Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Övrig information Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-30. #Nextgen
Doktor.se strävar efter att bli det självklara valet vid första vårdkontakt och arbetar för att göra primärvården tillgänglig för alla. Vi är vårdcentralen där primärvård får möjlighet att göras på riktigt, där patienten och den medicinska kvaliteten är i fokus. Till Doktor.se Sundsvalls Vårdcentral söker vi nu en ST-läkare som är intresserad av framtidens primärvård. Om rollen I rollen som ST-läkare får du arbeta brett med olika patientgrupper. Du ingår i det stora teamet men får under handledning arbeta självständigt och följa dina egna patienter i det mindre teamet. Hos oss får du möjlighet att använda dina läkarkunskaper samt utvecklas inom din profession. Exempel på arbetsuppgifter är: Läkarmottagning Äldrevård Barnhälsovård Jourmottagning Bra handledarskap och tillgänglighet till kollegor är vårt fokus. Du ska som ST-läkare aldrig känna dig ensam i dina beslut och öppet konsultationsklimat har mycket stor vikt hos oss. Om dig Vi söker dig som är nyfiken och vill utvecklas medicinsk och i din yrkesroll. Vi tror att du är en flexibel person och engagerad i ditt arbete som läkare. Vi vill ha dig som sätter dina patienter i fokus och värdesätter samarbete med övriga kollegor. Övriga kvalifikationer för tjänsten är: Läkarlegitimation Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Det är meriterande om du har erfarenhet inom primärvård Vi erbjuder dig Hos oss får du en arbetsplats att utvecklas på, fenomenala kollegor och att bli en del av en växande vårdkoncern med många kontaktytor. Tillsammans skapar vi härlig teamkänsla, fin gemenskap och stark kultur! Vi erbjuder dig också: Kollektivavtal Tjänstepension Friskvårdsbidrag Möjligheten att kombinera fysiskt arbete med att arbeta digitalt hemifrån Frukost varje dag samt alltid tillgång till färsk frukt Mer praktiska detaljer Önskad start är så snart som möjligt, men självklart tar vi hänsyn till din uppsägningstid Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med inledande provanställning Din placering kommer vara på Sundsvalls Vårdcentral Skiftesvägen 1 Sundsvall Kan det vara dig vi söker? Kul, då ser vi fram emot din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, så vänta inte med din ansökan utan skicka gärna in den redan idag – allt du behöver göra är att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor.
Institutionen för ekonomi, geografi, juridik och turism har verksamhet på Campus Sundsvall och Campus Östersund. Verksamheten inkluderar forskning och utbildning inom ämnena: företagsekonomi, juridik, nationalekonomi, statistik, geografi och turismvetenskap. Företagsekonomi är ett av de största ämnena vid Mittuniversitetet med verksamhet av ungefär lika stor omfattning i Sundsvall och Östersund. I ämnet ges utbildning på grundnivå och avancerad nivå, inklusive ett civilekonomprogram med två fördjupningsinriktningar: marknadsföring & affärsutveckling samt redovisning & finansiering. Även uppdragsutbildningar ges. Den företagsekonomiska forskningen i Sundsvall har särskild inriktning mot främst bank och finans, redovisning och revision samt marknadsföring och strategiska nätverk. Forskningen i Östersund är profilerad mot entreprenörskap, företagsutveckling, regional utveckling och turism. Till ämnet finns Centrum för forskning om ekonomiska relationer (CER) kopplat. Den utlysta anställningen knyter an till civilekonomprogrammets fördjupningsinriktningar och i bred bemärkelse ska licentiandprojektet vara kopplat till områdena marknadsföring & affärsutveckling eller redovisning & finansiering. Den specifika inriktningen på arbetet formuleras i samråd med handledaren. För anställningen är det meriterande att den sökande kan utföra ekonomiska beräkningar. Anställningen förutsätter också förtrogenhet med empirinära undersökningar då en stor del av forskningen sker i samverkan med aktörer i det omgivande samhället. Av stor vikt är att den forskarstuderande kan bidra till den verksamhet som bedrivs inom företagsekonomiämnet, även inom utbildning och administration, och till forskarutbildningsmiljön genom att finnas på plats på stationeringsorten. Anställningen är tänkt att leda fram till licentiatexamen. Arbetsuppgifter Forskarstudier (80 %) samt administration och/eller undervisning (20 %) under två och ett halvt år. Behörighet Grundläggande behörighet har den som avlagt en examen på avancerad nivå eller fullgjort kursfordringar om minst 240 högskolepoäng, varav minst 60 högskolepoäng på avancerad nivå eller på något annat sätt inom eller utom landet förvärvat i huvudsak motsvarande kunskaper. Särskild behörighet har den som har minst 90 högskolepoäng i företagsekonomi eller på något annat sätt inom eller utom landet förvärvat i huvudsak motsvarande kunskaper Bedömningsgrund Urval bland sökande som uppfyller behörighetskraven görs med hänsyn till de sökandes förmåga att tillgodogöra sig forskarutbildningen. Urval sker enligt följande kriterier: För anställningen krävs dokumenterad fallenhet för forskning, uppvisad i kandidat- och/eller magisteruppsats och andra skriftliga prestationer, samt god förmåga att arbeta självständigt. Ansökan ska åtföljas av en projektskiss (på högst fyra A4-sidor), vilken ska innehålla en avhandlingsidé och en tänkt planering av hur idén ska kunna genomföras. Personliga egenskaper Vi ser att du är en person som gillar utmaningar, har god förmåga att ta egna initiativ och arbeta självständigt. Andra egenskaper som vi lägger vikt vid är att du är resultatinriktad, har förmåga att samarbeta och är tydlig i kommunikationen med andra. Information Närmare upplysningar lämnas av prefekt Daniel Laven, [email protected], 010- 142 86 20 eller ämnesföreträdare Peter Öhman, [email protected], 010-142 86 77. Information finns även på www.miun.se/jobb/. Anställning och tillträde Doktorandanställningen avser en anställning som motsvarar två och ett halvt år och beräknas leda fram till en licentiatexamen. Förutom forskarstudier som omfattar 80 % av heltid kommer undervisning och administrativt arbete om 20 % ingå i anställningen som då motsvarar heltidstjänst. Om studietakten i forskarutbildningen förändras ändras anställningstiden i motsvarande omfattning. Anställningen kan förlängas fram till doktorsexamen förutsatt att ytterligare finansiering erhålles. En ny anställning som doktorand gäller för högst ett år, anställningen får därefter förnyas med högst två år i taget. Bestämmelser gällande anställning som doktorand finns i Högskoleförordningen (1993:100), 5 kap 1-7 §§. Tillträde 1 oktober 2025 eller enligt överenskommelse. Stationeringsort: Sundsvall Lön: Ingångslönen fastställs enligt en för Mittuniversitetet lokalt avtalad lönestege för doktorander. Handläggning Beredning av anställningen följer de former som anges i högskoleförordningens 5 kap. och fortgår i enlighet med https://www.miun.se/medarbetare/styrdokument/ny-styrning-planering-och-uppfoljning/Personal/Anstalla-personal/?item=311447 Ansökan Ansökningshandlingar ska vara på svenska eller engelska. Ansökan ska innehålla en styrkt meritförteckning, en beskrivning av den sökande, examensbevis, uppsats(er) och andra relevanta publikationer samt en kortfattad beskrivning av dels forskningsintressen och varför den sökande anser sig vara rätt person för anställningen (högst två A4-sidor), dels den ovan nämnda projektskissen (på högst fyra A4-sidor). Välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem senast 2025-08-31. Mittuniversitetet, med campus både i Sundsvall och Östersund, är ett lärosäte med närhet till studenter, kollegor och det omgivande samhället. Samtidigt befinner vi oss intill hav, skog och fjäll vilket skapar förutsättningar för en fantastisk livskvalitet. Här skapas ny kunskap genom internationellt framgångsrik forskning och utbildningar som bidrar till samhällsutvecklingen. På så sätt medverkar vi till en hållbar framtid och en bättre värld. Som anställd vid Mittuniversitetet ska du kunna förena arbete med fritid och ha en bra balans i livet. Vi erbjuder bland annat flexibla arbetstider, stöd för friskvårdsaktiviteter, löneutfyllnad vid föräldraledighet och sjukdom. Du får också generöst med semesterdagar. Mittuniversitetet arbetar aktivt för lika villkor och strävar efter att ta tillvara de kvaliteter som mångfald och jämställdhet ger verksamheten. Dina personuppgifter behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen. Vi tar gärna emot frågor från dig som är intresserad av att jobba hos oss men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Institutionen för ekonomi, geografi, juridik och turism har verksamhet på Campus Sundsvall och Campus Östersund. Verksamheten inkluderar forskning och utbildning inom ämnena: företagsekonomi, juridik, nationalekonomi, statistik, geografi och turismvetenskap. Företagsekonomi är ett av de största ämnena vid Mittuniversitetet med verksamhet av ungefär lika stor omfattning i Sundsvall och Östersund. I ämnet ges utbildning på grundnivå och avancerad nivå, inklusive ett civilekonomprogram med två fördjupningsinriktningar: marknadsföring & affärsutveckling samt redovisning & finansiering. Även uppdragsutbildningar ges. Den företagsekonomiska forskningen i Sundsvall har särskild koppling till Centrum för forskning om ekonomiska relationer (CER) med inriktning mot bland annat bank och finans, redovisning och revision samt marknadsföring och strategiska nätverk. Forskningen i Östersund är profilerad mot entreprenörskap, företagsutveckling och turism. Den utlysta anställningen knyter an till civilekonomprogrammets fördjupningsinriktningar och i bred bemärkelse ska doktorandprojektet vara kopplat till områdena marknadsföring & affärsutveckling eller redovisning & finansiering. Den specifika inriktningen på arbetet formuleras i samråd med handledaren. För anställningen är det meriterande att den sökande kan utföra ekonomiska beräkningar. Anställningen förutsätter också förtrogenhet med empirinära undersökningar då en stor del av forskningen sker i samverkan med aktörer i det omgivande samhället. Av stor vikt är att den forskarstuderande kan bidra till den verksamhet som bedrivs inom företagsekonomiämnet, även inom utbildning och administration, och till forskarutbildningsmiljön genom att finnas på plats på stationeringsorten. Anställningen är tänkt att leda fram till doktorsexamen. Arbetsuppgifter: Forskarstudier (80 %) samt administration och/eller undervisning (20 %) under fem år. Behörighet: Grundläggande behörighet har den som avlagt en examen på avancerad nivå eller fullgjort kursfordringar om minst 240 högskolepoäng, varav minst 60 högskolepoäng på avancerad nivå eller på något annat sätt inom eller utom landet förvärvat i huvudsak motsvarande kunskaper. Särskild behörighet har den som har minst 90 högskolepoäng i företagsekonomi eller på något annat sätt inom eller utom landet förvärvat i huvudsak motsvarande kunskaper. Bedömningsgrund: Urval bland sökande som uppfyller behörighetskraven görs med hänsyn till de sökandes förmåga att tillgodogöra sig forskarutbildningen. Urval sker enligt följande kriterier: För anställningen krävs dokumenterad fallenhet för forskning, uppvisad i kandidat- och/eller magisteruppsats och andra skriftliga prestationer, samt god förmåga att arbeta självständigt. Ansökan ska åtföljas av en projektskiss (på högst fyra A4-sidor), vilken ska innehålla en avhandlingsidé och en tänkt planering av hur idén ska kunna genomföras. Personliga egenskaper Vi ser att du är en person som gillar utmaningar, har god förmåga att ta egna initiativ och arbeta självständigt. Andra egenskaper som vi lägger vikt vid är att du är resultatinriktad, har förmåga att samarbeta och är tydlig i kommunikationen med andra. Upplysningar Närmare upplysningar lämnas av prefekt Daniel Laven, [email protected], 010- 142 86 20 eller ämnesföreträdare Peter Öhman, [email protected], 010-142 86 77. Information finns även på www.miun.se/jobb/. Anställning och tillträde Doktorandanställningen avser en anställning som motsvarar fem år och beräknas leda fram till en doktorsexamen. Förutom forskarstudier som omfattar 80 % av heltid kommer undervisning och administrativt arbete om 20 % ingå i anställningen som då motsvarar heltidstjänst. Om studietakten i forskarutbildningen förändras ändras anställningstiden i motsvarande omfattning. En ny anställning som doktorand gäller för högst ett år, anställningen får därefter förnyas med högst två år i taget. Bestämmelser gällande anställning som doktorand finns i Högskoleförordningen (1993:100), 5 kap 1-7 §§. Tillträde 1 oktober 2025 eller enligt överenskommelse. Stationeringsort: Sundsvall Lön: Ingångslönen fastställs enligt en för Mittuniversitetet lokalt avtalad lönestege för doktorander. Handläggning Beredning av anställningen följer de former som anges i högskoleförordningens 5 kap. och fortgår i enlighet med https://www.miun.se/medarbetare/styrdokument/ny-styrning-planering-och-uppfoljning/Personal/Anstalla-personal/?item=311447 Ansökan Ansökningshandlingar ska vara på svenska eller engelska. Ansökan ska innehålla en styrkt meritförteckning, en beskrivning av den sökande, examensbevis, uppsats(er) och andra relevanta publikationer samt en kortfattad beskrivning av dels forskningsintressen och varför han eller hon anser sig vara rätt person för anställningen (högst två A4-sidor), dels den ovan nämnda projektskissen (på högst fyra A4-sidor). Välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem senast 2025-08-31. Mittuniversitetet, med campus både i Sundsvall och Östersund, är ett lärosäte med närhet till studenter, kollegor och det omgivande samhället. Samtidigt befinner vi oss intill hav, skog och fjäll vilket skapar förutsättningar för en fantastisk livskvalitet. Här skapas ny kunskap genom internationellt framgångsrik forskning och utbildningar som bidrar till samhällsutvecklingen. På så sätt medverkar vi till en hållbar framtid och en bättre värld. Som anställd vid Mittuniversitetet ska du kunna förena arbete med fritid och ha en bra balans i livet. Vi erbjuder bland annat flexibla arbetstider, stöd för friskvårdsaktiviteter, löneutfyllnad vid föräldraledighet och sjukdom. Du får också generöst med semesterdagar. Mittuniversitetet arbetar aktivt för lika villkor och strävar efter att ta tillvara de kvaliteter som mångfald och jämställdhet ger verksamheten. Dina personuppgifter behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen. Vi tar gärna emot frågor från dig som är intresserad av att jobba hos oss men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Arbetsbeskrivning Nu söker vi kundservicerådgivare till SEB 24|7 i Sundsvall. Tillsättning sker löpande under våren och nästa start kommer att vara i maj och juni. Arbetet innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden där du kommer att hjälpa kunderna digitalt via telefon. Tjänsten kommer inledas med en längre utbildningsplan som innefattar både teoretiska och praktiska moment för att ge de bästa förutsättningarna till att lyckas i rollen. På vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen står i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling. Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Du behöver även vara flexibel då arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, med möjlighet att önska sitt schema. Vem är du? Vi söker dig som är en god kommunikatör som vill ge varje kund en positiv upplevelse av SEB. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad. Du har lätt för att lära dig nya saker, är bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har även ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på tjänsten hos SEB. För att bli aktuell i rollen ser vi att du har: - Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst via telefon eller liknande arbete - God telefon- och datorvana - Flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift - Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen - Genuint intresse av bank/finans Meriterande är: - Relevant högskoleutbildning inom ekonomi - Tidigare arbetserfarenhet inom bank, finans eller liknande arbete Vad erbjuder vi? På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer. Som medarbetare på SEB får du tillgång till bekväma förmåner för alla livssituationer, bland annat: Möjlighet att önska din arbetstid och schema Förmånlig bolåneränta Vinstdelningssystem, en del av bankens årliga vinst delas ut årligen i kontanter och aktier. Friskvårdsbidrag & Livsstilsbidrag Tillgång till vår interna arbetsmarknad och karriärmöjligheter likväl som omfattande utbildningsmöjligheter på vår digitala utbildningsplattform SEB Campus. Du kan läsa mer om vad vi kan erbjuda här: Medarbetares fördelar och förmåner | SEB (sebgroup.com) Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med vår virtuella assistent Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun så snabbt som möjligt för att komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju. Som en del av rekryteringsprocessen genomförs bakgrundskontroller både av oss och av SEB. Du kommer även att bli ombedd att visa ett utdrag från belastningsregistret. Frågor och kontakt Vi väljer ut kandidater löpande, därmed är du välkommen med din ansökan redan idag. I den här rekryteringen samarbetar SEB med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Regional Branch Manager: Gitte Thorsén, [email protected] eller vår Talent Acquisition Manager: Mathilda Carlbom, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! #LI-GT1
Gör din karriär till en äventyrsresa! Nu söker vi fältsäljare till vårt växande säljteam. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas! Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken! All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg. Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två. Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Är entusiastisk och villig att lära. Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag. Körkort är en fördel, men inget krav. Vi erbjuder Heltid med lediga fredagar. Attraktiva provisioner utan tak. Resande tjänst med täckta kostnader. Härlig gemenskap och samarbete. Kontinuerlig utveckling och mentorskap. Belöningar och festligheter för varje framgång. Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53
Om företaget Nethouse är specialister på robust moln- och IT-infrastruktur och hanterar system samt applikationer med höga krav på tillgänglighet även i högt säkerhetsklassade miljöer. Nethouse förvärvade Why IT Solutions under 2024, ett företag grundat 2013 med fokus på att hjälpa kunderna att nå sina mål genom att erbjuda spetskompetens inom IT. Why IT har alltid präglats av gemenskap, hjälpsamhet och prestigelöshet. De har alltid värnat om sina medarbetare och erbjuder allt ifrån dagligt morgonfika, veckovisa yogapass, padelmatcher, utlandsresor och andra aktiviteter som medarbetarna varit med och format. Deras kultur, kompetensutvecklingsfokus och specialistkompetens går hand i hand med Nethouse värderingar. Även idag, som en del av Nethouse, lever den familjära känslan och det starka medarbetarfokuset kvar. De erbjuder specialistkunskap och kunddedikerade team som förstår kundens verksamhet och IT-miljö vilket gör att de kan leverera verksamhetsanpassade lösningar. Nethouse grundades 1998 och har idag cirka 130 medarbetare på kontor i Örebro, Karlstad, Karlskoga, Göteborg och Sundsvall. Företaget är en del av den börsnoterade digitaliseringskoncernen CombinedX. Hos Nethouse blir du en del av en organisation som erbjuder kompetensutveckling, närvarande ledarskap och en kultur där trivsel står i fokus. Arbetsuppgifter I rollen arbetar du som IT projektledare och lösningsarkitekt inom infrastruktur, främst Windows. Du kommer leda införande av nya lösningar eller migrering av kunders IT-miljöer. Uppdragen innefattar: • Designa tekniska lösningar utifrån kundens specifika behov och förutsättningar • Planera och strukturera implementation av lösning • Leda tekniker/specialister i projekt • Själv genomföra aktiviteter för att implementera de designade lösningarna • Ha dialog med kundens beställare och tjänste-/produktägare De tekniska områden du främst arbetar med är: • Datacentertjänster och sourcing • IGA/IAM och behörighetslösningar • Säkerhetslösningar • Arbetsplatstjänster För att lyckas i rollen behöver du både lång erfarenhet inom IT-infrastruktur och vana vid att identifiera behov och omvandla dem till tekniska krav, samt att ta ledande roller. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Gedigen erfarenhet som teknisk projektledare inom Windows infrastruktur • Kunskap om IT-utveckling och digitalisering • Erfarenhet av processledning/workshopledning • Obehindrad svenska i tal och skrift För att trivas i rollen ser vi att du trivs med att ta ansvar för ditt och projektets framgång. Med en förmåga att hålla fokus och prioritera rätt under press lyckas du navigera komplexa situationer. Du har en stark problemlösningsförmåga och arbetar proaktivt för att identifiera och hantera utmaningar innan de uppstår. Du är kommunikativ och relationsbyggande, vilket gör att du enkelt skapar förtroende hos både kunder och kollegor. Med ett professionellt bemötande och din starka samarbetsförmåga bidrar till att skapa ett arbetsklimat präglat av öppenhet och förtroende. Du är lyhörd för andras perspektiv, vilket hjälper till att bygga relationer och främjar en positiv dynamik inom teamet. Genom att bemöta både kollegor och kunder med respekt och tydlig kommunikation, skapar du en miljö där alla känner sig hörda och motiverade att nå gemensamma mål! Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stuvarvägen 3, Sundsvall Övrigt: I denna roll genomförs en bakgrundskontroll före eventuell anställning. Du behöver ha ett svenskt medborgarskap för denna roll. Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Nethouse. Vi gör ett löpande urval, så skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Elice Öhman via [email protected] eller 076-721 49 82. #Brillante
Brinner du för kundservice och har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt? Här erbjuds du att vara en del av ett framåtlutat team med kunden i fokus! Om tjänsten Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som varar från början av maj fram till sista augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm. Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall. Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska • Tekniskt intresse • Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet. Övrig information Start: Början av maj 2025 Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-31. #Nextgen
Just nu söker vi en härlig diskare! Är det du? Hos oss på Pinchos lever och utvecklas våra värderingar och vårt engagemang i varje medarbetare. Därför är det viktigt att hitta fina människor som passar in i just vår kultur och i vår restaurangmiljö för när alla trivs och mår bra så fungerar även jobbet bättre! Att arbeta som diskare hos oss kräver att du under högt tempo kan vara noggrann och effektiv och alltid har gästens nöjdhet i fokus. Att du helt enkelt kan behålla ett lugn och fokus även när det är mycket att göra. Att disken flyter på även under de mest hektiska tillfällena är en fundamental del för en lyckad kväll. Du som diskare utgör kärnan för hela restaurangen, för utan ren disk kan vi inte servera våra fantastiska gäster. Vilka är vi? På Pinchos tror vi på att leverera en WOW-upplevelse både till våra kunder men också till våra anställda. Vi uppmuntrar alla anställda att vara sig själva, och att just din unika personlighet tillsammans med alla andras är det som utgör Pinchos personlighet! Pinchos är ett restaurangkoncept baserat på en svensk originalidé från Göteborg 2012. Huvudkontoret är tillika etablerat i Göteborg. Förutom att erbjuda ett brett, varierat utbud av smårätter i lokaler med extravagant dekor utmärker sig Pinchos också genom att vara världens första app-restaurang. Sedan starten har våra gäster tagit både oss, vår app och vår mat till sina hjärtan. 2014 öppnades konceptet upp för franchisetagare och 2017 startades en internationell etablering. I dagsläget har kedjan över 70 restauranger och expanderar stadigt. Vi kan erbjuda dig en rolig arbetsplats stora möjligheter att utvecklas i kedjan ett innovativt koncept fantastiska kollegor För att passa bra hos oss tror vi att du har lätt för att ta initiativ kan prestera i en miljö med högt tempo är snabb, noggrann och effektiv sprider positiv energi omkring dig! har erfarenhet från jobb i disk men är inget måste Låter det som något för dig? Skynda dig att söka!
Strike Club söker engagerade aktivitets- och serveringspersonal till vår bowlinghall på Södra Berget i Sundsvall. I denna roll kommer du att arbeta med att stå i kassa och ta emot våra kunder som ska in på aktiviteter. Våra aktiviteter är Bowling, Prison Island, Lasermaxx, Shuffleboard och Arkadspel. Om dig: Du har en stark vilja att lära dig nya saker och är öppen för att anta nya utmaningar. I ditt arbete är du van vid högt tempo och trivs med att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas i rollen krävs förmåga att ta eget ansvar och att kunna prioritera effektivt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete inom restaurang, men det viktigaste är din inställning. Du tar ansvar, hanterar stressiga situationer med självtillit och strävar alltid efter att kunden ska bli nöjd. Du ska kunna arbeta både vardagar och helger. Kvalifikationer: Inga förkunskaper krävs B-körkort Flytande svenska och engelska i både tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av arbete inom restaurang. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. För mer info och ansökan skicka ditt CV och personliga brev till: [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer