Analytiker till Säkerhetspolisen
Säkerhetspolisen
Planerare och utredare m.fl.

Analytiker till Säkerhetspolisen Vill du arbeta med att analysera hot, sårbarheter och skyddsvärden med bäring på Sveriges säkerhet? Som analytiker hos oss bidrar du med analyser och bedömningar som blir viktiga underlag för beslut om inriktning och prioritering av Säkerhetspolisens arbete. Bli en del av helheten. Tillsammans skyddar vi Sverige. Ort: Stockholm Sista ansökningsdag: 2025-08-25 Referensnummer: 2025-11126 Det här är ditt uppdrag Som analytiker på Säkerhetspolisen ingår du, oavsett verksamhetsområde och analysnivå, i en grupp med kompetenta och engagerade medarbetare. Du arbetar självständigt och tillsammans med dina kollegor med att analysera hot, sårbarheter och skyddsvärden inom myndighetens verksamhetsområden. Du inhämtar, strukturerar och analyserar kvantitativa och kvalitativa uppgifter från olika typer av källor. Du delger dina analyser skriftligt eller muntligt i olika sammanhang till mottagare, så som enhetsledning, myndighetsledning samt våra externa samverkanspartners. Med ibland korta tidsförhållanden och med bitvis bristande underlag bistår du med beslutsunderlag för inriktning av Säkerhetspolisens operativa arbete. Det är viktigt att du är flexibel och kan ställa om mellan planerad och händelsestyrd verksamhet när situationen kräver det. I rollen ingår det att delta i metod- och verksamhetsutvecklingsarbete inom informationshantering och underrättelseanalys som kontinuerligt bedrivs på myndigheten. Din placering är på huvudkontoret i Solna och arbetet utförs på plats, vilket innebär att du inte har möjlighet att arbeta på distans. Resor inom och utanför Sverige kan förekomma. Denna rekrytering avser analytiker till taktisk analys inom kontraterrorism och författningsskydd, taktisk analys inom kontraspionage, taktisk analys inom säkerhetsskydd samt strategisk analys inom samtliga verksamhetsområden. De här kvalifikationerna söker vi hos dig Det är endast du som uppfyller nedanstående krav som kan bli aktuell för tjänsten. Krav: Akademisk examen, polisexamen eller annan utbildning som Säkerhetspolisen bedömer likvärdig Minst två års arbetslivserfarenhet av relevans för tjänsten Erfarenhet av analys eller underrättelsearbete Mycket god förmåga att kommunicera på svenska i såväl tal som skrift God förmåga att kommunicera i tal på engelska Anställningen kräver svenskt medborgarskap. Du som söker kan också ha kompetens som tillför bredd och kompletterande perspektiv. Kan du bidra med något eller flera av följande är det meriterande: Utbildning eller arbetslivserfarenhet inom underrättelseanalys, totalförsvar och krisberedskap eller säkerhetspolitik Goda ämneskunskaper relevanta för något av Säkerhetspolisens verksamhetsområden: - Författningsskydd - Kontraterrorism - Kontraspionage - Säkerhetsskydd - Annat verksamhetsområde Goda kunskaper inom, och erfarenhet av, framtagagande av analyser samt om olika analysmetoder avseende hot, sårbarheter och skyddsvärden Goda kunskaper inom, och erfarenhet av analysarbete kopplat till brottsbekämpande verksamhet, underrättelseverksamhet, totalförsvar och krisberedskap eller cybersäkerhetsfrågor Goda kunskaper och erfarenhet av att bearbeta, analysera och visualisera information Goda kunskaper inom, och erfarenhet av metod- och utvecklingsarbete Språkkunskaper utöver svenska och engelska Annan kompetens inom samhällsvetenskap och humaniora som tillför bredd och kompletterande perspektiv, exempelvis från beteendevetenskap, ekonomi eller historia Det här är kollegan vi söker Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig med god analytisk förmåga, som är ambitiös och har en vilja att vidareutveckla dina analytiska färdigheter. Du har förmåga att arbeta med, samt växla mellan, flera viktiga uppdrag samtidigt. Därför är det viktigt att du är flexibel och kan ställa om mellan planerad och händelsestyrd verksamhet när situationen kräver det. Dina uppdrag kan variera i omfattning och du behöver ha uthållighet att bearbeta och analysera stora mängder information. Du har god förmåga att utforma och genomföra analyser både självständigt och tillsammans med dina kollegor. Med ett prestigelöst förhållningssätt bidrar du till ett gott arbetsklimat och skapar goda samarbeten. I rollen ingår många kontaktytor, interna såväl som externa, därför ser vi att du har lätt för att skapa och upprätthålla goda, professionella kontakter. Säkerhetspolisen ställer höga krav på säkerhet och sekretess, därför förutsätter vi att du har ett högt säkerhetsmedvetande. Anställningsvillkor Svenskt medborgarskap är ett krav, då anställning vid Säkerhetspolisen innebär placering i säkerhetsklass. För anställning krävs också godkänt resultat i säkerhetsprövningen med registerkontroll, som genomförs i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Det här är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Vi tillämpar individuell lönesättning. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. På vår hemsida, www.sakerhetspolisen.se, kan du läsa mer om hur det är att arbeta hos oss samt om våra förmåner. Så tar du kontakt med oss För information om rekryteringsprocessen, kontakta HR, tfn 010-568 70 06. Fackliga företrädare: Polisförbundet, tfn 010-568 70 03, SACO, tfn 010-568 70 04 och ST, tfn 010-568 70 02. Så ansöker du Ansökan sker via vår hemsida, www.sakerhetspolisen.se Ansökan ska ha kommit in senast 2025-08-25. Ansök genom att bifoga ditt CV (i den här rekryteringsprocessen önskar vi inget personligt brev) och besvara urvalsfrågorna som du hittar i annonsen på vår hemsida, www.sakerhetspolisen.se Urval och intervjuer kommer ske löpande. Vi påbörjar urvalet under v. 35 och räknar med att ta kontakt med dig som går vidare i rekryteringsprocessen runt v. 38.

Igår
Sista ansökan:
25 augusti 2025
Säkerhetstekniker
Jobway AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

Vill du bli en del av ett välmående säkerhetsföretag? Telehantering söker drivna och kundorienterade säkerhetstekniker som vill vara med på en spännande resa. Låter detta som något för dig? Tveka inte att ansöka redan idag! Att arbeta som säkerhetstekniker hos Telehanterings kunder i Stockholm innebär en spännande och varierande arbetsdag. Rollen innefattar driftsättning, installationer, programmering, felsökning, underhåll och kompletteringar av i olika säkerhetssystem. Det är en ansvarstagande och utvecklande roll där du levererar en hög service och branschledande säkerhetslösningar till företagets kunder. En viktig del av jobbet är att hantera kundrelationer och styra dina egna jobb. Den varierande kundbasen ger dig möjlighet att möta olika behov och utmaningar. Telehantering har många stora avtal och jobbar främst mot stat, region och större privata företag. Att genomföra ett flertal serviceärenden dagligen ger en dynamisk arbetsmiljö och möjligheten att ständigt utvecklas som tekniker. Dina Kvalifikationer: Självgående i rollen som säkerhetstekniker. B-körkort. Ostraffad och svenska medborgare. Serviceinriktad med förmåga att bygga kundrelationer. Meriterande om du är duktig på Unison. Telehantering erbjuder: Ett företag som satsar på delaktighet, utveckling och utbildning. Stabil organisation med långsiktiga kundrelationer. Gemensamma aktiviteter som jul- och sommarfester samt utomlandsresa var femte år, senast var Telehantering i Kroatien och seglade. Förmånsbil, friskvårdsbidrag och kollektivavtal. Om företaget: Telehantering grundades 1989 och vår personal har mångårig erfarenhet och stort kunnande inom områdena tele, data och säkerhet. Vi är idag ca 80 anställda med ägandet slutet inom företaget. Telehantering finns på följande orter med ett eget kontor i Stockholm, Östersund, Sundsvall, Göteborg och Malmö. Låter detta som rätt möjlighet för dig? Tveka då inte att skicka in din ansökan med ditt CV! I denna rekrytering samarbetar Telehantering med Jobway rekrytering. Eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult Adam Wilander på [email protected].

Igår
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Projektledande redovisningskonsult till Klara Consulting!

Om bolaget och tjänsten Klara Consulting är en ledande aktör inom ekonomitjänster, specialiserad på redovisning, löneadministration, revision och rådgivning. Med en stark förankring i branschen och en bred kundbas erbjuder vi skräddarsydda lösningar för våra kunder så att de kan effektivisera sina ekonomiska processer och fokusera på sin kärnverksamhet. Vi är en växande koncern med ca 500 medarbetare och kontor runt om i hela landet. Hos oss präglas stämningen av engagemang, samarbete och framåtanda. Vår kultur bygger på tillit, kunskap och glädje i form av att vi stöttar och hjälper varandra och ser till att ha kul på vägen. Du kommer hos oss bland annat att få ta del av festligheter, dagliga friskvårdsaktiviteter och smarrigt fika varje fredag. I din roll som Projektledare kommer du tillhöra vårt affärsområde Tjänst som har sitt fokus på att jobba mot tjänstebolag. Som Projektledare har du det övergripande kundansvaret och jobbar med att samordna arbetet i de olika kunduppdragen. Hos oss är det personliga mötet med kunden centralt – inte bara via digitala kanaler. Vi värdesätter nära och förtroendefulla relationer, där varje kund ska känna sig sedd, unik och viktig. Här får du chansen att utveckla både dina ledaregenskaper samt arbeta aktivt inom redovisningsområdet! Du erbjuds:  En stabil men samtidigt växande arbetsplats som satsar på dig och din kompetensutveckling - vi strävar efter att tiden hos oss ska vara den mest utvecklande perioden i din karriär!  Goda förmåner, trevliga gemensamma aktiviteter och nytt fräscht kontor i centrala Stockholm En bra balans mellan arbete och fritid samt uppmaning till friskvårdsaktiviteter och en sund livsstil   Arbetsuppgifter I rollen som Projektledare jobbar du gentemot ett antal kunder där du har det övergripande kundansvaret. Här får du möjligheten att samordna arbetet i de olika kunduppdragen och coacha juniora konsulter som arbetar med den löpande redovisningen. Du kommer i rollen också jobba hands on med fokus på redovisningens mer avancerade delar! Du kommer till exempel att: Projektleda, samordna och strukturera upp arbetet i olika kunduppdrag Ansvara för kommunikationen och leveransen mot kund Följa upp lönsamheten i kunduppdragen Starta upp samarbeten med nya kunder Resursplanera och arbetsfördela arbetet tillsammans med gruppchef  Coacha, stötta och lära upp juniora konsulter Arbeta med löpande redovisning Upprätta månadsbokslut, årsbokslut och årsredovisning Inkomstdeklarationer, rapportering, skatt och moms   Vem är du? För att trivas i den här rollen behöver du vara självgående, prestigelös och ha en välutvecklad social förmåga. Du är trygg i dig själv, kommunikativ och har ett pedagogiskt sätt att förklara och vägleda. Med ett lugnt och lyhört förhållningssätt skapar du förtroende i mötet med både kollegor och kunder. Du trivs i en stöttande och coachande roll där du får bygga relationer och göra skillnad för andra. Vi söker dig som: Har minst 3 års erfarenhet av arbete inom redovisning och projektledning Självständigt hanterar löpande redovisning, inkomstdeklarationer, årsbokslut och årsredovisning i K2- regelverk, samt har erfarenhet av K3-regelverk Har erfarenhet av och/eller fallenhet för att lära upp, coacha eller leda kollegor Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi Är flytande i svenska samt har mycket goda kunskaper i engelska Det är extra meriterande om du: Har erfarenhet av att ha arbetat på redovisnings- eller revisionsbyrå och/eller har en god förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och arbeta strukturerat även under perioder med högt tempo Har erfarenhet av koncernredovisning Har erfarenhet av K10- regelverket Har erfarenhet av uppstartsarbete med nya kunder Har erfarenhet av Fortnox Låter detta som du? Sök rollen redan idag och få chansen att utvecklas i en växande koncern med många möjligheter!  Våra förmåner i korta drag! 30 semesterdagar Hybridmöjligheter Flexibla arbetstider 5000 kr i friskvårdsbidrag & gemensamma friskvårdsaktiviteter 1 friskvårdstimme i veckan på betald arbetstid Företagshälsovård via Avonova Tjänstepension Kollektivavtal  Årlig konferens tillsammans med hela koncernen Praktisk information Start: Omgående, enligt överenskommelse Placering: Stockholm, Hybrid Anställningsform: Heltid tillsvidare med provanställning Lön: Fast enligt överenskommelse Den här processen hanteras av Klara Consulting. För frågor om processen vänligen kontakta [email protected]  Om Klara Consulting Vi är en växande koncern med omkring 500 medarbetare och kontor runt om i hela landet. Tillsammans skapar vi unika erbjudanden för kunder och medarbetare inom digitalisering och ekonomisk styrning. Välkommen till en modern helhetsleverantör inom ekonomitjänster. För mer information, besök gärna https://klaraconsulting.se.

Igår
Sista ansökan:
19 december 2025
Utvecklare inom C/C++
Combitech AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Till vårt konsultteam i Stockholm söker vi nu utvecklare inom C och C++, för uppdrag mot våra kunder i Stockholm inom försvar, fordon och telekom. Uppdragen spänner relativt brett, från hårdvarunära programmering till applikationsutveckling. Uppdragen bedrivs i våra egna lokaler men även i kunds lokaler, med möjlighet till hemarbete. Hos oss får du möjlighet att växa i en företagskultur som uppmuntrar både personlig och professionell utveckling samt trygghet och balans i livet. Din roll som utvecklare inom C/C++ Som utvecklare inom C/C++ kommer du antigen jobba i team på vårt kontor i Alvik eller i våra kunders lokaler i Storstockholm med möjlighet till hemarbete. Vi hjälper våra kunder utveckla mjukvara inom ett brett spann; från mjukvara anpassad mot speciella hårdvarukomponenter med prestandakrav, till generell applikationsutveckling. Exempel på produkter som du kan komma att arbeta med är mobiltelefonisystem, radarsystem för fordon, system för stridsflygplan eller ledningssystem för militär samordning. Som utvecklare på Combitech kommer du ha möjlighet att arbeta inom detta breda spann beroende på intresse och erfarenhet. Du arbetar företrädesvis i agila team med dagliga scrummöten och i vissa uppdrag i en tvärfunktionell sammansättning, medan andra har mer homogena kompetensgrupper. Finns intresse och driv hos dig kan det finnas möjligheter att ta en ledande roll som scrummaster, tech-lead eller team-lead i kombination med utvecklaruppdraget hos våda kunder. Vem är du? Vi ser att du har en ingenjörsutbildning med inriktning i datateknik, informationsteknik eller annan utbildning med inriktning inom programvaruutveckling och IT-infrastruktur. Du har flera års erfarenhet av utveckling i C++ och eller C samt utveckling på Linuxplattformar. Du behärskar gärna något versions- och automatiserings-system som tex GIT och Jenkins. Har du erfarenhet av RTOS samt att utveckla Linuxdistributioner tex med Yocto är det meriterande. Vi söker dig som tycker om att jobba med programvaruutveckling och kan anpassa dig efter kundens krav och behov. Du har ett driv och intresse att utveckla ditt kunnande med nya verktyg och språk som effektiviserar framtagning av mjukvarubaserade system. Du ska vara bekväm med både engelska och svenska i både tal och skrift för ditt dagliga arbete. Då tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess krävs det att dugenomför och godkänns i en säkerhetsprövning med registerkontroll. Urval sker efter sista ansökningsdag på grund av sommarsemester. Vi ser fram emot din ansökan! Kom och gör skillnad Vi tror att man gör ett bättre jobb om man kan fokusera på rätt saker, därför gör vi det lätt att kombinera jobbet med vardagen. Vi satsar på våra medarbetare, de utgör kärnan, hjärnan och hjärtat i vår verksamhet. Dessutom står vi på en stadig grund av högteknologi, forskning och anställningstrygghet med försvars- och säkerhetskoncernen Saab som ägare. För oss handlar det om hållbarhet - vi vill bli branschens mest hållbara företag; och för att vara ett hållbart företag i en hållbar framtid behöver vi investera i våra medarbetare. För oss är din återhämtning, dina utvecklingsmöjligheter och din trygghet lika viktigt som företagets framgång - utan våra medarbetare står vi stilla. Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss? Kolla in våra karriärsidor! Kontaktperson: Thomas Blomborn, [email protected] Vi undanber oss rekryteringssamarbeten.

Igår
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Personlig assistent sökes till kvinna, 62 år, Haninge
Ramp Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Till följd av min funktionsnedsättning behöver jag hjälp med olika praktiska saker i mitt hem och annat som ingår i livet. Du bör ha relativt god fysik för att orka med. Helst är du rök- och snusfri. Jag använder Permobil. Mina assistenter assisterar mig både i hemmet och ute i samhället där jag befinner mig. Jag söker nu någon som kan jobba hos mig vid behov ca 1-2 pass i veckan både dagar och nätter. Jag är inte inrutad i rutiner enligt listor mm då allt inte kan tidsbestämmas i förväg eftersom saker kan ske både plötsligt och oplanerat. Tack vare att jag själv får vara så delaktig i min assistans blir personkemin viktig för oss båda, vilket leder till att pusslet går ihop. Jag har under många år kämpat för tillgänglighet, delaktighet och alla människors lika värde genom mitt föreningsengagemang. Jag är delaktig i ett flertal olika föreningar och har även förtroendeuppdrag inom kommunpolitiken i Haninge kommun. Låter jobbet intressant är du välkommen att skicka din ansökan med cv och personligt brev till mig redan idag! Om Ramp Ramp Personlig Assistans är en idéburen assistansanordnare med en radikal profil bortom vård och vinstmaximering. Vi har ett långsiktigt perspektiv på vår verksamhet där pengarna inte är ett mål - utan ett medel för att skapa en personlig assistans med god kvalitet och goda arbetsvillkor. Vi följer kollektivavtal med Kommunal-Fremia.

Igår
Sista ansökan:
13 juli 2025
Orderkoordinator
The Place AB
Ordersamordnare m.fl.

Om rollen Vår kund i Spånga, Stockholm, söker nu en engagerad orderkoordinator! I rollen som orderkoordinator blir du en del av ett sammansvetsat team inom supply chain. Du kommer att ha ett övergripande ansvar för orderprocessen, vilket innebär nära samarbete med kunder, produktion och inköp. Tjänsten är på heltid med start omgående. De första 6 månaderna kommer du vara anställd via oss på The Place, med god möjlighet till förlängning eller att bli övertagen av kundföretaget. Arbetsuppgifter Som orderkoordinator kommer du att ha en central roll i att säkerställa ett smidigt flöde mellan kund, produktion och leverantör. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Ta emot och registrera beställningar från både kunder och produktion. Ha en kontinuerlig dialog med leverantörer och säkerställa att leveransplaner följs och uppdateras vid behov. Ansvara för att upprätta, följa upp och hantera prognoser. Kvalifikationer För att passa som orderkoordinator ser vi följande bakgrund som lämplig: Något/några års erfarenhet av jobb inom orderhantering Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift Goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel Erfarenhet av att arbeta i affärssystem, gärna SAP som är meriterande Personlighet För att trivas rollen ser vi att du är en nyfiken och drivande person som motiveras av att skapa struktur och hitta lösningar. Du har en positiv inställning, trivs med att samarbeta i team och är inte rädd för att ta egna initiativ när det behövs. Du arbetar på ett noggrant och organiserat sätt, samtidigt som du är flexibel och har lätt för att anpassa dig till förändrade omständigheter. Att bidra till ett gott arbetsklimat och att hålla hög servicegrad gentemot både kollegor och externa kontakter är en självklarhet för dig. Låter detta som en spännande roll? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. The Place – Where happy work happens  Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Igår
Sista ansökan:
19 december 2025
Innesäljare av elavtal (varma leads)
Docupartner i Stockholm AB
Telefonförsäljare m.fl.

Starta din karriär – Innesäljare för elavtal i Stockholm! Är du nyfiken på försäljning och gillar att prata med människor? Nu söker vi på Bigacom dig som vill ta första (eller nästa!) steg i karriären, ett spännande projekt gällande försäljning av elavtal.  Här får du trygg upplärning, bra lön och chans att jobba utomlands – samtidigt som du bygger värdefull erfarenhet för framtiden. Vad du kommer att göra: Ringa befintliga kunder (varma leads) och prata elavtal Hitta rätt lösning för varje kund Följa hela säljresan – från första samtal till signerat avtal Sprida bra energi till både kunder och kollegor Du behöver inte ha jobbat med försäljning innan – vi lär dig! Vi letar efter dig som: Gillar att prata med människor Är nyfiken och vill utvecklas Trivs i ett team där man stöttar varandra Har en positiv inställning och gillar att ha kul på jobbet! Vad erbjuder Bigacom: Fast grundlön på 17 000 kr + provision (mållön ca 35 000 kr) Trygg anställning med pension, friskvård & semester Tydlig upplärning och coachning – vi hjälper dig att lyckas Möjlighet att jobba från vårt kontor i Spanien efter 6 månader Härlig teamkänsla och ett centralt kontor i Stockholm (Stadshagen) Arbetstider: mån–tors 08:30–17:00, fre 08:30–16:00 Om Bigacom Vi jobbar med försäljning, kundtjänst och bemanning – och har kontor i Stockholm och Marbella. Vi växer snabbt och sätter alltid människan i centrum – både våra kunder och våra medarbetare. Sök direkt  I denna rekrytering samarbetar Bigacom med DocuPartner. Har du frågor? Hör av dig till: Linda Ström [email protected] 070-825 08 10 Vi kommer att börja gå igenom ansökningar under vecka 33 Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig!

Igår
Sista ansökan:
19 december 2025
Data and Digitalization AI Automation
Ericsson AB
Inköpare och upphandlare

Ericsson AB Join our Team Make Your Career Beyond the Ordinary Welcome to GO Beyond—Ericsson’s flagship early-career rotational program designed to develop the next generation of problem solvers, innovators, and changemakers with 1-3 years of experience. You’ve made an impact in your first role, and now you’re ready for the next challenge—something dynamic, fast-paced, and built for real career growth. What Will I Be Doing at Ericsson? •    Focus on digital transformation and AI-powered solutions within Group Sourcing. •    Drive innovation and work on data-driven solutions to enhance procurement processes and tools, optimizing efficiency, enhance user experience, ensuring compliance and reducing costs. •    Lead initiatives to integrate AI and machine learning into procurement workflows, contributing to AI-driven sourcing models. •    Collaborate with cross-functional teams to improve internal sourcing tools and automation solutions. What Makes GO Beyond Different? •    Permanent Role with a 12-months program: Start in Group Sourcing, rotate to another business unit, and return to Group Sourcing as your permanent base. •    Global teamwork and exposure to cutting-edge data and digitalization technologies. •    Hands-on experience in AI-powered sourcing, contributing to large-scale digital transformation. Who Thrives in This Program? We are looking for innovators who can make an impact through data and digital solutions. You should have: •    1-3 years of experience in automation, digitalization, or Gen AI. •    A background in Gen AI, data, digitalization, or intelligent automation •    Experience with AI tools, agentic AI frameworks, or scripting/API integration (e.g. LangChain, GPT, CrewAI, Llama, n8n) •    Exposure to cloud platforms (AWS, Azure, Snowflake) and digital ecosystems •    Excellent problem-solving and communication skills. •    Comfortable working with modern AI technologies, APIs, or automation platforms Why Choose GO Beyond? •    Work on impactful AI-driven projects and cloud technologies in procurement. •    Opportunities for career advancement and leadership in digital transformation. •    Exposure to global teams and the opportunity to work on cutting-edge technologies. Why You Should Work for This Team: The Data & Digitalization team is at the cutting edge of procurement innovation, where you can make a tangible impact on Ericsson’s digital future. By working here, you’ll gain experience in AI, machine learning, and cloud technologies and help shape how Ericsson sources and procures goods globally. If you’re passionate about data, automation, and creating efficiencies in business operations, this team offers you the perfect platform to grow and succeed. Your GO Beyond Journey •    First 6 months: Work in Group Sourcing, developing data-driven solutions and improving procurement tools with AI and machine learning. •    Next 6 months: Rotate to another unit to broaden your experience in strategic transformation initiatives. •    Permanent Role: Return to Group Sourcing and contribute to AI-powered sourcing and digital procurement strategies.

Igår
Sista ansökan:
16 juli 2025
Ung och driven medarbetare till HTH Butik/Showroom!
HTH Odenplan AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Vill du vara en nyckelperson i ett växande företag där ingen dag är den andra lik? Vi söker dig som vill ha ett varierande jobb med både fysiska och administrativa uppgifter. Här får du vara spindeln i nätet mellan butik, lager, säljteam och våra kunder. Dina arbetsuppgifter kommer främst att vara: Hålla koll på och beställa reservdelar, produktprover, kontorsmaterial, butikspåsar, kaffe, godis m.m. Säkerställa att butik och lager är organiserade Ta emot och hantera leveranser Sortera och avisera inkommande gods till rätt säljare Sköta infomailen: hantera enklare kundärenden och orderbekräftelser Ta hand om enklare kundtjänstfrågor via telefon Arbetstider kl. 10.00 - 18.00 Vem söker vi? Vi letar efter dig som: Gillar att ta eget ansvar och få saker gjorda Trivs med att röra på dig och arbeta praktiskt Har en positiv attityd mot kunder och kollegor Är noggrann och gillar att ha ordning och reda Vågar ställa frågor och är nyfiken på att lära dig nytt Tidigare erfarenhet inom kök eller försäljning behövs inte – du lär dig allt på plats. Det viktigaste är att du vill utvecklas och växa med oss. På sikt finns möjlighet att bli projektledare eller kökssäljare hos oss. Vi erbjuder: En trygg och lärorik introduktion Arbete i ett engagerat team med högt i tak Möjlighet till utveckling inom företaget Varierade arbetsdagar där du får både arbeta fysiskt och med kundkontakt

Igår
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Produktionsmedarbetare inom livsmedel - Rosersberg
Submit AB
Lager- och terminalpersonal

Vi på Submit söker nu efter en produktionsmedarbetare till vår samarbetspartner i Rosersberg. Vi på Submit Bemanning & Rekrytering söker nu flera personer för vår kund i Norra Stockholm. Tjänsten är inom livsmedelsproduktion och paketering, där du kommer att bidra till både produktionen och paketeringen av produkter. Anställningen kräver ingen tidigare erfarenhet, vi söker enbart dig med följande personliga egenskaper. Om arbetsplatsen: Företaget förbereder all mat till flygplatsen Arlanda. så att vara bekant med produktionslinor samt bekväm med att jobba i hygienzoner är stort pluss. Man ska vara trygg med att vilja jobba i högt tempo då man står ensam med själva vardagen är att man jobbar tillsammans för att få till maten till slutprodukt. Profil: God förmåga att ta egna initiativ Trivs med enformigt och monotont arbete Flexibel och villig att arbeta övertid vid behov Stresstålig och kan arbeta i högt tempo Noggrann och tar arbetet på stort allvar Krav: Svenska eller Engelska  Meriterande: Kunskaper i thailändska, mongoliska, filippinska eller ryska är ett plus. Om du tidigare har jobbat med ett stresståligt och monotomt arbete. Plats: Rosersberg  Start: Så snabbt som möjligt Lön: Enligt ÖK. Arbetstid: Heltid  Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag!  Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

Igår
Sista ansökan:
19 december 2025