Är du säljaren vi letar efter? Bygg din karriär hos Volt! På Volt arbetar vi för att erbjuda det bästa inom premiumvarumärken – både genom noggrant utvalda produkter och den upplevelse vi ger våra kunder. Hos oss blir du en del av ett engagerat team som representerar kvalitet och exklusiva varumärken. Vi vet att teamwork är nyckeln till vår framgång – alla bidrar med sina styrkor och vi arbetar tillsammans mot gemensamma mål. Samtidigt fokuserar vi på utveckling och investerar i våra medarbetare. Vi vill att alla ska få möjlighet att växa och lyckas. Som en stor aktör kan vi erbjuda spännande karriärmöjligheter både inom butiksdrift och andra områden, även internationellt. Men kanske viktigast av allt – vi har roligt på jobbet och bryr oss om varandra! Din roll Som butikssäljare hos Volt spelar du en viktig roll för butikens framgång. Du trivs bäst i kundkontakt och vet precis hur du möter kundens behov, samtidigt som du aktivt arbetar för att öka försäljningen genom merförsäljning och bra produktrekommendationer. Du gillar att nå försäljningsmål och motiveras av att arbeta i en butik där kvalitet står i fokus. Med ett skarpt öga för detaljer och ett stort intresse för mode, skapar du tillsammans med dina kollegor en butiksmiljö som bygger lojalitet och inspirerar våra kunder. Vi söker dig som: - Alltid sätter kunden i fokus - Värdesätter högt tempo - Är en lagspelare som motiveras av bra resultat, både för dig själv och teamet - Använder Omni-kanaler för att skapa sömlösa kundupplevelser och öka försäljningen - Är strukturerad och fokuserad på att leverera kvalitet Ansök idag och bli en del av Volt – vi ser fram emot att arbeta med dig! Volt grundades 2006 med en vision om att bli det ledande multibrandkonceptet för män. Hos oss hittar du en noggrant utvald mix av skandinaviska favoriter och internationella toppmärken, presenterad i stilfulla miljöer av engagerade och serviceinriktade säljare. Vi erbjuder ett universum där tidlösa plagg, kvalitet och design står i fokus – oavsett om du handlar till vardags eller för speciella tillfällen. Vårt mål är alltid att ge dig en inspirerande shoppingupplevelse, med hjälp av experter som brinner för mode. Volt är en del av Varner, en av Nordens ledande modekoncerner, med profilerade kedjor som Dressmann, Carlings, Bik Bok, Junkyard, Levi’s och Cubus. Idag har Volt över 90 butiker i Norge, Sverige och Finland, och vi arbetar kontinuerligt med att expandera och utveckla vårt koncept både i butik och online. Välkommen till Volt – platsen för kvalitetsmode till dig!
Vi i Gottebiten strävar efter att vara den självklara destinationen för handel av konfektyr, drycker och tobak med butiker i världsklass. Vi vill erbjuda våra kunder välkomnande butiker med fokus på upplevelse, pris, sortiment och kvalitet och vi har en målsättning att överträffa kundens förväntningar med vårt goda kundbemötande och en WOW-känsla i alla våra butiker! Som butikssäljare hos oss kommer du att vara en viktig del av vårt team och bidra till att skapa en positiv upplevelse för alla våra besökare. Förmågor och kompetenser Vi söker dig som är glad och driven i ditt arbete med ett starkt engagemang för att ge bästa möjliga service. Du är lösningsorienterad och hittar snabbt lösningar på problem som uppstår. Som person är du handlingskraftig och agerar proaktivt, tar initiativ och arbetar målmedvetet för att nå uppsatta mål. Du bidrar aktivt till gemenskap och goda relationer med både kunder och kollegor och är lojal mot företagets värderingar och mål. Arbetsuppgifter Tillsammans med kollegor sköta den dagliga driften i butiken Se till att butiken är välfylld och inbjudande Ta emot och fylla på varor Ta betalt och hantera kassasystemet Delta i kundaktiviteter och kampanjer Exponering och kampanjskyltning Främja en bra upplevelse för alla våra besökare Krav och kvalifikationer Vi söker engagerade medarbetare som vill vara en del av vårt team. Du har en god förmåga att självständigt identifiera och utföra nödvändiga arbetsuppgifter, och du motiveras av att bidra till butikens framgång. Erfarenhet från en serviceinriktad bransch är meriterande, och du behöver behärska svenska i både tal och skrift. Hos oss får du En arbetsplats präglad av engagemang och gemenskap Möjligheter att ett steg i taget utvecklas genom nya arbetsuppgifter och ansvarsområden Möjligheten att vara en del av ett framgångsrik och växande koncern Friskvårdsbidrag Personalrabatter inom koncernen Kollektivavtal med Handelsanställdas förbund och Svensk Handel Vi erbjuder 3 stycken vikariat om 50%. Tillträde enligt överenskommelse. Redo för oss? Skicka in din ansökan redan idag, vid rätt match kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag – vi ser fram emot att höra från dig!
Medarbetare till Deli/Fisk & Kök – ICA Maxi Lindhagen Om rollen: Du blir en del av vårt härliga gäng i delikatessen, fiskdisken och köket. Här jobbar vi tillsammans för att ge varje kund ett varmt bemötande och en inspirerande matupplevelse. Du hjälper till med allt från kundservice och varuplock till enklare matlagning och att hålla diskarna snygga och fräscha. Vi söker dig som: Gärna har erfarenhet från delikatess eller fisk Älskar att möta kunder och ge personlig service Är en lagspelare som trivs i ett högt tempo Är noggrann och gillar ordning och reda Om oss: ICA Maxi Lindhagen är Stockholms enda stormarknad innanför tullarna. Vi är 140 medarbetare – varav 17 i deli/fisk & kök – som tillsammans skapar bästa möjliga kundupplevelse. Hos oss är värderingar som ärlighet, ansvar och utveckling viktiga Vi erbjuder: Friskvårdsbidrag och personalmat Trygg arbetsmiljö och butikens bästa kollegor Personalrabatt och goda utvecklingsmöjligheter Välkommen till en arbetsplats där service, samarbete och matglädje står i centrum! Vi tillämpar drogtester vid nyanställning samt tar belastningsregister på alla nya medarbetare. Två tjänster: 25h/veckan & 30h/veckan Tillträde omgående Enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidare med en inledande provanställning på 6 månader
Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Tillsvidareanställning, heltid. Provanställning tillämpas. Tillträde: 2025-09-01 eller enligt överenskommelse. Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger. Krav: Gymnasial utbildning, goda kunskaper i svenska (tal och skrift). Vi välkomnar sökande i alla åldrar. Som teamchef 2:a förbereds du för att ta klivet till att bli teamchef. Här har du stora möjligheter att växa och utvecklas mot att bli en ledare på Willys. Du blir en mycket viktig del i butikens och butiklagets utveckling, och i arbetet för att erbjuda våra kunder bra och hållbar mat till riktigt bra priser! Här kommer lite mer om tjänsten: Du är en lagspelare med mer ansvar än andra i ditt team, men utan att ha teamchefens fulla personalansvar. Tillsammans med din teamchef leder och planerar du verksamheten i ert team. Självklart tar du aktivt del i det dagliga operativa butiksarbetet – du kan räkna med att få många steg på stegräknaren! Du lär dig de kunskaper och färdigheter som krävs för att så småningom axla en roll som teamchef. Det här är en språngbräda för att ta dig vidare i din Willys-karriär med målet att bli en framtida teamchef eller kanske så småningom butikschef? Du arbetar målinriktat för att utveckla butikens försäljning, lönsamhet och övriga viktiga nyckeltal. När din teamchef inte är på plats tar du ett större ansvar med att arbetsleda ditt team. Du praktiserar de färdigheter som du har lärt dig i arbetet och genom utbildningar. Du är en förebild i arbetet för att välkomna alla våra kunder och möta dem med kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Det finns tydliga rutiner och strukturer på plats, vilket frigör tid för dig att fokusera på att utveckla dig mot att bli teamchef och bistå din teamchef med att arbetsleda teamet. Willys är ett av branschens mest framgångsrika företag och vi fortsätter att växa. Vi är dessutom en del av Axfoodfamiljen, en koncern med en mängd olika företag, olika karriärvägar och möjligheter till utveckling. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du är junior i ditt ledarskap och behöver inte ha erfarenhet från en ledarroll, men ser dig som en framtida ledare och drivs av att leda andra. Alternativt har du redan erfarenheten, men inte inom dagligvaruhandeln. Du är bra på att kommunicera, tycker om att engagera dina kollegor och är bra på att skapa ett positivt arbetsklimat. Du trivs i resultatorienterade miljöer där tempot är högt, du har ett starkt eget driv, en god problemlösningsförmåga och ryggar inte för att fatta beslut när det krävs. Det är viktigt att du, liksom vi, har höga ambitioner, är noggrann och har en hög nivå på struktur och planering. Du gillar utmaningar och ser möjligheter istället för svårigheter i en vardag som ofta bjuder på varierande förutsättningar och oförutsedda händelser. Du gillar människor, sätter kundens behov först och är bra på att få med dig folk – såväl kunder som medarbetare. Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Björn Freij, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-07-10. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].
Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Tillsvidareanställning på 32 timmar i veckan, provanställning tillämpas. Tillträde: 2025-07-28 eller enligt överenskommelse Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger Krav: Gymnasial utbildning, goda kunskaper i svenska (tal och skrift). Vi välkomnar sökande i alla åldrar, men med anledning av Arbetsmiljölagen ska du ha fyllt 18 år Vi söker dig som vill bli en del av vårt härliga gäng på Willys Simrishamn Skanshill! I kassalinjen hjälper vi våra kunder att checka ut sina varor, vilket gör avdelningen till en viktig plats i butiken där vi har chansen att ge ett gott sista intryck av oss. Du är en viktig del av butiksteamet som ser till att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen. Här kommer lite mer om tjänsten: Tillsammans med dina kollegor sköter du den dagliga driften i kassalinjen. Du ser till att våra kunder kan avsluta sina köp på ett bra och smidigt sätt med hjälp av våra utcheckningsalternativ. I kassalinjen möter du massor av kunder dagligen, alltid med härlig energi, kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Vi är ansluta till Handelsanställdas kollektivavtal där schyssta villkor som pension, försäkringar och bra OB-ersättning ingår. Du får friskvårdsbidrag, personalrabatt och personalerbjudanden efter en tids anställning. Hållbarhet är viktigt för oss och vi arbetar till exempel alltid med att minska matsvinn i och utanför våra butiker. Vi ger dig bra möjligheter att växa genom olika ansvarsområden och utbildningar. Många som börjat sin resa som butiksmedarbetare på Willys är idag teamchefer, butikschefer eller har en specialistroll på vårt kontor. Du får erfarenheter – om t ex försäljning, service och om att driva butik – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du är social, framåt och ett riktigt proffs på kundbemötande. Du vill lära dig nya saker och utvecklas. Du har positiv inställning och vill ha roligt på jobbet. Du ser när något behöver göras, kavlar upp ärmarna och får det gjort. Du har lätt för att samarbeta med andra – hos oss jobbar vi tillsammans som ett lag! Det är en fördel om du har jobbat i butik eller med service, men det är inte ett krav. Du pratar, skriver och förstår svenska. Många av våra kunder talar fler språk än det, så om du gör detsamma är det toppen! Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Petra Bergström, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-07-10. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].
Vi är ett rikstäckande företag som hjälper butiker och leverantörer inom dagligvaruhandeln med säljdrivande tjänster! Vi har cirka 300 duktiga medarbetare ute i butik varje vecka. Vi hjälper våra kunder med alla typer av butiksarbete - men vi har också, som vårt namn antyder, en bransch-unik kompetens inom just dryckeskategorin. Som familjeföretag är det otroligt viktigt för oss att skapa en arbetsmiljö där trivsel och gemenskap är i fokus. Hos oss är det högt i tak, och vi uppmuntrar att alla ska kunna vara sig själva och bidra med sina idéer. Vi tror på att ett gott arbetsklimat ger de bästa resultaten, så vi jobbar för att skapa en avslappnad och rolig miljö där alla känner sig välkomna och respekterade. Här får du både möjlighet att utvecklas och ha kul – vi växer tillsammans! - Inför rekryteringsarbetet har Dryckeskonsult noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med rekryteringssajter eller liknande. - Vi har inte möjlighet att behandla ansökningar via mail ARBETSUPPGIFTER Som att jobba i butik - fast lite roligare! I ditt arbete hos oss kommer du att ta dig an vanligt förekommande butiksarbete i dagligvaruhandeln, med fokus på dryckes- och varuplock. Det som gör den här tjänsten lite roligare, är variationen. Utöver varu- och dryckesplock kan även demo, inventeringar eller lösviktsplock förekomma, och dessutom besöker du oftast flera butiker per dag. Vi tror att du som kommer att trivas bäst hos oss har butikserfarenhet, en förmåga att självständigt ta dig an arbetsuppgifter, en social personlighet och en framåtanda. Dryckeskonsult erbjuder ett varierande jobb på en härlig arbetsplats med möjligheter att utvecklas och växa för den som vill. Vi har kollektivavtal med Handels. Tjänsten är ett extrajobb efter behov under sommaren, med start omgående. Arbetstiden är förlagd dagtid vardagar. Det ska bli så kul att höra från dig! KVALIFIKATIONER Butikserfarenhet B-körkort Tillgång till bil
Är du en naturlig ledare som älskar att få både människor och resultat att växa? Som butikschef på Glitter kliver du in i en roll där du inte bara driver butik – du leder, inspirerar och bygger ett starkt team med fokus på säljglädje, gemenskap och utveckling. Du har fullt ansvar för både personal och resultat, och din vardag handlar om att skapa en energifylld butik där ni tillsammans jobbar mot högt uppsatta mål och har kul på vägen. Självklart arbetar du också efter våra kärnvärden: Vi tar eget ansvar, vi är engagerade, vi bryr oss och allt är möjligt! Vad kommer du att göra hos oss? Som butikschef på Glitter kommer du att ha en varierad och ansvarsfull roll med fokus på både försäljning och personalansvar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Arbeta aktivt med försäljning genom att erbjuda marknadens bästa kundupplevelse Ansvara för den dagliga driften av butiken Leda, coacha och utveckla butiksteamet Säkerställa att försäljningsmål och nyckeltal uppnås Planera och schemalägga personal utifrån verksamhetens behov Ansvara för att följa riktlinjer för varuhantering, exponering och kampanjer i butik Är det här du? Du har tidigare erfarenhet inom handel, sälj eller service Du har ledarerfarenhet Du är en engagerad säljare som älskar kundmötet och drivs av att uppnå resultat Du har ett brinnande engagemang och ett starkt intresse för mode och trender Du har ett affärsmannaskap och ekonomisk förståelse och intresse Du leder och entusiasmerar dina medarbetare Du har en positiv inställning som smittar av sig på omgivningen Som person är du självständig, arbetar strukturerat och målinriktat Vi erbjuder dig En inspirerande och kul arbetsplats med trevliga kollegor Ledaransvar med bra stöd God introduktion, utmaningar och fina möjligheter till utveckling Goda arbetsförhållanden och bra personalrabatt Vi söker dig som vill jobba heltid med tillträde 1/9 eller enligt ök. Tjänsten är en tillsvidareanställning. Glitter tillämpar 6 månader provanställning. Ansökningarna behandlas fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Du kan läsa mer om oss på vår hemsida www.glitter.se, ansökan görs via länken nedan senast 30 juli. Vi kan tyvärr inte ta emot förfrågningar på telefon. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Observera att Glitter genomför en kontroll av utdrag från belastningsregistret i urvalsprocessen för att säkerställa att kandidater uppfyller tjänstens krav. Utdraget hanteras enligt gällande lagstiftning och integritetspolicy.
Är du en naturlig ledare som älskar att få både människor och resultat att växa? Som butikschef på Glitter kliver du in i en roll där du inte bara driver butik – du leder, inspirerar och bygger ett starkt team med fokus på säljglädje, gemenskap och utveckling. Du har fullt ansvar för både personal och resultat, och din vardag handlar om att skapa en energifylld butik där ni tillsammans jobbar mot högt uppsatta mål och har kul på vägen. Självklart arbetar du också efter våra kärnvärden: Vi tar eget ansvar, vi är engagerade, vi bryr oss och allt är möjligt! Vad kommer du att göra hos oss? Som butikschef på Glitter kommer du att ha en varierad och ansvarsfull roll med fokus på både försäljning och personalansvar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Arbeta aktivt med försäljning genom att erbjuda marknadens bästa kundupplevelse Ansvara för den dagliga driften av butiken Leda, coacha och utveckla butiksteamet Säkerställa att försäljningsmål och nyckeltal uppnås Planera och schemalägga personal utifrån verksamhetens behov Ansvara för att följa riktlinjer för varuhantering, exponering och kampanjer i butik Är det här du? Du har tidigare erfarenhet inom handel, sälj eller service Du har ledarerfarenhet Du är en engagerad säljare som älskar kundmötet och drivs av att uppnå resultat Du har ett brinnande engagemang och ett starkt intresse för mode och trender Du har ett affärsmannaskap och ekonomisk förståelse och intresse Du leder och entusiasmerar dina medarbetare Du har en positiv inställning som smittar av sig på omgivningen Som person är du självständig, arbetar strukturerat och målinriktat Vi erbjuder dig En inspirerande och kul arbetsplats med trevliga kollegor Ledaransvar med bra stöd God introduktion, utmaningar och fina möjligheter till utveckling Goda arbetsförhållanden och bra personalrabatt Vi söker dig som vill jobba 80 % med tillträde 1 september eller enligt ök. Tjänsten är en tillsvidareanställning. Glitter tillämpar 6 månader provanställning. Ansökningarna behandlas fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Du kan läsa mer om oss på vår hemsida www.glitter.se, ansökan görs via länken nedan senast 30 juli. Vi kan tyvärr inte ta emot förfrågningar på telefon. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Observera att Glitter genomför en kontroll av utdrag från belastningsregistret i urvalsprocessen för att säkerställa att kandidater uppfyller tjänstens krav. Utdraget hanteras enligt gällande lagstiftning och integritetspolicy.
Inspireras du som oss av matglädje, försäljning och hållbarhet? Coop Mjölby söker dig som vill vara med på resan mot att bli Sveriges bästa matkedja. Genom ett brinnande intresse för mat, service och försäljning levererar du ett kundmöte i världsklass i alla lägen! Är du redo? Vi erbjuder dig: Som Säljare på Coop är din viktigaste uppgift att genom ditt personliga bemötande överträffa varje kunds förväntningar. Hos oss får du därför ta ett stort eget ansvar för att fatta de beslut som gör att varje kund lämnar butiken med ett leende på läpparna. I varje Coop-butik arbetar vi som ett team och det är genom öppenhet, laganda och kreativitet som vi lyckas. Din arbetsplats inkluderar hela butiken och dina arbetsuppgifter kan komma att variera i takt med att du och din butik utvecklas. I ditt arbete ingår att: - Skapa den bästa kundupplevelsen i butiken med ett personligt bemötande, matglädje och inspiration - Delta i relevanta delar av den dagliga butiksdriften - Bidra till en kultur där vi bryr oss om varandra och når resultat genom samarbete - Arbeta aktivt med hållbara val i butik Vi har öppet när våra kunder vill handla, därmed kan arbetstiderna variera – dag, kväll & helg. Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid 8 timmar respektive 6 timmar per vecka. Tillträde enligt överenskommelse. Provanställning tillämpas. Tjänsten innefattar varuplock och kassa. Till denna tjänst söker vi dig som är 18 år eller äldre Antal tillsättningar: 2 Vem söker vi: För oss på Coop är det viktigt att ständigt lära oss av varandra för det är genom utveckling vi skapar resultat! Till oss på Coop tar du med dig och bidrar med: - Din goda sociala förmåga och din förståelse för ett bra kundmöte - Din positiva inställning och engagemang - Din samarbetsförmåga och vilja att ta ansvar för att nå gemensamma mål Det är meriterande om du har erfarenheter och kompetens inom detaljhandelsförsäljning och/eller serviceyrken. Även flerspråkighet och intresse/erfarenhet av olika kulturer är meriterande. Vi ser fram emot att vara en del i din utvecklingsresa. Genom dina personliga egenskaper och erfarenheter är du med och bidrar till en arbetsplats där vi tar hand om varandra, våra kunder och vårt samhälle. Resten lär vi dig på vägen. Välkommen till Coop! Kontaktpersoner: Ellen Nypelius | Butikschef Ansökningsprocessen: Som ett led i vårt arbete mot en så rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess som möjligt har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai. Efter ansökan kommer du om du är aktuell för tjänsten att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 10-15 min att genomföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. För våra slutkandidater kan vi komma att utföra bakgrundskontroll. Vi ser fram emot din ansökan! För att dina personuppgifter ska behandlas korrekt tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Ansökningar via mejl kommer inte med i vårt urval pga GDPR-rutiner. Coop är unikt! Det är lätt att tro att alla matbutiker är lika. Samma varor på hyllorna, samma kundvagnar och så kassan vid utgången. Men Coop är annorlunda eftersom vi ägs av våra 3,8 miljoner medlemmar. Det är vad som gör oss unika. Det ger oss också ett extra stort ansvar, men också extra stora möjligheter. Coop är en av Sveriges största arbetsgivare och vi drivs av uppgiften att ge alla tillgång till den goda maten. Vi är inne i en spännande förändringsresa mot att vara den goda kraften i mat-Sverige. Vi ska förenkla vardagen och ge alla tillgång till goda råvaror – något som är bra för både kropp, själ och vår miljö. Coop har länge levt i framkant och förverkligat vikten av ekologiskt tänkande. Vår fisk är certifierad, hönsen utsläppta och vårt egna varumärke Änglamark är utsett till Sveriges Grönaste Varumärke - men vår resa slutar inte där. Tillsammans med våra medarbetare arbetar vi varje dag tillsammans med våra kunder för att fortsätta vara bäst på hållbar utveckling och nu satsar vi ännu mer på att sprida matglädje och mer kärlek till bra råvaror. Coop Östra driver ca 200 Coop-butiker i Uppsala, Stockholmsområdet, Södermanland och Östergötland. Vi har en omsättning på ca 13 miljarder kr och är ca 5000 anställda, varav merparten är butiksanställda. Tillsammans kan och ska vi bli Sveriges bästa matkedja och den goda kraften i mat-Sverige! Coop värdesätter kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Vi behöver nu heltids- butikssäljare till vårt team i Kristianstad. Har du erfarenhet från försäljning av reservdelar, cyklar eller montering/balansering av däck och vill vara med på en fantastisk resa med stor utvecklingspotential så ser vi detta som ett stort plus när du söker. Skicka in din ansökan via vår hemsida jobb.thansen.se Drömmer du om en utvecklande och intressant arbetsdag där du kan finslipa dina kunskaper och utveckla dina ambitioner? Är du en serviceperson som gör allt för att kunden ska bli nöjd? Är du intresserad av bilar, cyklar eller andra av våra produktgrupper? Hos oss på thansen är det viljan som räknas om du vill komma långt i karriären. Vi har en platt struktur där alla kan hjälpa till att sätta sin prägel på thansen-konceptet. Som säljare i thansen möter vi kunden med ett leende varje dag, brinner för service och är lagspelare. En del av vårt serviceutbud omfattar bland annat reservdels försäljning, däck försäljning och montering i vår verkstad, montering av bilbarnstolar, cykelställ, vindrutetorkare, takboxar och ställ m.m. Erfarenhet eller relevant certifikat kopplat till detta är meriterande men inget krav. Utbildning kommer att tillhandahållas. Vi erbjuder: •Ett spännande jobb i ett starkt växande företag •Stora möjligheter till personlig utveckling •Lön enligt kollektivavtal • Förmånliga personalrabatter Önskade kvalifikationer: •Erfarenhet från försäljning av reservdelar, cyklar , däck •Du behärskar svenska i tal och skrift •God förståelse för IT är meriterande Vi rekryterar kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansök redan idag om du är intresserad! Sökande måste vara över 18 år. Om oss På T. Hansen Gruppen A/S arbetar vi varje dag för att kunderna ska få den bästa servicen. thansen är fast förankrat i dansk detaljhandel och betjänar idag kunder i alla åldrar inom ett brett sortiment. I dagsläget har vi ett medarbetarteam på över 1 800 engagerade medarbetare, varav drygt 850 jobbar i butikerna. Under hela året arbetar vi efter vårt kundprogram ANK – Alltid nöjda kunder. Med programmet vill vi skicka en tydlig signal om att vi finns till för våra kunder.
Välj ett jobb för att visa detaljer