Copy of Kvinnlig personlig assistent vaken natt sökes till positiv kvinna
Omsorg Assistans 1 AB
Personliga assistenter

Vi söker nu en personlig assistent som vill arbeta vaken natt hos en självständig och positiv kvinna som är i behov av stöd och hjälp under dygnets alla timmar. Hon bor tillsammans med sin make i en lägenhet i Sundbyberg. Resor är ett stort intresse och hon brukar resa utomlands en till två gånger per år. Hon söker nu dig som vill bli en del av hennes vardag. Om rollen Som assistent kommer du att vara ett stöd i alla delar av vardagen, både i och utanför hemmet med allt från matlagning, tvätt och personlig hygien eller läkarbesök och aktiviteter.  Vem är du Vi söker en personlig assistent med ett lugnt och empatiskt sätt. Du är lyhörd och kan båda arbeta utifrån tydliga instruktioner samt ta egna initiativ. Du måste kunna skriva samt tala svenska då vi dokumenterar kundens vardag och ibland kan du behöva ringa en läkare och informera hälsotillstånd eller ringa färdtjänst.  Har du erfarenhet av liknande arbete är det ett plus, men det viktigaste är personkemin och att du är engagerad och trygg i din roll. Vad du kan förvänta dig av jobbet Hos vår kund får du en meningsfull arbetsplats där ni tillsammans skapar en trivsam och trygg miljö. Här får du möjligheten att göra stor skillnad i en annan människas vardag. Du kan dessutom få möjlighet att följa med på någon av hennes resor utomlands. Vill du vara en del av vår kunds liv och skapa en glädjefylld och trygg tillvaro? Då ser vi fram emot att höra från dig! Tjänstgöringsgrad: Deltid, Arbetstiden är varierad vardag och helg vaken natt 20-08  Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse, löper så länge assistansuppdraget varar. Vilka är vi? Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men våra kunderna finns över hela Sverige. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet. Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag. Vi begär alltid ett utdrag ur polisens belastningsregister. Vänligen kontakta oss för mer information.

33 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
Projektledare mark och anläggning
Frank Projektpartner AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Välkommen till Frank! Här växer både du och vi – tillsammans Vill du utvecklas i din yrkesroll och samtidigt vara med och påverka framtidens samhällsbyggande? Då har du kommit rätt. Vi erbjuder en inkluderande och dynamisk arbetsmiljö där vi arbetar med intressanta projekt, professionella kunder och fantastiska kollegor. Vi har en välfylld projektportfölj och söker därför engagerade projektledare som vill utveckla Frank tillsammans med oss. Hos oss finns även roller som projekteringsledare, byggledare, miljösamordnare, installationsledare och installationssamordnare. Vi tror att du har varit i branschen 3-5 år och hunnit skaffa dig god kompetens inom bygg- och projektledning av mark- och anläggningsprojekt. Du bör ha relevant utbildning och erfarenhet från konsult- eller beställarsidan. Har du även erfarenhet av projektering och arbete på entreprenörsidan är det meriterande.  Hos oss får du: Möjlighet att forma ditt arbete och påverka din egen och företagets utveckling Kontinuerlig kompetensutveckling och stöd för att möta nya utmaningar Projekt som verkligen gör skillnad – för våra kunder, för samhället och för klimatet Ett team som värdesätter engagemang, driv, nyfikenhet och en stark laganda Varierande arbetsuppgifter, från mindre projekt till stora egna och större infra. Arbeta med professionella beställare i främst offentlig sektor Ett attraktivt förmånspaket med bl a vinstdelning och bra pensionsavsättningar

33 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
Ledsagare till en 15-årig pojke i Älvsjö 16h/mån
AB Omsorgscompagniet i Norden
Personliga assistenter

OmsorgsCompagniet i Norden har varit verksamt sedan 2003 och har etablerade kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende. Just nu söker vi en ledsagare till en 15-årig pojke i Älvsjö.                                         Tjänsten är på 16 timmar i månaden, varannan helg (lördag ca kl. 12-16 och söndag ca kl. 12-16)  Vi söker en ledsagare som har energi och tycker om att arbeta med barn. Vår kund tycker om att gå simma, åka kollektivt, titta på tåg, fika och äta ute. KVALIFIKATIONER Vi letar efter dig som är intresserad av att arbeta med människor. Du bör vara ansvarsfull, serviceinriktad, ha god bemötande och vara lyhörd. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet prioriterar både kundernas och personalens trygghet. Det innebär att vi vid anställning kommer att begära ett registerutdrag från dig innan du påbörjar arbete. Observera att handläggningstiden hos polisen kan vara upp till två veckor, så se till att beställa ditt registerutdrag så snart som möjligt.  Du beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen. E-tjänsten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

33 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
Structural Mechanics Developer
Comsol AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

COMSOL is seeking a developer with a strong interest in continuum mechanics to join our structural mechanics team in Stockholm. We are looking for a candidate with a solid background in finite element analysis, continuum mechanics, and numerical methods. Experience in one or more of the following areas would be a valuable asset: Structural dynamics, including time-explicit methods Reduced-order modeling Civil engineering analysis, including geomechanics Beams, shells, and other structural elements Fatigue, reliability, and fracture mechanics Constitutive modeling Composite materials and structures Use of COMSOL Multiphysics or other finite element software Since development projects often involve collaboration with experts in fields such as electromagnetism, fluid mechanics, heat transfer, and electrochemistry, having a broad understanding of various physics fields is advantageous. Most of the programming is done using our tools, the Physics Builder and the Application Builder, but we also work with Java and C/C++. However, coding is just one aspect of our work; the core of what we do lies in mathematics, physics, and algorithm development. Primary Responsibilities Implement new functionality in existing and new products Maintain the code base Write specifications for new functionality and GUI design Assist the global support and sales departments with challenging modeling problems Develop example models and apps Write technical documentation Requirements Ph.D. or M.Sc. with excellent merits. Mechanical or civil engineering, applied mathematics, or physics are suitable backgrounds Strong analytical and mathematical skills Ability to quickly grasp new scientific topics Interest in numerical simulations Interest and talent for developing well-structured code Excellent English language skills, both verbal and written Working at COMSOL At COMSOL, new team members quickly become essential contributors to ongoing development projects. As the company continues to grow, employees have ample opportunities to advance in their roles and become leading experts in their areas of focus. This journey will be accompanied by experienced colleagues and a collaborative working environment. In addition to an exciting career working on a sophisticated software product, we offer: A competitive salary Individual pension plans Sponsored gym membership Great work-life balance About COMSOL COMSOL develops cutting-edge mathematical modeling software that powers innovations in physics and engineering. Our flagship product, COMSOL Multiphysics®, is widely used across all fields of engineering, manufacturing, and scientific research to model multiphysics systems. Our customers leverage our software to understand, predict, and optimize product designs and processes. Founded in Sweden in 1986, COMSOL has expanded globally with 16 offices and a distributor network, employing more than 500 people worldwide. To Apply Submit your application, including university grades, using the form below. Applications sent via other channels will not be considered. You must be eligible to work in Sweden to apply for this position. We review applications continuously.

33 dagar sedan
Sista ansökan:
30 november 2025
Biomedicinsk analytiker till Norge?
Dedicare AB (publ)
Biomedicinska analytiker m.fl.

Är du biomedicinsk analytiker och redo för nya utmaningar? Vill du ha flexibilitet, varierande arbetsdagar och möjligheten att använda din kompetens på spännande platser runt om i Norge? Då vill vi gärna höra från dig! Dedicare söker biomedicinsk analytiker för uppdrag av varierande varaktighet över hela Norge. Vi erbjuder möjligheter inom olika ämnesområden och välkomnar dig med relevant erfarenhet att söka. Vi söker dig som har erfarenhet av medicinsk biokemi, patologi, mikrobiologi och/eller blodbank. Arbete motsvarande 100% tjänst, vilket motsvarar 35,5 eller 37,5 timmar per vecka. Det är en stor fördel om du har erfarenhet av att arbeta självständiga skift då flera avdelningar är beroende av det. Kvalifikationer Biomedicinsk analytiker med norsk legitimation Erfarenhet från laboratoriemedicin, gärna med kompetens i blodprovstagning   Det krävs att du är flytande i svenska, norska eller danska Bra kommunikations- och samarbetsförmåga, både med patienter och kollegor Yrkesmässigt strukturerad och noggrann Du ska kunna arbeta självständigt, men också ta del av ett större team Tillmötesgående och serviceinriktad Vi erbjuder Gratis resa och boende Bra lönevillkor  Övertidstillägg samt semesterersättning á 12% Försäkring och pension i DNB   Personlig uppföljning från en bemanningskonsulent  Vakttelefon dygnet runt Upplev Norge! Genom att arbeta som vikarie genom oss får du en unik möjlighet att kombinera jobb och upplevelser. Upplev Norge högt, lågt, rått och fartsfyllt. De många bergen inbjuder till toppturer med fantastisk utsikt för den vandringsintresserade, eller mer actionfyllda aktiviteter som grottvandring, klättring eller zipline. Skärgården ger oändliga möjligheter för vattensport, båtliv, bad och avkoppling, strandliv och unik natur. I Nord-Norge får du uppleva nordlys, midnattssol och arktisk natur med månliknande landskap. Dedicare lägger stor vikt vid att skräddarsy för sina vikarier och anpassar jobbet efter dina önskemål och din livssituation. Som vikarie hos oss är du försäkrad om goda löne- och arbetsvillkor. Du får en personlig konsult som hjälper dig med allt det praktiska och bevakar dina intressen. Vi är här för dig. Din arbetsglädje är vår drivkraft! Ta kontakt med oss för ett förutsättningslöst samtal om detta är aktuellt för dig!

33 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Product Manager – TV & Audio to Samsung
Jobbusters AB
Företagssäljare

Your New Role  Now, we’re looking for a driven and commercially sharp Product Manager to join Samsung’s TV & Audio Product Management Team for a 1-year maternity cover. As a Product Manager at Samsung, you will own the commercial strategy for your product categories, with a clear focus on sales planning, pricing, promotion, and profitability across the Nordic market. You will work closely with Nordic sales teams and other internal stakeholders to steer our business toward long-term, profitable growth — balancing global strategy with local market insights. This is a high-impact, commercially focused role with direct influence over Samsung’s market performance in the region. Reporting to the Head of Product Management, you’ll be part of a collaborative and ambitious team based in their modern offices in Kista, Stockholm. Key Responsibilities: P&L Ownership: Full responsibility for key performance indicators — revenue, pricing, model mix, and profitability. Product & Range Management: Define and implement product assortment, pricing structures, and promotional strategies per channel and account. Price Management: Lead pricing strategy and promotional frameworks to maximize market potential and profitability. Demand Generation: Collaborate with sales, marketing, supply chain, and HQ teams to drive a ‘sell-out’ focused business approach. Data-Driven Decision Making: Transform complex data into clear, actionable insights for commercial decision-making. To succeed in this role, you will need:  Academic degree. 3- 5 years’ experience within the industry or Consumer Electronics industry background. Strong in MS Office (in particular Excel). A solid understanding of pricing trends, the competitive landscape, and the retail ecosystem within electronics. Excellent English communication skills. Swedish is a big plus. Experience resembling Key Account Management is advantageous; this role mirrors KAM responsibilities, owning strategy and execution per customer.  Who You Are  In this role, a strong analytical mindset is essential, along with the ability to read people, understand their motivations, and present products appealingly to all stakeholders, both internally and externally. Samsung is a dynamic company in a fast-paced industry, offering numerous opportunities for growth and development. To succeed with us, you must be someone who appreciates tempo, change, and taking the initiative. We look forward to receiving your application Scope of employment: 100% Type of contract: Fixed-term employment as a consultant via JobBusters. Salary: 54 500 - 58 500 SEK/month  Start date: As soon as possible End date: 1 year contract Selected benefits: Collective agreement, wellness allowance, Benifex In your application: Please make sure it is clear that you meet the qualifications required by the client.  Good to Know We review applications on a rolling basis. Since recruitment processes in the consulting industry often move quickly, the position may be filled before the application deadline — so don’t wait to apply! You do not need to include a cover letter. Instead, please answer the screening questions as part of your application.  Company Presentation  Samsung Electronics Co., Ltd. is a global leader in technology, opening new possibilities for people everywhere. Through relentless innovation and discovery, we are transforming the worlds of TVs, smartphones, tablets, PCs, cameras, home appliances, printers, LTE systems, medical devices, semiconductors and LED solutions. We employ 286,000 people across 80 countries with annual sales of US$269.billion. To discover more, please visit www.samsung.com.

33 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
Global Category Manager Air Care
AB Electrolux
Produktionschefer inom tillverkning

Do you want to inspire new taste experiences that bring people together? At Electrolux we are passionate about improving everyday life for millions of people and the planet. It’s embodied in everything we do. We believe that great tasting food brings people together. That our favorite clothes bring out the best in us. And that the home should be a place for wellbeing, a place to care for ourselves and our loved ones. The Product Line organization is probably the most exciting part of the business where you will be at the core of what we do – drive business results with the ultimate goal to deliver outstanding consumer experiences. This is where you come into picture! For our global Wellbeing & SDA PL Innovation, we are after a driven and engaged new team member as Category Manager Innovation to create business value growth by successfully driving the Category Innovation Triangle (R&D/Marketing/Design) and the creation of a strong Generation Plan that delivers on the overall category business objectives. The main aim for this role is to develop the strategic innovation roadmap for the category and to lead the development and launch of new products incorporating outstanding consumer experiences that delivers on the overall category business objectives. In this role you will have a wide exposure within Wellbeing & SDA organization, working closely with the Product Innovation Director and with many cross-functional contacts centrally as well as the regional BA Product Lines. This is a full-time position based in Stockholm Forum where we are 60+ nationalities under the same roof and we're quite happy with the look and feel of the office! A regular day at work Develop and own the product category Strategic Plan as part of the overall Product Line Strategic Plan in close cooperation with Category Director and Category Manager Gives input to the Technology Roadmap to ensure R&D investments/resources in business sector and globally are based on consumer insight driven innovation Define Generation Plan based on consumer insights, business needs, market development, and brand attributes Incorporates insights from consumer ratings and SCR in all development projects Drive New Product Development within the Innovation Triangle together with R&D, Marketing and Design based on the category's innovation territories Build and execute the Integrated Experience Plan (IXP) for the category (market sizing approval, trends, sweet pot definition, etc.) Monitor market and industry trends, long term areas of interest and technology developments Define range architecture in close cooperation with Product Portfolio Managers and link ranging deliverables/needs/requests to product development projects Who you are International. You enjoy to work in a truly global environment and you like to deliver in cross-functional teams; Strategic. You have demonstrated strategic thinking, have strong analytical skills and ability to see the big picture; Business acumen. You have a proven track record of displaying strong business understanding and you are able to evaluate risks/opportunities making skilled business decisions Influencer. You have exceptional collaboration skills, proven ability to form strong cross-functional relationships with varying business partners Good listener and communicator. You have great communication skills and you have the ability to convince, influence and motivate others in a complex matrix organization Self-starter. You are keen for new experience, responsibility and accountability. You are self-driven, problem-solver with a proven track record of delivering great results Agile. You like working in a fast moving environment, being open to new opportunities and evolving priorities and flexible in the way you deliver against strict deadlines and dealing with ambiguity. You manage well ever shifting priorities Energy. You are passionate about what you do and able to transmit that energy to your team. Challenges are there to be overcome! Minimum requirements Academic degree in business and/or technical field 8 - 10 years of experience in marketing and/or commercial areas and/or product development with international exposure Experience in more than one function in manufacturing companies (home appliances, consumer electronics, automotive etc.) is considered as a strong plus Project management skills, able to plan and focus on strategic priorities

33 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Junior Customer retention specialist
Verbal AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vi söker dig som vill göra skillnad i telefon – och samtidigt tjäna bra! Tjänst: Kundvårdsspecialist (med möjlighet till försäljning) Plats: Hammarby Sjöstad Heltid | Fast lön + provision På Verbal AB jobbar vi med värme, omtanke och långsiktiga relationer. Vi är stolta av att ha betyget 4,4 på Trustpilot och vi värdesätter våra kunder väldigt högt. Som ett led i detta arbete söker vi nu dig som vill bli en del av vårt engagerade team och kontakta våra befintliga kunder i syfte att stärka relationen ytterligare genom proaktiva samtal som vi kallar vi "Love You Call" – för det är exakt vad det är. Ett samtal som ger kunden värde, trygghet och en känsla av att vi faktiskt bryr oss. Vad går jobbet ut på? Du ringer våra befintliga kunder i syfte att stärka relationen i proaktivt syfte Du får möjlighet att identifiera eventuella nya behov hos kunden. Du är rådgivande och skapar förtroende. Du jobbar strukturerat och med uppföljning i vårt system. Vad får du? Fast månadslön + provision – trygga inkomster med möjlighet att påverka. Möjlighet att utvecklas inom försäljning och kundkommunikation. En modern arbetsplats med högt i tak, stark teamkänsla och ständigt driv framåt. Tydlig onboarding och coachning från ett erfaret säljteam. Vem är du? Du gillar att prata med människor och har ett naturligt empatiskt sätt. Du drivs av att hjälpa andra – och att själv utvecklas. Har du tidigare erfarenhet av kundkontakt, försäljning eller telefonarbete är det ett plus – men vi lär dig gärna! Du pratar och skriver svenska obehindrat. Om Verbal Vi är en fristående mobiloperatör som levererar mobiltelefoni på kundens villkor. Sedan 2007 har vi hjälpt både privatpersoner och företag med flexibla, schyssta lösningar – och vi är stolta över våra kundomdömen och att vara en certifierad Great Place to Work. Hos oss blir du en del av ett ambitiöst bolag med höga mål – och hjärtat på rätt ställe. Redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan idag – vi intervjuar löpande!

33 dagar sedan
Sista ansökan:
16 november 2025
Account Manager - B2B
Verbal AB
Telefonförsäljare m.fl.

Nu söker vi Account Managers till vår B2B-satsning! Vill du vara med och bygga upp en snabbväxande B2B-affär inom telekom – från hjärtat av Hammarby Sjöstad? Nu söker vi tre drivna Account Managers som vill ta nästa steg i karriären tillsammans med oss på Verbal! Din roll som Account Manager B2B Som Account Manager på Verbal jobbar du proaktivt med att skapa och utveckla kundrelationer med små och medelstora företag. Du kommer att arbeta med hela säljcykeln – från prospektering och behovsanalys till förhandling och avslut. Du ansvarar för din egen försäljningsbudget och arbetar med tydliga mål. Du har daglig kontakt med beslutsfattare och hjälper dem att hitta smarta, trygga och flexibla kommunikationslösningar som förenklar deras vardag – precis som vi gör för tusentals kunder redan idag. Vardagen hos oss Du tillhör vårt B2B-team men sitter tillsammans med hela säljorganisationen på huvudkontoret i Hammarby Sjöstad. Vi jobbar i en energifylld miljö där teamkänslan är stark, och där tävlingar, AW:s och gemensamma mål firas med stil – från spontana firanden till vår årliga Awardsgala. Vi tror på kombinationen av högt tempo, struktur och glädje – det är så vi når våra mål och har kul på vägen! Vem är du? Du har ett starkt eget driv och en vilja att lyckas – både individuellt och tillsammans med teamet. Du gillar att ta ansvar, har god affärsförståelse och motiveras av att göra affärer som skapar verkligt värde för kunden. Du har erfarenhet av försäljning B2B (gärna inom tjänsteförsäljning eller telekom) Du är lyhörd, lösningsorienterad och förtroendeingivande Du gillar att arbeta mot tydliga mål och drivs av resultat Du vill utvecklas i takt med bolaget och bidra till något större Du är van vid telefonen som verktyg, men trivs också i mötet med kund – digitalt eller fysiskt Vad erbjuder vi dig? Grundlön + en mycket förmånlig provisionsmodell utan tak Tydlig onboarding, coachning och individuell utvecklingsplan En roll med stor påverkan där du får vara med och bygga upp B2B-affären Möjlighet att avancera inom bolaget – t.ex. som Key Account Manager, Team Lead eller in i strategiska roller Ett engagerat team, modern teknik och fina lokaler i Hammarby Sjöstad Om Verbal Verbal erbjuder mobiltelefoni på kundens villkor. Sedan 2007 har vi arbetat för att göra det enkelt för företag och privatpersoner att få trygga, smarta och flexibla lösningar – med snabb service och schyssta villkor. Idag är vi ett snabbväxande företag där vi kombinerar den personliga kontakten med den digitala utvecklingen. Ansökan Låter det här som en roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande. Har du frågor om tjänsten? Kontakta vår försäljningschef Filip Smedman på [email protected] Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt vinnande team!

33 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
Verksamhetschef på Frösunda Personlig Assistans, tidsbegränsad anställning.
Frösunda Personlig Assistans AB
Chefer inom socialt och kurativt arbete

Frösunda Personlig Assistans AB har haft assistanskontor i Stockholm (Älvsjö) i många år och bedriver en trygg verksamhet för både kunder och assistenter. Vi söker nu en trygg person som vill ingå i det team av de kund och personalansvariga verksamhetschefer som redan arbetar på vårt kontor i Älvsjö. Tjänsten är en tidsbegränsad anställning till och med 2026-01-31. Som kund och personalansvarig/verksamhetschef inom personlig assistans arbetar du för att våra kunder, som har olika typer av funktionsnedsättningar, ska få möjlighet att leva det liv de vill leva med hjälp av sina personliga assistenter. Du har tät kontakt med dina kunder och ibland deras anhöriga för att förvissa dig om att du vet exakt vad de har för förväntningar på Frösunda. Du arbetsleder och är chef över de personliga assistenterna i deras arbete och arbetar för att ge dem en god service så att både kunder och medarbetare känner sig trygga. I ditt arbete som verksamhetschef rekryterar du nya assistenter, bemannar dagliga sjukluckor och längre ledigheter. En annan del av din vardag består i att ha möten med kund/anhöriga och assistenter, lägga scheman, attestera löner, föra social dokumentation, handleda grupper samt att ha budget ansvar för din resultatenhet. Sedvanliga chefsuppgifter såsom medarbetar och lönesamtal samt rehabiliteringsansvar ingår också. För oss är det viktigt att du brinner för att snabbt snappa upp signaler från kunder och medarbetare och agera på dem. Du har en hög servicekänsla och klarar en hög stressnivå. Till stöd har du dina chefskollegor, din regionchef och en rad stödfunktioner inom företaget. Är du villig att lära dig att hantera arbetet som verksamhetschef kommer du att erbjudas ett roligt och stimulerande arbete i ett av assistans branschens största företag. Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Som nyanställd chef får du en gedigen on boardning med utbildningar och stöd under en lång tid för att du ska få förutsättningar att kunna lyckas i din yrkesroll. Vi tror att du är hungrig, snabbtänkt, positiv och tycker om att ta eget ansvar. Vi arbetar med Snabbhet, Tydlighet och Ödmjukhet. Du är en kommunikativ och trygghetsskapande person. Du är snabblärd, kan hantera olika datasystem är strukturerad och uppskattar variationen i arbetet. Du är inlyssnande i dina interna och externa kontakter. Kanske har du erfarenhet från branschen eller har du ett nuvarande arbete inom omsorgen och vill ta nästa kliv i karriären? Utbildning är inget krav utan har du andra erfarenheter du tror kan vara tillämpliga är det intressant också. Givetvis meriterande om du är socionom eller utbildad inom personal och arbetsliv men det är inget krav. Om Frösunda Personlig assistans: Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning till och med 2026-01-31 Omfattning: Heltid Körkort ett krav, vissa resor inom regionen förekommer. Tillträde: Enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal samt erbjuder friskvård. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.  Vi undanber oss annonsförsäljare.

33 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025