Account manager

Sök bland 496 lediga jobb som Account manager och börja ditt nya yrkesliv idag!

Säljare - Account Manager till Hitta.se Helsingborg

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Säljare - Account Manager Hitta.se är förmodligen Sveriges äldsta & coolaste start-up! Vill du vara med och utveckla vår relation med företag runt om i Sverige? ⭐ Sluta leta - Börja på Hitta. Vi söker dig som vill: - Arbeta med kunder över hela Sverige 🇸🇪 - Nå uppsatt budget, både individuellt och tillsammans med teamet 🚀 - Arbeta i huvudsak med telefonen som arbetsredskap 📲 - Lägga grunden för långsiktiga relationer mellan Hitta.se & företag runt om i Sverige 🤝 - Bidra till lagkänslan på kontoret 🎉 Vem är du? För att lyckas hos oss på Hitta.se så är det viktigaste att du har rätt personligt driv, triggas av att jobba mot högt uppsatta mål och att du har bestämt dig för att bli en riktig vass säljare🥇 Kanske har du tidigare arbetat med försäljning eller har en bakgrund inom idrott. Du är en relationsbyggare med en stark kommunikativ ådra. Försäljningen bygger på att skapa nya relationer och vi söker dig som är duktig på att fånga vad kunden har för önskemål och behov. Du har även mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ett stort plus är om du har tidigare erfarenhet av att jobba med försäljning och/eller erfarenhet av media och marknadsföring. Att jobba med Hitta.se Hos oss strävar vi alltid efter att ta hand om varandra och vi sätter vår kultur och våra värdering i centrum i allt vi gör. På Hitta är samarbete, innovation och kundfokus våra allra viktigaste ledord. Vi erbjuder dig: - En arbetsplats i Helsingborg med fantastiska kollegor - Daglig coachning och regelbunden säljträning - Ett utmanande jobb med stor möjlighet till personlig utveckling - Tillsvidaretjänst med en fast månadslön och väl tilltagen provision - Hitta Awards gala där vi firar årets fina prestationer och hyllar varandra - Fredags-AW, gemensamma frukostar, fester och massa annat roligt! Lär känna Marina, en av våra säljare Vad tycker du är roligast med att jobba på Hitta.se? "Mest av allt gillar jag det personliga mötet, att vara ute och träffa kunder inom olika branscher. Tydliga mål, fantastiska kollegor och vetskapen om att jag jobbar på ett företag som alltid vill framåt." Hur ser en vanlig arbetsvecka ut? "Livet på Hitta bjuder aldrig på en ”vanlig” arbetsvecka då ingen vecka är den andra lik. Det gör jobbet utmanande och spännande. Jag behandlar både nya och befintliga kunder i min roll på Hitta." Om tjänsten Tjänsten är en heltidstjänst på vårt Helsingborgskontor. Vi ser fram emot din ansökan! Om Hitta.se Hitta.se är en plattform som gör det enkelt för företagare att hitta och bygga relationer med lokala kunder genom självkörande marknadsföring. Vi är Sveriges lokala marknadsplats som erbjuder tjänster för att smidigt och snabbt hitta relevant information om företag, personer och platser. Samtidigt tillhandahåller vi våra företagskunder en bred portfölj av innovativa tjänster och produkter som förenklar vardagen, attraherar kunder och ökar försäljningen.

28 mars 2024
Sista ansökan:
17 april 2024
Account Executive

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du en driven säljare som är redo för utveckling och nya erfarenheter, både på marknaden och i din professionella roll? Vi på Tendium söker just nu en säljstjärna som vill vara med på vår tillväxtresa! Om Tendium Tendium är ett snabbväxande startup och vi har utvecklat en banbrytande SaaS-plattform för att effektivisera, förenkla och modernisera arbete inom offentlig upphandling med hjälp av AI. Med vår plattform vill vi skapa förutsättningar för att alla bolag ska kunna ta sig in på den offentliga marknaden och skapa sundare konkurrens. Ett fantastiskt resultat av vår produkt är att skattemedel används mer effektivt och vi tycker det är otroligt givande att vår idé bidrar till nytta för samhället! Detta är ett unikt tillfälle att få jobba i ett otroligt engagerat team i början på en spännande resa. Vi är ett ungt och agilt bolag med några av Sveriges vassaste hjärnor som arbetar i en platt organisation för att lyfta fram det bästa hos varje medarbetare. Eftersom vi befinner oss i en kraftig tillväxtfas skapas det ständigt nya möjligheter och projekt inom bolaget. Vi är måna om att medarbetare ska ges möjligheten att komma med idéer och vara delaktiga i bolagets framväxt! Vi hoppas att hitta dig som vill växa och utvecklas med oss. Hos oss kommer du få arbeta i ett varmt och öppet team och vi kommer se till att du också får ha det roligt på jobbet! Om tjänsten Som Account Executive kommer du att sälja Tendiums innovativa SaaS-plattform inom en mängd olika branscher. Du kommer vara en viktig del av Tendiums säljteam som jobbar med en datadriven och digital säljprocess. Ditt fokus kommer att ligga på nykundsförsäljning där du kommer att ansvara för hela säljcykeln - från prospektering eller första möte till signerat avtal. Vår plattform sticker ut på marknaden och med ditt hårda arbete kommer du ha mycket bra förutsättningar att utvecklas i din säljroll och producera goda resultat! Du kommer att rapportera direkt till vår försäljningschef och vi söker dig som har möjlighet att vara på plats hos oss på vårt trivsamma kontor i NK-huset i centrala Stockholm, eller på vårt kontor i Motala. Detta är en fast heltidstjänst (tillsvidareanställning) med 6 månaders provanställning, fast lön, och provision. I rollen kommer du huvudsakligen arbeta med: Nykundsförsäljning Prospektera och kvalificera nya segment och initiera affärsdialoger med dessa Tydligt positionera värdet av Tendiums tjänster i affärsdialoger Identifiera och kvalificera potentiella kunders utmaningar, behov och affärsmål för att tydligt exemplifiera hur Tendium kan vara en strategisk investering för deras verksamhet Utbilda och vägleda potentiella kunder genom köpresan för att hjälpa dem förstå hur Tendium kan göra deras försäljning till offentlig sektor mer lönsam och effektiv Skapa och hantera en pipeline av affärer - identifiera, engagera och utveckla relationer med potentiella kunder Samarbeta med marknadsteamet i ett flertal projekt Är du den vi söker? Vi letar efter dig som är i startgroparna av din karriär och är hungrig på att lära dig och utvecklas i din profession. Att nå försäljningsmål är din drivkraft och du har en självgående attityd, är orädd och har en positiv inställning. Vi tror att om du är prestigelös, öppen för att lära dig och mån om att skapa goda relationer till våra kunder så kommer du passa bra hos oss! Önskvärd erfarenhet och kompetens: 1+ års erfarenhet av B2B (har du också tidigare arbetat med Saas är det toppen)! Du är skicklig på försäljningsprocessens alla delar Erfarenhet av att ringa kalla samtal och ta initiativ till möten Erfarenhet av CRM-verktyg Flytande i svenska Behärskar engelska på professionell nivå Har en idrottsbakgrund eller är tävlingsinriktad Vi vill betona att vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Om du inte bockar av ovanstående punkter, men vill bli en del av vårt team, sök! Läs gärna mer om hur det var för några av våra kollegor att börja i Tendiums säljteam här och här. Ansökan Vi ser fram emot din ansökan. Vi rekryterar löpande, så ansök så snart som möjligt. Utvalda kandidater kommer att bjudas in till en videointervju där du får möjlighet att träffa teamet. Mer information om rekryteringsprocessen hittar du här.

28 mars 2024
Sista ansökan:
17 april 2024
Account Manager till Saas-bolag

SNABBFAKTA Omfattning: HeltidArbetstider: måndag till fredag kl.08.00-17.00.Ort: Stockholm, SlussenStartdatum: OmgåendeAnställningsform:Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning(direktrekrytering där du blir anställd direkt av vår kund). DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler, e-recept och ekonomisystem. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter. Läs mer om Muntra här. DIN ROLL Som Account Manager hos Muntra ansvarar du för hela säljprocessen.Du arbetar relationsbyggande och med expertisöverföring av Muntras produkt.Du kommer bearbeta främst varma leads både mot svenska och norska marknaden.Du kommer också vara involverad i att förbättra och definiera den övergripande försäljningsstrategin tillsammans med Muntras medgrundare.Du kommer delta på årliga mässor för att marknadsföra Muntra, dess produkt och möta potentiella kunder. Du arbetar självständigt i rollen och ingår i ett säljteam bestående av en ytterligare kollega. Tjänsten utgår från kontoret och resor kan tillkomma i tjänsten. VEM ÄR DU? Vi söker dig som är målinriktad och drivs av att arbeta med försäljning. Du är social samt utåtriktad och trivs att interagera med olika typer av människor. Du har en ödmjuk och positiv attityd och är självcochande i ditt arbetssätt. För att trivas i rollen tror vi att du tilltalas av att arbeta i en familjär ochentreprenöriell miljö med högt i tak. Du ser dig själv lånsiktigt i rollen och vill utvecklas med bolaget.Du som söker uppfyller nedan krav: Tidigare arbetslivserfarenhet av försäljning av hela säljprocessen. Du har erfarenhet av B2B försäljning. Det är meriterande om du har erfarenhet av att tidigare arbetat med försäljning av komplex produkt eller CRM-system. Du behärskar svenska och engelska, obehindrat i tal och skrift. Det är mycket meriterande om du behärskar norska språket. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected] vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Sales & Growth Lead

Är du en erfaren B2B-säljare med stort driv för att sälja själv, leda ett ambitiöst säljteam och öka tillväxten genom digital marknadsföring?Då kan du vara den vi söker! Vi söker någon som ser sig själv som en motor till nya spännande affärsmöjligheter.Som Sales & Growth Lead är du inte bara drivande inom försäljning och marknadsföring – du är en nyckelspelare när teamet skapar meningsfull förändring för företag i alla storlekar. Vilka är vi? Swedish for Professionals (SpeakCharlie AB)grundades 2014 och erbjuder språkutbildning och interkulturell affärsträning för såväl stora som små företag. I dagsläget hjälper vi ett hundratal företag med skräddarsydda kurser inom svenska, engelska, mandarin, franska och interkulturell kommunikation. Men resan har bara börjat. Vi står inför en spännandeexpansion där varumärket SpeakCharlie tar större plats och vi breddar vårt produktutbud på fler marknader. Utöver detgår vi från att vara en språkleverantörtill englobaliseringspartnertill företag. Bolaget utvecklas snabbt och nu ärdet en riktigt bra tid att ansluta till teamet. Vad erbjuder vi? Vårt kontor ligger ett stenkast från Nytorget på Södermalm i Stockholm. Vitror på att ett starkt team är nyckeln till framgång. Våra gemensamma utbildningar och teamutvecklingsaktiviteter, inklusive utbildningskonferenser utomlands, skapar en sammanhållen och samarbetsvillig grupp. Förutom de förmåner som nämndes tidigareerbjuder vi fast lön, teambonus och tjänstepension. Som Sales & Growth Lead har du även möjlighet till riktigt bra provisionsvillkor. Slutligen, om du, precis som vi, anser att hunden är människans bästa vän, är du mer än välkommen att träffa våra två fyrbenta kompisar på kontoret! Din roll som Sales & Growth Lead: Som Sales & Growth Lead på SpeakCharlie kommer du vara en nyckelspelare i vår fortsatta tillväxt och utveckling. Huvudsaklig målsättning är försäljningstillväxt vilket innefattar att leverera resultat från både befintliga och nya affärer.Dina primära ansvarsområden kommer att inkludera: Drivande av säljprocesser inom B2B-sektorn med fokus på att identifiera och prospektera nya affärsmöjligheter. Skapa och upprätthålla starka relationer med befintliga och potentiella kunder. Coacha säljteamet för att säkerställa effektiv försäljning och att nå uppsatta mål. Aktivt delta i affärsutveckling och hantering av kundidéer. Ansvar för marknadsföring (LinkedIn, Google Ads, mfl.)som en integrerad del av rollen. Vi tror att du: • är en erfaren B2B-säljare med bevisad framgång. • har ett tydligt säljdriv och stort fokus på att nå uppsatta mål. • är handlingskraftig ochtrivs med att coacha och ledaandra. •har erfarenhet och en förståelse för marknadsföring. • kan kommunicera utmärkt på svenska och engelska, både i tal och skrift. • har relevant akademisk bakgrund. • har ett intresse för globalisering, språk och interkulturell kommunikation. Om du tror att rollen som Sales & GrowthLead skulle passa dig som handen i handsken ser vi fram emot att få in din ansökan så snart som möjligt. Vid eventuella frågor eller funderingar, höra gärna av dig till vår Talent & Growth SpecialistRebecca via [email protected] Vi ser fram emot att få välkomna dig in i teamet!

28 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024
Vill du stötta våra förtroendevalda i att rekrytera medlemmar?

Är du en social relationsbyggare som tycker att ingenjörer är viktiga för vår framtid? Lockas du av att uppnå resultat och att coacha och engagera andra att nå uppsatta mål? Sveriges Ingenjörer söker nu en medlemsrekryterare. Rekrytering innebär för oss att få fler ingenjörer att bli medlemmar i vårt förbund.  Ingenjörerna är en av Sveriges viktigaste yrkesgrupper och för att stötta och utveckla dem finns Sveriges Ingenjörer – det enda fackförbundet med fullständigt fokus på ingenjörer. Med våra 175 000 medlemmar finns kraften att påverka samhället och vi arbetar ständigt för att våra medlemmar ska ha goda villkor, möjlighet att utvecklas och att de ska värderas så högt som de förtjänar. Sveriges Ingenjörer är en kunskapsdriven, samhällsengagerad och tillåtande arbetsplats som ständigt arbetar för att vara det självklara valet av fackförbund för alla högskoleutbildade ingenjörer. Våra stolta, nyfikna och professionella medarbetare är vår viktigaste resurs. Du uppmuntras att dela med dig av tankar och idéer, vi månar om din utveckling och tar vara på ditt engagemang. Vi arbetar aktivt för att engagera nya medlemmar och förtroendevalda, samtidigt som det är vår högsta prioritet att våra befintliga medlemmar är nöjda och stannar med oss i förbundet. Till vår rekryteringsenhet söker vi därför dig som brinner för att engagera och rekrytera fler medlemmar. Vill du bli en av oss? Om rollen Som medlemsrekryterare hos Sveriges Ingenjörer är ditt huvudsakliga ansvar att attrahera nya yrkesverksamma medlemmar. Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter innefattar bland annat att: • Arbeta operativt med förbundets medlemsrekrytering, både direkt och genom att coacha och stötta våra förtroendevalda i deras rekryteringsarbete • Bearbeta arbetsplatser utan förtroendevalda för att öka antalet medlemmar och för att tillsammans med dina kollegor på enheten engagera nya förtroendevalda • Vara delaktig i att utveckla arbetssätt och rutiner för förbundets medlemsrekrytering • Samverka, kravställa och stötta avdelningar/enheter/medarbetare med att sätta mål och följa upp resultat av olika rekryteringsaktiviteter och insatser • Samverka med representanter från andra Saco förbund och HR-avdelningar ute på arbetsplatser i frågor gällande rekrytering av medlemmar • Hålla föredrag och utbilda i rekryteringsmetodik för förtroendevalda ute på arbetsplatser Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig en varierande och stimulerande arbetsmiljö med högt i tak där du som medarbetare uppmuntras att ta ansvar och initiativ. Organisationen präglas av engagemang och nyfikenhet. Gemensamt för oss som arbetar här är också stoltheten över medlemmar och kollegor. Vi erbjuder villkor som följer Teknikavtalet och de lokala avtal som har upprättats på arbetsplatsen. Du erbjuds möjligheten att arbeta flexibelt och hemifrån upp till hälften av arbetstiden där graden av hemarbete givetvis beror på de egna arbetsuppgifterna samt verksamhetens behov. Vem är du? Vi söker dig som har en relevant akademisk utbildning samt tidigare erfarenhet av relations-/tjänsteförsäljning inom förtroendebranschen. Du är van vid att coacha och utbilda andra och har du arbetat i en motsvarande roll på ett annat fackförbund är det meriterande, men vi välkomnar också dig som har arbetat utanför intresseorganisationsvärlden. Att du har god förståelse, kunskap och intresse för hur en facklig organisation med förtroendevalda fungerar ser vi dock som självklart. Vidare har du goda kunskaper i Officepaketet och erfarenhet av digitala kanaler och mötesplatser. Du besitter också goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Som person så är du social, målinriktad och bra på att självständigt driva ditt arbete framåt. Du har ett strukturerat, organiserat och positivt förhållningssätt där du utgår från det du kan påverka och förändra. Då du kommer att ha många kontaktytor såväl inom som utanför organisationen är du duktig på att skapa och bibehålla förtroendefulla relationer. Vidare är du lyhörd, en god kommunikatör och bekväm med att hålla presentationer och tala inför människor. Ansökan I den här rekryteringen samarbetar Sveriges Ingenjörer med Jurek Recruitment & Consulting. Du söker tjänsten via annonsen på jurek.se och eftersom urval och intervjuer kommer att ske löpande ser vi fram emot att få din ansökan så snart som möjligt. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Cecilia Strååt på [email protected] alt 076-002 69 75. Övrig information Tjänsten är ett vikariat på 11 månader med önskad start i början av augusti 2024. Placering är på Sveriges Ingenjörers kontor i centrala Stockholm och resor inom Sverige ingår i tjänsten. Fackliga företrädare är Anna Klaesson (Akademikerföreningen) samt Lotta Ljunqvist (Unionenklubben), båda nås på 08-613 80 00. Varmt välkommen med din ansökan!

28 mars 2024
Sista ansökan:
27 april 2024
Account Manager

Försäljning, marknadsföring och karriär- låter det som något för dig? Se hit! Vi växer så det knakar och söker därför dig som vill vara en del av våran resa och ingå i vårt Stockholms team som säljer marknadsföring på Blocket.Du är välkommen att söka både med och utan erfarenhet - vi som bolag ger dig de verktyg du behöver för att lyckas, du står för använda de verktyg du får med ett högt engagemang och tempo.Vi tror på att en öppen feedbackkultur är en stor bidragande faktor till personlig utveckling, och att i samband med att vår personal utvecklas så utvecklas även vi som bolag. Vi vill nämligen växa tillsammans med vår personal och satsar därför på interna och externa utbildningar. Vi sitter i trivsamma lokaler i Hammarby Sjöstad med utsikt över Södermalm. Här har du möjlighet att arbeta tillsammans med kunniga, fokuserade och genuina kollegor. Att dra sitt strå till stacken är något som förväntas vara grundläggande!  Nu söker vi dig som : Någon som är positivt bidragande till vår företagskultur  Har en egen vilja att utvecklas och tar det egna ansvaret   Förstår att man behöver våga för att vinna  Engagerar sig gärna i både bolaget och teamets utöver egna resultat  Trivs i en roll med hög aktivitet   Är på en plats i livet där du vill lägga ner extra tid och engagemang för att göra karriär. Förstår vikten av att struktur och planering är en viktig del av en säljares framgångar.  Om tjänsten: Som Account Manager på Internetbroker säljer du digital marknadsföring till nya kunder som vill synas på Sveriges största marknadsplats, Blocket!  En Account Manager på Internetbroker ansvarar för hela säljprocessen med alla dess moment. Prospektering - du hittar dina egna leads Mötesbokning - du bokar in dina möten Affärsmöten - du håller affärsmöten för att driva din försäljning  Uppföljning - du ansvarar för dina kunders köpupplevelse och merförsäljning Budgetansvar - din egen och teamets Vi erbjuder följande : Grundlön, ett attraktivt provisionssystem och möjlighet till bonusar Pension enligt ITP-plan Friskvårdsbidrag Coachande ledarskap , Ledarskap med fokus på personlig utveckling·  Du får ta del av en utbildningsplan baserad på din egen utveckling och vilja där du klättrar steg för steg.  Personlig utvecklingsplan med starka utvecklingsmöjligheter Arbeta med några av Sveriges absolut starkaste varumärken Är du nästa person att bidra till vårt fantastiska team med din hunger, vilja att utvecklas och fokus? Varmt välkommen att ansöka med eller utan erfarenhet. I Denna rekryteringssammarbetar Internetbroker tillsammans med Krafsam Rekrytering och Bemanning. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare på [email protected] alt tel 0707770288. Varmt välkommen med din ansökan!

28 mars 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Säljare till Live Expo i Göteborg sökes!

Gillar du att arbeta i en fartfylld miljö, driva försäljning och skapa fantastiska kundupplevelser? Just nu söker vi dig som vill vara en del av vårt team som Säljare hos Live Expo i Göteborg! Information om tjänsten och om Live Expo Professionals Nord söker i samarbete med Live Expo Säljare. Tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du sedan anställs direkt hos Live Expo. Live Expo arrangerar innovativa mässor, möten och events som kopplar samman människor och företag för affärer och nätverkande. Deras mötesplatser fungerar som scen för spännande nyheter och innovationer från både etablerade företag och uppstartsföretag. Med en bakgrund av erfarna entreprenörer, har Live Expo introducerat över hundra framstående mässor, flera av dem är nu ledande inom sina branscher. Just nu expanderar de och söker en entusiastisk Säljare för sitt Göteborgskontor. Det är en möjlighet för dig med en stark drivkraft att ta din karriär till nya höjder. Är du den Säljaren vi letar efter? Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Live Expos önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds: • En trevlig och varm arbetsplats där du är viktig • En tillväxtresa, där du tillsammans med företaget ska växa och utvecklas • En långsiktig satsning på dig som Säljare • En fast lön tillsammans med en konkurrenskraftig bonus baserat på prestation Arbetsuppgifter Ditt uppdrag är att sälja monterplatser och fylla vårt mässgolv med utställare och sponsorer. Din synliga roll på hallplanen innebär att du är en central del av mässevenemanget. Vi ser att du tar initiativ, arbetar målinriktat och skapar unika affärsupplevelser. Du får möjligheten att påverka och strukturerat arbeta mot försäljningsmål för nya mässkoncept. Från prospektering till uppföljning kommer du bygga värdefulla relationer över telefon och i fysiska möten, och dagligen driva försäljning av monterutrymme, kringtjänster och sponsring med hög energi och ambition. Vi söker dig som har: • Tidigare säljerfarenhet, meriterande med B2B försäljning • Tidigare säljerfarenhet där telefon och mailkontakt har varit dina främsta verktyg • Meriterande med erfarenhet inom media, sponsring, evenemang eller liknande, men all säljerfarenhet inom B2B är meriterande. För att lyckas i rollen behöver du social kompetens, samt ha ett öga för affärsmöjligheter. Du är bra på att skapa förtroendeingivande och långsiktiga kundrelationer. Du är både lösningsorienterad och effektiv. START: Enligt överenskommelse  OMFATTNING: Heltid STAD: Göteborg, kontoret ligger i Frölunda  URVAL: Sker löpande KONTAKT: Adrian Couture Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail, men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

28 mars 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Säljare till Live Expo i Göteborg sökes!

Gillar du att arbeta i en fartfylld miljö, driva försäljning och skapa fantastiska kundupplevelser? Just nu söker vi dig som vill vara en del av vårt team som Säljare hos Live Expo i Göteborg! Information om tjänsten och om Live Expo Professionals Nord söker i samarbete med Live Expo Säljare. Tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du sedan anställs direkt hos Live Expo. Live Expo arrangerar innovativa mässor, möten och events som kopplar samman människor och företag för affärer och nätverkande. Deras mötesplatser fungerar som scen för spännande nyheter och innovationer från både etablerade företag och uppstartsföretag. Med en bakgrund av erfarna entreprenörer, har Live Expo introducerat över hundra framstående mässor, flera av dem är nu ledande inom sina branscher. Just nu expanderar de och söker en entusiastisk Säljare för sitt Göteborgskontor. Det är en möjlighet för dig med en stark drivkraft att ta din karriär till nya höjder. Är du den Säljaren vi letar efter? Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Live Expos önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds: • En trevlig och varm arbetsplats där du är viktig • En tillväxtresa, där du tillsammans med företaget ska växa och utvecklas • En långsiktig satsning på dig som Säljare • En fast lön tillsammans med en konkurrenskraftig bonus baserat på prestation Arbetsuppgifter Ditt uppdrag är att sälja monterplatser och fylla vårt mässgolv med utställare och sponsorer. Din synliga roll på hallplanen innebär att du är en central del av mässevenemanget. Vi ser att du tar initiativ, arbetar målinriktat och skapar unika affärsupplevelser. Du får möjligheten att påverka och strukturerat arbeta mot försäljningsmål för nya mässkoncept. Från prospektering till uppföljning kommer du bygga värdefulla relationer över telefon och i fysiska möten, och dagligen driva försäljning av monterutrymme, kringtjänster och sponsring med hög energi och ambition. Vi söker dig som har: • Tidigare säljerfarenhet, meriterande med B2B försäljning • Tidigare säljerfarenhet där telefon och mailkontakt har varit dina främsta verktyg • Meriterande med erfarenhet inom media, sponsring, evenemang eller liknande, men all säljerfarenhet inom B2B är meriterande. För att lyckas i rollen behöver du social kompetens, samt ha ett öga för affärsmöjligheter. Du är bra på att skapa förtroendeingivande och långsiktiga kundrelationer. Du är både lösningsorienterad och effektiv. START: Enligt överenskommelse  OMFATTNING: Heltid STAD: Göteborg, kontoret ligger i Frölunda  URVAL: Sker löpande KONTAKT: Adrian Couture Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail, men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

28 mars 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Account Manager inom finanssektorn

Fortsätt din spännande karriär inom försäljning som Account Manager! Här kommer du sitta i härliga lokaler i Stockholm - Globen. Du kommer identifiera och utforska nya affärsmöjligheter med diverse företag som kan vara intresserade av företagsvärderingar. Du ansvarar för att prospektera och etablera en kontakt med nya kunder samt bibehålla en god affärsrelation med befintliga kunder. Som anställd får du.. Garantilön 20.000 kr / månaden Attraktiv provisionsmodell Stora utvecklingsmöjligheter inom bolaget Tävlingar och teambuilding-aktiviteter Härliga kollegor Gedigen utbildning inom försäljning Kontorstider! Stämmer följande kanske in på dig? Målmedveten Älskar att ta sig an nya utmaningar Resultatorienterad Besitter hög socialkompetens Serviceminded Mycket goda kunskaper i svenska och engelska Meriterande för denna tjänst är tidigare erfarenhet av service-och eller försäljning. REKRYTERINGSPROCESS Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer därför få sms med viktig information när du går vidare i rekryteringsprocessen hos oss. Vi ber dig därför ha koll på mobilen i samband med ansökan. Vid övriga frågor mejla till [email protected] Letar ditt företag efter nya rekryter? Svara på formuläret nedan. Söker personal!

28 mars 2024
Sista ansökan:
3 april 2024
Sales Executive B2B till DI:s Supergasell och Framtidsgasell

Vi på DigitalTolk hjälper tusentals människor varje dag genom att bryta språkbarriären med en unik matchningsprocess, vi är som Tinder för tolkar och tolkbeställare. På bara fem år har vi vuxit från en omsättning på 1 MSEK till över 300 MSEK. Vår produkt är så pass bra att våra kunder nästan inte tror oss när vi ringer, vi gissar att det var lite samma sak när Apple skulle sälja in Iphonen till en trogen Nokia 3310-användare. Nu letar vi efter en entusiastisk och driven säljare som vill vara med och dela denna framgångssaga med oss. Om rollen: Som en del av vårt fantastiska B2B team så är du involverad i säljprocessens samtliga delar, från prospektering till stängd affär. Ditt uppdrag är att identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter inom B2B-segmentet och presentera marknadens ledande produkt. Telefonen kommer att vara ditt främsta verktyg för att bedriva ditt försäljningsarbete. Vi värdesätter en stark teamkänsla och främjar nära samarbete genom regelbundna teammöten, säljträningar, workshops och teamaktiviteter. Tillsammans med din coach och säljchef får du kontinuerlig uppföljning av ditt resultat och individuella utvecklingsplan. För att trivas i rollen behöver du brinna för försäljning och känna dig i trygg i vetskapen om att telefonen är din bästa vän för att nå kunderna. Att genomföra 100 samtal om dagen är inga konstigheter för dig – kanske är du van vid att sikta på 200? Vi sitter vid Slussen med en fantastisk utsikt över Södermälarstrand. Om dig: Du har rätt inställning och attityd till sälj Pratar svenska och engelska obehindrat Driven och resultatinriktad Du har en excellent time management, du värnar om din säljtid Tidigare erfarenhet av telemarketing är meriterande Om oss: Årets Framtidsgasell 2021 av Dagens Industri Årets Supergasell 2021 av Dagens Industri Bäst i Branschen! 2018 av Post- och telestyrelsen Årets unga nybyggare 2022 Vi erbjuder: En spännande möjlighet att vara en del av ett tillväxtföretag Konkurrenskraftig lön, inklusive provision En rolig arbetsdag med massor av personlig utveckling, säljträning och skratt med sköna kollegor

28 mars 2024
Sista ansökan:
27 april 2024