Account manager

Sök bland 615 lediga jobb som Account manager och börja ditt nya yrkesliv idag!

Account Manager Growth

Det här är Telenor För oss kommer människan alltid först, och först därefter kommer tekniken. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar. Drivs du av att bygga relationer och göra nya affärer? Är du framåt och kan driva din egen försäljning och dina kundteam? Är det en känsla av fredagsfeeling när nu vet att du när de uppsatta försäljningsmålen? Om du kan checka av dessa frågor så är det dags att berätta för mig vad du är kapabel till inom modern försäljning mot större företag, läs vidare. Vad du kommer att göra? I rollen som Account Manager Growth i Region Syd driver du nyförsäljning av Telenors portfölj mot större företag inom privat sektor. Du arbetar med prospektering av nya kunder till Telenor som ska växa vår kundbas och tillsammans med dina kollegor i teamet säkerställer du att företagen får den infrastruktur som krävs för att vara nöjda kunder.   Vi arbetar individuellt och tillsammans i team. Vi hjälper varandra och utvecklas tillsammans! Som Account Manager Growth ser vi att du har förmågan att driva dig själv och ditt kundteam i syfte att vinna helt nya kunder till Telenor. Du har ett proaktivt arbetssätt och driver din prospektering dagligen genom samtal och möten. Du har stöd genom inbound leads och arbetar med ett högt affärsmannaskap i syfte att nå säljresultat.  Vem är du och vad tror du på? För att lyckas i rollen som Account Manager Growth tror vi att du är en person som vill utvecklas och lära av möten med människor du träffar. Du är nyfiken, förtroendeingivande och gör avtryck i möten med andra personer. Du har förmågan att förstå kundens behov och bli något av en partner för kunden i vår kundresa. Du har en förmåga att omsätta vad ny teknik skapar för värde för kunden. Du tar stort eget ansvar och arbetar tillsammans med teamet mot såväl individuella som gemensamma mål. Vidare ser vi att du har en vana vid att arbeta digitalt och hanterar svenska och engelska, såväl flytande som i skrift. Vi ser att du har tidigare erfarenhet från försäljning samt har ett stort teknikintresse och har ett strukturerat arbetssätt. Vad kan vi erbjuda dig? Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även: * Ett flexibelt arbetssätt – träna på lunchen utan att stressa tillbaka till jobbet, att i lugn och ro kunna lämna/hämta upp barn från förskolan och jobba hemifrån de dagar du behöver? Så länge du kan leverera vad du ska så är friheten stor. * Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen. * Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-day, anställningsrabatter, hälsokontroller, tjänstepension och mycket mer. Sök till oss idag Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Pierre Schultz, [email protected] Manager Sales i Region Syd. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas. Sista ansökningsdagen: vi utvärderar ansökningar löpande så sök idag Placeringsort: Mölndal/Göteborg   Bra att känna till  Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.

12 juli 2024
Sista ansökan:
12 augusti 2024
Fitness & Member Host på deltid till Fitness24Seven

Om tjänsten Som Fitness & Member Host på Fitness24Seven i Borås kommer du arbeta i en dynamisk och hälsoinriktad miljö där du kombinerar din passion för träning med ditt intresse för kundkontakt. Du kommer vara en del av ett engagerat team som värdesätter hälsa och service. I rollen som Fitness & Member Host kommer du att tillhöra klustret Borås, här ingår anläggningarna Borås Knalleland, Borås Centrum och Mölnlycke. I din roll som Fitness & Member Host kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: • Genomföra och delta i events och medlemskvällar  • Bidra till en positiv kundupplevelse genom att ge utmärkt service och bygga relationer med medlemmar • Dela ut flyers i marknadsföringssyfte   Tjänsten som Fitness & Member Host är en behovsanställning på 5-10 timmar i veckan och med start i slutet av augusti.  Om dig Vi söker dig som har en avslutad gymnasieexamen och med ett intresse för försäljning och marknadsföring. Du är serviceminded och trivs i en roll där du får ta egna initiativ.  Vidare ser vi att du är utåtriktad, driven och har lätt att ta kontakt med nya människor. Du har även ett genuint intresse för träning och hälsa, samt ser en långsiktighet i ditt arbete på Fitness24Seven.   Viktigt för tjänsten är: • Intresse för service och att arbeta med människor • Intresse för försäljning och förmåga att ta kontakt med människor • Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ • Körkort och tillgång till bil   Tidigare erfarenhet från serviceinriktade jobb är meriterande men inget krav. Vi ser också att du behärskar svenska flytande i tal och skrift samt har en god förståelse för engelska. Eftersom rollen innefattar ensamarbete och hantering av betalningsmedel krävs det att du är minst 18 år. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om Fitness24Seven Fitness24Seven är en av världens snabbast växande gymkedjor och riktar sig till den vanliga motionären som tycker att kvalitativ träning inte skall kosta en förmögenhet. På 20 år har de gått från att ha ett enda gym i Malmö till att ha över 250 anläggningar i 5 länder på 3 olika kontinenter. Som medlem på Fitness24Seven har du tillgång till alla anläggningar, i alla länder, dygnet runt. Dessutom ingår gruppträning och det finns även separat avdelning för tjejer. Fitness24Seven har ett stort fokus kring CSR och arbetar bland annat mot organisationer som SOS-barnbyar. Värderingarna som genomsyrar företaget är long-term thinking, on the customers’ terms, learning organisation, cooperation makes the team and social responsibility. Kontaktuppgifter I den här rekryteringen samarbetar Fitness24Seven med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Louise Ström via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

12 juli 2024
Sista ansökan:
1 augusti 2024
Account Manager till GN Cannery

GN Canneryär ett innovativt bolag i stark tillväxtfas där deras återförsäljarealltid är i fokus. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas och jobba inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären ger GN Canneryskunder den absolut bästa servicen. På uppdrag av GN Cannerysöker vi nu en Account Managersom kommer att arbeta med att inleda och driva försäljningsprocesserna mot butiker och återförsäljare i Göteborg med omnejd. GN Canneryerbjuder produkter så som frukt- bär- och grönsakskonserver som sylter och marmelader, tomat- och paprikasåser, juicer och mycket annat. Armenien är en av världens äldsta nationer och som med höga bergskedjor och bördiga dalar är ett perfekt land för odling av frukter och grönsaker. Det är även där GN Cannery utvecklar och producerar deras frukt- och grönsaksprodukter. Om tjänstenI rollen som Account Manager kommer du i start huvudsakligen prospektera och jobba med försäljning till butiker. Du kommer vara mycket ute hos kunder på kundbesök och ta emot beställningar. I tjänsten kommer du arbeta upp din egnakundstock för att sedan arbeta relationsbyggande med dina befintliga kunder. Driva försäljningsprocessen mot potentiella återförsäljare Utgå hemifrån och besöka kunder i deras butiker i Göteborg med omnejd Bygga upp långsiktiga relationer Du är lösningsorienterad, prestationsinriktad och plikttrogen Din profil: Du får gärna ha minst 2 års erfarenhet inom försäljning från likartad tjänst Du gillar när det händer saker och föredrar att jobba utåtriktat Är flytande i tal och skrift på svenskaoch engelska Starka kommunikationsfärdigheter och förmåga att bygga långvariga och starka relationer Du är lösningsorienterad, prestationsinriktadoch initiativtagande Du uppskattar fysiska möten och är duktig på att anpassa dig till kund Meriterande med erfarenhet från försäljning av livsmedelsprodukter Du erbjuds Möjlighet att komma in i ett växande företag Tjänstebil och rikskuponger Bidra med idéer som kan påverka företagets riktning och framgång 5 veckors semester Stora utvecklingsmöjligheter Anställningen är en heltidsanställning och du utgår hemifrån.Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag!Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

12 juli 2024
Sista ansökan:
29 december 2024
Account Manager till bilbranschen - Auto1.com

Är du en entusiastisk person som brinner för att skapa starka och långsiktiga relationer? Just nu söker vi ett flertal personer som vill arbeta med bearbetning av våra befintliga kunder och samtidigt med att skapa nya långsiktiga relationer med bilåterförsäljare. Om du älskar försäljning, är driven av utmaningar och vill vara en del av ett ledande techföretag som har förändrat bilbranschen – då är detta din roll! Om rollen I denna rådgivande sälj-roll blir du en pålitlig partner för våra kunder, där ditt uppdrag sträcker sig bortom att bara skapa affärer. Du är nyckeln till att bygga och bevara långsiktiga förtroendefulla relationer. I praktiken innebär detta att du, utöver att fokusera på bilförsäljning, blir den centrala kontaktpunkten för dina kunder. Du blir deras strategiska rådgivare, inriktad på att skapa värdefulla och hållbara samarbeten. När du investerar din tid och engagemang i att bearbeta och utveckla din kundportfölj ökar också din passiva provision gradvis. Som Account Manager hos oss arbetar du i digitala kanaler, där din telefon och dator är dina främsta verktyg. Fysiska kundmöten kan förekomma, men sällan då vi fokuserar på effektiva samarbeten digitalt. Arbetsvillkor Tjänsten är på heltid, 40 timmar i veckan, måndag till fredag under kontorstider. Du kommer att utgå från vårt huvudkontor i Alvik Strand, som ligger centralt i Stockholm (ca. 10 minuter från City). Vi erbjuder en 4-1-lösning med möjlighet att arbeta en dag hemifrån. OBS: Måndagar är obligatoriska! Då vi tror att det bästa sättet att starta veckan på är tillsammans med sina kollegor under en frukost (...som företaget bjuder på)! Tillsättning sker omgående eller enligt överenskommelse. Vad vi erbjuder Fast grundlön + Provision utan tak. En självständig och ansvarsfull roll i ett börsnoterat techföretag där du kommer att ha friheten att äga din kundportfölj och driva affärer på ditt eget sätt Passiv provision på dina befintliga kunder. Det betyder att din insats ger dig belöningar även när du inte aktivt säljer. En dynamisk internationell arbetsplats med nationella och internationella projekt. En utvecklande karriärmöjlighet, både inom rollen som Account Manager och inom företaget. I rollen kommer du dessutom att vara en del av ett glatt och drivet team på ungefär 18 personer, där du rapporterar till Head of Sales & Remarketing, assisterat av Team Lead Sales. Kontoret erbjuder en stimulerande arbetsmiljö i ett öppet kontorslandskap med sjöutsikt över mälaren. Här får du dessutom chans till att lära känna dina övriga kollegor från andra avdelningar på kontoret, kanske över en kaffe, eller en pingis/fifa-match i våra trevliga loungerum! Utöver friskvårdsbidrag och andra trevliga förmåner erbjuder vi dessutom en mängd företagsrabatter hos ett flertal stora aktörer inom exempelvis gym och hotell m.m. Vi letar efter dig som Har tidigare erfarenhet, gärna av försäljning eller kundservice eller en liknande kundnära roll. Erfarenhet av B2B-försäljning och/eller bilbranschen är meriterande men inget krav. Har ett genuint bilintresse och förståelse för försäljning och kundrelationer. Som person är du förtroendeingivande och strävar alltid efter att hitta de bästa lösningarna för både kund och företaget. Har ett starkt driv, är målinriktad och resultatfokuserad, och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Är bekväm med att kommunicera via telefon och skapa nya kontakter. Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet. Om du har ett stort intresse för bilar och drivs av att skapa goda kundrelationer - tveka inte med att skicka in din ansökan! Ansökan Är du redo för din nästa utmaning? Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan (CV samt personligt brev) via ansökningsknappen nedan. Vi tar inte emot ansökningar via mejl eller telefon med hänsyn till dataskyddsförordningen (GDPR). Vid frågor vänligen kontakta oss på [email protected]. Vi sköter urval och intervjuer löpande tills vi har hittat rätt personer för rollen. Vilka vi är? AUTO1 Group är Europas ledande digitala plattform för bilbranschen. Vi bygger det bästa sättet att köpa och sälja bilar online. Vårt lokala varumärke, Viköperdinbil.se, erbjuder våra kunder det snabbaste och smidigaste sättet att sälja bil på. Vårt varumärke AUTO1.com är Europas största B2B-plattform för bilåterförsäljare. Genom vårt varumärke Autohero använder vi våra erfarenheter till att bygga den bästa kundupplevelsen när det gäller att köpa bil online. Vi finns just nu på över 30 marknader och hade en omsättning på över 6.5 miljarder euro under 2022. AUTO1 Group har en intern värdegrund som bygger på alla människors lika värde. Alla ansökningar kommer därför att hanteras på ett likvärdigt sätt oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, sexuell läggning, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, funktionsvariant och ålder. Are we a match? If you see challenges as opportunities, this is the place for you. We challenge the highly fragmented market of used cars in Europe and push ourselves to master the daily challenge of offering our customers the best way to sell and buy cars online. Tackling real challenges is our sustainable way to personal development. Moreover, we are a fast paced environment. We ensure fast processes towards our customers, while internally the dynamic spirit from early start-up days lives on. We never settle, we challenge and question everything, constantly looking for improvement and new opportunities. As an international team, flat hierarchies and fast decisions are our key ingredients. Last but not least, something that our employees at AUTO1 know very well is that growth brings constant change - which means that new challenges arise. From starting in 2012 to today, AUTO1 Group is a rare success story of tremendous growth and we don’t plan on stopping anytime soon. You will experience a steep learning curve by working on projects at scale and thus having real impact, all while benefiting from the stability of our proven business model.

12 juli 2024
Sista ansökan:
9 september 2024
Account Manager till Nrlyze!

Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du en initiativrik person som älskar försäljning och långsiktiga affärsrelationer? Vill du samtidigt vara del av ett bolag i Scaleup-fasen som ligger i framkant med hållbara energilösningar? Om så är fallet är rollen som Account Manager hos Nrlyze helt rätt för dig! Nrlyze är en innovativ Scaleup som arbetar med att optimera energisystem inom fastighetsbranschen. De använder AI-baserade algoritmer för att analysera och förbättra fastigheters värmesystem, vilket minskar uppvärmningskostnader och CO2-utsläpp med upp till 20%. Våra kunder inkluderar fastighetsägare, bostadsrättsföreningar och tekniska installatörer i Norden, med en global vision för framtiden. I rollen som Account Manager hos Nrlyze kommer du vara en av bolaget viktigaste spelare. Du kommer självständigt äga hela säljprocessen, allt från första kontakt med kund till avtal & avslut. Detta självklart med stöttning från kompetenta kollegor som besitter hög kompetens från branschen. Vidare innefattar din roll följande: - Initiera kontakt med nya kunder över telefon. - Organisera och hålla möten, både fysiskt & digitalt. - Representera Nrlyse på diverse branschmässor. - Arbeta enligt uppsatta mål med syfte att bidra till ökad expansion och ökad kundnöjdhet. - Skapa förtroendeingivande och rådgivande relationer till kunderna. Varför ska du arbeta hos Nrlyze? Du får vara en del av Nrlyzes extremt spännande expansionsresa där du erbjuds ett attraktivt optionsprogram en lönemodell utan tak, med fast grundlön plus provision. Du erbjuds stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag. Hos oss har du nära till beslut, vilket innebär att du snabbt kan påverka och göra skillnad. Dessutom får du ständigt utmanas och utvecklas för att uppnå din maximala potential. Personprofil Vi tror att du besitter erfarenheter inom försäljning antingen B2B eller B2C och vill till ett bolag i Scaleup fasen. Du är lite av en kameleont och kan enkelt anpassa dig till olika människor samtidigt som du har ett öga för affärer. Vidare värdesätter vi om du: - Har ett stort driv, vilja och intresserad av försäljning. - Är social, utåtriktad och har hög energi. - Är en vinnarskalle och inte ger upp i första taget. - Är bekväm med att ta kontakt både över telefon och fysiska möten. - Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Övrigt Start: Omgående, enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Plats: Stockholm, Södermalm.

12 juli 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Sales Engineer till Murrelektronik!

Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du erfarenhet från teknisk försäljning och kunskap inom el eller automation? Är du resultatinriktad och vill arbeta i en roll där du erbjuds mycket frihet under ansvar? Då har du nu chansen att bli en del av Murrelektronik. Som Sales Engineer hos dem kommer du att få leverera innovativa lösningar samtidigt som du skapar långsiktiga kundrelationer och affärer. Du kommer erbjudas stora möjligheter till att utvecklas i din roll och inom bolaget och även välkomnas till ett företag med härlig organisationskultur där du har roligt på jobbet! Låter detta som något för dig? Sök tjänsten redan idag då vi arbetar med löpande urval! Om tjänsten Murrelektronik är en global ledare inom utveckling, tillverkning och distribution av automationslösningar. De erbjuder högkvalitativa och innovativa produkter framtagna efter marknadens behov. Deras produkter kan delas in i fyra huvudområden: Elektronik i elskåpet, Gränssnitt, Kablar/kontaktdon och I/O-system. Företaget växer och nu söker vi en Sales Engineer till norra Sverige. I rollen kommer du ingå i den svenska säljorganisationen bestående av åtta medarbetare placerade i Göterborg, Stockholm, Helsingborg och Umeå. Som säljare kommer du arbeta med försäljning av företagets tekniska lösningar till befintliga kunder inom den producerande industrin. Ditt försäljningsdistrikt kommer från Umeå och norr över, där möten kommer att genomföras både digitalt och fysiskt ute hos kund. I din nya tjänst kommer du att få en gedigen introduktion så att du på bästa sätt kan komma in i din roll samt få god kännedom kring företagets produktsortiment. Du kommer även att samarbeta nära dina säljkollegor och företagets tekniska produktexperter. Hos Murrelektronik erbjuds du: • En teknisk och kundnära roll på ett spännande företag i en expansiv fas. • Möjligheten att arbeta med nytänkande och kreativa lösningar som skapar stor affärsnytta för dina kunder. • Attraktiv lönemodell, förmånsbil & goda karriärs-och utvecklingsmöjligheter inom bolaget både nationellt och internationellt. • En härligt organisationskultur där företaget arrangerar roliga aktiviteter både internt och med företagets kunder. Personprofil Den här rollen passar dig som gillar att arbeta i ett högt tempo och som drivs av att skapa goda affärer och långsiktiga kundrelationer. Vi ser att du är självgående och har ett stort eget driv, där du motiveras av arbeta mot uppsatta mål samt analysera och följa upp dina resultat och KPI:er. Vi ser även att du är en teamplayer där du gärna delar kunskap med dina kollegor och där ni firar era framgångar tillsammans. Vidare ser vi gärna att du: • Har kunskap och erfarenhet inom el eller automation. • Har erfarenhet från en roll inom teknisk B2B-försäljning. • Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. • Har B-körkort. Det är meriterande om du: • Har en teknisk eftergymnasial utbildning, gärna inom el eller automation. • Har erfarenhet inom konstruktion eller av att programmera i PLC eller Scada-system. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en blivande roll som Sales Engineer hos Murrelektronik. Övrigt Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Omfattning: Heltid. Placering: Umeå. Företagspresentation Murrelektronik är ett internationellt familjeägt företag inom automationsindustrin med över 3 000 anställda. Vårt uppdrag är att optimera maskin- och anläggningsinstallationer, vilket ökar våra kunders konkurrensfördelar. Vi är en global ledare inom utveckling, tillverkning och distribution av automationslösningar. Våra produkter kan delas in i fyra huvudområden: Elektronik i elskåpet, Gränssnitt, Kablar/kontaktdon och I/O-system. Våra högkvalitativa innovativa produkter och vårt fokus på marknadens behov skiljer oss från mängden. Vår kundorienterade strategi säkerställer att våra skräddarsydda lösningar förbättrar dina tillämpningar.

12 juli 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Driven säljare till startupbolag.

Tjänstebeskrivning & erbjudande Sedan starten maj 2022 har Maskinera visat ett otroligt resultat och deras expansionskurva pekar rakt upp. Därför söker dem nu fler Säljande Maskinmäklare i Uppland. I rollen som Maskinmäklare är du spjutspetsen i Maskineras organisation. Du spenderar större delen av dina dagar ute hos kunder samt i ditt hemmakontor. Med din tjänstebil och telefon som främsta arbetsredskap, prospekterar, kontaktar och besöker du nya samt existerande kunder dagligen. Du kommer ansvara över hela försäljningsprocessen från start till mål. Knyta och underhålla egna kunder och kontakter är något du lägger stor vikt på. Vi erbjuder dig: • Att vara en del av Maskineras extremt spännande expansionsresa. • En attraktiv lönemodell utan tak, fast grundlön + provision. • Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag. • Ett flexibelt arbetssätt där du utgår från ditt hemmakontor. • Arbeta i en organisation där du har nära till beslut. • En möjlighet att ständigt utmanas och utvecklas för att uppnå din maximala potential. Arbetsuppgifter: • Prospektera och initiera kontakt med nya kunder. • Driva försäljningsprocessen framåt. • Att arbeta enligt uppsatta mål med syfte att bidra till ökad expansion och ökad kundnöjdhet. • Att skapa förtroendeingivande och rådgivande relationer till kunderna. • Underhålla din befintliga kundstock och arbeta med merförsäljning. • Dokumentera och Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil: Vi tror att du besitter erfarenheter inom försäljning antingen B2B eller B2C och vill till ett bolag i ”startup” fasen. Du är resultatinriktad och älskar att arbeta utifrån filosofin ”frihet under ansvar”. Är du inte i säljbranschen idag kan du också passa in hos Maskinera, vi tror att din personlighet är allra viktigast! Vidare värdesätter vi om du: • Har ett stort driv, vilja och intresserad av försäljning. • Är social, utåtriktad och har hög energi. • Är en vinnarskalle och inte ger upp i första taget. • Är bekväm med att ta kontakt både över telefon och fysiska möten. • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Övrigt Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Arbetstider: Kontorstider, flextider. Plats: Region Uppland. Företagspresentation Maskinera lanserades den 9.e Maj 2022 och är nätauktionstjänsten som skapar ett cirkulärt liv för begagnade kvalitetsmaskiner. På Maskinera handlar det om att ta fram en renodlad digitaltjänst där maskiner och kunden står i centrum, effektivisera moment och processer och ta ansvar för ett mer hållbart handlade. Kundfokus, teamwork och viljan att ständigt utvecklas är drivkraften som tar Maskinera framåt. Tillsammans med expertis och nyfikenhet kring både maskiner och kvalitet, skapas en marknadsplats som möjliggör att begagnade maskiner, nyttofordon och verktyg hamnar i rätt händer.

12 juli 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Driven Maskinmäklare till Maskinera.

Tjänstebeskrivning & erbjudande Sedan starten maj 2022 har Maskinera visat ett otroligt resultat och deras expansionskurva pekar rakt upp. Därför söker dem nu fler Säljande Maskinmäklare i Norrbottens län. I rollen som Maskinmäklare är du spjutspetsen i Maskineras organisation. Du spenderar större delen av dina dagar ute hos kunder samt i ditt hemmakontor. Med din tjänstebil och telefon som främsta arbetsredskap, prospekterar, kontaktar och besöker du nya samt existerande kunder dagligen. Du kommer ansvara över hela försäljningsprocessen från start till mål. Knyta och underhålla egna kunder och kontakter är något du lägger stor vikt på. Vi erbjuder dig: • Att vara en del av Maskineras extremt spännande expansionsresa. • En attraktiv lönemodell utan tak, fast grundlön + provision. • Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag. • Ett flexibelt arbetssätt där du utgår från ditt hemmakontor. • Arbeta i en organisation där du har nära till beslut. • En möjlighet att ständigt utmanas och utvecklas för att uppnå din maximala potential. Arbetsuppgifter: • Prospektera och initiera kontakt med nya kunder. • Driva försäljningsprocessen framåt. • Att arbeta enligt uppsatta mål med syfte att bidra till ökad expansion och ökad kundnöjdhet. • Att skapa förtroendeingivande och rådgivande relationer till kunderna. • Underhålla din befintliga kundstock och arbeta med merförsäljning. • Dokumentera och Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil: Vi tror att du besitter erfarenheter inom försäljning antingen B2B eller B2C och vill till ett bolag i ”startup” fasen. Du är resultatinriktad och älskar att arbeta utifrån filosofin ”frihet under ansvar”. Är du inte i säljbranschen idag kan du också passa in hos Maskinera, vi tror att din personlighet är allra viktigast! Vidare värdesätter vi om du: • Har ett stort driv, vilja och intresserad av försäljning. • Är social, utåtriktad och har hög energi. • Är en vinnarskalle och inte ger upp i första taget. • Är bekväm med att ta kontakt både över telefon och fysiska möten. • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Övrigt Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Arbetsplats: Hemifrån. Arbetstider: Kontorstider, flextider. Plats: Norrbottens län. Företagspresentation Maskinera lanserades den 9.e Maj 2022 och är nätauktionstjänsten som skapar ett cirkulärt liv för begagnade kvalitetsmaskiner. På Maskinera handlar det om att ta fram en renodlad digitaltjänst där maskiner och kunden står i centrum, effektivisera moment och processer och ta ansvar för ett mer hållbart handlade. Kundfokus, teamwork och viljan att ständigt utvecklas är drivkraften som tar Maskinera framåt. Tillsammans med expertis och nyfikenhet kring både maskiner och kvalitet, skapas en marknadsplats som möjliggör att begagnade maskiner, nyttofordon och verktyg hamnar i rätt händer.

12 juli 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Driven Maskinmäklare till Maskinera.

Tjänstebeskrivning & erbjudande Sedan starten maj 2022 har Maskinera visat ett otroligt resultat och deras expansionskurva pekar rakt upp. Därför söker dem nu fler Säljande Maskinmäklare i Norrbottens län. I rollen som Maskinmäklare är du spjutspetsen i Maskineras organisation. Du spenderar större delen av dina dagar ute hos kunder samt i ditt hemmakontor. Med din tjänstebil och telefon som främsta arbetsredskap, prospekterar, kontaktar och besöker du nya samt existerande kunder dagligen. Du kommer ansvara över hela försäljningsprocessen från start till mål. Knyta och underhålla egna kunder och kontakter är något du lägger stor vikt på. Vi erbjuder dig: • Att vara en del av Maskineras extremt spännande expansionsresa. • En attraktiv lönemodell utan tak, fast grundlön + provision. • Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag. • Ett flexibelt arbetssätt där du utgår från ditt hemmakontor. • Arbeta i en organisation där du har nära till beslut. • En möjlighet att ständigt utmanas och utvecklas för att uppnå din maximala potential. Arbetsuppgifter: • Prospektera och initiera kontakt med nya kunder. • Driva försäljningsprocessen framåt. • Att arbeta enligt uppsatta mål med syfte att bidra till ökad expansion och ökad kundnöjdhet. • Att skapa förtroendeingivande och rådgivande relationer till kunderna. • Underhålla din befintliga kundstock och arbeta med merförsäljning. • Dokumentera och Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil: Vi tror att du besitter erfarenheter inom försäljning antingen B2B eller B2C och vill till ett bolag i ”startup” fasen. Du är resultatinriktad och älskar att arbeta utifrån filosofin ”frihet under ansvar”. Är du inte i säljbranschen idag kan du också passa in hos Maskinera, vi tror att din personlighet är allra viktigast! Vidare värdesätter vi om du: • Har ett stort driv, vilja och intresserad av försäljning. • Är social, utåtriktad och har hög energi. • Är en vinnarskalle och inte ger upp i första taget. • Är bekväm med att ta kontakt både över telefon och fysiska möten. • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Övrigt Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Arbetsplats: Hemifrån. Arbetstider: Kontorstider, flextider. Plats: Norrbottens län. Företagspresentation Maskinera lanserades den 9.e Maj 2022 och är nätauktionstjänsten som skapar ett cirkulärt liv för begagnade kvalitetsmaskiner. På Maskinera handlar det om att ta fram en renodlad digitaltjänst där maskiner och kunden står i centrum, effektivisera moment och processer och ta ansvar för ett mer hållbart handlade. Kundfokus, teamwork och viljan att ständigt utvecklas är drivkraften som tar Maskinera framåt. Tillsammans med expertis och nyfikenhet kring både maskiner och kvalitet, skapas en marknadsplats som möjliggör att begagnade maskiner, nyttofordon och verktyg hamnar i rätt händer.

12 juli 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Driven Maskinmäklare till Maskinera.

Tjänstebeskrivning & erbjudande Sedan starten maj 2022 har Maskinera visat ett otroligt resultat och deras expansionskurva pekar rakt upp. Därför söker dem nu fler Säljande Maskinmäklare i Norrbottens län. I rollen som Maskinmäklare är du spjutspetsen i Maskineras organisation. Du spenderar större delen av dina dagar ute hos kunder samt i ditt hemmakontor. Med din tjänstebil och telefon som främsta arbetsredskap, prospekterar, kontaktar och besöker du nya samt existerande kunder dagligen. Du kommer ansvara över hela försäljningsprocessen från start till mål. Knyta och underhålla egna kunder och kontakter är något du lägger stor vikt på. Vi erbjuder dig: • Att vara en del av Maskineras extremt spännande expansionsresa. • En attraktiv lönemodell utan tak, fast grundlön + provision. • Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag. • Ett flexibelt arbetssätt där du utgår från ditt hemmakontor. • Arbeta i en organisation där du har nära till beslut. • En möjlighet att ständigt utmanas och utvecklas för att uppnå din maximala potential. Arbetsuppgifter: • Prospektera och initiera kontakt med nya kunder. • Driva försäljningsprocessen framåt. • Att arbeta enligt uppsatta mål med syfte att bidra till ökad expansion och ökad kundnöjdhet. • Att skapa förtroendeingivande och rådgivande relationer till kunderna. • Underhålla din befintliga kundstock och arbeta med merförsäljning. • Dokumentera och Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil: Vi tror att du besitter erfarenheter inom försäljning antingen B2B eller B2C och vill till ett bolag i ”startup” fasen. Du är resultatinriktad och älskar att arbeta utifrån filosofin ”frihet under ansvar”. Är du inte i säljbranschen idag kan du också passa in hos Maskinera, vi tror att din personlighet är allra viktigast! Vidare värdesätter vi om du: • Har ett stort driv, vilja och intresserad av försäljning. • Är social, utåtriktad och har hög energi. • Är en vinnarskalle och inte ger upp i första taget. • Är bekväm med att ta kontakt både över telefon och fysiska möten. • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Övrigt Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Arbetsplats: Hemifrån. Arbetstider: Kontorstider, flextider. Plats: Norrbottens län. Företagspresentation Maskinera lanserades den 9.e Maj 2022 och är nätauktionstjänsten som skapar ett cirkulärt liv för begagnade kvalitetsmaskiner. På Maskinera handlar det om att ta fram en renodlad digitaltjänst där maskiner och kunden står i centrum, effektivisera moment och processer och ta ansvar för ett mer hållbart handlade. Kundfokus, teamwork och viljan att ständigt utvecklas är drivkraften som tar Maskinera framåt. Tillsammans med expertis och nyfikenhet kring både maskiner och kvalitet, skapas en marknadsplats som möjliggör att begagnade maskiner, nyttofordon och verktyg hamnar i rätt händer.

12 juli 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024