Arkitekt
Sök bland 8 lediga jobb som Arkitekt och börja ditt nya yrkesliv idag!
I rollen som Store Architect Planner är du en nyckelperson i arbetet med Julas etableringar och ombyggnationer. Du ansvarar för att planera layouten av varuhus utifrån satta ramverk, teknisk byggspecifikation och konceptmanual – allt med målet att optimera kundupplevelsen och därmed driva försäljning. Ditt arbete omfattar såväl nyetableringar som ombyggnationer på samtliga av Julas marknader. Du säkerställer att den konceptuella helheten efterlevs inom byggnation, skyltning, fasader, layout och kundvarv. Du är den som initierar ritningsprocessen och ansvarar för att all nödvändig input samlas in, kvalitetssäkras och integreras i projektet. Rollen innebär ett nära samarbete med externa parter såsom t.ex. leverantörer och fastighetsägare. Samtidigt arbetar du tätt tillsammans med kollegor på flera avdelningar inom Jula. Konceptavdelningen ansvarar för att utveckla och förvalta varuhuskonceptet, såväl exteriört som interiört, med syfte att skapa en enhetlig och inspirerande kundupplevelse. Det innefattar utformning av varuhuslayout samt placering och utveckling av kommunikation för att optimera kundflödet och stärka varumärket. Avdelningen driver den löpande utvecklingen av varuhuskonceptet i linje med förändrade behov och trender. Avdelningen ansvarar även för upphandling och inköp av inredning och kommunikationslösningar samt för att planera och säkerställa etableringsplaner. Till varje etableringsprojekt produceras ritningar, prognoser och varuhusorder för att säkerställa en effektiv och kvalitetssäkrad etableringsprocess. Vad finns i ditt CV? Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av etablering inom retail samt god förståelse för hela etableringsprocessens – från idé till färdigt varuhus. Du har djupgående förståelse för hur butiker och varuhus fungerar – både i det dagliga arbetet och ur ett sälj- och kundperspektiv. Med din erfarenhet vet du hur man skapar säljdrivande butikslösningar där sortimentets placering optimeras för att påverka kundflöde och försäljning. Du har förmågan att kombinera funktion, estetik och lönsamhet i planeringen av Julas varuhus. Du har utbildning samt minst tre års erfarenhet av CAD-programmet Graphisoft Archicad, är trygg i att arbeta i 3D-vyer och har ett gott visuellt seende. Du behärska även Office-paketet, samt svenska och engelska i både tal och skrift. Erfarenhet av Photoshop eller liknande är meriterande. Vem är du? Vi ser att du drivs av utveckling och struktur samt ser potential i att göra det som är bra ännu bättre. Du är bra på att identifiera såväl utmaningar som möjligheter, och ser feedback som en viktig del i ditt arbete. Du visar stort engagemang och har ett tydligt kund- och försäljningsfokus. Du trivs med att arbeta operativt och strävar alltid efter att hålla deadline. Med din starka samarbetsförmåga arbetar du effektivt tillsammans med såväl kollegor som externa kontakter. Det här erbjuder vi Vår ostoppbara resa innebär förändring – och vi välkomnar ditt bidrag! Från de uppgifter du utför till hur vi utvecklar vår verksamhet, dina åsikter, insatser och nya idéer spelar roll. Det finns inga förutbestämda karriärvägar på Jula. Hos oss erbjuds du istället möjligheten att nå precis hur långt du vill. Bra att veta Placeringsort är Skara, med möjlighet att till viss del arbeta från annan ort. Tjänsten innehåller resor både inrikes och utrikes. Jula har kollektivavtal med Unionen för tjänstemän. Vi tillämpar provanställning. Frågor? Frågor om tjänsterna besvaras av Mimmi Hjelmberg Store Concept Manager, [email protected]
Om TechServices IT AB TechServices IT AB är en ledande aktör inom IT-konsultbranschen med fokus på långsiktiga samarbeten och kompetensutveckling för våra konsulter. Som konsult hos oss får du möjlighet att utvecklas i din yrkesroll, bredda ditt nätverk och arbeta i spännande och samhällsviktiga projekt hos våra kunder. Vi erbjuder ett nära stöd, coachning, utbildning och tillgång till engagerade kollegor som hjälper dig att lyckas och trivas i din roll. Om uppdraget / Om kunden Vi söker nu en erfaren IT-arkitekt för ett utmanande och spännande konsultuppdrag i Malmö. Här får du möjlighet att vara med och designa, utveckla och implementera nästa generations IT-miljö i en verksamhet som arbetar med samhällsviktiga lösningar. I denna roll blir du en viktig del av ett team med andra arkitekter, tekniska experter, verksamhets- och kravanalytiker, testare, säkerhetsspecialister och drifttekniker. Du kommer arbeta på plats hos kund, centralt i Malmö, i en stimulerande och varierad arbetsmiljö där utveckling, samarbete och innovation står i fokus. Tillsammans bidrar ni till att skapa framtidens informationslandskap, med hög säkerhet och moderna tekniska lösningar. Dina arbetsuppgifter Som IT-arkitekt kommer du att: Driva tekniska utredningar och ta fram ritningar och designunderlag för komplexa IT-miljöer Vara bollplank och stöd för lösningsarkitekter och ledningsgrupper Medverka i hela kedjan från idé till implementerad lösning Utvärdera och jämföra olika tekniska lösningar samt presentera dessa på flera nivåer inom organisationen Bidra med din kompetens inom både infrastruktur och mjukvaruutveckling Leda tekniker, översätta verksamhetsbehov och stötta ledning i beslutsprocesser Arbeta i team och aktivt bidra till kunskapsdelning och ett gott samarbetsklimat Vem är du? Vi söker dig som: Har flerårig erfarenhet som IT-arkitekt och är van att arbeta i större organisationer Trivs med att designa lösningar utifrån krav och verksamhetsbehov, och har ett starkt säkerhetstänk Är prestigelös, kommunikativ och samarbetar gärna med kollegor från olika discipliner Kan leda andra tekniker och har förmåga att omvandla komplexa krav till tydliga och effektiva IT-lösningar Har modelleringskompetens samt erfarenhet av både infrastruktur och mjukvaruutveckling Är van vid att arbeta i miljöer med höga krav på säkerhet och kvalitet Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du har arbetat med arkitektur i säkerhetsklassade miljöer och har erfarenhet av större förändringsprojekt. Vi erbjuder Som konsult hos TechServices IT AB får du: Personlig utvecklingsplan och kontinuerligt stöd av din konsultchef Möjlighet till kompetensutveckling, certifieringar och nätverksträffar Trygga anställningsvillkor och spännande projekt hos välkända företag och organisationer Ett öppet, inkluderande och socialt arbetsklimat med kollegor som brinner för teknik och utveckling Vi värdesätter att du som konsult alltid känner dig trygg, sedd och har de bästa förutsättningarna att lyckas i din roll. Ansökan och kontakt Känner du att detta är rätt utmaning för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi söker nu en engagerad Projektledare till enheten för Samhällstransformation som tillhör avdelningen Prototypande samhälle. Om oss Avdelningen Prototypande samhälle är en avdelning inom division Digitala system på RISE. Vi är ca 135 kollegor placerade på orter över hela landet; från Piteå i norr till Lund i söder. Vi arbetar med humanistisk driven forskning där teknik och människor möts. Vi driver och möjliggör samhällsomställning genom design, affärsutveckling och innovationsprocesser. Avdelningen samlar ett brett utbud av expertis och bakgrunder, vilket skapar en unik och multidisciplinär miljö för att hantera dagens komplexa samhällsutmaningar. Du kommer tillhöra enheten Samhällstransformation som leder och driver olika utvecklings- och innovationsprojekt med kommuner, regioner och företag. Vi arbetar i hela innovationsekosystemet med tillämpad forskning för lösningar för människor - individer, sociala grupper, organisationer eller samhällen. Vi är ett engagerat team på 10 personer och en blandning av Projektledare, Forskare, Innovationsstrateger och Forsknings- och utvecklingsingenjörer. Om rollen I din roll som Projektledare kommer du ta en aktiv roll i att designa och genomföra tillämpad forskning inom ramen för de projekt och samarbeten enheten bedriver, med primärt fokus på kulturella och kreativa branscher och dess roll i en samhällstransformation. Du kommer att samarbeta med kollegor för att dokumentera och presentera resultat och stödja utvecklingen av nya projektidéer och finansieringsförslag, med tonvikt på koppling till EU:s initiativ New European Bauhaus. Du kommer även att samarbeta med regionens offentliga aktörer och finansiärer såsom exempelvis Vinnova och Tillväxtverket. Som Projektledare på RISE initierar och driver du projekt och har stora möjligheter att påverka i vilken riktning ditt arbete ska utvecklas. I arbetet ingår att facilitera dialoger och processer inom ramen för projekt och samarbeten med partners. Placeringsort är Umeå på vårt kontor Scharinska villan. Viss flexibilitet finns, men arbetet utförs i första hand på plats, eftersom många aktiviteter och projekt drar nytta av fysisk närvaro. Resor förekommer månatligen. Vem är du? För att lyckas i rollen är det krav på en arkitektutbildning där du förvärvat kunskaper om designmetodik och inkluderande designmetoder. Du brinner för metodutveckling kring social hållbarhet, har en vana att självständigt driva designprocesser i projektform och har kunskap om projektledningsmetodik, ledarskap och grupprocesser. Det är meriterande om du har erfarenhet av att facilitera processer och dialogmetoder. Som person har du ett självständigt, nyfiket och lösningsorienterat tankesätt. Du kommunicerar bra och tycker om att samarbeta över team och att engagera dig med partners utanför organisationen. Är vi en bra match? På RISE och enheten för Samhällstransformation får du möjligheten att arbeta i en dynamisk och kreativ miljö där innovation och samhällsutveckling går hand i hand. Vår arbetsplats i Umeå är något alldeles extra – vi sitter i den ikoniska Scharinska villan, ett välkänt landmärke i hjärtat av staden. Här arbetar vi tillsammans med kollegor från hela RISE vilket skapar en inspirerande och social arbetsmiljö. Vi har en stark samhörighet, där bredd och expertis möts i en engagerad och framåtlutad kultur. Vi har lång erfarenhet av att arbeta med kulturella och kreativa branscher, och driver projekt inom stadsutveckling, digital transformation och AI. Vi är dessutom en del av de nationella innovationsprogrammen, vilket ger oss möjlighet att påverka på både lokal och nationell nivå. Välkommen med din ansökan! Låter detta intressant och du vill veta mer är du välkommen att kontakta rekryterande chef på Samhällstransformation, Susanne Thurén +46 10 228 42 34. Sista ansökningsdag är 10 juli och urval och intervjuer sker löpande under och efter ansökningsperioden. Sök utan personligt brev. Våra fackliga representanter är: Ingemar Petermann, SACO, +46 10 228 41 22 och Linda Ikatti, Unionen, +46 10 516 51 61.
Om Infinity IT Consulting Infinity IT Consulting är ett konsultföretag inom IT och Management med en stark företagskultur och teamkänsla. Ditt välmående är vår framgång och vi menar att de bästa konsultaffärerna blir av och genomförs med stolthet när du som medarbetare mår som bäst, så gör även företaget och våra kunder det. Vi jobbar med IT-kunder och partners i hela Skandinavien inom både telekom, verkstadsindustrin, retail, sport & mode och många andra. Vi bygger teamet utifrån våra värderingar som genomsyrar hela företaget. Pannben – Viljan och förmågan att lösa uppgiften, ta ansvar och känna ägarskap, men alltid våga ta hjälp. Enkelhet – Vi krånglar inte till det, varken för oss själva eller för andra! Sunt förnuft och kundnöjdhet i fokus. Laganda – Vi ställer upp för varandra, gör varandra bättre och skrattar varje dag! Långsiktighet – Vi är besatta av att göra bra saker och saker bra, vi låter kortsiktiga vinningar stå tillbaka för långvariga affärsrelationer. Stolthet – Vi är rakryggade, på riktigt och vågar gå vår egen väg! Din IT-karriär kan starta hos just oss och vi ger förutsättningarna för det, eller så är du senior med många års erfarenhet och då ger vi utrymme för allt leda, kompetensutveckla och ge stöd åt våra mer juniora konsulter, och på det viset har vi en härlig mix i konsultteamet av olika utbyten i erfarenhet, intressen och kompetens. Infinity söker IT-arkitekt till uppdrag inom säkerhetskritisk verksamhet Är du redo för nästa utmaning som arkitekt – och vill vara med och forma framtidens informationslandskap från grunden? Infinity söker nu en erfaren IT-arkitekt till ett uppdrag hos en ledande aktör inom försvarsnära och samhällsbärande verksamhet. Uppdraget är globalt och långsiktigt, med hög innovationshöjd och tydligt fokus på samhällsnytta och säkerhet. Om uppdraget Du kommer att spela en nyckelroll i designen av nästa generations IT-miljö. Rollen är bred och innebär att du arbetar med tekniska utredningar, designunderlag, och fungerar som arkitekturellt bollplank för både tekniska team och ledningsfunktioner. Du blir en del av ett större arkitekturteam som arbetar nära verksamhetsanalytiker, tekniska specialister, testare och säkerhetsrådgivare. Vem vi söker Vi söker dig som är trygg i att fatta arkitekturval baserat på verksamhetskrav, regelverk och tekniska möjligheter. Du har vana att översätta behov till lösningar och att kommunicera effektivt med både tekniker och beslutsfattare. Du trivs i en miljö där samarbete, säkerhetstänk och kunskapsdelning är en självklar del av vardagen. Vi ser gärna att du har: • Erfarenhet av både infrastruktur och mjukvaruutveckling • God kommunikationsförmåga och samarbetsvilja • Förmåga att leda tekniska dialoger och stötta i beslutsfattande • Kompetens inom modellering och arkitekturramverk • Intresse för säkerhetsklassade miljöer och långsiktig systemdesign Hos Infinity IT Consulting blir du en del av ett företag med hjärta, högt engagemang och stark laganda. Vi erbjuder uppdrag där din kompetens gör skillnad – både för kunden och för samhället. 📩 Låter det intressant? Hör av dig till oss med din ansökan eller kontakta oss direkt för att veta mer! [email protected]
Vill du forma framtidens Gislaved? Gislaveds kommun söker en stadsarkitekt som vill vara med och skapa hållbara, attraktiva och väl gestaltade livsmiljöer för framtiden. Med ett starkt fokus på kvalitet, dialog och strategisk utveckling får du en nyckelroll i kommunens samhällsbyggnadsarbete – från vision till verklighet. Ditt uppdrag – i hjärtat av samhällsbyggnaden Som stadsarkitekt är du en strategisk nyckelspelare med ansvar för att lyfta gestaltningsfrågor, arkitektonisk kvalitet och långsiktig hållbarhet i kommunens fysiska planering. Du arbetar rådgivande och driver frågor inom översiktsplanering, detaljplanering, bygglov och stadsutveckling – alltid med ett helhetsperspektiv. Du bidrar med arkitektonisk sakkunskap i såväl enskilda ärenden som i kommunens övergripande strategier. Rollen innebär nära samverkan med tjänstepersoner, invånare, förtroendevalda, näringsliv, föreningsliv och andra samhällsaktörer. Du skapar engagemang för god gestaltning och driver utvecklingen av riktlinjer, program och vägledningar för framtidens Gislaved. Gislaveds och Tranemos kommuner har en gemensam bygg- och miljönämnd där du förväntas bidra aktivt i nämndens arbete och vara ett stöd i beslutsfattandet. Samarbete med andra förvaltningar, kommuner och bolag är en naturlig del av din vardag, liksom att väga samman olika perspektiv – från kulturmiljö till tillväxt och social hållbarhet. Vi söker dig som har: • En arkitektexamen • Minst fem års erfarenhet från arbete med stadsbyggnadsfrågor, bygglovsprocesser eller fysisk planering • Erfarenhet från kommunal eller annan offentlig verksamhet, ser vi som meriterande. Som person har du ett strategiskt synsätt, är trygg i din professionella roll och har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Du brinner för arkitekturens betydelse i samhället och vill vara med och skapa livsmiljöer där människor vill bo, leva och verka – både idag och i framtiden. Ditt medarbetarskap är djupt förknippat med din förmåga att samarbeta och delta i din och verksamhetens utveckling. Hos oss innebär det att du har ett gott samarbete med chef och kollegor, både på den egna arbetsplatsen och i övriga kommunkoncernen. Du bemöter alla med hög servicenivå, vänlighet och hög kvalitet genom kund- och servicefokus. Du tar ansvar för att göra dig delaktig i verksamhetsfrågor och är lösningsorienterad. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och att din syn på medarbetarskap överensstämmer med vår. Varför Gislaved? Gislaveds kommun är inne i en spännande utvecklingsfas där samhällsbyggandet har en central roll. Här finns en stark framtidstro, ett rikt förenings- och kulturliv och ett näringsliv präglat av innovation och entreprenörskap. Vår trakt erbjuder en utomordentlig livskvalitet med närhet till både natur och ett rikt kulturliv. Här kan du njuta av allt från utförsåkning på Isaberg och fiske i våra 388 sjöar, till motorsport på Anderstorp Raceway och konsertupplevelser med vår symfoniorkester. Här är vi arbetsamma. Vi driver företag, såväl stora internationella bolag som små enskilda företag där alla är viktiga för hela vår regions utveckling. Vi andas företagsamhet och entreprenörskap. Det här kan du bli en del av och göra till din plats. Här kan du få allt, och lite till för att livet ska funka. Vårt uppdrag handlar om att bygga framtidens samhälle och vi välkomnar dig att göra det tillsammans med oss. Ansök nu och bli en del av en framåtblickande kommun! Ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med Chefspoolen. Välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt dock senast 17 augusti – urval sker löpande. Frågor om tjänsten besvaras av rekryteringskonsult Annchen Kull, 0723-39 70 34, [email protected] Vill du vara en del av vår framgång? Välkommen med din ansökan!
Handläggande arkitekt. Du är en mångsidig arkitekt som har arbetat med olika typer av uppdrag. Vi ser gärna att du har en kombinerad utbildningsbakgrund eller bara ett stort intresse för stadsbyggandets många utmaningar och varierande uppgifter. Du behöver kunna tala och skriva svenska flytande. Vi ser gärna att du har mer än 8 års erfarenhet. Hos oss får du engagerade kollegor, roliga projekt och en inspirerande arbetsplats. Utöver kollektivavtal förstås. Anställning är tillsvidare från augusti/september. Ansökan skickas till: [email protected]. Vi utvärderar ansökningar löpande.
Vi söker en erfaren arkitekt till Bräck Studio Bräck Studio växer, och vi letar efter dig som vill vara med och bygga något långsiktigt tillsammans med oss! Vi söker en engagerad arkitekt med några års erfarenhet i branschen och goda kunskaper i Revit. Hos oss får du möjlighet att ta stort ansvar, påverka företagets utveckling och växa in i en viktig roll i framtiden. Om tjänsten Hos Bräck arbetar vi nära våra kunder – från de första skisserna till färdig byggnad. Vi söker dig som är självgående, lösningsorienterad och som trivs med att ta ansvar i projektens alla skeden. Du kommer arbeta i ett tight team där din kompetens gör skillnad, både i det dagliga arbetet och för företagets långsiktiga tillväxt. Vi söker dig som: Har en arkitektutbildning och minst 2–3 års erfarenhet i branschen Har mycket goda kunskaper i Revit Är ansvarstagande, nyfiken och gillar att hitta lösningar Vill växa med oss och ser potential i att ta en ledande roll i framtiden Tycker det är roligt att vara med och bygga företagets varumärke – t.ex. genom att bidra till vår närvaro i sociala medier och hjälpa oss nå ut med det vi gör Om oss Bräck Studio är ett arkitektkontor baserat i Sverige, grundat av tre engagerade arkitekter. Vi arbetar med varierade projekt – från samhällsfastigheter till bostäder – alltid med ett stort fokus på kvalitet, dialog och långsiktighet. Praktisk information: Tjänsten är på heltid. Vi söker någon med start i slutet av augusti - finns även möjlighet att börja på deltid tidigare. Placering: Södermalm, Stockholm Ansökan Skicka din ansökan, CV och portfolio till [email protected] senast 30 juni. Tjänsten tillsätts så snart vi hittar rätt kandidat så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten? Tveka inte att höra av dig! Vi ser fram emot att höra från dig!
Vi på AB 05 hjälper våra kunder från tidiga skeden hela vägen fram till den för beställaren önskade slutprodukten. Vi arbetar främst åt stora och medelstora företag samt kommuner. Över 90 % av våra uppdrag utförs åt återkommande kunder. Något vi är väldigt stolta över är våra ramavtal med Swedbank, Sparbanken Skåne, Stena Fastigheter samt Castellum. Tack vare vårt omfattande nätverk kan vi erbjuda den specialkompetens som våra kunder efterfrågar inom samtliga teknikområden. Vårt härliga och dedikerade team består idag av 12 medarbetare. Under 2024 omsatte vi cirka 16 miljoner SEK med god lönsamhet. Läs mer om oss på vår hemsida ab05.se . Är du den erfarna affärsdrivna uppdragsansvarige arkitekten med den rätta känslan för detaljerna? Vill du arbeta med varierande projekt i spännande och intressanta miljöer? Är du personen som även värdesätter din kontinuerliga personliga utveckling? Om ja, då ska du absolut läsa vidare. AB 05 är som bolag inne i en spännande tillväxtfas med nya förfrågningar från våra kunder. Vi behöver därför förstärka vårt härliga team i Malmö med ytterligare en ny kollega, den här gången med en erfaren affärsdriven uppdragsansvarig arkitekt. Dina arbetsuppgifter på AB 05 Tjänsten som uppdragsansvarig arkitekt hos oss på AB 05 är ett omväxlande och utmanande arbete där du kommer ha en central roll i säkerställandet av en bra leverans till våra kunder. Som uppdragsansvarig arkitekt samordnar och leder du projekt internt och mot kund. Du ansvarar för att relevanta ritningar och beräkningar tas fram i uppdragen, samt att kostnads-, kvalitets- och tidsmål efterlevs. Du kommer att arbeta med en stor variation av olika typer projekt i tidiga skeden. I rollen ingår att arbeta med anbudsförfrågningar, lämna offerter, handla upp underkonsulter och signera ramavtal i samråd med vår företagsledning. Våra beställare/kunder är både privata och offentliga aktörer. Som uppdragsansvarig arkitekt på AB 05 kommer du även agera expert bollplank och stödja våra övriga erfarna arkitekter (idag sex stycken), ditt bidrag blir en viktig del i teamets fortsatta utveckling. Varför du ska börja hos oss på AB 05 Utöver den stora möjligheten till personlig utveckling ges du dessutom tillfället att jobba på kanske ett av Malmös finaste kontor där möjligheterna är många. I fastigheten finns ett friskvårdscenter med tillhörande gym. Med närheten till havet finns det även goda möjligheter till en joggingtur eller promenad på lunchen. När tillfället ges är fika och lunch i trädgården med havsutsikt en självklarhet eller varför inte ett dopp i havet om man känner för det. Vi har en platt organisation, korta beslutsvägar och stor möjlighet för just dig att påverka både din arbetsmiljö och dina arbetsuppgifter. Företagets mindre format gör just dig synlig även om vi värdesätter lagspelare. Som exempel på en teamskapande insats är vår årliga studie- och inspirationsresa till en stad med spännande arkitektur såsom New York, Tokyo, Wien eller Valencia, städer som varit våra resmål de senaste åren. Hos oss blir du en del av vår organisation som bygger på samarbete och dagligt informationsutbyte med korta svarsvägar och daglig kontakt med dina kollegor. Vi hoppas att ovan har övertygat dig om varför just du ska tillhöra vårt team på AB 05. Din bakgrund och erfarenhet Du besitter idag hög samlad kompetens i rollen som uppdragsansvarig arkitekt och projektledare, där du hos dina kunder driver och ansvarar för olika projekt. Du har erfarenhet av samt förmågan att hantera både mindre och större projekt. Du är van vid att kommunicera samt ha löpande kontakt med kunder, entreprenörer och myndigheter. Självklart har du i grunden ett stort intresse och engagemang kring allt som rör byggnation i alla dess delar inklusive installationer. För att lyckas i rollen som uppdragsansvarig arkitekt hos oss på AB 05, är du utbildad arkitekt och har arbetat minst 10 år inom yrket som arkitekt. Vi tror även du har minst 3-5 års erfarenhet i en roll som uppdragsledande arkitekt samt erfarenhet av mentorskap och intresse för ledarskap. Du behärskar och kan kommunicera samt uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift. B-körkort är ett krav då vi har projekt runt om i Sverige. Utöver ovan är det meriterande om du även har vana av att arbeta i relevanta program samt har goda kunskaper inom lagar och krav gällande arbetsmiljö samt entreprenadjuridik. Du har god kunskap om installationer och har vana av att samordna installationskonsulter. Du har idag ett etablerat och aktuellt nätverk med relevanta kund- och branschkontakter. Du är den affärsdrivna uppdragsansvarige arkitekten som drivs av att komma i mål med dina projekt inom rätt tid, till rätt kostnad och kvalitet. Dina personliga egenskaper Som person är du engagerad, driven och resultatinriktad. Du har god förmåga att självständigt driva och utveckla dina projekt. Att vara flexibel är helt naturligt för dig. Du tar på dig både små som stora uppdrag med samma engagemang, då de är lika värdefulla och viktiga för oss. Du är teamplayern som kan arbeta lika bra självständigt eller i grupp och som även är bra på att skapa goda relationer både externt och internt. Du har en naturlig vilja att aktivt bidra till det goda och öppna arbetsklimatet som råder inom vårt företag. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och profil till den här tjänsten. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Ny Kollega och du är välkommen att kontakta rekryteringsspecialist Johan Spjuth på 0733- 67 06 60 vid frågor. Sista ansökningsdag är den 30 juni, men ansök snarast då urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Vi på Ny Kollega har som mission att utveckla människor och företag genom långsiktiga och seriösa relationer med våra kunder, kandidater och medarbetare. Vi utvecklar människor och företag inom hela Skandinavien. Sedan 2006 har vi samlat på oss en gedigen erfarenhet och kompetens inom rekrytering och personaluthyrning. Vi har specialiserat oss på att hitta nya kollegor åt våra kunder inom främst ledning, sälj, teknik och specialistnivå. Vi är medlem i Kompetensföretagen och sedan oktober 2021 ett auktoriserat rekryterings- och uthyrningsföretag. Läs mer om oss på nykollega.se eller följ oss på LinkedIn och Facebook.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 8 av 8 jobb