Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Teamet säljer mobilabonnemang för operatören 3. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Är du i tankarna på att ta nästa steg i karriären eller vill veta mer om oss så tveka inte på att höra av er.
Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Teamet säljer mobilabonnemang för operatören 3. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Är du i tankarna på att ta nästa steg i karriären eller vill veta mer om oss så tveka inte på att höra av er.
Driven Säljare till Tellsome i Malmö. Vill du jobba i en inspirerande miljö där du får möjlighet att påverka din egen lön och utvecklas i din yrkesroll? Tellsome söker nu entusiastiska säljare som vill vara med och växa tillsammans med oss! Om TellsomeVi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på den svenska marknaden. Våra ljusa och moderna lokaler är belägna precis bakom Lilla torg i Malmö, där vi fokuserar på att skapa en familjär och trivsam arbetsmiljö. Du kan få en inblick i vår vardag genom att besöka vår Instagram, @Tellsome. Vad vi erbjuder Heltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler i centrala Malmö Generös lönemodell utan lönetak Generösa provisioner och bonusar Garantilön Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Tävlingar med vinster som presentkort, bonusar, el-scooter och resor En säljcoach som har blivit utnämnd till Sveriges bästa säljare inom operatören Tre och har slagit försäljningsrekord genom tiderna. Denna coachning kommer att hjälpa dig att prestera på topp och maximera din lön! Om rollen De bästa säljarna på Tellsome har en lön på upp till 80,000 kr, med en snittlön på 24,000 kr. Du kommer att arbeta med marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer" och ha stöd från ett team av 8 dedikerade agenter som hanterar all administration. Arbetstider: 09:00 och 17:00, måndag till fredag. Finns även möjlighet att jobba kvällar och helger för att utöka din lön! Vi söker dig som Har hög social kompetens och är tävlingsinriktad Brinner för försäljning och har hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga och erfarenhet av att göra affärer via telefon Är van vid att hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Erfarenhet inom telemarketing är en fördel men inget krav Rekryteringsprocess Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer få viktig information via sms och mail när du går vidare i processen, så se till att ha koll på din mobil. Intervjuer sker löpande och vi uppmanar dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt för att inte missa chansen till en intervju. AnsökanVill du starta din karriär hos oss omgående? Skicka din ansökan idag och bli en del av Tellsome-familjen!
Cabeni är ett företag som jobbar med försäljning inom telekombranschen. Vi är officiell partner till operatören 3. Vi söker nu efter dem sista pusselbitarna till vårt fantastiska team i Malmö. Söker du ditt första säljjobb eller vill du utvecklas till en bättre säljare så är vi troligtvis rätt för dig. Vi kommer från en bakgrund av att ha drivit en av Sveriges absolut starkaste återförsäljare av mobilabonnemang under flera år. Vi har byggt upp åtskilliga prisvinnande team på olika orter under åren och nu är vi alltså i Malmö för att stanna. E du redo för utmaningen? Vi ser gärna att du är följande: Positiv Lösningsfokuserad Tävlingsinriktad Driven Krav: Svenska flytande i tal och skrift. Vi erbjuder följande: Heltidstjänst Måndag - Fredag 08.45 - 17.30 Gedigen säljutbildning Daglig coachning Bland Marknadens starkaste provisioner Garantilön Tävlingar
Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tills vidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Om jobbet Är det dags för första jobbet inom försäljning eller du kanske är en erfaren räv? I vilket fall som helst har du nog hittat rätt nu! Vi på Cabeni hjälper våra uppdragsgivare att utmana telekommarknaden med fokus på kvalitet och långsiktighet. Vi har med fokus på varje individ en alldeles unik approach till försäljning där vi tror att varje enskild medarbetare kan nå sin potential mer rätt verktyg. Just nu söker vi på Cabeni AB nya och drivna säljare till vårt nystartade team i Malmö! Kontoret ligger precis vid Midhem, så även om du tar tåget från annan ort är det enkelt och komma till kontoret! Störst är inte bäst. Våra kollegor i branschen satsar idag på stora lokaler med opersonliga platser, vi vill annorlunda. Vi bryter mönster, vi satsar på den individuella medarbetaren och därför har vi endast 10 unika säljplatser så vi kan tillsammans behålla ett hållbart arbetssätt inom callcenter branschen och skapar en fantastisk lagkänsla. Team effektiviteten ökas och ger otroligt stöd för varje enskild medarbetare. Som account manager hos oss arbetar man tillsammans med erfarna medarbetare och coacher som alltid har fokus på att du och ditt team ska utvecklas och nå nya mål. Har du vad som krävs? - Energisk - Drivande - Mål fokuserad - Flytande i svenska både i tal och skrift Har du erfarenhet inom branschen är meriterande, men inget krav då alla kan lyckas med rätt inställning! God kommunikationsförmåga är viktigt då du använder det för att bygga upp relationer med kunderna, eftersom detta skapar grunden till en långvarig relation mellan kunden och dig. Passar ovanstående in på dig, ska du verkligen söka detta jobb! Vad erbjuder vi? Marknadsmässig lön Marknadens bästa provisioner Samarbete med marknadsledande varumärken Attraktiv arbetsmiljö Säljtävlingar Utbildning och daglig coachning Arbeta tillsammans med motiverande och drivna kollegor Trygghet i form av tillsvidareanställning Vi erbjuder dig en livfylld arbetsplats med massor av utvecklingsmöjligheter. Utbildning och daglig coachning är också något du kan räkna med. Vi bryr oss mycket om vår företagskultur och jobbar ständigt för förbättring. Hos oss får du bästa möjliga förutsättningar för att lyckas inom försäljning. Detta, då vi fokuserar på våra unika 10 platser per kontor. Dessa unika platser ger större utrymme för varje enskild individ att utvecklas och förbättras. Hos Cabeni är man inte bara en i mängden, hos oss är varje medarbetare betydelsefull. Dagarna passerar i högt tempo och vår ambition är att kombinera nöje med prestation. Arbetstider: Måndag - Fredag 08.45 - 17.30 Vi erbjuder en hög provision utan lönetak!
Vi söker innesäljare som vill anta nya spännande utmaningar och som är nyfikna på säljbranschen. Letar du efter nya utmaningar och spännande utvecklingsmöjligheter? Vi söker dig som är målmedveten och nyfiken på säljbranschen, med eller utan tidigare erfarenheter, oavsett om du varit butikssäljare, fältsäljare, canvasförsäljning, servicesäljare och telefonförsäljare eller aldrig sålt något förut. Vi arbetar i ett varierat klimat i en innovativ bransch, med goda möjligheter för dig att växa vidare tillsammans med oss. Om tjänsten Jobbet faller inom kategorin telemarketing och innebär att du ringer som innesäljare till befintliga och nya privat- och företagskunder från vårt kontor i Göteborg. Genom att arbeta som säljare på Vendo förser du kunden med säkerhetslösningar genom god service, attraktiva erbjudanden och kompetens. För rollen krävs det en social kompetens som hanterar båda sidorna av en dialog - en duktig talare som även behärskar konsten att lyssna. Vi erbjuder vi dig utbildning och daglig personlig coaching inom kommunikationsteknik, självkänsla och ledarskap. Vi vill ge dig de bästa förutsättningarna till att kunna ta dig från där du är idag till din fulla potential. En av våra värderingar är långsiktighet. Vilket innebär att vi gärna ser att du vill arbeta långsiktigt med oss och utvecklas tillsammans med vårt team av duktiga säljare och ledare. Det finns goda möjligheter att avancera inom företaget och axla nya roller som leder till större ansvarsområden med bättre förmåner. Vi arbetar aktivt för att utveckla nya talanger inom försäljning och ledarskap med målet att skapa en av Sveriges bästa arbetsplatser. Vi erbjuder dig en arbetsplats inom en spännande bransch med goda möjligheter att påverka din egen lön. Om företaget Vendo är ett innovativt sälj- och servicebolag med ett framgångstänk som präglas av härliga individer som alla vill utvecklas. För oss är det viktigt att du ska trivas och verkligen vilja gå till jobbet varje morgon. Vår arbetskultur och klimatet vi har på kontoret är därför något vi prioriterar för att bidra till en positiv energi och stämning. Våra uppdragsgivare är främst verksamma inom säkerhetsbranschen. Vårt arbete innebär bland annat att vi bidrar till nollvisionen inom bostadsbränder och att helt kunna förebygga att bolags- och identitetskapningar förekommer i Sverige. Idag är vi över 70 medarbetare som jobbar med Vendo antingen internt eller externt med att öka vardagssäkerheten hos våra uppdragsgivares kunder i Sverige. Vi är en växande start-up med ambitionen att kunna bidra till en bättre och tryggare vardag för allmänheten, med hjälp av moderna tjänster av högsta kvalité. Vi söker dig som Är tävlingsinriktad och målmedveten. Är stresstålig och kan jobba med högt tempo. Behärskar svenska både i tal och skrift. Har rätt inställning och höga ambitioner. Älskar utmaningar. Tidigare erfarenhet av telemarketing är meriterande. Vi erbjuder dig Produkt- & säljutbildning. Samt exklusiva utbildningar av Arndts Sales Academy vid utvalda tillfällen under året. Fasta löner och generösa provisioner. Personlig daglig coachning så att du utvecklas på bästa möjliga sätt. Möjligheter att jobba långsiktigt och klättra inom bolaget. Säljtävlingar med fina priser månadsvis. Heltidstjänster (Arbetstid 9:00-18:00). En härlig gemenskap och regelbundna AWs med olika teman. Intervjuer sker löpande, så ansök nu så bokar vi in en arbetsintervju tidigast möjligt! Jobbtyp: Heltid Lön vid fast anställning: 20 000,00kr till 40 000,00kr /månad Lär känna oss ännu bättre via våra sociala medier: Instagram Facebook Vendosales
Jobbeskrivning Har du ett starkt intresse av försäljning och kundrelationer? Drömmer du om att bli en del av ett framgångsrikt säljteam, arbeta mot företagskunder och lära dig grunderna inom försäljning? Som Junior företagsrådgivare kliver du in i en roll med mycket goda utvecklingsmöjligheter att ta näsa steg som företagsrådgivare där du självständigt driver dina säljprocesser. Vi värderar högt ansvarsfulla, drivna och serviceinriktade individer! För att du ska trivas i rollen ser vi att du är en person som aldrig vill sluta utvecklas, trivs med att arbete mot uppsatta mål, vill vara med på Adviseras framgångsresa och tillsammans bygga ett engagerat och framgångsrikt sälj-team. Om Advisera: Advisera grundades 2016 och har sedan dess vuxit till cirka 55+ medarbetare med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Vår målsättning och vision är att etablera oss som en ledande företagspartner inom IT- & Säkerhet, Telefoni & Växel, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen. Genom Adviserametoden har vi skapat en unik företagskultur. Denna metod, kombinerad med vårt entreprenöriella driv, formar tydliga strategier och mål för fortsatt expansion. Adviserametoden främjar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare. Din roll / Arbetsuppgifter: Advisera erbjuder en arbetsplats med tydliga mål och utarbetade arbetsmetoder. Det ger mycket goda förtjänstmöjligheter. Hos oss inleder du din anställning med en introduktion och utbildning som ger dig en grundläggande kännedom om våra olika produkter och tjänster. Efter utbildningen kommer du successivt att börja boka möten åt våra Företagsrådgivare. Din huvudsakliga uppgift är mötesbokning men du kommer också att lära dig om hela vår försäljningsprocess; prospektering, mötesbokning, kundmöte, behovsanalys, analys, presentation av lämplig lösning för kunden, signering, implementering, drift och uppföljning. Du kommer regelbundet att ha uppföljningsmöten med din närmaste chef, där du får rätt coaching för att nå dina mål. För att främja kontinuerlig utveckling investerar vi löpande i utbildningar, workshops och uppföljningar inom försäljning. Personliga egenskaper: Du brinner för försäljning och att lyckas med affärer. Tävlingsinriktad, serviceinriktad och strävar efter att ständigt överträffa förväntningar. Du har god kommunikativ förmåga och känner dig bekväm med kundkontakt både över telefon och i personliga möten. Är socialt kompetent med hög moral och etik. Är affärsdriven, förtroendeingivande och pedagogisk. Vi ser gärna att du: Tidigare erfarenhet av försäljning eller service. Innehar B-körkort. Har utbildningsbakgrund inom t.ex. ekonomi, service eller försäljning (meriterande). Varför Advisera: Advisera erbjuder en arbetsplats med tydliga mål och utarbetade arbetsmetoder. Här blir du en del av ett högpresterande säljteam med kompetenta kollegor. Möjlighet till personlig utveckling och fortsatta karriärmöjligheter i ett expanderande bolag. Kanske är du rätt person för att avancera till säljchef på vårt nästkommande kontor? Säljtävlingar, AW:s, utlandskonferenser och härlig gemenskap. Generös lönemodell utan tak & bonusmodell . På Advisera värderar vi personlighet och inställning högst. Vi tror att med rätt intresse, driv och engagemang har man potential att växa in i rollen. Tveka inte att söka, även om du inte uppfyller alla kriterium. Vi rekryterar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Jobba med oss – Lär dig försäljning och skapa vänner för livet!En arbetsplats är bara en bra arbetsplats när du varje dag känner att du faktiskt vill gå till jobbet! Det är exakt så du kommer känna på Västkustbolaget. Vi söker dig som är: Social (eller vill bli det) Nyfiken på försäljning, människor och att utmana dig själv Öppen för att lära dig nya saker Och dig som: Ser livet som fullt av möjligheter (eller vill lära dig att göra det) Inte är rädd för att misslyckas ibland – för du reser dig snabbt igen Vet att utveckling börjar utanför din komfortzon Vad gör vi? Vi är en koncern med 10 dotterföretag och 100+ anställda. Vi jobbar med försäljning av riktigt bra grejer – inom säkerhet och trygghet där vi hjälper privatpersoner och företag. I jobbet kontaktar du dagligen nya människor och skapar magi via telefonförsäljning. Du får utbildning från dag 1, stöttning från teamet och chansen att tjäna mer än bara erfarenhet. Vad du får: Unga, drivna kollegor & en chef som faktiskt lyssnar Fast lön + grymma provisioner Ett kontor du vill hänga på även efter jobbet Tillgång till gym och rabatterad lunch varje dag Tävlingar, after works och utvecklingsmöjligheter Fri tillgång till Sveriges främsta utbildare via Framgångsakademin Möjligheten att jobba utomlands (!) Ingen erfarenhet? Inga problem.Vi lär dig allt. Det viktiga är att du dyker upp, vågar testa och vill något. Plats: Nordic Forum Kista, Stockholm Heltid Är du redo att gå från "vanligt jobb" till riktigt kul jobb? Sök idag så berättar vi mer! Eller skicka ett DM till oss på Instagram: [@vkb.sales]
Nu har du chansen att bli en del av vår flaggskepps etablering från allra första början! I oktober öppnar vi vår helt nya butik i Nordstan och vi söker dig som vill vara med från början. Om oss Elon är en av Nordens största aktörer inom hemelektronik. Vår nya butik i Göteborg Nordstan blir en Elon Ljud & Bild som kommer att erbjuda ett brett sortiment inom mobiltelefoner, surfplattor, TV, ljud, smarta hem-lösningar, hushållsprodukter samt tillhörande tjänster. På vår telekomavdelning står kundens behov i centrum. Vi är både operatörs och märkesoberoende, vilket gör att vi alltid kan hitta den lösning som passar kunden bäst. Vårt fokus ligger på abonnemangsbaserade tjänster och vi samarbetar med alla de stora operatörerna på marknaden. Vem söker vi? Som Telecom Säljare kliver du in i vårt startteam i Nordstan och blir en nyckelspelare i en butik med högt ställda mål om att bli nummer ett i Sverige. Vi vill att du: Du är serviceinriktad och gillar att möta kunder Du drivs av försäljning och trivs med att nå och överträffa mål Du lyssnar in kundens behov och vill alltid leverera det lilla extra Du är noggrann, pålitlig och strukturerad Du tar ansvar och presterar bra i ett högt tempo Du sprider energi och bidrar till en positiv arbetsmiljö Du är öppen för feedback och gillar att utvecklas Du är flexibel och kan arbeta kvällar, helger och röda dagar Ditt uppdrag Försäljning av mobiltelefoner, abonnemang, bredband och TV-lösningar Försäljning inom butikens alla produktkategorier vid behov Att ge varje kund en personlig och engagerad serviceupplevelse Att identifiera kundens behov och matcha dem med rätt lösningar Att bygga långsiktiga kundrelationer genom förtroende och service Att bidra till en butikskultur präglad av samarbete, energi och engagemang Att vara delaktig i uppstarten av butiken och sätta standarden för framtida arbetsrutiner och kundbemötande Vad vi erbjuder: En unik chans att vara med från starten i en ny butikssatsning Ett starkt och drivet team med fokus på samarbete och resultat Marknadsmässig grundlön + attraktiv provisionsmodell Utvecklingsmöjligheter inom en växande organisation Intresserad? Skicka in din ansökan redan idag, tjänsterna tillsätts löpande!
Cabeni är ett företag som jobbar med försäljning inom telekombranschen. Vi är officiell partner till operatören 3. Vi söker nu efter dem sista pusselbitarna till vårt fantastiska team i Malmö. Söker du ditt första säljjobb eller vill du utvecklas till en bättre säljare så är vi troligtvis rätt för dig. Vi kommer från en bakgrund av att ha drivit en av Sveriges absolut starkaste återförsäljare av mobilabonnemang under flera år. Vi har byggt upp åtskilliga prisvinnande team på olika orter under åren och nu är vi alltså i Malmö för att stanna. E du redo för utmaningen? Vi ser gärna att du är följande: Positiv Lösningsfokuserad Tävlingsinriktad Driven Krav: Svenska flytande i tal och skrift. Vi erbjuder följande: Heltidstjänst Måndag - Fredag 08.45 - 17.30 Gedigen säljutbildning Daglig coachning Bland Marknadens starkaste provisioner Garantilön Tävlingar
Välj ett jobb för att visa detaljer