Motiveras du av att möta kunder och ge dem bästa tänkbara service? Då är det kanske dig vi söker som vår nya Servicerådgivare för personbilar till Bilia BMW & Mini i Uddevalla. Varför välja Bilia Bilia är inte bara en arbetsplats, det är en möjlighet för dig att forma din framtid. Vi är en inkluderande organisation som inte bara värdesätter dina kompetenser utan ger dig plats att växa genom spännande utbildningar, stöttning, samarbete och bra utvecklingsmöjligheter. Här blir du en nyckelspelare i att skapa hållbara och innovativa lösningar. Vi vill att våra medarbetare ska må bra, både på och utanför jobbet, därför har Bilia medarbetarnas framtid, hälsa och privatliv i åtanke och arbetar aktivt för att främja välmående och trygghet. Vi erbjuder bra personalrabatter och förmåner. Om tjänsten Som Servicerådgivare i personbilsverkstaden tar du emot våra kunder på plats, via telefon och mail. Du ger råd kring service och reparationer, lämnar ut prisuppgifter, hanterar försäkringsärenden samt fakturering. Stor vikt läggs vid god service och bra kundbemötande. Du blir en del av ett team där vi jobbar för att utvecklas tillsammans. Vad vi önskar av dig Du är van att arbeta med kunden i fokus och skapa goda kundrelationer. Vi tror att du har några års erfarenhet av arbete i en verkstads administration. Vi ser gärna att du arbetat i butik eller med något annat serviceyrke tidigare och har en god problemlösningsförmåga. Du har goda datorkunskaper och förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. B-körkort är ett krav. Din personlighet, vilja att utvecklas med oss och din inställning är det vi lägger störst vikt vid i denna rekrytering. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning och placering är på Bilia BMW & Mini i Uddevalla. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef. Urvalsarbetet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag. Då vi arbetar för en jämnare könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten. Vi ser fram emot din ansökan!
Uddevalla – en plats för hela livet Välkommen att bli en del av vår växande kommun - och att tillsammans med oss arbeta för att ge våra kommuninvånare ännu bättre service. Vi erbjuder en attraktiv arbetsplats som ger dig stora möjligheter att utvecklas i din yrkesroll. Vårt mål är att alla ska kunna trivas och växa - under ett helt yrkesliv. Vi vill också utvecklas som arbetsgivare och arbetar aktivt för att på bästa sätt ta till vara på din kunskap och ditt engagemang. Vi uppskattar och uppmuntrar till medskapande från alla. Uddevalla kommun är en vacker plats vid havet i hjärtat av Bohuslän. Vi tror på ett öppet och positivt samspel mellan kommun, utbildning, näringsliv och kultur. Vi hoppas att du kommer att trivas hos oss! Vill du arbeta med meningsfullhet, utveckling och tydlighet? Vi söker en trygg och engagerad stödassistent till vår dagliga verksamhet inom LSS, där vi arbetar med unga och vuxna med funktionsnedsättning och utmanande beteenden. Om jobbet Vårt mål är att brukarna utifrån sina individuella förutsättningar och förmågor skall få en trygg och meningsfull tillvaro. Hos oss möter du deltagare som behöver extra stöd i vardagen – där struktur, tålamod och professionellt bemötande är avgörande för att skapa trygghet och utveckling. Som stödassistent är du en viktig möjliggörare i individens vardag. Med ett professionellt och respektfullt förhållningssätt ger du individanpassat stöd som stärker personens psykiska, fysiska och sociala välmående. Genom ditt bemötande och sätt att arbeta bidrar du till att skapa en tillgänglig och trygg miljö där varje individ får bästa möjliga förutsättningar att utvecklas och vara delaktig i sitt eget liv. Du samarbetar nära kollegor, verksamhetspedagoger och andra professioner för att möta varje individs psykiska, fysiska och sociala behov. Tillsammans skapar vi en vardag med delaktighet, struktur och glädje. Arbetsuppgifter Som stödassistent är du en viktig del i att skapa en trygg, meningsfull och utvecklande vardag för varje individ. Du arbetar med personligt anpassat stöd utifrån brukarens behov, i en miljö som präglas av respekt, empati och engagemang. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Att stödja brukaren i vardagliga aktiviteter, kommunikation och social samvaro. Att arbeta utifrån tydliggörande pedagogik och ett lågaffektivt bemötande. Att skapa struktur, trygghet och förutsägbarhet i den dagliga verksamheten. Att följa genomförandeplaner och bidra till det pedagogiska arbetet. Att dokumentera enligt gällande rutiner inom både social dokumentation och HSL. Du är även ett stöd i kontakter med daglig verksamhet, anhöriga och andra viktiga personer i brukarens nätverk. Arbetet kan innefatta omsorg, ADL och hälso- och sjukvårdsuppgifter på delegation av legitimerad personal. Hos oss får du möjlighet att arbeta i ett engagerat team där vi tillsammans skapar en verksamhet som genomsyras av delaktighet, lösningsfokus och en stark tro på varje individs potential. Vi söker dig som Är lugn, lyhörd och lösningsfokuserad. Du har erfarenhet av LSS eller psykiatri och trivs med struktur, tydlighet och ett lågaffektivt förhållningssätt. Du ser individens styrkor, är trygg i dig själv och bemöter andra med respekt och värme. Du är flexibel, ser möjligheter i förändring och samarbetar med lyhördhet och tydlig kommunikation. Du har förmåga att sätta dig in i andras perspektiv och arbetar gärna med komplexa situationer där du hittar lösningar och skapar trygghet. Kvalifikationer - Du har vård- och omsorgsutbildning med inriktning funktionsnedsättning, eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig - Du behärskar svenska språket i både tal och skrift - B-körkort Det är meriterande om du har arbetat aktivt med digitala plattformar eller har erfarenhet av psykiatri och neuropsykiatri. Villkor Tillsättningarna gäller 1 tillsvidaretjänst samt 4 visstidstjänster. Övrigt I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. __________________________ För tjänster där legitimation/giltigt bevis från Socialstyrelsen på skyddad yrkestitel krävs ska detta lämnas in före anställning. Språkbedömning genomförs för vissa yrkesgrupper innan anställning kan bli aktuell.
Uddevalla – en plats för hela livet Välkommen att bli en del av vår växande kommun - och att tillsammans med oss arbeta för att ge våra kommuninvånare ännu bättre service. Vi erbjuder en attraktiv arbetsplats som ger dig stora möjligheter att utvecklas i din yrkesroll. Vårt mål är att alla ska kunna trivas och växa - under ett helt yrkesliv. Vi vill också utvecklas som arbetsgivare och arbetar aktivt för att på bästa sätt ta till vara på din kunskap och ditt engagemang. Vi uppskattar och uppmuntrar till medskapande från alla. Uddevalla kommun är en vacker plats vid havet i hjärtat av Bohuslän. Vi tror på ett öppet och positivt samspel mellan kommun, utbildning, näringsliv och kultur. Vi hoppas att du kommer att trivas hos oss! Om arbetsplatsen Uddevalla vuxenutbildning erbjuder gymnasial utbildning inom Vård- och Omsorg med varierande studieupplägg så som helfart på dagtid samt på distans. Vi erbjuder även yrkeshögskoleutbildningen Stödpedagog inom habilitering. Vi genomför också ett antal uppdragsutbildningar inom Vård- och omsorg. Denna tjänst avser lärare inom gymnasial Vård- och omsorgsutbildning. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifter Som yrkeslärare på Vård- och omsorgsutbildningarna kommer du att undervisa vuxenstuderande på gymnasial nivå. Utöver undervisning innefattar dina arbetsuppgifter även att tillsammans med arbetslaget organisera och systematiskt utveckla våra utbildningar, uppföljning av elever och kontakt med arbetslivet. Vi har en stor bredd på våra vårdutbildningar och det kan bli aktuellt med del av undervisning inom olika arbetslag och upplägg. Vi är en flexibel verksamhet som lägger stor vikt vid individen och dennes behov. Vem söker vi Vem söker vi Du har pedagogisk erfarenhet och har avslutad eller pågående lärarutbildning. Du har en bred kompetens och är öppen för att undervisa i flertalet vårdkurser. Du är lösningsfokuserad och flexibel för att tillsammans med arbetslaget ge våra elever en utbildning med hög kvalitét. Vi fäster stor vikt vid de personliga egenskaper vi bedömer krävs för att fungera väl i yrket. Som person är du mogen och stabil. I din yrkesroll är du självgående, har god samarbetsförmåga och är mål- och resultatorienterad. Du tycker det är viktigt att skapa goda relationer med elever och kollegor. Du är flexibel, strukturerad och har förmåga att se till helheten. Kvalifikationer Du har yrkeslärarexamen mot vård och omsorg. Meriterande är erfarenhet av att undervisa i psykiatri. Övrigt För tjänster där lärarlegitimation/examensbevis/studieintyg krävs ska detta lämnas in före anställning. Anställning sker under förutsättning att erforderliga beslut fattas. För tjänster där arbetet innebär direkt och regelbunden kontakt med barn och ungdomar, samt för verksamhet inom LSS, vård- och omsorg, hälso-och sjukvård, psykiatrisk vård och missbruksvård, ska giltigt utdrag ur polisens belastningsregister visas upp alternativt lämnas in före anställning. Tänk på att det kan ta tid att få utdraget så beställ det i god tid för att rekryteringsprocessen inte ska fördröjas. När du söker ett jobb hos oss sparas din ansökan. Det beror på att vi är en offentlig verksamhet. Din ansökan blir en allmän handling när vi har mottagit den. Det innebär att ansökningshandlingar och information om vem som sökt en tjänst kan begäras ut av den som vill. Om du har skyddad identitet ska du inte göra din ansökan digitalt utan kontakta den som står som kontaktperson i annonsen. För dig som inte är medborgare inom EU/EES-området krävs arbetstillstånd, detta gäller inte dig som har permanent uppehållstillstånd. Arbetstillståndet ska uppvisas vid intervjutillfället. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Vi söker en kreativ och driven marknadsansvarig som vill ta över stafettpinnen och fortsätta utveckla vår marknadsföring! Tjänsten är på 100%. Om du har ett öga för design och en förmåga att hantera allt från hemsidor, sociala medier till försäljning då kan det här vara rätt roll för dig. Om oss: Detaljtryck.se specialiserar sig på högkvalitativa trycksaker, främst för företag men även privatpersoner. Vi erbjuder allt från profilprodukter och beachflaggor till folierade bilar och specialdesignade trycklösningar. Med fokus på kvalitet, snabb leverans och personlig service hjälper vi våra kunder att förverkliga sina tryckprojekt och stärka sina varumärken. Om rollen: Som marknadsansvarig har du både strategiskt och operativt ansvar. Några av uppgifterna inkluderar: • Hantera, utveckla och uppdatera våra hemsidor/webshop: säkerställa att informationen är aktuell och visuellt tilltalande. • Driva våra sociala medier: skapa engagerande innehåll och kampanjer för att nå ut till våra kunder. • Skapa grafiskt material: designa trycksaker, annonser och digitalt innehåll. • Ansvara för marknadsföringsinsatser: från strategi till utförande. • Grafisk design och kontakt med tryckerier: skapa tryckfärdigt material av hög kvalitet och ha kontakt med underleverantörer och våra projektledare. • Driva och utveckla försäljningen ihop med övriga teamet. Vi tror att du har: • Erfarenhet av att arbeta med grafisk design i Adobe-programmen Photoshop, InDesign, Illustrator. • Erfarenhet av att arbeta med digital marknadsföring. • Vana av att skapa tryckfärdigt material och samarbeta med tryckerier. • Kunskap inom webbpublicering och sociala medier. • En kreativ ådra och ett öga för detaljer. • Ett självständigt driv. Du gillar att ta egna initiativ och få saker gjorda. Bonus om du har: • En förståelse för SEO och SEM. • Kan skapa och redigera videoinnehåll. • Är en inre entreprenör och tycker verksamhetsutveckling är spännande. Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan och låt oss ta ett snack! Vi håller intervjuer löpande och letar efter någon som kan starta snart, så sök snabbt. Sicka ditt CV till [email protected] och ange referens marknadsansvarig.
Är du en erfaren kyltekniker som är intresserade av något nytt? Vill du arbeta på ett tryggt och stabilt bolag? Då vill vi höra mer om dig, ansök idag! I rollen som kyltekniker kommer du variera mellan installationsuppgifter i projekt eller service och underhåll. Vi har en stor bredd i vår kundkrets med livsmedelsbutiker, industrier, kommersiella fastigheter, fartyg, isbanor samt storkökskyla. Vi arbetar endast med kommersiell kyla och inte mot den privata marknaden. Tjänsten erbjuder stor kompetensbreddning och möjligheter då ni själva efter inlärningsperiod kan välja inriktning i yrket, mot installation eller service och underhåll. Vid intresse finns även möjligheten att jobba med båda grenarna. Du kommer att jobba självständigt och ha stor frihet att lägga upp din arbetsdag själv. Vi har alltid nära till support via våra kompetenta och hjälpsamma service- och projektledare. Här behöver du aldrig känna dig ensam, det finns alltid någon att fråga. Du blir en viktig del av teamet och representerar företaget ute hos kunden. Vi värderar flexibilitet och att våra medarbetare ska trivas och därför har du själv möjlighet att välja om du vill utgå hemifrån eller från vårt kontor i Uddevalla. Vårt arbetsområde är Uddevalla med 10 - 15 mils omkrets. Vi erbjuder bra villkor för dig som vill ha ett fritt arbete utan stress. Vi ser oss som ett lag som presterar bäst tillsammans. Vi tar vara på varandras styrkor och accepterar våra olikheter. Samarbete mellan teknikslag och orter är en förutsättning och en styrka för oss. För att hålla en utveckling som sticker ut bland våra konkurrenter har vi t ex en egen lärare i kedjan, som vi ingår i, som säkerställer hög kompetens och ständig närvaro i moderna kylteknik. Vi är kollektivanslutna och följer teknikinstallationsavtalet. Kvalifikationer 3-5 års erfarenhet som självgående kyltekniker med kylcertifikat 1. Erfarenhet inom Co2 kylteknik. Goda el- och styr/regler kunskaper. Stor vana att arbeta självständigt och i team. Språkkunskaper i svenska och engelska. B-körkort. Datakunskap i PC-miljö. Din personlighet Du är drivande, engagerad, affärsmässig och har rätt inställning till ditt jobb och kundrelationer. Du är nytänkande, kreativ och har ett genuint tekniskt intresse. Du trivs i en lärande organisation och delar gärna och generöst med dig av dina kunskaper och misstag. Du är bekväm i rollen som representant för Dahlmans Kylteknik.
Om arbetsgivaren Götene Kyltransporter AB och dess ägare Frigoscandia AB driver ett temperaturkontrollerat logistiskt nätverk där vi lagrar och distribuerar livsmedel på ett hållbart och kvalitetssäkert sätt. Genom våra fordon, lager och terminaler hanterar vi livsmedel från -23 grader till +18 beroende på vilket behov och krav som ställs. Att vara expert på temperaturer är en naturlig del av vårt företags dna. Vår tydliga ambition framåt är att erbjuda våra kunder smarta logistiktjänster, enkla att hantera, allt i takt med den teknikutveckling som nu möjliggörs i vår bransch. Förutom lager och distribution i Norden och Europa, erbjuder vi olika typer av tjänster som infrysning, upptining eller förberedande butiksexponering. Arbetsbeskrivning Götene Kyltransporter AB söker lastbilschaufförer med utgångs ort Götene. Är du redo för ett omväxlande arbete med både distribution, fjärrtransport och terminalarbete? Tjänsterna är schemalagda och vissa innefattar natt samt helgarbete. Vi söker dig som är stresstålig, självgående, social och serviceinriktad. Vi utgår från att du är ordningsam med arbetsredskap och frakthandlingar och diverse saker som ingår i tjänsten. Det är meriterande om du har vana att köra med släp. Götene Kyltransporter AB har en modern och välskött fordonspark. Stora delar av trafiken är linjetrafik, dvs. lastas och lossas på omlastningscentraler och som sedan distribueras lokalt av oss själva samt andra företag. Vi trafikerar områden som Skåne, Mälardalen, Västergötland, Småland, Östergötland. Kvalifikationer · CE-körkort. · Digitalt förarkort. · Giltigt YKB. · Truckkort. · Backa med släp Meriterande · Kört kyl- och frystransporter Vem söker vi? Vi söker dig som värnar om våra kunder och tar väl hand om både fordon och livsmedlet. Vi förväntar oss att du med hög service levererar med noggrannhet och kvalité. I jobben hos oss förekommer det en del aktiva moment. Vi ser gärna att du trivs med att få vara igång, träffa kunder och se olika områden av Stockholm. Ansökan Är du rätt person för tjänsten? Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Tillträdesdag för tjänsterna sker enligt överenskommelse. Företaget erbjuder till sin personal flera olika personalförmåner. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig!
NU-sjukvården är en del av Västra Götalandsregionen och är ett av Sveriges större länssjukhus. Vi finns på NÄL (Norra Älvsborgs Länssjukhus) i Trollhättan och Uddevalla sjukhus. Sjukhusets upptagningsområde omfattar 280 000 invånare. Tillsammans är vi cirka 5 000 medarbetare som varje dag arbetar för att ge god och säker specialistsjukvård. Vi finns på västkusten och vårt område erbjuder en varierad natur med både hav, berg, skog och sjö. Vuxenpsykiatriska öppenvårdsmottagningen i Uddevalla Vi har behov av att rekrytera en kurator och medarbetare till vår mottagning. Vår ambition är att erbjuda och skapa förutsättningar för stimulerande, spännande och intressant arbete med goda utvecklingsmöjligheter. Psykiatriska öppenvårdsmottagningen ses som basen i den specialistpsykiatriska verksamheten där målet är att, så långt som möjligt, utreda, diagnostisera, behandla och rehabilitera i patientens närmiljö. Målgruppen är i första hand personer som har behov av psykiatrisk specialistvård för exempelvis ångesttillstånd, samsjuklighet d v s psykisk störning/sjukdom med samtidigt missbruk/beroende samt utredning och behandling av ADHD. Vi bedriver även behandling utifrån LARO. Du kommer till en verksamhet med väl inarbetade kollegor och en god arbetsgemenskap. Vi är uppdelade i team bestående av läkare psykologer, kuratorer, sjuksköterskor, arbetsterapeut, psykoterapeut och sekreterare. Arbetsuppgifter Kvalificerat psykosocialt utredningsarbete. Bedömnings- och behandlingsarbete med individ, familj, nätverk och samverkan med andra vårdgivare/myndigheter. Arbetet är såväl planerat som oplanerat, enskilt och i grupp. Kvalifikationer Du är utbildad socionom, vi ser gärna att du har gått grundläggande utbildning i KBT ”steg 1”. Tidigare erfarenhet inom specialistpsykiatri och att leda grupper är också meriterande. Du är strukturerad, tydlig, ordningsam och flexibel samt har en vilja att arbeta och ingå i ett team. Vi värdesätter egenskaper såsom god social kompetens där humor, framåtanda och positivt tänkande är en klar merit. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet och egenskaper såsom samarbetsförmåga samt förmåga att arbeta självständigt. Meriterande är om du är legitimerad hälso och sjukvårdskurator eller om du blir behörig för en sådan legitimation under övergångsperioden. Övrigt Intervjuer sker fortlöpande under ansökningstiden, skicka gärna in din ansökan redan idag! Välkommen med din ansökan! Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion. Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Övergripande uppdragsbeskrivning: Uppdraget gäller arbete på en barnmorskemottagning belägen i centrala Stockholm. Mottagningen delar lokaler med ultraljuds- och gynekologverksamhet och består av ett team med erfarna barnmorskor. Kravprofil: Legitimerad barnmorska med förskrivningsrätt Erfarenhet från arbete inom mödravård Arbetsuppgifter: Sedvanligt arbete på barnmorskemottagning, inkluderande: Inskrivningar och uppföljningar av gravida Preventivmedelsrådgivning Arbetstider: Måndag till fredag, kl. 08:00–16:30
Varje år fattar Försäkringskassan cirka 20 miljoner beslut som påverkar människors liv och hela samhället. Vi betalar ut cirka 250 miljarder kronor varje år. Det är allas skattepengar vi har hand om. Det är ett stort ansvar. Därför sätter vi oss in i varje ärende, följer lagar och regler, informerar och vägleder, bryr oss och visar omtanke. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Välkommen till Försäkringskassan. Vi söker nu ett antal medarbetare till Funktionsnedsättning inriktning Sjuk- och aktivitetsersättning i område Väst, med placering i Göteborg, Uddevalla, Borås, Trollhättan, Skövde eller Halmstad. Kvalitetssäkring, beslut och kommunikation Som beslutfattare beslutar du om ersättning inom förmånerna Sjuk- och aktivitetsersättning. De som utreder individärendena inom den aktuella förmånen lämnar förslag till beslut som du kvalitetssäkrar. Besluten har stor betydelse för medborgarnas trygghet och försörjning. Därför säkerställer du att beslutet du fattar är rättssäkert och begripligt för den försäkrade. I din roll bidrar du till att ge individen förutsättningar att känna kontroll och trygghet i sina kontakter med Försäkringskassan. Kontakten sker i telefon och skriftligt. Som beslutsfattare hanterar du sekretessbelagda uppgifter vilket ställer högre krav på rätt hantering. Därför är det viktigt att du har högt säkerhetsmedvetande. Du håller dig uppdaterad om aktuellt rättsläge och samarbetar med, förutom de som utreder individärenden, specialister och försäkringsmedicinska rådgivare med flera. Du bidrar aktivt till att utredare har rätt kompetens att möta medborgarnas behov. Vi söker dig som • har högskoleexamen eller erfarenheter och kvalifikationer som kan prövas likvärdiga • agerar på eget initiativ och tar ansvar för att nå goda resultat • kan förstå och analysera komplexa frågor • samarbetar effektivt med andra för att nå gemensamma mål • har god kommunikativ förmåga, i både tal och skrift • har arbetat på en myndighet med kvalificerade utredningar och fattat beslut som påverkat individer. Det är meriterande om du • har specialistkompetens och sakkunskap inom de aktuella förmånerna • har god erfarenhet av effektiv handläggning med hög kvalitet • har goda kunskaper inom förvaltningsrätt • har goda kunskaper om hur man professionellt möter människor i svåra livssituationer Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrigt Ett antal tjänster, tillsvidare, heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan bli aktuellt. I enlighet med Försäkringskassans riktlinje för säkerhet genomförs bakgrundskontroller i denna rekrytering. Möjlighet till distansarbete finns om arbetet tillåter. Placeringsorter: Göteborg, Uddevalla, Borås, Trollhättan, Skövde eller Halmstad. Intervjuer kommer att ske v. 28 via Skype. Vill du veta mer om Försäkringskassan som arbetsgivare? Besök fk.se/jobbahososs Kontaktpersoner Chef: V. 25: Andreas Pettersson, 010-119 66 97, v. 26-27: Trudie Kvarnström, 010-119 77 47 (för frågor om tjänsten). HR-specialist: Mia Hjelmnér, [email protected], 010-114 08 92 (för frågor om rekryteringsprocessen). ST: Fatima Gassama Oom, 010-111 39 23, Susanne Ottosson 010-119 27 84, Saco-S: Linda Eriksson Kartal, 010-112 02 00, Tony Engelbrechtsen, 010-113 08 99, Seko: Eliza Grundström 010-115 34 02. Ansökan Välkommen med din ansökan senast den 30 juni. Ladda upp dina examensbevis, betyg och intyg i samband med din ansökan. Har du skyddade personuppgifter eller ingen tillgång till bank-id ringer du den HR-specialist som finns namngiven i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan. Vi ska i allt vi gör, agera med utgångspunkt i principen om alla människors lika värde, rättssäkerhet och med god service till medborgarna.
NU-sjukvården är en del av Västra Götalandsregionen och är ett av Sveriges större länssjukhus. Vi finns på NÄL (Norra Älvsborgs Länssjukhus) i Trollhättan och Uddevalla sjukhus. Sjukhusets upptagningsområde omfattar 280 000 invånare. Tillsammans är vi cirka 5 000 medarbetare som varje dag arbetar för att ge god och säker specialistsjukvård. Vi finns på västkusten och vårt område erbjuder en varierad natur med både hav, berg, skog och sjö. Arbetsuppgifter Som Vårdenhetschef har du det övergripande ansvaret för verksamhet, ekonomi och personal inom enheten. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att planera, utveckla och följa upp verksamheten, samt att ansvara för budget, arbetsmiljö och personalfrågor. Till ditt chefsansvar hör även enheten Traumateam, som servar hela verksamheten. Båda dessa enheter är en del av ett av de tio chefsområdena inom Sektion 2. Vuxenpsykiatrin i NU-sjukvården är indelad i fyra sektioner som har ett tätt samarbete mellan varandra. Här finns ett stort nätverk av erfarna chefskollegor med stort engagemang och drivkraft. Ett gott samarbete med VEÖL (Vårdenhetsöverläkare) är en förutsättning för att mottagningens verksamhet ska fungera väl. Som enhetschef är du underställd sektionschefen och ingår i ledningsgrupp för sektion 2. Du behöver ha förmågan att se enheten som en del av sektionen, vuxenpsykiatrin och NU-sjukvården i sin helhet, för att kunna optimera användningen av de gemensamma resurserna. Du rapporterar till sektionschefen och ingår i ledningsgruppen för sektion 2. Rollen innebär även deltagande i arbetsgrupper baserat på intresse och kompetens, både internt inom sektionen och i samverkan med chefer och medarbetare inom vuxenpsykiatrin och ibland även förvaltningsövergripande. En viktig del av tjänsten är det utåtriktade arbetet där du representerar vuxenpsykiatrin i olika lokala samverkansform och arbetar aktivt med att utveckla lokala samverkansplaner. Kvalifikationer Du har en högskoleutbildning inom ett relevant område för tjänsten. Du har både god förmåga att arbeta självständigt och att samarbeta med andra. Erfarenhet av psykiatri är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Övrigt Intervjuer sker löpande under ansökningstid. Vid tillsättning av tjänst inom psykiatrin begär vi alltid utdrag ur misstanke- och belastningsregistret. Denna förfrågan sköts av arbetsgivaren. Tjänsten kan komma att placeras i säkerhetsklass. Det innebär att säkerhetsprövning och registerkontroll kan komma att genomföras i enlighet med bestämmelser i säkerhetsskyddslagen före anställning. Varmt välkommen med din ansökan! Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion. Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Välj ett jobb för att visa detaljer