Sales Executive till hett startupbolag

OM FÖRETAGET Airmee är en av de hetaste och snabbast växande startupbolagen på marknaden. Uppbackad av några av Sveriges största investerare och entreprenörer så finns egentligen bara en väg för bolaget och det är framåt. Airmee är verksamma inom logistikbranschen och kan med hjälp av sin revolutionerande plattform med en mängd olika datapunkter erbjuda snabba e-handelsleveranser ner till så lite som en timme från att beställningen är gjord. Den svårkopierade tekniken är kärnan i Airmees tjänsteerbjudande och gör att företaget kan differentiera sig på en annars relativt homogen marknad. OM ROLLEN Som Sales Executive på Airmee trivs du i snabbrörliga miljöer där du samarbetar tvärfunktionellt med andra avdelningar för att lösa kundens utmaningar. Du är en människokännare som har god hand med alla typer av människor. Vidare har du ett gott affärssinne och är en effektiv problemlösare men samtidigt prestigelös och kan både ge och ta emot råd från andra som ett steg i din utveckling. I arbetsuppgifterna så ingår: Leadsbearbetning och identifiering av viktiga beslutsfattare Säljsamtal Löpande omvärldsanalys Research och analys av potentiella kunders branscher/tjänster Offerering med skräddarsydda upplägg till potentiella kunder Kundmöten och löpande uppföljning Arbeta kontinuerligt och tillsammans med dina säljkollegor för att nå eller överträffa dina försäljningsmål Engagera hela Airmee-organisationen för att driva kundspecifika projekt och ta fullt ansvar för att ta din kund från lead till live. VEM SÖKER VI Vi söker en problemlösande person som har ett starkt driv och är självgående. Du har erfarenhet av B2B-försäljning (gärna också B2C) i ryggen och gärna också en meritlista av överträffade försäljningsmål. Du har stark kommunikationsförmåga i tal och skrift och trivs i snabbrörliga miljöer där du har stora påverkansmöjligheter. Vidare så pratar du flytande svenska och engelska i både i tal och skrift. Om du har erfarenhet från branscher så som tech, logistik, Software as a service (SaaS), payment och/eller E-commerce så är det ett stort plus. VAD ERBJUDER VI Detta är en drömroll för dig som har ett starkt driv och vill utvecklas inom försäljning samtidigt som du jobbar på ett av Sveriges hetaste Startupbolag. Här är det frihet under ansvar som gäller och du har möjlighet att jobba på distans likväl som på plats. Logistikbranschen har länge varit relativt likriktad men Airmee är en branschförnyare vilket är en stark USP i försäljningen. På Airmee så jobbar du ihop med duktiga kollegor som pushar varandra och du blir generöst belönad för det arbetet du lägger ner. Här jobbar du i ett högt tempo med en stor rörlighet. Trygghet i form av tjänstepension ingår och självklart en generös lönemodell. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Account Manager, Sales Executive, Säljare, B2B, SaaS, Startup, Tech KOD: Airmee

8 januari 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Account Manager till hett kommunikationsföretag

OM FÖRETAGET LINK Mobility är en av Europas ledande leverantörer inom mobil kommunikation, specialiserade på CPaaS (Communication Platform as a Service), mobila meddelandetjänster och mobila lösningar. För att sätta detta i en mer relaterbar kontext så handlar allt ifrån tekniken bakom de SMS du får från ett flygbolag när du ska checka in, till aviseringar om paketleverans eller tandläkarbesök. Bolaget är Norskägt, börsnoterat och var från början en del av Telenor men bröt sig loss 2001 och blev ett eget bolag. Idag är man runt 800 personer totalt i koncernen och ett drygt 40-tal anställda i Sverige. Huvudkontoret ligger i centrala Stockholm på 23:e våningen med en oslagbar utsikt. OM ROLLEN Som Sales Account Manager så kommer du att ansvara för hela säljprocessen från start till mål inom Enterprise segmentet. Initialt är det 100 % fokus på nykundsförsäljning och i arbetet så har du har lite olika systemstöd som hjälper dig med prospekteringen. Du kommer även att vara med och förvalta de kunder du drar in. I arbetet så jobbar du mycket med bearbetning via E-post och LinkedIn samt över telefon. Säljcykeln är 2-3 månader i snitt och under första halvåret så har du en generös garantiprovision. Du kan förvänta dig att bearbeta ett brett segment av varumärken i olika branscher inklusive detaljhandel, bank/finans, fritid/resor, teknik, media, telekommunikation och logistik. Varje kund kommer att ha unika behov och din roll kommer att vara att förstå marknaden, kunden och hur LINKs tjänster kan lösa deras affärsutmaningar. VEM SÖKER VI Vi söker dig som har haft ett annat säljjobb tidigare men som är redo att ta nästa kliv. Du är hungrig, självgående och älskar att göra affärer. Du bör ha ett tekniskt intresse och det är meriterande om du har sålt IT-tjänster tidigare. Eftersom du kommer att jobba med lösningsorienterad och värdebaserad försäljning så ser vi att du förstår och kan sälja in nyttan till respektive kund utifrån dennes förutsättningar. Du bör alltså vara lite strategisk som säljare för att passa för detta jobb. Det är frihet under ansvar som gäller och du bör därför ha det inre driv som krävs för att lyckas som säljare oavsett bransch. VAD ERBJUDER VI Detta är det perfekta jobbet för dig som vill utvecklas som säljare och ta nästa steg. Du erbjuds en generös lön och garantiprovision det första halvåret vilket gör att du kan känna ett ekonomiskt lugn och bygga upp din säljpipe. Här är du omgiven av duktiga säljare som gärna förmedlar sina kunskaper vidare och en högt uppskattad chef. Du har ett generöst utbud av förmåner inklusive ett friskvårdsbidrag på 4000 kr, tjänstepension, sjukvårdsförsäkring, 33 semesterdagar, 37,5 h arbetsdag, centrala lokaler på 23:e våningen, mycket personalaktiviteter och inte minst möjligheten att jobba på ett av de hetaste SaS-bolagen på marknaden. För rätt person så är detta ett riktigt drömjobb så vänta inte med att ansöka. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Säljare, Sales Account Manager, säljcykeln, SaS, Mobil kommunikation, Junior, Säljskola KOD: Link

8 januari 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Account Manager mot befintliga kunder

OM FÖRETAGET Upstream är ett bolag i stark medvind och tillväxt som levererar unika mjukvarulösningar för företags IT-verksamhet. Med hjälp av Upstreams lösningar så ges kunderna möjlighet att arbeta mer mobilt, mer förebyggande och mer effektivt. Något som i sin tur hjälper deras affärsverksamheter att utvecklas och effektiviseras. Upstream är ett generöst bolag som månar om sin personal i allt från förmåner till företagsaktiviteter. Av den anledningen så mår personalen bra och växer långsiktigt med bolaget. Nu finns en unik öppning att få en anställning på Upstream då företaget ska in två nya säljare och utöka sin säljstyrka från sju till nio personer. OM ROLLEN I denna roll så kommer du att jobba som Account Manager och förvalta nya och befintliga kunder. Det förekommer även en del nykundsförsäljning men främst säljer du endast mot Upstreams befintliga kunder. Majoriteten av mötena tas digitalt men det kan även förekomma vissa resor i tjänsten. I rollen så bibehåller och utvecklar du befintliga kundrelationer och du tillämpar ett lösningsfokuserat arbetssätt för att bäst lyckas med merkundsförsäljningen. VEM SÖKER VI Vi söker dig med driv och en stark vilja att lära dig nya saker och utvecklas. Personliga egenskaper väger tungt här och likaså om du har en idrottsbakgrund i bagaget. Det är en fördel om du befinner dig i början av din karriärsbana och vill forma din försäljningskompetens. Det är också meriterande om du har erfarenhet av B2B-försäljning. Du får gärna gilla sport då detta är ett hett ämne både i lunchrummet och utanför arbetsplatsen. Här går allt från golf till paddle hem och tycker du om gaming och börsen så går det alltid att hitta likasinnade. Blir du anställd av Upstream så kan du räkna med att både ha kul på- och utanför arbetsplatsen. VAD ERBJUDER VI På Upstream så erbjuds du en arbetsplats med generös fast lön och bonusupplägg. Detta är ett bolag som vet vikten av att hålla sina medarbetare nöjda för att du ska dig motiverad att göra det lilla extra. Det anordnas mycket aktiviteter utanför jobbet och du kommer att uppleva häftiga resmål varje år. Du har även 5000 kr att använda på berättigade friskvårdsaktiviteter. Att personalen trivs och mår bra är en av huvudanledningarna till bolagets enorma tillväxttakt och låga personalomsättning. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Account Manager, Befintliga Kunder, Försäljning, IT, driv, vilja, idrottsbakgrund KOD: Upstream

8 januari 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Account Manager på toppmodernt tjänstebolag

OM FÖRETAGET ITS Nordic är företaget med fokus på IT- och tech som har en bred tjänsteportfölj av molnbaserade helhetstjänster, konsulttjänster, telefoni och print. Bolaget grundades 2004 och började som ett renodlat printbolag men har i över två decennium byggt på med fler tjänster för att kunna möta kundernas skiftande behov och implementera ny teknologi. Idag kan man skräddarsyr kundernas behov utifrån en rad olika parametrar. Bolaget sitter på en bred kundportfölj med cirka 1200 kunder totalt och några av Sveriges marknadsledande företag anlitar ITS Nordic för att skapa ett effektivt och tryggt IT-landskap OM ROLLEN Nu söker ITS Nordic två nya Account Managers som kan stärka upp det befintliga säljteamet. I rollen som Account Manager är ditt uppdrag att erbjuda rätt lösning till kunder baserat på deras utmaningar och behov. Ditt ansvar sträcker sig över hela försäljningsprocessen. Du upprätthåller och utvecklar en långsiktig och god relation med nya samt befintliga kunder. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Ansvara för hela försäljningsprocessen, från prospektering, behovsanalys, förberedelser, tillvägagångssätt, presentation, besvara frågor, avslut och uppföljning. - Arbeta dagligen med att attrahera nya kunder och nå uppsatta mål. - Erbjuda relevanta erbjudanden och tjänster från ITS Nordics fyra affärsområden baserat på kundförståelse och lyhördhet. - Du har ett nära samarbete med ITS Nordic teknikexperter och projektledare (presale organisationen) som kommer hjälpa dig att erövra all den tekniska kunskapen du behöver i yrkesrollen. VEM SÖKER VI Vi söker dig som har ett starkt driv och brinner för att hjälpa företag och människor att utvecklas med hjälp av IT. Du är en stjärna på att skapa goda och långvariga relationer. Du har troligtvis 1-2 säljjobb i bagaget och helst av allt någon slags branscherfarenhet inom något av ITS Nordics tjänsteområden (print, telefoni och/eller konsulttjänster). Har du erfarenhet från ett SaaS-bolag där du har sålt B2B-tjänster så är även det meriterande. Du trivs på ett företag med en välkomnande och rolig företagskultur där du har möjlighet att tjäna mycket pengar. VAD ERBJUDER VI Här erbjuds du en möjlighet att vara med på en spännande resa på ett både välskött och snabbrörligt bolag med förmodligen marknadens bästa provisionssystem. Vi kan med säkerhet även säga att de har ett av Stockholms absolut fräschaste kontor i Solna. Här trivs du från att du kommer in på kontoret och möts av ett leende i receptionen tills att du går hem för dagen. Som säljare så jobbar du hårt men samtidigt så finns det tid för aktiviteter mellan samtalen. Varför inte spela en pingismatch eller lite Playstation med säljkollegan? Aktiviteter utanför jobbet anordnas återkommande och det finns flertalet exempel på säljare som har gjort fantastiska karriärer inom bolaget och som har en lön som skulle få de flesta yrkesgrupper avundsjuka. Om detta låter som ett jobb för dig så är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Solna Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Account Manager, Försäljning, IT, B2B, SaaS, Print, Tele, Konsultverksamhet KOD: ITS

8 januari 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Säljare sökes!

OM FÖRETAGET Ett snabbt växande SaaS-bolag inom digital avtalshantering som hjälper kunder att effektivisera och digitalisera deras avtal och dokument. Detta möjliggörs med förstklassig E-signering och avtalsbevakning så att de sparar tid, blir mer moderna och samtidigt värnar om miljön. Vår kund möjliggör snabbare affärer, enklare processer och säkrare avtalshantering för att hjälpa deras kunder att ta kvalificerade beslut och få kontroll över deras dokument. I och med samarbeten med internationella koncerner har dem redan nu en fot ute i världen och vill ha med dig på resan mot fortsatt expansion. Visst hänger du med dit? OM ROLLEN Som Account Manager kontaktar du potentiella kunder och bokar in digitala eller fysiska möten där du får lyssna på kundens behov och matcha dessa mot produktutbudet. Denna tjänst passar dig som gillar komplex försäljning och brinner för långvariga kundrelationer. Med en familjär stämning, teamet i ryggen och ett överlägset produktutbud får du det bästa utgångsläget för att kunna prestera på toppnivå. Du kommer till ett glatt och ambitiöst team med en företagskultur som alltid stöttar varandra men samtidigt utmanar än att hela tiden bli ännu bättre. VEM SÖKER VI Vi söker dig som är en "go-getter"! Du räds inte för nya utmaningar och förstår att det krävs mycket för att nå toppen. Du ska vara redo att göra jobbet som krävs för att uppnå dina mål och ha ett inner liggande behov av att vilja lyckas. Du bör ha jobbat med försäljning i minst 1 år. För att lyckas i denna roll bör du tycka att försäljning är kul samt att det är något som du vill fortsätta jobba med i framtiden! Vi söker dig som vill lägga ner tiden på att bygga relationer och skapa nya kontakter för att uppnå dina sälj mål! - Minst ett års erfarenhet av försäljning (Meriterande om detta har varit B2B- försäljning) - En vilja och tävlingsinstinkt utöver det vanliga! - Kunna arbeta mot tydligt uppsatta mål - En ödmjuk approach och en vilja att lära sig av både kunder och kollegor - Kunna förstå kundens behov och vara effektiv i dina samtal och möten - Du är målmedveten och entusiasmerande i din försäljningsstil - Laget före jaget! Du är positiv och ger bra energi till dina kollegor VAD ERBJUDER VI Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

8 januari 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Account Manager sökes till prisbelönt contentbyrå!

OM FÖRETAGET Borg Owilli är en prisbelönt content marketing-byrå som skapar banbrytande kommunikation och utvecklar egna attraktiva varumärken och produkter inom media. På bara sex år så har bolaget vuxit från ett litet media försäljningsföretag med stora drömmar till att idag omsätta över 90 miljoner kronor. En hissnande resa som bara har börjat. Det här är ett bolag där allt går i raketfart. På Borg Owilli är du omgiven av drivna människor, ges möjlighet att växa ut till en fullfjädrad affärsman eller affärskvinna och blir rikligt belönad för det hårda arbetet du lägger ner. OM ROLLEN I rollen som Account Manager så bygger du upp din egen kundportfölj och kontaktar personer i beslutsfattande roller. Du använder primärt telefonen eller videomöten som verktyg i syfte att stänga affärerna. I arbetsuppgifterna så ingår: - Säljsamtal (ingående och utgående) - Leadsbearbetning - Löpande omvärldsanalys - vilka släpper pressmeddelanden, vilka produkter är på väg att lanseras, vilka världshändelser påverkar branschen? - Research och analys av potentiella kunders branscher/tjänster - Offerering med skräddarsydda upplägg - Kundmöten och löpande uppföljning VEM SÖKER VI Vi söker en person som har erfarenhet av B2B försäljning sedan tidigare. Du är bekväm med att använda telefonen som arbetsverktyg och har helst gjort det i din tidigare arbetsroll. Ett önskemål är att du jobbat med prospektering tidigare och har erfarenhet av hela säljcykeln. När det gäller personliga egenskaper så är du socialt kompetent och har någon form av samhällsintresse. Vi ser att du drivs av att tjäna pengar och hela tiden sträva efter att bli bättre. Om du har en idrottsbakgrund av något slag så är det också ett plus. VAD ERBJUDER VI Här erbjuds du en fantastisk säljskola. Du är omgiven av duktiga och generösa människor som gärna delar med sig av sina framgångsrecept. Vidare så kommer du till ett bolag som lägger stor vikt vid att fira sina segrar. Här kombineras hårt arbete med nöje och kulturen präglas av en öppen och rolig atmosfär. Du jobbar hårt och dedikerat men du blir rikligt belönad på alla sätt för det arbetet du lägger ner. Ta chansen att söka en av de roligaste och mest utvecklande säljtjänsterna på marknaden. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm City Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Account Manager, Mediabyrå, Säljare, Säljskola, Snabbväxare KOD: Boow

8 januari 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Sales Executive till Qualifier

OM FÖRETAGET Qualifier grundades 2018 och har sedan starten vuxit från 2 till 20 anställda och tagit sig från 2 MSEK till 20,5 MSEK i omsättning. Företaget är marknadsledande inom automatiserad prospektering och leadsgenerering. De två grundarna hade sedan tidigare erfarenhet av svårigheterna med prospektering och såg möjligheten för innovation inom området. Det blev starten för en expansiv tillväxtresa som bara börjat. Idag använder några av marknadens största företag Qualifier för att nå ut till nya kunder och bolaget har byggt upp ett välförtjänt gott rykte i branschen. Nu är man i en fas där man vill gasa på alla fronter och där ingår även en expansion av nya säljare som kan skapa ytterligare förståelse om Qualifiers förträfflighet. OM ROLLEN Qualifiers kunder använder företagets AI lösning för att öka sin försäljning och marknadsnärvaro. I rollen som Sales Executive jobbar du med hela säljcykeln från prospektering hela vägen fram till avslut. Fokus ligger på att utöka Qualifiers abonnemangsbas genom aktiv nykundsförsäljning. Som säljare så är det viktigt att du kan applicera värdebaserad försäljning och få kunderna att förstå vilken otrolig hävstång som systemet ger. Du har delvis stöd i ditt prospekteringsarbete men för att lyckas bra i denna roll så är det samtidigt viktigt att du kan hålla en hög aktivitet, jobba mot uppsatta mål samt är strukturerad. VEM SÖKER VI Vi söker en person som är driven och hungrig på att göra affärer. Du ska vilja vara med på bolagets tillväxtresa och vara beredd att ge 100 % av ditt engagemang. Har du en tävlingsbakgrund så är även det meriterande. Vidare har du erfarenhet av försäljning sedan tidigare och allra helst Business-to-business (B2B). För att lyckas i rollen så är du en lagspelare som månar om teamet och tycker det är kul att hjälpa kollegor. Du har enkelt att prata för dig, vågar ta plats samt är inte rädd för att vara kravställande. VAD ERBJUDER VI Du erbjuds en familjär arbetsplats som präglas av engagemang och passion för försäljning. En säljskola i världsklass. Kulturen är väldigt social och det är högt till tak. På Qualifier hittar man på saker utanför arbetsplatsen så som AW, fester, säljtävlingar och julbord. Flera av de anställda får inte nog av varandra på jobbet utan umgås även privat. Gällande förmåner så erbjuds du en stabil grundlön med provision. Mållönen är väldigt hög och gör du rätt saker som säljare så är du snart där. Vidare har du ett generöst friskvårdsbidrag och även gratis SL-kort varje månad. Det finns inga begränsningar på vad du kan göra i framtiden och möjligheterna är oändliga om du i ett senare skede vill utvecklas och ta nästa steg inom bolaget. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm City Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Säljare, Driv, Engagemang, Familjärt, Roligt, Utveckling, Säljskola, B2B KOD: Qfier

8 januari 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Säljande projektledare till stort mediabolag!

OM FÖRETAGET Mediaplanet är en pionjär inom Content Marketing som har gått från två anställda i Stockholm till 350 anställda i 12 länder sedan starten 2002. Företaget är specialister på att nå ut till sina kunders målgrupper och distribuerar kampanjer i Sveriges största dagstidningar samt på Facebook, Instagram och LinkedIn. Årligen hjälper koncernen över 15,000 kunder att nå ut till rätt typ målgrupp och kan sedan noggrant analysera utfallet av varje kampanj för att skapa tydligt mätbara resultat. Mediaplanet är nu i en tillväxtfas och ska ta in flera Säljande Projektledare i Stockholm. OM ROLLEN I rollen som Sales Project Manager på Mediaplanet så ansvarar du för att sälja in och skapa content marketing-kampanjer som hjälper företag att nå sina målgrupper med riktigt vasst innehåll. Du bygger upp din egen kundportfölj och använder primärt telefonen eller videomöten som verktyg i syfte att stänga affärerna. Du har även ett produktionsteam på plats som tar fram allt innehåll som kunderna behöver, både i rörlig form och i text. I arbetsuppgifterna så ingår: Identifiera kundsegment och företag via research Kontakta och konsultera företags marknadsföringsbehov Skapa presentationsinnehåll för möten med företag Sälja in marknadsföringslösningar via telefon, mejl och Teams Representera Mediaplanets varumärke i kontakt med företag Finansiellt ansvara för egna kampanjer Uppnå uppsatta budgetmål Koordinera marknadsföringsinnehåll för företag Lansera kampanjer och följa upp företagens medverkan VEM SÖKER VI Vi söker dig med mycket energi och driv. Du är med fördel orädd och tycker om att jobba i ett högt tempo. Troligtvis är du relativt tidigt i karriären. Försäljning är kärnan i rollen och du måste tycka att det är kul att lösa kundernas utmaningar. Du har erfarenhet av försäljning sedan tidigare inom B2B eller B2C området. Det är meriterande men inget krav om du har pluggat en relevant utbildning inom till exempel marknadsföring, kommunikation eller ekonomi. Har du jobbat i restaurang, callcenter, telefonförsäljning eller i butik är även det ett stort plus. Då du använder Officepaketet regelbundet i arbetet så får du gärna ha erfarenhet av det sedan tidigare. VAD ERBJUDER VI Du erbjuds en utvecklande säljroll på ett tillväxtbolag med ett positivt företagsklimat med centrala lokaler i Stockholms innerstad. Mediaplanet erbjuder en platt organisationsstruktur och lägger högsta vikt vid att personalen trivs och mår bra. Här hittar man på saker regelbundet för att personalen ska trivas. Allt från fester till tävlingar och After Works. Många på företaget är vänner privat och har jobbat ihop under lång tid. När det kommer till förmåner så erbjuds du en fast lön och ett generöst provisionssystem med möjlighet till en väldigt hög mållön. Du har hela fem veckors semester och ett av marknadens högsta friskvårdsbidrag. Då företaget tillhör en större koncern och rekryterar mycket internt så finns goda möjligheter att utvecklas inom koncernen och göra karriär på många spännande bolag. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Marknadsföring, Försäljning, Content Marketing, B2B, Hunter, Projektledare KOD: MPL

8 januari 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Account Manager till SimpleSign!

OM FÖRETAGET Ett snabbt växande SaaS-bolag inom digital avtalshantering som hjälper kunder att effektivisera och digitalisera deras avtal och dokument. Detta möjliggörs med förstklassig E-signering och avtalsbevakning så att de sparar tid, blir mer moderna och samtidigt värnar om miljön. Vår kund möjliggör snabbare affärer, enklare processer och säkrare avtalshantering för att hjälpa deras kunder att ta kvalificerade beslut och få kontroll över deras dokument. I och med samarbeten med internationella koncerner har dem redan nu en fot ute i världen och vill ha med dig på resan mot fortsatt expansion. Visst hänger du med dit? OM ROLLEN Som Account Manager ansvarar du över försäljningsprocessen. Du upprätthåller och utvecklar en långsiktig och god relation med nya och tillsatta kunder. Denna tjänst passar dig som gillar komplex försäljning och brinner för långvariga kundrelationer. Med en familjär stämning, teamet i ryggen och ett överlägset produktutbud får du det bästa utgångsläget för att kunna prestera på toppnivå. Du kommer till ett glatt och ambitiöst team med en företagskultur som alltid stöttar varandra men samtidigt utmanar än att hela tiden bli ännu bättre. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Du arbetar dagligen med att kontakta och konsultera företag. - Du bokar in digitala eller fysiska möten med beslutsfattare. - Du prospekterar, behovs analyserar, avslutar och följer upp. - Du arbetar mot tydligt uppsatta mål. - Du förskaffar dig en bra produktkunskap och håller dig ständigt uppdaterad med utbudet. VEM SÖKER VI? Vi söker dig som brinner för komplexförsäljning och stimuleras av utveckling. Du har gärna ett tech intresse och ett starkt kundengagemang. Du räds inte för utmaningar och vill hjälpa människor och företag att utvecklas med hjälp av IT lösningar. Du bör ha jobbat med försäljning i minst 1 år och har en god kommunikations förmåga. För att lyckas i denna roll bör du tycka att försäljning och teknik är roligt samt något du vill fortsätta att arbeta med i framtiden! - Du har en ödmjuk approach och en vilja att lära sig av både kunder och kollegor. - En drivkraft som motiverar dig att vilja lyckas. - En stjärna på att skapa nya kontakter och förvalta relationer. - Laget före "jag-et" mentalitet. - Minst 1 års erfarenhet av försäljning är ett krav* (B2B är meriterande) - Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav * VAD ERBJUDER VI Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

8 januari 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Kreativ och driven säljare till Bisevo

OM FÖRETAGET: Bisevo är en av de ledande aktörerna på marknaden när det kommer till att driva förändring och skapa goda vanor genom gamification. Användarna får belöningar i form av poäng och medaljer som sedan kan omvandlas till presentkort eller gåvor till välgörenhet. Bolaget har en bred kundgrupp där organisationers anställda använder plattformen för att utvecklas inom exempelvis försäljning, säkerhet, hållbarhet, ledarskap och andra delar av verksamheten. Idag har bolaget cirka 50 kunder och man jobbar med stora aktörer som Granitor, AFRY, GlobalConnect och Siemens. Sex personer jobbar idag på bolaget och man har precis tagit in extern kapital för att växa ytterligare på personalsidan. OM ROLLEN Bisevo söker nu en säljare som kan förstärka den interna säljorganisationen. I rollen så driver du självständigt hela säljprocessen från start till mål. Större delen av mötena sker digitalt men cirka en gång i veckan träffar du även kunder och potentiella kunder fysiskt. Du jobbar mestadels på distans men teamet träffas ca 1-2 gånger per vecka i Kista där företagets kontor ligger. Det finns ett stort intresse för gamification vilket gör det relativt enkelt att boka möten och produkten är väl beprövad och ger mätbara effekter för kunderna. Som säljare kommer du också att använda plattformen för eget bruk så att du kommer känna dig säker på vad du säljer. VEM SÖKER VI Vi söker en person som: Har dokumenterad framgång inom B2B försäljning Troligtvis jobbat med att sälja utbildning eller annan B2B programvara Gillar att boka och genomföra kundmöten med en hög aktivitetsnivå Är bra på att utveckla goda och långsiktiga kundrelationer Har ett starkt driv i kombination med kreativitet. Hanterar engelska flytande i tal och skrift Gillar att vara delaktig och jobba i en mindre organisation. VAD ERBJUDER VI Bisevo går in i en expansionsfas och du kommer in i ett tidigt skede i ett spännande bolag som verkar i en riktig framtidsbransch. För rätt person så finns här möjlighet att göra karriär och få en bra position i bolaget. Själva produkten är dokumenterat effektiv och det finns ett stort intresse för gamification idag. För dig som säljare är det frihet under ansvar som gäller. Du kan nästan helt och hållet styra din egen tid och du erbjuds en generös fast lön samt ett provisionssystem som möjliggör en hög mållön. Ordervärdena är i regel höga och kundsamarbetena långsiktiga. Friskvårdsbidrag tillämpas och vill du hänga med på företagets veckoliga padel så är det väldigt uppskattat och självklart en personalförmån. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Säljare, Account Manager, Kreativ, B2B, Gamification, Driv KOD: Bvo

8 januari 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024