Vill du arbeta med spännande projekt inom försvarsindustrin? Då kan du vara den vi söker! Vi utökar nu vår avdelning för kommunikation, med fokus på IP- och radioteknik. Din roll som radioingenjör inom säker kommunikation Som ingenjör hos oss får du möjlighet att arbeta med en rad olika intressanta uppgifter, såsom provning och utvärdering av kommunikationssystem. Detta sker främst i laboratoriemiljö eller på plats hos vår kund inom Försvarsmakten. Du kan även arbeta med design och utveckling av testutrustning för både hård- och mjukvara. Du kommer att delta i projektens olika faser, inklusive kravspecificering, utvärdering, tester och verifiering. Vi erbjuder även teknisk expertkompetens, administrativt stöd och projektledning till våra kunder. Omfattningen av dessa uppgifter varierar beroende på projektets art och fas. Huvudfokus ligger på IP och radio, men kunskap inom närliggande områden som drift och underhåll, eller säkerhet, är meriterande. Du kan komma att arbeta med frågor inom radio- och satellitkommunikation, IP-kommunikation, vågutbredning eller antennteknik. Du kommer ingå i en grupp om cirka 20 personer som stöttar dig för att du ska få bästa möjliga förutsättningar. Större delen av arbetet utförs på vårt kontor i Växjö, men tjänsteresor är en naturlig del av jobbet. Resor sker mestadels inom Sverige, men internationella resor kan förekomma. Placeringsort: Växjö, men även något av våra andra kontor kan vara aktuella för rätt person. Vem är du? Vi söker dig med radiokompetens eller teknisk bakgrund inom området. Även andra ingenjörsområden är av intresse. Du bör vara en bit in i karriären. Erfarenhet av radiokommunikation, IP-kommunikation, test och verifiering eller arbete inom försvarsmakten/försvarsindustrin är meriterande. B-körkort är önskvärt men inget krav, då vissa tjänsteresor underlättas av bilkörning. Flytande svenska och engelska i tal och skrift är meriterande, eftersom arbetet ofta dokumenteras i rapportform och kan innebära kontakt med både nationella och internationella aktörer. Eftersom tjänsten omfattas av försvarssekretess krävs det att du genomgår och godkänns i en säkerhetsprövning med registerkontroll. Urval sker i Augusti. Vi ser fram emot din ansökan! KOM & GÖR SKILLNAD Vi tror att man gör ett bättre jobb om man kan fokusera på rätt saker, därför gör vi det lätt att kombinera jobbet med vardagen. Vi satsar på våra medarbetare, de utgör kärnan, hjärnan och hjärtat i vår verksamhet. Dessutom står vi på en stadig grund av högteknologi, forskning och anställningstrygghet med försvars- och säkerhetskoncernen Saab som ägare. För oss handlar det om hållbarhet - vi vill bli branschens mest hållbara företag; och för att vara ett hållbart företag i en hållbar framtid behöver vi investera i våra medarbetare. För oss är din återhämtning, dina utvecklingsmöjligheter och din trygghet lika viktigt som företagets framgång - utan våra medarbetare står vi stilla. Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss? Kolla in våra karriärsidor! Kontakt/Rekryterande chef: [email protected]
Varje dag avgörs hundratals mål och ärenden i domstolarna runt om i Sverige. Vår organisation består av medarbetare med olika kompetenser, där var och en är betydelsefull för att upprätthålla rättssäkerhet och hög kvalitet i alla led. Förvaltningsrätten i Växjö har ca 40 anställda. Organisationen består av domare, föredragande jurister och notarier, ett målkansli och en administrativ stab. I den dömande verksamheten är domstolen indelad i två specialiserade enheter som bl.a. hanterar målgrupperna skatt och offentlig upphandling respektive socialförsäkring och andra sociala mål. Förvaltningsrätten är en modern arbetsplats som sätter värde på att alla är delaktiga i hela verksamheten. Vi arbetar löpande med att utveckla organisationen så att den på bästa sätt stödjer medarbetarna. Förvaltningsrätten är samlokaliserad med tingsrätten. Växjö är en kommun i stark tillväxt som bl.a. har universitet och mycket goda allmänna kommunikationer med omvärlden. Om drygt ett år ska domstolen flytta in i nya lokaler. Arbetsuppgifter I din roll som föredragande jurist arbetar du med att bereda mål inför avgörande. Du arbetar med renodlade och kvalificerade juridiska arbetsuppgifter. Du gör rättsutredningar, föredrar mål, skriver förslag till beslut samt anteckningar vid muntliga förhandlingar. Du arbetar både självständigt och tillsammans med andra. Kvalifikationskrav Du ska ha juristexamen eller juris kandidatexamen. Du är notariemeriterad eller har väl vitsordad erfarenhet av juridiskt kvalificerat arbete på förvaltningsmyndighet. Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet från juridiskt kvalificerat arbete på exempelvis förvaltningsdomstol, myndighet eller advokatbyrå. Vi söker dig som är en skicklig jurist med mycket goda juridiska kunskaper och mycket god analytisk förmåga. Du har ett mycket gott omdöme, är resultatorienterad samt utför arbetet på ett noggrant och effektivt sätt. Du har en god samarbetsförmåga och uttrycker dig mycket väl i tal och skrift. Vi erbjuder dig Förvaltningsrätten är en arbetsgivare som tar ansvar och bryr sig om sina medarbetare. Våra medarbetare är vår viktigaste resurs. Vi erbjuder dig ett stimulerande och varierande arbete i en spännande miljö på en utvecklande arbetsplats. Vi erbjuder även medarbetare flera olika förmåner och villkor för ett hållbart arbetsliv, såsom goda möjligheter att arbeta hemifrån. Övrigt För att säkerställa en inkluderande och rättvis rekryteringsprocess tillämpar Sveriges Domstolar kompetensbaserad rekrytering. Vårt urval bygger på kandidaternas kompetenser och meriter. Vi lägger även stor vikt vid personlig lämplighet. För att bli aktuell för anställning krävs att du motsvarar högt ställda krav gällande omdöme, säkerhetsmedvetande och lämplighet. Det innebär att du står upp för demokratiska värderingar och den statliga värdegrund som styr Sveriges Domstolars verksamhet. Vi ställer krav på att du följer gällande lagar. Inför anställning kan det bli aktuellt med registerkontroller. Till din ansökan vill vi att du bifogar ditt examensbevis. Är du notariemeriterad ber vi dig också att bifoga ditt notariebetyg. Urval sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
I Region Kronoberg är vi 6500 personer som jobbar för kronobergarnas bästa – varje dag! Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur i länet. Vårt mål är att våra medarbetare ska trivas, växa i sin yrkesroll och kunna påverka sin arbetsvardag. Vi satsar på att bli södra Sveriges bästa ortopedklinik och vårt mål är att erbjuda våra kronobergare lättillgänglig, köfri ortopedisk vård med hög kvalitet. Vårdavdelning 19 är en ortopedisk avdelning med inriktning på akut ortopedi. Vi söker en sjuksköterska med stort engagemang som vill växa och utvecklas med oss. Vi erbjuder individuell introduktion och satsar på kompetensutveckling för alla medarbetare. Hos oss kommer du att få en intern ortopedisk utbildning. Vi erbjuder ett brett utbud av personalförmåner för dig som väljer att arbeta inom Region Kronoberg. Här är några av de förmånerna vi har att erbjuda: - Höjd OB -ersättning: Du som jobbar obekväma arbetstider får förhöjd OB- ersättning. Ob-ersättningen multipliceras med 1,5. - Höjt nattindex: Höjt nattindex för alla medarbetare som varvar dag- och nattarbete. En timmes nattarbete räknas som 1,4 arbetade timmar, vilket innebär att ett vanligt nattpass ger cirka 14 timmar. Detta ger luft i ditt schema och mer tid för återhämtning. - Föräldrapenningtillägg: Vi värdesätter din tid med familjen och erbjuder föräldrapenningtillägg under din föräldraledighet. - Utvecklingsmöjligheter: Vi erbjuder goda utvecklings- och karriärmöjligheter för alla medarbetare. Vi ger bland annat möjlighet till betald vidareutbildning för dig som vill bli specialistsjuksköterska. ARBETSUPPGIFTER Vår arbetsplats präglas av ett stor driv och engagemang för våra patienter. Eftersom vi har en positiv patientgrupp får vi snabbt ett synligt resultat av vårt arbete. Vi strävar efter att arbeta utifrån ett personcentrerat förhållningssätt, som innebär att vi utgår från patientens egna resurser, och erbjuder dem att aktivt delta i sin vårdprocess. Arbetet är omväxlande och självständigt, vilket ger dig bred erfarenhet i din roll som sjuksköterska. KVALIFIKATIONER Du är legitimerad sjuksköterska. Inkludera relevanta betyg, intyg och legitimation för den tjänst du söker. Ingen erfarenhet krävs. ÖVRIGT Rekrytering sker löpande under ansökningstiden. Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Informationen du anger kan komma att lämnas ut avseende regler för allmän handling enligt offentlighetsprincipen och dina uppgifter behandlas enligt Dataskyddsförordningen (GDPR). Kontakta ansvarig rekryterare hos Region Kronoberg vid skyddad identitet för vidare information om hur du ansöker och hantering av dina personuppgifter. Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.
Combitech i Växjö söker ett flertal nya kollegor. Stämmer orden utveckling, omväxling, team, teknikens framkant och stort eget ansvar in på dig, då har du kommit helt rätt. Att arbeta som installationstekniker med oss på Combitech, som är ett av Nordens ledande teknikbolag är omväxlande, fritt och utvecklande. Vad vi erbjuder På Combitech satsar vi på våra medarbetare, de utgör kärnan, hjärnan och hjärtat i vår verksamhet. Det gör vi bland annat genom att satsa på din kompetensutveckling, göra det lätt för dig att kombinera jobbet med vardagen och andra schysta förmåner. På Combitech är vi ca 2400 anställda, med Saab som ägare står vi på en stadig grund av högteknologi, forskning och anställningstrygghet. Vi arbetar med allt från att utveckla hållbara lösningar inom miljö och teknik till att stötta Sveriges totalförsvar. Vi erbjuder ovanligt stora möjligheter till flexibilitet och anpassning av uppdragen samtidigt som du får behålla frihet och variation i vardagen. Vi sätter våra medarbetare i fokus genom kompetensutveckling - oavsett om du är junior eller senior är det viktigt för oss att du utvecklas både personligt och professionellt. Vad rollen innebär Som installationstekniker erbjuds du ett omväxlande, fritt och roligt arbete. Du kommer att ingå i ett team med hög kompetens inom området. Basen för dina uppdrag är Växjö och med Sverige som arbetsplats och naturen som din granne. Teamet du ingår i arbetar med installationer i försvarets telenät, svenska kraftnät och andra försvarstekniska installationer - du kommer därför vara en viktig länk i försvarskedjan. Du ansvarar för transport och material och är Combitechs representant ute på fält. Du ges stor möjlighet att själv planera och genomföra dina installationsuppdrag. Vi arbetar med den senaste tekniken på olika anläggningar runt om i hela Sverige och vi genomför även utlandsprojekt. Detta innebär att resor ofta förekommer i tjänsten. Då våra tjänster innebär arbete som omfattas av försvarssekretess krävs det att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning med registerkontroll. Tjänsten kräver också att du godkänns i en läkarundersökning för "Arbete på hög höjd". Urval sker efter sista ansökningsdag på grund av sommarsemester. Vi ser fram emot din ansökan! Vad vi söker Vi söker dig som har intresse eller erfarenhet av el och teknik och som inte är rädd för höga höjder. Som person är du självorganiserad och en sann lagspelare på samma gång. Vi ser gärna att du är nyfiken, engagerad och har en vilja att lära dig nya saker. Du har möjlighet och gillar att resa flera dagar i veckan. B-körkort är ett krav för denna tjänst samt att du behärskar det svenska språket väl i både tal och skrift. Det är meriterande med goda kunskaper inom el/teleinstallationsområdet, telekom och fallskydd. Även erfarenhet av torn- och mastbyggnation samt tunga lyft med hjälp av vajerspel ses som meriterande för denna tjänst. Kontaktperson/rekryterande chef: Fredrik Olausson: +46 734462543
Vill du vara med och forma SIMAB:s framtid i Småland? Vi söker en engagerad och affärsdriven regionchef med erfarenhet av ledarskap och intresse för bygg, ventilation och sotning. Här får du möjlighet att kombinera strategiskt ansvar med daglig operativ närvaro – och göra verklig skillnad i ett växande företag med stark kultur och stolta medarbetare. Om jobbet SIMAB expanderar och vi söker nu en regionchef med placering i Växjö med omnejd. Du blir ansvarig för att leda och utveckla vår verksamhet i Småland där vi idag har platskontor i Växjö, Ljungby och Värnamo. Som regionchef har du fullt ansvar för personal, ekonomi, drift och affärsutveckling i din region – samt en viktig roll i vår ledningsgrupp. Tjänsten är en kombination av operativt och strategiskt arbete. Du hanterar den dagliga driften, koordinerar teamet som består av ventilationstekniker, ventilationsmontörer, injusterare, ventilationsrensare, sotare, brandskyddskontrollanter/tekniker samt administratör och följer upp ekonomin och driver SIMAB:s utveckling i regionen framåt. Du har täta kontakter med både kunder, kommunala uppdragsgivare och interna funktioner såsom VD, säljorganisationen, övriga regionchefer och HR. Vem är du? För att lyckas i rollen som regionchef hos SIMAB tror vi att du är en trygg och tydlig ledare med en naturlig förmåga att skapa struktur, bygga relationer och driva verksamheten framåt. Du är van att arbeta både operativt och strategiskt, och trivs i en dynamisk vardag där prioriteringar kan ändras snabbt. Du har dokumenterad erfarenhet av att leda team och är van att motivera, engagera och samordna personal i olika yrkesroller. Du har god ekonomisk förståelse, är affärsmässig och har ett starkt resultatfokus. Rollen kräver också att du är flexibel och lösningsorienterad. Formella krav: Har tidigare erfarenhet från en ledande roll med personal- och budgetansvar Har arbetat i en verksamhet med tjänsteförsäljning, gärna inom bygg, ventilation eller entreprenad Är van att fatta egna beslut och arbeta målinriktat mot tydliga resultat Har en god digital mognad och är en god kommunikatör i både tal och skrift. Har körkort Meriterande: Ledarskapsutbildning eller affärs-/marknadsutbildning Kunskaper om bygg-, ventilations- eller fastighetsbranschen Erfarenhet av upphandlingar eller arbete med kommunala kunder Vi erbjuder Hos SIMAB får du en nyckelroll i ett expansivt skede, med stora möjligheter att påverka. Du får arbeta i en kultur präglad av yrkesstolthet, jordnära värderingar och hög tillit. Vi har en positiv och välkomnande arbetsmiljö där det ska vara kul att jobba, både som chef och medarbetare. Ansökan Låter det här som ditt nästa steg? Skicka in din ansökan redan idag! I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Johanna Nygren. Vi tillämpar löpande urval. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Använd formuläret i annonsen. På grund av semestertider kan återkopplingen dröja fram till v. 35. För att vi ska få en tydligare bild av dig som kandidat vill vi gärna att du besvarar urvalsfrågorna frågor i samband med din ansökan. Det ersätter det personliga brevet.Vi uppskattar om du svarar med dina egna ord. AI är ett fantastiskt hjälpmedel i många sammanhang, men här vill vi få höra just dina tankar och din personliga röst. Om SIMAB SIMAB skapar en tryggare bostad och en renare inomhusluft hemma, på arbetet, i skolan och på fritiden till alla typer av fastighetsägare och bostadsrättsföreningar i södra Sverige. Detta genom att leverera varor och tjänster inom ventilation, sotning, brandskydd samt montering och försäljning av fläktar, hängrännor, plåt- och ventilationsdetaljer. Mission: SIMAB ska vara ett tryggt och inspirerande företag att vara anställd i, och ett riktigt roligt företag att arbeta i och göra affärer med. Vi tar alltid ansvar för utförda arbeten och uppfyller våra åtaganden. Våra anställda och kunder ska alltid känna att det går att lita på SIMAB. Vision: Med marknadens bästa tillgänglighet och högsta servicenivå gör vi det lätt för kunder att göra affärer med SIMAB och skapar långsiktiga kundrelationer. På SIMAB kan alla göra skillnad och påverka sin arbetssituation. SIMAB ska alltid vara det trygga valet för kunder och medarbetare. Sökord: regionchef, ventilation, bygg, sotning, växjö, ljungby, småland, värnamo, ledare, chef, ansvarig
Om tjänsten Vi söker dig som kan arbeta självständigt med CNC maskiner. Arbetstiden är förlagd på nattskiftet, introduktion sker på dagtid under ca en månad. Företaget finns beläget i Växjö. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Företaget bearbetar många olika detaljer, och serierna är ofta korta. Du hämtar program, byter verktyg, hittar nollan, testkör och mäter för att sedan köra i gång. Du kontrollerar och mäter första biten, avrapporterar sedan i affärssystem. Innan ordern är färdigbearbetad så förbereder du inför nästa körning. Vem är du? Du har en dokumenterad erfarenhet av CNC-bearbetning. Du är trygg med att arbeta självständigt, van att ta egna beslut inom de ramar som tillåts. Du känner en stolthet att leverera med kvalitét samt trivs med att arbeta nattskift. Vi ser gärna att du har: * CNC-utbildning * Truckkort Vi intervjuar löpande så välkommen med din ansökan redan idag. Frågor om tjänsten besvaras lämpligen på [email protected] Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.
Vi söker passionerade Baristor som vill leverera världens bästa kaffeupplevelse till världens bästa gäst! Som Barista på Espresso House får du vara med i en tempofylld miljö där den ena dagen inte är den andra lik. Givetvis blir du del av ett fantastiskt team där ni har kul bakom baren samtidigt som ni skapar lönsamhet. Din allra främsta uppgift är att erbjuda våra gäster en kaffeupplevelse som överträffar deras förväntan! Förutom hantering av kaffemaskin och kvarn består arbetet av kassaarbete, beredning av smörgåsar och sallader, diskplock samt andra vanligt förekommande arbetsuppgifter i café. Har du ingen Baristautbildning? Ingen fara! Vi utbildar alla våra nya medarbetare till baristor! För att börja jobba som Barista måste du vara myndig, är du minderårig, kan du i stället söka tjänsten som HOST. Arbetstiderna varierar mellan dagar, kvällar och helger. Vi söker dig som: • Är en glad och härlig person med en energi som smittar av sig till både gäster och kollegor samt brinner för att ge superservice! • Är tävlingsinriktad, initiativrik och drivs av försäljning • Känner stolthet för det varumärke du arbetar för och ser en framtid inom servicebranschen • Gillar att arbeta i ett högt tempo och att effektivisera arbetet • Älskar att ha kul på jobbet! Vad erbjuder vi dig? Espresso House är ledande inom branschen vilket betyder att du är en del av ett framgångsrikt företag med mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi satsar på våra medarbetare och det finns stora möjligheter att växa med oss! På Espresso House är utbildning viktigt och alla våra medarbetare får genomgå en introduktion till sin nya tjänst. Hos oss finns det flera olika möjligheter att jobba med mycket mer, du kan läsa mer om våra olika karriärsvägar på vår hemsida. Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Är du före detta militär som vill använda ditt kunnande i en annan kontext? På Combitech arbetar vi i flera spännande projekt med konfiguration och informationsförsörjning av digitala system för samband och ledningsstöd inom Försvarsmakten. Vi är arbetsgivaren för dig som vill bidra till ett bättre, säkrare och mer hållbart samhälle, och samtidigt växa både personligt och professionellt. Din roll som konsult inom Militär IT På Combitech arbetar vi i flera projekt där vi stöttar Försvarsmakten och FMV med konfiguration och informationsförsörjning av digitala system för samband och ledningsstöd, bland annat C2Stric och LSS Mark med ingående delsystem. Vi behöver nu nya medarbetare till flera olika roller vid våra kontor i Växjö, Skövde och Boden. Vi söker dig som har militär erfarenhet som exempelvis Teknisk officer, Sambandsofficer, STRIL-officer, Driftledare eller Tekniker inom Flygvapnet, Armén eller Marinen. Har du en annan militär erfarenhet men är intresserad av försvarets digitalisering - kontakta oss ändå med ett CV och personligt brev! Vem är du? Vi söker dig som har lätt för att samarbeta med såväl kunder som kollegor oavsett kompetens och bakgrund. Du uppfattas som lugn och ordningsam med god struktur och framförhållning. Du tar ansvar för dina uppgifter, ser värdet i en god kommunikation och är lyhörd för kunders behov. Slutligen är du nyfiken och har en vilja att lära, men delar också gärna med dig av dina egna kunskaper. Det är önskvärt att du har ett tekniskt intresse och en god teknisk förståelse, samt en förmåga att se mönster och förstå datastrukturer, såväl på detaljnivå som på övergripande nivå. Då tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess krävs det att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning med registerkontroll. Pga sommarsemester sker urval efter sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan. Kom & gör skillnad Vi tror att man gör ett bättre jobb om man kan fokusera på rätt saker, därför gör vi det lätt att kombinera jobbet med vardagen. Vi satsar på våra medarbetare, de utgör kärnan, hjärnan och hjärtat i vår verksamhet. Dessutom står vi på en stadig grund av högteknologi, forskning och anställningstrygghet med försvars- och säkerhetskoncernen Saab som ägare. För oss handlar det om hållbarhet - vi vill bli branschens mest hållbara företag; och för att vara ett hållbart företag i en hållbar framtid behöver vi investera i våra medarbetare. För oss är din återhämtning, dina utvecklingsmöjligheter och din trygghet lika viktigt som företagets framgång - utan våra medarbetare står vi stilla. Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss? Kolla in våra karriärsidor! Kontaktperson/rekryterande chef: [email protected] eller [email protected]
Nu söker vi en ny stjärna till vår GINBAR som vill stötta oss på kvällar och framförallt helger vid behov. Chapter House öppnade 2015 och är en mysig Gastropub i centrala Växjö med fokus på hantverksmässigt producerat öl från hela världen. Vi har alltid minst 150 olika ölsorter, varav 16 olika på kran. Längst in i vår källarpub finns också vår omtalade Ginbar. Den enda i stan! Här hittar du välskakade och spännande välkomponerade gindrinkar och cocktails för alla smaker. Vi söker nu en höjdare på att skaka drinkar. Du ska ha god kännedom om gin och cocktails och älska att experimentera med smaker. Vi söker dig med följande kriterier: Utbildad bartender God dryckeskunskap En betydande erfarenhet av att arbeta inom barbranschen Goda kunskaper inom alkoholservering och matservering. Du ska vara väl insatt i alkohollagen och dess betydelse i praktiken. En glad och serviceminded bartender som brinner för serviceyrket Ansvarstgande och stresstålig Är du en superhärlig person som älskar att jobba i team och som sprider positiv energi omkring dig? Sök då jobbet hos oss! Tjänsten kommer även bestå av att arbeta i restaurangen, servera mat, städ och allmänna servis sysslor. Tjänstgöringsgrad varierar beroende på beläggning. Sök tjänsten via Mail: [email protected] Märk din ansöka med "BARTENDER"
Vi utökar personalstyrkan i vårt Kök och söker omgående efter en ny glad kock för behovsanställning, främst på kvällar och helger, enligt våra öppettider. Chapter House är en Engelsk GastroPub mitt i Växjö Centrum. Vårt fokus ligger på hantverksöl, gin och cocktails samt vällagad Pubmat där allt tillagas från grunden med kärlek. Vi är ett glatt och härligt gäng som brinner för att sätta kundens upplevelse i fokus i såväl mat som dryck. Tjänsten är i dagsläget enbart timanställning vid behov, men tjänstegrad och/eller anställningsform kan komma att ändras. Vi söker dig med följande kvalifikationer: Formell gymnasial kock-utbildning eller likvärdig eftergymnasial utbildning. Du har några års dokumenterad erfarenhet av att arbeta som ala carte kock Du är noggrann, ansvarsfull och stresstålig. Du bär din yrkesroll med stolthet. Positiv teamplayer med god samarbetsförmåga. Självständig Flexibel och Tillgänglig Arbetet kommer även, förutom att laga mat, bland annat bestå av att planera fram och utprova nya rätter tillsammans med vår Köksmästare, städ och andra allmänna kockasysslor. Vi ser gärna att du har goda kunskaper i hygien och råvaruhantering. Hör gärna av dig till oss om du känner dig träffad eller bara sugen på att veta mer om tjänsten så svarar vi på alla dina frågor! Maila ditt CV till [email protected] märk ansökan med KOCK för extraarbete
Välj ett jobb för att visa detaljer