellan just dessa områden. Syftet med rollen är att fortsätta bygga nätverk och långsiktiga relationer med PeopleProvides kunder och konsulter. Målet är att öka försäljningen av PeopleProvides tre erbjudanden; HR Interim konsult, HR Business Support och HR rekrytering, samt att leverera med kvalitet och säkerställa nöjda konsulter och kunder. Dina huvudsakliga uppgifter kommer att vara att: Initiera dialoger med potentiella och befintliga kunder för att aktivt undersöka behov och nya affärsmöjligheter Aktivt hålla kontakt med kandidater och konsulter för att bygga långsiktiga relationer och varauppdaterad kring nulägen och önskelägen Projektleda konsulttillsättningar, säkerställa att leveranser till kunder sker i tid och med hög kvalitet Ansvara för relationen till partnerkonsulter och säkerställa att de får bästa möjliga upplevelse i sina uppdrag Ta initiativ till att skapa engagerande innehåll och stories till bolagets sociala medier och andra kommunikationsverktyg, via bild och video Samarbeta med marknadsteamet med event, marknadsaktiviteter och närvaro på sociala medier – i syfte att stärka PeopleProvides varumärke och kommunicera med våra nätverk. Är vi en match? Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med tjänsteförsäljning och kundvård konsulttillsättningar projektledning, med fördel inom försäljning och / eller konsulttillsättning att driva processer i system och digitala verktyg (ex, CRM, rekrytering, teams mm) Vi tror att du har förmåga att leda och driva ditt eget arbete mot uppsatta mål, i samarbete med kollegor såklart initiativförmåga och söker en miljö som är snabbrörlig och dynamisk ett intresse för kommunikation samt att skapa innehåll till sociala medier Om PeopleProvide: Vi är ett kompetensbolag inom HR som värdesätter människor, sunt förnuft och affärer. Vårt mål är att enkelt och engagerat "provida" den HR som bäst matchar våra kunders behov på ett hållbart och affärsinriktat sätt. Den entreprenöriella andan är en av anledningarna till att vi är en starkt växande aktör i en utmanande bransch. Mer information finns på www.peopleprovide.se.

160 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Studentjobb som visningsassistent hos IKANO Bostad
Bravura Sverige AB
Marknads- och försäljningsassistenter

Studerar du och söker ett extrajobb där du får möjlighet att arbeta serviceinriktat? Vi söker nu visningsassistenter till IKANO Bostad som under vårterminen 2025 stöttar mäklare med administrativa arbetsuppgifter under visningar. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar under vårterminen 2025. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos IKANO Bostad. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Tjänsten innebär 2–4 pass i månaden där du arbetar 3 h per pass. Du behöver studera eftergymnasiala studier om minst 50 %. Om företaget IKANO Bostad är en långsiktig fastighetsägare och bostadsutvecklare. Med omtanke och engagemang äger och utvecklar de hållbara stadsdelar och bostäder i Sverige och Danmark. IKANO Bostad grundades 2005 och ingår i IKANO Group, en internationell företagsgrupp startad av grundaren till IKEA. Arbetsuppgifter Som visningsassistent hos IKANO Bostad är din huvudsakliga uppgift att ta emot besökare vid porten och samla in deras kontaktuppgifter, inklusive namn, telefonnummer och e-postadress. Du registrerar besökarna som ska titta på inflyttningsklara bostäder och ser till att allt går smidigt. Dessutom ger du administrativt stöd till mäklaren på plats, vilket innebär att du hjälper till med diverse praktiska och organisatoriska uppgifter under visningarna. Sammanfattningsvis stöttar du mäklaren och ser till att visningarna blir framgångsrika och välorganiserade. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Pågående eftergymnasiala studier om minst 50 % • Tidigare arbetserfarenhet inom kundservice • Goda kunskaper i svenska och engelska För att trivas i rollen som visningsassistent tror vi att du är en social och serviceinriktad person som trivs med att hjälpa såväl kunder som dina kollegor. Du har förmågan att arbeta noggrant och kvalitativt samtidigt som du är flexibel och är behjälplig där du behövs. Övrig information Start: Februari 2025Plats: Årsta/SollentunaLön: Timlön enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

160 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Konsultchef
Market Partner Scandinavia AB
Personal- och HR-specialister

Vill du vara en del av ett spännande och utmanande affärsklimat där du får stora möjligheter till erfarenhetsutbyte och personlig utveckling?Vi på Market Partner söker nu en kollega till vårt Talent-team där du bli del av ett bolag med ett kraftfullt nätverk av erfarna kollegor och kunder inom IT & Telecom branschen. Vi letar efter dig som både uppskattar självständigt arbete, samt att arbeta tillsammans mot gemensamma mål. För att trivas i rollen ser vi att du är prestigelös och anpassningsbar, samt motiveras av att ta dig an nya utmaningar. Vi är Market Partner Vi är ett härligt gäng på 12 medarbetare internt som arbetar med fyra affärsområden - Talent, Event, Academy, och Retail. Talent står för konsultuthyrning till bolag som Meta, Spotify, EQT, Microsoft och Tele2. Event projektleder diverse events som sommarfester och företagsmässor för olika kunder. Academy är proffs på att hålla utbildningar inom Microsofts produkter för partners och slutkunder. Retail arbetar med att promota ASUS-produkter i butik. Vi värdesätter frihet under ansvar och arbetar i en hybrid modell där vi uppskattar att ses på kontoret på Drottninggatan i centrala Stockholm, men även har möjlighet att utnyttja flexibiliteten att arbeta hemifrån vid behov. Som anställd hos oss på Market Partner kommer du att arbeta i en familjär och prestigelös miljö där teamarbete premieras. Om rollen: Vi söker nu förstärkning till vårt interna Talent - team. Vi är ansvariga för all extern samt intern rekrytering till bolaget och bolagets kunder. Du kommer att få arbeta med införsäljning samt hela rekryteringsprocessen av olika typer av roller hos våra kunder. I dina arbetsuppgifter ingår allt ifrån sourcing, till avtalsskrivning samt arbeta för att våra konsulter ska få en trivsam tid med oss. Du behöver ha ett innovativt mindset i denna roll och iver att leverera på vissa roller som är svåra att hitta. För att riktigt lyckas i rollen ser vi att du motiveras av att arbeta mot tydliga KPI:er och bonus. Om dig: Som person är du optimistisk, resultatinriktad, kommunikativ samt brinner för att bygga och underhålla affärsrelationer. Du har en akademisk utbildning inom HR eller annan likvärdig utbildning relevant för tjänsten. Vi ser att du har tidigare erfarenhet från konsultbranschen samt arbetat med search, sälj eller rekrytering.Det är meriterande om du har erfarenhet av rekrytering inom IT/Tech. Du är flytande i både svenska och engelska, vilket är viktigt eftersom vi arbetar med internationella kunder För att läsa mer om Talent kan du kika på vår hemsida: www.marketpartner.se/17/9/talent/ Låter detta som dig? Tveka då inte att skicka in en ansökan till rollen!

160 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Sommarjobb: Dansinstruktör till sommarläger
Stockholm Sport Academy AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Stockholm Sport Academy söker nu en dansinstruktör som vill jobba under sommaren på våra Multisport läger. Vi är ett trevligt tränarteam som arbetar med barn och ungdomsträning. På multisport läger kör vi 12 sporter under en vecka vilket ger barn och ungdomar möjlighet att testa många olika och roliga sporter. Du kommer vara den tränare som undervisar i och ansvarar för dansen. Dansen är viktig då alla deltagare i slutet av veckan har en dansuppvisning för sina familjer. Du kommer själv få vara med och bestämma koreografin. Du jobbar tillsammans med dina tränarkollegor i gymnastiksalar vid på Östermalm. Lägrena körs måndag-torsdag.Det är en stor fördel om du vill och kan vara med alla veckor (25, 26, 27, 32 & 33). Det finns stora möjligheter att få förlängt och fortsätta jobba som terminstränare under hösten (2-6 h/veckan). Om dig Vi söker dig som har ett stort intresse för dans och som brinner för att undervisa. Du är ansvarstagande, stresstålig och driven. Du kan arbeta både individuellt och i team. Vi erbjuder: Ett roligt och lärorikt sommarjobb Ledarskapsmerit till CV. Trevliga kollegor. Personlig utveckling. Möjligheter att fortsätta jobba som tränare under hösten Om oss Stockholm Sport Academy är Stockholms största sportskola. Vi erbjuder träning inom tennis, parkour, multisport, friidrott, akrobatik och fotboll till barn, ungdomar och vuxna. Utöver terminsträning erbjuder vi även lägerverksamhet på lov och ledighet vilket ger dig som tränare möjlighet att jobba när det passar dig.

160 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Team Lead Accounting – Retail/E-handel
Hero AB
Redovisningsekonomer

Översikt av rollen Det vi söker är en erfaren en redovisningsekonom inom reatil/e-handeln som vill ta ett team lead ansvar. •Rollen är central för att säkerställa korrekt redovisning av varuflöden, lagerredovisning och komplexiteten som uppstår i en bransch med stora transaktionsvolymer och lagerhantering. Personen kommer att ansvara för både löpande redovisning och det strategiska arbetet kring bokslut och årsredovisning enligt K3-regelverket. •Rollen kräver både operativa och analytiska färdigheter samt en förmåga att arbeta nära verksamhetens olika funktioner, såsom inköp, logistik och finans. Primära arbetsuppgifter Löpande redovisning och förståelse för dess påverkan på varulager och resultat. Kontoavstämningar för samtliga balans- och resultaträkningskonton. Hantering av moms och andra skatter (svenska och internationella regler beroende på verksamhetens omfattning) Analysera och justera för kostnadsförändringar Implementera och utveckla rutiner och processer för lagerredovisning i samarbete med logistik- och inköpsteamet Ansvar för OSS-moms samt moms i Norge där kunden också är momsregistrerade. Bokslut och årsredovisning Självständigt upprätta månads-, kvartals- och årsbokslut. Ansvara för upprättandet av årsredovisningar enligt K3. Säkerställa att redovisningen följer gällande regelverk och lagstiftning Samarbete med revisorer samt CFO Finansiell analys och rapportering Analysera och rapportera KPI:er som relaterar till varuflöden, lageromsättning och bruttomarginaler. Skapa budgetar och prognoser i nära samarbete med CFO och övriga avdelningar Proaktivt identifiera förbättringsområden för redovisningsrutiner och rapportering. Person och erfarenhet Akademisk examen inom ekonomi/redovisning eller motsvarande. Minst 4–7 års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete. Gedigen erfarenhet av lagerredovisning och varuflöden, gärna i en retail- eller e-handelsmiljö. Dokumenterad erfarenhet av att upprätta bokslut och årsredovisningar enligt K3. Erfarenhet av att hantera stora transaktionsvolymer och hög komplexitet i finansiella flöden. Kunskaper och teknisk kompetens Avancerad kunskap inom ekonomisystem, gärna BI/BC Mycket goda Excel-kunskaper Förståelse för integrering mellan affärssystem, lagerhanteringssystem och ekonomisystem. Språkkunskaper Flytande svenska och engelska i tal och skrift Personliga egenskaper Noggrann och analytisk, med förmåga att arbeta strukturerat i en snabbföränderlig miljö. Affärsorienterad med ett helhetsperspektiv på ekonomi och verksamhet. God kommunikationsförmåga och förmåga att samarbeta med flera olika intressenter. Proaktiv och lösningsorienterad, med stark drivkraft att förbättra processer och effektivisera rutiner. Vad som gör du kommer trivas i rollen •Ha ett genuint intresse för att förstå kärnverksamheten, särskilt hur lager och varuflöden påverkar ekonomiska nyckeltal. •Kunna kombinera ett detaljorienterat arbete med strategiska förbättringar av processer. •Vara en lagspelare som kan bygga broar mellan ekonomiavdelningen och andra funktioner i organisationen, såsom inköp, logistik och IT. Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! “We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

160 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Mötesbokare - Kylslaget AB
Bee Bemanning AB
Kyl- och värmepumpstekniker m.fl.

Trivs du i en roll där du får möjligheten att interagera med kunder dagligen? Då kan det vara dig vi letar efter! Kylslaget AB har en gedigen erfarenhet av arbete med luft-luftvärmepumpar sedan 2007 och söker nu en engagerad mötesbokare för att ta nästa steg i företagets utveckling. Uppdraget I rollen som mötesbokare hos vår kund så kommer du sälja in rengöringsservice på värmepumpar hos våra befintliga kunder. Du sköter säljprocessen från start till avslut. Du kommer ingå i ett säljteam som sitter i Vallentuna där det är fantastiskt högt i tak. För att lyckas i rollen är det därför viktigt att du har ett starkt pannben och att viljan till att utvecklas är stor. Företaget erbjuder Säljutbildning Säljtävlingar där teambuilding är i fokus Karriärmöjligheter Övrig information Placering: Vallentuna, Stockholms län Heltid Arbetstider 07.30-16.30 Månadslön Kontaktuppgifter och ansökanVälkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected]. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att du blir direktanställd hos Kylslaget AB. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sista ansökningsdatum är 28/2-2025Om Bee BemanningVi är ett rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade inom HVAC, teknik och energi. Vi matchar rätt kompetens med rätt företag – oavsett om det handlar om mindre bolag eller stora koncerner över hela Sverige. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att lära känna dig!

160 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025