SPÄNNANDE TJÄNST HOS OSS Som undersköterska hos oss blir du en viktig del av den digitala och fysiska vården, där du genomför hälsoundersökningar på plats hos våra kunder. Din arbetsplats varierar mellan kundbesök runt Stockholm men även runt om i landet och Norden.Vi arbetar dagtid, måndag-fredag. I korthet kommer du att: Genomföra hälsoundersökningar för våra kunders medarbetare. Här kan du läsa mer om våra hälsoundersökningar. Du reser ca 4 dagar i veckan, varannan vecka inom Stockholmsområdet och varannan vecka i övriga Sverige/Norden då övernattning ingår. Samarbeta med kollegor för att planera och genomföra våra hälsoinsatser. Förutom teamet med sjuksköterskor kommer du att arbeta nära kollegor inom andra kompetensområden som Customer Success, Tech och Sales! VÅRT ERBJUDANDE TILL DIG Positivt arbetsklimat med fantastiska kollegor som stöttar och hjälper varandra. Utvecklingsmöjligheter med regelbundna utbildningar och workshops. Delta i en spännande resa med ett passionerat företag som förändrar företagshälsovård och hälsa i Sverige. VI SÖKER DIG SOM Förutom ett brinnande intresse för hälsa, söker vi dig som har erfarenhet av följande: Minst två års erfarenhet av kliniskt arbete med provtagning inklusive blodtrycksmätning. Erfarenhet av att arbeta inom service. Körkort B och möjlighet att resa i tjänsten. Goda kunskaper i svenska och engelska. MAGISKT VORE DET SÅKLART OM DU HAR Språkkunskaper i danska, norska eller finska. Intresse/utbildning inom hälsocoachning, hälsopedagogik eller kostrådgivning. För att lyckas i rollen ser vi att du har ett genuint intresse för att hjälpa människor och förstår vikten av bemötande och god service, eftersom det är företag och dess medarbetare vi jobbar med. Det är viktigt att du är en teamspelare och tar ansvar för att driva både ditt eget och teamets arbete framåt. I utbyte har du stor möjlighet att påverka och utveckla vårt gemensamma arbete. Vi har en vision om att skapa hållbar hälsa för alla medarbetare och våra undersköterskor är nyckelpersoner i arbetet att förverkliga OneLabs mission! Med rätt hälsoinsatser i rätt tid skapa förutsättningar för en hållbar framtid - för människan, företagen och samhället! ÖVRIG INFORMATION Start: Enligt överenskommelse. Plats: Utgångspunkt i Stockholm, resor till annan ort förekommer. Omfattning: Tillsvidare, heltid Ansökan: Skicka in Linkedin-profil eller CV och svara på frågorna när du klickar dig vidare på ‘’Skicka ansökan’’ Ersättning: Lön enligt överenskommelse. Arbetstider: Varierande mellan måndag – fredag 08.00-17.00 (övernattningar på annan ort förekommer) Låter detta intressant? Klicka på "Skicka ansökan" och ansök nu! Urval sker löpande, så skicka din ansökan så snart som möjligt.
Brinner du för att lösa problem och trivs i en roll där du får möjligheten att interagera med kunder dagligen? Då kan det vara dig vi letar efter! Kylslaget AB har en gedigen erfarenhet av arbete med luft-luftvärmepumpar sedan 2007 och söker nu en engagerad servicetekniker för att ta nästa steg i företagets utveckling. Om Tjänsten Som servicetekniker hos oss kommer du att arbeta med luft/luftvärmepumpar och luft/vattenvärmepumpar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar rengöring, felsökning, reparation och installation av dessa system. Arbetet sker ute hos våra kunder, och dina arbetsuppgifter kommer att variera beroende på deras behov. Vi söker dig som har en flexibel inställning och trivs med varierade arbetsdagar. Arbetsområdet sträcker sig huvudsakligen över Stockholms län, men serviceuppdrag kan även förekomma på andra platser i Sverige. Därför är det viktigt att du känner dig bekväm med tjänsteresor och har möjlighet att övernatta vid behov. Det finns möjlighet att utgå från hemmet, och vi ser gärna att du bor i Stockholm med omnejd (max en timmes körning). För den här tjänsten krävs att du har B-körkort. Vi utbildar på plats! Vi Erbjuder - En positiv arbetsmiljö med ett entusiastiskt team. - En teamkänsla utöver det vanliga. - Kollegor som stöttar varandra oavsett tidpunkt på dygnet. - Kontinuerlig teknisk utbildning och kompetensutveckling. Övrig Information - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid -Inledande provanställning på 6 månader - Placering: Stockholm (arbete på annan ort kan förekomma) Kontaktuppgifter och ansökan: Välkommen med din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och intervjuer, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bee Bemanningförvilket innebär att du kommer att bli anställd direkt av Kylslaget AB.Har du frågor om rollen är du varmt välkommen att kontakta vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected]. Sista ansökningsdatum är 6/1/2025. Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom HVAC, teknik och energi. Vi löser löpande rekryterings- och bemanningsuppdrag till små som stora företag över hela landet.
Din roll Vi söker en driven och noggrann inköpskoordinator som vill vara en del av ett framåtblickande företag med globala ambitioner. Här får du en nyckelroll i att stödja och effektivisera inköpsprocesser samt stärka leveranskedjan i en dynamisk och innovativ arbetsmiljö. Ditt ansvar Leverantörsrelationer: Upprätthålla och utveckla samarbetet med leverantörer för att säkerställa kvalitet och leveransprecision. Fakturahantering: Administrera fakturor genom granskning, godkännande och arkivering. Avrop och orderhantering: Genomföra avrop enligt avtal samt hantera inköpsordrar från skapande till leveransbekräftelse. Priskontroll och förhandling: Övervaka marknadspriser och delta i förhandlingar för att optimera kostnader och villkor. Kvalifikationer Erfarenhet av administrativt arbete, inköp eller liknande roller. Erfarenhet av att arbeta i SAP. Goda kommunikativa färdigheter, både muntligt och skriftligt på svenska. Förmåga att arbeta självständigt och i team med hög noggrannhet och struktur. Meriterande erfarenheter Kunskap om logistik processer. Erfarenhet av att arbeta med affärssystem och verktyg för faktura- och orderhantering. Placering Tjänsten är baserad i Stockholm, med möjlighet att arbeta i en flexibel och stödjande arbetsmiljö. Tidplan och omfattningStart enligt överenskommelse. Detta är ett heltidsuppdrag. Om Edge Edge of Talent är en rekryterings- och konsultbyrå som specialiserar sig på att matcha talanger med rätt företag. Vi är dedikerade till att skapa framgångsrika samarbeten genom att förstå både våra kunders och kandidaters behov. Med en stark närvaro på marknaden och ett brett nätverk av kontakter, säkerställer vi att våra kandidater får den bästa möjliga starten i sin nya roll.Vi söker dig som är redo att ta nästa steg i karriären och bidra till en framgångsrik och effektiv inköpsfunktion. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag!
Golfbaren söker nu dig som är social, engagerad och brinner för att göra skillnad!Vi sökerteamspelare som vill bli en del av våra tre tematiserade minigolfbanor och sommarbistror – platser där design, upplevelse och gemenskap står i centrum. Våra anläggningar i Kristineberg, Aspudden och Nacka Strand erbjuder en perfekt mix av kreativitet och sommarkänsla och nubehöver vi dig för att göra dem ännu bättre! Hos oss blir du en del av The Minigolf Experience – en unik mix av minigolf, mat & dryck som våra gäster verkligen uppskattar. Här handlar det om att skapa magiska helhetsupplevelser tillsammans med ett tight team där vi peppar varandra och servar gästerna hela sommaren. Som en del av teamet får du göra skillnad: Leverera service som får gästerna att känna sig speciella. Bidra till en hållbar och trivsam miljö på minigolfbanan och i bistron. Vara med i ett företag som värnar om mångfald, klimatet och gemenskap. Förbereda enklare maträtter – vi värdesätter om du har ett intresse för mat och dryck. Vi tror att du: Är uppmärksam och lyhörd – du snappar upp vad som behövs i stunden. Är flexibel – du gillar variation och är alltid redo för nästa utmaning. Bryr dig om helheten – allt från små detaljer till att tänka stort. Har ett intresse för matlagning och uppskattar att skapa njutbara och minnesvärda måltidsupplevelser för våra gäster. Varför välja oss? Vi är inte bara en arbetsplats, vi är en community. Vi tror på att stötta och lyfta varandra. Vi jobbar med hållbarhet och älskar innovation – såväl på banan som i maten. När och var? April till september (50-100% tjänst), högsäsong juni-augusti. Kristineberg, Aspudden och Nacka Strand – alla med sin egen unika vibe. Låter det som en sommar du inte vill missa? Sök nu och bli en del av Golfbaren-familjen. Tillsammans gör vi sommaren 2025 oförglömlig! OBS! Fullständigt ifyllda ansökningar prioriteras! För mer info om Golfbaren titta in påwww.golfbaren.se Hoppas vi ses! #jobbaungt#theminigolfexperience #hållbarhet #sommarglädje #socialcommunity #stockholm
Golfbaren söker nu kreativa och sociala personer med förmåga att se till helheten till vår anläggning i Sundbyberg. Som en del i teametkommer du att vara länken mellan Golfbaren Sundbyberg och den centrala ledningen. Du får ett övergripande ansvar på plats där din förmåga att organisera arbetsflödet och fördela arbetsuppgifter skapar en trivsam och hållbar miljö för såväl kollegor som gäster. PåGolfbaren Sundbyberg jobbar du gränsöverskridande med fokus på minigolf, bar och servering. Det är stundtals högt tryck i arbetet så flexibilitet och snabbhet är viktiga egenskaper i vår service. Förmåga att kunna följa instruktioner och även självständigt kunna sätta upp mål och följa arbetsrutiner är centralt i den dagliga driften. Meriterande är om du genomfört Ansvarsfull alkoholservering och eller har jobbat med mat och dryck i någon form tidigare, men detta är inget krav. Hos oss blir du en del av The Minigolf Experience – en unik mix av minigolf, mat & dryck som våra gäster verkligen uppskattar och nu behöver vi dig för att göra denna helhetsupplevelse ännu bättre! Som en del av Golfbaren får du göra skillnad: Leverera service som får gästerna att känna sig speciella. Bidra till en hållbar och trivsam miljö. Vara med i ett företag som värnar om mångfald, klimatet och gemenskap. Jobba gränsöverskridande. Vi tror att du: Är uppmärksam och lyhörd – du snappar upp vad som behövs i stunden. Är flexibel – du gillar variation och är alltid redo för nästa utmaning. Bryr dig om helheten – allt från små detaljer till att tänka stort. Varför välja oss? Vi är inte bara en arbetsplats, vi är en community. Vi tror på att stötta och lyfta varandra. Vi jobbar med hållbarhet och älskar innovation – såväl på banan som i maten. När, var och hur? Tjänsten vi erbjuder är heltid med start snarast. Signalfabriken, Sundbybergs torg 1 i centrala sundbyberg. Vi är medlemmar i Visita och jobbar efter branschens kollektivavtal. För mer info om Golfbaren Sundbyberg titta in påwww.golfbaren.seVi ser fram emot att du svarar på frågorna nedan och bifogar en kort film. OBS! Fullständigt ifyllda ansökningar prioriteras!Hoppas vi ses!
Golfbaren söker ansvarstagande och sociala personer med förmåga att se till helheten påvåra minigolfbanor och sommarbistror i Kristineberg, Aspudden och Nacka Strand!Du är minst20 år, har B-körkort och tidigare erfarenhet från ansvarstagande positioner.Som en del av Golfbaren kommer du att vara länken mellan anläggningen och den centrala ledningen.Du får ett övergripande ansvar på plats och leder ett mindre team, där din förmåga att organisera arbetsflödet och fördela arbetsuppgifter skapar en trivsam och hållbar miljö för både kollegor och gäster på minigolfbanan och i bistron. Tillsammans med dina kollegor arbetar du för att skapa magiska upplevelser,leverera god service och förbereda enklare maträtter. Meriterande är om du genomfört Ansvarsfull alkoholservering och eller har jobbat med mat och dryck i någon formtidigare, men detta är inget krav. Hos oss blir du en del av The Minigolf Experience – en unik mix av minigolf, mat & drycksom våra gäster verkligen uppskattaroch nubehöver vi dig för att göra denna helhetsupplevelseännu bättre! Som en del av teamet får du göra skillnad: Leverera service som får gästerna att känna sig speciella. Bidra till en hållbar och trivsam miljö på minigolfbanan och i bistron. Vara med i ett företag som värnar om mångfald, klimatet och gemenskap. Förbereda enklare maträtter – vi värdesätter om du har ett intresse för mat och dryck. Vi tror att du: Är uppmärksam och lyhörd – du snappar upp vad som behövs i stunden. Är flexibel – du gillar variation och är alltid redo för nästa utmaning. Bryr dig om helheten – allt från små detaljer till att tänka stort. Har ett intresse för matlagning och uppskattar att skapa njutbara och minnesvärda måltidsupplevelser för våra gäster. Varför välja oss? Vi är inte bara en arbetsplats, vi är en community. Vi tror på att stötta och lyfta varandra. Vi jobbar med hållbarhet och älskar innovation – såväl på banan som i maten. När och var? April till september (50-100% tjänst), högsäsong juni-augusti. Kristineberg, Aspudden och Nacka Strand – alla med sin egen unika vibe. Låter det som en sommar du inte vill missa? Sök nu och bli en del av Golfbaren-familjen. Tillsammans gör vi sommaren 2025 oförglömlig! OBS! Fullständigt ifyllda ansökningar prioriteras! För mer info om Golfbaren titta in påwww.golfbaren.se Hoppas vi ses! #jobbaungt#theminigolfexperience #hållbarhet #sommarglädje #socialcommunity #stockholm#ansvarsroll
Är du i början av din karriär inom fastigheter och söker en utvecklande roll? Vi söker en junior konsult för ett deltidsuppdrag som Hyresadministratörmed start omgående. Var? Norrort, StockholmNär? OmgåendeAnställningsform?Konsultuppdrag via Delta Consulting Uppdraget inkluderar arbetsuppgifter så som att administrerakontraktshantering för hyresgäster och att hantera deras personliga information, göraarbete i kundens fastighetssystem, vara stöd till kollegor i projekt, etc. Vi söker dig som: Har pågående eller avslutad utbildning inom fastigheter eller motsvarande Vill vara en del av ett viktigt projekt Vill fåvärdefull erfarenhet inom fastighetsförvaltning Är noggrann, strukturerad och trivs i en administrativ roll. Har vi ringat in din person? Kul!Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer.Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Oscar Eksbergpå [email protected] eller 072-542 74 40.Välkommen med din ansökan! Om Delta ConsultingVi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden:- Ekonomi & Lön- Bank, Finans & Försäkring- Administration & KundsupportVår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.
Vi utmanar de traditionella konsultbolagen och vi kan med stolthet säga att Castra är konsultbranschens mest utvecklande arbetsplats där allt är möjligt. Känns det här som företaget för dig så läs gärna vidare. Castra i Stockholm är sammansvetsat team som under åren lyckats kombinera en stark lagkänsla, meningsfulla relationer och massor med glädje. I vårt team är det viktigt att både kunna prestera samtidigt som man är en schysst kollega. På en konkurrensutsatt talangmarknad har vi lyckats attrahera eftertraktad IT- och lednings kompetens och söker därför en kollega som ska hjälpa oss att förvalta detta på bästa möjliga vis. Med anledning av detta söker vi nu ytterligare en Account Manager som vill bli en viktig pusselbit i vårt sammansvetsade team.Rollen Du kommer ha en varierad roll som innebär både mycket frihet och ansvar där du har en viktig roll för vår tillväxtresa. I rollen kommer du både utveckla nya kundsamarbeten, men också ansvara för utvecklingen av ett antal befintliga kunder. Det handlar om att uppvisa ett genuint intresse för kunder samt konsulter för att på så vis kunna förstå de behoven uppstår. Vi har kunder inom både privat och offentlig sektor och en bred portfölj med seniora konsulter. Utöver dialogen med kunder och konsulter kommer du samarbeta tätt tillsammans med både andra säljkollegor, partneransvariga och rekryterare. I din roll kommer du skapa värde genom att förstå våra kunder digitaliseringsutmaningar och relatera detta till våra konsulters kompetenser och utvecklingspotential. Erfarenhet Vi söker dig som är orädd, initiativtagare och du har en drivkraft för att skapa affärer. Du är positiv och har förmågan att skapa kontakter och snabbt få ett förtroende. Vidare är du en teamspelare som söker ständig utveckling både hos dig själv och det team du är en del av. Vi ser gärna att du har: Flerårig erfarenhet av bemanning/rekrytering, konsultförmedling, försäljning och/eller service. Har ett stort eget driv och intresse för affärer Erfarenhet av att arbeta både självständigt och i team Är en väldigt socialt bekväm person som har lätt för att bygga relationer. Du är strukturerad, självgående, lösningsorienterad och uppskattar ett högt tempo. Meriterande Det är starkt meriterande om du har ett genuint intresse för- eller besitter kunskaper från IT-branschen Varför ska du välja oss? Det går bra för oss, vi har en stark tillväxt och jobbar med många intressanta kunder. Hos blir du del av ett team med fantastiskt kompetenta kollegor och en stark företagskultur. Vi har ett arbetsklimat där medarbetarna har högt förtroende till varandra samtidigt som vi arbetar hårt för att nå våra mål. Tillsammans firar vi framgångar och tacklar motgångar som kommer längs vägen. Vi älskar att göra affärer, träffa nya människor och erbjuda våra konsulter branschens bästa service. Hjärtat på rätt plats och siktet inställt på framgång. Som medarbetare har du stora möjligheter att påverka din, företagets och tjänstens utveckling. Vi ger dig stor frihet och eget ansvar. Du jobbar nära ledningen och för rätt individ med rätt inställning är möjligheterna stora. Som en del av din resa på Castra har du möjlighet till delägarskap, pingisturneringar, konferensresor och inte minst utvecklas i ett av branschens mest snabbväxande bolag. Om Castra Castra är en entreprenörsdriven konsultgrupp inom IT, management och systemutveckling. Bolaget ägs gemensamt av medarbetarna och tillsammans bygger vi det företag vi själva vill jobba på. Vår vision är att vi ska vara Sveriges bästa arbetsgivare för konsulter. Att vi blivit certifierade av Great Place to Work fem år i rad är ett bevis på våra höga mål kring företagskultur. Våra tankar om delaktighet, påverkansmöjligheter och respekt för individens egna val och möjligheter fungerar. Företaget har kontor i Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Malmö, Linköping, Norrköping, Örebro och Jönköping. Mer information om Castra-koncernen hittar du på vår hemsida www.castra.se. Har vi lyckats väcka din nyfikenhet? Sök direkt via länken eller kontakta [email protected] eller [email protected]
Vår kund i centrala Stockholm söker nu efter dig som är intresserad av att hoppa på ett spännande uppdrag inom kundservice. Vi söker efter dig som trivs att arbeta med människor och som brinner för att ta kundupplevelsen till nästa nivå. Detta är ett konsultuppdrag med start omgående, där du blir anställd via The Place. I denna roll kommer bland annat att ha följande arbetsuppgifter: Besvara frågor och lösa problem via telefon, mail, chatt och sociala medier Registrera nya kunder Ta emot beställningar, order, bokningar och reklamationer Administration och fakturahantering Vem vi tror att du är: För att trivas och lyckas i rollen som kundservicemedarbetare spelar dina personliga egenskaper en stor roll. Det är viktigt att du har en god samarbetsförmåga, är duktig på att kommunicera och är lyhörd inför kundernas behov. Du motiveras av att ge god service och får en liten extra kick när du känner att du hjälpt någon annan och löst deras eventuella problem. Din bakgrund kan exempelvis vara: Tidigare arbetslivserfarenhet av kundtjänst via telefon, mail, chatt och sociala medier Tidigare erfarenhet av service och kundbemötande exempelvis i butik eller restaurang Goda data- och systemkunskaper, Officepaketet mm. Goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift God teknisk förståelse är ofta meriterande Låter detta som ett spännande uppdrag? Skicka in din ansökan redan idag, då urval sker löpande och att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Åhléns löfte är att erbjuda våra kunder den bästa tänkbara upplevelsen och vara platsen där livet blir enklare, bättre och härligare. Även om vi funnits i 125 år, händer det mer än någonsin hos oss på Åhléns! I takt med att vi navigerar genom en spännande förändringsfas, söker vi en HR-administratör som tillsammans med teamet är avgörande för att stödja vår transformation för en mer proaktiv organisation. Välkommen med din ansökan! Vi erbjuder dig Vi på Åhléns söker nu en affärsinriktad HR-administratör med lönekompetens med ansvaret för att operativt och administrativt stötta Åhléns chefer i frågor som berör anställningar, arbetsrätt och arbetsmiljö. I denna roll får du kombinera din erfarenhet av lön med dina HR-kunskaper. Du blir kontaktperson för vår outsourcade löneleverantör och ser till att löneprocessen löper smidigt. Dessutom stöttar du våra HR Business Partners i personalärenden och administrativa uppgifter. Som HR-administratör blir du en del av People & Culture som är ett glatt och prestigelöst HR-team om ca 10 personer där vi samarbetar inom och utom funktionen. Vi söker dig Vi ger dig förtroende och ansvar över ditt arbete med möjligheten att växa i en utvecklande miljö. För att trivas i rollen som HR-administratör ser vi att du är lösningsorienterad samt noggrann och strukturerad i ditt arbete. Då du kommer arbeta med breda kontaktytor har du en god kommunikativ förmåga och kan skapa goda relationer. Till oss tar du med dig: - Erfarenhet av HR-administration - Erfarenhet av arbete med lön - Erfarenhet av HR-relaterat arbete från retailbranschen med kollektivavtal är meriterande. - Goda muntliga och skriftliga kunskaper i både svenska och engelska. Om rekryteringen Tjänsten är ett vikariat på 50% med start så snart som möjligt fram till och med maj 2025. Möjlighet till förlängning finns. Du är placerad på Åhléns huvudkontor på Dalagatan 100 i Stockholm. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Som HR-administratör hos oss på Åhléns blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Med det hälsar vi dig varmt välkommen till Åhléns! Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 47 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,7 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se
Välj ett jobb för att visa detaljer