Business Developer - Sverige

Vi på Sperton Global vill stärka våra närvaro i Sverige och söker en Business Developer som vill vara med på vår resa. Vi har en global närvaro på 3 kontinenter och huvudkontoret är i Drammen, Norge. Vi, Kavita, Jaimee, Jan Erik, Mina, Erik, Alexandra och resten av teamet, kan inte vänta på att välkomna dig till teamet! Din roll hos oss: Som vår nya konsult kommer du inte bara att vara Spertons ansikte utåt i Sverige, utan även en del av vårt globala nätverk. Din förmåga att bygga relationer och din passion för försäljning kommer inte bara att forma din karriär, utan också framtiden för vårt företag. Du arbetar som självständig konsult via ditt eget bolag men får tillgång till alla våra interna system. Dina möjligheter: Försäljning: Ditt främsta uppdrag är att skaffa nya kunder och utvidga vårt kundnätverk främst i Sverige, med möjlighet till internationell försäljning. Rekrytering: Samarbeta nära med vårt internationella team för en sömlös process. Möjlighet att delta i hela rekryteringsprocessen från A till Ö. Är detta du? Du har en naturlig förmåga att engagera och inspirera andra med dina färdigheter. Du trivs i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik. Du har kanske erfarenhet från rekrytering, men det är din personlighet och ditt engagemang som verkligen räknas. Varför Sperton? - Bli en del av ett team som inte bara arbetar tillsammans, utan växer och lär tillsammans. - Njut av flexibiliteten att balansera arbete och privatliv, med möjligheten till hemmakontor. - Ta chansen att påverka både nationella och internationella marknader. - Tillgång till utbildning, coaching, LinkedIn Recruiter och stöd för karriärutveckling. - Få tillgång till resurser som kommer att göra ditt jobb enklare och mer effektivt. Vi är mer än bara ett team som arbetar tillsammans för att nå våra gemensamma mål - tillsammans skapar vi framtiden - din ansökan kan vara det första steget på resan!

23 januari 2024
Sista ansökan:
11 juli 2024
Account Manager

Do you aim to have a dynamic impact on the world? Do you want to go beyond what’s possible? Are you a relationship architect ready to drive impactful, data-driven win-win deals? Then we have the opportunity for you! We are looking for a self-motivated, humble, results-driven, Account Manager always aiming for tangible targets and striving to raise the bar. Your mission will be to demonstrate exceptional sales acumen, take initiatives, and spearhead sales processes from start to finish. Who we are Airmee is a rapidly growing logistics platform backed by Bonnier Capital and other investors. We're working hard to create the best delivery experience in the world by optimizing logistics to make it more efficient and as environmentally sustainable as possible. Our technical platform powers our logistics operations to make sure thousands of consumers get their deliveries in time every day. At Airmee, everyone operates at all levels. No task is beneath anyone. We’re not a company for classic managers, but the ones that lead do so because of their ability to fiercely execute on a daily basis. If you enjoy working in an entrepreneurial and rapidly-evolving environment, this role is for you. What You’ll Do - Identify and manage growth opportunities, including contact leads - Maintain in-depth knowledge of our services and efficiently reach successful closures - Build and maintain strong customer relationships - Implement data-driven business plans to drive growth with existing customers - Ensure compliance and fulfill contractual obligations - Manage up-to-date records in the CRM Who your are - Skilled Relationship Builder: Known for establishing rapport, trust, and gaining a deep understanding of client needs. - Results-Driven Professional: Sets clear goals, formulates effective strategies, and continuously evaluates and adjusts approaches for optimized performance. - Effective Communicator: Proficient in clear information conveyance, active listening, and ensuring alignment of expectations. Prompt issue resolution and persuasive communication of the value proposition are key strengths. Qualifications: - Bachelors Degree in Business Administration or related field - < 5 years of work experience - Ability to work effectively in a dynamic, fast-paced environment - Fluency in spoken and written English and Swedish Our office is located in central Stockholm, but we have a flexible working model that combines remote work and office work.🚀

18 januari 2024
Sista ansökan:
6 juli 2024
Account Manager Stockholm

Vi utökar vår produktion och söker därmed två Account Managers som vill arbeta i en utvecklande och inkluderande miljö med försäljning och service med goda löneförutsättningar. Vi ger dig möjligheten att arbeta på distans längre fram men till en början kommer du givetvis arbeta från kontoret. Kontoret ligger centralt i Stockholm. Om tjänsten: Tjänsten innebär försäljning av Energitjänster via telefon till företag. Vi värdesätter alltid hög kvalité i våra samtal och vårt mål är att våra agenter hela tiden ska utvecklas. Vi ser gärna att du har erfarenhet av försäljning sedan tidigare. Som säljare arbetar du kontorstider, måndag till fredag, Vi anställer på heltid. Lönen är provisionsbaserad men vi har även en garanterad lägstalön vid korrekt utfört arbete. De anställda vi har idag som arbetar med samma produkt, har en snittlön på c:a 35,000kr/mån. Det kan självklart variera något men det är ungefär där lönen är vid uppnådd målsättning och självklart har vi även en del anställda som alltid ligger över det. Det finns alltså goda möjligheter att tjäna en bra lön även om målsättningen inte alltid uppnås. Vem söker vi? Vi söker dig som är ansvarsfull och har en positiv inställning till försäljning. Vi vill att du är målinriktad och prestationsorienterad men även klarar av motgångar. Du är inte rädd för att ta för dig samtidigt som du värnar om god sammanhållning och en trevlig arbetsplats. Du är positiv till mångfald, jämställdhet och värnar om allas lika värde. Vi värdesätter om du är aktiv inom en idrott och/eller har tidigare erfarenhet av försäljning och ledarskap. Vågar du även ta för dig i sociala sammanhang och är en positiv person kan det vara meriterande för tjänsten. Kvalifikationer För tjänsten krävs att du har gymnasiekompetens eller likvärdig erfarenhet - har tidigare arbetslivserfarenhet, meriterande med försäljningserfarenhet - har goda språkkunskaper i svenska. Intervjuer sker fysiskt, löpande. Tillträde av tjänst enligt överenskommelse. Ansök här nedan eller mejla oss!

15 januari 2024
Sista ansökan:
3 juli 2024
Account Manager till Calculate Group Sverige

Calculate är ett innovativt bolag i stark tillväxtfas där deras företagskunder alltid är i fokus. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären ger Calculates befintliga och nya kunder den absolut bästa servicen. På uppdrag av Calculate Group Sverige söker vi nu en Account Manager som kommer att arbeta med försäljning via telefon till företag. Du kommer arbeta med Calculates svenska kunder. Företaget startades 2010 och är idag en av de ledande företagen inom företagsvärdering. Calculate består av ett antal partners och analytiker som har lång bakgrund inom ekonomisk analys och deras vision är att inspirera samt hjälpa deras kunder att få ut sin fulla potential. Om tjänsten I rollen som Account Manager ingår du i ett engagerat, familjärt team som trivs bra ihop och ställer upp för varandra. I start kommer du gå in och prospektera dina egna kunder, ringa utgående samtal och därefter bygga dig långsiktiga kundrelationer. Calculate jobbar med ett brett utbud och det är därför viktigt att du kan förstå och anpassa dig till varje enskild kund. - Prospektera nya företagskunder - Ringa utgående samtal och arbeta för att stänga kunden vid första samtal - Bygga långsiktiga kundrelationer - Samarbeta med övriga kollegor och bidra till stämningen Din profil: - Meriterande om du arbetat med försäljning tidigare - Du är orädd och vågar ta initiativ - Har en förtroendeingivande approach och ett genuint intresse i affären - Är flytande i tal och skrift på svenska - Anpassningsbar och målinriktad Du erbjuds - Arbetar 35h i veckan men får betalt för 40h - Tävlingar och teamaktiviteter - Friskvårdsbidrag på 2500 kr/år - Årliga resor, Barcelona 2024 - 25 dagars semester Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Calculates huvudkontor vid Globen i Stockholm. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag! Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

12 januari 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Key Account Manager Stockholm

Viaplay Group Radio är en av de största kommersiella radiooperatörerna i Norden och våra svenska radiostationer är RIX FM, STAR FM, Bandit Rock, Lugna Favoriter, samt appen ”I Like Radio”.  Vi söker nu en driven och affärsmässig Key Account Manager som vill vara med och bidra till vår fortsatta expansion på mediemarknaden. Tjänsten utgår från kontoret i Stockholm. Vad rollen innebär Som Key Account Manager agerar du som utesäljare. Du kommer arbeta med några av Sveriges största annonsörer inom regionen. Du ansvarar för bearbetning av nya kunder och sköter hela säljprocessen från prospektering, bokning och genomförande av möten, till avtalsförhandling och avslut. Du arbetar utifrån en strategisk plan för din kundlista och till din hjälp har du flertalet säljverktyg. Du säljer hela vår produktportfölj som innefattar radioreklam, event, sponsring, promotion samt onlineannonsering.   Vem vi söker Vi söker dig som är självgående och har ett högt eget driv. För att briljera i den här rollen behöver du ha känsla för att bygga relationer och trivas i det sociala med många kontaktytor. Egenskaper som kreativ, modig, nyfiken, ihärdig, pålitlig och ödmjuk värderas högt inom Viaplay Group Radio. Vi söker dig som är fokuserad och målinriktad, som verkligen vill lyckas och vet att det krävs både bra förberedelse, rätt inställning och hårt arbete för att nå resultat. - Du har tidigare erfarenhet från en sälj- eller marknadsroll inom tjänsteförsäljning, bemanning, B2B-försäljning eller till fördel inom medieförsäljning - Du har B-körkort - Sist men inte minst är du en teamplayer och gillar att vinna! Vad erbjuder vi? - Vi har grunden täckt! 30 dagar av betald semester varje år, flexibla arbetsmöjligheter samt extra kompensation på föräldrapenningen. - Ditt välmående är viktigt. Vi har en attraktiv pension- och försäkringsplan samt friskvårdsbidrag. - Ett säkert utrymme för att växa och utvecklas. Vår lärande kultur sätter dig i förarsätet av din egen utveckling där du ständigt får möjligheten att ta del av konwledge-sharing sessions, technical training, mentorskap samt peer-to-peer networks. - Underhållning är vad vi älskar och vad vi gör. Därför får du såklart ett gratis Viaplay-abonnemang för att hålla dig uppdaterad med alla de senaste serier och filmer. Vi vill träffa dig! Blir du nyfiken på vad tjänsten som Key Account Manager innebär? Då vill vi träffa dig! Då vi expanderar och ständigt utvecklas söker vi kontinuerligt efter Key Account Managers, så även om det inte är intressant för dig i dagsläget, etablerar vi gärna kontakt med dig för framtiden. Om du tycker att den här tjänsten låter som en utmaning för dig vill vi att du ansöker genom att bifoga ditt CV samt personliga brev nedan.  Viaplay Group Radio är en av de största kommersiella radiooperatörerna i Norden och våra svenska radiostationer är RIX FM, STAR FM, Bandit Rock, Lugna favoriter, samt appen ”I Like Radio”. Viaplay Group Radio ingår i den internationella mediekoncernen Viaplay Group.

10 januari 2024
Sista ansökan:
28 juni 2024
Säljare till ledande solcells- & batteriföretag!

Om tjänsten Vi på Wrknest söker nu en säljare/solcells-& batterirådgivare till Soldags. Soldags är ett snabbväxande bolag med drygt 60 personer i den börsnoterade Soltech-koncernen. De erbjuder en inkluderande arbetsplats med en välkomnande känsla, hög kompetens och en utvecklande arbetsmiljö. Bolaget har de senaste åren expanderat kraftigt och står inför nästa tillväxtfas. Därför söker Soldags sin nästa säljare/solcells-& batterirådgivare som vill utveckla och utvecklas med bolaget, jobba med förnybar energi och bidra till elektrifieringen av Sverige. Du kommer att vara en viktig del av den gröna omställningen som just nu pågår i Sverige och världen. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom oss på Wrknest men du kommer anställas direkt hos Soldags. Dina framtida arbetsuppgifter Dina främsta uppgifter blir att kontakta kunder, bygga trovärdighet, förmedla information, skapa offerter och stänga affärer. Genom att etablera goda relationer med kunderna blir du en pålitlig och kunnig rådgivare som besvarar kundernas frågor om teknik, ekonomi och energi och vägleder dem mot välgrundade köpbeslut av lämpliga batterilösningar. Du skapar inte bara mervärde för Soldags utan också nöjda och lojala kunder! Du kommer i huvudsak att arbeta med varma kundmöten som bokas in av dina kollegor i mötesbokarteamet. Mötena sker digitalt via videosamtal och du kommer att arbeta i CRM-och andra IT-system. Då Soldags är en förändringsbenägen organisation, som hjälper sina kollegor över teamgränserna, kommer du då och då att rycka in där det behövs med saker utöver dina ordinarie arbetsuppgifter. Utöver detta kommer du ha kul tillsammans med ett kompetent och hungrigt gäng som brinner för samhällsnytta, elektrifiering och förnybar energi! Vi söker dig som - Har tidigare erfarenhet av att jobba med försäljning - Ett intresse för samhällsutveckling och förnybar energi - Är duktig på att kommunicera på svenska, både i tal och skrift - Meriterande med eftergymnasial utbildning - Meriterande med erfarenhet från energibranschen Som person behöver du tycka om såväl människor som teknik, då båda är en viktig och återkommande del i ditt dagliga arbete. Det är avgörande att du som söker utöver ditt intresse och förståelse för teknik också drivs och motiveras av att stänga affärer och se till att alla kunder är nöjda under hela processen. För att lyckas och trivas i rollen krävs att du för dig på ett professionellt och trovärdigt sätt och eftersträvar hög kvalitet i både kundsamtal och i de affärer du stänger. Då Soldags är ett företag som befinner sig under stark tillväxt letar vi efter dig som är flexibel och nyfiken som person och som inte är rädd för att kasta sig in i nya arbetsuppgifter oberoende av svårighetsgrad. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Stockholm, Medborgarplatsen Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. Om företaget Tillsammans med sina kunder bidrar Soldags till en grön energiomställning. De är stolta över den konkreta påverkan deras försäljning har på samhället i stort. Som säljare inom solenergi kommer du också att få vara en viktig del av den gröna omställningen som just nu pågår i Sverige och världen. Du kan läsa mer om Soldags och deras arbete för ett fossilfritt Sverige här (https://soldags.se/var-verksamhet/?_gl=1*1svwx6u*_up*MQ..&gclid=CjwKCAjw0N6hBhAUEiwAXab-TTVvSPyubGmEgBZz7CZd-piuuUmle7XIzrQoJKt50XeEzbXgMgtecBoCLjYQAvD_BwE)! Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se (https://wrknest.se/) .

8 januari 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Nilsson & Nilsson Media - Account Manager för Kokaihop.se

Wells Recruitment & Customer Success hjälper nu Nilsson & Nilsson Media att hitta sin nästa stjärna. Nilsson & Nilsson Media befinner sig i en mycket spännande och expansiv fas vilket för dig innebär en möjlighet att få vara med och utvecklas i företaget och samtidigt vara med på en otrolig resa! Tjänsten vi erbjuder är en heltidstjänst där du med ingångsrollen som Account Manager kommer ansvara för hela säljprocessen med eget budgetansvar. Kundbearbetningen innefattar både slutkund och mediebyråer och sker främst via telefon och kundmöten. Genom uppsökande försäljning kommer du att sälja in kreativa koncept för bland annat siten Kokaihop.se som har som mål att att göra varje minut i köket till en glädjestund, genom att inspirera våra hemmakockar och matkreatörer. Kokaihop.se är Sveriges största användargenererade receptsajt med en samling på över 30 000 recept som delas av mer än 838 000 medlemmar. Sajten lanserades 2007 och har ett stort utbud av både moderna och traditionella recept präglade av medlemmarnas matvanor och mattrender. Du kommer att skräddarsy kampanjer inom bland annat EDR (Elektronisk Direkt Reklam/ Stand alones) och Native artiklar. Du kommer att jobba med nykundsbearbetning och med kunduppföljningar, så du är duktig på service och skapa bra relationer. Vi söker dig som på riktigt vill satsa på en karriär inom media Du jobbar idag inom sälj, du är i början av din karriär och vill nu verkligen satsa på ett jobb med stora möjligheter. Du känner att du vill utvecklas snabbt och vill ha mer ansvar, utveckling och möjlighet att tjäna riktigt bra. Du har ett starkt driv, presterar idag på hög nivå men vill ännu mer! För att du ska lyckas behöver du framförallt vara målmedveten, ha ett inre driv och gilla att tävla, utöver att besitta en god social kompetens och vara prestigelös! Du kommer snabbt att ha möjlighet att avancera och få utökat ansvar och produktportfölj. Vi i ser gärna att du - Har erfarenhet inom försäljning och gärna av digital media. - Är duktig på prospektering och kundvård. Du är även duktig på att bygga relationer och vårda din kundbas. - Är ambitiös och affärsdriven. Du älskar att sälja och vill ligga i framkant i den digitala världen och det digitala värdeerbjudandet. - Är en teamplayer som ser till lagets bästa. - Är duktig på att uttrycka dig i både tal och skrift. - Har en vinnarmentalitet. Du är tävlingsinriktad men utan vassa armbågar. Känner du att ovan stämmer in på dig och blev nyfiken på att veta mer om oss? Vi erbjuder: - Onboarding, löpande coachning och utbildningar - Inspirerande kontorsmiljö i hjärtat av Gamla Stan - Fantastiska kollegor som gärna delar tips och kunskap - Stora utvecklingsmöjligheter - Lönesystem utan tak och mycket goda förtjänstmöjligheter - Säljtävlingar med generösa priser Varför ska du jobba hos oss? Nilsson & Nilsson Media har sedan starten 2018 haft en stadig tillväxt med siffror som vi är otroligt stolta över. Här får du alltså chansen att vara med från tidig start, och således även vara med på en riktigt spännande resa där du har otroliga möjligheter att klättra snabbt inom affärsbenet såväl som bolaget. Internt har vi korta och snabba beslutsled och väldigt högt i tak. Vi älskar att workshopa fram nya kreativa idéer och är ett sammansvetsat, prestigelöst team utan vassa armbågar. Hos oss vill vi att prestation ska belönas ordentligt. Utöver ordentlig grundlön och fina bonusar, skall det vara KUL och inspirerande att arbeta på Nilsson & Nilsson Media. Därför genomför vi flertalet aktiviteter tillsammans löpande, såsom resor, luncher, middagar och konferenser. Vi är ett familjärt, ödmjukt och resultatorienterat bolag som är på en riktigt spännande tillväxtresa och nu söker vi dig som vill bli en del av oss och vara med att påverka vägen framåt! Visst låter det här intressant? Vill du veta mer? Ring Linda Wells 0704103304. Annars sök redan idag då vi anställer så fort vi hittar rätt!

8 januari 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Account Manager - Media

OM FÖRETAGET Företaget är specialister på digital innehållsmarknadsföring och hjälper deras kunder få möjlighet att tala till punkt med just deras målgrupp. Bolager hjälper kunden stärka sitt varumärke, få konsumenterna att förstå värdet i deras produkt samt övertyga beslutsfattare om affärsnyttan med deras tjänster. Företaget arbetar mycket med storytelling och vet att bra innehåll är ett av de mest effektiva sätten för företag att kunna påverka och bygga relation med sin målgrupp. Företaget hjälper årligen tusentals nordiska bolag att både skapa och sprida intresseväckande innehåll och historier samt även hjälper de med att lägga upp en hållbar strategi för deras content marketingarbete. De formar idéer och producerar innehåll utifrån deras kunders mål. OM ROLLEN Säljaren kommer att ansvara för att bygga upp sina egna kundportfölj. Här ingår att prospektera, ringa , boka möten samt även stänga affären. Utöver kommer personen vara ansvarig för framtida kontakter som tas med kunden och ha en strategisk roll i arbetet med kunderna. Inom ramen för rollen krävs att man gör utförliga behovsanalyser för att verkligen förstå kunderna och se vad de potentiellt behöver uppbackning med för att sedan erbjuda lösningar. Företaget uppmärksammar bra resultat och rollen har fina utvecklingsmöjligheter för den som vill göra en långsiktig karriär. Företaget har en fin säljkultur med säljutbildning varje vecka, coaching samt aktiviteter som stärker kulturen på företaget. VEM SÖKER VI För att klara av rollen på bästa sätt tror vi att det är bra om man har en vilja att lyckas! Du måste vara en hunter som inte räds av att ringa och boka möten men du måste även vara en person som trivs i långsiktiga affärssamarbeten och vårdar kunderna. Företaget söker en driven och hungrig person som ser försäljning som en livsstil. En person som är villig att göra det lilla extra och gillar att jobba mot mål. Det är meriterande att ha en B2B-bakgrund men inte avgörande för denna roll. Kravet är minst 1 års säljerfarenhet inom antingen B2B/B2C eller Retail. Det är viktigt att du som person har en förståelse för B2B och vill ta klivet över till att jobba mot företag. VAD ERBJUDER VI Företaget erbjuder en mycket bra miljö för den som vill utvecklas inom försäljning. På detta innovativa mediabolag kommer du att vässa dina säljkunskaper och ta din försäljning till nästa nivå med nära stöttning från ledningen. Företaget satsar på sina säljare och erbjuder bra utvecklingsmöjligheter för den som visar framfötter. En mycket bra arbetsplats och miljö att utvecklas i! Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm, Stureplan Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Account Manager, säljare , försäljning, B2B, media, marketing, sälj, sales KOD: STM

8 januari 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Account Manager till Office Recycling

Vill du jobba som säljare på en familjär arbetsplats där du kombinerar roliga och stimulerande arbetsuppgifter med en att bli rikligt belönad för det jobbet du lägger ner? Har du alltid drömt om en arbetsplats där du får chansen att växa och kan vara dig själv? Där du har kul både på och utanför jobbet och kan utvecklas både i din yrkesroll och som människa? Om ja så ska du läsa vidare annonsen nedan. Om Office Recycling: Office Recycling är det moderna källsorteringsbolaget som gör det retfullt enkelt och attraktivt för sina kunder att källsortera. De är ett starkt växande tillväxtbolag och dessutom flerårigt gasellnominerade. På Office Recycling ges alltid möjligheterna till personalen att växa och utvecklas. Innovation ligger i företagets DNA precis som att leva som man lär. Office Recycling är nämligen hundra procent fossilfria och deras snyggt designade produkter kan göra den största miljöboven till en miljökämpe. Här trivs personalen och kunderna älskar servicen och enkelheten som Office Recyclings källsorteringslösning utgör. Kort sagt: Detta är ett bolag du vill jobba på! Om rollen som Junior Account Manager: Office Recycling söker dig som älskar försäljning och brinner för att jobba på ett familjärt bolag du har kul och utvecklas både på och utanför jobbet. Då säljcyklerna i regel är relativt korta så kan du räkna med att regelbundet se resultat av ditt säljarbete. Office Recycling är en platt arbetsplats där du har alla möjligheter i världen att växa och utvecklas i organisationen både i form av ökat ansvar och tyngre titlar. Du har inga gränser för hur mycket du kan tjäna. Här finns framgångshistorier av säljare som idag blivit rikligt belönade både i form av pengar och titlar. Du får vara beredd på hårt jobb men du blir samtidigt rikligt belönad för det jobbet du lägger ner. Här har du dessutom den bästa teamleadern som du kan ha för att utvecklas inom försäljning. På Office Recycling så har personalen roligt både på- och utanför jobbet. Varje fredag är det After Work om man önskar närvara och det anordnas aktiviteter, teambuildingdagar och resor. Arbetsuppgifter: I rollen som Junior Account Manager kommer du: - Prospektera nya kunder - Boka möten på telefon och ta möten både fysiskt och på distans - Utföra behovsanalyser och offerera kunderna - Stänga affärer både på telefon och på plats - Kontakta befintliga kunder och jobba med merkundsförsäljning - Visar du framfötterna så kommer du ha alla möjligheter att växa och gå vidare till andra roller efterhand. Vem är du? - Du har ett stort eget driv, och självdisciplin med en förmåga att driva igenom de du företar dig. - Du har en öppenhet att lära dig nya saker och söker ständigt efter att utvecklas. - Det är starkt meriterande om du tidigare jobbat mot B2B. - Du är bekväm att prata i telefon och kontakta nya människor - Du kommer att få ta över befintliga kunder men huvudfokuset kommer att vara att dra in nya kunder och bidra till företagets nykundsportfölj. - Det är meriterande om du har erfarenhet av Telemarketing. - Du drivs av att göra affärer. Vad erbjuds? - Grundlön och en generös provision. - Friskvårdsbidrag - Dator och telefon - Tjänstepension - Enorm utvecklingspotential och karriärutveckling - Ett gediget utbildningsprogram - AW:s och aktiviteter. - Kontor mitt i centrala Stockholm - Ett gäng nya kompisar - Mycket aktiviteter och möjlighet att resa till häftiga platser årligen. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid Plats: Stockholm Lön: Fast lön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig förstklassig service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Account Manager, Källsortering, Sales, Försäljning, Kultur, Familjärt, Utveckling KOD: Orecyc

8 januari 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Green Tech Account Manager till Office Recycling

Vill du jobba som säljare på en familjär arbetsplats där du kombinerar roliga och stimulerande arbetsuppgifter med en att bli rikligt belönad för det jobbet du lägger ner? Har du alltid drömt om en arbetsplats där du får chansen att växa och kan vara dig själv? Där du inte bara jobbar med dina kollegor utan även dina kompisar och där möjligheten att gå på AW och hitta på aktiviteter finns varje helg? Då ska du läsa vidare annonsen. Om Office Recycling: Office Recycling är det moderna källsorteringsbolaget som gör det retfullt enkelt och attraktivt för sina kunder att källsortera. De är ett starkt växande tillväxtbolag och dessutom flerårigt gasellnominerade. På Office Recycling ges alltid möjligheterna till personalen att växa och utvecklas. Innovation ligger i företagets DNA precis som att leva som man lär. Office Recycling är nämligen hundra procent fossilfria och deras snyggt designade produkter kan göra den största miljöboven till en miljökämpe. Här trivs personalen och kunderna älskar servicen och enkelheten som Office Recyclings källsorteringslösning utgör. Kort sagt: Detta är ett bolag du vill jobba på! Om rollen som Green Tech Account Manager: Office Recycling söker dig som älskar försäljning och brinner för att jobba på ett familjärt bolag du har kul och utvecklas både på och utanför jobbet. Office Recycling är ett innovativt bolag och som Green Tech Account Manager så kommer du att sälja in deras digitala kompostmaskin som nyligen lanserats på marknaden. En snygg uppfinning som gör att företag kan omvandla matrester till jord. I rollen kommer du dessutom kunna vara med och bidra till framtida innovationer i Office Recyclings produktsortiment. Office Recycling är en platt arbetsplats där du har alla möjligheter i världen att växa och utvecklas i organisationen både i form av ökat ansvar och tyngre titlar. Du har inga gränser för hur mycket du kan tjäna. Här finns framgångshistorier av säljare som idag blivit rikligt belönade både i form av pengar och titlar. Du får vara beredd på hårt jobb men du blir samtidigt rikligt belönad för det jobbet du lägger ner. Här har du dessutom den bästa teamleadern som du kan ha för att utvecklas inom försäljning. På Office Recycling så har personalen roligt både på- och utanför jobbet. Varje fredag är det After Work om man önskar närvara och det anordnas aktiviteter, teambuildingdagar och resor. Arbetsuppgifter: I rollen som Junior Account Manager kommer du: - Prospektera nya kunder - Boka möten på telefon och ta möten både fysiskt och på distans - Utföra behovsanalyser och offerera kunderna - Stänga affärer både på telefon och på plats - Kontakta befintliga kunder och jobba med merkundsförsäljning Visar du framfötterna så kommer du ha alla möjligheter att växa och gå vidare till andra roller efterhand. Vem är du? - Du har ett stort eget driv, och självdisciplin med en förmåga att driva igenom de du företar dig. - Du har en öppenhet att lära dig nya saker och söker ständigt efter att utvecklas. - Du har tidigare jobbat mot B2B. - Du är bekväm att prata i telefon och kontakta nya människor - Du kommer att få ta över befintliga kunder men huvudfokuset kommer att vara att dra in nya kunder och bidra till företagets nykundsportfölj. - Du är innovativ och tycker om affärsutveckling och att vara med och utveckla nya produkter - Du drivs av att göra affärer. Vad erbjuds? - Grundlön och en generös provision. - Friskvårdsbidrag - Dator och telefon - Tjänstepension - Enorm utvecklingspotential och karriärutveckling - Ett gediget utbildningsprogram - AW:s och aktiviteter. - Kontor mitt i centrala Stockholm - Ett gäng nya kompisar - Mycket aktiviteter och möjlighet att resa till häftiga platser årligen. Ansökan & Lön Jobbtyp: Heltid/Deltid Plats: STAD Lön: Fastlön + Provision Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med. Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger. Sökord: Account Manager, Källsortering, Sales, Försäljning, Kultur, Familjärt, Utveckling, Green Tech KOD: Orecyc

8 januari 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024