Receptionist till företag centralt i Stockholm
Bravura Sverige AB
Backofficepersonal m.fl.

Är du en serviceinriktad och lösningsorienterad person som älskar att skapa trivsel och ordning? Har du erfarenhet av reception eller kundtjänst och trivs i en dynamisk miljö? Vi söker nu en receptionist till en coworking-inspirerad verksamhet centralt i Stockholm! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 6månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företagetDet finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Du får reda på vilket företag det är senast på en intervju. Arbetsuppgifter Som receptionist är du verksamhetens ansikte utåt och spelar en nyckelroll i att skapa en trivsam och professionell atmosfär. Du välkomnar besökare och hyresgäster med ett vänligt leende, hanterar inkommande telefonsamtal och e-post samt ansvarar för besöksregistrering och posthantering. Utöver detta bokar och administrerar du mötesrum och gemensamma utrymmen, sköter enklare ekonomiuppgifter som fakturahantering och kvittoredovisning samt samordnar med städning, teknik och andra serviceleverantörer. Du ser också till att receptionen och gemensamma ytor alltid är i toppskick, hanterar enklare IT-relaterade frågor som Wi-Fi-support och utskrifter, och bidrar till en trygg arbetsmiljö genom att följa säkerhetsrutiner och agera som kontaktperson vid incidenter. En annan viktig del av ditt arbete är att bygga och underhålla relationer med hyresgäster och skapa en trivsam och inkluderande atmosfär i verksamheten. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning arbetslivserfarenhet som receptionist eller kundtjänst God dator- och systemvana Som person är du serviceinriktad och lösningsorienterad med ett naturligt fokus på att ge ett professionellt och vänligt bemötande. Du har en stark organisatorisk förmåga och är van vid att hantera flera uppgifter samtidigt. Din kommunikativa förmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift, är mycket god. Du är flexibel och proaktiv i att identifiera och lösa problem innan de eskalerar, och du arbetar självständigt och tryggt i en snabb och dynamisk miljö. Övrig information Start: OmgåendePlats: OdenplanLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

170 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Är du trädgårdsproffs med passion för utemiljöer?
Jobandtalent Sweden AB
Trädgårdsanläggare m.fl.

ATT JOBBA PÅ JOB&TALENT På Job&Talent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Job&Talent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna. ARBETSBESKRIVNING Vi söker nu engagerade och erfarna personer inom trädgårdsskötsel. Uppdraget innebär att du aktivt deltar i, planerar och utför alla förekommande arbetsuppgifter som behövs för att underhålla och sköta utemiljöer. Förekommande arbetsuppgifter inkluderar: Ogräsrensning: Hålla rabatter och gångar fria från ogräs för att skapa en välskött miljö. Gräsklippning: Klippa gräsmattor med både större och mindre maskiner för att bibehålla ett vårdat intryck. Renhållning: Städa bort löv, skräp och annat som påverkar utemiljön negativt. Häckklippning: Klippa och forma häckar enligt önskad design och underhålla dessa regelbundet. Plantering: Plantera nya växter och blommor i rabatter, krukor och andra ytor för att förbättra utseendet och öka trivseln. Beskärning: Beskära buskar och träd för att främja tillväxt, hälsa och estetik. Bevattning: Säkerställa att växter och grönområden får rätt mängd vatten, både manuellt och genom att underhålla automatiska bevattningssystem. Markförbättring: Gödsling, jordförbättring och andra åtgärder för att optimera växtförhållanden. Underhåll av utrustning: Se till att redskap och maskiner är i gott skick och använda dem på ett säkert sätt. DINA KVALIFIKATIONER Erfarenhet av arbete inom trädgårdsskötsel. Körkort B är ett krav. Tidigare arbetslivserfarenhet av att arbeta med barn och/eller ungdomar är meriterande. Utbildning inom området, såsom gymnasial trädgårdsutbildning eller KY/YH-utbildning med inriktning mot trädgårdsskötsel, är meriterande. DIN PROFIL För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du: Är serviceinriktad och mån om att utföra ett bra arbete. Har hög arbetsvilja och är redo att ta i. Är samarbetsvillig och har en god förmåga att arbeta i grupp. Är självgående, med en stark egen drivkraft. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev.Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! OM JOB&TALENT Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

170 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Business Expert SuccessFactors to Global Fashion Company
Digitalenta AB
Övriga IT-specialister

We are now helping our client to find a SuccessFactors expert with deep knowledge of Succession & Development and Performance & Goals modules. Join a fast-paced and ambitious initiative for an industry-leading organization in Stockholm looking to revolutionize its Talent Management processes. This is your opportunity to apply your extensive experience to design, validate, and guide a high-impact solution. Duration: Starting ASAP for a minimum of 3 months, with the option to extend.Extent: Full-time (100%). A lower percentage (minimum 50%) is acceptable initially to secure the right expertise.Location: Remote or on-site, depending on your preference and availability. About the role:In this role, you will play a key part in shaping the design and implementation of the Succession module in SuccessFactors. With much of the process mapping and configuration groundwork already completed, your expertise is needed to validate the design, translate business needs into functional requirements, and guide the team with best-practice recommendations. Additionally, you will support the ongoing roll-out of the Performance & Goals module, ensuring alignment with the broader Talent Management strategy. You’ll work closely with internal teams to fast-track the development and implementation processes for this global initiative. Responsibilities Validate the design of the Succession module and ensure alignment with SuccessFactors best practices Translate diverse business needs into functional requirements for in-house application consultants to implement Provide expert advice, clear recommendations, and proactive guidance to refine the Talent Management solution Collaborate with stakeholders to ensure the Talent Management process moves from manual work to an optimized, automated solution Support the continued rollout of the Performance & Goals module, including designing and implementing the module for store management teams Align Talent Management and Performance & Goals solutions to create a seamless, holistic approach for the organization Leverage your experience from multiple implementations to identify and propose improvements or efficiencies Ensure the developed solution meets the needs of a global organization with large-scale operations About you:You are a senior consultant with extensive experience in Talent Management implementations, particularly with SuccessFactors. You are confident advising stakeholders, guiding decision-making processes, and proposing best-practice solutions tailored to complex organizational needs. Your expertise spans large, global organizations where you’ve delivered impactful solutions by combining technical expertise with business acumen. You’re proactive, detail-oriented, and thrive in fast-paced projects with tight timelines. Experience and skills: Extensive, recent experience with Succession & Development and Performance & Goals modules in SuccessFactors Proven track record of designing and implementing Talent Management solutions for large, global organizations Experience translating business needs into functional requirements for implementation Expertise in applying SuccessFactors best practices to deliver scalable, effective solutions Proficiency in advising and guiding stakeholders through decision-making processes Familiarity with Opportunity Marketplace is meriting Ability to work with tight timeframes and fast-track project milestones Strong communication and collaboration skills with a proactive approach to problem-solving About the assignment For this assignment you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days and pension savings. In addition, you'll also have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, in addition to optional networking activities with our network of consultants

170 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Customer Success Specialist
Northmill Bank AB
Kundtjänstpersonal

Northmill Bank är ett svenskt fintech-bolag som är dedikerad till att revolutionera sättet vi hanterar och skyddar vår ekonomi. Vi skapar en annorlunda bankupplevelse, digital yet personal. Northmill Bank grundades år 2006 och har vuxit till över 108 anställda i 4 länder, 2 500 handlare och 600 000 användare. Vi använder den senaste tekniken för att utveckla säkra, smarta och användarvänliga produkter för våra kunder. Det är våra privat- och företagskunder som är anledningen till varför vi gör det vi gör. Vi är ett 100% molnbaserat produktföretag där teknologi är drivkraften för att skapa smartare bankprodukter. Ta chansen att vara en del av oss och vår resa! Om rollen Som Customer Success Specialist blir du en betydelsefull tillgång i Northmills omfattande satsning på företagssegmentet. B2B utgör ett betydande tillväxtområde för Northmill, vilket ger dig en unik möjlighet att utveckla din karriär och påverka vår verksamhet. Vi söker en serviceinriktad och kundfokuserad Customer Success Specialist för att bli en del av Northmill B2B Banking och Payment-team. I rollen spelar du en avgörande roll i att säkerställa kundernas nöjdhet genom att ge stöd under hela deras resa. Det ställer krav på en hög servicenivå samt att du ständigt hittar sätt att utveckla relationen med våra kunder. Du fungerar som bryggan mellan teknik, affär och kund. Du ser kort och gott till att Northmills kunder får ut maximalt värde av våra tjänster. Säkerställa kundnöjdhet och att Northmills företagskunder får ut maximalt värde av våra tjänster Onboarding och teknisk support Merförsäljning Hantera uppsägningar av avtal. Din bakgrund Erfarenhet från kundservice och/ eller försäljning Hög social och kommunikativ kompetens Organiserad och strukturerade Vi erbjuder Fantastiskt kontor på bästa läge i Stockholm Ett självständigt arbete med möjlighet att påverka Stora utvecklingsmöjligheter Aktiviteter, tävlingar och events Event Livförsäkring Frukost och frukt på kontoret varje dag Stöd för sportaktiviteter (friskvårdsbidrag eller medlemskap hos Sats) Fun Facts Ta ett gympass två minuter bort eller en joggingrunda i stan Event - härliga “Northchill” afterworks under året Årliga hälsoaktiviteter såsom arrangerade SATS klasser, innebandy och olika löparlopp Frukost och frukt varje dag och helig fika på fredagar Regelbundna AW:s på fredagar och firade framgångar på kontoret Stockholms snyggaste kontor 2020 med härliga ytor och vyer Ansök idag och bli en del av Northmill!

170 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Stor- och hemstädningar i Stockholms län - Hemfrid

HEMFRID SÖKER DIG SOM VILL ARBETA SOM HEMSTÄDARE Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Vi söker ständigt efter personal som kan tänka sig jobba hos oss runt om i Stockholm och andra delar av Sverige. Besök gärna vår hemsida www.hemfrid.se/karriar för att se andra städer där vi söker personal i. HEMSTÄDNING I VÄRLDSKLASS På Hemfrid arbetar vi utifrån våra värdeord We act Profesionally, We strive for Simplicity och We take Responsibility. Detta har bidragit till vår kvalitets - och servicekultur i världsklass! Att jobba med oss på hemfrid innebär att du får ett roligt, varierande jobb inom hemstädning. På One Team arbetar vi i team där du alltid kommer att jobba tillsammans med flera härliga kollegor från hela världen. Vi letar efter dig som: Tycker om att jobba i team med andra kollegor Ha tidigare erfarenhet inom städning Är engagerad och vill utvecklas inom städning Pratar svenska eller engelska Kunna arbeta flexibla timmar Det är starkt meriterande om du har körkort (B), och gärna egen bil Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder dig; Vi erbjuder dig allt från timanställning till en sysselsättningsgrad på 50–75%. Beroende på vad som passar dig! Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring och friskvårdsbidrag Gratis mobilabonnemang Utbildning inom hemstädning med fokus på din utveckling Härliga kollegor från hela världen Vill du bli en av oss? Välkommen med din ansökan! Har du några frågor angående tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]. HEMFRID IS LOOKING FOR YOU WHO WANT TO WORK AS A HOUSE CLEANER Hemfrid is Sweden's largest company in home cleaning. We assist our customers with household services such as cleaning, window washing, moving services, and much more. We are constantly looking for staff who are interested in working with us in Stockholm and other parts of Sweden. Please visit our website www.hemfrid.se/karriar to see other cities where we are hiring. WORLD-CLASS HOME CLEANING At Hemfrid, we work according to our core values: We act Professionally, We strive for Simplicity, and We take Responsibility. This has contributed to our world-class quality and service culture! Working at Hemfrid means you get a fun and varied job in home cleaning, primarily for large households. We are looking for someone who: Enjoy working in a team with other colleagues. Have previous experience from a cleaning profession. Is committed and wants to develop within cleaning Speaks Swedish or English Can work flexible hours It is highly desirable if you have a driving license (B) and preferably your own car We offer you: We offer everything from hourly employment to a workload of 50-75%, depending on what suits you best! Collective agreement and good employment conditions Liability insurance, health insurance, pension insurance, and wellness allowance Training in home cleaning with a focus on your development Free mobile subscription Wonderful colleagues from all over the world Do you want to join us? Welcome to apply! If you have any questions regarding the position or our recruitment process, feel free to contact us at [email protected].

170 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Erfaren Anläggningsförare/Kranförare sökes till adacto people – Spännand...
Ad Acto Rekrytering AB
Lastbilsförare m.fl.

För vår kunds räkning söker vi erfarna anläggningsförare och kranförare för arbete i Stockholm. Du ska ha C eller CE behörighet, giltigt YKB samt APV. Erfarenhet av att köra anläggningsmaskiner är ett krav, och du ska ha bra svenska språkkunskaper samt kunna hitta i Stockholm. Vi söker: Erfarna anläggningsförare och kranförare C eller CE körkort Giltigt YKB och APV Erfarenhet av anläggningsarbete Bra kunskaper i svenska språket Förmåga att hitta i Stockholm Flexibel och självgående, kan hjälpa till utanför fordonet vid behov Arbetstider: Primärt dagtid (06-15), alternativt kvällstid (20-05). Flexibilitet är ett krav, då arbetet kan variera. Om arbetet: Arbetet innebär framförallt körning av TMA-bilar, där du även förväntas vara flexibel och kliva ut ur fordonet för att hjälpa till vid behov. Du ska vara självgående och ha en flexibel inställning till ditt arbete. Vår kund: Vår kund är en ledande aktör inom transporttjänster och är specialiserad på drift och underhåll av vägar i Sverige. Företaget erbjuder lastbilar för trafiksäkerhet (TMA-bilar), kranbilar, samt lastbilar för schakt, asfaltstransporter, snöplogning, saltning och sandning till både privata och statliga kunder. De arbetar under kollektivavtal med Transportarbetarförbundet. Om tjänsten: Detta är en hyrrekrytering, där du kommer att arbeta som konsult för adacto people uthyrd till kundföretaget, med målet att bli direkt anställd hos kunden vid en senare tidpunkt. Vi erbjuder: Löpande anställning Kollektivavtal och trygg arbetsmiljö Möjlighet att bli anställd direkt hos kund efter en tids uthyrning Ansökan: Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med löpande urval. Välkommen att bli en del av vårt team på adacto people! Om adacto people:adacto people är ett bemannings- och rekryteringsföretag som specialiserar sig på att erbjuda skräddarsydda lösningar för transport- och logistikbranschen. Vi fokuserar på att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag för att säkerställa effektivitet och pålitlighet i transportkedjan. Hos oss blir du en del av ett engagerat och professionellt team, där vi arbetar för att skapa långsiktiga och framgångsrika relationer mellan arbetstagare och arbetsgivare, och tillsammans driva utvecklingen framåt.

170 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Sales Executive till Tribia
Asta Agency AB
Företagssäljare

Om Tribia Sedan 2001 har Tribia varit en ledande aktör inom digitala samarbetslösningar för byggbranschen. Med fokus på att förbättra och effektivisera projektgenomförandet erbjuder Tribia en marknadsledande BIM-samarbetslösning som stödjer hela projektprocessen – från projektering till överlämning. De är idag 80 engagerade medarbetare som tillsammans utvecklar och levererar produkter som Interaxo Project, Interaxo Field, och Interaxo BIM Data. Deras lösningar används av över 100 000 användare och fler än 1 000 kunder i Norden. För att möta den ökade efterfrågan och etablera en starkare position på den svenska marknaden satsar Tribia nu på att förstärka sitt säljteam.Tribia är en del av Addnode Group, ett börsnoterat bolag som inte bara möjliggör investeringar i innovation och utveckling, utan även erbjuder tillgång till ett starkt nätverk, finansiell stabilitet och synergier med andra ledande verksamheter inom digitalisering och teknik. På Tribia möter du en arbetsplats präglad av hjälpsamma kollegor, framåtanda och en ambition att skapa den bästa arbetsplatsen för sina anställda. Om tjänstenVi söker just nuflera engagerade Sales Executives som vill spela en avgörande roll i Tribias fortsatta expansion och etablering på den svenska marknaden. Rollen innebäratt skapa affärsmöjligheter, bygga långsiktiga kundrelationer och bidra till Tribias digitalisering av byggbranschen. Ansvarsområden: Generera nya affärer genom att identifiera, implementera och genomföra strategier mot potentiella kunder och utveckla befintliga kundrelationer. Identifiera affärsmöjligheter samt boka och genomföra kundmöten. Förstå kundens behov och föreslå lösningar som skapar värde för deras verksamhet. Skapa och förhandla framgångsrika försäljningsavtal samt följa upp för att säkerställa kundnöjdhet och långsiktiga affärsrelationer. Representera Tribia på mässor och event för att stärka varumärket och skapa nya kontakter. Leadsgenerering och kunduppföljning i verktyg somHubSpot, Byggfakta m.m. För att du ska få bästa möjliga förutsättningar i din roll går du igenom en gedigen onboardingprocess. Du får lära känna Tribias produkter och tjänster på djupet och får även möjlighet att besöka huvudkontoret i Norge. Där träffar du produktägare, ledning och supportteam, vilket ger dig en stark grund för att lyckas i din nya roll. Detta är en fantastisk möjlighet för dig som vill vara en del av en spännande resa i ett bolag som är ledande inom digitalisering av byggbranschen. Kvalifikationer och egenskaperFör att lyckas i rollen tror vi att du är en person som drivs av att skapa resultat, bygga relationer och arbeta i team. Ditt engagemang och nyfikenhet är minst lika viktiga som din erfarenhet. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet från bygg- och anläggningsbranschen. Tidigare erfarenhet av försäljning inom SaaS, B2B eller närliggande områden. Förmåga att arbeta proaktivt och strukturerat samt en stark vilja att utvecklas. Utmärkta kommunikationsfärdigheter, både muntligt och skriftligt, på svenska. En hög grad av självmotivation och ambition, kombinerat med en vilja att bidra till gruppens framgångar. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper som driv, lösningsorientering, nyfikenhet och en vilja att lära. Samtidigt är vi öppna för kandidater med olika bakgrunder och erfarenhetsnivåer, där relevant erfarenhet självklart är en fördel. Övrig information Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

170 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
IT-supporttekniker
Tavana IT AB
Supporttekniker, IT

Tavana IT söker flera supporttekniker med erfarenhet av arbete inom IT-support till våra kunder. Har du 1-3 års erfarenhet av first line support eller helpdesk och känner att det är dags att ta nästa steg i din karriär? Vi har de perfekta uppdragen för dig! DIN VARDAGSom kunnig IT-supporttekniker blir du en del av vårt team som ger förstklassig support till våra värdefulla kunder. Rollen innebär att du är anställd hos Tavana och arbetar som konsult ute hos våra kunder. Dina arbetsuppgifter kommer att variera från dag till dag och kan inkludera allt från att hantera lösenords problem till att utföra installationer och felsökningar av både mjuk- och hårdvara. Hos oss blir du erbjuden att utöka dina kunskaper och utveckla dina nuvarande kompetenser VEM ÄR DU? En framåtsträvande, social person med ett brinnande intresse för IT! Vi ser gärna att du har 1+ års erfarenhet av att ge IT-support via telefon, chatt och e-post. Du har teknisk kunskap och erfarenhet av att lösa inkommande ärenden självständigt, via remote desktop eller på plats. Din tekniska erfarenhet inkluderar arbete med Active Directory, Azure, Citrix samt ServiceNow och gärna andra ärendehanteringssystem. Du bör även ha hanterat Configuration Manager/SCCM och Microsoft Intune. Vidare är du väl förtrogen med supporten av Microsoft 365 och Microsoft Office i både Windows- och Mac-miljöer. Du har även erfarenhet av arbete enligt SLA:er och har god kännedom utav ITIL. Svenska och engelska behärskar du obehindrat INFORMATION: Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstidOmfattning: 100%Placering: StockholmLön: Enligt överenskommelse VARFÖR SKA DU VÄLJA OSS?Vårt motto är att det ska vara roligt att gå till jobbet och vi månar om våra konsulter. Vi skapar därför möjlighet till utveckling och anordnar roliga events oss kollegor emellan. Som konsult hos Tavana erbjuds du en arbetsplats med varierande uppgifter i dynamiska miljöer och med fantastiskt trevliga kollegor. Med din ambition och rätt verktyg från oss, ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Det är först när ni lyckas – som vi lyckas! LÅTER DET INTRESSANT? Toppen Skicka in ansökan, med eller utan CV. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Har du frågor gällande tjänsten, vilka Tavana är eller konsultrollen så är du välkommen att skicka mail till [email protected]. Vänligen notera att vi tar inte emot ansökningar via mejl.

170 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
On-site tekniker
Tavana IT AB
Supporttekniker, IT

Grym på felsökning, bra på att organisera ditt arbete och van vid att jobba självständigt. Träffar beskrivningen in på dig? Då har vi uppdragen du söker! OM ROLLEN Som on site-tekniker hos vår kund går du ut till användarna och hjälper dem på plats. Du får lösa mer komplicerade ärenden, som helpdesken inte kunnat lösa. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat felsökning av program och applikationer, ominstallationer och konfigurering av klienter, enklare felsökning av nätverk, routrar och switchar samt felsökning av skrivare, mobiltelefoni och mejlsystem. Det kan innebära felsökningar inom Office 365, Windows/PC, LAN/WAN, Wi-fi, Azure, Microsoft Intune, molntjänster och ITIL. VI SÖKER DIG SOM Har arbetat med liknande arbetsuppgifter i minst ett år Har gedigen kunskap och erfarenhet från både hårdvara och mjukvara. Exempelvis bärbara datorer, skärmar, Windows, Mac, surfplattor, nätverk, videokonferenslösningar och Office 365 Kan arbeta enligt ITIL Har erfarenhet från olika ärendehanteringssystem Är driven och lösningsorienterad med förmåga att förstå och förbättra arbetssätt Det är meriterande om du har erfarenhet av personalansvar eller tidigare arbetat som teamlead INFORMATION Omfattning: 100%Placering: StockholmLön: Enligt överenskommelse LÅTER DET INTRESSANT? Woho! Då kan du scrolla ner och ansöka direkt, med eller utan CV Har du frågor gällande tjänsten, vilka Tavana är eller konsultrollen så är du välkommen att skicka mail till [email protected]. Vänligen notera att vi tar inte emot ansökningar via mejl. Vi ser fram emot din ansökan!

170 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Gruppchef Site Services Stockholm
Transtema Network Services AB
Produktionschefer inom tillverkning

Är du redo att ta ansvar och leda i internationell miljö? Vi på Transtema söker nu en Gruppchef som vill vara med och driva vår kunds testanläggning i Stockholm.På Transtema får du möjligheten att arbeta i ett nytänkande och växande bolag med stora möjligheter till utveckling. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Gruppchefens uppgift är att följa upp sin avdelnings verksamhet och ekonomi regelbundet då du har verksamhet-, kvalitets- och resultatansvar. Du kommer rapportera direkt till affärsenhetschefen för Site Services och ha personalansvar för ca 30 medarbetare.Du ingår ocksåi ledningsgruppen för leveransområde Stockholm. I ledningsgruppen förväntas du bidra med både strategiska och operativa perspektiv, representera ditt ansvarsområde, visa ledarskap och engagemang, samt arbeta för företagets bästa. Du ska även bidra till ett starkt samarbete inom gruppen och säkerställa att kundens behov och förväntningar integreras i beslutsfattandet. Några av dina främsta arbetsuppgifter kommer vara att: Coacha och utveckla medarbetarna så att de når sin fulla potential. Säkerställa att teamet har rätt resurser på rätt plats för att möta verksamhetens behov. Ansvara för rekrytering, onboarding och att skapa en arbetsmiljö där medarbetare trivs och presterar. Driva arbetsmiljöfrågor, säkerhet och riskhantering för att skapa en trygg och säker arbetsplats. Vara en del av verksamhetens långsiktiga utveckling genom att bidra med idéer och lösningar som stärker vårt erbjudande. Vi söker dig som har: Minst 4 års arbetslivserfarenhet från datacenter, alternativt liknande bransch Teknisk utbildning från universitet, Högskola, YH God teknisk kännedom kring olika tekniska möjligheter/begränsningar Vana attkommunicera obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift B-körkort Vem är du Du är en skicklig kommunikatör som skapar goda relationer med både ditt team och övriga kontaktytor i organisationen. Det faller sig naturligt för dig att bygga både interna och externa nätverk och möta samt förståolika intressenters behov. Du har antingen haft personalansvar tidigare eller ser detta som ett naturligt nästa steg i din karriär, då du trivs i ledarrollen. Du är van vid att prioritera mellan olika uppgifter och är inte rädd för utmaningar. Samtidigt värdesätterdu struktur i ditt arbete, vilket hjälper dig att hålla tidsramar och leverera med hög kvalitet. Om oss Du kommer vara anställd på Transtema Network Services AB, som är ett helägt dotterbolag inom Transtemakoncernen. Transtema Network Services är en marknadsledande leverantör av fälttjänster inom kommunikationsinfrastruktur i Sverige och ansvarar för installation, underhåll samt drift över hela landet. Vi arbetar aktivt med hållbarhet utifrån fyra aspekter - våra medarbetare, vår affär, vår miljö och vårt engagemang. Våra medarbetare är vår största tillgång och vår ambition är att vara branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi har en värderingsstyrd företagskultur och arbetar aktivt med kompetensutveckling, inkludering och att erbjuda en trygg arbetsplats för alla. Vi erbjuder en utvecklande miljö, ett omväxlande arbete och möjlighet till kompetensutveckling. Vår kultur genomsyras av våra värdeord - att tänka nytt, visa respekt och ta ansvar. Vi på Transtema tror att mångfald bidrar till en mer dynamisk och kreativ arbetsmiljö som gör att fler trivs på jobbet. Vi hoppas därför att du som söker, med din bakgrund och kompetens, kan bidra till att öka vår mångfald. Övrig information Bakgrundskontroll genomförs på alla som anställs på Transtema och i vissa rekryteringar genomförs även en säkerhetsprövning. Slumpmässiga drog- och alkoholtester genomförs på våra arbetsplatser. Urval sker löpande, vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor om tjänsten, kontakta Miroslav Puskas telefonnummer +46725785903, mail [email protected]. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet, men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

170 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025