Controllerchef till Region Västernorrland
Experis AB
Ekonomi- och finanschefer

Hos oss får du vara en del av ett samhällsviktigt uppdrag. Med 7 000 medarbetare och över 200 yrken arbetar vi varje dag för att Västernorrlands invånare ska få tillgång till en god hälso- och sjukvård, hållbar regional utveckling och service i toppklass. Bli en del av ett lag där alla behövs. Tillsammans för ett växande Västernorrland. Vill du stå i centrum för en av de mest betydelsefulla utvecklingsresorna inom svensk sjukvård? Till en nyckelroll söker Region Västernorrland söker en strategiskt skicklig och engagerad controllerchef som med helhetssyn och förändringsdriv leder vår controllingenhet mot framtiden. Om tjänsten Som chef för vår controllerenhet leder du ett kvalificerat team med medarbetare i Sundsvall, Örnsköldsvik och Härnösand. Enheten ger samlat controllingstöd till regionens två kärnverksamheter - Hälso- och sjukvården och Regional utveckling samt till regionens stödfunktioner inom Regionledningsförvaltningen. Du och ditt team är nyckelpersoner i vårt pågående förändring omställningsarbete där ökad effektivitet och förenkling, smartare arbetssätt och tillvaratagande av de möjligheter som ny teknik exempelvis inom AI erbjuder, på tre år sikt ska frigöra över 700 miljoner kronor. Samtidigt som kvalité och tillgänglighet ska stärkas. I ditt ansvar ingår att: * Driva utvecklingen av regionens ekonomistyrning i linje med vår styrmodell. * Utveckla och implementera tydliga, enhetliga och begripliga ekonomiprocesser med hög följsamhet * Leda standardisering av arbetssätt, strukturer och metoder inom ekonomiprocessen * Stärka kompetensförsörjningen med fokus på såväl dagens som morgondagens krav på vår verksamhets förmåga, exempelvis inom AI och liknande möjligheter * Stödja regionens Hälso-och sjukvårdsdirektör och ekonomidirektör i strategiska beslut Vem är du Vi söker dig som har en akademisk utbildning inom ekonomi och som har erfarenhet av ledande befattningar i komplexa organisationer, gärna med dokumenterad framgång i att leda geografiskt spridda team. Du har också erfarenhet av förändringsarbete i en större organisation och en god förmåga att omvandla strategier till operativ verklighet på ett effektivt och engagerande sätt. Du har ett starkt fokus på förändring och resultat, och med din goda kommunikativa förmåga gör du det komplexa lätt att förstå. Som ledare är du lyhörd, uthållig och inspirerande, och du har en förmåga att förena ett strategiskt perspektiv och helhetssyn med ett pragmatiskt och handlingskraftigt arbetssätt. Om oss Hos Region Västernorrland får du vara med i ett team som formar framtidens sjukvård och skapar förutsättningar för utveckling av vår region. Vi satsar på våra medarbetares hälsa, trivsel och utveckling. Läs mer om hur det är att jobba med oss på Region Västernorrland - Att jobba i Region Västernorrland (rvn.se). Inom Region Västernorrland är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass och säkerhetsprövning kan därför komma att ske. Kontakt och ansökan Vi samarbetar med Jefferson Wells Executive. Vid frågor, kontakta: Karin Frisendahl, 070-3774546, [email protected] Välkommen med din ansökan via länken senast 17 augusti.

12 dagar sedan
Sista ansökan:
18 augusti 2025
Jobba Hemifrån med Fastlön
Samtele AB
Telefonförsäljare m.fl.

. Vilka är vi? Vi är en växande Utmanare på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.    Vi söker dig som: - Kan flytande svenska i tal och skrift. - Har en positiv inställning. - Har höga ambitioner. - Älskar utmaningar. - Brinner för att jobba med människor - Har egen dator och headset   Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.    Vi erbjuder:    - Produkt- & säljutbildning (Via Skype) - Personlig coachning (Via Skype) - Start omgående - Tävlingar och roliga aktiviteter - Arbetstider 09.00-17.00 Mån-Fre  - Hög ersättning

12 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Vikarier sökes som personlig assistent!

Vill du ha det roligaste sommarjobbet?  Då är det jobbet som personlig assistent du ska söka! Vill du ha ett av de viktigaste yrkena på arbetsmarknaden och är intresserad av att arbeta med människor? Då kan vi på Kompis Assistans erbjuda dig ett fint jobb som personlig assistent i sommar! Du kommer fylla en viktig funktion då den ordinarie personalen är på ledighet och du kommer att få utvecklas och lära dig massor som du har med dig in i framtiden. Som personlig assistent hos oss är du vårt främsta och viktigaste verktyg för att ge det individuella stödet som din assistansberättigade behöver i livets alla situationer. Ditt arbete är där den assistansberättigade befinner sig. Det kan exempelvis vara hemma, borta eller på stranden. Man vet aldrig hur en dag ser ut! Vi har assistansberättigade i alla åldrar med olika funktionsvariationer och vi finns runt om i hela landet. Arbetstider: Varierar under dag, kväll, helg, natt (både vaken och jour). Kan vara olika på de olika arbetsplatserna så skriv i din ansökan hur just du kan arbeta. Anställningsvillkor: Vikarie juni-aug sommaren 2025. Tjänstgöringsgraderna kan variera upp till 100%. Intervjuer och introduktion sker löpande under hela annonsperioden. Utdrag ur polisens belastningsregister krävs vid ev. anställning hos oss.   För oss på Kompis Assistans är det viktigt att kunna ha en god kommunikation med våra kandidater samt kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och vi ber därför vänligen att skicka in ansökan via länken digitalt och inte genom e-post.   Det här erbjuder vi dig som anställd hos oss! * Längre uppsägningstider än vad kollektivavtalet regler * Marknadsmässiga löner * Kompetens- och utvecklingsmöjligheter * Friskvårdsbidrag * Handikappanpassade semesterhus i Sälen och Spanien att semestra i * Profilkläder från vår egen webbshop * Assistentträffar runt om i landet Vi har valt att själva genomföra rekryteringsprocessen och undanber oss alla former av erbjudande från annonserings- och bemannings-/rekryteringsföretag. Vi tillämpar individuell lönesättning, semester och OB enligt kollektivavtal med Vårdföretagarna. Om Kompis Assistans Kompis Assistans EF gör det möjligt för personer med funktionsnedsättning att kunna leva sina liv som alla andra, utifrån sin egen förmåga och vilja. Hos oss är alla lika mycket värda och vi strävar efter rättvisa förhållanden för våra assistansberättigade och medarbetare.   Vår vision är att vara det tryggaste valet, nu och i framtiden.   Kompis Assistans EF erbjuder sedan 1995 personlig assistans till barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning i hela Sverige. Vi verkar i hela Sverige och vårt huvudkontor är placerad i Borlänge och har även kontor i Sundsvall, Stockholm och Hässleholm. Kompis Assistans är en av de 25 största assistansanordnarna i Sverige med cirka 650 medarbetare.   Personlig assistent är ett kvalificerat och ansvarsfullt arbete. Det innebär att du behöver vara trygg i dig själv och lyhörd för andras behov. Självbestämmande, valfrihet, integritet och delaktighet är Kompis Assistans värderingar och något som du förväntas arbeta utifrån. Belastningsregistret För att få arbeta som personlig assistent hos oss måste du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister - utdrag (442.3). Viktigt att tänka på är att polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor så beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. Utdraget kommer att efterfrågas vid en eventuell intervju.

12 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Innesäljare fast lön ingen erfarenhet krävs
Samtele AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vilka är vi?  Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.      Vi söker dig som:  - Kan flytande svenska i tal och skrift.  - Har en positiv inställning.  - Har höga ambitioner.  - Älskar utmaningar.  - Brinner för att jobba med människor  - Har egen dator och headset     Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.      Vi erbjuder:      - Produkt- & säljutbildning (Via Skype)  - Personlig coachning (Via Skype)  - Start omgående  - Tävlingar och roliga aktiviteter  - Arbetstider 09.00-17.00 Mån-Fre   - Hög ersättning

12 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Jobba Hemifrån med Fastlön
Samtele AB
Telefonförsäljare m.fl.

. Vilka är vi?  Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.      Vi söker dig som:  - Kan flytande svenska i tal och skrift.  - Har en positiv inställning.  - Har höga ambitioner.  - Älskar utmaningar.  - Brinner för att jobba med människor  - Har egen dator och headset     Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.      Vi erbjuder:      - Produkt- & säljutbildning (Via Skype)  - Personlig coachning (Via Skype)  - Start omgående  - Tävlingar och roliga aktiviteter  - Arbetstider 09.00-17.00 Mån-Fre   - Hög ersättning

12 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Lärare i musik 1-9
Kristna Skolan Oasen Ideella Fören
Övriga pedagoger med teoretisk specialistkompetens

Kristna skolan Oasen är en friskola som bygger på kristna värderingar. Vi har idag ca 120 elever från förskoleklass till årskurs 9 med fritidsverksamhet. Skolan har trots sin lilla storlek en stor mångfald och arbetar åldersblandat. Här vill vi att alla elever ska känna sig trygga, respekteras och utvecklas. Du kan läsa mer om skolan på www.kristnaskolanoasen.se Som ämneslärare i musik kommer du ingå i ett arbetslag med lärare och resurspersonal. Du kommer aktivt vara med och utveckla skolans pedagogiska verksamhet. Arbetet består av att tillsammans med arbetslaget planera, genomföra, utvärdera och utveckla undervisningen utifrån verksamhetens mål. Du ska tydligt arbeta med våra kunskapsmål och kunskapskrav för att eleverna ska motiveras och nå goda resultat i deras utveckling, både socialt och kunskapsmässigt. Du använder varierade arbetssätt och utgår från varje elevs tänkande och kunnande. Som person är du strukturerad, välplanerad och entusiasmerande i din undervisning. Du är samarbetsinriktad och intresserad av att bidra till verksamhetens professionella utveckling. Du har förmåga att planera och organisera både ditt eget arbete och elevernas arbete på ett effektivt sätt och skapar ett tillitsfullt klassrumsklimat där alla elever kommer till tals. Det är också av vikt att du kan stå för skolans kristna profil. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker inför hösterminen 2025 och tjänsten är på 50%.

12 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Utredare till kommunstyrelsekontoret
Sundsvalls kommun
Planerare och utredare m.fl.

Sundsvalls kommun har ungefär 8000 medarbetare och är betydelsefull för vårt samhälle. Vi är Sundsvalls största arbetsgivare med flera arbetsplatser inom olika verksamheter och runt 300 olika yrken. Kommunen har ett stort uppdrag i att skapa nytta för alla våra invånare. Oavsett verksamhet arbetar vi för samma sak, att vi ska vara en bra plats att bo, leva och verka på. Sundsvalls kommun är inne i ett spännande skede. Vår kommun deltar i den gröna omställningen i Norra Sverige. Vi är övertygade om att de rätta platserna för den omställningen är här. Som kommun förbereder vi oss för fullt för att växa bland annat genom att bereda mark, skapa nya utbildningsplatser, marknadsföra kommunen och välkomna nya invånare från hela världen. Kommunstyrelsekontoret arbetar med samordning och utveckling av den kommunala verksamheten på en övergripande nivå. Här finns viktiga funktioner inom ekonomi, HR, digitalisering och IT, kommunikation, säkerhet och beredskap, hållbar samhällsutveckling samt tillväxt och näringsliv. Kansliavdelningen är en del av kommunstyrelsekontoret och ansvarar för att driva och samordna administrativa och juridiska frågor samt att stödja kommunledningen. Avdelningen arbetar också med den politiska beredningsprocessen och allmänna val. ARBETSUPPGIFTER Som utredare på kansliet genomför du självständigt utredningar och uppdrag av varierande slag. Du arbetar ofta med underlag inför politiska beslut i kommunstyrelsen och kommunfullmäktige. Det kan röra sig om såväl enklare operativa frågor som strategiska och kommunövergripande frågor. Ämnesområden och tidsramar för genomförandet varierar. Du handlägger motioner och andra politiska initiativ. Andra arbetsuppgifter förekommer också. Det kan exempelvis handla om att ta fram kunskapsunderlag till förvaltningens ledning eller att utbilda utredare inom andra förvaltningar. Verksamhetsutveckling tillsammans med dina kollegor är en naturlig del av vardagen. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har akademisk examen från en samhällsvetenskaplig utbildning, exempelvis statsvetenskap, rättsvetenskap eller ekonomi. Vi förutsätter att du har erfarenhet av utredningsarbete inom offentlig sektor och är intresserad av övergripande samhällsfrågor. För att lyckas i rollen behöver du ha mycket god förmåga att uttrycka dig tydligt i tal och skrift på svenska. Vi söker en trygg och ansvarstagande person med god personlig mognad. Att arbeta tillsammans med kollegor och andra aktörer är en självklarhet för oss, vilket kräver att du trivs med samarbete. Du är flexibel och kan snabbt ställa om vid förändrade förutsättningar. Du har ett strukturerat arbetssätt, driver arbetet framåt och levererar enligt uppsatta mål. Dina personliga egenskaper är mycket viktiga, och vi kommer att lägga stor vikt vid dem i rekryteringsprocessen. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Är du intresserad av att läsa mer om Sundsvall? Klicka in på www.sundsvall.se eller är du intresserad av hur det vore att bo och arbeta i Sundsvall kan du läsa mer på www.nykommun.se/kommun/sundsvall/ Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och drogtest kan förekomma vid nyanställning av personal. Vi tillämpar rökfri arbetstid. I Sundsvalls kommun gillar vi olika och välkomnar medarbetare med olika bakgrund. Vi värnar om det värde som jämn könsfördelning samt mångfald tillför våra verksamheter och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig söka tjänsten genom länken i denna annons. Är du även intresserad av att arbeta som räddningstjänstpersonal i beredskap/deltidsbrandman, klicka på länken: https://www.rtjmedelpad.se/om-oss/jobba-hos-oss/raddningstjanstpersonal-i-beredskap-rib Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

12 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Personlig assistent sökes till aktiv 14-årig pojke
Dml Assistans Ekonomisk Fören
Personliga assistenter

Vi söker dig som vill göra skillnad i vardagen för en härlig 14-årig kille med mycket energi och upptäckarglädje! Tjänsten som personlig assistent innebär att vara ett stöd i både vardag och fritid. Vi söker dig som är: Aktiv och positiv – du gillar att hitta på saker och sprider bra energi. Lösningsorienterad och ansvarstagande – du ser möjligheter och tar initiativ. Påhittig och lekfull – du tycker om att leka, busa och hitta på roliga aktiviteter. Social och tålmodig – du har lätt för att skapa relationer och möta människor där de är. Du behöver också: Körkort – då resor förekommer i tjänsten. Gilla att bada, resa och vara ute – pojken älskar vatten, utflykter och att vara i naturen. Om tjänsten: Arbetstider: Varierande, dag/kväll/natt/helg Plats: Delad arbetsplats - Alnö/Sörnacksta Tillträde: Enligt överenskommelse Vi lägger stor vikt vid personkemi och att du har ett genuint engagemang för att arbeta som personlig assistent. Erfarenhet av liknande arbete är meriterande men inte ett krav – rätt personlighet är viktigast! Vill du vara med och skapa en meningsfull och rolig vardag för en fantastisk kille? Skicka in din ansökan idag!

12 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Electrical Design Engineer
Schneider Electric Sverige AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Join Our Team as Electrical Design Engineer in Sundsvall, Sweden Do you want to be part of a company that focuses on sustainability, learning, and development while shaping the future of energy management? If yes, we would love to meet you! As an Electrical Design Engineer, you will play a key role in the control and monitoring design of projects based on predefined technical specifications. Your technical expertise will provide crucial support to our Project Managers and Tendering Engineers. What drives us at Schneider Electric? For us, impact isn’t just a term paraded across posters or social media; it’s encoded into our culture. After all, Schneider makes companies, infrastructure, buildings, homes, data centers, and entire industries more efficient and sustainable. With us, you’ll contribute to tackling the climate crisis head-on, and accelerating the energy transition the planet urgently needs. There’s a reason why we’re consistently ranked among the most sustainable companies in the world. Here, you can pursue your dream career while actively making a long-term, positive impact on the planet. With us, you’ll contribute to tackling the climate crisis head-on, and accelerating the energy transition the planet urgently needs. What’s more, we help tens of millions of people in underserved communities gain access to energy and education — so you’re making the world a fairer place, too. You’ll sit among colleagues with vastly different personal and professional backgrounds, all united by a vision of a better world. What you’ll do Review technical documentation of the order and collaborate with sales and customers to address any technical queries. Define technical solutions by creating electrical diagrams and BOM lists tailored to customer specifications, ensuring minimal cost and optimal use of existing solutions. Uphold technical quality and service levels in customer drawings and BOM, adhering to design timelines and quality processes. Provide technical support during FATs and deliver comprehensive "as manufactured" documentation to customers post-project completion. Essential for the Role Hands-on technical background with experience in medium voltage stations, substations, and breaker systems (high, medium, and low voltage). Prior experience working as a technician or substation technician is highly valued. Strong understanding of electrical design principles and practical implementation. Degree in Electrical or Mechanical Engineering; a Business degree is a plus. Experience with Data Center projects and construction industry regulations is a plus. Fluency in English and Swedish; additional languages are a plus. We are looking for a proactive individual with excellent organizational skills who thrives working in an international project environment and collaborating with our customers! Initiative, responsibility, and a desire to contribute to business success are essential. Why Schneider Electric? Flexibility: With our Global Flexibility at Work policy, and our hybrid work model, we empower our employees for their work-life integration. Career Development: We provide a rich environment for our people to grow and learn every day through our career development model. Good Benefits: Schneider Electric offers a robust benefits package to support our employees such as paid family leave, a culture of wellness and much more. Inclusive Environment: We build a culture of respect where everyone feels safe to be their authentic selves. We are fully committed to inclusion, and our policies and culture reflect this commitment.

12 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Verkstadscoach (kundansvarig för OKQ8) till MEKO Sweden AB
Poolia Sverige AB
Företagssäljare

Vill du vara en av nyckelspelarna i vår verkstadsutveckling? Har du erfarenhet av försäljning inom bilverkstad, är en naturlig relationsbyggare och trivs i en roll där du får utveckla både människor och affärer? Nu söker vi dig som vill vara med och utveckla våra verkstäder mot framtidens hållbara mobilitet – som Verkstadscoach för OKQ8. Placeringen för tjänsten ser vi någonstans längs med kusten mellan Sundsvall och Umeå, alternativt i Östersund. Om tjänsten Som Verkstadscoach ansvarar du för att stötta, utveckla och driva försäljningen inom OKQ8:s bilverkstadskoncept. Du kommer att arbeta nära både befintliga och nya verkstadskunder samt säkerställa att våra verkstäder lever upp till våra kvalitets- och miljöstandarder. Du fungerar som en viktig länk mellan kedjan, verkstäderna och centrala funktioner. Med stöd av marknadsplaner och kampanjer arbetar du proaktivt med försäljning, konceptutveckling och CRM – allt med fokus på tillväxt och kundnöjdhet. Vi vet att en trivsam arbetsmiljö är grunden för att kunna göra ett bra jobb. Därför erbjuder vi: •En spännande och varierande roll •Möjlighet att påverka och utveckla ett växande verkstadskoncept •Flexibla arbetstider och tjänstebil •Tjänstepension och goda utvecklingsmöjligheter •Ett öppet och inkluderande arbetsklimat Dina arbetsuppgifter i huvudsak • Driva försäljning och stötta verkstäder i kampanjarbete och måluppfyllelse • Bygga och underhålla kundrelationer – både med befintliga och nya verkstäder • Implementera och följa upp OKQ8:s verkstadsprocess och affärsmodell • Säkerställa att verkstäderna följer miljö- och kvalitetsstandard • Delta i möten, mässor och riksträffar samt rapportera löpande till Kedjechef • Arbeta nära övriga Verkstadscoacher och säljorganisationen för att skapa synergier Vem är du? • Du har ett genuint människointresse och får energi av mötet med andra människor • Du är van vid och trivs med ett arbete som innehåller en hel del resdagar • Du har dokumenterad erfarenhet från försäljning inom bilverkstad, butik eller fordonsbranschen • Du har förmåga att arbeta självständigt, strukturerat och målinriktat • Du är kommunikativ och trivs med att hålla presentationer och leda möten • Din datorvana är god • Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift • Tjänsten kräver att du har B-körkort • Det är meriterande om du har erfarenhet av konceptförsäljning och vana från CRM-system. Om verksamheten MEKO:s vision är att möjliggöra mobilitet – idag, imorgon och i framtiden. Vårt mål är att vara den mest heltäckande partnern för alla som kör, reparerar och underhåller fordon i norra Europa. Vi är marknadsledande med närvaro i åtta länder där vi driver 600 butiker och lokala lager, som i sin tur servar 20 000 verkstadskunder – inklusive 4 500 verkstäder som verkar under våra egna varumärken. NUMMER ETT I SVERIGE MEKO är den ledande aktören på den oberoende fordonsmarknaden i Sverige och servar cirka 1 miljon bilar årligen av landets 5 miljoner fordon. Med grossist- och verkstadsvarumärken som Mekonomen, MECA, MekoPartner, BilXtra, Speedy och AlltiBil omfattar nätverket 200 butiker och lokala lager, och 1 000 anslutna verkstäder. Över 1 700 dedikerade medarbetare driver MEKO:s framgång i Sverige. Som ett av Sveriges största e-handelsföretag placeras 80 procent av beställningarna digitalt, med leveranser som sker inom 1–2 timmar. Vi säkerställer en effektiv leverans till butiker och verkstäder över hela landet, drivet av ett högautomatiserat centrallager i Strängnäs. Det robusta distributionsnätverket, med stark lokal närvaro, stöder både företag och privata bilägare genom snabba lösningar för reparationer, service och ett brett utbud av produkter, exempelvis takboxar, bilschampo och andra tillbehör. Med ledande logistiklösningar, omfattande expertis och robust infrastruktur – denna kombination garanterar effektiva och smidiga reparationer för både verkstäder och fordonsägare. VI SÄKERSTÄLLER FRAMTIDENS MOBILITET Bilar är kärnan i vår verksamhet, och vi håller oss ständigt uppdaterade med deras snabba utveckling. För att säkerställa framtidens mobilitet och ge våra kunder förstklassig service satsar vi på vidareutbildning av fordonstekniker, exempelvis inom elteknik. Vi samarbetar också med fyra gymnasieskolor i Sverige för att utbilda nästa generations mekaniker. På så sätt kan vi erbjuda service av högsta kvalitet för alla fordon, oavsett drivmedel. VI ÄR STOLTA ÖVER ATT DRIVA BÅDE MÄNNISKOR OCH FORDON FRAMÅT Vi driver fordonsindustrins utveckling genom att skapa användarvänliga lösningar, leverera framtidsinriktade produkter och främja hållbar och digital utveckling. Vårt mål är att främja samarbete, mångfald, engagemang och produktivitet, till gagn för bilägare och förare. På MEKO är vi stolta över att driva både människor och fordon framåt. Våra medarbetare är vår mest värdefulla tillgång och spelar en viktig roll som ambassadörer för vårt företag och våra varumärken. Tillsammans arbetar vi för att driva innovation, ökad hållbarhet och en uthållig tillväxt. Läs gärna mer på meko.com Passar detta in på dig så sök gärna omgående då vi arbetar med löpande urval. Har du frågor om tjänsten kan du kontakta rekryteringskonsult Mahlin Granelli Glyré på DREAMWORK via telefon 070-3774539 eller [email protected] Välkommen med din ansökan!

12 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025