Säljare till spännande IT-konsultbolag

Är du en driven säljare med passion för IT och förmåga att övertyga även den mest skeptiska kunden? Då kan du vara precis den vi letar efter!   Vi på Centric i Linköping är ett framåtlutat gäng som har hittat vår position i en mogen konsultbransch. Vi gillar affären och är på sätt och vis säljare allihop. Vårt fokus är att leverera konsult-/rekryteringslösningar samt andra färdigpaketerade IT-lösningar som vi har. Vi tror på att kombinera teknisk expertis med personlig service för att skapa långsiktiga relationer med våra kunder. Centric jobbar ständigt med vårt erbjudande till kund och de närmsta åren tror vi att det kommer hända mycket med vårt erbjudande. Arbetsuppgifter Som säljare hos oss kommer du att vara ansiktet utåt för vårt företag. Du kommer att vara ansvarig för att identifiera nya affärsmöjligheter, skapa starka relationer med kunder och driva försäljningen framåt. Du förväntas kunna paketera och sälja de tjänster vi har idag men också kunna se nya affärsmöjligheter för Centric.   I Linköping är det viktigt att kunna navigera på en förhållandevis liten marknad där relationer många gånger går först. Du ansvarar för att identifiera och följa upp nya affärsmöjligheter inom IT-sektorn. Det handlar till stor del om att skapa och upprätthålla kundrelationer och driva försäljningsprocessen från start till mål.  Din profil och kvalifikationen - Driven: Du har en stark vilja att nå uppsatta mål och tar initiativ för att göra det möjligt. - Kommunikativ: Du är en övertygande kommunikatör som trivs i kundmöten och presentationsituationer. - Tekniskt intresserad: Du behöver inte vara en expert, men du har ett genuint intresse för teknik och kan förstå våra produkter och tjänster. Du förstår och kan kommunicera tekniska lösningar.  - Relationsbyggare: Att skapa långsiktiga relationer är en av dina styrkor, och du ser värdet i att vårda kundrelationer över tid.   Så, är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan idag och låt oss tillsammans skapa framgång både för dig och för Centric. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team! Vad vi erbjuder - En stimulerande arbetsmiljö där din insats verkligen gör skillnad. - Möjlighet att arbeta med spännande teknik och innovativa lösningar. - Konkurrenskraftig lön och förmåner. - Ett tight och stöttande team där vi hjälper varandra att växa och utvecklas.   Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning. Vi erbjuder dig tillgång till kontinuerlig kompetensutveckling tillsammans med ett roligt gäng med mycket värme och humor. Vi är både professionella och personliga i våra relationer. Vi tillämpar flexibel arbetstid och arbetsplats samt har en genomtänkt onboardingprocess för att du ska få den bästa förutsättningen till att få en bra start hos oss.   Förutom att du kommer bli en del av vårt team i Linköping så kommer du också att ha kollegor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och i Norge. Centric Professionals AB ingår i den holländska Centrickoncernen som är ett av Europas största privatägda tjänsteföretag med ca 4200 anställda i Europa. Martin Fredriksson +46 734159355 [email protected]

21 mars 2024
Sista ansökan:
21 juni 2024
Säljare Malmö - Vi söker Account Manager/Företagssäljare

Malmö! Vi söker just nu 1 Account Manager! Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt nyrenoverade Malmökontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen. Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där företag helt och hållet kan fokusera på sin kärnverksamhet. Liten som stor - vi värdesätter alla! Cloudgruppen finns idag i följande städer: Malmö, Göteborg, Stockholm, Halmstad, Västerås, Helsingborg, Österlen, Östersund, Sundsvall, Örebro och växer ständigt. Som AM hos oss ansvarar du för att kontakta nya och befintliga kunder samt bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik AM och vidareutvecklas i ett team som alltid lyfter, stöttar och har kul tillsammans. Att jobba som AM hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov. Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne med stort engagemang och starkt driv som gäller. Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden: - Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov. - Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden - Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter. Tjänsten som Account Manager är en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom många olika områden och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik. Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösningsorienterad. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig. - Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar - Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer - Du är orädd, driven och tävlingsinriktad - En karismatisk och säljande personlighet - Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder - Har god kommunikativ förmåga och vana att arbeta med telefonen som ditt främsta verktyg - Flytande svenska i såväl tal som skrift. Krav: - Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning, B2B är meriterande men inget krav - Det vi värdesätter mest är din attityd, vilja & kompetens och detta kommer att vara avgörande för denna roll - Gymnasial utbildning Meriterande: - Erfarenhet av CRM-system. - Arbetat med digitala och fysiska kundmöten Vi erbjuder: - Fastlön + provision - Sälj och resetävlingar - Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling - En rolig arbetsplats med glädje och energi - Heltidstjänst. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Jobbtyp: Heltid Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.

21 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Account Manager till Joyweek Malmö

Om Joyweek På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vår mission är att skapa kontorsmiljöer där denna vision kan efterlevas. Nu har du möjlighet att bli en del av ett fantastiskt team som arbetar med - och säljer - facility management-tjänster. Är du en driven & entreprenöriell Account Manager som vill vara med på en fortsatt tillväxtresa? Då är detta tjänsten för dig! Om tjänsten Vi är i en expansiv fas och planerar därför att inom snar framtid utöka vårt team med en Account Manager. Som Account Manager kommer du hjälpa företag att paketera tjänster som behövs till varje kontor. Tjänster som kontorsinredning, flyttjänster, möbler, kaffe- & vattenmaskiner, lokalvård, entrémattor, fruktkorgar, växtservice, bemanning mm. Du blir en del av ett större säljteam med kollegor i såväl Stockholm, Linköping, Göteborg och Oslo. På Malmökontoret finner du ett mindre - men tätt sammansvetsat - team som inom snar framtid flyttar till toppmoderna kontor i Hyllie. Här arbetar ni mot uppsatta mål, sporrar varandra, samt ger energi & stöd till varandra i vardagen. I den här rollen ansvarar du själv för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt, till bokning av möte, genomförande av kundmöten och hela vägen fram till avtalsskrivning med kund. Som avtalsansvarig över din kund säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare. Vem är du? För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, ansvarstagande, driven och tävlingsinriktad. Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. - Erfarenhet av försäljning, B2B-försäljning är meriterande - B-körkort - Uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift - Relationsskapande - Gillar att arbeta mot säljmål och sträva efter provisionen som tillkommer Vad vi erbjuder Vi är miljöorienterade både när det kommer till naturen och våra anställdas arbetsmiljö. Friskvårdsbidrag, rikslunchkort och friskvårdstimme är några av förmånerna som du kommer kunna ta del av. Hos dina kollegor finner du kompetens som har vuxit fram genom långvarigt arbete inom företaget. Genom detta finns det dagligen erfarenhetsbaserad kunskap att ta del av, både kring stora och små ärenden. Samtidigt har en kontinuerlig tillväxt ständigt öppnat upp för nya personer, idéer och utvecklingar. Detta har resulterat i en balans vi är oerhört stolta över att ha uppnått; en balans som erbjuder en unik arbetskultur med enastående möjligheter. Känns ovan annons intressant för dig? Tveka inte att söka redan idag - ta chansen att bli en del av vårt nya kontor & växande team! Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Plats: Malmö Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning Lön: Fast månadslön med provision

21 mars 2024
Sista ansökan:
7 september 2024
Account Manager till Friday Stockholm

Friday utgår ifrån övertygelsen om att människor som är på rätt plats har en större sannolikhet att nå sin fulla potential. Vi växer och vill bli fler kollegor till vårt kontor i Stockholm, vi söker därför efter dig som vill arbeta med försäljning och affärsutveckling. Rollen som Account Manager är en viktig pusselbit för oss att säkerställa att vi har intressanta jobbmöjligheter att erbjuda våra fantastiska kandidater. Vi är ett bra gäng med en härlig kultur och trevlig atmosfär. Hängivenheten i att göra ett bra arbete och ständigt utvecklas präglar oss både som individer och som team. Vi lägger stor vikt vid att ständigt försöka överträffa våra kunder och kandidaters förväntningar.  Tillsammans tar vi oss an de utmaningar vi ställs inför och firar de framgångar vi når.  VAD KOMMER DU ATT GÖRA? Du kommer att arbeta med hela försäljningsprocessen från att hitta potentiella kunder till att etablera samarbeten med rätt satta förväntningar. Du kommer att vara en viktig del av ett lagbygge där samarbeten är hela framgången, vi formas tillsammans och din möjlighet att påverka och bidra är stor. Du kommer att få ta ett stort ansvar för din egen personliga utveckling med god hjälp och med de verktyg som behövs från företaget. VEM ÄR DU? Vi vill att du är en person med ett starkt driv och en förmåga att ta eget ansvar.   Du är en person med en positiv inställning och en ”can do” attityd.  Vi ser med fördel att du har en reflekterande personlighet som vill utvecklas. Rollen kräver att du är duktig på att samarbeta med både kollegor och kunder. Det är starkt meriterande om du har en bakgrund som lagidrottare.   Krav på B-körkort   Vi strävar efter en miljö där vi utmanar och utvecklar varandra. Därför tror vi att du är en prestigelös lagspelare. Vi har alltid en hög ambitionsnivå i allt vi tar oss an, det tror vi att du också har. Du är orädd, hungrig och lockas av vår gemensamma strävan att bli bäst på det vi gör. En stor del av bedömningen kommer att ske utifrån personliga egenskaper.  VAD ERBJUDER VI HOS OSS? Hos oss finns fina utvecklingsmöjligheter, vi är i början på en spännande resa. Bra prestationer belönas på Friday. Du erbjuds en bra fast månadslön med bonus.   Konkurrenskraftiga villkor gällande försäkring, friskvård & pension  Provanställning med tillsvidareanställning ÖVRIG INFORMATION:  Startdatum: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid.  Placering: Skeppsbron 38, Stockholm Kontaktperson: Jon Zetterholm, [email protected] Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.  OM OSS Friday startades 2018 av personer med gedigen erfarenhet från rekrytering och konsultuthyrning inom tech, med ambitionen att erbjuda en bättre tjänst för både kandidater och kunder. Idag arbetar vi med kunder i alla storlekar, från stora, välkända och globala företag till mindre startups och allt däremellan. För oss är det viktigt att kunna erbjuda våra kandidater möjligheter, oavsett vad de värdesätter i sina nästa utmaningar.   Friday finns med kontor i Göteborg och Stockholm och genomför över 1000 karriärmöten årligen. Vi arbetar fokuserat med juniora tjänster inom IT & Teknik! Vi är experter på det vi gör och vill hjälpa våra kandidater i sina karriärsval. Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när de ser fram emot att gå till jobbet varje morgon.      Sökord: Säljare, Account Manager, Rekrytering, Kompetensförsörjning, Kundansvarig, Business Manager, Business Developer

20 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Account Manager till Ledyer

Ledyer är ett innovativt bolag i stark tillväxtfas där deras företagskunder alltid är i fokus. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas och jobba inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären ger Ledyers kunder den absolut bästa servicen. På uppdrag av Ledyer söker vi nu en Account Manager som kommer att arbeta med att inleda och driva försäljningsprocesserna. Ledyer erbjuder handlare en smidig och enkel betallösning för sina kunder. Ledyer riktar sig till både ledande online-handlare och till företag som är i början av sin digitala tillväxtresa som söker överlägsna digitala betalningar och finansiella produkter till sina slutkunder. Du kommer att arbeta på ett innovativt företag där ingen dag är den andra lik. Här får du tillsammans med övriga team vara med och lägga grunden för Ledyers resa framåt. Om tjänsten I rollen som Account Manager ingår du i ett engagerat team som trivs bra ihop och ställer upp för varandra. Du kommer jobba med att prospektera nya företagskunder, samla in, analysera och verifiera information samt marknadsföra sig själv som Ledyers representant. Du kommer driva försäljningsprocessen och förklara värdet och betydelsen att använda sig av Ledyer. - Driva försäljningsprocessen med e-handlare - Representera Ledyer på mässor och andra event - Arbeta med uppsökande försäljning - Hjälpa till med annat så som marknadsföring och event, hoppa in där det behövs - Du är lösningsorienterad, prestationsinriktad och initiativtagande Din profil: - Du får gärna ha minst 2 års erfarenhet inom försäljning - Men du kan även vara nyutexaminerad och vill komma igång och lära dig försäljning inom betallösningar - Du gillar när det händer saker och föredrar att jobba utåtriktat - Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska - Starka kommunikationsfärdigheter och förmåga att bygga långvariga och starka relationer - Orädd och engagerad - Du är lösningsorienterad, prestationsinriktad och initiativtagande Du erbjuds - Möjlighet att komma in tidigt i ett växande företag - Konkurrenskraftiga löner och attraktiva bonusar som belöning vid hårt arbete och framgångar - En roll där du får chansen att arbeta med banbrytande teknik och vara i framkant av fintech-industrin - Bidra med idéer som kan påverka företagets riktning och framgång - 6 veckors semester - Tjänstepension och friskvårdsbidrag Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Ledyers huvudkontor i centrala Stockholm. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag! Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Säljare till internationellt bolag inom belysningsbranschen

Blachere Illumination är etablerade i Sverige (Stockholm) och säljer sommar och belysningsprojekt till sina kunder med omsorg och passion sedan 50 år tillbaka tack vare 27 dotterbolag runt om i världen. Vi är engagerade i att producera produkter och leverera projekt av högsta kvalitet och att skydda miljön genom att ständigt förnya våra produkter. Vi var först med lysdioderna (LEDs) normen för mer än tio år sedan. Vi har uppfunnit ”bioprint” och ”Recyprint” för strukturerna i våra belysningar som tillverkas med hjälp av 3D skrivare och för att befria planeten från plast. Besök vår hemsida för mer information https://blachere-illumination.com/sv Blachere Illumination Sverige utvecklas sedan ett par år tillbaka och söker en säljare. Som Senior Säljare hos Blachere Illumination erbjuder vi dig: - Konkurrenskraftigt lönepaket med månadsprovision - Utvecklingsmöjligheter på sikt med större ansvar - Internationell och mångkulturell miljö i ett internationellt väletablerat företag - Permanent utbyte med ett expert-team inom och utanför företaget Ansvar: - Vara ansvarig för att skaffa nya konton i Sverige (med fokus på Södra Sverige) - Resa runt och träffa våra kunder samt potentiella kunder (kommuner, köpcentrum, kontorshotell, fastighetsbolag) - Vara ansvarig för projekt i dess helhet och erbjuda kunderna en förstklassig upplevelse Erfarenhet: - +5 års erfarenhet av B2B försäljning - Språkkunskaper: flytande i svenska - Kreativ, stark drift och motivation, entusiastisk - Du trivs bra på fältet, besöka kunden samt bygga en kundportfölj - Körkort Startdatum: ASAP (eller enligt överenskommelse) Kontaktuppgifter och ansökan: Urval görs löpande och tjänsten kan komma tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta rekryteringsspecialist Thérèse Grivérus på [email protected], alternativt 073-723 48 02.

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Account Manager Copyprint till Cloudgruppen Malmö

Vi söker just nu en vass Copyprint Account Manager till teamet i Malmö! Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt nyrenoverade Malmökontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen. Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där företag helt och hållet kan fokusera på sin kärnverksamhet. Liten som stor - vi värdesätter alla! Cloudgruppen finns idag i följande städer: Malmö, Göteborg, Stockholm, Halmstad, Västerås, Gävle, Umeå, Sundsvall, Skellefteå och växer ständigt. Som AM hos oss ansvarar du för att kontakta nya och befintliga kunder samt bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik AM och vidareutvecklas i ett team som alltid lyfter, stöttar och har kul tillsammans. Att jobba som AM hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov. Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne med stort engagemang och starkt driv som gäller. Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden: - Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov. - Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden - Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter. Tjänsten som Account Manager är en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom området copyprint och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik. Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösnings orienterad. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig. - Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar - Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer - Du är orädd, driven och tävlingsinriktad - En karismatisk och säljande personlighet - Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder - Har god kommunikativ förmåga och vana att arbeta med telefonen som ditt främsta verktyg - Flytande svenska i såväl tal som skrift. Krav: - Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning mot företag. - Det vi värdesätter mest är din attityd, vilja & kompetens och detta kommer att vara avgörande för denna roll - Gymnasial utbildning Meriterande: - Tidigare arbetat med Copyprint försäljning - Erfarenhet av CRM-system. - Arbetat med digitala och fysiska kundmöten Vi erbjuder: - Fastlön + provision - Sälj och resetävlingar - Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling - En rolig arbetsplats med glädje och energi - Heltidstjänst. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Jobbtyp: Heltid Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Säljare Malmö - Vi söker Account Manager/Företagssäljare

Malmö! Vi söker just nu 1 Account Manager! Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt nyrenoverade Malmökontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen. Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där företag helt och hållet kan fokusera på sin kärnverksamhet. Liten som stor - vi värdesätter alla! Cloudgruppen finns idag i följande städer: Malmö, Göteborg, Stockholm, Halmstad, Västerås, Helsingborg, Österlen, Östersund, Sundsvall, Örebro och växer ständigt. Som AM hos oss ansvarar du för att kontakta nya och befintliga kunder samt bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik AM och vidareutvecklas i ett team som alltid lyfter, stöttar och har kul tillsammans. Att jobba som AM hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov. Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne med stort engagemang och starkt driv som gäller. Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden: - Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov. - Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden - Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter. Tjänsten som Account Manager är en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom många olika områden och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik. Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösningsorienterad. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig. - Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar - Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer - Du är orädd, driven och tävlingsinriktad - En karismatisk och säljande personlighet - Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder - Har god kommunikativ förmåga och vana att arbeta med telefonen som ditt främsta verktyg - Flytande svenska i såväl tal som skrift. Krav: - Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning, B2B är meriterande men inget krav - Det vi värdesätter mest är din attityd, vilja & kompetens och detta kommer att vara avgörande för denna roll - Gymnasial utbildning Meriterande: - Erfarenhet av CRM-system. - Arbetat med digitala och fysiska kundmöten Vi erbjuder: - Fastlön + provision - Sälj och resetävlingar - Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling - En rolig arbetsplats med glädje och energi - Heltidstjänst. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Jobbtyp: Heltid Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
IT Vendor Manager

We are Sinch. Join us and be a part of a global leader in Communication Platforms as a Service (CPaaS) and mobile customer engagement. With presence in more than 60 countries, we enable businesses to reach everyone in the world, through mobile messaging, email, voice, and video. We believe equal opportunities are the key to our success. No matter who you are, you'll be able to explore career options, face captivating challenges, and build skills alongside outstanding people. The essence of the role We're looking for an experienced IT Vendor Manager to join our team, where open communication and a supportive culture propel success. You will be instrumental in building robust vendor relationships, ensuring contract compliance, optimizing costs, and delivering significant value through strategic vendor management. Whether you're skilled in the art of persuasion and eager to make a meaningful impact, we encourage you to partner with us in a forward-thinking and inclusive environment. As our IT Vendor Manager, you will: Develop and implement IT vendor management strategies to optimize costs, enhance performance, and ensure alignment with business objectives. Lead IT vendor relationships, including licensing and subscription models, performance evaluation, and issue resolution. Partner with Procurement System Owners for negotiation of IT supplier relationships Collaborate with internal stakeholders to understand business needs and requirements for IT services and solutions. Monitor and review vendor performance, ensuring adherence to Service Level Agreements (SLAs) and conducting regular performance reviews for continuous improvement. Ensure compliance with contractual obligations, terms, and conditions, alongside legal and procurement teams. Track and report critical metrics, Key Performance Indicators (KPI's), related to vendor performance and cost management. Develop and maintain a repository of vendor documentation, contracts, and agreements. Stay informed about industry standard processes and emerging trends. This position is based in Stockholm and reports to the Head of Digital Delivery. We provide flexibility through a hybrid work model. Given our global presence, occasional work beyond standard hours may be required. Who are you? We believe you excel in dynamic environments with self-initiative, a practical app, and strong negotiation skills. Your sound judgment, integrity, and analytical abilities enables you to build positive relationships with both internal and external stakeholders. To contribute to this role, we see that you have: Bachelor's degree in Business Administration, IT Management, or a related field. Proven experience in IT vendor management or related roles, showcasing strong technical competencies and supplier management skills. Familiarity with legal and compliance aspects of vendor contracts. Excellent communication and social skills, demonstrated in cross-functional collaboration and stakeholder management. Knowledgeable about IT industry trends, technologies, and standard methodologies. Ready to chase your dreams? Our corporate language is English. Please submit your application in English. At Sinch, we value learning, adopt change, and offer opportunities for personal and professional growth. Unfortunately, we are not able to support relocation outside EU at present, therefore, will take into consideration only applicants who hold a Swedish or EU/EEA citizenship, or have a valid work permit for Sweden.

20 mars 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Account Manager - Sustainable Investments

About us Do you want to be part of a leading Nordic sustainability scaleup whilst contributing to the global corporate sustainability transition? Position Green is in a strong scaleup phase and we are looking for new amazing talents to join our Sales team. Position Green is a leading pure play sustainability partner with a mission to revolutionise how businesses integrate sustainability. Through our SaaS software for data management, strategic advisory and e-learning services, Position Green’s offering makes sustainability actionable and measurable, supporting businesses to fast-track their sustainability transformation whilst also strengthening their competitiveness and long-term survival. We come from the Nordics but we operate across the globe in supporting our customers to navigate and succeed in corporate sustainability. We are excited to offer the opportunity to be part of our journey in the role of Account Manager - Sustainable Investments, working in a discipline with a crucial impact on Position Green’s business growth. About the role In the role of Account Manager Sustainable Investments, you will enter a company in a strong growth phase and there will be great development opportunities. We work team-based and you will be an important part of continuing to develop our company and bring in more customers. As an Account Manager you will: - Demo and sell our software to potential customers within the private markets - Make needs analysis and produce lists of prospects - Be responsible for prospects and drive sales cycles - Be responsible for customers with your colleagues as a team - Attend seminars, network events and various customer events - Work together with colleagues from our advisory business to enable growth across all of Position Green Group - Be prepared to work with all existing tasks in an entrepreneurial and fast-growing company Are you the one we’re looking for? To succeed in this role, we believe you have a minimum of two years of direct sales experience, including developing customer relationships and B2B sales. Some account management or relationship management experience is desirable as you will be taking ownership of accounts and client relationships. Since you will play a key part in growing our Private Equity & Finance sector, work experience from the industry is advantageous, but not required. You probably have a Bachelor's degree within a relevant field (such as business, economics, political science), along with a commitment to sustainability issues and an interest in the market and ESG. You are used to running your own sales processes from start to finish and have a thorough understanding of what it takes to close a deal. You are fluent in English, language proficiency in Swedish, German or France is meritorious. As a person, you have a positive attitude, you are curious and have a sense of humor. You are a doer who thrives both in an intensive customer meeting and working methodically with new customer processing. You look forward to working in a growing team that triggers each other to great deeds and are driven by contributing to a positive change. What we offer you As our new colleague here at Position Green you get to be an important part of a fast-paced and fun scale up environment. We offer you a great opportunity to grow as a person as well as in your career. You get to work in a company where you can have great impact and drive sustainable transformation in business and organisations. You’ll get fair compensation and benefits, including: Wellness allowance of 5 000 SEK/year 30 vacation days + 5 extra PG days Flexible working hours and hybrid work option What’s next? If the above sounds interesting to you, we will be happy to receive your CV and cover letter. We will be reviewing applications on a continuous basis. Planned start for the role is September 2024.

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024