Brinner du för försäljning?
More Than Love AB
Företagssäljare

Vår ambition är att ta More Than Love till nya höjder, och för att lyckas med det så söker vi nu drivna säljare som är redo att ta sig an nya utmaningar. Är du en social, driven och engagerad person som gillar att träffa människor? Vi söker just nu nya återförsäljare till våra inspirerande homepartyn! Du behöver ingen tidigare erfarenhet – vi ger dig stöd och material för att komma igång. Bli en del av vårt positiva och energifyllda team! Söker du ett jobb som enkelt går att kombinera med vardagen? Våra homepartyn hålls ofta på kvällar och helger – perfekt för dig som vill jobba extra när det passar dig. Din roll hos oss innebär att du kommer att hålla partyn hemma hos människor som tillsammans med sina vänner förväntar sig en lustfylld kväll där du som vårt ansikte utåt säljer våra vuxenleksaker och skapar en lång och personlig relation med kunden. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med stora möjligheter för personlig utveckling. Om oss More Than Love startade mer eller mindre i ett garage i Västerlanda i slutet av 2005. Grundaren Åsa jobbade då till största del som homepartysäljare men kände ett kall för att göra mer och kunna hjälpa fler. More Than Love har i snart 20 år byggt upp ett rykte som en pålitlig och tillförlitlig vuxen leksaksaffär, både i den fysiska butiken i Trollhättan, på webben samt via våra uppskattade homepartyn. Vi ser fram emot att höra ifrån just dig!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Självgående rekryterare på visstid
Myndigheten För Digital Förvaltning
Personal- och HR-specialister

Har du omfattande erfarenhet av hela rekryteringsprocessen? Trivs du i en utvecklande miljö där du får ta stort ansvar? Är du en prestigelös och hjälpsam person? Då passar du hos oss! Digg är en myndighet med ett viktigt uppdrag att driva digitaliseringen av det offentliga Sverige framåt. Vill du vara med på resan? Läs mer om Digg här.  Om jobbet På Digg är vi digitala visionärer som driver på utvecklingen och skapar möjligheter för enkla och trygga digitala tjänster. Genom att samla kraften i offentlig sektor formar vi ett samhälle som är mer tillgängligt, effektivt och inkluderande – där alla kan vara med. I hr-teamet har vi ett tätt samarbete och stor frihet under ansvar. Vi är tre hr-specilister, en hr-administratör och en hr-chef. Digg växer i både antal uppdrag och antal anställda och med anledning av det söker vi nu en rekryterare på visstid till enheten för lednings- och verksamhetsstöd.  Som rekryterare kommer du att självständigt driva rekryteringsområdet på Digg. Du stöttar de rekryterande cheferna i hela processen, från behovsanalys och kravprofilsarbete till arbetsprov, intervjuer och referenstagning. Du kommer också att ansvara för verksamhetsutveckling inom området. Vi arbetar självklart med kompetensbaserad rekrytering. Om dig För att lyckas och trivas i den här rollen behöver du ha följande kompetenser, kunskaper och erfarenheter: Kompetenser • Självgående - tar ansvar för din uppgift. Strukturerar själv ditt angresppssätt och driver dina processer vidare. • Samarbetsförmåga - Du samarbetar bra med andra genom att du lyssnar, kommunicerar och kan ge och ta feedback på ett konstruktivt sätt. Du tar dig an uppgifter med nyfikenhet och fokuserar på ditt och andras lärande. • Kvalitetsmedveten - Du är noggrann och väl medveten om mål och kvalitetsstandard. Du lägger ner stor vikt vid att man lever upp till dessa. • Strukturerad - Du planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Du sätter upp och håller tidsramar. Kunskaper Krav • Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Meriterande • Kunskap om rekryteringsverktyg, exempelvis Reachmee Erfarenheter Krav • Aktuell, omfattande och praktisk erfarenhet av kompetensbaserad rekrytering • Erfarenhet av rekryteringar inom olika kompetensområden, exempelvis specialister, IT-kompetenser, jurister, chefer • Erfarenhet av rekryteringar i olika grader av senioritet Meriterande • Erfarenhet av rekrytering inom offentlig förvaltning (stat, region, kommun) • Kännedom om olika kollektivavtal • Erfarenhet av att stötta chefer inom rekrytering • Erfarenhet av att arbeta i olika it-stödsystem främst inom HR och rekrytering Utbildning Du har en akademisk utbildning eller annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Om Digg Digg är en myndighet som arbetar brett med att stödja och samordna digitaliseringen av den svenska offentliga förvaltningen. Vi utvecklar digital infrastruktur och tjänster som hjälper andra offentliga aktörer i deras digitalisering. Vi säkerställer även att digital offentlig service är tillgänglig för alla. Eventuell organisationsförändring I syfte att stärka digitaliseringsarbetet har regeringen gett Digg och Post-och telestyrelsen (PTS) i uppdrag att lämna förslag på hur våra två myndigheter skulle kunna gå samman till en gemensam. Redovisningen lämnades till regeringen 14 mars och vi inväntar nu besked om en organisationsförändring ska genomföras. Vårt arbete med att digitalisera Sverige fortsätter, vi hoppas du vill vara med på resan. Redovisning av uppdrag att lämna förslag på organisationsförändring Hos oss arbetar engagerade personer som alla har en viktig roll i digitaliseringen av Sverige. Vi rekryterar långsiktigt och det är viktigt att du som medarbetare mår bra, har möjlighet att utvecklas på jobbet och trivs med det du gör. Diggs huvudkontor finns i centrala Sundsvall i moderna aktivitetsbaserade lokaler. Vi har också ett mindre och modernt kontor i centrala Stockholm. Vi är positivt inställda till att ge utrymme för distansarbete utifrån verksamheten och individens behov, men det förväntas att du är på kontoret som minst en dag i veckan och när arbetet kräver det.  Distansarbetets omfattning varierar mellan olika personer utifrån verksamhetens behov. Vi erbjuder • tidsbegränsad anställning, särskild visstidsanställning 1 år • placeringsort är Sundsvall • resor förekommer och dess antal kan variera över tid. • en säkerhetsprövning kan komma att genomföras. Mer information om vad säkerhetsprövning innebär kan du få här. • generösa förmåner. Läs mer på digg.se Sök Vänta inte med att söka! Vi strävar efter att ha en så snabb, effektiv och fördomsfri process som möjligt och arbetar därför löpande, strukturerat och systematiskt med vårt urval. Ägna inte onödig tid åt att uppdatera ditt cv, svara istället på våra urvalsfrågor i ansökan. Sista ansökningsdag är 24 augusti. Har du frågor om jobbet är du välkommen att kontakta enhetschef Monica Grahn på tel 010 484 73 18. Fackliga kontaktpersoner är Mattias Ekhem för Saco-S och Åsa Fridholm för ST. De nås via växeln på 0771-11 44 00. Vi tar gärna emot frågor från dig som är intresserad av att jobba hos oss men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Stödassistent till Klinten 2 Gruppbostad
Sundsvalls kommun
Vårdare, boendestödjare

Sundsvalls kommun har ungefär 8000 medarbetare och är betydelsefull för vårt samhälle. Vi är Sundsvalls största arbetsgivare med flera arbetsplatser inom olika verksamheter och runt 300 olika yrken. Kommunen har ett stort uppdrag i att skapa nytta för alla våra invånare. Oavsett verksamhet arbetar vi för samma sak, att vi ska vara en bra plats att bo, leva och verka på. Sundsvalls kommun är inne i ett spännande skede. Vår kommun deltar i den gröna omställningen i Norra Sverige. Vi är övertygade om att de rätta platserna för den omställningen är här. Som kommun förbereder vi oss för fullt för att växa bland annat genom att bereda mark, skapa nya utbildningsplatser, marknadsföra kommunen och välkomna nya invånare från hela världen. Vi söker medarbetare som vill vara med och göra det goda livet möjligt på Gruppbostad Klinten 2 - ett boende för döva personer med beslut enligt LSS. Verksamhetens målsättning är att, utifrån gällande lagstiftning, med kunskap och engagemang för personer med olika funktionsnedsättningar samt ett värdigt bemötande, skapa förutsättningar för goda levnadsvillkor för omsorgstagarna på boendet. Vårt arbete syftar till att varje omsorgstagare får de förutsättningar som krävs för att kunna ha kontroll över sin vardag och därigenom uppnå goda levnadsvillkor. ARBETSUPPGIFTER Att, utifrån varje omsorgstagares individuella genomförandeplan, arbeta strukturerat med allt som ingår i den dagliga livsföringen - såsom matlagning, städning, tvätt, inköp, träning och fritidsaktiviteter. Att i kommunikationen med omsorgstagarna använda individanpassade, alternativa och kompletterande kommunikationssätt samt olika kognitiva hjälpmedel - både analoga och digitala. I arbetet ingår att löpande dokumentera insatserna samt samarbeta med andra för omsorgstagarna viktiga aktörer, såsom habiliteringen och godemän. I arbetsuppgifterna ingår även att kontinuerligt ta del av fortbildning och att ständigt utveckla arbetssätt och förhållningssätt i syfte att kunna tillgodose de olika individuella behov som finns hos omsorgstagarna. I tjänsten som stödassistent ingår även att utföra vissa delegerade HSL-insatser. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har gått Vård- och omsorgsprogrammet med specialisering inom programfördjupning funktionsnedsättning/psykiatri, eller: • Är undersköterska med inriktning mot utvecklingsstörning eller psykisk ohälsa • Har gått Barn- och fritidsprogrammet med inriktning socialt arbete eller pedagogiskt arbete • Eller har annan utbildning som av arbetsgivaren bedöms som likvärdig Erfarenhet av att arbeta inom LSS samt intresse och engagemang för omvårdnad och omsorg är meriterande. Du som söker har: • Fullt teckenspråk • God förståelse i svenska språket och kan uttrycka dig väl i tal och skrift • Goda datakunskaper • God fysik Som person är du tydlig och lugn i din kommunikation. Du har självinsikt, är känslomässigt stabil och trygg i dig själv. Du har förmåga att arbeta med ett lågaffektivt bemötande och förhåller dig på ett sätt som är anpassat till både situation och individ. Du samarbetar väl med andra och är lyhörd i dina relationer. Ett krav för att få tjänsten är att du klarar av att genomföra vår interna delegeringsutbildning, blir godkänd och av sjuksköterska får de delegeringar som krävs för att kunna utföra de HSL-insatser som ingår i arbetet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Välkommen med din ansökan. ÖVRIGT Är du intresserad av att läsa mer om Sundsvall? Klicka in på www.sundsvall.se eller är du intresserad av hur det vore att bo och arbeta i Sundsvall kan du läsa mer på www.nykommun.se/kommun/sundsvall/ Innan en anställning på vård- och omsorgsförvaltningen begär vi att du visar upp ett giltigt utdrag från polisens belastningsregister. Du kan redan nu beställa ett belastningsregister för att påskynda rekryteringsprocessen: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-annan-verksamhet/ Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och drogtest kan förekomma vid nyanställning av personal. Vi tillämpar rökfri arbetstid. Vi arbetar aktivt för att öka mångfalden i våra arbetsgrupper. Vi ser gärna sökande med olika bakgrunder och erfarenheter. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig söka tjänsten genom länken i denna annons. Är du även intresserad av att arbeta som räddningstjänstpersonal i beredskap/deltidsbrandman, klicka på länken: https://www.rtjmedelpad.se/om-oss/jobba-hos-oss/raddningstjanstpersonal-i-beredskap-rib Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Sjuksköterskor sökes för bemanning i Sundsvalls trakten!
Sanandum AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Om Tjänsten Information om uppdraget: Som sjuksköterska hos Sanandum kommer du att ha möjligheten att arbeta inom olika vårdmiljöer i Region Region Västernorrland samt närliggande kommuner och regioner. Du har flexibilitet att välja arbetsplats beroende på dina preferenser. Dina arbetsuppgifter kan variera och inkludera allt från akutsjukvård till äldreomsorg, vilket ger dig en bred och varierande erfarenhet. Arbetstid: Variera beroende på uppdrag Boende: Vi kan hjälpa dig med boende om du är bosatt på annan ort. Sanandum ombesörjer hela boendeprocessen åt dig. Kvalifikationer: Vi ser att du som söker till detta uppdrag har minst 2 års erfarenhet som sjuksköterska. Som person är du positiv, arbetsam och har lätt för att ta till dig ny information och nya riktlinjer. Ersättning: Vi tillämpar individuell ersättning. Vi tar hänsyn till antal år i yrket, specifik kompetens, vidareutbildningar, tillgänglighet samt behov av resa och boende. Vi ser möjligheterna som goda att detta uppdrag kan ge lite extra hög ersättning om tillgänglighet och kompetens bedöms som god. Vi ser fram emot din ansökan och att du blir en del av oss på Sanandum i Uppsala! Företagsbeskrivning Företag inom vårdbemanning är olika. Liksom människorna vi jobbar med. Som anställd hos Sanandum ska du känna dig som en del av just Sanandum. Vi gör det genom regelbundna träffar mellan dig och din konsultchef, från formella möten, informella middagar och fikastunder till AW´s och gemensamma utbildningar. Vårt mål är att utbilda dig i vad vi jobbar med, nämligen vårdbemanning. Kunskap är makt att välja rätt. Utan kunskap riskerar du att ta fel beslut. Med hjälp av kunskap får magkänslan stöd av hjärnan, och då är vi övertygade om att du kommer välja att jobba för Sanandum. För att läsa mer om våra personalförmåner som - Tjänstepension - Boende - Friskvårdbidrag - Resor - etc. Besök vår hemsida Vill du med på resan? Sanandum´s 5 budord till dig som sjuksköterska: · COMPETENCE Vi är nyfikna. Vi förstår och kan identifiera kompetens när vi ser den. Allt för många bemanningsföretag brister i kopplingen mellan den kompetens en vårdgivare söker och den kompetens du som sjuksköterska besitter. Vi vet skillnaden och säkerställer att din kompetens tas tillvara på så att vårdgivaren får exakt den hjälp denne behöver för stunden. · PEOPLE Arbete är världens äldsta anledning att träffas, att samarbeta. Vi vill investera i människor som är lika bra som oss. Eller vill bli. Företrädare för Sanandum är i alla lägen professionella, ansvarstagande med en hög grad av social och klinisk kompetens. · QUALITY Systematiskt kvalitetsarbete är en naturlig del av Sanandums arbetssätt. Intet kvalitetsarbete, ingen förbättring. Ingen förbättring, inget framåtskridande. Vi är sedan star certifierade enligt ISO 9+001 samt 14001 (Kvalitet och miljö). · KNOWLEDGE Kunskap är makt att välja. Välja rätt. Utan kunskap riskerar du att ta fel beslut. Med hjälp av kunskap får magkänslan stöd av hjärnan, och du väljer Sanandum som din arbetsgivare. Vårt mål är att utbilda dig i vårt arbete, nämligen vårdbemanning. Hur tänker vi? När det dags att ta steget? Vart vänder man sig om man vill ha den högst ersättningen eller det mest intressanta uppdraget? Vi är transparenta och delar gärna med oss av vår kunskap om branschen. · EXPERIENCE Din upplevelse som anställd hos Sanandum betyder allt för oss. Vi mäter därför din upplevelse av oss som arbetsgivare löpande för att utvärder arbtsätt i vår ständiga jakt efter bättre och kvalitetssäkrade processer.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Tandsköterska till Tandlaget Sundsvall
Praktikertjänst AB
Tandsköterskor

Information om arbetsplatsen Privattandläkarmottagningen Tandlaget ligger centralt i Sundsvall. Vi skapar tillsammans en lugn och trygg miljö för våra patienter. Kliniken har tre behandlingsrum och vi erbjuder bastandvård, implantatprotetik och estetisk tandvård. Tandlaget består idag av en tandläkare två tandsköterskor. Ett käk kirurgteam finns på kliniken en dag per månad som utför dentoalveolär kirurgi och implantatinstallationer.     Arbetsuppgifter Tjänsten hos oss innebär omväxlande uppgifter. Huvudsakligen assistans, profylax, steril och  implantatverksamhet. Du kommer också att arbeta administrativt samt i reception med patientkontakter, kallelser och tidboksplanering. Vi hjälps åt med inskolning för att du successivt ska komma in i de olika arbetsmomenten. Självklart får du kompetensutveckling och handledning  vid behov.   Kvalifikationer - Utbildad tandsköterska.   Personliga egenskaper Vi söker Dig som är glad, trevlig och noggrann. Vi behöver Dig som är engagerad i patientens välbefinnande och orala hälsa. Du har en god social kompetens och lägger stor vikt vid våra patienters välbefinnande under behandlingen. Du är engagerad i din och klinikens utveckling.   Övrig information Arbetstidens förläggning kan diskuteras. Vi kommer att genomföra intervjuer löpande vilket  innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!  Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 65 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Svetsare till Waplans Mekaniska Sundsvall
J.E.A.R Industrial Specialties AB
Svetsare och gasskärare

Svetsare till Waplans Mekaniska Sundsvall AB – en del av JEAR Industrier Waplans Mekaniska Sundsvall, med placering i Sundsvall, är ett verkstadsföretag med stort yrkeskunnande inom svetsning, maskinbearbetning och montage. Vi är idag en del av JEAR Industrier – en växande industrikoncern med stark lokal förankring. Nu söker vi ytterligare en svetsare till vårt team. Vill du bli en del av en framtidssatsande organisation med stort tekniskt kunnande? Välkommen med din ansökan! Dina arbetsuppgifter i huvudsak I rollen som svetsare kommer du att arbeta självständigt i ett större produktionsflöde där varje moment är viktigt. Du kommer att arbeta varierat med olika plåttjocklekar och produkter. Vanligaste svetsmetoderna är MIG/MAG, pinne, men även andra metoder förekommer. Ritningsläsning, mätning och kvalitetskontroll är en naturlig del av arbetet. Vem är du? För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har en relevant utbildning eller erfarenhet av svetsning. Som person är du noggrann, ansvarstagande och samarbetsvillig. Du har ett öga för kvalitet, trivs med att ta ansvar och tvekar inte att rycka in där det behövs. Du uppskattar ett varierat arbete och har en lösningsorienterad inställning. Om oss Vi levererar funktionsfärdig utrustning och erbjuder även konstruktion och problemlösning. Våra kunder finns inom maskinindustrin, försvarsmakten, massaindustrin, vattenkraften samt gruvindustrin. Kontakt För mer information om tjänsten, vänligen kontakta: Agron Zogaj [email protected]

2 dagar sedan
Sista ansökan:
1 september 2025
Ledande elkraftingenjör
ELE Engineering AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Elkraftingenjör med ledarambitioner? Starta upp vår nya enhet i Sundsvall – och bidra till Sveriges elförsörjning! Vi söker dig som har några års erfarenhet som elkraftingenjör och nu vill ta nästa steg – att kombinera tekniskt arbete med en ledande roll i fortsatta uppbyggnaden av ELE Engineerings verksamhet i Sundsvall. Här får du chansen att forma något nytt, samtidigt som du fortsätter jobba hands-on med elkraftkonstruktion. Det här är en roll för dig som inte bara vill utvecklas själv – utan också vill vara med och utveckla den infrastruktur som är avgörande för hela Sveriges elförsörjning. Du blir en viktig kugge i vårt arbete med att möjliggöra den gröna omställningen. Om rollen Du kommer att arbeta med elkraftkonstruktion i uppdrag på plats hos våra kunder eller från vårt kontor i centrala Sundsvall. Samtidigt får du en viktig roll i vår satsning i regionen, där du är med och bygger upp ELE Engineerings lokala elkraftenhet. Det innebär att du får vara med och forma teamet, stötta kollegor tekniskt och bidra till affärsutvecklingen i området. Du kommer också att ha ett nära samarbete med våra elkonstruktörer på andra kontor runt om i landet – för att dela kunskap, samverka i projekt och bidra till en stark gemensam kompetensbas. Dina ansvarsområden I den här rollen hos oss på ELE får du verkligen chansen att göra skillnad – både i projekten du jobbar med och i hur vi fortsätter bygga vår verksamhet i Sundsvall. Du kommer ha ett varierat uppdrag med stort ansvar, där dina erfarenheter och idéer kommer att spela en viktig roll. Du kommer bland annat att: Ta fram konceptlösningar och detaljkonstruktioner inom låg-, mellan- och högspänningssystem Lösa tekniska utmaningar i multidisciplinära elkraftprojekt Definiera systemkrav ur jordnings- och EMC-perspektiv Utforma byggnads- och stationslayouter ur ett konceptuellt perspektiv Stödja andra konstruktörer i offert- och projektarbete Vara en nyckelperson i fortsatta utvecklingen av vårt ELE kontor och team i Sundsvall Kvalifikationer Vi tror att du är en person som trivs med att ta ansvar, som gillar teknikens detaljer – men också ser helheten. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har följande med dig: Teknisk utbildning från högskola eller yrkeshögskola Några års erfarenhet av elkraftskonstruktion – gärna i verktyg som Elmaster, E3 eller liknande Erfarenhet av anläggningskonstruktion inom låg-, mellan- och högspänning Meriterande: Kunskap om kontroll- och reläskyddssystem, jordning och EMC Svenska och engelska i tal och skrift B-körkort Du är en kommunikativ, strukturerad och nyfiken person som gillar att lösa komplexa tekniska utmaningar – och du delar gärna med dig av din kunskap till andra. Om ELE ELE Engineering är ett nytänkande ingenjörsföretag som levererar värdeskapande konsulttjänster och heltäckande lösningar till företag och offentliga aktörer. På ELE Engineering arbetar vi tillsammans med våra kunder för att leverera den ekonomiskt och miljömässigt bästa lösningen för ökad konkurrenskraft, kundvärde och lönsamhet. Vi tar ansvar och hjälper till med allt från idé till komplett leverans, installation och igångkörning! Med ELE:s samlade kompetens gör vi det enkelt för våra kunder. Ansökan Om du är redo att ta ett större ansvar, påverka energiförsörjningen i Sverige och samtidigt växa i din yrkesroll, då vill vi höra från dig. Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande! Märk din ansökan med ”Elkraft” och skicka ditt CV samt personliga brev till [email protected] . När du skickar din ansökan till oss godkänner och samtycker du till att ELE Engineering behandlar dina personuppgifter enligt GDPR-reglerna. All form av rekryteringshjälp undanbedes!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Mekkonstruktör till SMP Parts
Stegra Rekrytering AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Är du en driven mekanikkonstruktör med erfarenhet av produktutveckling. Har du ett gediget tekniskt intresse och vill bli en del av ett innovativt företag i en växande marknad? Då kan du vara den vi söker! Om SMP Parts SMP Parts har ett stort utbud av högkvalitativa produkter för grävmaskiner vilka alla är framtagna för att klara de tuffa nordiska markförhållandena. Produkterna har en lång livslängd och tillverkningen följer Nordens höga kvalitetsstandard. SMP Parts har ca 100 anställda och i egen fabrik i Ilsbo sker både design och produktion. Här arbetar de aktivt med att utveckla nya produkter som säkerställer att maskinförare ute på fältet ska känna sig trygga med att maskinen alltid får det bästa som marknaden har att erbjuda. Om rollen Som mekanikkonstruktör hos SMP Parts kommer du ha en nyckelroll och stärka upp i det tekniska teamet där du främst arbetar i olika tekniska utvecklingsprojekt. Det kan vara allt från framtagning av nya produkter eller nya funktioner till att göra förbättringar på befintliga produkter i sortimentet. Du utgår från en befintlig produktportfölj som utvecklas fortlöpande. Som mekanikkonstruktör ingår du i olika samverkansgrupper där projekten ofta drivs tillsammans med externa parter såsom leverantörer och tillverkare. Tyngdpunkten i rollen ligger i att arbeta i utvecklingsprojekt, men arbetsuppgifter som produktunderhåll och stöd mot den löpnade produktionen kan förekomma. Hos SMP Parts blir du en del av ett innovativt företag i en växande marknad där du har goda utvecklingsmöjligheter samt stor chans att påverka teamets och bolagets resa framåt. Här arbetar du nära produktionen vilket ger en tydlig koppling mellan ditt arbete och resultatet! Din profil Vi söker dig som har ett gediget tekniskt intresse med god mekanisk designförståelse. Du har arbetslivserfarenhet inom mekanikkonstruktion, där du jobbat i nyutvecklingsprojekt och tagit fram, designat och implementerat nya tekniska lösningar. Vidare har du högskoleutbildning inom maskinteknik, gärna med inriktning mekatronik, och god vana av att rita i 3D CAD. Erfarenhet eller kunskap av styrsystem är meriterande, men inte ett krav. För att lyckas i rollen tror vi att du är kommunikativ i tal och skrift samt trivs i en roll där du får använda dina förmågor att samverka och koordinera i projekt, både med interna och externa parter. Du är en ansvarsfull lagspelare med högt driv och har en vana av att arbeta på ett strukturerat sätt. Som person besitter du en stor portion trygghet och kan ge förtroende kring ditt produktkunnande. Krav för tjänsten · Arbetslivserfarenhet av konstruktion och produktutveckling inom mekanik och hydraulik · Högskoleutbildning inom maskinteknik, gärna mot mekatronik · Kunskap i 3D CAD, exempelvis Solid Edge eller Inventor · God förståelse för tillverkningsteknik och gediget tekniskt intresse · Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift · Behärska MS Office på god nivå Meriterande för tjänsten · Erfarenhet av styrsystem · Erfarenhet av tillverkningsindustrin · Erfarenhet av att arbeta med PDM/PLM · Erfarenhet av hållfasthetsberäkningar · Goda kunskaper inom hydraulik · Kunskaper i Tyska Övrigt Startdatum: Så snart som möjligt eller enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Uppdragsform: Tillsvidareanställning där du blir anställd direkt av SMP Parts Ort: Ilsbo/Hybrid Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ida Mossnelid via 076-0066295 och [email protected]. På grund av semestertider kan svarstider dröja något. Stegra Rekrytering AB hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Studerande kundservicemedarbetare på deltid till Skandia, Sundsvall

Om tjänsten Är du serviceinriktad, engagerad och trivs med att arbeta med telefonen som ditt främsta verktyg? Då kan rollen som kundservicemedarbetare på Skandia vara något för dig. Vi söker dig som studerar och vill kombinera detta med ett givande deltidsuppdrag. Skandia befinner sig i en spännande fas med starkt fokus på digitalisering och kundvänliga lösningar. Som kundservicemedarbetare blir du en viktig del av den förändringsresan, där du inte bara stöttar kunderna i deras frågor, utan också vägleder dem i Skandias digitala kanaler och bidrar till en tryggare framtid för dem. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Om företaget Vi är tillräckligt små för att du kan göra skillnad men tillräckligt stora för att du kan växa. Vi är det ledande pensionsbolaget som tar ansvar. Hos oss är engagemang, ansvarstagande och en vilja att utvecklas några av de egenskaper vi värderar högst. Vi tror att samarbete tar oss längre än vad någon enskild person kan göra. Vi erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att våra kunder ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara friska på vägen dit. Vi erbjuder också bolån och sparande samt förenklar sparandet för våra kunder genom vår rådgivning. Av våra närmare 2 miljoner kunder är 1,4 miljoner också våra ägare. Det är deras behov och intressen som vi tar tillvara i utvecklingen av Skandia. Vi sitter inte inne med alla svaren, det är därför vi behöver din hjälp att lösa morgondagens utmaningar. Ditt bidrag kommer att märkas! Arbetsuppgifter I rollen som kundservicemedarbetare hanterar du utgående samtal till kunder och hjälper dem i frågor som rör digitalisering av betalningssätt. Du kommer att skapa mervärde genom att en effektivare lösning för kunderna och även bidra till Skandias digitala utveckling genom att guida kunder i digitala flöden. Exempel på arbetsuppgifter: • Ringa ut till kunder • Ge stöd i användningen av digitala tjänster • Bidra till kundnöjdhet genom lösningsfokuserat bemötande • Delta i teamets utveckling och interna förbättringsinitiativ Kvalifikationer Vi söker dig som studerar och är serviceinriktad, har en stark egen drivkraft och gillar att arbeta mot tydliga mål. Du är lösningsorienterad och ser utmaningar som möjligheter, med en positiv inställning till både förändring och utveckling. Du är lättlärd och tar snabbt till dig ny information, samtidigt som du är nyfiken och har en naturlig vilja att förstå hur saker fungerar och hur de kan förbättras. Du trivs i samarbetet med andra men tar också eget ansvar för att bidra till teamets gemensamma resultat. Med din positiva attityd, ditt engagemang och din vilja att växa, både i rollen och som person, är du en värdefull tillgång i ett team som drivs av att ge kunderna bästa möjliga upplevelse. För att lyckas i rollen har du: • God datorvana och erfarenhet av Officepaketet • Förmåga att snabbt ta till dig ny information och omsätta den i praktiken • Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Meriterande: • Tidigare erfarenhet av kundservice, särskilt via telefon • Erfarenhet från försäkringsbranschen Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper och din inställning till lärande och förändring. Eftersom Skandia är i en digital transformation är det viktigt att du är nyfiken, anpassningsbar och vill bidra till Skandias utveckling framåt. Övrigt Tillträde: Utbildning v. 34 , start v. 36 Omfattning: deltid, 25 % Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen) Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundskontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Säljare DVH sökes till Conaxess Trades Servicehandel- och Närakår, distrikt
Conaxess Trade Sweden AB
Företagssäljare

Conaxess Trade har 170 medarbetare, 55 på våra kontor i Sundbyberg och Malmö och resten ute på fältet, som varje dag arbetar för att skapa tillväxt för våra samarbetspartners. Conaxess Trade är ett av de ledande sälj- marknads och distributörsbolagen på den svenska dagligvaru/servicehandels/foodservicemarknaden. Vi arbetar både med välkända etablerade varumärken och lanseringar av nya varumärken, koncept och produkter. Vår produktportfölj består av en kombination av internationella varumärken och varumärken med svenskt ursprung. Vi verkar inom en mängd produktkategorier och driver försäljning gentemot dagligvaruhandel, servicehandel, apotek, fackhandel och foodservice. Conaxess-gruppen ägs av Aurelius Invest, ett bolag med säte i München, Tyskland. Läs mer om företaget på http://conaxesstrade.com Vill du arbeta * i en stark och varm företagskultur? * med en bred och spännande portfölj? * i ett företag präglat av ständig utveckling, hög energi, mycket humor och korta beslutsvägar?  Då kan du vara vår nya Säljare!    Vi söker just nu medarbetare till vår Servicehandel- och Närakår som jobbar med varumärken så som OLW, Santa Maria, Mars m.fl. på ICA Nära och Servicehandelsbutiker, distrikt Västernorrland/Jämtland. Arbetsuppgifter och ansvarsområden Som säljare driver du försäljningen för våra leverantörer på ditt distrikt. Du ansvarar för att på ett proaktivt sätt skapa tillväxt för såväl butik, uppdragsgivare som Conaxess Trade.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att: * skapa en bra och affärsmässig relation med butiksinköparna * arbeta utifrån lagd säljcykelplan och uppsatta budgetmål * arbeta upp en god distribution på våra produkter * skapa säljande exponeringar i butik Kvalifikationer  Förutom att du skall älska att göra affärer tror vi att nedan nyckelord är avgörande för att lyckas som säljare hos oss:  * Proaktiv och engagerad * Affärsmässig framtoning  * Energisk och självgående, fokuserad med stor vinnarinstinkt * Strukturerad med bra planeringsförmåga  * God analytisk förmåga * Positiv inställning och god samarbetsförmåga Vi ser gärna att du har erfarenhet som säljare och/eller har arbetat i dagligvaruhandeln. Vi erbjuder dig en spännande och varierad vardag, med många möten. Du kommer rapportera till Försäljningschef och ingår i ett rikstäckande team som ett par gånger om året möts på utvecklande och inspirerande konferenser. Vi har kollektivavtal med Svensk Handel och erbjuder fast månadslön, bonus, friskvårdsbidrag och tjänstebil.   Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning. Ansökan och Upplysningar  Du ansöker med CV och personligt brev. Vi kommer att gå igenom ansökningar och göra intervjuer löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 27/7 2025 Har du frågor kring tjänsten kontakta Försäljningschef Jan Fornbrant 0703-514084 mail: [email protected] Notera att vi inte tar emot ansökningar via post eller e-mail, och att vi vänligt men bestämt avsäger oss samtal från rekryteringsföretag.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025