Är du positiv, engagerad, gillar att resa och vill ta mycket ansvar i ett självständigt arbete? I sådant fall passar detta jobbet dig perfekt! Anställningen börjar i augusti månad. Better Business är ett företag som har kontrollanter och mystery shoppers utspridda över hela Sverige och vi i team Norr utgår från Umeå. Som Ålderskontrollant och Mystery Shopper arbetar du dig runt i landet på en så kallad "slinga" i ett team av två medarbetare. Ni kommer att köra våra företagsbilar och bo på hotell under slingorna. kostnader så som boende och bränsle står självklart företaget för. Där av är det viktigt att du har manuellt B-körkort och god körvana så att du känner dig trygg på vägarna. Slingorna kan variera mellan 3-5 dagar i streck. Det vill säga att beroende på månad och uppdrag så kan det variera hur mycket man arbetar och sover utanför Umeå. Under arbetet kommer ni att besöka butiker, caféer, restauranger och liknande typer av enheter, för att göra så kallade provköp på t.ex spel, tobak, läkemedel och alkohol. Detta för att mäta om försäljningsenheten begär legitimation på åldersbegränsade varor. Vidare ingår det som Mystery Shopper att genomföra anonyma kvalitets mätningar. Vilket innebär att du kommer besöka en enhet och agera som en vanlig kund där du följer ett specifikt scenario för att kunna bedöma specifika kriterier i upplevelsen av ditt besök. Vi hjälper våra kunder att utveckla kvalité och försäljning i mötet med kunden samt säkerställa att uppsatta rutiner efterlevs löpande. Form av ålderskontroller dvs. kontroller för att säkerställa att alkohol inte säljs till minderåriga. (Alkohollagen Kap 5 § 5). Dessa uppdrag handlar om just säkerställande av ålderkontroll genom provköp, för att vara provköpare i det åldersspann där ålderskontroll krävs behöver du alltid vara 20 år fyllda och/eller i närliggande högre ålder som är åldersrepresentativ för det lagliga inköpet av alkoholhaltig vara. Detta för att säkra att alla provköp genomförs av en ålders representativ kontrollant och alla butiker kontrolleras på samma grunder. Själva ålderskontrollerna genomförs i förebyggande syfte. Kunskapskrav: Du som söker ska ha manuellt B-körkort och kunna svenska språket i både tal och skrift. Det är en stor merit att vara duktig på att uttrycka sig i skrift, samt att ha ett öga för detaljer då det ingår mycket rapportskrivning i arbetet. Har du tidigare arbetat med service yrken och / eller har kassa erfarenhet så ser vi detta som meriterande. Arbetet går att kombinera med lättare distans studier eller annat flexibelt extrajobb. Arbetsbelastningen varierar månad till månad beroende på våra kunders uppdrag. Arbetstiderna är främst under dagtid men kvälls och helg jobb kan förkomma. Du behöver kunna arbeta minst 3veckor i månaden och då även kunna sova borta måndag-fredag. Ansökningar tas endast emot via ansöknings portalen. Urval sker löpande och du blir kontaktad via telefon om du går vidare till intervju i rekryteringsprocessen. Better Business är ett nischat säkerhets- och undersökningsföretag med mer än 25 års erfarenhet och med över 12.000 kund objekt täcker vi idag upp landets samtliga orter. Vi är stolta över att vara ett ledande bolag i branschen och ett av Sveriges snabbast växande företag. Vårt huvudsyfte är att förebygga och avslöja internt svinn samt att mäta och förbättra kund upplevelsen. Våra tjänster används inom detaljhandeln, dagligvaruhandeln, hotell, restaurang/nattklubbar, spelbolag, rederier, tåg och flygbolag för att ge våra kunder ökad kunskap och en god kontroll över sin verksamhet. Varmt välkommen med din ansökan! Med vänliga hälsningar, Better business teamet i Norr.
Vill du vara med och driva en av våra största avdelningar på ICA Maxi Nacka? På vår avdelning för packade Färskvaror möts struktur, tempo och affär. Nu söker vi en engagerad Säljledare som vill ta ansvar, skapa säljglädje och driva utveckling tillsammans med ett stort glatt och kompetent team. Hos oss får du arbeta nära både teamet och affären, med stor frihet under ansvar. Vi söker dig som gillar att ha koll på detaljerna – och samtidigt har blicken på helheten. Dina huvudsakliga ansvarsområden Säkerställa ett effektivt orderflöde och ansvara för varubeställningar Skapa säljande exponeringar och gavlar utifrån säsong, kampanj och sortiment Planera och följa upp försäljning, marginaler och kostnader i samråd med försäljningschef Ha löpande kontakt med leverantörer, driva förhandlingar och optimera sortiment Hantera administrativa uppgifter såsom följesedlar, fakturor och revideringar Arbeta tätt med vårt team för pris- och sortimentsstrategi Vem är du? Du är en strukturerad och trygg ledare som gillar att arbeta med både siffror och människor. Du har passion för affären, ett sinne för detaljer och en vilja att utveckla både teamet och dig själv. Du gillar ordning och reda, och förstår vikten av att ta ansvar för att driva butiken framåt. Vi söker dig som har Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter – gärna från ICA eller annan dagligvaruhandel Tidigare erfarenhet av att leda team eller projekt God förståelse för försäljning, inköp och nyckeltal Van användare av Office-paketet och affärssystem Extra plus om du har Kunskaper i SoftOne, AoB eller StoreOffice ICA:s ledarskapsutbildningar som BLU, LU eller FLU Erfarenhet av Lean eller Ledande Butiksdrift Om rollen Föräldravikariat med start 11 augusti 2025 till och med januari 2026 Heltid, varierande arbetstider inklusive arbete var fjärde helg Möjlighet till tillsvidareanställning med provanställning Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag Observera att bakgrundskontroll och utdrag ur belastningsregistret utförs i samband med rekryteringen. Om oss Maxi ICA Stormarknad Nacka är mer än en butik – vi är en levande matdestination där passion för mathantverk och omtanke för människor möts. Sedan 2002 har vi jobbat för att vara först och främst som arbetsgivare, butik, servicegivare och samhällsmedborgare. Vårt eget varumärke Nackas Egna speglar kvalitet och hantverk med allt från bröd och bakverk producerade på riktigt till hemlagade rätter och delikatesser från våran inbjudande saluhall. Vi är stolta över många samarbeten där vi tillsammans minskar matsvinn och gör hållbara val- allt för en god morgondag. Vi satsar på våra medarbetare genom vår interna affärsskola Nacka Business School och personliga utvecklingsplaner – Hos oss får du dagliga utmaningar, högt tempo, bra arbetsmiljö och stöd när du behöver. Vi erbjuder förmåner som friskvårdsbidrag, frukostbuffé, utbildningar och verkliga karriärmöjligheter. Vi är stolta över utmärkelser så som Sweden's Best Managed Companies 2025, Årets Nackaföretag 2022 och Årets Butikskonditori 2023. Våra nio priser från Dagligvarugalan genom åren – bland annat Årets Fiskavdelning 2024 och Fernando Di Lucas hederspris 2020 – speglar vår passion för kvalitet och innovation.
Som ålderskontrollant och Mystery Shopper arbetar du dig runt i landet på en så kallad "slinga" i ett team av två medarbetare. Ni kommer att köra våra företagsbilar och bo på hotell under slingorna. Kostnader så som boende och bränsle står självklart företaget för. Där av är det viktigt att du har manuellt B-körkort och god körvana så att du känner dig trygg på vägarna. Slingorna kan variera mellan 2-5 dagar i sträck. Det vill säga att beroende på månad och uppdrag så kan det variera hur mycket man arbetar och sover utanför Stockholm. Ensamarbete förekommer också, men oftast är man team av två. Under arbetet kommer ni att besöka butiker, caféer, restauranger och liknande typer av enheter, för att göra så kallade provköp på t.ex spel, tobak, läkemedel och alkohol. Detta för att mäta om försäljningsenheten begär legitimation på ålders begränsade varor. Tjänsten startar med intro i augusti (v. 33 eller v.34), du behöver kunna vara tillgänglig då för att kunna börja tjänsten. Form av ålderskontroller dvs. kontroller för att säkerställa att alkohol inte säljs till minderåriga. (Alkohollagen Kap 5 § 5). Dessa uppdrag handlar om just säkerställande av ålderkontroll genom provköp, för att vara provköpare i det åldersspann där ålderskontroll krävs behöver du alltid vara 20 år fyllda och/eller i närliggande högre ålder som är åldersrepresentativ för det lagliga inköpet av alkoholhaltig vara. Detta för att säkra att alla provköp genomförs av en ålders representativ kontrollant och alla butiker kontrolleras på samma grunder. Själva ålderskontrollerna genomförs i förebyggande syfte. Vidare ingår det som Mystery Shopper att genomföra anonyma kvalitets mätningar. Vilket innebär att du kommer besöka en enhet och agera som en vanlig kund där du följer ett specifikt scenario för att kunna bedöma specifika kriterier i upplevelsen av ditt besök. Vi hjälper våra kunder att utveckla kvalité och försäljning i mötet med kunden samt säkerställa att uppsatta rutiner efterlevs löpande. Kunskapskrav: Du som söker ska ha manuellt B-körkort och kunna svenska språket i både tal och skrift. Det är av en stor merit att vara duktig på att uttrycka sig i skrift, samt att ha ett öga för detaljer då det ingår mycket rapportskrivning i arbetet. Har du tidigare arbetat med serviceyrken och / eller har kassa erfarenhet så ser vi detta som meriterande. Arbetet går att kombinera med lättare distansstudier eller annat flexibelt extrajobb. Arbetsbelastningen varierar månad till månad beroende på våra kunders uppdrag. Arbetstiderna är främst under dagtid. Du behöver kunna arbeta minst 3 veckor i månaden och då även kunna sova borta måndag-fredag. Arbetstiderna är främst under dagtid men kvälls och helg jobb kan förkomma ibland. Det går att söka tjänsten ihop med en vän, vänligen ange din väns namn i din ansökan så att vi vet att vi får information om vem du söker tjänsten ihop med. Ansökningar tas endast emot via ansöknings portalen. Urval sker löpande och du blir kontaktad via telefon om du går vidare till intervju i rekryteringsprocessen. Better Business är ett nischat säkerhets- och undersökningsföretag med mer än 25 års erfarenhet och med över 12 000 kund objekt täcker vi idag upp landets samtliga orter. Vi är stolta över att vara ett ledande bolag i branschen och ett av Sveriges snabbast växande företag. Vårt huvudsyfte är att förebygga och avslöja internt svinn samt att mäta och förbättra kund upplevelsen. Våra tjänster används inom detaljhandeln, dagligvaruhandeln, hotell, restaurang/nattklubbar, spelbolag, rederier, tåg och flygbolag för att ge våra kunder ökad kunskap och en god kontroll över sin verksamhet. Varmt välkommen med din ansökan!
Som ålderskontrollant och Mystery Shopper arbetar du dig runt i landet på en så kallad "slinga" i ett team av två medarbetare. Ni kommer att köra våra företagsbilar och bo på hotell under slingorna. Kostnader så som boende och bränsle står självklart företaget för. Där av är det viktigt att du har manuellt B-körkort och god körvana så att du känner dig trygg på vägarna. Slingorna kan variera mellan 2-5 dagar i sträck. Det vill säga att beroende på månad och uppdrag så kan det variera hur mycket man arbetar och sover utanför Stockholm. Ensamarbete förekommer också, men oftast är man team av två. Under arbetet kommer ni att besöka butiker, caféer, restauranger och liknande typer av enheter, för att göra så kallade provköp på t.ex spel, tobak, läkemedel och alkohol. Detta för att mäta om försäljningsenheten begär legitimation på ålders begränsade varor. Tjänsten startar med intro i augusti (v. 33 eller v.34), du behöver kunna vara tillgänglig då för att kunna börja tjänsten. Form av ålderskontroller dvs. kontroller för att säkerställa att alkohol inte säljs till minderåriga. (Alkohollagen Kap 5 § 5). Dessa uppdrag handlar om just säkerställande av ålderkontroll genom provköp, för att vara provköpare i det åldersspann där ålderskontroll krävs behöver du alltid vara 20 år fyllda och/eller i närliggande högre ålder som är åldersrepresentativ för det lagliga inköpet av alkoholhaltig vara. Detta för att säkra att alla provköp genomförs av en ålders representativ kontrollant och alla butiker kontrolleras på samma grunder. Själva ålderskontrollerna genomförs i förebyggande syfte. Vidare ingår det som Mystery Shopper att genomföra anonyma kvalitets mätningar. Vilket innebär att du kommer besöka en enhet och agera som en vanlig kund där du följer ett specifikt scenario för att kunna bedöma specifika kriterier i upplevelsen av ditt besök. Vi hjälper våra kunder att utveckla kvalité och försäljning i mötet med kunden samt säkerställa att uppsatta rutiner efterlevs löpande. Kunskapskrav: Du som söker ska ha manuellt B-körkort och kunna svenska språket i både tal och skrift. Det är av en stor merit att vara duktig på att uttrycka sig i skrift, samt att ha ett öga för detaljer då det ingår mycket rapportskrivning i arbetet. Har du tidigare arbetat med serviceyrken och / eller har kassa erfarenhet så ser vi detta som meriterande. Arbetet går att kombinera med lättare distansstudier eller annat flexibelt extrajobb. Arbetsbelastningen varierar månad till månad beroende på våra kunders uppdrag. Arbetstiderna är främst under dagtid. Du behöver kunna arbeta minst 3 veckor i månaden och då även kunna sova borta måndag-fredag. Arbetstiderna är främst under dagtid men kvälls och helg jobb kan förkomma ibland. Det går att söka tjänsten ihop med en vän, vänligen ange din väns namn i din ansökan så att vi vet att vi får information om vem du söker tjänsten ihop med. Ansökningar tas endast emot via ansöknings portalen. Urval sker löpande och du blir kontaktad via telefon om du går vidare till intervju i rekryteringsprocessen. Better Business är ett nischat säkerhets- och undersökningsföretag med mer än 25 års erfarenhet och med över 12 000 kund objekt täcker vi idag upp landets samtliga orter. Vi är stolta över att vara ett ledande bolag i branschen och ett av Sveriges snabbast växande företag. Vårt huvudsyfte är att förebygga och avslöja internt svinn samt att mäta och förbättra kund upplevelsen. Våra tjänster används inom detaljhandeln, dagligvaruhandeln, hotell, restaurang/nattklubbar, spelbolag, rederier, tåg och flygbolag för att ge våra kunder ökad kunskap och en god kontroll över sin verksamhet. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Ett vikariat på deltid om genomsnittligt 32 timmar/vecka och väntas löpa under 9 månader. Tillträde: 2025-08-25 eller enligt överenskommelse. Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger. Krav: Gymnasial utbildning, goda kunskaper i svenska (tal och skrift). Vi välkomnar sökande i alla åldrar, men med anledning av Arbetsmiljölagen ska du ha fyllt 18 år Vi söker dig som vill bli en del av vårt härliga gäng på Willys Örebro Västhaga! När du jobbar på Willys bidrar du till att erbjuda våra kunder bra och hållbar mat till riktigt bra priser. Du är en viktig del av butiksteamet som ser till att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen. Här kommer lite mer om tjänsten: Tillsammans med dina kollegor sköter du den dagliga driften i förbutiken. I förbutiken kan du jobba med allt från posthantering till försäljning av spel, mat och tobak. Du ser till att det är rent och snyggt i förbutiken. Du möter massor av kunder dagligen, alltid med härlig energi, kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Du tar aktivt del i beställningar och säljplanering och bidrar till att butiken når sina försäljnings- och lönsamhetsmål. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Vi är ansluta till Handelsanställdas kollektivavtal där schyssta villkor som pension, försäkringar och bra OB-ersättning ingår. Du får friskvårdsbidrag, personalrabatt och personalerbjudanden efter en tids anställning. Hållbarhet är viktigt för oss och vi arbetar till exempel alltid med att minska matsvinn i och utanför våra butiker. Vi ger dig bra möjligheter att växa genom olika ansvarsområden och utbildningar. Många som börjat sin resa som butiksmedarbetare på Willys är idag teamchefer, butikschefer eller har en specialistroll på vårt kontor. Du får erfarenheter – om t ex försäljning, service och om att driva butik – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du är social, framåt och ett riktigt proffs på kundbemötande. Du har jobbat ett tag i butik och är redo för en ny roll. Eftersom du på tjänsten jobbar med bland annat försäljning av Svenska spel och ATG, så är det bra om du tycker om att snacka sport, som trav eller fotboll. Det är en stor fördel om du har erfarenhet och utbildning inom ATG, Svenska Spel och posthantering. Du vill lära dig nya saker och utvecklas. Du har positiv inställning och vill ha roligt på jobbet. Du ser när något behöver göras, kavlar upp ärmarna och får det gjort. Du har lätt för att samarbeta med andra – hos oss jobbar vi tillsammans som ett lag! Du pratar, skriver och förstår svenska. Många av våra kunder talar fler språk än det, så om du gör detsamma är det toppen! Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Jonas F, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-07-06. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].
Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Ett vikariat på deltid om genomsnittligt 32 timmar/vecka. Tillträde: 2025-08-11 eller enligt överenskommelse. Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger Vi söker dig som vill bli en del av vårt härliga gäng på Willys Oskarshamn Snickeriet! Tjänsten innebär kort och gott att du, tillsammans med dina kollegor, bidrar till att erbjuda våra kunder bra och hållbar mat till riktigt bra priser. Du är en viktig del av butiksteamet som ser till att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen. Här kommer lite mer om tjänsten: Tillsammans med dina kollegor sköter du den dagliga driften i butiken. Du packar upp varor och ser till att våra hyllor är välfyllda och ser fina ut. Du ser till att det är rent och snyggt i butiken. Du hjälper våra kunder till rätta och möter dem med kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Du hjälper våra kunder i kassan eller något av våra andra utcheckningsalternativ. När du har jobbat ett tag tar du aktivt del i beställningar och säljplanering och bidrar till att butiken når sina försäljnings- och lönsamhetsmål. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Vi är ansluta till Handelsanställdas kollektivavtal där schyssta villkor som pension, försäkringar och bra OB-ersättning ingår. Du får friskvårdsbidrag, personalrabatt och personalerbjudanden efter en tids anställning. Hållbarhet är viktigt för oss och vi arbetar till exempel alltid med att minska matsvinn i och utanför våra butiker. Vi ger dig bra möjligheter att växa genom olika ansvarsområden och utbildningar. Många som börjat sin resa som butiksmedarbetare på Willys är idag teamchefer, butikschefer eller har en specialistroll på vårt kontor. Du får erfarenheter – om t ex försäljning, service och om att driva butik – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du vill lära dig nya saker och utvecklas. Du har positiv inställning och vill ha roligt på jobbet. Du ser när något behöver göras, kavlar upp ärmarna och får det gjort. Du har lätt för att samarbeta med andra – hos oss jobbar vi tillsammans som ett lag! Det är en fördel om du har jobbat i butik eller med service, men det är inte ett krav. Du pratar, skriver och förstår svenska. Många av våra kunder talar fler språk än det, så om du gör detsamma är det toppen! Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Sofie Lindh, 0491-491981. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-06-29. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].
Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Tillsvidareanställning på deltid om genomsnittligt 26 timmar/vecka. Provanställning tillämpas. Tillträde: 2025-08-18 eller enligt överenskommelse. Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger. Vi söker dig som vill bli en del av vårt härliga gäng på Willys Oskarshamn Snickeriet! Tjänsten innebär kort och gott att du, tillsammans med dina kollegor, bidrar till att erbjuda våra kunder bra och hållbar mat till riktigt bra priser. Du är en viktig del av butiksteamet som ser till att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen. Här kommer lite mer om tjänsten: Tillsammans med dina kollegor sköter du den dagliga driften i butiken. Du packar upp varor och ser till att våra hyllor är välfyllda och ser fina ut. Du ser till att det är rent och snyggt i butiken. Du hjälper våra kunder till rätta och möter dem med kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Du hjälper våra kunder i kassan eller något av våra andra utcheckningsalternativ. När du har jobbat ett tag tar du aktivt del i beställningar och säljplanering och bidrar till att butiken når sina försäljnings- och lönsamhetsmål. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Vi är ansluta till Handelsanställdas kollektivavtal där schyssta villkor som pension, försäkringar och bra OB-ersättning ingår. Du får friskvårdsbidrag, personalrabatt och personalerbjudanden efter en tids anställning. Hållbarhet är viktigt för oss och vi arbetar till exempel alltid med att minska matsvinn i och utanför våra butiker. Vi ger dig bra möjligheter att växa genom olika ansvarsområden och utbildningar. Många som börjat sin resa som butiksmedarbetare på Willys är idag teamchefer, butikschefer eller har en specialistroll på vårt kontor. Du får erfarenheter – om t ex försäljning, service och om att driva butik – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du vill lära dig nya saker och utvecklas. Du har positiv inställning och vill ha roligt på jobbet. Du ser när något behöver göras, kavlar upp ärmarna och får det gjort. Du har lätt för att samarbeta med andra – hos oss jobbar vi tillsammans som ett lag! Det är en fördel om du har jobbat i butik eller med service, gärna med färskvaror men det är inte ett krav. Du pratar, skriver och förstår svenska. Många av våra kunder talar fler språk än det, så om du gör detsamma är det toppen! Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Sofie Lindh, 0491-491981. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-06-29. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].
Är du en fena på försäljning och kundservice? Gillar du att inspirera och motivera andra? Då kanske du är rätt person för rollen som säljare i vår butik i Emporia, Malmö! Om oss Mobello är Sveriges ledande destination för moderna, fashionabla och funktionella mobilaccessoarer. Vi finns i några av landets största köpcentrum och erbjuder ett brett sortiment av trendiga skal, skydd och tillbehör – alltid med fokus på kvalitet och design. Med en unik mix av service, personalisering och premiumprodukter har vi skapat en stark kundbas. Om tjänsten som Säljare Som säljare på Mobello är du den första personen våra kunder möter – och den som ser till att de lämnar butiken med ett leende. Genom en personlig och lyhörd behovsanalys hjälper du dem att hitta rätt produkt, samtidigt som du skapar en positiv köpupplevelse. Utöver försäljning ser du till att butiken alltid är inbjudande och välorganiserad genom uppgifter som frontning, städning och inventering. Tjänsten går att kombinera tillsammans med studier men vi ser gärna att du är tillgänglig åtminstone några vardagar per vecka och helger. Tjänsten är som extra/vid behov. Viktigt att vara flexibel med tiderna samt att kunna hoppa in på kort varsel vid sjukdom. Ett perfekt jobb till dig som har en annan sysselsättning vid sidan av. Har du tidigare erfarenhet av butiksarbete eller service i någon form och känner att detta skulle passa dig? Skriv gärna varför just Du skulle vara en bra säljare hos Mobello! Om dig För att lyckas som säljare hos Mobello tror vi att du.. Brinner för att ge våra kunder den bästa servicen Är social och utåtriktad, älskar att träffa nya människor Älskar att utvecklas inom service och försäljning Tål och hanterar stressiga situationer på ett bra sätt Har ett intresse för mobiltelefoni och mode Har lätt för att samarbeta och kommunicera Är flexibel Är lojal och har hög arbetsmoral: ärlig, seriös och tar ansvar för dina arbetsuppgifter Känner du igen dig? Då är det möjligt att du är vår nästa toppsäljare! Skriv gärna några ord om varför just Du skulle passa hos oss. Vi erbjuder Vi vill att Mobello ska vara den perfekta platsen för dig att växa på, både som människa och som yrkesperson. Vi vill att du ska lyckas och att du ska känna dig motiverad och sporrad varje arbetsdag. Upplärning och fortsatt coachning av sälj och kundservice Spännande tävlingar inom företaget Trevliga kollegor En spännande och föränderlig arbetsmiljö där alla får ta mycket ansvar Varför skulle just Du passa perfekt för den här tjänsten? Skicka din ansökan+CV i formatet PDF och bifoga en bild på dig själv. Sök jobbet redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Vill du bli en del av ett team i en spännande och fartfylld bransch? Vi på Storesupport by Job&Talent samarbetar med några av Sveriges mest välkända butikskedjor och erbjuder bemanning vid både akuta och planerade behov. Just nu söker vi dig som är serviceinriktad, ansvarstagande och trivs med ett omväxlande arbete i butiksmiljö. Arbetsuppgifter Som butiksmedarbetare kommer du att arbeta hos flera av våra kunder runtom i Stockholms län. Hos oss får du möjlighet att jobba i olika butiker och på så sätt utveckla dina kunskaper inom detaljhandeln samt försäljning och kundservice. Arbetsuppgifterna varierar beroende på uppdrag och kan innefatta kassaarbete, varuplock, inventering och andra butikssysslor. Personliga egenskaper Vi söker dig som trivs i en serviceinriktad roll där du är butikens ansikte utåt och kundkontakten står i fokus. Du har ett professionell och seriöst bemötande gentemot kunderna. Du har lätt för att anpassa dig till olika arbetsmiljöer, tar egna initiativ och arbetar effektivt även i ett högt tempo. Att ge service faller sig naturligt för dig – du förstår att kunderna är butikens viktigaste personer och strävar alltid efter att skapa en positiv upplevelse för dem. Krav Tjänsten kräver att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst halvfart (50%), eget företag, deltidsanställning, pensionär eller att du är elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Anställningsform Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet vecka för vecka. Du ska ha möjlighet att arbeta två till tre dagar i veckan, främst måndag-fredag dagtid. Ditt schema kommer att bestå av såväl planerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!
I kassan och kundservicen är du ofta det första – och sista – våra kunder möter. Det gör våra kassaledare till viktiga nyckelpersoner i vår kundupplevelse. Som kassaledare leder du det dagliga arbetet i kassa och kundtjänst, med ett coachande ledarskap och ett lösningsorienterat arbetssätt skapar du både trygghet i driften och arbetsglädje i ett engagerat team. Du arbetar operativt och finns nära teamet, samtidigt som du stöttar och inspirerar kollegorna att möta varje kund med engagemang och professionalism. I rollen som Kassaledare ansvarar du för Säker och smidig drift i kassa, kundtjänst, post och spel Professionella kundmöten, reklamationer och returer Kassaredovisning och administrativa uppgifter Schemaläggning och bemanningsplanering Att var fjärde helg ha ett övergripande ansvar för området Du är en positiv, strukturerad och trygg ledare som får människor att må bra och prestera tillsammans. Du gillar att ta ansvar, hitta lösningar och har alltid kunden i fokus. Du trivs när det är mycket att göra – men har också koll på detaljerna. Vi söker dig som har Erfarenhet av liknande arbete inom butik, gärna dagligvaruhandel Tidigare erfarenhet av att leda team och bemanna smart Goda administrativa färdigheter och känsla för struktur Flytande svenska och goda kunskaper i engelska Extra plus om du har Erfarenhet av ATG, Svenska Spel och posthantering Kunskap i SoftOne, StoreOffice/MinButik och AoB Intresse för butiksdrift och förbättringsarbete Om rollen Tillsvidareanställning, i snitt 30 h/vecka Start: 16 spetember 2025 eller enlig övverenskommelse. Varierande arbetstider med helgarbete ca var fjärde helg Bakgrundskontroll och utdrag ur belastningsregistret krävs Om oss Maxi ICA Stormarknad Nacka är mer än en butik – vi är en levande matdestination där passion för mathantverk och omtanke för människor möts. Sedan 2002 har vi jobbat för att vara först och främst som arbetsgivare, butik, servicegivare och samhällsmedborgare. Vårt eget varumärke Nackas Egna speglar kvalitet och hantverk med allt från bröd och bakverk producerade på riktigt till hemlagade rätter och delikatesser från våran inbjudande saluhall. Vi är stolta över många samarbeten där vi tillsammans minskar matsvinn och gör hållbara val- allt för en god morgondag. Vi satsar på våra medarbetare genom vår interna affärsskola Nacka Business School och personliga utvecklingsplaner – Hos oss får du dagliga utmaningar, högt tempo, bra arbetsmiljö och stöd när du behöver. Vi erbjuder förmåner som friskvårdsbidrag, frukostbuffé, utbildningar och verkliga karriärmöjligheter. Vi är stolta över utmärkelser så som Sweden's Best Managed Companies 2025, Årets Nackaföretag 2022 och Årets Butikskonditori 2023. Våra nio priser från Dagligvarugalan genom åren – bland annat Årets Fiskavdelning 2024 och Fernando Di Lucas hederspris 2020 – speglar vår passion för kvalitet och innovation.
Välj ett jobb för att visa detaljer