Account manager
Sök bland 536 lediga jobb som Account manager och börja ditt nya yrkesliv idag!
Bli en del av vår magiska kultur! Hos oss hittar du inte bara fantastiska kollegor, utan även stor frihet att forma din arbetsdag, grymma stödfunktioner och en trygg lönemodell utan provisionstak. OM TJÄNSTEN Account Manager hos oss innebär att du har en social roll med många kontaktytor, här blir du snabbt en del av gänget och arbetar tillsammans med fantastiska kollegor och engagerade ledare på olika avdelningar internt. Men det absolut viktigaste kommer vara att bygga relationer med dina härliga kunder. Hur du utvecklar dina kunder och affärer är upp till dig, men du kan lita på att vi ger dig verktygen du behöver för att lyckas. Ditt team och din utveckling Ditt team består av flera andra Account Managers och en engagerad Team Manager. Våra Team Managers är inte bara ledare, de är också mentorer och coacher och gör allt för att ge dig bästa förutsättningarna för att lyckas i din roll. Vi tror på din potential och vilja att lyckas och erbjuder dig en omfattande onboarding samt ett career steps program som hjälper dig att nå din fulla potential och utvecklas som Account Manager. Självklart har du hela tiden en hejaklack i ryggen som stöttar dig! Vi erbjuder 💰Lönemodell med potential att tjäna mycket: Vi tror på att belöna din prestation. Vi erbjuder en garantilön som ger dig stabilitet. Därefter är det bara din ambition som sätter gränserna. Vår lönemodell ger dig möjlighet att tjäna mer i takt med din framgång. Vi har stor andel individuell provision och inget tak för hur mycket du kan tjäna. 🧘🏽Förmånspaket som belönar ditt hårda arbete: Utöver en förmånlig lönemodell erbjuder vi ett omfattande förmånspaket, inklusive extra semesterdagar, generösa friskvårdsförmåner, flexibilitet kring arbetsplats och tid, tjänstepension och sjukförsäkring 🚀Möjlighet att bli delägare: Vi tror på att skapa en stark gemenskap och engagemang där alla har en del i företagets framgång. Därför erbjuder vi dig möjligheten att köpa andelar i bolaget. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Som Account Manager hos oss bygger och utvecklar du dina egna kundrelationer. En vanlig dag för dig i rollen innebär: * Prospektering: Sökandet efter nya kundkontakter hos potentiella bolag som inte samarbetat med oss tidigare, men också bland kunder i vårt befintliga nätverk. Det är här som du verkligen kommer bidra med ditt krut, ”beat yesterday” anda och nyttja ditt pannben för att nå resultat. * Säljmöten: Här sker införsäljningen av våra tjänster. Detta inkluderar ”cold calls” där du får visa upp dina säljkunskaper och etablera nya relationer med potentiella kunder. Du bygger goda kundrelation, gör behovsanalyser och lämnar ett starkt avtryck. * Omvärldsbevakning: För att på ett strategiskt sätt kunna kartlägga våra etablerade kunders framtida behov. Vi kan erbjuda som mest värde när vi förutser kundernas behov och arbetar proaktivt i våra kundrelationer. * Hantering av komplexa affärsmöjligheter: När du blir mer erfaren, hantera prospekt och kunder med mer komplexa affärsmöjligheter - till exempel Talent Advisory, Ramavtal, Upskilling och Reskilling. VI SÖKER DIG SOM För att bli framgångsrik och trivas i rollen är du en person som motiveras av att arbeta mot högt uppsatta mål i en kultur som präglas av en hög energinivå, där vi lyfter varandra och firar framgångar tillsammans. Du har en stark tilltro till din kapacitet att hantera motgångar, en hög ansvarskänsla, förmågan att organisera ditt arbete på ett effektivt sätt och säkerställer att du levererar enligt deadline. Att hantera flera uppgifter av varierad karaktär i ett högt tempo är något du föredrar och känner dig bekväm med. Du agerar med eftertänksamhet i dina beslut och tar hänsyn till olika konsekvenser. Att skapa nya relationer kommer naturligt för dig och du agerar självsäkert i sociala sammanhang och står gärna i händelsernas i centrum. Du trivs i situationer där saker står på spel och där dina beslut är avgörande för utfallet. Förändringar och utmaningar har du en optimistisk inställning till och du utstrålar trygghet till din omgivning. Vi ser att du har * Eftergymnasial utbildning, till exempel universitet eller högre yrkesutbildningsprogram, helst inom försäljning, affärer, marknadsföring eller motsvarande arbetslivserfarenhet. * Erfarenhet av B2B-försäljning med framgångsrika resultat. * Erfarenhet av att arbeta mot KPI:er och utmanande mål. * Erfarenhet av kontinuerligt arbete med kundnöjdhet och förståelse för kundens behov. * Mycket goda kunskaper i svenska och engelska då det krävs i ditt dagliga arbete. * B-körkort Det är meriterande om du har - Arbetat med försäljning inom bemannings- eller konsultbranschen. - Praktisk erfarenhet och/eller utbildning i förhandlingsteknik samt är bekväm i att hålla dialoger med senior management hos potentiella beställare hos kund. Därför är Academic Work en bra arbetsgivare Vårt mål är att erbjuda den bästa arbetsplatsen och vår företagskultur präglas av värme, energi, engagemang, öppenhet och kamratskap. Här finns en genuin vilja att hjälpa varandra, både när vi arbetar mot gemensamma och individuella mål. Vi ser vikten av att skapa starka band och ha roligt tillsammans och har en bred palett av sociala aktiviteter. Från spännande resor och stora fester till spontana After Works, gemensamma frukostar och träning. Övrig information om rollen som Account Manager * Start: Enligt överenskommelse / augusti 2025 * Omfattning: Heltid, kontorstider * Lön: Månadslön med en fast del samt en rörlig provisionsdel utan tak * Placering: Östergatan 18, Malmö Vår rekryteringsprocess Det första steget i rekryteringsprocessen är två urvalstest, ett personlighetstest och ett problemlösningstest, som vardera tar ca 15 min att slutföra. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Hur är det att jobba på Academic Work? * Vår kultur på Academic Work * CSR och miljö på Academic Work * Rollen som Account Manager * Instagram @Academic Work * Facebook @Academic Work * LinkedIn @Academic Work
Business Development Manager – Digitala Kampanjer Vill du jobba med digital marknadsföring på en av Sveriges mest innovativa contentbyråer? Vi söker en driven och resultatinriktad Sales Executive Account Manager som vill bidra till våra kunders framgång genom kreativa digitala lösningar. Om rollen Som Sales Executive Account Manager kommer du att ansvara för att sälja och utveckla digitala marknadsföringstjänster. Du kommer att bygga relationer med nya kunder, förstå deras unika behov och skapa skräddarsydda lösningar som driver resultat. Med fokus på native advertising, sociala medier, programmatic, Google och video kommer du att vägleda kunderna genom vårt produktutbud och hjälpa dem att maximera sina investeringar. Ansvarsområden: ✅ Identifiera och driva försäljning av digitala marknadsföringstjänster, främst till nya kunder. ✅ Bygga långsiktiga kundrelationer och fungera som den främsta kontaktpunkten. ✅ Samarbeta med kreativa team för att skapa innehåll som når kundernas mål och genererar mätbara resultat. ✅ Genomföra presentationer, offerter och avtalsförhandlingar samt identifiera nya affärsmöjligheter. ✅ Analysera kampanjdata och ge insikter till kunder för att optimera deras digitala strategier. Vi söker dig som: 🔹 Har minst 1 års erfarenhet av försäljning, gärna inom digital marknadsföring med fokus på native advertising, sociala medier, programmatic eller Google-annonsering. 🔹 Har ett starkt kommersiellt fokus och erfarenhet av att utveckla och driva försäljningsstrategier. 🔹 Är en skicklig kommunikatör och presentatör med förmåga att bygga förtroendefulla kundrelationer. 🔹 Har erfarenhet av att arbeta med analysverktyg och kan tolka data för att driva förbättringar. 🔹 Är självständig och driven, med förmåga att hantera flera kundkonton samtidigt. 🔹 Behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift. Vi erbjuder: ✔ En dynamisk och inspirerande arbetsmiljö inom ett globalt företag. ✔ Möjlighet att bygga upp och växa din egen kundportfölj – från startups till stora internationella varumärken. ✔ Konkurrenskraftig lön, attraktiva förmåner och goda möjligheter till karriärutveckling. ✔ Chansen att arbeta med spännande digitala marknadsföringslösningar och kampanjer som verkligen gör skillnad. Ansökan Denna rekrytering sker i samarbete med Talent&Partner. Skicka din ansökan med CV och personligt brev (gärna med foto) till [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!
Vill du vara en nyckelperson inom digital försäljning och kundutveckling? Vi söker en engagerad och målinriktad säljare med fokus på digitala lösningar. I denna roll kommer du att vara drivande i att bygga långsiktiga kundrelationer och leverera skräddarsydda lösningar som skapar mervärde och ökar kundens affärsresultat. Om rollen Du kommer att ha ett stort ansvar för att leda försäljningen av både traditionella och digitala medietjänster. Rollen innebär att arbeta nära både nya och befintliga kunder för att förstå deras behov och presentera lösningar som maximerar deras potential. Dina ansvarsområden Driva försäljningen framåt genom att erbjuda kreativa och effektiva digitala lösningar. Ansvara för hela säljprocessen, inklusive digital annonsering, events och andra medietjänster. Utveckla långsiktiga strategier tillsammans med kunder för att skapa hållbara affärsmöjligheter. Hålla dig uppdaterad om digitala trender och innovationer för att leverera de bästa lösningarna. Bidra till ökad lönsamhet och tillväxt inom digital försäljning. Vi söker dig som har Dokumenterad erfarenhet av digital medieförsäljning och en god förståelse för digitala lösningar. Förmåga att omvandla kunders behov till innovativa och relevanta affärsförslag. En stark förmåga att bygga och utveckla långsiktiga kundrelationer. Erfarenhet av att identifiera och driva nya affärsmöjligheter med framgång. Vad vi erbjuder En dynamisk och utvecklande roll med stort ansvar och inflytande. Möjlighet att arbeta i ett växande företag med ett engagerat och passionerat team. Ett attraktivt ersättningspaket och goda möjligheter till personlig och professionell utveckling. Krav Mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Relevant erfarenhet och gärna högskoleutbildning eller motsvarande inom digital försäljning. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev. Skicka din ansökan idag via [email protected] Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Sälj, Marknadsföring och Karriärfokus – Är det här något för dig? Om tjänsten Vi söker nu en engagerad och driven säljare som vill vara en del av vårt dynamiska team. Hos oss får du möjlighet att utvecklas inom digital marknadsföring och försäljning, och vi ger dig de verktyg och kunskaper du behöver för att lyckas. Vår företagskultur präglas av öppen feedback, personlig utveckling och en stark teamkänsla där vi växer tillsammans. Som Account Manager ansvarar du för hela säljprocessen, från prospektering till uppföljning och merförsäljning. Du kommer att arbeta med att sälja digitala marknadsföringslösningar till nya kunder och driva försäljning i ett högt tempo. Ansvarsområden: Hitta nya leads och prospektera potentiella kunder. Boka möten och hålla affärsmöten. Ansvara för hela säljprocessen och uppföljning av kundernas köpupplevelse. Ansvara för att uppnå och överträffa försäljningsmål. Bidra till teamets utveckling och delaktighet i att nå gemensamma mål. Vi söker dig som: Är en positiv och drivande person som vill utvecklas. Trivs i en roll med hög aktivitet och har förmåga att ta ansvar. Är självgående och strukturerad i ditt arbete. Har en vilja att utvecklas och göra karriär. Har en stark vilja att bidra till teamets framgång. Vad kan vi erbjuda dig? Grundlön med attraktivt provisionssystem och möjlighet till bonusar. Pension enligt ITP-plan och friskvårdsbidrag. Ett coachande och utvecklingsinriktat ledarskap. En personlig utvecklingsplan där du kan växa och klättra i din karriär. Möjlighet att arbeta i ett team med kunniga och engagerade kollegor. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner. Skicka gärna din ansökan med CV och personligt brev till [email protected]. Intervjuer sker löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Account Manager – Digital Marknadsföring & Försäljning Älskar du digital marknadsföring och drivs av att skapa affärer? Vi söker en målinriktad Account Manager som vill ta sin karriär inom digital försäljning till nästa nivå. Är du en relationsbyggare med en passion för digitala lösningar? Vill du arbeta i en dynamisk och kreativ miljö där dina insatser gör verklig skillnad? Då kan det här vara rollen för dig! Om oss Vi är en ledande byrå inom resultatdriven digital marknadsföring, med expertis inom native advertising, sociala medier, programmatic och video. Vi skapar innovativa och skräddarsydda marknadsföringsstrategier för företag i alla storlekar – från startups till globala varumärken. Hos oss är lagandan stark och vi tror på en kultur där nytänkande, utveckling och affärsdriv samverkar. Vi värdesätter dina idéer och ger dig utrymme att växa – både personligt och professionellt. Om rollen Som Account Manager blir du en nyckelspelare i vårt team, med ansvar för att driva och utveckla affärer. Ditt uppdrag är att förstå kundens behov och skapa strategier som genererar mätbara resultat och långsiktiga samarbeten. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: ✅ Identifiera och utveckla affärsmöjligheter inom digital marknadsföring. ✅ Bygga starka och långsiktiga relationer med nya och befintliga kunder. ✅ Skräddarsy och sälja innovativa lösningar inom native, sociala medier, programmatic och video. ✅ Samverka med våra kreativa och strategiska team för att leverera lösningar som överträffar kundens förväntningar. ✅ Driva tillväxt och bidra till företagets fortsatta framgång. Är du den vi söker? För att lyckas i rollen tror vi att du har: ✔️ Erfarenhet av försäljning, gärna inom digital marknadsföring eller media. ✔️ Ett affärsdriv och en förmåga att skapa förtroende hos kunder. ✔️ Ett analytiskt och strategiskt tänk, där du kan identifiera kunders behov och presentera rätt lösningar. ✔️ En passion för digitala trender och ett intresse för branschens utveckling. ✔️ Stark kommunikativ förmåga, både skriftligt och muntligt. Vad vi erbjuder 🚀 En inspirerande arbetsmiljö där du får vara en del av en snabbväxande och innovativ bransch. 🌍 Möjlighet att arbeta med spännande kunder och projekt som gör avtryck. 📈 Personlig och professionell utveckling – vi satsar på din framtid! 💰 Konkurrenskraftig lön och attraktiva förmåner. 🎉 Ett stöttande team där vi firar framgångar tillsammans! Ansök idag! I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner. Skicka in ditt CV och personliga brev så snart som möjligt till [email protected] – urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. 📩 Sök nu och bli en del av vårt framgångsrika team!
Om oss Bilmånsson är återförsäljare av Volvo, Renault, Dacia och Hyundai. Vi är idag ca 350 medarbetare och finns i Eslöv, Hörby, Ängelholm, Kristianstad, Sjöbo, Ystad, Simrishamn, Klippan och Lund. Vi säljer bilar och bilrelaterade kringtjänster som ger kunden ett bekvämt och miljövänligt bilägande. Vi strävar efter att vår personal skall känna arbetsglädje och genom engagerat uppträdande värna om företagets traditioner samt spegla våra kärnvärden hjärta & kompetens. Vårt mål är att ha Bil-Sveriges nöjdaste kunder och engagerade medarbetare varav vi ständig har fokus på vårt personal, kvalitets- och miljöarbete. Vi söker en Key Account Manager (KAM) till vårt marknadsområde Ängelholm/Eslöv som vill vara med och lyfta vår företagsförsäljning till nästa nivå. Om rollen Som KAM har du en nyckelroll i vår företagsaffär och ansvarar för att utveckla både nya och befintliga kundrelationer. Som företagets ansikte utåt är du en viktig ambassadör för Bilmånsson, där du med ditt affärssinne och kundfokus skapar värde för både kund och bolag. I din roll kombinerar du operativt säljarbete med ett coachande ansvar för att stötta vårt säljteam och utveckla våra processer. Genom att utveckla och implementera skräddarsydda försäljningsstrategier, bygga starka relationer med nyckelkunder och analysera marknaden för att identifiera tillväxtmöjligheter, kommer du att vara i framkant för att etablera Bilmånsson på marknadsområdet. Du representerar främst Volvo och Polestar men arbetar även med övriga märken. Arbetsuppgifter Bygga kundrelationer - Du kommer att vara kundens övergripande kontaktperson för deras vagnpark och tjänstebilspolicy. Du ansvarar för att säkerställa attraktiva avtal, skräddarsydda kundlösningar och ett smidigt bilägande för kunden. Stötta teamet - Aktivt stötta säljare i att utveckla sina egna kunder och skapa ingångar till djupare samarbeten genom lagets försäljning. Säkerställa uppföljning av befintliga företagskontakter enligt CRM-systemets aktivitetspunkter. Utbildning/Coachning - Utveckla säljlaget och ge säljarna förutsättningar att prestera i företagsaffären. Informera och utbilda löpande om förändringar som påverkar företagsaffären, såsom skatteregler, restvärdessättning, kampanjer och unika kundfördelar. Nätverka & prospektera - Bearbeta nya kunder genom proaktiv kontakt och deltagande i företagsinriktade kundevent och nätverksgrupper. Marknadsföra Bilmånssons kompletta erbjudande och skapa fler möjligheter att etablera företaget som företagskundernas bästa partner. Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av B2B-försäljning eller Key Account Management, gärna inom bilbranschen. Du har en stark förståelse för affärslogik, kundbehov och lösningsorienterad försäljning där du även har förmåga att bygga långsiktiga och starka relationer. Ditt arbetssätt är både coachande och pedagogiskt, där du utan prestige delar med dig av din kunskap och aktivt stöttar andra i deras utveckling. Du har en stark förståelse för ekonomi och är van vid att använda digitala verktyg och CRM-system för att skapa både struktur och effektivitet i ditt arbete. Vi ser även att du har en god presentationsteknik, vilket gör att du enkelt kommunicerar idéer och lösningar på ett tydligt och engagerande sätt. Med ett stort engagemang och driv kombinerar du ett genuint intresse för människor och affärer med en ödmjuk attityd. Du anpassar dig snabbt till nya situationer och ser varje utmaning som en chans att växa och ta nästa steg framåt. Arbetstid och anställningsform Anställningen är tillsvidare med förlagd arbetstid måndag till fredag 08:00 – 17:00 (förtroendetid) och avvikande arbetstider aviseras i så god tid som möjligt. Ansök senast den 31/5. Vi tillämpar löpande urval vilket gör att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan och välkommen till Bilmånsson!
Vi söker en strukturerad Sales Support för kunds räkning. Kunden är en av Sveriges största drivmedelsföretag med målet att uppnå en klimatneutral: https://www.preem.com/hallbarhet/vagen-till-klimatneutralitet/ värdekedja. Du kommer att supportera ett försäljningsteam som arbetar med försäljning av förnybara och fossila produkter för flytande energi och drivmedel gentemot återförsäljare. Detta är ett konsultuppdrag på inledningsvis sex månader med start omgående. Om rollen Arbetsuppgifterna inkluderar att bygga upp och dokumentera kunskap om CDH affärssystem, som omfattar order, planering och fakturahantering. Du kommer att agera som supportfunktion i CDH affärssystem för återförsäljare (ÅF) och ansvara för informationsflödet till dem. Dessutom ingår återkommande sammanställningar och administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att skapa och uppdatera försäljningsmaterial samt strukturera webbplatser, gemensamma servrar, kundportaler och andra platser där dokumentation och material publiceras. Vidare kommer du att driva och samordna vissa affärsutvecklingsaktiviteter samt hantera både interna och externa dagliga ärenden och utmaningar. Om dig • Relevant högskoleutbildning eller annan erfarenhet som kan bedömas likvärdig • Erfarenhet av arbete som säljstöd eller annan affärsstödjande roll • Goda kunskaper som användare i något affärssystem för avtal, order, prissättning, fakturering, uppföljning och/eller rapporter • Goda kunskaper i MS Office • Flytande i svenska och engelska i tal och skrift Meriterande • Erfarenhet av att arbeta med komplexa arbetsuppgifter, koordinering inom ett team eller över flera verksamhetsområden • Erfarenhet av att ha arbetat med återförsäljare Personliga egenskaper Vi söker en person som är strukturerad och noggrann med ett öga för detaljer. Du bör agera proaktivt och självgående, samt vara bra på att organisera och prioritera. Det är viktigt att du har lätt för att sätta dig in i nya rutiner och processer, och att du är van att ta egna initiativ. Du bör vara analytisk och serviceorienterad, med ett högt affärsfokus. God samarbets- och kommunikationsförmåga är också avgörande. Övrigt Arbete sker på plats i kundens lokaler i centrala Stockholm med möjlighet till distansarbete enl. ök. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Maria von Schantz på 010-173 73 00. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Inledning: Vi söker en erfaren företagssäljare till Tell´s team i Piteå. Tell Sverige AB erbjuder företagskunder smarta helhetslösningar inom molnväxlar, telefoni, IT-drift samt fordons-IT. Information om tjänsten Professionals Nord söker för Tell Sverige´s räkning en företagssäljare. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Tell Sverige. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Tell´s önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected] Du erbjuds Som företagssäljare hos Tell får du en rolig, utmanande, spännande säljroll med stor möjlighet till utveckling där målet är att du ska ta både dig själv och avdelningen till nästa nivå. Du får en anställning hos en av de ledande, lokala aktörerna i branschen där du får arbeta med de senaste produkterna och bli en del av en företagskultur som präglas av snabba puckar, stort engagemang, öppenhet och mycket driv. Tell erbjuder individuell lön och bonus. Arbetsuppgifter I rollen som företagssäljare är du företagets ansikte utåt. Du besöker både nya och befintliga kunder till Tell och styr i stor utsträckning själv över din arbetstid. Att planera din vecka, ringa och boka upp möten, genomföra och följa upp är naturligt för dig. För att lyckas hos Tell behöver du vara strukturerad, proaktiv och ligga steget före för att ha en strategi och plan för att hjälpa kunden att utvecklas och agera problemlösare. Tell´s mål är att alltid ge den bästa helhetsupplevelsen och där kommer du att vara en viktig pusselbit. Om du lyckas väl på avdelningen och framöver önskar ta större ansvar, finns goda möjligheter för det. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Vi söker dig som: Vi tror att du har ett genuint intresse av att ta hand om kunder och skapa goda och långsiktiga relationer samt ge ett gott och professionellt bemötande. Vidare söker vi dig som är ambitiös, driven, snabb i tanke och handling med ett brinnande intresse för affärer. Du har erfarenhet som B2B-säljare, Account manager eller KAM. Erfarenhet från uppsökande försäljning är meriterande, likväl som produktkunskap inom växellösningar, IT och abonnemang. Du har en utpräglad vilja och förmåga att ta ansvar för din egna prestation och triggas av att arbeta mot satta mål. START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Piteå URVAL: Sker löpande KONTAKT: Fanny Skott Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Är du driven, affärsinriktad och vill utvecklas inom B2B-försäljning? Vi på Geposit söker vi nu en B2B Säljare med fokus på att identifiera nya affärsmöjligheter, bygga starka kundrelationer och bidra till vår fortsatta tillväxt. Här får du en central roll i ett framgångsrikt team med goda möjligheter till utveckling och påverkan. Låter det spännande? Läs vidare! Geposit är ett Stockholmsbaserat SaaS-företag som erbjuder ledande tjänster inom geodata. Vi hjälper bolag att förstå och driva sina affärer utifrån ett geografiskt perspektiv med hjälp av olika tjänster, däribland API för adressvalidering, digital karttjänst för geografisk zonindelning och tjänster för geotargeting av online-annonser. Våra kunder finns i många branscher men vi vänder oss särskilt till företag med resurser ute på fältet, t.ex. transport och serviceföretag. Om rollen I rollen som B2B-säljare kommer du att spela en central roll i vårt arbete med att identifiera och skapa nya affärsmöjligheter. Dina huvudsakliga uppgifter inkluderar att prospektera och göra research för att hitta och analysera potentiella kunder inom våra nyckelsegment. Du kommer att arbeta aktivt med att kontakta prospekterade företag och personer via samtal och mail, med målet att boka kvalificerade säljmöten och därigenom bygga en stark pipeline tillsammans med vårt säljteam. Till en början kommer du både stötta i och delta vid kundmöten – för att successivt utveckla din affärsförståelse och säljkompetens. På sikt kommer du få ta ett större kundansvar och självständigt driva egna affärer. Du ansvarar också för att hålla vårt CRM-system uppdaterat och organiserat, vilket säkerställer en strukturerad och effektiv säljprocess. Utöver detta kommer du att bidra till att förbättra våra metoder och tekniker för att driva utåtriktade säljinsatser ännu effektivare. Om dig Vi söker dig som är driven, prestigelös, och affärsmässig i ditt sätt att uppträda. Ett nyckelord för oss är "grit", det vill säga nyfikenhet och förmågan att inte ge sig förrän du har nått dina mål. Du är kreativ, social, gillar att träffa människor och för dig väl i tal och skrift. Eftersom vi arbetar med digitala tjänster är det en fördel om du har grundläggande IT-kunskaper och snabbt kan sätta dig in i våra lösningar. För att lyckas i rollen tror vi att du: Är hungrig och motiverad att lära dig och utvecklas inom försäljning. Har en stark social förmåga och är bekväm med att ta kontakt både via telefon och mail. Är organiserad och noggrann i ditt arbetssätt – uppskattar ordning och reda i systemen Har ”grit” – du ger inte upp, även när arbetet innebär utmaningar. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning eller om du har erfarenhet från B2B-miljö. Då våra kunder till stor del finns i Sverige behöver du kunna kommunicera obehindrat på svenska i både tal och skrift. Låter det intressant – kontakta oss Låter det här som en roll, ett team och en arbetsmiljö som du skulle kunna trivas i – då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in. Har du frågor om tjänsten, teamet eller företaget hör du av dig till Elin Andersson, Tech Talent Acquisition Specialist, på Progrits. En del av Progrits Du blir del av Progrits - en mjukvarukoncern med ledande marknadspositioner och produkter, ett stort tillväxtfokus och en tydlig strategi. Sedan 2023 är Progrits en del av Axcel, ett nordiskt riskkapitalbolag med stort intresse för tech-sektorn. Att vara en del av Progrits innebär ökade möjligheter för utveckling både för oss som företag och för dig som anställd, och samtidigt större trygghet. Är du som vi, tror vi att du vill känna meningsfullhet på jobbet – och vara med om att göra Geposit till ett ännu bättre och roligare ställe att jobba på. För roligt är viktigt – jobbet är en för stor del av livet för att inte ha kul!
Norsktalande Mötesbokare - Är du vår nya stjärna? Brinner du för kommunikation och gillar att skapa nya kontakter? Talar du flytande norska och trivs i en målmedveten miljö? Då har vi jobbet för dig! Om tjänsten Som mötesbokare hos oss blir du en nyckelperson i vårt säljteam. Din huvudsakliga uppgift är att kontakta potentiella kunder och boka in möten för våra säljare. Med din energi och din förmåga att skapa förtroende hjälper du oss att bygga långsiktiga kundrelationer. Kontakta norsktalande företag och boka möten för våra säljare. Kartlägga och identifiera potentiella kundbehov. Föra noggrann dokumentation av samtal och resultat i vårt CRM-system. Arbeta mot tydliga mål och bidra till teamets framgång. Vi söker dig som: Talar och skriver flytande norska samt har goda kunskaper i engelska eller svenska. Har erfarenhet av försäljning, mötesbokning eller kundkontakt (meriterande men inget krav). Är driven, positiv och trivs med att arbeta mot uppsatta mål. Är strukturerad och duktig på att skapa relationer över telefon. Vi erbjuder En spännande och dynamisk arbetsmiljö med motiverande utmaningar. En gedigen introduktion och löpande stöd i din roll. Konkurrenskraftig lön med möjlighet till prestationsbaserade bonusar. Möjlighet att utvecklas inom företaget och säljområdet. Övrigt: Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vid frågor är du varmt välkommen att maila ansvarig rekryterare Amir Sten på [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 536 jobb