Nu söker vi en Driftledare som är redo för ett uppdrag i Järva. Vi söker dig som har KY-utbildning inom energi alternativt motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt. Du har dokumenterat goda kunskaper om energisystem, styr och regler, VVS, mätmetoder och el samt flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Körkort är ett krav. Vi lägger stor vikt vid ditt engagemang och drivkrafter. Som person söker vi dig som är självgående med driv och struktur som har lätt för att samarbeta med andra. Du levererar med kvalitet och är noggrann och professionell i ditt arbetssätt. I rollen kommer du ansvara för följande: • Ansvara för distriktets energisystem och styrning av datoriserade värme- och ventilationsanläggningar • Ansvara för analys och uppföljning av energiprestanda, OVK samt genomförda åtgärder • Vara delaktig som distriktets representant i framtagande av mål för energi- och övrig mediaförbrukning • Bistå som expertstöd i ärenden om bristande inomhuskomfort • Stötta områdeschefer och förvaltningskoordinatorer inom teknikområdet • Ansvara för framtagande av budgetförslag för distriktets räkning inom teknikområdet • Ansvara för genomförandet av beslutade åtgärder, antingen i egen regi eller genom projektbeställning • Representera distriktet som mottagande instans i ny- och ombyggnadsproduktionsprojekt gällande driftstekniska frågor • Ansvara för arbetsmiljöfrågor vid planering av projekt och ibland samordning av arbetsmiljöfrågor i samband med genomförandet • I övrigt delta i förekommande eller nya uppgifter inom distriktet. Övrig information: * Uppdragstid: Konsultuppdraget startar i juni/juli - april 2026. * Arbetstider: Måndag-fredag 08-17.00 * Körkort är ett krav * Har du elbehörighet BB2, är certifierad som energiexpert och/eller behörighet som OVK besiktningsman är det meriterande.
Nu söker vi en Second line Supporttekniker till vår kund i Solna. Drivs du av att hjälpa kunder och jobba med tekniskt problemlösande? Arbetsplats: Solna Omfattning: Heltid. Du kommer initialt att arbeta som konsult genom oss på EdZa med ambition att bli överrekryterad av kund. Om rollen Som Second line supporttekniker kommer du primärt att arbeta med vår kunds IT lösningar. I arbetsuppgifterna ingår ärendehantering, felsökning av avancerade problem hitta lösningar på problem och att åtgärda. Genom att hjälpa deras kunder är du en nyckelspelare i hur kunden upplever servicen och leveransen från oss. Du ser det som en självklarhet att alltid sätta kunden i fokus och göra ditt bästa i alla lägen. Vidare är du en sann representant för bolaget och anser att nöjda kunder är av högsta prioritet. I din roll som Second line supporttekniker kommer du bland annat att arbeta med applikationer som: Office 365 Azure Active Directory Meraki RDP SharePoint PowerShell Om dig Du har arbetat med IT-support eller motsvarande tidigare Du har lätt för att sätta dig in i tekniska problem och lösa dem Du har erfarenhet av Microsoft baserade IT system Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska Som person har du ett starkt tekniskt intresse och är serviceminded. Du är social och trivs i mötet med andra människor. Du har en god känsla för service och logiskt tänkande och vill utveckla dina kunskaper. Du är en lagspelare och tänker på teamets bästa. Jobbet innebär planering av dina egna dagar och du bör ha en god känsla för hur du ska prioritera för att upprätthålla en hög servicegrad och effektivitet. Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.
Nu söker vi sjuksköterskor till uppdrag inom äldreomsorgen i Täby under perioden juni-juli Heltid och deltid. Önskvärt om du har erfarenhet av äldreomsorgen. Kvalifikationer Sjuksköterska med minst 2 års yrkeserfarenhet. Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift. Erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen Personliga egenskaper God samarbetsförmåga med övriga arbetskamrater och yrkeskategorier. Personlig mognad med intresse och förmåga att möta patienter och anhöriga i svåra situationer. Förmåga att prioritera, delegera samt arbetsleda arbetskamrater i teamet. Flexibel och vilja att verka för verksamhetens behov. Van att arbeta med varierande arbetsuppgifter i varierande tempo. Vi erbjuder Vi tror att välmående människor gör ett bättre arbete, därför erbjuder vi alla våra konsulter följande:Kollektivavtal, tjänstepension, semesterersättning och friskvårdsbidrag Möjlighet att välja mellan veckolön och månadslön Du får en lön som är synonym med dina prestationer Du får spännande uppdrag som matchar ditt intresse och din kompetens Du får personlig och nära kontakt med din konsultchef Du får möjlighet att medverka på träffar och utbildningar som Dedicare anordnar för anställda konsulter Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan”.På vår hemsida www.dedicare.se/nurse presenterar vi alla våra lediga uppdrag.
Vill du arbeta i ett internationellt företag med stora utvecklingsmöjligheter? Trivs du med att arbeta i en kritisk och högteknologisk miljö där din kompetens och noggrannhet kommer att spela en avgörande roll? Har du teknisk kompetens och är allmänt bred inom området driftteknik och är en lagspelare så kan detta vara jobbet för dig! Vi söker en Fastighetstekniker med kompetens inom Drift- fastighetsteknik. God kompetens krävs även inom fastighetsinstallationer såsom ventilation, värme, vatten och el etc. Du kommer att arbeta tillsammans med vårt team ute hos vår kund i Kista/Stockholm. Du har tillsammans med övriga i teamet ansvaret för att säkerställa att fastighetstekniska funktioner är i drift och fungerande. CBRE´s uppdrag är att leverera service och underhåll av fastigheter och utveckla de fastighetsrelaterade tjänsterna, allt för att säkerställa att vår kund och dess medarbetare har en väl fungerande arbetsplats. Genom att arbeta med ständiga förbättringar, utvecklar vi metoder och processer för att alltid leverera med hög kvalitet. CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence). Dessa värderingar har vi med i alla delar av vårt arbete och vi vill att det skall genomsyra allt vi gör liksom att du som medarbetare hos oss också känner igen dig i dessa och vill leva efter dem. Tjänsten innebär bland annat att: * Utföra daglig tillsyn och kvalitetssäkring samt service och underhåll på tekniska system och utrustning. * Arbeta och rapportera i vårt interna system för Planerat underhåll. * Driva åtgärder och förändringar i utrustning i vår kunds fastigheter och anläggningar. * Utföra åtgärder samt dokumentera i enlighet med uppsatta rutiner. * Vara en representant för CBRE gentemot kund. * Säkerställa att arbetet uppfyller alla myndighetskrav, lokala krav, kvalitetsnormer, hållbarhet och energieffektivitet. * Säkerställa att underleverantörers samt egna arbetsuppgifter utförs enligt framtagna processer och rutiner i enlighet med CBRE:s miljö-, hälso- och säkerhetspolicy. * Beredskap kan vara aktuellt. Vem är du? Du har: Driven och proaktiv. Vi ser gärna att du har kompetens inom EL Erfarenhet av arbete med teknisk drift eller anläggning och fastighetstekniks kompetens. Utbildad anläggningsskötare brandlarm och sprinkler. Erfarenhet av olika styrsystem och implementering av energibesparande åtgärder. Vana att arbeta både självständigt samt i grupp med ex. kollegor eller underentreprenörer. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Goda datorkunskaper och gärna erfarenhet av underhållssystem. Personliga egenskaper: Rollen är på heltid och med start efter överenskommelse. I denna rekrytering fäster vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker efter dig som har ett stort kundfokus, som är social och noggrann i ditt arbete. Du är handlingskraftig, en initiativtagare och van att självständigt ansvara för och lösa uppkomna problem. Framförallt värdesätter du att få arbeta tillsammans med engagerade och proaktiva kollegor. Du känner stolthet i ditt yrke och tar ansvar för din och teamets leverans. Vi erbjuder en omväxlande tjänst med utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Du kommer att omfattas av vår tjänstepension, våra friskvårdsförmåner och vår Benify-portal mm. Tjänsten är på 100% och tillsvidare. Känns denna roll intressant, skicka din ansökan redan idag. Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas snarast. Rekryterande chef: Tommy Morrison, CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 105 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster över hela världen och omsatte 2023 över 30 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom fastighetsservice, projekt och rådgivning.
Om företaget Tickital är en svensk tech-startup med en tydlig vision: att förändra hur vi delar och använder biljetter. Genom deras app möjliggör de enkel och säker uthyrning av digitala biljetter inom kollektivtrafik, sport och nöje. De växer organiskt, har 100 000 användare och starkt stöd från investerare, bland annat Jonas Tellander, grundare av Storytel. Nu letar de efter en apputvecklare som vill vara med på deras fortsatta tillväxtresa. Det här är en unik möjlighet för dig som vill jobba nära affären, påverka tekniken och forma framtiden för ett bolag i tidigt skede. Vi på Asta Agency samarbetar med Tickital i den här rekryteringsprocessen och söker nu en apputvecklare med placering i fina lokaler på i Hammarby sjöstad i Stockholm. Läs mer om Tickital på deras hemsida: https://tickital.com/ Om tjänstenSom apputvecklare blir du en central person hos Tickital. Du ansvarar för både förvaltning och vidareutveckling av appen, utvecklad i Flutter och Java. Samtidigt fungerar du som ett tekniskt bollplank till grundare och ledningsgrupp. Du kommer ha stort inflytande över både teknikval, användarupplevelse och vilka nya funktioner som lanseras. Dina ansvarsområden innebär: Tar ägandeskap för kodbasen och säkerställer stabil drift Driver nyutveckling och förbättrar användarupplevelsen Deltar i affärsutvecklingsmöten och bidrar med teknisk input Tar initiativ till förbättringar och driver små och stora projekt framåt Hos Tickital får du en nyckelroll i ett bolag med en stark idé, snabbväxande användarbas och höga ambitioner. Du kommer in i ett tidigt skede med stort utrymme att påverka, både vad gäller teknikval, funktionalitet och den fortsatta utvecklingen av produkten. För rätt person finns också möjligheten till att bli en del av bolaget, både kopplat till partnerskap och större ansvar, de tror på att framgång ska delas och att delaktighet bygger ägarskap. Kvalifikationer och egenskaperFör att trivas i rollen ser vi att du är noggrann och har ett gott öga för kvalitet, samtidigt som du är initiativrik och självgående. Du är nyfiken, tar gärna till dig nya arbetssätt och har lätt för att samarbeta med andra. Du kan uttrycka dig enkelt och tydligt och har ett prestigelöst förhållningssätt där du gärna tar ansvar. Vi tror också att du motiveras av att vara med tidigt i en startupresa, vågar testa nytt och ser möjligheter där andra ser hinder. Erfarenhet/kunskap av Flutter och Java Ett prestigelöst förhållningssätt och vilja att ta ansvar Intresse för startupmiljöer och vilja att vara med på en tillväxtresa Meriterande: Erfarenhet från andra startupbolag Förståelse för delningsekonomi, mobilbetalningar eller biljettlösningar Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Hammarby Sjöstad, Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Med din ansökan önskar vi att du skickar med ett portfolio på tidigare projekt eller arbeten med du gjort. Detta är ett krav för ett vidare steg i rekryteringsprocessen. Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg. Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se.
Om jobbet: Nattreceptionist på varierande arbetsplatser i Stockholm. Vi bemannar Stockholms mest attraktiva hotell med alltifrån enstaka pass till längre uppdrag. Arbeta när det passar dig och på den arbetsplats du trivs bäst. Arbetet är nattetid och varierar om du arbetar själv på hotellet eller med kollegor. Tjänsten passar dig som vill kombinera med studier eller annat arbete. Vem är du? Är du en nattuggla som trivs bäst när alla andra sover? Arbetar du kanske redan på ett hotell som nattreceptionist men vill arbeta extra under din lediga vecka? Vi söker dig som har minst 1 års erfarenhet från hotellreception och känner dig trygg med något av följande bokningssystem: Opera, Opera Cloud, Mews, Hotsoft, HMS. Som person ser vi att du är flexibel, serviceminded och ordningsam. Du behöver kunna kommunicera obehindrat på engelska i tal och skrift. Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till allt från kommunen, hotell och festvåningar. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke. Om jobbet: Vi har turen att jobba med otroligt olika typer av kunder. Allt ifrån Stockholms finaste festvåningar, banketter, roliga À la carte restauranger och härliga lunchrestauranger. Arbetsplatserna är ofta belagda i Stockholms innerstad men vissa förfrågningar kan även dyka upp utanför city. Tjänsten passar dig som vill kombinera med studier eller annat arbete. Vem är du? Tycker du om att utvecklas, jobba i olika miljöer och gå utanför din comfort-zone? Vi söker dig som har erfarenhet från servering och/eller event. Du bemästrar att bära 3 tallrikar och bekväm med att duka och duka av bord. Erfarenhet från fatservering/Silver service är mycket meriterande men inte nödvändigt. Du har yrkesstolthet och har en attityd som är professionell men personlig. Varför ska du jobba på RA Hospitality? Om du tycker om att jobba på olika arbetsplatser, kunna välja själv hur mycket eller lite du jobbar samt vill utveckla din service med kurser. Då ska du skicka in din ansökan direkt så att vi kan få träffa dig. Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider.
Om företaget Vår kund är en värderingsstyrd organisation där människorna är kärnan i framgången. Här råder en kultur som präglas av engagemang, förändringsvilja, prestigelöshet och tron på att allt är möjligt. Laganda, entreprenörsanda och allas lika värde genomsyrar hela verksamheten. Detta skapar en trygg arbetsmiljö där det finns mod att tänka nytt och där varje individ ges möjlighet att växa. Företagets huvudkontor är beläget i Kista, västra Stockholm, med goda kommunikationer och parkeringsmöjligheter. Om rollen Som HR-Generalist blir du en nyckelperson i ett mindre och engagerat HR-team som stöttar hela organisationen, bestående av ca 250 medarbetare. Huvudfokus ligger på kompetensförsörjning, där du i nära samarbete med chefer driver rekryteringsprocesser för roller inom både arbetar- och tjänstemannaområdet. Du ansvarar även för onboarding och offboarding och bidrar till utvecklingen av dessa processer och rutiner. Rollen är bred och innefattar även andra HR-frågor som rehabilitering, lönekartläggning, arbetsrätt, policystöd och ledarskapsrådgivning. Administrativa uppgifter som anställningsavtal, arbetsgivarintyg och uppdateringar i personalsystem ingår också. I denna roll kommer du även aktivt bidra till utvecklingen av företagets starka arbetskultur, exempelvis genom arbete med employer branding och att främja en inkluderande arbetsmiljö. Din profil Vi söker dig som har en HR-utbildning i grunden samt några års erfarenhet av en liknande roll. Du har ett starkt driv, är självgående och har en god förmåga att ta eget ansvar. Du trivs i en föränderlig miljö, är prestigelös i ditt sätt och vågar ta dig an nya utmaningar. Företaget lägger stor vikt vid laganda och gemenskap – därför kommer din personlighet spela en viktig roll i bedömningen. Då tjänsten innebär vissa resor är B-körkort ett krav. Om rekryteringsprocessen Detta är en så kallad hyr-rekrytering, vilket innebär att du inleder med ett konsultuppdrag med god möjlighet till överrekrytering. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor är du välkommen att kontakta: Rebecka Hillerström, 0733–015 323, [email protected] Cecilia Enfors, 0723–023 659, [email protected]
Nu söker vi sjuksköterskor till uppdrag inom äldreomsorgen i Stockholm under perioden juni-augusti. Heltid och deltid. Önskvärt om du har erfarenhet av äldreomsorgen och arbetat i journalsystemet Vodok. Kvalifikationer Sjuksköterska med minst 2 års yrkeserfarenhet. Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift. Erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen Personliga egenskaper God samarbetsförmåga med övriga arbetskamrater och yrkeskategorier. Personlig mognad med intresse och förmåga att möta patienter och anhöriga i svåra situationer. Förmåga att prioritera, delegera samt arbetsleda arbetskamrater i teamet. Flexibel och vilja att verka för verksamhetens behov. Van att arbeta med varierande arbetsuppgifter i varierande tempo. Vi erbjuder Vi tror att välmående människor gör ett bättre arbete, därför erbjuder vi alla våra konsulter följande:Kollektivavtal, tjänstepension, semesterersättning och friskvårdsbidrag Möjlighet att välja mellan veckolön och månadslön Du får en lön som är synonym med dina prestationer Du får spännande uppdrag som matchar ditt intresse och din kompetens Du får personlig och nära kontakt med din konsultchef Du får möjlighet att medverka på träffar och utbildningar som Dedicare anordnar för anställda konsulter Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan”.På vår hemsida www.dedicare.se/nurse presenterar vi alla våra lediga uppdrag.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Nu finns en unik möjlighet att ta nästa kliv i din servicekarriär! Som Head of Service på detta uppdrag erbjuder vi dig en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du är anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbetar hos vår kund, ett multinationellt teknik-och industriföretag i Solna. Som Head of Service har du det övergripande ansvaret för att säkerställa både leverans och utveckling av serviceverksamheten, liksom för den administrativa hanteringen och den dagliga driften av kontoret. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna medarbetare och kunder i receptionen Övergripande ansvar för dagliga driften av kontoret och receptionen Telefon och mail Hantering av konferens-och mötesrum samt övriga kontorsytor Diverse administrativa uppgifter Vem är du? För att trivas och lyckas i denna roll tror vi att du har ett genuint intresse för att skapa positiva och professionella möten med människor. Du har en naturlig positiv utstrålning och ser alltid till att möta både medarbetare och besökare med ett leende. Du är en tydlig och ansvarstagande kommunikatör och har förmågan att ta initiativ när det behövs. Vidare har du en proaktiv inställning där du snabbt identifierar vad som behöver göras för att bidra till en smidig och effektiv verksamhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av administrativt arbete och är van vid att hantera olika typer av serviceuppgifter. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Start: 1 september Arbetstider: Måndag till fredag ca kl 08-17, heltid Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Välj ett jobb för att visa detaljer