Driven Maskinmäklare till Maskinera.

Tjänstebeskrivning & erbjudande Sedan starten maj 2022 har Maskinera visat ett otroligt resultat och deras expansionskurva pekar rakt upp. Därför söker dem nu fler Säljande Maskinmäklare i Norrbottens län. I rollen som Maskinmäklare är du spjutspetsen i Maskineras organisation. Du spenderar större delen av dina dagar ute hos kunder samt i ditt hemmakontor. Med din tjänstebil och telefon som främsta arbetsredskap, prospekterar, kontaktar och besöker du nya samt existerande kunder dagligen. Du kommer ansvara över hela försäljningsprocessen från start till mål. Knyta och underhålla egna kunder och kontakter är något du lägger stor vikt på. Vi erbjuder dig: • Att vara en del av Maskineras extremt spännande expansionsresa. • En attraktiv lönemodell utan tak, fast grundlön + provision. • Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag. • Ett flexibelt arbetssätt där du utgår från ditt hemmakontor. • Arbeta i en organisation där du har nära till beslut. • En möjlighet att ständigt utmanas och utvecklas för att uppnå din maximala potential. Arbetsuppgifter: • Prospektera och initiera kontakt med nya kunder. • Driva försäljningsprocessen framåt. • Att arbeta enligt uppsatta mål med syfte att bidra till ökad expansion och ökad kundnöjdhet. • Att skapa förtroendeingivande och rådgivande relationer till kunderna. • Underhålla din befintliga kundstock och arbeta med merförsäljning. • Dokumentera och Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil: Vi tror att du besitter erfarenheter inom försäljning antingen B2B eller B2C och vill till ett bolag i ”startup” fasen. Du är resultatinriktad och älskar att arbeta utifrån filosofin ”frihet under ansvar”. Är du inte i säljbranschen idag kan du också passa in hos Maskinera, vi tror att din personlighet är allra viktigast! Vidare värdesätter vi om du: • Har ett stort driv, vilja och intresserad av försäljning. • Är social, utåtriktad och har hög energi. • Är en vinnarskalle och inte ger upp i första taget. • Är bekväm med att ta kontakt både över telefon och fysiska möten. • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Övrigt Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Arbetsplats: Hemifrån. Arbetstider: Kontorstider, flextider. Plats: Norrbottens län. Företagspresentation Maskinera lanserades den 9.e Maj 2022 och är nätauktionstjänsten som skapar ett cirkulärt liv för begagnade kvalitetsmaskiner. På Maskinera handlar det om att ta fram en renodlad digitaltjänst där maskiner och kunden står i centrum, effektivisera moment och processer och ta ansvar för ett mer hållbart handlade. Kundfokus, teamwork och viljan att ständigt utvecklas är drivkraften som tar Maskinera framåt. Tillsammans med expertis och nyfikenhet kring både maskiner och kvalitet, skapas en marknadsplats som möjliggör att begagnade maskiner, nyttofordon och verktyg hamnar i rätt händer.

5 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Stjärnsäljare till vår kund!

Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb. Vill du också göra det? Just nu söker vi en stjärnsäljare till vår kund! Om företaget Vår kund är en utav Sveriges största internetsäljbolag. Vi har en kundbas på närmare 20.000 annonsörer och en säljkår på 50 personer spridda över hela landet. Vår affärsidé är att agera säljbolag och inom internetannonsering. Vår målsättning är att bli bäst i landet på lokal annonsering online. Vi hjälper våra annonsörer att nå en stor del av den svenska internetpopulationen och det gör vi genom att samarbeta med webbplatser som är byggda på ett sådant sätt att det är möjligt att rikta annonserna lokalt. Om jobbet Vill du vara del av en framgångsrik inhouseavdelning? Vi har under de senaste åren utbildat många säljare till att bli fullfjädrade B2B försäljare inom media. Nu söker vi fler som vill vara med på den resan! Sitter i fantastiska lokaler i Hammarbysjöstad med utsikt över vattnet. Är du en av dem som vill jobba med de starkaste digitala varumärkena? Då har du möjlighet att bli en del av ett av våra team på Blocket, Blocket jobb, Hitta.se eller med våra digitala utomhustavlor i hela Stockholm. Din bakgrund En bakgrund som passar för arbetet är att man har telefonvana och arbetat med någon typ av försäljning. De är de av erfarenhet som lyckats bäst. Men framförallt behöver du vara öppen för att vilja utvecklas och lära dig. Vi erbjuder Fast lön Attraktiv provision Friskvårdsbidrag Pension Kontinuerlig säljutbildning 2 dagar i kvartalet Fantastiska hjälpsamma kollegor En ledning med många års erfarenheter av mediasälj som alltid är där för att hjälpa Arbetstiderna är 8-17 på kontoret där du sitter tillsammans med ditt team. Vi är i dagsläget 50 säljare, men trots det tycker anställda att känslan är genuin, kärleksfull och inkluderande. Vi är helt enkelt ett större säljbolag men har bibehållit känslan av det mindre. Vad väntar du på? Har du läst så här långt så är det bara att skicka in din ansökan på direkten! Ansökan
 I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.vDina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via [email protected] Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

4 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Sales & Growth Lead

Är du en erfaren B2B-säljare med stort driv för att sälja själv, leda ett ambitiöst säljteam och öka tillväxten genom digital marknadsföring?Då kan du vara den vi söker! Vi söker någon som ser sig själv som en motor till nya spännande affärsmöjligheter.Som Sales & Growth Lead är du inte bara drivande inom försäljning och marknadsföring – du är en nyckelspelare när teamet skapar meningsfull förändring för företag i alla storlekar. Vilka är vi? Swedish for Professionals (SpeakCharlie AB)grundades 2014 och erbjuder språkutbildning och interkulturell affärsträning för såväl stora som små företag. I dagsläget hjälper vi ett hundratal företag med skräddarsydda kurser inom svenska, engelska, mandarin, franska och interkulturell kommunikation. Men resan har bara börjat. Vi står inför en spännandeexpansion där varumärket SpeakCharlie tar större plats och vi breddar vårt produktutbud på fler marknader. Utöver detgår vi från att vara en språkleverantörtill englobaliseringspartnertill företag. Bolaget utvecklas snabbt och nu ärdet en riktigt bra tid att ansluta till teamet. Vad erbjuder vi? Vårt kontor ligger ett stenkast från Nytorget på Södermalm i Stockholm. Vitror på att ett starkt team är nyckeln till framgång. Våra gemensamma utbildningar och teamutvecklingsaktiviteter, inklusive utbildningskonferenser utomlands, skapar en sammanhållen och samarbetsvillig grupp. Förutom de förmåner som nämndes tidigareerbjuder vi fast lön, teambonus och tjänstepension. Som Sales & Growth Lead har du även möjlighet till riktigt bra provisionsvillkor. Slutligen, om du, precis som vi, anser att hunden är människans bästa vän, är du mer än välkommen att träffa våra två fyrbenta kompisar på kontoret! Din roll som Sales & Growth Lead: Som Sales & Growth Lead på SpeakCharlie kommer du vara en nyckelspelare i vår fortsatta tillväxt och utveckling. Huvudsaklig målsättning är försäljningstillväxt vilket innefattar att leverera resultat från både befintliga och nya affärer.Dina primära ansvarsområden kommer att inkludera: Drivande av säljprocesser inom B2B-sektorn med fokus på att identifiera och prospektera nya affärsmöjligheter. Skapa och upprätthålla starka relationer med befintliga och potentiella kunder. Coacha säljteamet för att säkerställa effektiv försäljning och att nå uppsatta mål. Aktivt delta i affärsutveckling och hantering av kundidéer. Ansvar för marknadsföring (LinkedIn, Google Ads, mfl.)som en integrerad del av rollen. Vi tror att du: • är en erfaren B2B-säljare med bevisad framgång. • har ett tydligt säljdriv och stort fokus på att nå uppsatta mål. • är handlingskraftig ochtrivs med att coacha och ledaandra. •har erfarenhet och en förståelse för marknadsföring. • kan kommunicera utmärkt på svenska och engelska, både i tal och skrift. • har relevant akademisk bakgrund. • har ett intresse för globalisering, språk och interkulturell kommunikation. Om du tror att rollen som Sales & GrowthLead skulle passa dig som handen i handsken ser vi fram emot att få in din ansökan så snart som möjligt. Vid eventuella frågor eller funderingar, höra gärna av dig till vår Talent & Growth SpecialistRebecca via [email protected] Vi ser fram emot att få välkomna dig in i teamet!

4 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Säljare - Account Manager till Hitta.se Helsingborg

Säljare - Account Manager Hitta.se är förmodligen Sveriges äldsta & coolaste start-up! Vill du vara med och utveckla vår relation med företag runt om i Sverige? Sluta leta - Börja på Hitta.Vi söker dig som vill:- Arbeta med kunder över hela Sverige- Nå uppsatt budget, både individuellt och tillsammans med teamet- Arbeta i huvudsak med telefonen som arbetsredskap- Lägga grunden för långsiktiga relationer mellan Hitta.se & företag runt om i Sverige- Bidra till lagkänslan på kontoret Vem är du? För att lyckas hos oss på Hitta.se så är det viktigaste att du har rätt personligt driv, triggas av att jobba mot högt uppsatta mål och att du har bestämt dig för att bli en riktig vass säljare Kanske har du tidigare arbetat med försäljning eller har en bakgrund inom idrott. Du är en relationsbyggare med en stark kommunikativ ådra. Försäljningen bygger på att skapa nya relationer och vi söker dig som är duktig på att fånga vad kunden har för önskemål och behov. Du har även mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ett stort plus är om du har tidigare erfarenhet av att jobba med försäljning och/eller erfarenhet av media och marknadsföring.Att jobba med Hitta.seHos oss strävar vi alltid efter att ta hand om varandra och vi sätter vår kultur och våra värdering i centrum i allt vi gör. På Hitta är samarbete, innovation och kundfokus våra allra viktigaste ledord. Vi erbjuder dig: - En arbetsplats i Helsingborg med fantastiska kollegor- Daglig coachning och regelbunden säljträning- Ett utmanande jobb med stor möjlighet till personlig utveckling- Tillsvidaretjänst med en fast månadslön och väl tilltagen provision- Hitta Awards gala där vi firar årets fina prestationer och hyllar varandra- Fredags-AW, gemensamma frukostar, fester och massa annat roligt!Lär känna Marina, en av våra säljareVad tycker du är roligast med att jobba på Hitta.se?"Mest av allt gillar jag det personliga mötet, att vara ute och träffa kunder inom olika branscher. Tydliga mål, fantastiska kollegor och vetskapen om att jag jobbar på ett företag som alltid vill framåt." Hur ser en vanlig arbetsvecka ut?"Livet på Hitta bjuder aldrig på en ”vanlig” arbetsvecka då ingen vecka är den andra lik. Det gör jobbet utmanande och spännande. Jag behandlar både nya och befintliga kunder i min roll på Hitta." Om tjänstenTjänsten är en heltidstjänst på vårt Helsingborgskontor. Vi ser fram emot din ansökan!Om Hitta.se Hitta.se är en plattform som gör det enkelt för företagare att hitta och bygga relationer med lokala kunder genom självkörande marknadsföring. Vi är Sveriges lokala marknadsplats som erbjuder tjänster för att smidigt och snabbt hitta relevant information om företag, personer och platser. Samtidigt tillhandahåller vi våra företagskunder en bred portfölj av innovativa tjänster och produkter som förenklar vardagen, attraherar kunder och ökar försäljningen.

4 april 2024
Sista ansökan:
21 september 2024
Sales & Growth Lead

Är du en erfaren B2B-säljare med stort driv för att sälja själv, leda ett ambitiöst säljteam och öka tillväxten genom digital marknadsföring?Då kan du vara den vi söker! Vi söker någon som ser sig själv som en motor till nya spännande affärsmöjligheter.Som Sales & Growth Lead är du inte bara drivande inom försäljning och marknadsföring – du är en nyckelspelare när teamet skapar meningsfull förändring för företag i alla storlekar. Vilka är vi? Swedish for Professionals (SpeakCharlie AB)grundades 2014 och erbjuder språkutbildning och interkulturell affärsträning för såväl stora som små företag. I dagsläget hjälper vi ett hundratal företag med skräddarsydda kurser inom svenska, engelska, mandarin, franska och interkulturell kommunikation. Men resan har bara börjat. Vi står inför en spännandeexpansion där varumärket SpeakCharlie tar större plats och vi breddar vårt produktutbud på fler marknader. Utöver detgår vi från att vara en språkleverantörtill englobaliseringspartnertill företag. Bolaget utvecklas snabbt och nu ärdet en riktigt bra tid att ansluta till teamet. Vad erbjuder vi? Vårt kontor ligger ett stenkast från Nytorget på Södermalm i Stockholm. Vitror på att ett starkt team är nyckeln till framgång. Våra gemensamma utbildningar och teamutvecklingsaktiviteter, inklusive utbildningskonferenser utomlands, skapar en sammanhållen och samarbetsvillig grupp. Förutom de förmåner som nämndes tidigareerbjuder vi fast lön, teambonus och tjänstepension. Som Sales & Growth Lead har du även möjlighet till riktigt bra provisionsvillkor. Slutligen, om du, precis som vi, anser att hunden är människans bästa vän, är du mer än välkommen att träffa våra två fyrbenta kompisar på kontoret! Din roll som Sales & Growth Lead: Som Sales & Growth Lead på SpeakCharlie kommer du vara en nyckelspelare i vår fortsatta tillväxt och utveckling. Huvudsaklig målsättning är försäljningstillväxt vilket innefattar att leverera resultat från både befintliga och nya affärer.Dina primära ansvarsområden kommer att inkludera: Drivande av säljprocesser inom B2B-sektorn med fokus på att identifiera och prospektera nya affärsmöjligheter. Skapa och upprätthålla starka relationer med befintliga och potentiella kunder. Coacha säljteamet för att säkerställa effektiv försäljning och att nå uppsatta mål. Aktivt delta i affärsutveckling och hantering av kundidéer. Ansvar för marknadsföring (LinkedIn, Google Ads, mfl.)som en integrerad del av rollen. Vi tror att du: • är en erfaren B2B-säljare med bevisad framgång. • har ett tydligt säljdriv och stort fokus på att nå uppsatta mål. • är handlingskraftig ochtrivs med att coacha och ledaandra. •har erfarenhet och en förståelse för marknadsföring. • kan kommunicera utmärkt på svenska och engelska, både i tal och skrift. • har relevant akademisk bakgrund. • har ett intresse för globalisering, språk och interkulturell kommunikation. Om du tror att rollen som Sales & GrowthLead skulle passa dig som handen i handsken ser vi fram emot att få in din ansökan så snart som möjligt. Vid eventuella frågor eller funderingar, höra gärna av dig till vår Talent & Growth SpecialistRebecca via [email protected] Vi ser fram emot att få välkomna dig in i teamet!

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Säljare Malmö - Vi söker Account Manager/Företagssäljare

Malmö! Vi söker just nu 1 Account Manager! Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt nyrenoverade Malmökontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen. Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där företag helt och hållet kan fokusera på sin kärnverksamhet. Liten som stor – vi värdesätter alla! Cloudgruppen finns idag i följande städer: Malmö, Göteborg, Stockholm, Halmstad, Västerås, Helsingborg, Österlen, Östersund, Sundsvall, Örebro och växer ständigt. Som AM hos oss ansvarar du för att kontakta nya och befintliga kunder samt bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik AM och vidareutvecklas i ett team som alltid lyfter, stöttar och har kul tillsammans. Att jobba som AM hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov. Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne med stort engagemang och starkt driv som gäller. Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden: Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställaatt Cloudgruppen möter kundernas behov. Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter. Tjänsten som Account Manager är en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom många olika områden och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång.Ingen dag är den andra lik. Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösningsorienterad. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig. Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer Du är orädd, driven och tävlingsinriktad En karismatisk och säljande personlighet Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder Har god kommunikativ förmåga ochvana att arbeta med telefonen som ditt främsta verktyg Flytande svenska i såväl tal som skrift. Krav: Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning, B2B är meriterande men inget krav - Det vi värdesätter mest är din attityd, vilja & kompetens och detta kommer att vara avgörande för denna roll Gymnasial utbildning Meriterande: Erfarenhet av CRM-system. Arbetat med digitala och fysiska kundmöten Vi erbjuder: Fastlön + provision Sälj och resetävlingar Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling En rolig arbetsplats med glädje och energi Heltidstjänst. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Jobbtyp: Heltid Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Account Manager till Studentum

Som Account Manager är du med på en tillväxtresa på Studentum och ansvarar för att öka vår kundstock med nya kunder. Våra kunder är eftergymnasiala skolor som exempelvis YH-skolor och Universitet. Du kommer ingå i ett stort och erfaret team samt med en marknadsledande produkt. Typiska arbetsuppgifter: Ansvara för hela säljprocessen, från prospektering till att vårda och utveckla kunden under hela avtalsperioden. Driva nykundsförsäljning via främst telefon men även LinkedIn, mail och fysiska möten. Leverera förstklassig kundservice och alltid finnas till hands. Vad erbjuder vi? Möjlighet att arbeta med några av Sveriges största företag Varierande arbetsuppgifter med stora möjligheter att påverka. Ett sammansvetsat team med högt i tak där vi samarbetar och har kul på jobbet! En flexibel arbetsmiljö där du kan varva arbete på plats på vårt kontor i centrala Stockholm med distansarbete. Möjlighet att jobba i en internationell, stabil och trygg organisation mot en tydlig vision. En rolig arbetsplats där vi har måndagsfrukost, AWs, teambuilding-aktiviteter, spelar pingis och tränar ihop Stort fokus på kompetensutveckling där vi tar din utveckling på största allvar. Som medlem hos oss kommer du att arbeta med en ung internationell grupp stationerad i centrala Stockholm. Kontoret präglas av kollegor som har hög arbetsmoral, levande feedbackkultur, glädje och skratt. Vem söker vi? Vi söker dig som är i början av din karriär och som vill ta nästa steg. Kanske har du 1-2 års erfarenhet inom B2B (är inget krav). Huvudsak är att du är driven, älskar att jobba i team och brinner för att nå dina uppsatta mål. Därtill behöver du vara flytande isvenska och engelska. Kan du fler språk är det ett + i kanten.Vilka är Studentum?Studentum är marknadsledande inom vår verksamhet och driver de två största söktjänsterna i Sverige för eftergymnasiala studier: studentum.se och AllaStudier.se. Kontoret präglas av kollegor som har hög arbetsmoral, levande feedbackkultur, glädje och skratt.Studentumär en del av Keystone Education Group som bedriver globala söktjänster inom utbildning genom ett snabbt växande nätverk av dotterbolag. Vår vision är att hjälpa alla i världen att hitta rätt utbildning. Klart du skall vara en del av vår Keystone-familj!Skicka in din ansökan med CV/LinkedIn-profil och personligt brev till oss!

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Project Manager (Swedish)

We are looking for people with an exceptional drive and a passion for helping customers succeed to be a key player on our journey in building the next generation software for B2B sales and marketing. The opportunity As the company is rapidly growing and scaling across international borders, Upsales is now looking for a top performer with a strong drive and creative goal oriented mindset to be a key player in onboarding new customers. You will be expected to work closely with the sales and customer success teams to reach our ambitious growth targets. You need to be an excellent problem solver, you are tech savvy, and ever-curious in finding new ways to help customers reach their sales and marketing targets faster. In the last three years, we have: - Tripled the size of our sales team, and growing - Increased our customer base by 4x - Been awarded "IPO of the Year" and increased market cap by 500% - Developed the market's most awesome product that our customers love and challenges the big players on a daily basis As a Project Manager you are expected to: - Stop at nothing to reach our targets and to help Upsales succeed - On a daily and weekly basis, deliver world-class onboarding for new customers - Be data-driven and work systematically to improve our Onboarding effectiveness - Bring an entrepreneurial problem solving mindset You have - An exceptionally driven personality - Experience in onboarding/customer engagement/customer success - Excellent communication skills in English and Swedish - A need to understand how business work and a willingness to solve problems - Great team player skills Upsales was founded with a vision to solve pain points for B2B companies, building the next generation sales and marketing software. In 2019, Upsales was listed on the Nasdaq Stockholm exchange, and was awarded IPO of the year. Upsales differentiates itself from competitors by being fully focused on delivering the fastest digital solution to the most common growth problems. We are a team of 70 people in our offices in Stockholm, Linköping and Skopje.

3 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Project Manager (Swedish)

We are looking for people with an exceptional drive and a passion for helping customers succeed to be a key player on our journey in building the next generation software for B2B sales and marketing. The opportunity As the company is rapidly growing and scaling across international borders, Upsales is now looking for a top performer with a strong drive and creative goal oriented mindset to be a key player in onboarding new customers. You will be expected to work closely with the sales and customer success teams to reach our ambitious growth targets. You need to be an excellent problem solver, you are tech savvy, and ever-curious in finding new ways to help customers reach their sales and marketing targets faster. In the last three years, we have: - Tripled the size of our sales team, and growing - Increased our customer base by 4x - Been awarded "IPO of the Year" and increased market cap by 500% - Developed the market's most awesome product that our customers love and challenges the big players on a daily basis As a Project Manager you are expected to: - Stop at nothing to reach our targets and to help Upsales succeed - On a daily and weekly basis, deliver world-class onboarding for new customers - Be data-driven and work systematically to improve our Onboarding effectiveness - Bring an entrepreneurial problem solving mindset You have - An exceptionally driven personality - Experience in onboarding/customer engagement/customer success - Excellent communication skills in English and Swedish - A need to understand how business work and a willingness to solve problems - Great team player skills Upsales was founded with a vision to solve pain points for B2B companies, building the next generation sales and marketing software. In 2019, Upsales was listed on the Nasdaq Stockholm exchange, and was awarded IPO of the year. Upsales differentiates itself from competitors by being fully focused on delivering the fastest digital solution to the most common growth problems. We are a team of 70 people in our offices in Stockholm, Linköping and Skopje.

3 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Account Manager Copyprint till Cloudgruppen Malmö

Vi söker just nu en vass CopyprintAccount Manager till teamet i Malmö! Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt nyrenoverade Malmökontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen. Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där företag helt och hållet kan fokusera på sin kärnverksamhet. Liten som stor – vi värdesätter alla! Cloudgruppen finns idag i följande städer: Malmö, Göteborg, Stockholm, Halmstad, Västerås, Gävle, Umeå, Sundsvall, Skellefteå och växer ständigt. Som AM hos oss ansvarar du för att kontakta nya och befintliga kunder samt bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik AM och vidareutvecklas i ett team som alltid lyfter, stöttar och har kul tillsammans. Att jobba som AM hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov. Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne med stort engagemang och starkt driv som gäller. Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden: Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov. Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter. Tjänsten som Account Manager är en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom området copyprint och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik.Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösnings orienterad. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig. Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer Du är orädd, driven och tävlingsinriktad En karismatisk och säljande personlighet Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder Har god kommunikativ förmåga och vana att arbeta med telefonen som ditt främsta verktyg Flytande svenska i såväl tal som skrift. Krav: Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning mot företag. Det vi värdesätter mest är din attityd, vilja & kompetens och detta kommer att vara avgörande för denna roll Gymnasial utbildning Meriterande: Tidigare arbetat med Copyprint försäljning Erfarenhet av CRM-system. Arbetat med digitala och fysiska kundmöten Vi erbjuder: Fastlön + provision Sälj och resetävlingar Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling En rolig arbetsplats med glädje och energi Heltidstjänst. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Jobbtyp: Heltid Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024