Biträdande jurist

Sök bland 18 lediga jobb som Biträdande jurist och börja ditt nya yrkesliv idag!

Sommarjobb för juridikstuderande

Budget Boostr är en aktör inom digital innovation och här strävar vi efter att skapa digitala lösningar inom marknadsföring och implementering av onlinebaserade AI-verktyg. Vi är övertygade om att kreativitet är nyckeln till att uppnå våra mål och för att kunna erbjuda effektiva lösningar till alla våra klienter. Om jobbet: Vi söker dig som är en entusiastisk och ambitiös juridikstuderande som vill vara en del av vårt dynamiska team under sommaren. I den här rollen kommer du att arbeta med att förbättra tillgången till juridiska tjänster genom att översätta och skapa juridiska dokument och material på flera språk. Huvudsakliga ansvarsområden: - Översätta juridiska dokument och material till olika språk för att säkerställa tillgänglighet för en mångkulturell klientbas. - Delta i utvecklingen och förbättringen av juridiska dokument och rutiner. Kvalifikationer: - Pågående studier inom juridik eller relaterat område. - Språkkunskaper och en god känsla för språk är meriterande (Tyska, spanska, franska, engelska tex) - Analytiskt förhållningssätt och problemlösningsförmåga - Förmåga att arbeta effektivt både självständigt och i grupp. - Intresse för innovation inom juridik. Fördelar: - Möjlighet att få praktisk erfarenhet av juridiskt förbättringsarbete. - Få arbeta i en dynamisk arbetsmiljö. - Flexibla arbetstider och möjlighet till delvis distansarbete. - Meriterande erfarenhet inför framtida arbeten som jurist. Ansökan: Är du intresserad av att vara en del av vårt team och bidra till att skapa innovativa juridiska tjänster? Skicka då in ditt CV och personliga brev där du beskriver varför just du är lämplig för rollen. Vi ser fram emot att välkomna en mångsidig och engagerad juridikstuderande till vårt team för en givande sommar full av juridisk innovation och förbättringar.

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Biträdande jurist

Byrån är väletablerad inom migrationsrätt, familjerätt och brottmål. Lokalen ligger central vid Odenplan i Stockholm. Besök gärna vår hemsida; www.nimarostami.com Vi söker en biträdande jurist med tingsmeritering, anställningserfarenhet i statliga myndigheter eller motsvarande. Du som är nyutexaminerad är kommer att få examen snart också välkommen att söka tjänsten. Du ska ha ett stort engagemang och rättspatos samt ska vara kreativ och ha sikte att bli advokat och åta dig uppdrag som ombud. Anställningsformen avgörs av olika parmetrar. Relevant erfarenhet, betyg, engagemang och förmåga att attrahera nya klienter är egenskaper som vi har stor nytta av. Individuell lönesättning tillämpas. Tillträde omgående. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

21 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Liman & Partners söker biträdande jurist

Advokaterna Liman & Partners är en affärsjuridisk advokatbyrå grundad 1989 med fokus på små och medelstora klientbolag. Med ett fullserviceerbjudande kombinerar vi entreprenöriell drivkraft och engagemang med solid juridisk kunskap, lyhördhet och en sund företagskultur. Vi sitter idag i ljusa härliga lokaler nära Östermalms torg och är idag ca 15 medarbetare och erbjuder en stimulerande och öppen arbetsmiljö där vi gemensamt utvecklas. Vi söker nu en biträdande jurist. Vi erbjuder dig ett spännande och utvecklande jobb där du kommer att arbeta nära våra seniora jurister. Vi söker dig som är engagerad, driven och vill tillhandahålla bästa tänkbara rådgivning till våra klienter. Det är en fördel om du är notariemeriterad eller har liknande erfarenheter från advokatbyrå. Egenskaper som passar våra jurister är att du är ansvarstagande, positiv, affärsinriktad och driven. Du bör även kunna arbeta obehindrat i tal och skrift på både svenska och engelska. Låter det intressant – kontakta oss redan idag! Bifoga personligt brev, CV och relevanta betyg i din ansökan. Har du frågor kring tjänsten eller vår rekryteringsprocess kontakta Emelie Ivarsson, [email protected] Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Välkommen med din ansökan!

19 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Redaktör och skribent till juridiska informationstjänster

Är du jurist och gillar att skriva? Då skulle du trivas i rollen som redaktör hos oss! Vi rekryterar nu redaktörer till våra juridiska informationstjänster. En av redaktörstjänsterna är en tillsvidareanställning där du arbetar mest med säkerhetsjuridik och moms. Vi arbetar också med bland annat socialrätt, arbetsrätt, skoljuridik, migrationsrätt och offentlig upphandling och på ett eller flera av dessa områden kan vi behöva viss förstärkning. Om tjänsten Du ingår i ett team med redaktörer och är ansvarig ämnesredaktör för juridiska informations- och nyhetstjänster riktade till praktiserande jurister och andra som behöver juridisk information och juridiskt stöd i sitt arbete. Du väljer ut, analyserar, förklarar, sammanfattar och publicerar information på webben och i nyhetsbrev. Du har också löpande kontakter med ett antal externa experter inom ditt område. I det dagliga arbetet ingår omvärldsbevakning, domshantering, referatskrivning och korrekturläsning. Vi söker dig som Har juristexamen och vill utvecklas som jurist inom några specifika områden. Är en skicklig skribent och kan analysera och hantera stora mängder juridisk information. Kan snabbt sätta sig in i komplexa juridiska frågeställningar. Vill arbeta behovsdrivet med kunden i fokus. Det här är vi JP Infonet är ett svenskägt informations- och kunskapsföretag med kontor i Gamla stan i Stockholm, Karlstad och Helsingborg. Tillsammans är vi cirka 100 anställda, varav ungefär hälften är jurister. Vi erbjuder digitala informationstjänster, utbildning, rådgivning och stöd till dem som behöver juridiken i sitt arbete. Våra tjänster har i över tjugo år varit ett värdefullt stöd för bland annat myndigheter, kommuner, domstolar och företag. Vi ligger i framkant inom den tekniska utvecklingen och när det kommer till att informera om juridiken med omvärldsbevakning, analyser, lagkommentarer och mycket mer.

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Trademark Paralegal - RightHub

At RightHub, we want to create the best and most modern platform in the world for connecting stakeholders in the global IP market. We are currently 80 employees in the group with offices in Sweden, Denmark, England, and the USA. Do you want to be part of our continued journey? Our clients are companies as well as technology and law firms that work with innovation and brand creation. In addition to our service team that helps our customers with their ongoing cases, we have a large group of IT developers who continuously develop our IT platform. Our goal is to become the industry's best workplace with the most satisfied customers, and we hope that you want to contribute to this goal. We are now looking for a trademark paralegal to strengthen our team. About the role As a trademark paralegal at RightHub, you get to join our journey to become the world's best in outsourcing qualified IP services. The demand for our services is greater than ever, which creates opportunities for development and to be involved in shaping your role with us. In this position, you will have contact with customers from various industries and will support them with qualified IP administration. It can be about everything from docketing and general deadline management, to advanced paralegal work where you are responsible for all the various action points connected to IP matters. You will also take an active role in the development of our services and how they are connected to our different software platforms. This role is within RightHub Services with a base in Hagfors, Sweden. We are positive about you residing in any location and offer the opportunity to work from home to a large extent. About you In the role as a trademark paralegal, we see that you are structured, ensure customer satisfaction and contribute to creating the best workplace. You are expected to nurture customer relations by, among other things, communicating with customers and authorities both in Sweden and abroad. We also value that you are driven and have the desire to develop yourself as well as the company. We see that you have an education or experience in qualified IP administration and that you express yourself well in English in speech and writing. If you have knowledge in other languages it is an advantage. What do we offer? We offer you a job in a growing company with big ambitions. With us, you get to work in an innovative company that want to make a real difference in the IP industry. We strive to have the most satisfied employees and the most satisfied customers. You get the opportunity to shape an employment that works for you. Other information Selection and interviews are ongoing Deadline for applications: April 30 Location: Flexible Scope: Full-time Start: According to agreement Selection is ongoing, you are more than welcome to submit your application. If you have any questions about the position, please contact Emma Carlsten on +46 70 209 70 06 or [email protected]

16 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
Lindahl söker biträdande jurist till Uppsalakontoret

Lindahl är en av Sveriges ledande affärsjuridiska advokatbyråer, med ett fullserviceerbjudande och kontor i sex av Sveriges största städer. Våra klienter ligger i framkant inom sina respektive områden och kräver detsamma av oss. En bekräftelse på att vi levererar utifrån dessa förväntningar är de synnerligen goda omdömen vi får i oberoende undersökningar.   Till vårt kontor i Uppsala söker vi nu en biträdande jurist som vill bli en del av vår kompetensgrupp Corporate Finance. Det här är rollen för dig som vill fortsätta att utvecklas som jurist tillsammans med kompetenta och trevliga kollegor på en modern advokatbyrå! Arbetsbeskrivning Till stor del arbetar vår Corporate Finance-grupp med privata och publika transaktioner, både inom och utanför Norden. Vi ger även juridisk rådgivning inom bolagsrätt, börs- och värdepappersrätt och vi assisterar våra klienter vid exempelvis kapitalanskaffningar, börsintroduktioner och incitamentsfrågor. Vi arbetar också med alla former av kommersiella avtal, exempelvis inom området IT/Tech. Som biträdande jurist hos oss kommer du att arbeta brett inom flera olika rättsområden, med stora projekt och spännande affärer. Vem är du? Vi söker dig som efter avslutad juristexamen har arbetat i ca 3 - 5 år på affärsjuridisk advokatbyrå och/eller bolag. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med M&A, aktiemarknadsrätt och/eller bolagsrätt. Till den här tjänsten söker vi dig som tycker om att arbeta i en projektledande roll och vill ta eget ansvar för att leda transaktioner och andra ärenden. Eftersom vi är en mycket familjär arbetsplats tror vi att du kommer att trivas hos oss om du som person är en lagspelare med god social kompetens. För att lyckas i rollen behöver du ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Du erbjuds Vi erbjuder dig en utvecklande roll på en trygg arbetsplats där god stämning värdesätts högt. Hos oss får du tidigt klientkontakt och vi har ett nära samarbete mellan delägare och biträdande jurister, vilket innebär att du redan som nyanställd snabbt coachas in i hetluften. Du kommer att arbeta med några av de mest intressanta affärerna i Sverige tillsammans med kollegor med gedigen erfarenhet inom våra kompetensområden. Du kommer kort och gott att arbeta på en av Sveriges ledande affärsjuridiska advokatbyråer med några av de mest spännande uppdragen. Ansökan Välkommen med din ansökan, bestående av CV och examensbevis, så snart som möjligt via www.jurek.se. Urval sker löpande. I denna rekryteringsprocess samarbetar Lindahl med Jurek Rekrytering & Bemanning. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Caroline Lönnbark på telefonnummer 076 002 69 21 alternativt [email protected]. Om verksamheten I Sverige har Lindahl kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Örebro och Helsingborg. På vårt kontor i Uppsala jobbar vi i nya, moderna lokaler på Vaksalagatan, mitt i centrala Uppsala. Vi har en prestigelös och varm kultur på kontoret; organisationen är platt och dörrarna öppna. Så skriver många advokatbyråer om sig själva, men vi vågar påstå att det verkligen stämmer i vårt fall. Vår arbetsplats präglas av kompetens och framåtanda samt en vilja att hjälpa till, både vad gäller klienter och arbetskamrater. Som jurister är vi hängivna vårt uppdrag och våra uppdragsgivare. I enlighet med vårt motto no nonsense strävar vi alltid efter att ge rak och tydlig rådgivning. Det respektfulla, uppriktiga och omsorgsfulla bemötandet ska genomsyra vårt arbete på alla plan, internt såväl som externt. Läs gärna mer på vår hemsida https://www.lindahl.se/karriar/

16 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Patent Paralegal - RightHub

At RightHub, we want to create the best and most modern platform in the world for connecting stakeholders in the global IP market. We are currently 80 employees in the group with offices in Sweden, Denmark, England, and the USA. Do you want to be part of our continued journey? Our clients are companies as well as technology and law firms that work with innovation and brand creation. In addition to our service team that helps our customers with their ongoing cases, we have a large group of IT developers who continuously develop our IT platform. Our goal is to become the industry's best workplace with the most satisfied customers, and we hope that you want to contribute to this goal. We are now looking for a trademark paralegal to strengthen our team. About the role As a patent paralegal at RightHub, you get to join our journey to become the world's best in outsourcing qualified IP services. The demand for our services is greater than ever, which creates opportunities for development and to be involved in shaping your role with us. In this position, you will have contact with customers from various industries and will support them with qualified IP administration. It can be about everything from docketing and general deadline management, to advanced paralegal work where you are responsible for all the various action points connected to IP matters. You will also take an active role in the development of our services and how they are connected to our different software platforms. This role is within RightHub Services with a base in Hagfors, Sweden. We are positive about you residing in any location and offer the opportunity to work from home to a large extent. About you In the role as a patent paralegal, we see that you are structured, ensure customer satisfaction and contribute to creating the best workplace. You are expected to nurture customer relations by, among other things, communicating with customers and authorities both in Sweden and abroad. We also value that you are driven and have the desire to develop yourself as well as the company. We see that you have an education or experience in qualified IP administration and that you express yourself well in English in speech and writing. If you have knowledge in other languages it is an advantage. What do we offer? We offer you a job in a growing company with big ambitions. With us, you get to work in an innovative company that want to make a real difference in the IP industry. We strive to have the most satisfied employees and the most satisfied customers. You get the opportunity to shape an employment that works for you. Other information Selection and interviews are ongoing Deadline for applications: April 30 Location: Flexible Scope: Full-time Start: According to agreement Selection is ongoing, you are more than welcome to submit your application. If you have any questions about the position, please contact Emma Carlsten on +46 70 209 70 06 or [email protected]

12 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
Trademark Paralegal - RightHub

At RightHub, we want to create the best and most modern platform in the world for connecting stakeholders in the global IP market. We are currently 80 employees in the group with offices in Sweden, Denmark, England, and the USA. Do you want to be part of our continued journey? Our clients are companies as well as technology and law firms that work with innovation and brand creation. In addition to our service team that helps our customers with their ongoing cases, we have a large group of IT developers who continuously develop our IT platform. Our goal is to become the industry's best workplace with the most satisfied customers, and we hope that you want to contribute to this goal. We are now looking for a trademark paralegal to strengthen our team. About the role As a trademark paralegal at RightHub, you get to join our journey to become the world's best in outsourcing qualified IP services. The demand for our services is greater than ever, which creates opportunities for development and to be involved in shaping your role with us. In this position, you will have contact with customers from various industries and will support them with qualified IP administration. It can be about everything from docketing and general deadline management, to advanced paralegal work where you are responsible for all the various action points connected to IP matters. You will also take an active role in the development of our services and how they are connected to our different software platforms. This role is within RightHub Services with a base in Hagfors, Sweden. We are positive about you residing in any location and offer the opportunity to work from home to a large extent. About you In the role as a trademark paralegal, we see that you are structured, ensure customer satisfaction and contribute to creating the best workplace. You are expected to nurture customer relations by, among other things, communicating with customers and authorities both in Sweden and abroad. We also value that you are driven and have the desire to develop yourself as well as the company. We see that you have an education or experience in qualified IP administration and that you express yourself well in English in speech and writing. If you have knowledge in other languages it is an advantage. What do we offer? We offer you a job in a growing company with big ambitions. With us, you get to work in an innovative company that want to make a real difference in the IP industry. We strive to have the most satisfied employees and the most satisfied customers. You get the opportunity to shape an employment that works for you. Other information Selection and interviews are ongoing Deadline for applications: April 30 Location: Flexible Scope: Full-time Start: According to agreement Selection is ongoing, you are more than welcome to submit your application. If you have any questions about the position, please contact Emma Carlsten on +46 70 209 70 06 or [email protected]

12 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
Jurist med intresse för konkurrensbegränsande offentlig säljverksamhet

Vill du jobba med frågor som berör alla medborgare? Är du intresserad av konkurrensfrågor i skärningspunkten mellan offentlig och privat sektor? Vill du utvecklas i en stimulerande och trevlig arbetsmiljö och arbeta med omväxlande och komplexa frågor? Då är Konkurrensverket någonting för dig. Vi söker en erfaren jurist som har god kunskap om konkurrensrätt och vill arbeta med frågor som rör konkurrensbegränsande offentlig säljverksamhet. Du kommer att vara placerad på enheten för konkurrenstillsyn 4, som är en av våra fyra tillsynsenheter. Konkurrensverkets tillsynsenheter ansvarar för att spåra upp och ingripa mot misstänkta överträdelser av konkurrensreglerna. Enheterna ansvarar även för prövningar av företagskoncentrationer. Därutöver är alla enheterna delaktiga i Konkurrensverkets bredare konkurrensfrämjande uppdrag, bland annat genom att genomföra marknads- och sektorsundersökningar, göra informationsinsatser och delta i myndighetens internationella samarbeten och policyarbete. Om enheten På enheten för konkurrenstillsyn 4 finns det ett strategiskt ansvar för frågor om missbruk av dominerande ställning, konkurrensbegränsande offentlig säljverksamhet (KOS) och lagen om insyn i vissa finansiella förbindelser. På enheten arbetar ett femtontal kollegor, där alla är jurister eller ekonomer. Det mesta av arbetet bedrivs i projektform.   Dina arbetsuppgifter I rollen som erfaren jurist kommer du bland annat att arbeta med tillsynen av offentliga aktörer. Du arbetar proaktivt med frågor som rör det offentliga och konkurrens, exempelvis genom utvecklingsprojekt, kunskapsförvaltning, internationellt samarbete och extern kommunikation. Du arbetar också som projektmedarbetare och projektledare för tillsynsutredningar inom enhetens alla tillsynsområden. Som projektledare för du en kontinuerlig dialog med projektägare och projektgruppen och ansvarar för utredningarnas genomförande och resultat. På KOS-området är du också med och bidrar till att planera enhetens verksamhet i policyfrågor, utvecklingsarbete, enhetsöverskridande samverkan, kunskapsförvaltning och internationellt samarbete. - Du leder eller medverkar i konkurrensrättsliga utredningar och bidrar till att Konkurrensverket har en aktiv och väl fungerande konkurrenstillsyn. - Du genomför konkurrensrättsliga, EU-rättsliga och förvaltningsrättsliga analyser. - Du deltar aktivt i Konkurrensverkets tillsyn av konkurrensbegränsande offentlig säljverksamhet (KOS). - I tillsynen av KOS kan du även komma att arbeta med kommunalrättsliga analyser. - Du arbetar processförberedande genom att säkerställa hög kvalitet i bevisinsamling och bevisvärdering. - Du driver arbetet med att utforma förslag till beslut och föredra ärenden för beslut. - Du kan komma att ingå i processteam för att förbereda mål i domstol. - Du bidrar i arbetet med effektivisering av våra arbetsmetoder. - Du deltar i Konkurrensverkets internationella samarbeten. - Du tillämpar förvaltningsrättsliga regler, hanterar allmänna handlingar och gör bedömningar i sekretessfrågor. Kvalifikationer Vi söker dig som har - akademisk examen i juridik. - flerårig yrkeserfarenhet av kvalificerat juridiskt arbete inom konkurrensrätt från exempelvis advokatbyrå, EU-kommissionen, konkurrensmyndighet eller domstol. - förmåga att uttrycka dig mycket väl i tal och skrift på svenska. Som person är du resultatorienterad, drivande, analytisk och kan hantera komplexa rättsliga frågeställningar. Du har hög arbetskapacitet, är strukturerad, ansvarstagande och har en god förmåga att prioritera. Du har hög integritet, är lyhörd och har lätt för att samarbeta med andra. Du har förståelse för vikten av rättssäkerhet och opartiskhet. Det är meriterande om du har erfarenhet av att leda andra i deras arbete, t.ex. som projektledare. Det är även meriterande om du har erfarenhet av att arbeta inom området konkurrensbegränsande offentlig säljverksamhet, och om du har erfarenhet av processer i domstol, särskilt då mål som rör konkurrensrätt. Det är vidare meriterade om du har arbetat med kommunalrättsliga analyser såsom laglighetsprövningar i domstol, på rättsenhet och/eller näringsenhet på kommun eller region. Jobba hos Konkurrensverket Konkurrensverket är en kunskapsintensiv och spännande arbetsplats med ett viktigt samhällsuppdrag. Vi arbetar i trevliga lokaler vid Skanstull i Stockholm. Hos oss får du flexibla arbetstider och möjlighet att teckna en individuell överenskommelse om distansarbete två dagar i veckan. Du har generösa semestervillkor, 28-35 dagar per år beroende på ålder och goda möjligheter till individuellt anpassad utbildning. Vi erbjuder även ett generöst friskvårdsbidrag samt en friskvårdstimme i veckan. Läs mer om Konkurrensverket och vad vi erbjuder på vår webbplats: https://www.konkurrensverket.se/om-oss/jobba-hos-oss/ Ansökan Låter det här som en tjänst som passar dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan senast den 24 april 2024. Din ansökan behöver innehålla CV, personligt brev samt examensbevis. Arbetsprov och/eller tester kan förekomma under rekryteringsprocessen. Du söker tjänsten via vårt rekryteringssystem Varbi. Information och kontakt Anställningen avser tillsvidareanställning på heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Konkurrensverket tillämpar individuell lönesättning samt i normalfallet sex månaders provanställning. Om du har frågor är du välkommen att höra av dig till enhetschefen för konkurrenstillsyn 4, Pia Ödqvist eller HR-partner Anna Bornäs. Fackliga företrädare är Johan Dorf (Saco) och Åsa Lövström (ST). Samtliga nås på 08-700 16 00. Inför rekryteringsarbetet har Konkurrensverket tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

11 april 2024
Sista ansökan:
24 april 2024
Jurist till Verahill (mall)

Vill du jobba med familjerätt på en expansiv och nytänkande byrå? Då har du kommit rätt! Verahill Familjejuridik är ett företag i stark tillväxt. Vi arbetar inom familjerättens område, med bl.a. rådgivning inom den ekonomiska familjerätten, successionsrätten och som ombud i familjerättsliga tvister. Vi har även expertis inom fastighetsrätt och internationell privaträtt. Vi växer och söker nu efter fler jurister att förstärka vårt härliga team i Småland med. Du kommer att utgå från kontoret i Jönköping, men förväntas även kunna arbeta på fler orter inom regionen. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vid dina kvalitéer som juridiskt ombud. Vi tror på ett proaktivt arbetssätt som verkar för att sänka tröskeln för våra kunder. I våra tvister arbetar vi konfliktdämpande och - när det rör barn - alltid utifrån barnens bästa. Detta är något vi är mycket stolta över och som gör oss unika i branschen. Vad vi erbjuder Vi erbjuder dig en nytänkande och hungrig arbetsplats, där du får möjlighet att utvecklas. Du kommer att få arbeta med varierande arbetsuppgifter med möjlighet att specialisera dig inom våra olika rättsområden. Vi erbjuder marknadsmässiga anställningsvillkor, flexibla arbetstider och en stark företagskultur som bygger på grundtanken att du som anställd ska kunna prestera och samtidigt må bra på jobbet varje dag. Hållbarhet både för dig som anställd och för oss som bolag är ledordet och som en stark och välmående organisation i en spännande och expansiv fas, söker vi dig som vill följa med på resan mot att bli Sveriges vassaste juristbyrå! Vem är du? Du har de rätta personliga egenskaperna för att trivas i rollen som jurist inom familjerätten. Du är nyfiken, framåtsträvande, målinriktad, kompetent, social och positiv och du tar dig an nya arbetsuppgifter med engagemang, mod och driv. Du har en fullbordad juristexamen och intresse för familjerätt. Har du dessutom tidigare erfarenhet från våra rättsområden, eller rollen som processande ombud, är det ett extra plus i kanten. Då det förekommer resor i tjänsten behöver du ha B-körkort och tillgång till bil. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan redan idag, dock senast den 2024-04-28 . Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi har inte möjlighet att hantera ansökningar via e-post.Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta mig; Tomas Haderberg, regionchef Småland Tel: 036-440 58 51 Mail: [email protected]

27 mars 2024
Sista ansökan:
12 september 2024