Timvikarie som personlig assistent till sportintresserad kille

NyKraft är ett privatägt företag inom LSS som bedriver personlig assistans i Halland. Företaget etablerades 2012 med kontor i Falkenberg. NyKraft värdesätter trygghet och det personliga mötet, av den anledningen finns mestadels av våra kunder och medarbetare i Falkenberg. Målet är att erbjuda en personligare personlig assistans. Som kund hos NyKraft erbjuds man en individuell assistans som tillsammans med kunden är utformad efter dennes behov. Kunden är delaktig i rekrytering och i det slutgiltiga valet av assistenter. Vi är anslutna till Fremia och har kollektivavtal. Om tjänsten: Vi söker nu sommarvikarier till en sportintresserad 27-årig kille bosatt söder om Varberg. För den som vill finns möjlighet till omgående start och möjlighet till fortsatt arbete efter sommaren. Vi söker killar som är mellan 25-35 år med stor social kompetens som gillar när det är högt i tak och gärna har en skämtsam relation med din kund och dina kollegor. Vi kan inte garantera några fasta arbetstider, jobbet passar därför bra till dig som redan har annan sysselsättning som vill dryga ut med mer arbete vid behov. Beskrivning av tjänsten: Att arbeta som personlig assistent är omväxlande och kan variera mycket från dag till dag. Det innebär även att ha ett meningsfullt arbete där du hjälper en annan medmänniska med de saker i vardagen som många tar för givet. Detta kan exempelvis vara att klä sig själv, laga mat, ta en promenad eller andra saker som är primära för att överhuvudtaget få vardagen att fungera. Som personlig assistent behöver du ha empati och respekt för den du arbetar för. Yrket ställer höga krav på flexibilitet, ansvarstagande och engagemang. Din förmåga att arbeta utifrån kundens fokus och önskemål är avgörande för din lämplighet som personlig assistent. Då det finns ett stort omsorgsbehov ser vi gärna att man har erfarenhet av detta men det är inget krav så länge man känner sig trygg med sådana situationer då en anställnings inleds med bredvidgång i kombination med utbildning för delegerade uppgifter. Det är meriterande om du har ett sportintresse då det är vanligt förekommande att man kollar på bland annat hockey, fotboll, MMA och andra sporter tillsammans med brukaren. Kvalifikationer: Krav: Är lugn och tydlig i ditt förhållningssätt och kommunikation Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift då det ingår att få och ge instruktioner om kundens omvårdnad B-körkort Meriterande: Erfarenhet av arbete som personlig assistent Erfarenhet av vård och omsorgsarbete

30 april 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Personlig assistent till 8-årig kille utanför Ullared

Om jobbet NyKraft är ett privatägt företag som bedriver personlig assistans och servicetjänster i Halland. NyKraft värdesätter trygghet och det personliga mötet. Målet är att erbjuda en personligare personlig assistans. Som kund hos NyKraft erbjuds man en individuell assistans som tillsammans med kunden är utformad efter dennes behov. Kunden är delaktig i rekrytering och i det slutgiltiga valet av assistenter. Om tjänsten: Vi söker nu en personlig assistent till en 8-årig kille bosatt utanför Ullared. Arbetstider: 08.00-16.00 (vardagar) Sysselsättningsgrad: 100% Start: 24/6 eller enligt överenskommelse. Som assistent ingår det att vara kunden behjälplig i alla vardagssysslor, hjälpa till med hygien och omvårdnad. Du behöver vara lugn, flexibel, positiv och ha lätt för att anpassa dig efter en annan persons behov. Vi söker dig som har erfarenhet av arbete med barn, speciellt meriterande om du har erfarenhet av barn med särskilda behov. Viktigt att vara fysiskt aktiv och ha barnasinnet kvar och gilla när det är högt tempo och bus. Beskrivning av tjänsten: Kunden är en aktiv 8-åring som gärna är utomhus. Han har en väldigt begränsad kommunikation men använder sig av vissa tecken som man med personkännedom lär sig förstå vad det betyder. Han bor hemma och man jobbar i familjens hem alternativ är ute på utflykter. Det finns på gården en stor hund samt hästar så det är viktigt att man inte är rädd och en klar fördel om man har erfarenhet av hästar/ridning då vår kund har en ponny som han gärna rider på. Kvalifikationer: Krav: Är lugn och tydlig i ditt förhållningssätt och kommunikation Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift då det ingår att få och ge instruktioner om kundens omvårdnad B-körkort Erfarenhet av barn Meriterande: Erfarenhet av arbete som personlig assistent Erfarenhet av arbete med barn (Ange Referens: B66)

30 april 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Jobba Med Solceller

Sök jobbet som säljare på Submit för att jobba med solceller! Pratar du flytande svenska & vill jobba med solceller? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba med solceller. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ∙ Driven & resultatorienterad

29 april 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
B2c & b2b fast lön + provision

Vi söker dig som är ansvarsfull, målmedveten och har disciplin. Vi erbjuder ett varierande arbete där ingen dag är den andra lik med grundlön på 24500:- vid heltid och ett provisionssystem utan tak. Du som säljare får konstant vidareutbildning, daglig feedback och motiverande tävlingar, kurser och resor. För körning med egen bil har du ersättning via ett kostnadsavdrag och arbetar i en 4-5 mils radie. Egen bil och körkort är ett krav. Du skall mot den privata marknaden åka ut på förbokade kundmöten via våran bokningsavdelning och presentera våra produkter face2face med kunder. Du kommer även i början jobba mot mindre företag där du själv bokar besöket och genomför presentationen. Vi söker säljare för att ställa om rengöringsprocessen från handkraft och kemikalier till maskinkraft med 8-10 bars tryck med torr ånga. Vi är återförsäljare av systemet Thermostar för b2c och Mediclean för b2b. Detta är ett green cleaning concept för att öka renligheten, effektivisera arbetet, spara tid och pengar då våra kunder kan hålla rent med endast vatten och hög temperatur och därmed slipper förbrukningsmaterial och kemi. Vi expanderar även med nya samarbetspartners och återförsäljare. Så vill du bli en del av vårat växande team och veta mer om framtidens sätt för hållbar rengöring så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag.

29 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Assisterande hotellchef

Ta nästa steg i hotellkarriären! Nu har vi en spännande roll med rätt mix av gästkontakt och beslutsfattande på operativ och strategisk nivå. Allt för att skapa en ännu bättre gästupplevelse för framtiden – och en chans för dig att växa. OM TJÄNSTEN Som assisterande hotellchef blir du en nyckelperson i den dagliga driften och ett viktig stöd för våra avdelningschefer. Cirka 20-40% av tjänsten är rena driftpass för att få en djup förståelse för gästupplevelsen och ekonomisk effektivitet. Rollen kommer även innefatta: ✓ Aktivt stödja avdelningschefer i dagligt arbete och bidra till en effektiv drift. ✓ Assistera avdelningschefer i planering av schema, personalhantering och rekrytering. ✓ Ta ansvar och ägandeskap för att driva våra ambitiösa mål enligt Vision 10.0 framåt. ✓ Övergripande ansvar för driften i avdelningarna Reception/Bokning, Sinnenas Spa, Lokalvård, Uteanläggning och Vinturism med fokus på gästnöjdhet, personaltrivsel och ekonomisk effektivitet. ✓ Ledarskap genom förändringar och förmåga att leda professionellt och strukturerat. ✓ Kommunikation av siffror och statistik till ledning, avdelningschefer och övrig personal. ✓ Kontinuerligt fokusera på gästnöjdhet och hållbarhet i beslutsfattandet. OM DIG Vi letar efter dig som har några års erfarenhet av hotell, service och värdskap. Troligtvis är du också en trevlig och ödmjuk person som nu vill ta nästa karriärkliv! ✓ Har en flexibel livsstil som möjliggör arbete på helger och ibland kvällar. ✓ Trivs med en händelserik arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. ✓ Besitter starka prioriteringsförmågor och kan hantera stressiga situationer. ✓ Utstrålar ödmjukt ledarskap och kan hantera konflikter på ett konstruktivt sätt utan att vara känslostyrd. ✓ Har en trygg ledarstil även i situationer där du inte är expert. ✓ Besitter god förståelse för hur arbetskulturer formas och förändras samt har en empatisk förmåga att förstå olika perspektiv, både bland gäster och personal. ✓ Är duktig och effektiv gällande hantering av datorer och system. FAKTA Omfattning: 100% Anställningsform: Tillsvidare Start: Omgående Placeringsort: Ästad, Tvååker Under stora delar av året går det ingen lokaltrafik till Ästad. B-körkort och tillgång till bil är ett krav för tjänsten. OM ÄSTAD VINGÅRD Ästad Vingård är en av Sveriges största vingårdar med ekologisk vinodling och egen vinproduktion. I huvudsak odlas druvan Solaris med fokus på mousserande vin. På gården finns 82 rum för övernattande gäster samt Sinnenas Spa som inspirerats av de omgivande naturreservaten Åkulla bokskogar. I anslutning till Ästad Vingård ligger även Restaurang ÄNG med en stjärna i Guide Michelin. Ästad Vingård är ett familjeägt företag i tredje generationen och ligger strax utanför Varberg. Om några år kommer ett systerhotell att öppna strax utanför Malmö. SÖK TJÄNSTEN Sök tjänsten genom att fylla i formuläret via länken! Frågor? Kontakta Malin Svensson, HR-chef [email protected]

29 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Förundersökningsledare till bedrägerisektionen med placering i Halland

Är du redo för en större uppgift? Vi söker nu en Förundersökningsledare till vår utredningsgrupp i Halland. Hos oss kommer du tillsammans med engagerade och trevliga kollegor utvecklas och få erfarenheter för livet, samtidigt som ditt arbete bidrar till att öka tryggheten och minska brottsligheten i Sverige. Polisregion Väst består av Hallands län och Västra Götalands län. Verksamheten i regionen är organiserad i fem polisområden: Fyrbodal, Halland, Skaraborg, Storgöteborg och Älvsborg som tillsammans är indelade i 16 lokalpolisområden. Vidare finns det tre regionala enheter: operativa enheten, underrättelseenheten och utredningsenheten, ett regionkansli samt nationella avdelningar som finns representerade i regionen för att ge stöd till polisverksamheten. Bedrägerisektionen tillhör utredningsenheten i region Väst. Brottsfenomenet bedrägeri utvecklas och förändras i takt med utvecklingen i samhället. Därför är en stor uppgift för bedrägerisektionen att utveckla verksamheten för att möta nya förutsättningar. Bedrägerisektionen ansvarar för handläggningen av regionens inkomna bedrägeribrottsärenden. Sektionen är indelad i tretton grupper med nio grupper i Göteborg, en grupp i Halland, en grupp i Älvsborg, en grupp i Skaraborg och en grupp i Fyrbodal. Hallandsgruppen finns på två orter, Varberg och Halmstad, vilket gör att arbete kan ske på båda dessa orter. ARBETSUPPGIFTER I rollen som förundersökningsledare ansvarar du i huvudsak för att: • Utöva arbetsledning inom utredningsprocessen i samråd med gruppchef. • Fatta beslut i förundersökningar i enlighet med ditt förordnande/delegation. • Stödja och coacha utredarna. • Koordinera och skapa en helhetsbild över pågående utredningar. Du är delaktig i verksamhetens förändrings- och utvecklingsarbete och är en viktig del i att säkerställa att vår verksamhets bedrivs på ett effektivt och rättssäkert sätt. Du säkerställer ett gott samarbete och en god dialog med åklagare och andra enheter inom respektive utanför myndigheten. Då bedrägeribrott är en växande brottskategori identifierar du som förundersökningsledare trender och nya kategorier av brott, för att tillsammans med utredarna hitta passande arbetsmetoder för en framgångsrik utredning. KVALIFIKATIONER Detta är en möjlighet för dig som har: • Polisexamen enligt polisförordningen (2014:1104) eller annan eftergymnasial utbildning som arbetsgivaren bedömer relevant för funktionen ex ekonomisk eller juridisk utbildning. • Genomgått Polismyndighetens nationella förundersökningsutbildning (NFU) alternativt annan jämförbar utbildning som medför behörighet att leda förundersökningar. • I närtid och minst ett års dokumenterad erfarenhet av självständigt brottsutredande arbete. • Mycket goda kunskaper i det svenska och engelska språket, i både tal och skrift. • B-körkort för manuellt växlad bil Det är meriterande om du även har: • Dokumenterad erfarenhet av arbete i rollen som förundersökningsledare • Dokumenterad erfarenhet av arbetsledning, som arbetsgivaren bedömer som relevant. • Utredningsvana inom bedrägeribrott/ekonomisk brottslighet, eller annat område som arbetsgivaren bedömer som relevant. • Goda kunskaper i polismyndighetens centrala utredningssystem Personliga egenskaper: Vi söker dig som har ett genuint intresse för utredning av brottslighet. Uppdraget som förundersökningsledare ställer höga krav på eget ansvar och ett självgående arbetssätt. Arbetet kan vara mycket intensivt och kräver att du är flexibel med förmåga att snabbt strukturera, planera och prioritera. Du har en god förmåga att fatta beslut, en god samarbets- och kommunikationsförmåga. Vidare krävs det att du är lösningsinriktad. Du har förmåga att inta ett helhetsperspektiv och ta tillvara på medarbetarnas kunskap för att utveckla verksamheten. Du skall vara skicklig på att använda och förmedla din kunskap, lämna direktiv och visa ett gott omdöme även under tidspress. Du har ett starkt engagemang, är lyhörd och engagerar dig i medarbetardrivet förbättringsarbete. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper. ÖVRIGT Arbetsort: Varberg, alternativt Halmstad Arbetstid: Dagtid med flex Tillträde: Enligt överenskommelse Välkommen med din ansökan i form av CV och personligt brev senast den xx 2024. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Polismyndighetens webbplats. Har du skyddade personuppgifter, referenser eller liknande information som du själv bedömer som skyddsvärd rekommenderar vi dig att du skickar din ansökan uppmärkt med annonsens referensnummer via brev till adressen: Polismyndigheten, Registratorskontoret, 106 75 STOCKHOLM, eller kontakta ansvarig HR-konsult. Om du fortsätter din ansökan digitalt kommer din ansökan hanteras via Polisens rekryteringsstöd Visma Recruit. Om du vill komplettera din ansökan vänder du dig till ansvarig HR-konsult. En anställning hos Polismyndigheten kan komma att inledas med en provanställning om sex månader. Polismyndigheten är Sveriges största myndighet. Vi erbjuder dig en arbetsplats som stimulerar till mångfald, kreativitet och personlig utveckling. Läs gärna om våra förmåner som anställd hos polisen på: https://polisen.se/erbjudande Hos oss får du möjlighet att bidra till Polisens uppdrag - att öka tryggheten och minska brottsligheten i samhället. Vi bedriver vår verksamhet enligt vår värdegrund: engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare inom polisen agerar du för likabehandling. Det är en förutsättning för rättssäkerhet, rättstrygghet och för polisens legitimitet i samhället. Som företrädare för polisen respekterar du allas lika värde och skapar förtroende för polisen. Läs gärna mer om polisen och vår verksamhet på https://polisen.se Varmt välkommen med din ansökan! Vi undanber oss samtal från dig som vill sälja annons- och rekryteringstjänster.

29 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Sommar 100% Torup

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? Vi på Livsanda söker nu en personlig assistent som vill arbeta med en kille i 20-årsåldern.Han bor 1,5 mil utanför Torup med sin familj och deras hundar. I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten: Vår kund har Dravet syndrom som är en svårbehandlad epilepsi. Han är extremt infektionskänslig och en vanlig förkylning kan få honom att bli mycket sjuk. Det är därför önskvärt att du som hans assistent är vaccinerad mot säsongsinfluensan samt mot covid-19. Han är mycket social men tycker mest om att vara hemma tillsammans med sin familj och familjens hundar, vilket blir assistentens arbetsplats. Han har intresse för att spela musik och titta på sin Ipad, måla tavlor och titta på DVD-filmer. Han har även ett stort shoppingintresse. Som hans personliga assistent kommer du att få hjälpa till med allt som kan tänkas uppkomma i hans vardag så som påklädning och personlig omvårdnad. Du kommer att fungera som en förlängning av kundens armar och ben. Han sitter i rullstol och behöver hjälp vid förflyttning så du som hans assistent behöver vara i god fysisk form. Vidare ingår sondmatning, matning och viss läkemedelshantering. Du kommer att stimulera till aktivitet och bromsa i aktivitet om så behövs då han har låg tröskel för krampanfall och därtill bristande impulskontroll. Vår kund förstår allt man säger men har själv svårt att uttrycka sig i konventionellt tal. Han har egna ord och uttryck som han varvar med ”vanliga” ord så du behöver hjälpa och stötta vår kund med att föra hans talan. I rollen som hans personliga assistent kommer du huvudsakligen att: Vara kundens förlänga armar och ben samt föra hans talan Stötta honom i hans dagliga liv och följa med honom på aktiviteter utanför hemmet Hjälpa honom med de medicinska delarna Vem är du? Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Du trivs med tanken av att spendera mycket tid både med kunden och hans familj. Vi söker dig som är social och är van vid att ta ett stort ansvar. Du behärskar svenska språket väl då du kommer att föra vår kunds talan. Egenskaper som vi värdesätter hos dig är: tålamod och uthållighet, du är bra på att motivera vår kund och är flexibel. Du behöver vara i god och stark fysisk form då du kommer genomföra förflyttningar. För denna tjänst krävs det att du har: - Goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift - B-körkort - God och stark fysik Det är meriterande om du har: - Vårdutbildning eller liknande erfarenhet av tidigare arbete är meriterande men ej ett krav. Du kommer under inskolningen få lära dig de medicinska delar som krävs. Dvs sond och viss läkemedelshantering samt blodsockerkontroll. Personlig lämplighet väger dock tyngst. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Tjänsten är en heltidstjänst under sommaren, mellan veckorna 25,27,29, 31 och 32. Passen är förlagda mån-fre mellan kl.8-16. Välkommen med din ansökan! Vilka är Livsanda Care AB? Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe.

29 april 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Socionom till skolsocialt team

I Varbergs kommun är vi cirka 5 000 medarbetare som delar en och samma verksamhetsidé: Vi ska förenkla människors vardag och inspirera dem att uppnå sina drömmar. Detta gör vi på väldigt många olika sätt, det finns mer än 135 olika yrken i vår breda verksamhet. Varberg växer och behoven av kommunens tjänster både ökar och förändras, därför behöver vi din kompetens. Vill du växa med oss? Socialförvaltningen erbjuder ett självständigt och omväxlande arbete inom vård och omsorg där du kan arbeta på varierande tider. Arbetar du med vård och omsorg i Varbergs kommun så är du i en organisation där vi sätter människors behov av hjälp i centrum. Det handlar också om att bemöta alla med respekt. Kvalitet inom socialt arbete betyder att vi levererar omsorg och service som motsvarar den enskildes behov. Vi arbetar utifrån ett rehabiliterande synsätt där vi i alla led fokuserar på de resurser och den vitalitet som finns hos varje människa. ARBETSUPPGIFTER Vill du vara en del i omställningen till den nya socialtjänstlagen? Vi vill vara redo för det nya och med det främjande arbetet i fokus utvecklar vi nu våra tidiga och samordnade insatser. En del i detta är att starta upp ett skolsocialt team och ett uppsökande team riktat mot ungdomar. Denna annons riktar sig mot det skolsociala teamet med uppdraget att bidra till goda förutsättningar för att alla barn ska trivas och lyckas i skolan. Genom att vara en del av skolsociala team stärker socialtjänsten det lagstadgade ansvaret att arbeta förebyggande för att förhindra att barn och unga far illa och får förutsättningar att i ett tidigt skede arbeta tillitsskapande och främjande. Målet är att genom ett teambaserat arbete kunna stärka barns närvaro, måluppfyllelse och trygghet i skolan I Varberg startar socialförvaltningen tillsammans med förskole- och grundskoleförvaltningen upp arbetet med en pilot riktad mot tre av kommunens F-9 skolor. Till detta söker vi nu två nya socialtjänstmedarbetare som tillsammans med utsedd personal från skolan ska arbeta operativt i främst skolmiljö med fokus på såväl system och grupper som individuella barn. Arbetet ska vara tidigt inriktat och bedrivas nära barnen och deras vårdnadshavare och nätverk, samt även nära skolpersonal, elevhälsa, socialtjänst och andra aktörer. Uppdraget kommer även innefatta att vara med och bidra till utvecklingen av formerna för skolsociala team i Varberg. Tjänsterna tillhör avdelningen för individ och familj, men exakt placering är ännu inte fastställt. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är socionom, eller har utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Du behöver ha erfarenhet av familjearbete och ett extra driv för barn i skolmiljö. Det är meriterande om du även har erfarenhet av myndighetsutövning gällande barn och unga. Det är viktigt att du är en uthållig lagspelare som är trygg i din yrkesroll och bidrar med såväl dina delar som tar ansvar för teamets uppdrag i en helhet. Att se nödvändigheten av och tycka det är roligt att samarbeta och samverka är ett krav. Du behöver också ha en god förmåga att skapa förtroendefulla relationer och ha en helhetssyn där du sätter dig in i och har förståelse för andras perspektiv. Vi ser gärna att du även är intresserad av strukturerat utvecklings- och förbättringsarbete och känner dig trygg med att ta initiativ och vågar prova dig fram. ÖVRIGT Varbergs kommun har ett politiskt beslut om önskad sysselsättningsgrad. Detta innebär att den anställde har rätt att arbeta heltid eller önskad deltid. I denna annonsering har vi noggrant valt vilka annonsplatser vi vill annonsera i och undanber oss därför kontakt med annonsörer och bemanningsföretag.

29 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Mötesbokare Glasklart fönsterputs.

Om oss: Glasklart Fönsterputs är ett växande företag inom fönsterputsning som erbjuder högkvalitativa tjänster till privatpersoner. Vi strävar efter att skapa en ljusare och renare tillvaro för våra kunder. Arbetsbeskrivning: Vi söker nu efter en driven och engagerad telefonsäljare som kommer att vara ansvarig för att ringa ut till potentiella kunder och erbjuda våra tjänster. Ditt huvudsakliga ansvar kommer att vara att boka in fönsterputsningar hos privatpersoner. Kvalifikationer: - Tidigare erfarenhet av telefonsälj är meriterande men inte ett krav - Utmärkta kommunikationsförmågor och förmåga att skapa förtroendefulla relationer över telefon - Driven och självgående med förmåga att arbeta mot uppsatta mål och deadlines - Positiv inställning och förmåga att arbeta effektivt i en teammiljö Anställningsvillkor: - Plats: Varberg - Anställningsform: Heltid/Deltid - Lön: Fast lön plus provision Ansökan: Skicka din ansökan via e-post till [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomnar dig till vårt team! Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på: [email protected]

29 april 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Butiksmedarbetare

Arbetsbeskrivning Vi söker just nu butiksmedarbetare under sommaren. Är du ute efter ett givande jobb under sommaren, då har vi tjänsten för dig! Arbetet som butiksmedarbetare innebär ett varierande arbete med mycket kundkontakt. Vi ser gärna att du tidigare har erfarenhet av service, inom butik eller liknande tjänster. Tjänster är förlagd under sommaren, juli till augusti vilket ställer krav på att du är tillgänglig under denna period. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Ansvarsområden Bemöta kunder på ett professionellt sätt. Se till att det är ordning i butiken. Kvalifikationer Tillgänglig under perioden juli-augusti. Tidigare erfarenhet av service. Flytande svenska och engelska i tal och skift. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

29 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024