Vi öppnade Gabagool i april 2025 – en italiensk restaurang i hjärtat av Östermalmshallen med fokus på grymt bra focaccia och pasta som sitter i själen. Vi söker nu fler kollegor för vårt växande koncept! Vi söker dig som: - Är genuint intresserad av mat och service. - Är proffsig men inte rädd för att släppa loss och vara dig själv. - Har erfarenhet från restaurang (men om du är rätt person lär vi dig resten). - Vill jobba i en härlig och ambitiös miljö där teamkänsla är allt. Vi söker servis, både heltid & deltid! Kväll & helgarbete förekommer! På Gabagool tror vi att en avslappnad känsla och hög kvalitet går hand i hand. Låter det som något för dig? Skicka ett mail till [email protected] och berätta lite om dig själv! Vi hörs! Gabagool-teamet
Innesäljare inom Telekom hos Bigacom i centrala Stockholm Är du social, tävlingsinriktad och redo att ta första steget i din försäljningskarriär? Nu söker vi drivna innesäljare till ett nytt och spännande projekt gällande telekom– direkt från vårt kontor i Stockholm! Det här är en perfekt roll för dig som är junior i arbetslivet, gillar att prata med människor och vill ha möjlighet att utvecklas inom försäljning – samtidigt som du tjänar riktigt bra. Om rollen Som innesäljare ringer du upp privatpersoner och erbjuder olika telekomlösningar inom mobil- och abonnemangslösningar. Ditt jobb är att förstå kundens behov och guida dem till rätt lösning – på ett engagerat och professionellt sätt. Du kommer att: Ringa upp potentiella kunder via telefon Presentera och sälja tjänster Skräddarsy erbjudanden efter kundens behov Driva hela säljprocessen – från första kontakt till avslutat avtal Skapa en positiv upplevelse i varje samtal Vi tror att du är Social, orädd och gillar att ta kontakt med nya människor Målmedveten och trivs med att jobba mot tydliga mål Nyfiken och villig att lära dig mer om försäljning En teamplayer som bidrar till god stämning på kontoret Har du erfarenhet av försäljning? Superbra – men det är inget krav. Vad du får hos Bigacom Fast grundlön: 17 000 kr Attraktiv provision – mållön ca 35 000 kr Trygg anställning med pension, friskvårdsbidrag och 25 dagars semester Karriärmöjligheter – många av våra ledare började som säljare Chans att efter 6 månader jobba från vårt kontor i Spanien Ett peppande team som firar framgångar tillsammans Kontor i centrala Stockholm (Stadshagen) nära tunnelbana & buss Arbetstider: Måndag–torsdag 08.30–17.00 Fredag 08.30–16.00 Om Bigacom Vi är ett växande företag inom försäljning, kundservice och bemanning, med kontor i Stockholm och Marbella. Vårt mål? Att skapa en arbetsplats där människor utvecklas och har kul på vägen mot resultat. Ansök nu Skicka in din ansökan redan idag – det går snabbt och enkelt. Vi kommer att börja gå igenom kandidater vecka 33. Rekryteringen hanteras av DocuPartner, och du är varmt välkommen att kontakta: Linda Ström [email protected] 070-825 08 10 Välkommen med din ansökan!
Tycker du om ordning och reda? Ta eget ansvar och arbeta självständigt! Välkommen söka dig till vårt växande städteam i södra Stockholm! Vardagsfrid är ett av Stockholms snabbast växande företag och behöver därför anställa fler service medvetna hemstädare. Vi är ett företag som specialiserat sig på hemstädning i Stockholmsområdet. Vi har kollektivavtal, som medarbetare hos oss ska du känna dig stolt och trygg med ett leende på läpparna när du går till jobbet. För rätt person finns det möjligheter att växa inom företaget. Vi söker nu flera kollegor till våra kunder i södra Stockholm! Rollen som hemstädare: Varje städare ansvarar för att leverera hög städkvalitet. Utöver hemstädning kan tvättning och strykning förekomma. Vardagsfrid har bara abonnemangskunder så du kommer träffa dina kunder varannan eller varje vecka. Vi arbetar måndag till fredag mellan 8-17 . Vi söker dig som vill jobba deltid 75 % Krav på dig som sökande: Du har grundläggande språkkunskaper i svenska. Du är serviceminded och vill att kunden ska njuta av att du städat deras hem. Du är noggrann i ditt arbete och tycker om eget ansvar. Du tycker om ordning och reda. Du har erfarenhet av hemstädning minst 1 år Du är inte rädd för hundar eller katter. Du är inte allergisk mot husdjur eller damm. Du förekommer EJ i polisens belastningsregister. Meriterande om Du har körkort Vi värdesätter de kvalitéer som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten och ser därför gärna manliga sökande, och sökande med olika bakgrund och livserfarenhet till tjänsten. Välkommen med din ansökan senast 2025-12-30 Urval till intervjuer kommer att ske löpande till våra rekryteringsträffar.
Vill du vara med och driva digital utveckling som gör skillnad – på riktigt? Förvaltaren söker en digitaliseringschef som vill leda förändring, skapa värde för våra hyresgäster och utveckla våra arbetssätt. Hos oss får du kombinera samhällsnytta med teknik i en miljö där engagemang och framåtanda står i centrum. Intressant? Då ser vi fram emot din ansökan! Om tjänsten Som digitaliseringschef har du ett övergripande ansvar för att leda och utveckla Förvaltarens digitaliseringsarbete - både strategiskt och operativt. Du ingår i ledningsgruppen och bidrar aktivt till Förvaltarens övergripande styrning och utveckling. I rollen ansvarar du för att leda och prioritera arbetet inom digitaliseringsenheten och säkerställa att verksamhetens IT-system, plattformar och digitala tjänster fungerar effektivt, säkert och med god kvalitet. Du driver arbetet med att modernisera och digitalisera Förvaltaren i nära samverkan med andra delar av organisationen, och har en viktig roll i att identifiera möjligheter, skapa struktur och omsätta behov till konkreta lösningar. Du har ansvar för informationssäkerhetsarbetet och säkerställer att det bedrivs på ett hållbart och systematiskt sätt. Du ansvarar också för att leveransen av servicetjänster till övriga bolag inom koncernen håller hög kvalitet och sker i enlighet med gällande krav och behov. I uppdraget ingår medarbetar- och budgetansvar, liksom arbetsmiljöansvar enligt delegering. Som chef förväntas du agera i enlighet med Förvaltarens chefsprofil och ledarbeteenden – med ett tydligt, närvarande och engagerande ledarskap som bidrar till en positiv och utvecklande arbetsmiljö. Dina arbetsuppgifter i huvudsak • Du kommer att, tillsammans med verksamheten, realisera digitala lösningar som förenklar processer, förbättrar kundresan och effektiviserar arbetssätt • Tillse stabilitet och säkerhet i IT-system, IT-plattform och dess funktioner samt tillse att utvecklingen av dessa sker i enlighet med verksamhetens behov • Utveckla och förvalta en modern hybrid IT-miljö med både on-prem och Azure Cloud där flexibilitet och säkerhet står i fokus. • Ta fram planer och strategier för enhetens långsiktiga utveckling Vem är du? För att lyckas i rollen som digitaliseringschef hos Förvaltaren tror vi att du har kunskap och erfarenhet av följande: · Minst 5 års aktuell erfarenhet av att leda inom en liknande position · Erfarenhet av kravställande och upphandling inom IT-området · Erfarenhet av strategiskt & operativt arbete inom informationssäkerhet · Erfarenhet av projektledning · Erfarenhet av förändringsledning · Erfarenhet av IT-teknisk drift och support i Windowsbaserade hybridmiljöer (on-prem och Azure) · Erfarenhet av Office 365 och Azure och molnstrategier Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av ledningsgruppsarbete samt om du har en akademisk examen och/eller certifieringar inom relevant område. Som digitaliseringschef är du en strategisk och strukturerad ledare med förmåga att se helheten och driva utveckling framåt. Du trivs i en föränderlig miljö, är flexibel och ser möjligheter i nya förutsättningar. Du har en god kommunikativ förmåga, skapar engagemang i din omgivning och leder med både tydlighet och lyhördhet. Samarbete är naturligt för dig, och du motiveras av att tillsammans med andra uppnå gemensamma mål. Känner du igen dig i värdeord som ”vi gillar människor, vi lyssnar nyfiket och vågar utmana och vi säger och gör saker vi kan stå för”? Då är Förvaltaren rätt plats för dig. Om verksamheten Förvaltaren är Sundbybergs allmännyttiga bostadsbolag och har sedan starten 1947 varit med att bygga och utveckla det moderna Sundbyberg. Genom att äga, utveckla och förvalta hyresrätter och lokaler bidrar våra ca 150 anställda till ett växande Sundbyberg och en levande och hållbar stad. För att vi ska vara långsiktigt framgångsrika navigerar vi och följer upp verksamheten utifrån fem områden; Attraktiva bostadsområden, Trygghet och trivsel, Klimat- och resurseffektiv verksamhet, Attraktiv arbetsplats samt Ekonomiskt ansvar. Förvaltaren har stort fokus på hållbarhet och är miljöcertifierat enligt ISO 14 001. Förvaltarens erbjudande För oss är det viktigt att kunna kombinera karriär med ett privatliv där det finns utrymme för dina prioriteringar. Vi erbjuder därför en flexibel arbetsvardag med möjlighet att välja var du vill jobba tre dagar i veckan och en uppskattad arbetstidsförkortning på sommarhalvåret. På Förvaltaren blir du en del av en arbetsgemenskap med sunda värderingar och en mångfald av medarbetare som tillsammans skapar attraktiva och trygga bostadsområden där människor trivs och mår bra. Att vi har stolta, nöjda och engagerade medarbetare som gärna rekommenderar Förvaltaren som arbetsgivare – det visar vår medarbetarundersökning år efter år. Vi har också uppskattade ledare och ett ledarskapsindex som ligger långt över Sverigesnittet. Rekryteringen görs i samarbete med Poolia och du är varmt välkommen att höra av dig till Jennifer Nilsson, rekryteringskonsult, vid frågor och funderingar. Med hänsyn till semestertider, så kommer första kontakt och intervjuer ske under vecka 33 samt 34. Vi ser fram emot din ansökan!
Job Description Your responsibilities: Develop system solution proposals based on NXP products applications in the industrial space and present in front of customers and peers. Provide strong technical expertise supporting design-in activities. Assist customers on site in evaluation of silicon support HW reviews of customer application board schematics. Support the Quality organization in analyzing Customer Quality Incidents (CQIs). Contribute to research on the competitive landscape, help to assess the NXP offerings and assist in generation of collateral to identify device/system-level differentiation from competition. Close cooperation with Sales and Marketing on project identification and proposals to customers. Leverage customer meetings to gather intelligence about the customers’ end product plans and relevant silicon requirements, communicate the collected information to the product groups. Identify new features for NXP semiconductor products to meet future market requirements. Assist in the development of technical collateral for internal or customer use (e.g. Application Notes, Engineering Bulletin, etc.). Support trade shows and technical society meetings. Your profile: Ideally some experience in the related field through working student or intern activities Good knowledge about low and high level programming languages to aid embedded system debugging and development Good knowledge of analog circuit design and knowledge about Analog and Mixed Signal ICs Good knowledge about switch mode regulator applications and designs and linear regulators Ideally some experience in design/systems engineering and/or field application engineering Capable of establishing open and trusting relationships with customers High degree of flexibility, self-motivation and business orientation Ability of solving problems in front of clients by yourself Education/studies: BSEE required, MSEE preferred Good written and verbal communication/presentation skills in English
Vill du bli vår nya tandläkare!På Tandcentralen erbjuder vi specialist - och allmäntandvård. Vi har en väl fungerande koncept hur vi förbättrar munhälsan på våra patienter. Både för de stora och de små besökarna. Vi producerar högkvalitativ tandvård och vår styrka är att vi har många kompetenser under samma tak. Det gör att vi kan leverera högkvalitativ tandvård till våra patienter och att alla våra medarbetare får växa i sin yrkesroll. Det leder till ständig utveckling för patienternas bästa. Tandcentralen har sedan starten 2013 haft en stark drivkraft för jämlik tandvård oavsett postnummer, vi har drivit vår klinik i Husby och Tensta med ett klinikkoncept som t.om överträffat våra egna förväntningar. När du jobbar som tandläkare hos oss får du varierande tandvård att utföra. stort inflytande på hur du vill utvecklas som tandläkare en organisation som är välplanerad på alla nivåer och en fin arbetsmiljö. bra support från våra hjältar. Dvs tandsköterskor, receptionist och koordinator som underlättar din vardag samverka med andra allmäntandläkare, specialister och tandtekniker som jobbar med oss jobba med digitaliserad arbetsflöde med modern teknik och den senaste utrustningen. tillgång till Tandcentralens egna digitaliserade lab, guidad kirurgi, CBCT och mycket mer som underlättar det dagliga arbetet. digitaliserad patientadministration och tillgång till klinikens eget utvecklade intranät. Kvalifikationer och Arbetsbeskrivning Det viktigaste för oss är ett varmt, personligt patientomhändertagande och att alla mår bra på jobbet. Du kommer arbeta i en välorganiserad klinik med digitaliserat arbetsflöde. Som person brinner du för ditt yrke. Du är en tandläkare som vill utvecklas tillsammans med oss andra och är beredd på att ta din del av det kommersiella ansvaret. Arbetet innebär både vuxen och barntandvård. Du har arbetat minst i ett år som tandläkare Du är prestigelös, har god samarbetsförmåga och kan bidra till vår goda stämning. Behärskar svenska väl i tal och skrift. Engelska och andra språk är meriterande, men inget krav. Du kan kombinera dina goda kliniska kunskaper med ett föredömligt gott patientbemötande Erfarenhet av Opus är meriterande, men inte ett krav. Känner du dig redo nu för nästa kapitel? Vi ser fram emot din ansökan! Välkommen med din ansökan! Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Parmaco är en ledande aktör i Norden inom modulära byggnader med fokus på design och funktion. Med över 400 skolor, sjukhus och kontor i drift, visar vi att byggnader ska anpassas till våra behov – inte tvärtom. Genom att tänka nytt kan vi minska byggsektorns koldioxidavtryck radikalt. Nu söker vi dig med djupa kunskaper inom VVS- och installationsområdet som vill använda dina erfarenheter i en expertroll. Du kommer in tidigt i projekten och får en bred roll med ett starkt tekniskt fokus. Om tjänsten Som Ansvarig för VVS och installation har du helhetsansvaret för installationsfrågor och är delaktig i allt från stöttning i anbud, kalkyl och förfrågningsunderlag till projektering, utförande och eftermarknad. Du arbetar brett med överblick och ansvar för tekniska installationer under hela byggprocessen, fram till slutbesiktning. Du är experten inom ditt område och jobbar även med utveckling av produkter och lösningar. Du ingår i ett litet team på fyra personer inom teknik och design men du har också mycket kontakt med projekt. I rollen ingår projektering av ventilation, rör och värme, samt kvalitetssäkring av installationsfrågor. Du kommer att leda samordnad provning (SFK) och bistå med din expertis vid framtagande och granskning av handlingar ur ett produktionsperspektiv. Du förväntas ge teknisk input under anbudsfasen och stötta både projektledare och kalkylatorer med teknisk rådgivning under produktionen. Du kommer även att ha kundkontakt inom VVS, lösa VVS/EL-problem på plats och bidra i avtalsförhandlingar med underleverantörer. Arbetet innebär resor till projekten runt om i Sverige och besök hos fabrikerna i Finland kan också förekomma. Om dig Du har gedigen erfarenhet inom VVS-området och har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Kanske arbetar du som uppdragsledare eller projektör idag och vill ta nästa steg. I grunden har du en relevant högskoleutbildning som ingenjör. Har du erfarenhet av att jobba mot prefab eller modulproduktion är det meriterande. Erfarenhet av energibalansräkningar ser vi också som ett plus. Du är systemkunnig och har god kunskap inom Officepaketet och MagiCAD-program. B-körkort är ett krav. Du är flytande i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Om du också kan finska är det en fördel men inte ett krav. Som person är du flexibel och innovativ med en affärsmässig sida. Du är nyfiken och har förmåga att hitta nya kostnadseffektiva lösningar. Du trivs i en varierande roll där du både får ta övergripande ansvar men också arbeta operativt. För att trivas i rollen tror vi att du uppskattar den entreprenöriella känslan hos oss, vi är ett bra gäng som tycker om utmaningar och som alla jobbar gemensamt mot våra tillväxtmål. Annat viktigt att veta Tjänsten är på heltid tillsvidare och du utgår från vårt kontor i Hammarby Sjöstad med viss möjlighet till distansarbete. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med rekryteringskonsult Anna Nord på 073-981 64 14 eller via mail [email protected]. Under semesterperioden går det också bra att kontakta [email protected] . Vi genomför urval och intervjuer löpande under annonseringstiden men då det är semestertider kommer personliga intervjuer att genomföras först i augusti. Vi erbjuder en dynamisk och utvecklande arbetsmiljö där dina idéer och din kompetens verkligen får göra skillnad. Vi tror på frihet under ansvar och har stort förtroende för våra medarbetare. Vi befinner oss i en stark tillväxtfas, vilket skapar stora möjligheter för dig att växa med oss. Välkommen att ansöka! Krav Relevant högskoleutbildning Lång erfarenhet (5-10 år) av arbete inom VVS Goda systemkunskaper i CAD-program och Officepaketet Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift Körkort Meriterande Erfarenhet av prefab eller modulproduktion Erfarenhet av energibalansberäkningar Kunskaper i finska Om arbetsgivaren - Parmaco Sverige Parmaco designar, tillverkar och hyr ut dynamiska byggnadslösningar som möter samhällets föränderliga behov. Med en bred portfölj som inkluderar skolor, förskolor, bostäder, kontor och vårdinrättningar levererar Parmaco cirkulära och skräddarsydda byggnader av högsta kvalitet, med fokus på hållbarhet, flexibilitet och gestaltning. Med cirka 250 anställda och verksamhet i Sverige, Finland och Tyskland är Parmaco en ledande aktör inom modulär byggnation och sätter en ny standard för flexibla byggnadslösningar.
Vill du bli del av ett härligt och engagerat säljteam där du styr dina egna dagar och har din egen kundstock? Då kan Köksbörsen vara rätt för dig! Köksbörsen expanderar och söker nu ytterligare en fältsäljare till Stockholm I rollen som fältsäljare kommer du ansvara för nya och befintliga kunder i Stockholm. Du ansvarar du för en egen budget, och kundstock samt bokar dina egna möten. Arbetet är mycket självständigt och du planerar dina egna dagar, det är därför viktigt att du är ansvarsfull och målinriktad i ditt arbete. De kunder som du skall bearbeta är restaurangkedjor, hotell, byggfirmor, kökskonsulter/arkitekter, livsmedelsbutiker, bensinstationer med flera. Du kommer även bearbeta kedjekunder samt byggprojekt. Krav Flera års erfarenhet som säljare, gärna fältsäljare Erfarenhet inom försäljning av kapitalvaror eller mot dagligvaruhandeln/restaurangbranschen/kök. Körkort Meriterande Erfarenhet av storkök Tidigare erfarenhet att rita köksritningar starkt meriterande Som person är du självgående och gillar att ta egna initiativ. Du är driven, stresstålig och ansvarsfull och kan hantera många saker samtidigt. Vidare är du målinriktad, resultatfokuserad och gillar snabba beslut. Vi ser att du är en social person som tycker om att ha mycket kundkontakt samt har ett sinne för att göra affärer. Du kanske jobbar som kock idag eller är inom restaurangbranschen men vill bli säljare? Du erbjuds att komma till ett företag som varit med länge och är välkända i branschen med ett väldigt gott rykte. Här får du vara med att bygga upp ett av företagets viktigaste pelare. Du erbjuds även trevliga förmåner och marknadsmässig lön. I denna rekrytering samarbetar Köksbörsen med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryterare Adam Wilander på [email protected]. Vi tillämpar löpande urval och tjänster. Om företaget: Köksbörsen är en helhetsleverantör av restaurangutrustning, restaurangmaskiner, storköksutrustning, köksmaskiner och storköksmaskiner. De har en egen import av maskiner från Europa och Asien. Köksbörsen gör kompletta ritningar/inredningar och har ett stort sortiment av möbler och inredning. Köksbörsen hjälper bland annat restauranger med köksplanering, finansiering, maskiner & Utrustning, möbler samt service & support. Genom åren har de byggt upp ett stort kundnät, bland annat pga. deras snabba leveranser och ett stort sortiment av maskiner på lager och omgående leverans, som är väldigt uppskattat av kunderna. Köksbörsen har kontor i Stockholm men även kontor/utställning i Göteborg av nya restaurangmaskiner. De har egen import ifrån Europa och Asien samt USA. De har egna agenturprodukter och vi levererar och projekterar kompletta restaurangkök över hela Sverige.
Psykologiska institutionen är en kreativ och internationell arbetsplats för forskning och utbildning. Här bedrivs framgångsrik forskning inom psykobiologi och epidemiologi, kognitiv psykologi, perception och psykofysik, arbets- och organisationspsykologi, klinisk psykologi, personlighets-, samt social- och utvecklingspsykologi. Vi arbetar ofta tvärvetenskapligt och med en stark koppling till samhällsutvecklingen. Som forskare hos oss har du tillgång till modern forskningsinfrastruktur. Institutionen har också en egen psykologisk klinik för forskning och utbildning med ca 4000 besök per år. Mer information om oss finns på: https://www.su.se/psykologiska-institutionen/. Ämne/ämnesbeskrivning Psykologi – särskilt arbets- och organisationspsykologi. Arbetsuppgifter Arbetet består huvudsakligen av undervisning på grund- och avancerad nivå. Undervisning och kursansvar ges huvudsakligen i arbets- och organisationspsykologi men kan ges också inom andra inriktningar av psykologi. I arbetsuppgifterna ingår kursansvar, undervisning, handledning och examination. Den sökande förväntas också i mån av utrymme engagera sig i pedagogiskt utvecklingsarbete. Behörighetskrav Behörig att anställas som universitetslektor är den som, dels har visat pedagogisk skicklighet, dels har avlagt doktorsexamen i psykologi eller har motsvarande vetenskaplig kompetens. Som allmänt behörighetskrav gäller att ha såväl förmåga att samarbeta som den förmåga och lämplighet i övrigt som behövs för att fullgöra arbetsuppgifterna väl. Den sökande förväntas kunna undervisa på svenska från början av anställningen. Bedömningsgrunder Särskild vikt kommer att ges bedömningsgrunderna för pedagogisk skicklighet, samt därefter bedömningsgrunderna för vetenskaplig skicklighet. Vid bedömning av den pedagogiska skickligheten kommer hänsyn att tas till aktuella erfarenheter av planering, genomförande och utvärdering av undervisning samt av handledning och examination. Den pedagogiska skickligheten ska vara väl dokumenterad så att även kvaliteten kan bedömas. Vid bedömning av den vetenskapliga skickligheten kommer vikt främst att läggas vid aktuella forskningsmeriter inom arbets- och organisationspsykologi. Samtliga meriter ska vara dokumenterade så att både kvalitet och omfattning kan bedömas. Stor vikt fästs vid dokumenterad förmåga att samarbeta med arbetskamrater och kollegor. Vikt fästs även vid dokumenterad administrativ skicklighet samt dokumenterad förmåga att samverka med det omgivande samhället och att informera om forskning och utvecklingsarbete inom arbets- och organisationspsykologi. Meriterande är högskolepedagogisk utbildning om minst 15 högskolepoäng eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt. Det är vidare meriterande att ha erfarenhet av handledning och examination av självständiga arbeten inom arbets- och organisationspsykologi, och goda kunskaper sett till kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder inom arbets- och organisationspsykologisk forskning. Universitetet kommer i denna rekrytering främst att beakta de som efter en kvalitativ helhetsbedömning av kompetens och skicklighet bedöms ha de bästa förutsättningarna att genomföra och utveckla aktuella arbetsuppgifter och bidra till en positiv utveckling av verksamheten. Om anställningen Anställningen avser deltid (50 %) och är tidsbegränsad till ett år med möjlighet till förlängning. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Vi erbjuder Hos oss får du dynamiken i samspelet mellan högre utbildning och forskning som gör Stockholms universitet till en spännande och kreativ miljö. Du arbetar i en internationell miljö och får förmånliga villkor. Universitetet ligger beläget i Nationalstadsparken med goda förbindelser till city. Psykologiska institutionen bedriver sin verksamhet på campus Albano. Stockholms universitet värnar om att vara en arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika rättigheter och möjligheter för alla. Kontakt Upplysningar om anställningen lämnas av Laura Ferrer Wreder, tfn 08-16 38 98, mailto:[email protected], och av prefekten, professor Fredrik Jönsson, tfn 08-16 38 76, mailto:[email protected]. Frågor om anställningsförfarandet kan ställas till handläggaren: mailto:[email protected]. Ansökan Du söker anställningen via Stockholms universitets rekryteringssystem. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med universitetets anvisningar och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Universitetets anställningsordning, generella anvisningar och ansökningsmall på svenska finns på webbsidan: https://www.su.se/om-universitetet/jobba-på-su/att-söka-en-anställning. Stockholms universitet bidrar till det hållbara demokratiska samhällets utveckling genom kunskap, upplysning och sanningssökande.
Om tjänsten Är du en erfaren redovisningsekonom som trivs i en självständig roll med stort ansvar? Är noggrann och lösningsorienterad och trivs i en dynamisk miljö? Då kan den här spännande rollen vara din nästa utmaning! Dina arbetsuppgifter i huvudsak • Löpande bokföring, avstämningar och månadsbokslut • Kund- och leverantörsreskontra (avstämning, assistenter sköter inkommande leverantörsfakturor och betydande del av faktureringen) • Rapportering till ledning och myndigheter • Rapportering till moderbolaget månatligen • Bokslut och årsredovisningsarbete • Budget, prognos och analysarbete • Förbättring av rutiner och interna ekonomiprocesser Krav: • God vana av att arbeta i affärssystem • Svenska i tal och skrift • God system- och Excelvana • Självständig i det dagliga ekonomiarbetet Meriterande: • Microsoft Dynamics 365 Business Central • Erfarenhet från bolag med lagerhantering och /eller servicepersonal • Samarbete med externa byråer eller revisor • Intresse för att utveckla processer och rutiner Vem är du? Du är analytisk och lösningsorienterad med förmåga att se både detaljer och helhet i ekonomiflödet. Du har ett genuint intresse för redovisning, arbetar strukturerat och har lätt för att samarbeta – men är också trygg i att arbeta självständigt. Vidare är du prestigelös och kommunikativ. Du har arbetat ett flertal år med redovisning och är trygg i din kompetens. Du är självgående i att upprätta bokslut. Placering: Skogås För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Li Hedström på [email protected]. Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Om verksamheten Efter drygt 35 år i branschen, med bland annat stora oljebolag på kundlistan sedan start, kan vi det här med biltvätt och sköter hela kedjan från försäljning, projektering och montage, utbildning av personal ute på stationerna samt eftermarknad via effektiva kem och serviceavtal. I sortimentet finns roll-overtvättar, tvättbanor, tvätta-själv-anläggningar, reningsverk, entré- och betalsystem, kringutrustning och Svanenmärkt kem. Plus egentillverkade lösningar från våra utvecklings- och produktionsavdelningar, när speciallösningar krävs. Företaget bygger på gemenskap och öppenhet där alla får ta plats och idéer välkomnas från alla håll då vi gemensamt driver och tar ansvar för företaget. Idag är vi ett 50-tal personer på företaget utspridda från Luleå i norr till Malmö i söder med huvudkontor i Länna utanför Stockholm. Med personal som rör sig i hela landet och jour dygnet runt året om så händer det alltid något på Constant Clean
Välj ett jobb för att visa detaljer