Avarn Security söker medarbetare till vår parkeringsavdelning
Avarn Security AB
Övrig bevaknings- och säkerhetspersonal

Som parkeringsvakt bidrar du till att skapa en trygg trafiksituation för alla som befinner sig i trafiken. Det ingår i ditt arbete att kontrollera och rapportera fordon som är felparkerade, liksom att informera om kommande förändringar i trafiken. Det är ett rörligt utomhusarbete som utförs hela året runt och för att trivas som parkeringsvakt är du socialt kompetent, lugn och informativ. Varmt välkommen att möta framtiden tillsammans med Avarns parkeringsavdelning! Vi har lediga tjänster centralt i Stockholm samt norr om stan. Tjänsterna är tillsvidareanställning (vi tillämpar 6 månaders provanställning) på heltid med placeringsort Stockholm. Tillträde enligt överenskommelse. Det finns lediga tjänster både dag- och nattetid.    För att bli kvalificerad för tjänsten behöver du uppfylla nedan grundläggande krav:   - Att man kan genomföra en grundutbildning för offentligrättsliga parkeringsvakter med 100% närvaro med godkänt slutresultat*.     - god svenska i tal och skrift  - körkort B   Utöver det behöver du vara ostraffad**, drogfri, ha ordnad ekonomi, god hälsa och fysik samt gymnasieutbildning med godkänt resultat i svenska och engelska.   *Som ett sista steg i rekryteringsprocessen så erbjuder och bekostar Avarn Security dig en plats till en grundutbildning för offentligrättsliga parkeringsvakter. Lön utgår ej under de 4 veckorna som utbildningen pågår.    **All personal hos ett auktoriserat bevakningsföretag ska vara godkänd vid prövning med avseende på laglydnad, medborgerlig pålitlighet samt lämplighet i övrigt. För godkännandemyndighetens prövning av en persons laglydnad och medborgerliga pålitlighet ska uppgifter som finns i belastningsregistret eller misstankeregister eller som behandlas hos Säkerhetspolisen med stöd av lagen om polisens behandling av personuppgifter inom brottsdatalagens område inhämtas. Information om ansökan Välkommen att söka tjänsten via vårt system där du bifogar ditt CV och besvarar ett antal urvalsfrågor.  Sista ansökningsdag 2025-07-25. Sök tjänsten via vår hemsida - ej via mejl. Urval av kandidater kommer att ske löpande varför tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Urvalstester kommer att tillämpas som ett steg i rekryteringsprocessen i vilket fall du får mer information via e-post. Vårt erbjudande Vi är den kompletta säkerhetsaktören på marknaden vilket möjliggör att vi är ledande i branschen för våra kunder samt att det finns goda utvecklingsmöjligheter för dig som medarbetare. Du kommer vara en viktig representant för allmänheten och våra kunder. Därför är det A och O för oss att skapa en inkluderande arbetsmiljö där alla våra 8000 medarbetare ska känna att ansvar, omtanke och samarbete främjas. Vi tar arbetsmiljöarbete på allvar och arbetar med ständiga förbättringar. Vi tillämpar lönesättning enligt kollektivavtal. Avarn Security värnar om att du som medarbetare ska ha en trygg livssituation och hållbarhet i arbetslivet. Därför erbjuds alla nyanställda kostnadsfritt ett års försäkringslösning innehållande bland annat sjuk- och olycksfallsförsäkring, livförsäkring och barn- och ungdomsförsäkring. Avarn Security har uppnått utmärkelsen som ett Karriärföretag tack vare vårt starka engagemang för medarbetarnas trivsel och utveckling. Genom att skapa en inkluderande och mångfaldsfrämjande företagskultur ger Avarn Security sina anställda möjlighet att trivas och växa i sina roller. Företaget värderar kompetens och erbjuder kontinuerlig utbildning, vilket gör oss till en attraktiv arbetsgivare för de som söker en spännande karriär inom säkerhetsbranschen

17 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Flytt
Kristersson, Robin
Lastbilsförare m.fl.

.Sökanden maste ha manuellt körkort .Sökanden kommer att göra flytt services .Sökanden kommer att göra städning . Sökanden kommer att göra trädgard tjänster .Sökanden är garanterad 75- 100% arbete Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
AP-specialist till fastighetsbolag i City
SJR in Sweden AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du en engagerad och noggrann ekonomiassistent som är trygg i hela leverantörsreskontraflödet? Trivs du i en positiv miljö där du får ett härligt samarbete med dina kollegor? Då ska du fortsätta att läsa här nedan, Om tjänsten SJR söker nu en erfaren AP-specialist för ett konsultuppdrag hos ett fastighetsbolag med kontor i centrala Stockholm. Uppdraget har start i mitten eller slutet av augusti och pågår initialt i 8 månader, med god möjlighet till förlängning. Till detta uppdrag söker vi dig som vill ta anställning som konsult eller dig som vill arbeta som underkonsult hos oss. Ansvarsområden I rollen som AP-specialist kommer du att arbeta i affärssystemet Oracle och ha ansvar för flera centrala delar inom leverantörsreskontra. Du rapporterar till Head of Finance och dina arbetsuppgifter kommer bland annat att omfatta: - Hantering av leverantörsfakturor för verksamheten i Sverige, Norge och Finland - Kontering och genomförande av betalningar - Avstämning av bankkonton - Utförande av enklare balansavstämningar Lämplig bakgrund Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och erfarenhet av att arbeta med hela processen inom leverantörsreskontra. Du är van att arbeta i olika affärssystem och har du dessutom arbetat i Oracle ses det som ett plus, men det är inget krav. Du arbetar noggrant, tar ansvar och har lätt för att snabbt sätta dig in i nya uppgifter. Du uttrycker dig obehindrat på både svenska och engelska, i både tal och skrift. Personliga egenskaper För att trivas i den här rollen ser vi att du är noggrann och tar ansvar för dina arbetsuppgifter, samtidigt som du har ett tydligt servicetänk. Du är en pålitlig och hjälpsam lagspelare som värdesätter goda samarbeten. Eftersom du kommer ha kontakt med bland annat leverantörer är det viktigt att du är kommunikativ och har en positiv attityd. Du har dessutom ett prestigelöst förhållningssätt och är flexibel i ditt arbetssätt. Ansökan Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-07-18. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling. #Bildlänk https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2023/11/konsult_interim_annons-14.png

17 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Vill du leda försäljningen i ett techbolag som skapar jobb på riktigt?
Catch Me AB
Försäljnings- och marknadschefer

Vi söker en strategisk och operativ försäljningschef som skapar resultat, bygger starka team och vill göra skillnad både i affären och för människor. Om oss: Catch Me är en digital tjänst som skapar förutsättningar för arbetssökande att komma in på arbetsmarknaden, med särskilt fokus på yrken med låg tröskel. Sedan Q1 2024 har vi medverkat till att över 1 500 personer har gått från arbetslöshet till sysselsättning genom vår digitala plattform. Nu söker vi en engagerad, strategisk och operativ Säljchef som vill leda vår försäljning och driva affärer mot den privata sektorn. https://catchme.se/ I rollen kommer du att: Utveckla, implementera och genomföra försäljningsstrategier Skapa, utveckla och vårda affärsrelationer Följa upp och analysera försäljningsdata för att driva resultat Arbeta med löpande omvärldsbevakning inom arbetsmarknad och kompetensförsörjning Leda, coacha och utveckla vårt säljteam i takt med vår fortsatta tillväxt Resa vid behov för att stärka kundrelationer och driva affärsutveckling Vi söker dig som: Har minst 5 års erfarenhet av försäljningsledning, gärna inom HR-tech, bemanning och rekrytering Är affärsdriven, kommunikativ, innovativ och trygg i en ledarroll Har ett starkt samhällsengagemang och trivs i en entreprenöriell miljö Behärskar svenska och engelska obehindrat i såväl tal som skrift Har B-körkort Vi erbjuder: En nyckelroll i ett värderingsdrivet tillväxtbolag Möjlighet att forma organisationen, affären och samhället Frihet under ansvar i ett engagerat team med erfarna medarbetare, arbetsledare, investerare och rådgivare Om anställningen: Anställningsform Deltid / Heltid Lön Fast och rörlig lön Geografisk placering Stockholm / Hybrid / Resor förekommer i tjänsten Ansök genom att skicka CV till [email protected] Urval sker löpande.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Sushikock
SUSHIHEM AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi söker en sushikock som har minst 2 års erfarenhet i restauranger. Att kunna svenska, engelska, osv Övrigt så behöver man vara stresstålig, serviceinriktad och kunna arbeta självständigt

17 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Product Manager
Spotify AB
Övriga civilingenjörsyrken

We are looking for a creative, passionate, and experienced Product Manager to join Spotify. In this role, you will be responsible for defining, delivering, and evolving the suite of products available to music publishers today. What You’ll Do Drive discovery, definition, development, and iteration for music publisher tooling, with a primary focus on Spotify for Publishing. Define strategy, objectives, and plans for a squad with strategic industry impact. Partner with internal teams focused on music publishers and songwriters to understand priorities, unmet needs, and more. Collaborate with engineering and cross-functional partners to prioritize and deliver on a strategy and roadmap. Contribute songwriter/producer-focused product expertise across various projects and company initiatives. Who You Are You are an experienced product manager with a strong product craft. You have music and/or platform product management experience. You can operate & communicate at multiple levels, from sharing a strategy with leaders inside of Spotify to writing clear user stories for the squad. You’re effective in collaborating across teams, functions, and levels. You know how to approach constraints and make tradeoffs in your roadmap, and bring clarity to complex and ambiguous situations. You’re able to handle multiple moving pieces and adapt to changing scope or timelines. Where You’ll Be This role requires someone in a location that is within a reasonable commuting distance to our Stockholm office We offer you the flexibility to work where you work best! There will be in person meetings and we ask that you come in 2-3 times per week

17 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Handläggande Hållbarhetsstrateg med fokus klimat
White Arkitekter AB
Specialister inom miljöskydd och miljöteknik

White Arkitekter är ett av Skandinaviens ledande arkitektkontor. Vi arbetar med hållbar arkitektur, design och stadsutveckling i en internationell kontext för nuvarande och kommande generationer. Vår mission är att, med arkitekturens kraft, driva omställningen till ett hållbart liv. Vår vision är att 2030 ska alla våra projekt vara formstarka och klimatneutrala. Vi är ett medarbetarägt arkitekturkollektiv som utgörs av cirka 600 medarbetare med närvaro i Sverige, Norge, Storbritannien, Tyskland, Kanada och Östafrika. Välkommen till White! Vi är ett medarbetarägt företag som har legat i framkant av den hållbara samhällsutvecklingen i 70 år. Våra uppdrag med skolor, parker, bostäder, kontor, stadsplaner och allt däremellan sträcker sig över hela Skandinavien såväl som internationellt. Samverkan, mellan våra olika kompetensområden inom företaget och tillsammans med våra samarbetspartners och kunder, är både en framgångsfaktor i våra projekt och en kultur som stimulerar oss som medarbetare att utvecklas inom. Vi drivs av en stor vilja och nyfikenhet för att i varje projekt nå längre för att skapa hållbar arkitektur. Vi har alltid en spännvidd av intressanta projekt i gång, några exempel från de senaste åren är Sara Kulturhus (Nordens högsta träbyggnad) i Skellefteå, House of Choice i Arenastaden, Kv Lumi i Uppsala och Nya Slussen i Stockholm.   Nu vill vi förstärka oss och söker en Handläggande hållbarhetsstrateg med fokus klimat till vårt kontor i Stockholm!  Vårt erbjudande Rollen innefattar att arbeta som handläggande hållbarhetsstrateg med fokus klimat i våra uppdrag inom arkitektur och samhällsbyggnad. Detta innebär bland annat att arbeta med klimatledning, beräkning och analys, föreslå åtgärder och strategier för att minska klimatpåverkan samt kommunicera resultaten både internt och externt. I tidiga skeden av projekt uppskattar du klimatpåverkan baserat på olika underlag och bedömer helheten. Under projekteringen utför du löpande klimatberäkningar som beslutsunderlag i designprocessen, antingen självständigt eller i samarbete med arkitekter. Du genomför även detaljerade beräkningar för att upprätta Klimatdeklarationer samt leder och samordnar klimatarbetet i större projekt där flera konsulter bidrar. Som rådgivande hållbarhetsstrateg stödjer du arkitekter i projekt med målsättning och processtyrning för hållbarhet. Du utarbetar hållbarhetsprogram och hållbarhetsplaner, antingen självständigt eller med hjälp av ansvarig specialist. Tar fram utredningar och beslutsunderlag, själv eller i samarbete med andra specialister. Som handläggande hållbarhetsstrateg med fokus klimat arbetar du integrerat i kontorets projekt från tidiga skeden för att utveckla arkitektur, tekniska lösningar och funktion utifrån projektets hållbarhetsutmaningar, tillsammans med bland annat arkitekter och byggnadsingenjörer. Vi är övertygade om att ingen klarar av att driva förändring på egen hand, därför jobbar vi i nära samarbete med kunder, kollegor och samarbetspartner för att driva utvecklingen för en mer hållbar framtid. Du kommer att arbeta tillsammans med många av Whites olika kompetenser, och ingå i kontorets hållbarhetsteam bestående av mycket erfarna specialister inom processledning hållbarhet, certifieringar, cirkulära materialflöden, klimatstyrning, klimatanpassning, ekosystemtjänster med mera. Hos oss hittar du en kreativ miljö med projekt i olika skeden från tävlingar och förstudier fram till genomförandeskeden.  Din profil Vi söker dig som är utbildad civilingenjör, högskoleingenjör, arkitekt, samhällsplanerare, miljövetare eller motsvarande med inriktning miljö/bygg/projektledning. Du har högskoleutbildning på minst 3-5 år. 5 års arbetslivserfarenhet inom husbyggnadsprojekt och 1–2 års erfarenhet av klimatberäkningar. Kunskap om rådande nationella ramverk kring byggnaders klimatpåverkan. Övergripande kunskap om hela bredden av hållbarhetsfrågor med specialistkunskap inom klimat Kunskap om när olika hållbarhetsfrågor bör hanteras av uppdragen, hur de samverkar och kan motverka varandra. Kännedom om detaljplaneprocessen och byggprocessen Du har stor kunskap om rådande nationella ramverk kring hållbar utveckling. Du har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska.  Du har goda i kunskaper i Officepaketet och en bonus är även om du är bekväm med att arbeta i inDesign och/eller andra Adobe-program eller Affinity samt md BIM-modellering t.ex. Revit, Autocad eller Archicad. Som person är du strategisk och kreativ och du vågar utmana projekten. Du är analytisk och tar ansvar för att driva arbetet framåt, planera, prioritera och nå resultat. Du är en god kommunikatör och trivs med att leda workshops, hålla föredrag och tala inför publik. Givetvis är du engagerad i hållbarhetsfrågor vill bidra till en positiv utveckling tillsammans med oss! Övrigt Utöver ett brett utbud av förmåner erbjuds alla medarbetare möjlighet att köpa aktier för att bli delägare.   Mer information Välkommen med din ansökan bestående av CV och personligt brev. Vi utvärderar ansökningar löpande. Vi har ingen möjlighet att hantera ansökningar via e-post. Har du frågor om tjänsten kontaktar du gruppchef Caroline Cederström.   [email protected] . Fackliga kontaktpersoner; Unionen – Kristjan Baldvinsson, [email protected] , Sveriges Arkitekter - Anders Parment, [email protected] Frågor kan tyvärr inte besvaras mellan vecka 27-31 på grund av semester.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Danspedagog för barn inom klassisk balett
Ballet International AB
Övriga pedagoger med teoretisk specialistkompetens

The International Ballet School i centrala Stockholm letar efter en högkvalifcerad meriterad danspedagog för klassisk balett inom åldersgrupperna 3-13 år. Du som danspedagog måste ha en kvalificerad utbildning inom dans för ovan nämna åldersgrupper. Kandidaterna måste ha en holistisk inställning till sitt yrke och god vana med barn. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. Klasserna hålls på engelska och svenska då vi har internationella studenter. Välkommen med din ansökan!

17 dagar sedan
Sista ansökan:
19 augusti 2025
Avhopparverksamheten söker socialsekreterare
Stockholms kommun
Socialsekreterare

Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna. Socialförvaltningen i Stockholms stad har en övergripande och samordnande roll för socialtjänstens individ och familjeomsorg och funktionshinderområdet. Här skapas goda förutsättningar för att möta invånare i behov av socialtjänstens stöd. I nära samarbete med stadsdelsförvaltningarna bidrar vi till en modern, digital, rättssäker, likställd och kunskapsbaserad socialtjänst och vi har ett starkt utvecklingsfokus. Inom förvaltningen erbjuds ett stort utbud av stödinsatser till stadens invånare och utbudet förändras utifrån stockholmarnas behov och stadsdelsförvaltningarnas önskemål. Arbetet sker ofta i nära samverkan med andra myndigheter, civilsamhälle och näringsliv. Socialförvaltningen ansvarar också för stadens serverings- och tobakstillstånd och utför tillsyn. Välkommen till oss Avhopparverksamheten vid Område hemlöshet tillhör Socialförvaltningen i Stockholms stad och har fina lokaler på Södermalm i centrala Stockholm. Avhopparverksamheten vänder sig till avhoppare från organiserad brottslighet som har en bekräftad hög hotbild. Målgruppen är avhoppare i Stockholms stad som är över 18 år och som har kontakt med polisregionens avhopparverksamhet. Avhopparverksamheten består av två socialsekreterare på vuxenenheten och en socialsekreterare på försörjningsstödsenheten samt en enhetschef. Vi är en grupp som tar stöd av varandra och tillsammans uppnår vi resultat. Vi tillvaratar medarbetarnas kompetens och utvecklingstankar som syftar till att förbättra kvaliteten i verksamheten och bidrar till att nå målen. Vi är en trevlig och glad grupp som tar stöd av varandra. Vi erbjuder Vi erbjuder dig ett roligt och omväxlande uppdrag inom ett verksamhetsområde som är i spännande utveckling. Inom Stockholms stad tillämpar vi flexibel arbetstid och vi har friskvårdsbidrag. Det finns möjlighet att delvis arbeta hemifrån. Din roll Vårt uppdrag är att i samverkan med polisen erbjuda stöd och skydd för en avhoppare att lämna organiserad brottslighet och genomföra varaktiga livsstilsförändringar. Arbetet utgår från den lagstiftning och det kunskapsstöd som finns. Vårt mål är att verksamheten genomsyras av hög professionalitet, rättssäker handläggning och hög tillgänglighet. Bemötandefrågor är centrala och vi arbetar aktivt med MI. Som stöd finns arbetsgruppens ärendestödsmöten, enskilda ärendegenomgångar, handledning, administrativt stöd samt tätt stöd av kollegor och enhetschef. Att arbeta som socialsekreterare hos oss innebär ett fritt och flexibelt arbete, där du självständigt lägger upp dina arbetsdagar. Du förväntas arbeta mot verksamhetens uppsatta mål. En stor del av arbetet går ut på att vara kreativ och konstruktiv, hitta lösningar och motivera våra klienter. Konstruktiva idéer som bidrar till nya arbets- och tankesätt uppmuntras och för den som så önskar finns stora möjligheter att själv forma sitt arbete inom ramen för vårt uppdrag. I uppdraget ingår att regelbundet genomföra tjänsteresor med övernattning. Utöver arbetet med avhopparärenden så ingår det även i tjänsten att till viss del handlägga ärenden inom området hemlöshet och skadligt bruk och beroende. Din kompetens och erfarenhet Vi söker dig som har socionomexamen. Därtill ska du i närtid ha arbetat med myndighetsutövning i minst 2 år och vara väl insatt i socialtjänst-, sekretess- och förvaltningslagarna. Det är meriterande om du har läst kriminologi och tidigare har arbetat med kriminalitet samt om du har erfarenhet av att ha arbeta i Stockholm stad och i Paraplyet. Det är också meriterande om du arbetat utredande med ungdomar och har erfarenhet av myndighetsutövning enligt LVU alternativt tidigare erfarenhet från kriminalvård/frivård eller inom beroendeområdet.  Om du har MI-utbildning samt arbetat enligt MI-metoder är det önskvärt. Utöver dina formella kompetenser kommer vi också se till följande: Vi söker dig som på ett självgående sätt gillar att strukturera och planera ditt arbete. Du har förmågan att hantera arbetssituationer som kräver stor flexibilitet och att du tar initiativ för att hitta lösningar. Du har ett gott bemötande och tycker om att skapa goda samarbeten, i denna roll är det avgörande att kunna samarbeta på ett bra sätt. Vi söker också dig som har en förmåga att ha en tydlig kommunikation och som gillar att arbeta efter uppsatta mål. Utöver detta så är det också en förutsättning att du trivs med visst administrativt arbete och dokumentation. Stor vikt kommer läggas vid din personliga lämplighet. Vi tillämpar individuell lönesättning. Ange gärna löneanspråk i din ansökan. Övrigt: För att bli godkänd för tjänsten kommer du behöver genomgå en säkerhetsprövning, denna genomförs av polisen. Provanställning kan komma att tillämpas. Frågor om tjänsten kan främst besvaras innan 30/6. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Handledande värderare för vikariat hos Artikel2 Second hand
ARTIKEL 2 - PEACE AND SUSTAINABILITY
Lager- och terminalpersonal

Handledande värderare för vikariat hos Artikel2 Second hand Är du intresserad av inredning, mode och trender, värnar du om miljön och trivs att arbeta i lagermiljö? Då har vi en chans för dig att förena intresse med arbete samtidigt som du är med och gör världen lite mer hållbar! Vi söker nämligen två värderare för vikariat hos oss på Artikel2. Intervjuer görs löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Genom second hand, utvecklingssamarbeten och arbetsintegrering arbetar Artikel2 för en värld som håller, på riktigt. Vi är en ideell organisation, som är religiöst och partipolitiskt oberoende, med kollektivavtal och 90-konto. Om rollen Som värderare arbetar du med sortering och värdering av insamlade gåvor samtidigt som du handleder medarbetare i arbetsträning. Du kommer att ingå i ett team med andra värderare/handledare samt personer i arbetsträning. Arbetet ni gör tillsammans är huvudsakligen att sortera och värdera insamlade kläder, textilier, föremål, böcker och möbler. Parallellt med arbetet att sortera och värdera textilier fungerar du som handledare till personer som arbetstränar för att närma sig den öppna arbetsmarknaden. Ni samarbetar i det dagliga arbetet samtidigt som du coachar och stödjer där det behövs. För detta krävs ödmjukhet och inlevelseförmåga och ett genuint intresse för att hjälpa människor. Om dig Du har ett stort intresse av och dokumenterad kunskap om material, form, funktion, modegrad, märke och värde. Du har breda värderingskunskaper då att de gåvor du hanterar omfattar allting från högt till lågt. Du har ett utvecklat ordningssinne, är van vid ett högt arbetstempo, du har en positiv människosyn och trivs med att arbeta nära människor. Det är meriterande om du har arbetat med handledning av personer som gör arbetspraktik. Du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift då du ska coacha, vägleda och stötta personer som kommer till oss och gör sin arbetspraktik på vår arbetsplats. Anställningsvillkor Vi söker två personer, ena tjänsten är ett vikariat på 100% och den andra tjänsten är ett vikariat på 50%. Placering är på vår sorteringsanläggning i Hägersten, Västberga Industriområde, Stockholm. Artikel2 har kollektivavtal. Ansökan Vi ser fram emot att få din ansökan senast 17 augusti 2025. Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan tillsättas innan den sista ansökningsdagen, så vänta inte med att skicka in! Skicka din ansökan till: [email protected] Ange referens: Värderare Vikariat Genom att du skickar in din ansökan samtycker du till att Artikel2 behandlar dina personuppgifter och ansökningshandlingar till dess att rekryteringen är avslutad. Frågor om tjänsten besvaras av Brian Kelly, generalsekreterare: [email protected] 070-082 20 50 Om oss Genom second hand, utvecklingssamarbeten och arbetsintegrering arbetar Artikel2 (tidigare Emmaus Stockholm) för en värld som håller, på riktigt. Organisationen är en ideell förening som är religiöst och partipolitiskt oberoende. Artikel2 värdesätter en jämlik arbetsplats och uppmuntrar ansökningar från människor med olika bakgrunder, erfarenheter och perspektiv. Vi har 90-konto, är medlemmar i Giva Sverige och är ISO-certifierade inom miljö, kvalitet och arbetsmiljö.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025