Personlig assistent sökes till manlig kund ca 1,5 mil väster om Sundsvall
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team och arbeta som personlig assistent! Vad innebär den här tjänsten? Kunden är en man i 50 års åldern som behöver hjälp med allt i sin vardag, bland annat personlig hygien, matlagning, tvätt/städ och aktiviteter. Vi ser gärna att du som söker är social och uppskattar de små sakerna i livet, så som musik, spela sällskapsspel och lösa korsord då detta är något kunden själv tycker om. Kunden uppskattar även att vara ute när vädret tillåter för att ta en promenad eller sitta ute på altanen en varm sommardag där han har utrymme att kunna socialisera sig med sina vänner och familj. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad och respektfull. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. För att arbeta tillsammans med mig så ser jag gärna att du som assistent är lyhörd, trygg och lugn, gärna med en stor portion humor. Vi ser gärna att du: inte är rökare och ej använder parfym under din arbetstid. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll och helg. har erfarenhet eller utbildning inom vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: Timanställning Omfattning: Behovsanställning vid ordinarie personals frånvaro Arbetstider: Dag, kväll och helg. Tillträde: Snarast. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Pernilla Wikner - verksamhetschef [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

114 dagar sedan
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Serviceassistent i Sundvall

Har du ett hjärta av guld? Om du ofta får höra… att du är snäll. En omtänksam person. Och noggrann. Då är det nog dig vi söker! Vi jobbar nämligen med omtanke när vi städar fram en enklare, renare vardag åt våra kunder. Och vi gör det med hjärtat. För vi vet att vårt arbete får kunden att trivas och må bra, och det gör oss glada. Nu söker vi en serviceassistent, som tillsammans med teamet på vårt Sundsvalls-kontor ska fortsätta att sprida omtanke och få kunder att trivas. Vi tror att det kan vara du! Det är inte svårt. Men viktigt. Som Serviceassistent på HomeMaid har du en viktig roll: du får kunderna att längta efter att komma hem. Det gör de, när du ger dem bästa möjliga service genom våra städtjänster. Du arbetar självständigt ute hos kunderna. Det är inte svårt, men det innebär ett stort eget ansvar. Som Serviceassistent jobbar du med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Byta lakan och renbädda sängar Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som tycker om att arbeta självständigt, men som också är en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Du har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. ... som är trygg med att vi gör en bakgrundskontroll i belastningsregister samt ekonomisk kontroll. Krav för anställning: Du förstår, läser och pratar grundläggande svenska eller engelska Har körkort och tillgång till egen bil Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 6 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning Placering:Sundsvall Anställning:50-75% med 6 månader provanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Ansök senast: 2025-03-16 Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

119 dagar sedan
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Jobba som personlig assistent i Sundsvall i sommar!

Våra assistansanvändare runt om i Sundsvall söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

119 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Copy of Butikssäljare ca 50% - Sundsvall
Northern Skill AB
Butikssäljare, dagligvaror

Sommarjobb som driven Butikssäljare!Plats: Sundsvall Anställningsform: Deltid, ca 50% Älskar du att ge kunder förstklassig service och vill jobba med försäljning i butik? Vi söker nu en person till oss för att hjälpa till att stötta upp verksamheten under en tidsbegränsad period med start i Maj 2025 Om rollen: Som butikssäljare kommer du att spela en nyckelroll i att ge kunder en fantastisk upplevelse. Du ansvarar för försäljning, exponering och skötsel i dagligvaruhandeln. Arbetet är självständigt och socialt, där du skapar inspirerande kundupplevelser. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Sälja och rådge kunder om våra produkter Ge service i världsklass Se till att butiken är ren, organiserad och inbjudande Delta i lagerhantering och varupåfyllnad Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning och kundservice (meriterande men inget krav) Är utåtriktad, serviceinriktad och engagerad Har god kommunikationsförmåga och trivs i ett högt arbetstempo Är ansvarsfull, social och självgående Har körkort och egen bil Vi erbjuder: En spännande och varierande arbetsdag Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget Ett positivt och stöttande arbetsklimat Möjlighet att inom givna ramar kunna planera sin tid självständigt Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan med CV och personligt brev. Vi ser fram emot att höra från dig!

119 dagar sedan
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Projektledare
Balco AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Balco Group är ett tillväxtbolag som erbjuder innovativa, patenterade och energibesparande balkong- och fasadlösningar av hög kvalitet. Våra kundanpassade produkter bidrar till en ökad livskvalitet, trygghet och värdeökning till boenden i flerbostadshus. Balco kontrollerar, genom en effektiv försäljningsprocess, hela värdekedjan – från produktion till leverans. Balco grundades i Växjö 1987 och har över 500 anställda, är marknadsledare i Norden och är verksam på ett flertal marknader i norra Europa. Omsättningen under 2024 uppgick till 1 418 MSEK. Balco Group är börsnoterat på Nasdaq Stockholm sedan 2017. Vi söker en Projektledare för den svenska marknaden – Placering Sundsvall Som projektledare hos Balco kan du förvänta dig varierande, stimulerande och fartfyllda dagar. Du kommer att leda flera parallella projekt där du ansvarar för hela genomförandeprocessen – från planering och uppstart till färdigställande och slutbesiktning. I praktiken innebär det ansvar för att samordna interna och externa resurser inom konstruktion, produktion, logistik och montage, m.m. Det är du som fattar beslut om olika åtgärder i dina projekt, säkerställer att vi uppfyller gällande regelverk och styr projekten med fokus på nöjda kunder, ekonomi, tid och kvalitet. Projekten du leder är främst renoveringsprojekt för bostadsrättsföreningar inom balkong- och fasadrenovering, där Balco i normalfallet är totalentreprenör. Projekt där vi är underentreprenör, eller opererar inom nyproduktion kan också förekomma. Projekten varierar vanligtvis i storlek mellan 10–50 MSEK. Tjänsten utgår från vårt kontor i Sundsvall, men som projektledare besöker du regelbundet byggarbetsplatserna där du leder entreprenaderna, vilket innebär en del resor med övernattningar. Du kommer också att arbeta med viss kalkylering och externa upphandlingar samt stödja våra säljare med teknisk och ekonomisk kompetens i säljprocessen. Vi söker dig som: Har några års erfarenhet av projektledning, gärna inom byggbranschen Är strukturerad, affärsdriven och lösningsorienterad Har ett ekonomiskt sinne och är en skicklig administratör Har lätt för att bygga kundrelationer och leda team Utbildning inom bygg eller ekonomi är meriterande, men inget krav Vi erbjuder: En inspirerande miljö med hög kompetens och utvecklingsmöjligheter Marknadens bästa produkter och spännande projekt Konkurrenskraftiga villkor och en stabil arbetsplats Ansökan Eventuella frågor om tjänsten besvaras av affärschef Anders Larsson, +46 733 456 117 eller [email protected]. Sista ansökningsdag är 2025-03-31. Intervjuer och urval kan ske löpande under ansökningsperioden. Vi ser fram emot din ansökan!

121 dagar sedan
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Diskare till Pinchos Sundsvall
Pincho Nation AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Just nu söker vi diskare Hos oss på Pinchos lever och utvecklas våra värderingar och vårt engagemang i varje medarbetare. Därför är det viktigt att hitta fina människor som passar in i just vår kultur och i vår restaurangmiljö för när alla trivs och mår bra så fungerar även jobbet bättre! Att arbeta som diskare hos oss kräver att du under högt tempo kan vara noggrann och effektiv och alltid har gästens nöjdhet i fokus. Att du helt enkelt kan behålla ett lugn och fokus även när det är mycket att göra. Att disken flyter på även under de mest hektiska tillfällena är en fundamental del för en lyckad kväll. Du som diskare utgör kärnan för hela restaurangen, för utan ren disk kan vi inte servera våra fantastiska gäster. Vilka är vi? På Pinchos tror vi på att leverera en WOW-upplevelse både till våra kunder men också till våra anställda. Vi uppmuntrar alla anställda att vara sig själva, och att just din unika personlighet tillsammans med alla andras är det som utgör Pinchos personlighet! Pinchos är ett restaurangkoncept baserat på en svensk originalidé från Göteborg 2012. Huvudkontoret är tillika etablerat i Göteborg. Förutom att erbjuda ett brett, varierat utbud av smårätter i lokaler med extravagant dekor utmärker sig Pinchos också genom att vara världens första app-restaurang. Sedan starten har våra gäster tagit både oss, vår app och vår mat till sina hjärtan. 2014 öppnades konceptet upp för franchisetagare och 2017 startades en internationell etablering. I dagsläget har kedjan över 70 restauranger och expanderar stadigt. Vi kan erbjuda dig en rolig arbetsplats stora möjligheter att utvecklas i kedjan ett innovativt koncept fantastiska kollegor För att passa bra hos oss tror vi att du har lätt för att ta initiativ kan prestera i en miljö med högt tempo är snabb, noggrann och effektiv sprider positiv energi omkring dig har erfarenhet från jobb i disk Låter det som något för dig? Skynda dig att söka!

122 dagar sedan
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Projektledare
Balco AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Balco Group är ett tillväxtbolag som erbjuder innovativa, patenterade och energibesparande balkong- och fasadlösningar av hög kvalitet. Våra kundanpassade produkter bidrar till en ökad livskvalitet, trygghet och värdeökning till boenden i flerbostadshus. Balco kontrollerar, genom en effektiv försäljningsprocess, hela värdekedjan – från produktion till leverans. Balco grundades i Växjö 1987 och har över 500 anställda, är marknadsledare i Norden och är verksam på ett flertal marknader i norra Europa. Omsättningen under 2024 uppgick till 1 418 MSEK. Balco Group är börsnoterat på Nasdaq Stockholm sedan 2017. Vi söker en Projektledare för den svenska marknaden – Placering Sundsvall Som projektledare hos Balco kan du förvänta dig varierande, stimulerande och fartfyllda dagar. Du kommer att leda flera parallella projekt där du ansvarar för hela genomförandeprocessen – från planering och uppstart till färdigställande och slutbesiktning. I praktiken innebär det ansvar för att samordna interna och externa resurser inom konstruktion, produktion, logistik och montage, m.m. Det är du som fattar beslut om olika åtgärder i dina projekt, säkerställer att vi uppfyller gällande regelverk och styr projekten med fokus på nöjda kunder, ekonomi, tid och kvalitet. Projekten du leder är främst renoveringsprojekt för bostadsrättsföreningar inom balkong- och fasadrenovering, där Balco i normalfallet är totalentreprenör. Projekt där vi är underentreprenör, eller opererar inom nyproduktion kan också förekomma. Projekten varierar vanligtvis i storlek mellan 10–50 MSEK. Tjänsten utgår från vårt kontor i Sundsvall, men som projektledare besöker du regelbundet byggarbetsplatserna där du leder entreprenaderna, vilket innebär en del resor med övernattningar. Du kommer också att arbeta med viss kalkylering och externa upphandlingar samt stödja våra säljare med teknisk och ekonomisk kompetens i säljprocessen. Vi söker dig som: Har några års erfarenhet av projektledning, gärna inom byggbranschen Är strukturerad, affärsdriven och lösningsorienterad Har ett ekonomiskt sinne och är en skicklig administratör Har lätt för att bygga kundrelationer och leda team Utbildning inom bygg eller ekonomi är meriterande, men inget krav Vi erbjuder: En inspirerande miljö med hög kompetens och utvecklingsmöjligheter Marknadens bästa produkter och spännande projekt Konkurrenskraftiga villkor och en stabil arbetsplats Ansökan Eventuella frågor om tjänsten besvaras av affärschef Anders Larsson, +46 733 456 117 eller [email protected]. Sista ansökningsdag är 2025-03-31. Intervjuer och urval kan ske löpande under ansökningsperioden. Vi ser fram emot din ansökan!

122 dagar sedan
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Redovisningskonsult till Greenstep i Sundsvall
Awexia Executive Search AB
Redovisningsekonomer

Vill du vara en del av en expansiv och dynamisk organisation där du får möjligheten att påverka och utvecklas? Vi söker nu en erfaren redovisningskonsult till Greensteps team i Sundsvall! Är du driven, analytisk och trivs i en internationell miljö? Då kan det vara dig vi söker! Om rollen Som redovisningskonsult hos Greenstep kommer du att arbeta både självständigt och i team med en varierad kundstock bestående av både mindre och större företag. Du ansvarar för att säkerställa högkvalitativ redovisning och professionell rådgivning, där digitala verktyg och effektiva processer är en naturlig del av ditt arbete. Rollen innebär en unik möjlighet att bidra till utvecklingen av Greensteps verksamhet i Sundsvall och vara en nyckelspelare i expansionen av Greensteps lokala kontor. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Självständigt hantera redovisning för Greensteps kunder. Arbeta med kund- och leverantörsreskontra, månadsavslut, avstämningar och årsbokslut. Vara en rådgivare och ge stöd till kunder i ekonomiska frågor. Rapportera och fakturera utfört arbete. Arbeta i system såsom Fortnox, Procountor, NetSuite, Business Central och Capego. Fungera som bollplank för juniora kollegor och bidra till kunskapsutbyte i teamet. Om dig Vi söker dig som har en god förståelse för ekonomiska flöden, analysarbete och kan hantera internationella kunders behov. Du är van vid att arbeta med flera kunder parallellt och trivs i en roll där du får stort eget ansvar och frihet att strukturera ditt arbete. För att lyckas i rollen tror vi att du har: Högskole-/universitetsutbildning eller YH-examen inom redovisning eller liknande område. Minst 5 års erfarenhet av redovisning. Tidigare erfarenhet från byrå eller konsultverksamhet. Flytande i svenska och engelska i tal och skrift, då Greenstep har många internationella kunder behöver du vara bekväm vid att arbeta på engelska. Erfarenhet av årsbokslut enligt K2/K3 God systemvana och erfarenhet av digitala redovisningslösningar. Vi ser även gärna att du är van vid att arbeta strategiskt och operativt med regelverk, beskattning och internationell redovisning. IFRS är meriterande. Dina egenskaper För att trivas hos Greenstep ser vi att du är samarbetsvillig, initiativrik och har den entreprenöriella ådran. Du har en strukturerad arbetsstil, är analytisk och trivs med att arbeta i en dynamisk miljö där du kan hantera flera uppgifter samtidigt. Du drivs av att utveckla både dig själv och företaget, och ser det som en möjlighet att vara med och bygga upp Greensteps verksamhet i Sundsvall. Varför Greenstep? Greenstep är ett familjeägt företag grundat 2010 i Finland, specialiserat på att stödja kunders affärsverksamhet och tillväxt genom tjänster inom redovisning, lön, HR, affärsjuridik, CFO-tjänster, hållbarhet och automation. Med över 700 medarbetare och kontor i flera länder erbjuder Greenstep en arbetskultur där teamarbete och självledarskap står i fokus. Här blir du en del av en gemenskap präglad av expertis, hållbarhet och en stark vilja att stötta varandra – alltid med kvalitet och kundanpassning i centrum. Hos Greenstep får du; Möjlighet att påverka och bidra till utvecklingen av en växande organisation. En platt organisation där du har frihet att strukturera ditt arbete. Stor och spännande variation av kunder och branscher, ofta med internationella inslag. Möjlighet att arbeta med moderna och digitala redovisningssystem. Stora utvecklingsmöjligheter. Placeringsort för tjänsten är i Sundsvall. Greenstep har i denna rekrytering valt att samarbeta med Awexia Executive Search. Alla frågor avseende tjänsten hänvisas till Linnéa Nilsson som är ansvarig rekryteringskonsult via mail: [email protected] alternativt telefon +46 76 774 36 06, eller Ida Edlund, rekryteringskonsult via mail: [email protected] alternativt telefon +46 72 212 23 59.

122 dagar sedan
Sista ansökan:
20 augusti 2025
IT-Koordinator
Unimedic AB
Systemadministratörer

Unimedic AB är en kontraktstillverkare (CDMO) som utvecklar och tillverkar sterila och icke-sterila läkemedel främst för de europeiska marknaderna. Verksamheten är specialiserad på flytande beredningar och utgår från fabriken i Matfors. Bolaget har ett 70-tal anställda och är ett helägt dotterbolag till MedCap (börsnoterat investmentbolag inom Life Science). Bolagets vision är att möjliggöra ett bättre liv, läs mer på www.unimedicpharma.se. Vi står inför en stundande pensionsavgång och söker nu en efterträdare till vår IT-Koordinator. Profil Vi söker en serviceinriktad IT-Koordinator som trivs med att jobba brett inom IT/IS. Är du bra på att hålla många bollar i luften samtidigt och att arbeta från instruktioner och dokumentera ändringar? där noggrannhet är dit ledord. Då vill vi gärna höra ifrån dig. exempel på arbetsuppgifter first-line support via support-portal Daglig drift av hård och mjukvara Ansvarig för IT-utrustning och installationer av mjuk och hårdvara Licensansvarig och behörighetsadministration Super-user ERP (Jeeves) Budgetplanering av IT utgifter tillsammans med BCM Vara gränslandet mellan IT drift och system Hantera Back-up, audit trail och rapporter från datoriserade system (tex SQL, SSRS mfl) Kartlägga datoriserade system och jobba tillsammans med ansvariga avdelningar med valideringar/re-valideringar etc Driva I/S frågor och äga IT-policy Hålla sig uppdaterad inom gällande regelverk inom GMP och IT, tex NIS2 Ad hoc IT-uppgifter Administrera telefonväxel, delar i ERP-systemet och larm Vem är du som person Som person är du positiv och öppen, med glimten i ögat och trivs att jobba i en lättsam och prestigelös arbetsmiljö. Du är noggrann och ansvarstagande, van att arbeta mot tidsfrister samt har förmågan att jobba strukturerat med flera pågående uppgifter samtidigt. Du är social, gillar att samarbeta och ge god service vilket behövs i dina kontaktytor både internt och externt. Meriterande är tidigare erfarenhet av arbete med ERP systemet Jeeves och erfarenhet av IT-arbete i GMP miljö. Övrigt Vi erbjuder en trygg och trevlig arbetsplats med fokus på våra medarbetares välmående, inklusive flexibel arbetstid och friskvårdsbidrag. Vi anordnar gemensamma friskvårdsaktiviteter och hos oss finns också ett litet, men funktionellt gym att nyttja. Tjänsten avser tillsvidareanställning med tillsättning relativt omgående, heltid med placering i Matfors. Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut.

122 dagar sedan
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Fält Säljare - Snittlön 40.000kr!
VIASALES AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Gör din karriär till en äventyrsresa! Nu söker vi fältsäljare till vårt växande säljteam. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas! Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken! All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg. Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två. Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Är entusiastisk och villig att lära. Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag. Körkort är en fördel, men inget krav. Vi erbjuder Heltid med lediga fredagar. Attraktiva provisioner utan tak. Resande tjänst med täckta kostnader. Härlig gemenskap och samarbete. Kontinuerlig utveckling och mentorskap. Belöningar och festligheter för varje framgång. Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53

127 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025