Verdis är en stolt aktör inom avfallsbranschen som sysslar med insamling och transport av olika typer av avfall. Vill du vara en viktig del av en samhällsnyttig organisation som värdesätter varje medarbetares bidrag till företagets framgång? Då kan du vara den vi letar efter. Om jobbet Verdis ansvarar för insamling och transport av hushålls- och matavfall i Sundsvall, med MittSverige Vatten & Avfall som uppdragsgivare och samarbetspartner. Nu behöver vi förstärka avdelningen med flera positiva och målinriktade miljöarbetare som kan arbeta extra i vår personalpool. Du arbetar då vid behov och täcker bland annat upp vid arbetstoppar (t.ex. vid storhelger) eller när ordinarie personal är frånvarande. Som miljöarbetare har du en huvudroll inom bolaget. Du är Verdis ansikte utåt och du blir en av våra vardagshjältar som hjälper till att hålla Sundsvall rent. Tillsammans med dina kolleger säkerställer du att renhållningsuppdraget utförs i enlighet med företagets rutiner och vår uppdragsgivares krav. Du rapporterar till arbetsledningen. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: - Insamling och transport av avfall med baklastande hämtfordon tillsammans med någon av våra duktiga chaufförer - Hantering av fordonsdatorer och RFID-utrustning - Avvikelserapportering - Dagligt underhåll/kontroll av fordon och påbyggnad samt tvätt av dessa vid behov - Inlämnande av fordon till verkstad vid behov Vem är du? Vi söker dig som: - Behärskar det svenska språket i tal och skrift Det är meriterande om du har: - Tidigare erfarenhet av någon form av avfallsinsamling - C-körkort - God lokalkännedom inom Sundsvall Den här tjänsten passar dig som trivs med ett rörligt arbete i högt tempo och som har god fysik. Som person tror vi att du är serviceinriktad, lösningsorienterad och samarbetsvillig. Du är också ansvarsfull och sätter en ära i att utföra ditt arbete på bästa möjliga sätt. Övrigt Start: Enligt överenskommelse Anställningsform och omfattning: Behovsanställning Arbetstider: Måndag till fredag, dagtid mellan kl. 06:00-15:00 Vi erbjuder konkurrenskraftiga löner och trygghet i form av kollektivavtal för alla våra anställda. Låter detta som något för dig? Ansök redan idag! Urval och intervjuer kommer att ske löpande och vi strävar efter att tillsätta tjänsten så snart som möjligt. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post men har du frågor kring tjänsten går det bra att kontakta [email protected]. Vi är en ledande aktör inom miljöbranschen som arbetar med insamling och transport av avfall. Vår ambition är att alltid leverera hållbara lösningar och bidra till ett grönare samhälle. Med våra tjänster når vi ut till ungefär 1,5 miljoner människor i ett trettiotal kommuner i Sverige. Våra medarbetare spelar en avgörande roll i vår framgång – varje dag bidrar de med sitt engagemang, sin kunskap och sitt starka driv för att skapa hållbara förbättringar. Hos oss är arbetskulturen präglad av samarbete, innovation och en gemensam strävan efter en grönare framtid. Vill du bli en del av vårt team och bidra till en hållbar utveckling? Välkommen med din ansökan!
Vill du vara med och utveckla framtidens infrastruktur? Nu har du möjligheten att bli en del av Sweco som förstärker sin grupp i Sundsvall med en signalprojektör. Varmt välkommen med din ansökan, urval sker löpande! OM TJÄNSTEN Sweco har Nordens bredaste kunskapsbas inom järnväg, spårväg och tunnelbana, nu söker vi efter en signalprojektör som kan stärka upp deras team i Sundsvall. Gruppen arbetar med tjänster inom hela kedjan från utredning och analys till projektering, design samt drift och underhåll av anläggningar för spårburen trafik. Som signalprojektör arbetar du i första hand med projektering, utöver detta kommer du även att arbeta som besiktningsmedhjälpare med granskning och besiktning av olika signalanläggningar. Projekteringsarbetet omfattar i huvudsak framtagning av system-, bygg- och förvaltningshandlingar samt förfrågningsunderlag och utredningsmaterial i tidiga skeden. Du kommer att ingå i ett nätverk av professionella ingenjörer och specialister där erfarenhetsutbyte och samarbete mellan kollegor och kontor över hela världen är en naturlig del. Vill du vara med på resan att bidra till utvecklingen och upprustningen av Sveriges järnväg och arbeta med hållbara infrastrukturlösningar så är detta rollen för dig. Du erbjuds - Möjligheten att samarbeta med kompetenta och erfarna kollegor som är måna om gemenskap - Att arbeta med en mängd varierade och spännande projekt - Vara en del av en attraktiv arbetsplats med stora möjligheter till personlig och teknisk utveckling VI SÖKER DIG SOM - Har en ingenjörsutbildning på universitets- eller högskolenivå inom elektroteknik, el/automation eller en YH-examen inom järnväg, alternativt motsvarande arbetsliverfarenhet som exempelvis signaltekniker - Har ett stort intresse för järnväg och tekniken bakom - Har B-körkort - Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift då kommunikation kommer att ske på båda språken Det är meriterande om du har: * Erfarenhet av projektering, granskning eller besiktning av järnvägens signalsystem eller annan erfarenhet som kan anses vara likvärdig För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Målmedveten - Ansvarstagande - Problemlösande Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om SWECO här.
Nu söker vi dig som är en svetsare och vill ta nästa steg i din karriär. Här får du möjlighet att arbeta i en tekniskt avancerad och långsiktigt stabil industriverksamhet i södra Norrland. Tjänsten är en direkt rekrytering till ett väletablerat företag med en hög teknisk nivå och stort fokus på kvalitet och säkerhet. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Du kommer att arbeta i en modern produktionsmiljö där dina kunskaper inom MIG/MAG och TIG kommer till användning. Svetsningen omfattar komponenter till större system, vilket ställer krav på noggrannhet, ritningsläsning och ett tydligt kvalitetstänk. Arbetet sker i nära samarbete med andra kollegor och du kommer att vara en viktig del i tillverkningskedjan. Vem är du? Som en del av rekryteringsprocessen genomförs ett svetsprov på plats. Beroende på vilket avdelning du placeras på kan arbetstiden vara dagtid eller skiftgång. För att trivas i rollen ser vi att du har erfarenhet av liknande arbete, har en god förståelse för tekniska ritningar och känner dig trygg i att ta ansvar för din del av produktionen. Har du svetslicencer är det meriterande men inget krav. Du blir direktanställd av kunden och erbjuds en trygg anställning med ordning och reda, kollektivavtal och goda villkor. Om du idag bor på annan ort hjälper vi gärna till med praktiska frågor inför en eventuell flytt. Vi ser gärna att du är öppen för en långsiktig etablering i regionen. Tjänsten är på heltid och placerad i södra Norrland. Start sker enligt överenskommelse. Urval sker löpande så vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta Uniflex. Att hitta rätt person till rätt plats – det är vår kärnkompetens. Vi rekryterar kompetent personal till praktiskt taget alla branscher, små som stora företag, inom såväl privat som offentlig sektor. Har du rekryterats av Uniflex vet du att processen är kvalitetssäkrad. Våra rekryterare kan din bransch, därför tar vi totalansvar för alla moment, från kravprofil till uppföljning. Men viktigast av allt är förstås resultatet - att du är rätt person på rätt plats. Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Uniflex är ett registrerat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.
Är du en inspirerande ledare med passion för teknik och vill följa med på vår fortsatta viktiga resa att upprätthålla samhällskritisk infrastruktur? AVISEQ Critical Communication AB är den ledande aktören inom drift och underhåll av avancerad teknik inom luftfartsområdet. Vi gör allt från projektering till färdiga installationer. Utmanande felsökningar, reparationer och installationer är vår vardag. Vi jobbar med terminalutrustning, infrastruktur, IP-nätverk, radarutrustningar, radio- , navigationssystem och kameratornsystem. Om tjänsten Som Teamledare för CNS Nord, Sundsvall så erbjuds du ett utmanande och stimulerade arbete. Du kommer ha det formella personalansvaret för ca 15 medarbetare som är placerade i Sundsvall, Umeå och i Östersund. Vår leverans består primärt av planerat och avhjälpande underhåll av flygsäkerhetsklassad utrustning. Du kommer tillsammans med produktionsledare leda det dagliga arbetet och säkerställa att vi levererar på rätt tid och kvalité till våra kunder som är tex LFV, Swedavia, Sjöfartsverket, Polismyndigheten och regionala flygplatser. Arbete med flygsäkerhetsklassad utrustning kräver en lång utbildningsprocess där ingenjörerna får påvisa sina teoretiska och praktiska kunskaper för en certifierad bedömare innan han/hon får sin behörighet att arbeta självständigt. På AVISEQ lägger vi stort fokus på arbetsmiljö, kvalitet och hållbarhet vilket innebär att du också har ansvar för att riktlinjer, anvisningar och säkerhetsinstruktioner efterlevs. Teamledaren rapporterar till Regionchef och ingår i regionens ledningsgrupp. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Dina arbetsuppgifter och ditt ansvar innefattar bland annat: • Personalansvar för direkt underställda • Planera och genomföra målsamtal, lönesamtal, säkerhetsintervjuer och individuella avstämningar • Coacha medarbetare att uppnå individuell utveckling och uppsatta mål • Medverka att leda och fördela det dagliga arbetet • Medverka vid planering/uppföljning/registrering och mottagning av teamets uppdrag • Medverka vid resursplanering för drift- och projektuppdrag • Ansvar för intern utbildningsplanering i ditt team • Samverkan med kundfunktioner inom ansvarsområdet • Samverkan med övriga funktioner inom CNS teamen i AVISEQ • Samverkan med övriga funktioner i AVISEQ • Främja god personalvård genom att medverka till motivation i teamet och skapa förståelse för uppdrag/affär/mål Vem är du? Du som söker har erfarenhet och kompetens som motsvarar våra förväntningar: • Van att leda och styra drift/fält verksamhet på ett strukturerat och effektivt sätt med kund och medarbetare i fokus • God social kompetens, där du har lätt för att kommunicera och samarbeta • God initiativförmåga för att komma framåt och ser möjligheter istället för problem • Förmåga att arbeta strukturerat och sträva efter att se ständiga förbättringar • Innehar en analytisk förmåga • Förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, med mycket goda kunskaper i svenska och engelska • Minst 3-årig gymnasiekompetens med relevant inriktning • B-körkort Välkommen med din ansökan, gärna så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%, där vi tillämpar 6 månaders provanställning. Grund för anställning är svenskt medborgarskap samt godkänd registerkontroll/säkerhetsprövning. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi eftersträvar mångfald och välkomnar sökande som kan bidra till att vi uppnår detta. I denna rekrytering samarbetar AVISEQ med Poolia. Vid frågor, kontakta rekryterare Sofie Cardegren på 073-344 71 76. Om verksamheten AVISEQ verkar inom kritisk kommunikation. Vi är specialister på att erbjuda kostnadseffektiva tjänster utan att göra avkall på säkerheten. Vi övervakar, driftar och underhåller våra kunders tekniska utrustning och system, allt för att säkerställa deras kritiska verksamhet. Våra största kunder verkar inom luftfart och säkerhet vid flygtrafikcentraler, flygplatser, statliga myndigheter och företag, såväl offentliga som privata, i hela Sverige. AVISEQ har cirka 200 anställda och blev i maj 2020 en del av LFV-koncernen. Vi vill vara den bästa arbetsplatsen för dig som gillar utmaningar och att ta ett samhällsansvar!
Älskar du fordon, ny teknik och att hjälpa människor? Vi söker kundfokuserade kvinnor och män som vill bli en del i vårt team av bärgare. Assistansbolaget är marknadsledande inom vägassistansförsäkringar med över 300 000 kunder i Sverige. Vi ersätter nu den traditionella värdekedjan med ett helt digitalt ekosystem som effektiviserar och eliminerar all administration så du kan fokusera på ditt uppdrag att hjälpa våra kunder. VEM ÄR DU OCH VAD KRÄVS Som bärgare hos oss möter du varje dag människor som är i behov av hjälp. Vi ser därför att du är serviceminded och sympatisk med god förmåga att hjälpa människor på ett lugnt och ansvarsfullt sätt. Eftersom alla våra medarbetare är ambassadörer för Assistansbolaget sätter vi stor vikt vid din personlighet. Du arbetar självständigt med dina uppdrag men är en del av ett dedikerat och professionellt team. Vi söker dig som redan har ett C-körkort och YKB. Kanske har du läst fordonsprogrammet, arbetat som mekaniker, verkat inom transport eller som bärgare. Som person älskar du fordon, är teknikintresserad och har hög digital kompetens. Det är inte ett krav men meriterande om du har erfarenhet av yrket sedan tidigare. Du kommer uteslutande att arbeta med den senaste tekniken när du utför dina uppdrag – ett helt nytt digitalt ekosystem där allt sker digitalt, kundvänligt och enkelt. Denna transformation tar bärgningsyrket till en helt ny nivå. Vår höga förändringstakt kräver att du är förändringsbenägen, handlingskraftig och att du motiveras av att ge god kundservice. KRAV PÅ ERFARENHET OCH KOMPETENS Körkortsbehörighet C och YKB Goda fordonskunskaper Intresserad av teknik och har en hög digital kompetens Serviceinriktad, ansvarsfull och stresstålig Trivs med att arbeta självständigt men att vara en del av ett team God svenska i tal och skrift God förståelse för engelska VI ERBJUDER Helt ny klimatvänlig fordonsflotta Digitala verktyg för att eliminera administration, allt sker digitalt En del av en stark företagskultur med ett team som arbetar motiverat och engagerat Självständigt arbete med frihet under ansvar God lön och förmånliga villkor. ANSTÄLLNING Tillsvidareanställning med provanställning om 6 månader. ARBETSTIDER Arbetstider med skift både dagtid och nattetid med jour. PLACERING Som bärgare hos Assistansbolaget utgår du i regel från din hemadress. Därför bör du vara bosatt i orten där tjänsten är annonserad. LÖN Vi erbjuder fast lön. Varmt välkommen in med din ansökan! Observera att vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. Te Crea Care har löpande arbetat intensivt med anbudsarbete för att du som konsult ska ha många uppdrag att välja mellan till riktigt bra villkor. Vi arbetar tight med våra konsulter där vi är ett team. Krav eller önskemål: - Legitimerad sjuksköterska samt två års erfarenhet. - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi finns med dig hela vägen från uppdragsstart, löpande under uppdraget och när det är dags att se på fortsättning. Vi finns med alltifrån att hitta de bästa uppdragen åt dig, boka ev resa och boende, som bollplank under uppdraget och ligger steget före inför nästa uppdrag. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En dedikerad konsultchef Komplett försäkring Flexibel pension Friskvårdsbidrag Utbildningar Tipsbonus Konsultträffar I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Peter Jönsson på 070 521 28 96 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com
Välkommen till möjligheten att bli en del av vårt säljteam som Resande Säljare! Vi söker dig som är en driven och engagerad säljare med affärssinne och passion för försäljning – redo att bidra till vår tillväxt och stärka vårt kunderbjudande över hela landet. Vi jobbar med starka varumärken inom skönhet och letar efter dig som bygger relationer med energi, jagar affärer med passion och inte väntar på att något ska hända – du får det att hända. Vi söker fler resande säljare till Stockholmsregionen, Västkusten, Norra Sverige samt Södra Sverige och vill gärna höra från dig! Har du driv, affärssinne och en passion för försäljning? Då kan du vara vår nästa resande säljare. Skicka in din ansökan redan idag – för rätt person kan möjligheten öppna sig direkt! Om Tjänsten Som Resande Säljare spelar du en central roll i vår fortsatta expansion. Du arbetar med försäljning i din region och din huvuduppgift är att bygga och underhålla starka kundrelationer. Din förmåga att förstå kundernas behov likväl som vårt erbjudande för att ta fram skräddarsydda lösningar kommer att vara avgörande för din framgång. Huvudsakliga Ansvarsområden Driva försäljning med fokus på kund och resultat Utveckla och vårda långsiktiga kundrelationer Identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter Säkerställa hög påfyllnadsgrad och nya produkter för att tillgodose kundernas behov Profil och Kvalifikationer Erfarenhet av försäljning och kundrelationer Starka kommunikations- och förhandlingsfärdigheter B-körkort och möjlighet att resa i tjänsten Resultatinriktad och förmåga att arbeta självständigt Meriterande med erfarenhet inom vår bransch Vad Vi Erbjuder Vi erbjuder en spännande tjänst i ett framåtsträvande företag där du har chansen att växa med oss. Utöver en självständig och inspirerande roll erbjuder vi ett starkt och stödjande team som delar din passion för framgång. Placering och Resor Resor inom din region är en central del av tjänsten. Flexibilitet vad gäller arbetstider och resor är ett krav. Vi uppmuntrar kvalificerade kandidater från alla bakgrunder att ansöka. Välkommen att bli en viktig del av vårt team! Ansökan och Rekryteringsprocess Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan genom vår rekryteringsplattform. Vi ser fram emot att höra mer om dig och hur du kan bidra till vårt team!
HSB planerar, finansierar, bygger och förvaltar bostäder över hela Sverige – i dag totalt cirka 25 000 hyresrätter och 340 000 bostadsrättslägenheter. HSB Södra Norrland verkar i Gävleborg, Västernorrland och Jämtland. Vi servar vi ca 450 bostadsrättsföreningar och andra fastighetsägare med ett heltäckande utbud av förvaltningstjänster. HSB har också ca 2 000 hyreslägenheter i området. Till vår hjälp har vi nästan 250 duktiga medarbetare som nu behöver förstärkning med en erfaren och engagerad lokalvårdare i Sundsvall. Ansvar och arbetsuppgifter Som lokalvårdare hos oss arbetar du närmast kunden. Du arbetar både självständigt och i team där du utför arbetsuppgifter som trappstädning, kontorsstädning och allmänstäd. Du kan komma att ha en ledande roll i någon av våra lokalvårdsgrupper och även hålla i interna utbildningar. Erfarenhet För att trivas i rollen som lokalvårdare tror vi att du har erfarenhet inom yrkesområdet, att du brinner för service och trivs i ett serviceyrke. Vi söker någon med erfarenhet av lokalvård och med utbildning i städteknik, gärna med specialutbildning. Meriterade om du har erfarenhet av att använda moderna städmaskiner och tekniker samt kunskap om hållbara städmetoder. God erfarenhet av att kunna planera arbete inom lokalvård och arbeta självständigt samt erfarenhet från olika städmiljöer som kontor, bostadsrättsföreningar och hyresfastigheter är en fördel. I tjänsten som lokalvårdare krävs att du har datorvana, att du behärskar det svenska språket i tal och skrift samt att du har B-körkort för manuell växellåda. Personliga egenskaper I rollen som lokalvårdare är du HSBs ansikte utåt. Egenskaper som noggrannhet, ansvarskänsla och engagemang är viktiga för att kunna fullgöra uppdraget och leverera med hög kvalité. Arbetet kräver att du är självgående, strukturerad och trivs med att själv planera ditt arbete både på lång och och kort sikt. Du ska ha förmåga att kunna arbeta såväl självständigt som i grupp. Vidare förutsätter vi att du delar våra värderingar och att ditt agerande gentemot medlemmar och kunder utgår ifrån dem. Vad HSB erbjuder HSB strävar hela tiden efter att bli bättre, både som organisation och som arbetsplats, och det blir vi när medarbetarna utvecklas. Hos HSB är det du som påverkar din utveckling. Med den rätta ambitionen och stark drivkraft är en anställning inom HSB en bra investering i din karriär. Organisationen präglas av kärnvärderingarna Engagemang, Trygghet, Hållbarhet, Omtanke och Samverkan och beslutsvägarna är korta, vilket innebär att du ges goda möjligheter att påverka. Du får också stor frihet under ansvar i arbetet och HSB försöker alltid – så långt det är möjligt – att hjälpa dig att skapa balans i tillvaron mellan jobb och fritid. Genom att bidra till organisationens framgång kommer dina insatser att värdesättas. Möjligheterna finns hos HSB. Tjänsten, som inleds med 6 månaders provanställning, omfattas av F-avtalet mellan Fastighetsanställdas förbund och arbetsgivarorganisationen Fastigo. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Sista ansökningsdag 2025-08-10 intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vill du veta mer, kontakta arbetsledare, Chatrine Rodin på telefon 010-303 23 16 eller e-post [email protected]. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser
Företagsbeskrivning AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle. Vårt affärsområde Buildings är med över 1500 medarbetare en av Sveriges största aktörer inom bygg- och fastighetssektorn. Vi skapar hållbara, byggnadsrelaterade, teknik- och designlösningar för fastighetsägare, entreprenörer och industri. Med utgångspunkt i våra kvalitativa erbjudanden och produkter tillsammans med fokus på tillväxt, hållbarhet och digitalisering, ser vi många möjligheter och ljust på framtiden. Jobbeskrivning Våra projekt är både roliga, utmanande och varierande då våra kunder finns inom bland annat privata aktörer samt offentliga institut. Hos oss får du följa projekten från tidigt skede till leverans och uppföljning. Vi arbetar idag med några utav de största projekten i Sverige samt med stora och små aktörer inom fastighetsbranschen. Vi söker nu en gruppchef med placeringsort Sundsvall. Som gruppchef kommer du att ha personalansvaret för en grupp på 4st medarbetare placerade i Sundsvall och Härnösand. Personalansvaret omfattar bland annat medarbetarsamtal, arbetsmiljöansvar, lönesättning i samråd med sektionschef samt att hjälpa medarbetarna utvecklas i sitt arbete. Övrigt ansvar är bland annat: Samråda med uppdragsledare om resursplanering, svara för gruppens kortsiktiga och långsiktiga tidsplanering samt samordna resursbehov med övriga gruppchefer. Ansvara för att ekonomiska uppföljningar av projekt genomförs. Kontrollera att AFRYs kvalitetsledningssystem följs. Stötta uppdragsledare i deras dagliga arbeten. Attestera tidrapporter, kundfakturor och leverantörsfakturor. Kundkontakt och försäljning av tjänster. Stötta sektionschef/anbudsgrupp vid anbudslämnande. Utöver arbetsuppgifterna som gruppchef ser vi att du på 80% ska ha rollen som uppdragsledare eller handläggare i uppdrag. Kvalifikationer Du ska ha yrkeshögskole- högskole- eller civilingenjörsutbildning med inriktning EL alternativt har förvärvat motsvarande erfarenhet från annat håll gällande el-projektering. Vi ser gärna att du har minst 5-års erfarenhet som elingenjör och att du har haft rollen som uppdragsledare i projekt. För att passa in i rollen krävs ett gott ledarskap och kan på ett naturligt sätt engagera och motivera. Vi letar efter en ledare som genom ett prestigelöst, lyhört och inkluderande förhållningssätt kan fortsätta att utveckla gruppen. Vi ser att du har god social kompetens och gillar att utmanas såväl tekniskt som affärs- och ledarskapsmässigt. Du behöver trivas med att bygga relationer då en viktig del av tjänsten är att kunna skapa kontakt, både med kunder och kollegor. Det är en stor fördel om du har ett etablerat nätverk i regionen. Kunskaper inom projekteringsledning, kalkylering, AMA, entreprenadjuridik och besiktningar är meriterande. Kunskap om ritningshantering och program som AutoCAD MagiCAD, Revit MagiCAD, Naviswork, Solibiri, El-Vis, Febdok, Dialux är meriterande. Ytterligare information Vi erbjuder en arbetsplats och ett team som bäst kan beskrivas som professionella, affärsmässiga och som har roligt tillsammans! AFRY är rankat som en av Sveriges mest populära arbetsgivare. Vi är modiga och hängivna lagspelare som ständigt strävar efter att besitta marknadens vassaste kompetens. Vi vet också att medarbetare som mår bra, både fysiskt som psykiskt, är den viktigaste framgångsfaktorn. Därför fokuserar vi på säker arbetsmiljö och balans mellan arbete och fritid. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum, tveka därför inte med att skicka in din ansökan i god tid. Sista ansökningsdag är 2025-06-20 Kontaktuppgifter för frågor: Conny Larsson, rekryterande chef [email protected] +46 70 20 64 48 På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen
Isaksson Byggbemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom bygg- och fastighetsbranschen. Isaksson Byggbemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är medlemmar i Byggföretagen. Är du en erfaren arbetsledare som söker jobb? Isaksson Byggbemanning samarbetar med de största byggföretagen i Sverige och söker nu efter duktiga arbetsledare som vill anta nya utmaningar! Du kommer att bli anställd hos oss på Isaksson Byggbemanning och hyras ut till ett ledande byggföretag. Huvudsakliga ansvarsområden: Hantera underentreprenörer och personal Schemaläggning Delta i byggmöten Se till att projektet följer tidsplanen och budgeten Säkerställa att projektet håller högsta kvalitet Samarbeta med avdelningen för hälsa och säkerhet för att säkerställa en säker byggprocess vid alla tillfällen Kunden önskar att du som arbetsledare kan komma att bidra till att skapa en kultur där säkerhet är en gemensam värdering och en högsta prioritet för alla intressenter i projektet. Som medlem i projektledningsgruppen har du möjlighet att påverka säkerheten på arbetsplatsen genom att visa personligt engagemang, sätta tydliga förväntningar och effektivt kommunicera ut våra säkerhetspolicys. Genom att konsekvent visa upp säkert beteende, prioritera säkerhet över produktivitet och säkerställa att alla arbetare får rätt utbildning och resurser, kan du skapa en miljö där säkerhet är en integrerad del av hela byggprocessen. Starka färdigheter i tidshantering och kommunikation är avgörande för denna roll, liksom datorvana och förmågan att förbereda rapporter och administrera nödvändig dokumentation. Uppmärksamhet på detaljer tillsammans med en praktisk kunskap om systemväggar, gipssystem, MF-tak samt alla brandklassningskrav gör att du lätt kommer att passa in i rollen som arbetsledare hos vår kund. Kvalifikationer: Svenska eller Engelska i tal och skrift Minst 2 års erfarenhet som arbetsledare inom bygg Bil och B-körkort Ansökan: Är du den vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag då vi intervjuar och anställer kandidater löpande. Vid frågor kontakta Pontus Gustafsson på Isaksson Byggbemanning, 0736003198. Vi ser fram emot din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer