Delgivningsman
Sök bland 10 lediga jobb som Delgivningsman och börja ditt nya yrkesliv idag!
Är du redo för en större uppgift? Vi söker nu en delgivningsman till Delgivningsgruppen. Hos oss kommer du tillsammans med engagerade och trevliga kollegor utvecklas och få erfarenheter för livet, samtidigt som ditt arbete bidrar till att öka tryggheten och minska brottsligheten i Sverige. Polismyndigheten är Sveriges största myndighet med ca 37 500 medarbetare och är organiserad i sju polisregioner, ett antal nationella avdelningar samt ett kansli. Region väst Polisregion Väst består av Hallands län och Västra Götalands län. Verksamheten i regionen är organiserad i fem polisområden: Fyrbodal, Halland, Skaraborg, Storgöteborg och Älvsborg som tillsammans är indelade i 16 lokalpolisområden. Vidare finns det tre regionala enheter: operativa enheten, underrättelseenheten och utredningsenheten, ett regionkansli samt nationella avdelningar som finns representerade i regionen för att ge stöd till polisverksamheten. PO Storgöteborg I polisområde Storgöteborg bor närmare en miljon invånare. Vårt geografiska område spänner över sju kommuner. Polisområde Storgöteborg är indelat i fem lokalpolisområden: Göteborg city, Kungälv/Ale, Storgöteborg Hisingen, Storgöteborg nordost och Storgöteborg syd. På polisområdesnivå organiseras utredningsverksamheten i utredningsjour och utredningssektion. Vidare finns ett polisområdeskansli. Utredningsjoursektion 1 Utredningsjoursektion 1 har i uppdrag att hantera initiala utredningsåtgärder för polisområdet i alla typer av ärenden, under dygnets alla timmar. På utredningsjouren arbetar medarbetare med funktioner som utredare, analytiker, förundersökningsledare och gruppchefer. På sektionen finns också grupper som arbetar med ärenden gällande dödsfall och försvunna, brottssamordning, beslag, handräckning och delgivning. Delgivningsgruppen Delgivningsgruppen är en del av utredningsjour 1 och består av en gruppchef, en administratör och fyra delgivningsmän. Merparten av personalen i gruppen är civilanställda. Delgivningsgruppens uppdrag kommer främst från Sveriges domstolar, men även från andra myndigheter och viktiga aktörer. Gruppen ansvarar för handläggningen av inkomna delgivningsärenden inom PO Storgöteborg, där den yttre verksamheten med rättssäkra delgivningar och inre spaning är primära uppdrag. ARBETSUPPGIFTER Som delgivningsman är du en viktig del i rättskedjan. Du arbetar med att genomföra delgivningar på eftersökta personer. Du har ett nära samarbete med våra kunder så som Kronofogden, Socialtjänsten och Arbetsförmedlingen med flera men även med andra samarbetspartner inom myndigheten. Arbetet vid inre tjänst omfattas av eftersökning av personer som söks för delgivning, inhämtning av uppgifter från andra myndigheter, registerkontroll samt redovisning av ärenden med mera. Merparten av arbetstiden är i yttre tjänst och består av uppsökande verksamhet i olika miljöer på exempelvis bostadsadresser och arbetsplatser. I den uppsökande verksamheten möter du människor i olika situationer. Du kommer vid anställningen start få introduktion, utbildning och relevant utrustning för uppdraget. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har: • gymnasieexamen • minst sex månader sammanhängande arbetserfarenhet de senaste fem åren där interaktion och möten med människor i utsatta situationer varit framträdande, exempelvis Kriminalvården, HVB-eller SiS-hem • vana av att använda dator som arbetsredskap samt navigera i datorsystem • mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift • goda kunskaper i engelska i tal och skrift • B-körkort och god körvana Det är meriterande om du utöver ovan även har: • erfarenhet av polisiära IT-system • arbetserfarenhet av utredning • juridisk kurs inom civilrätt på eftergymnasial nivå alternativt arbetserfarenhet inom civilrätt som arbetsgivaren bedömer relevant • god lokalkännedom inom PO Storgöteborg • språkkunskaper i tal utöver nordiska språk och engelska Personliga egenskaper Som delgivningsman är du tålmodig med en god kommunikationsförmåga och ett lugnt förhållningssätt, då du kommer ha kontakt med personer som kan befinna sig i kris eller utsatt läge. Som person är du självständig samtidigt som kan arbeta i grupp och samarbeta såväl internt som externt. Du är noggrann, strukturerad, har en god prioriteringsförmåga och förväntas ha en hög integritet och ett rättspatos. Vidare har du en mycket hög säkerhetsmedvetenhet samt är en god representant för Polismyndigheten. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper. ÖVRIGT Placeringsort: Storgöteborg Arbetstid: måndag-fredag varav fyra dagar 07.30-16.00 och en dag 11.30-21.00. Möjlighet till flex Tillträde: enligt överenskommelse Funktion: handläggare Har du skyddade personuppgifter, referenser eller liknande information som du själv bedömer som skyddsvärd rekommenderar vi dig att du skickar din ansökan uppmärkt med annonsens referensnummer via brev till adressen: Polismyndigheten, Registratorskontoret, 106 75 STOCKHOLM, eller kontakta ansvarig HR-konsult. Om du fortsätter din ansökan digitalt kommer din ansökan hanteras via Polisens rekryteringsstöd Visma Recruit. Om du vill komplettera din ansökan vänder du dig till ansvarig HR-konsult. En anställning hos Polismyndigheten kan komma att inledas med en provanställning om sex månader. Polismyndigheten är Sveriges största myndighet. Vi erbjuder dig en arbetsplats som stimulerar till mångfald, kreativitet och personlig utveckling. Läs gärna om våra förmåner som anställd hos polisen på: https://polisen.se/erbjudande Hos oss får du möjlighet att bidra till Polisens uppdrag - att öka tryggheten och minska brottsligheten i samhället. Vi bedriver vår verksamhet enligt vår värdegrund: engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare inom polisen agerar du för likabehandling. Det är en förutsättning för rättssäkerhet, rättstrygghet och för polisens legitimitet i samhället. Som företrädare för polisen respekterar du allas lika värde och skapar förtroende för polisen. Läs gärna mer om polisen och vår verksamhet på https://polisen.se Varmt välkommen med din ansökan! Vi undanber oss samtal från dig som vill sälja annons- och rekryteringstjänster.
Om Tjänsten Du ansvarar för ett geografiskt område och får till dig uppdragen löpande. Varje uppdrag innehåller uppgifter om vem som eftersökts, både privatpersoner och företag. Ditt arbete innebär att aktivt försöka komma i kontakt med personen och överlämna handlingen mot kvittens. Det görs vanligen genom att söka på folkbokföringsadress, arbetsplats eller på andra sätt hitta sökvägar. Arbetet utförs med fördel på kvällar och helger. Det är ett fritt och rörligt arbete med mycket eget ansvar. All rapportering sker till oss via vårt webbaserade datasystem och vi på kontoret finns tillgängliga dagtid för att svara på frågor. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och dina värderingar. Om Aktiv Delgivning Aktiv Delgivning är ett renodlat delgivningsbolag med närmare 25 års branscherfarenhet och är auktoriserat av Länsstyrelsen. Verksamheten bedrivs från vårt kontor i centrala Göteborg. Aktiv Delgivning har uppdrag i hela Sverige och samarbetar med ca 130 delgivare. Vem är du? Du har ett klanderfritt förflutet. Det är ett krav då din lämplighet prövas hos Länsstyrelsen. Du är lugn, stabil och har lätt för att möta nya människor. Det är viktigt att du är ansvarstagande eftersom du arbetar mycket på egen hand. Du ärlösningsorienterad och bra på att uppnå resultat. Krav och erfarenheter Körkort B och tillgång till egen bil Gymnasieexamen Du ska behärska svenska språket i tal och skrift, andra språk är meriterande. Har du tidigare erfarenhet från delgivning- eller inkassobranschen ser vi det som meriterande. Arbetstider Som delgivare hos Aktiv Delgivning arbetar du på uppdrag. Betalning sker månadsvis efter presterat resultat. Välkommen med din ansökan! Har du frågor? Kontakta oss på [email protected]
Delgivningsbyrån DeltraKravek AB är ett av Länsstyrelsen auktoriserat delgivningsföretag och vi är det ledande privata alternativet i Sverige med en omsättning om c:a 50 Mkr med god lönsamhet. Vi har en rikstäckande organisation som omfattar runt 140 godkända delgivningsmän. Huvudkontoret är beläget i Hammarby Sjöstad i Stockholm. Våra kunder återfinns bland energibolag, inkassobyråer, myndigheter, fastighetsbolag samt advokatbyråer. Några lämpliga personliga egenskaper är att: • Du är ordningsam, ansvarskännande, serviceinriktad, utåtriktad, har organisations- och prioriteringsförmåga. • Du är en representativ och lugn person. Nyblivna pensionärer kan passa särskilt väl för uppdraget hänsyn taget till anställningsformen och arbetsmängden. • Du har framför allt god förmåga att bemöta människor på ett förtroendefullt sätt. Körkort och tillgång till egen bil är nödvändigt. Likaså dator och mobiltelefon då mycket rapportering sker via internet. Några förkunskaper är inte nödvändiga men tidigare erfarenhet är meriterande. Det är även meriterande om du arbetat med inkasso eller har erfarenhet av kontakt med människor i svåra situationer. Vi tillhandahåller din praktiska och teoretiska utbildning. Är du redan idag godkänd delgivningsman är det meriterande. Du bör vara bosatt i anslutning till Mölndal eller Mölnlycke då uppdragen fördelar sig över dessa områden. Vi söker nu delgivningsman/kvinna för deltidsarbete som delgivare. För det här distriktet kan det lämpa sig särskilt väl om du är nybliven pensionär. Arbetet som delgivningsman innebär att du självständigt söker upp privatpersoner och företag. När delgivningsmottagaren anträffas överlämnas handling mot kvittens. Att arbeta som delgivningsman är fritt, självständigt och omväxlande. Arbetet utförs i huvudsak under kvällstid och helger men även dagtid förekommer. Din arbetstid planerar du själv men i vissa fall kan ett uppdrag kräva en omedelbar insats och därför är ett krav att du har möjlighet till flexibla arbetstider. Ett klanderfritt förflutet är ett krav då din lämplighet även prövas av Länsstyrelsen. Det vill säga inga skulder hos Kronofogden, inga anmärkningar i belastningsregister. Självfallet ska du inte sökas för delgivning.
Delgivningsbyrån DeltraKravek AB är ett av Länsstyrelsen auktoriserat delgivningsföretag och vi är det ledande privata alternativet i Sverige med en omsättning om c:a 50 Mkr med god lönsamhet. Vi har en rikstäckande organisation som omfattar runt 140 godkända delgivningsmän. Huvudkontoret är beläget i Hammarby Sjöstad i Stockholm. Våra kunder återfinns bland energibolag, inkassobyråer, myndigheter, fastighetsbolag samt advokatbyråer. Några lämpliga personliga egenskaper är att: • du är ordningsam, ansvarskännande, serviceinriktad, utåtriktad, har organisations- och prioriteringsförmåga. • Du är en representativ och lugn person. Nyblivna pensionärer kan passa särskilt väl för uppdraget hänsyn taget till anställningsformen och arbetsmängden. • Du har framför allt god förmåga att bemöta människor på ett förtroendefullt sätt. Körkort och tillgång till egen bil är nödvändigt. Likaså dator och mobiltelefon då mycket rapportering sker via internet. Några förkunskaper är inte nödvändiga men tidigare erfarenhet är meriterande. Det är även meriterande om du arbetat med inkasso eller har erfarenhet av kontakt med människor i svåra situationer. Vi tillhandahåller din praktiska och teoretiska utbildning. Är du redan idag godkänd delgivningsman är det meriterande. Du bör vara bosatt i någon av kommunerna Sundsvall eller Timrå då uppdragen fördelar sig över dessa områden. Är du bosatt i Sundsvall har du närmast till majoriteten av uppdragen. Vi söker nu delgivningsman/kvinna för deltidsarbete som delgivare. För det här distriktet kan det lämpa sig särskilt väl om du är nybliven pensionär. Arbetet som delgivningsman innebär att du självständigt söker upp privatpersoner och företag. När delgivningsmottagaren anträffas överlämnas handling mot kvittens. Att arbeta som delgivningsman är fritt, självständigt och omväxlande. Arbetet utförs i huvudsak under kvällstid och helger men även dagtid förekommer. Din arbetstid planerar du själv men i vissa fall kan ett uppdrag kräva en omedelbar insats och därför är ett krav att du har möjlighet till flexibla arbetstider. Ett klanderfritt förflutet är ett krav då din lämplighet även prövas av Länsstyrelsen. Det vill säga inga skulder hos Kronofogden, inga anmärkningar i belastningsregister. Självfallet ska du inte sökas för delgivning.
Delgivningsbyrån DeltraKravek AB är ett av Länsstyrelsen auktoriserat delgivningsföretag och vi är det ledande privata alternativet i Sverige med en omsättning om c:a 50 Mkr med god lönsamhet. Vi har en rikstäckande organisation som omfattar runt 140 godkända delgivningsmän. Huvudkontoret är beläget i Hammarby Sjöstad i Stockholm. Våra kunder återfinns bland energibolag, inkassobyråer, myndigheter, fastighetsbolag samt advokatbyråer. Några lämpliga personliga egenskaper är att: • du är ordningsam, ansvarskännande, serviceinriktad, utåtriktad, har organisations- och prioriteringsförmåga. • Du är en representativ man eller kvinna och över 25 år. Nyblivna pensionärer kan passa särskilt väl för uppdraget. • Du har framför allt god förmåga att bemöta människor på ett förtroendefullt sätt. Körkort och tillgång till egen bil är nödvändigt. Likaså dator och mobiltelefon då mycket rapportering sker via internet. Några förkunskaper är inte nödvändiga men tidigare erfarenhet är meriterande. Det är även meriterande om du arbetat med inkasso eller har erfarenhet av kontakt med människor i svåra situationer. Vi tillhandahåller din praktiska och teoretiska utbildning. Är du redan idag godkänd delgivningsman är det meriterande. Du bör vara bosatt i någon av kommunerna Sundsvall eller Timrå då uppdragen fördelar sig över dessa områden. Är du bosatt i Sundsvall har du närmast till majoriteten av uppdragen. Vi söker nu delgivningsman/kvinna för deltidsarbete som delgivare. För det här distriktet kan det lämpa sig särskilt väl om du är nybliven pensionär. Arbetet som delgivningsman innebär att du självständigt söker upp privatpersoner och företag. När delgivningsmottagaren anträffas överlämnas handling mot kvittens. Att arbeta som delgivningsman är fritt, självständigt och omväxlande. Arbetet utförs i huvudsak under kvällstid och helger men även dagtid förekommer. Din arbetstid planerar du själv men i vissa fall kan ett uppdrag kräva en omedelbar insats och därför är ett krav att du har möjlighet till flexibla arbetstider. Ett klanderfritt förflutet är ett krav då din lämplighet även prövas av Länsstyrelsen. Det vill säga inga skulder hos Kronofogden, inga anmärkningar i belastningsregister. Självfallet ska du inte sökas för delgivning.
Om Tjänsten Du ansvarar för ett geografiskt område och får till dig uppdragen löpande. Varje uppdrag innehåller uppgifter om vem som eftersökts, både privatpersoner och företag. Ditt arbete innebär att aktivt försöka komma i kontakt med personen och överlämna handlingen mot kvittens. Det görs vanligen genom att söka på folkbokföringsadress, arbetsplats eller på andra sätt hitta sökvägar. Arbetet utförs med fördel på kvällar och helger. Det är ett fritt och rörligt arbete med mycket eget ansvar. All rapportering sker till oss via vårt webbaserade datasystem och vi på kontoret finns tillgängliga dagtid för att svara på frågor. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och dina värderingar. Om Aktiv Delgivning Aktiv Delgivning är ett renodlat delgivningsbolag med närmare 25 års branscherfarenhet och är auktoriserat av Länsstyrelsen. Verksamheten bedrivs från vårt kontor i centrala Göteborg. Aktiv Delgivning har uppdrag i hela Sverige och samarbetar med ca 130 delgivare. Vem är du? - Du har ett klanderfritt förflutet. Det är ett krav då din lämplighet prövas hos Länsstyrelsen. - Du är lugn, stabil och har lätt för att möta nya människor. - Det är viktigt att du är ansvarstagande eftersom du arbetar mycket på egen hand. - Du är lösningsorienterad och bra på att uppnå resultat. Krav och erfarenheter - Körkort B och tillgång till egen bil - Gymnasieexamen - Du ska behärska svenska språket i tal och skrift, andra språk är meriterande. - Har du tidigare erfarenhet från delgivning- eller inkassobranschen ser vi det som meriterande. Arbetstider Som delgivare hos Aktiv Delgivning arbetar du på uppdrag. Betalning sker månadsvis efter presterat resultat. Välkommen med din ansökan! Har du frågor? Kontakta oss på [email protected]
Om Tjänsten Du ansvarar för ett geografiskt område och får till dig uppdragen löpande. Varje uppdrag innehåller uppgifter om vem som eftersökts, både privatpersoner och företag. Ditt arbete innebär att aktivt försöka komma i kontakt med personen och överlämna handlingen mot kvittens. Det görs vanligen genom att söka på folkbokföringsadress, arbetsplats eller på andra sätt hitta sökvägar. Arbetet utförs med fördel på kvällar och helger. Det är ett fritt och rörligt arbete med mycket eget ansvar. All rapportering sker till oss via vårt webbaserade datasystem och vi på kontoret finns tillgängliga dagtid för att svara på frågor. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och dina värderingar. Om Aktiv Delgivning Aktiv Delgivning är ett renodlat delgivningsbolag med närmare 25 års branscherfarenhet och är auktoriserat av Länsstyrelsen. Verksamheten bedrivs från vårt kontor i centrala Göteborg. Aktiv Delgivning har uppdrag i hela Sverige och samarbetar med ca 130 delgivare. Vem är du? - Du har ett klanderfritt förflutet. Det är ett krav då din lämplighet prövas hos Länsstyrelsen. - Du är lugn, stabil och har lätt för att möta nya människor. - Det är viktigt att du är ansvarstagande eftersom du arbetar mycket på egen hand. - Du är lösningsorienterad och bra på att uppnå resultat. Krav och erfarenheter - Körkort B och tillgång till egen bil - Gymnasieexamen - Du ska behärska svenska språket i tal och skrift, andra språk är meriterande. - Har du tidigare erfarenhet från delgivning- eller inkassobranschen ser vi det som meriterande. Arbetstider Som delgivare hos Aktiv Delgivning arbetar du på uppdrag. Betalning sker månadsvis efter presterat resultat. Välkommen med din ansökan! Har du frågor? Kontakta oss på [email protected]
Om Tjänsten Du ansvarar för ett geografiskt område och får till dig uppdragen löpande. Varje uppdrag innehåller uppgifter om vem som eftersökts, både privatpersoner och företag. Ditt arbete innebär att aktivt försöka komma i kontakt med personen och överlämna handlingen mot kvittens. Det görs vanligen genom att söka på folkbokföringsadress, arbetsplats eller på andra sätt hitta sökvägar. Arbetet utförs med fördel på kvällar och helger. Det är ett fritt och rörligt arbete med mycket eget ansvar. All rapportering sker till oss via vårt webbaserade datasystem och vi på kontoret finns tillgängliga dagtid för att svara på frågor. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och dina värderingar. Om Aktiv Delgivning Aktiv Delgivning är ett renodlat delgivningsbolag med närmare 25 års branscherfarenhet och är auktoriserat av Länsstyrelsen. Verksamheten bedrivs från vårt kontor i centrala Göteborg. Aktiv Delgivning har uppdrag i hela Sverige och samarbetar med ca 130 delgivare. Vem är du? - Du har ett klanderfritt förflutet. Det är ett krav då din lämplighet prövas hos Länsstyrelsen. - Du är lugn, stabil och har lätt för att möta nya människor. - Det är viktigt att du är ansvarstagande eftersom du arbetar mycket på egen hand. - Du är lösningsorienterad och bra på att uppnå resultat. Krav och erfarenheter - Körkort B och tillgång till egen bil - Gymnasieexamen - Du ska behärska svenska språket i tal och skrift, andra språk är meriterande. - Har du tidigare erfarenhet från delgivning- eller inkassobranschen ser vi det som meriterande. Arbetstider Som delgivare hos Aktiv Delgivning arbetar du på uppdrag. Betalning sker månadsvis efter presterat resultat. Välkommen med din ansökan! Har du frågor? Kontakta oss på [email protected]
Om Tjänsten Du ansvarar för ett geografiskt område och får till dig uppdragen löpande. Varje uppdrag innehåller uppgifter om vem som eftersökts, både privatpersoner och företag. Ditt arbete innebär att aktivt försöka komma i kontakt med personen och överlämna handlingen mot kvittens. Det görs vanligen genom att söka på folkbokföringsadress, arbetsplats eller på andra sätt hitta sökvägar. Arbetet utförs med fördel på kvällar och helger. Det är ett fritt och rörligt arbete med mycket eget ansvar. All rapportering sker till oss via vårt webbaserade datasystem och vi på kontoret finns tillgängliga dagtid för att svara på frågor. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och dina värderingar. Om Aktiv Delgivning Aktiv Delgivning är ett renodlat delgivningsbolag med närmare 25 års branscherfarenhet och är auktoriserat av Länsstyrelsen. Verksamheten bedrivs från vårt kontor i centrala Göteborg. Aktiv Delgivning har uppdrag i hela Sverige och samarbetar med ca 130 delgivare. Vem är du? - Du har ett klanderfritt förflutet. Det är ett krav då din lämplighet prövas hos Länsstyrelsen. - Du är lugn, stabil och har lätt för att möta nya människor. - Det är viktigt att du är ansvarstagande eftersom du arbetar mycket på egen hand. - Du är lösningsorienterad och bra på att uppnå resultat. Krav och erfarenheter - Körkort B och tillgång till egen bil - Gymnasieexamen - Du ska behärska svenska språket i tal och skrift, andra språk är meriterande. - Har du tidigare erfarenhet från delgivning- eller inkassobranschen ser vi det som meriterande. Arbetstider Som delgivare hos Aktiv Delgivning arbetar du på uppdrag. Betalning sker månadsvis efter presterat resultat. Välkommen med din ansökan! Har du frågor? Kontakta oss på [email protected]
Om Tjänsten Du ansvarar för ett geografiskt område och får till dig uppdragen löpande. Varje uppdrag innehåller uppgifter om vem som eftersökts, både privatpersoner och företag. Ditt arbete innebär att aktivt försöka komma i kontakt med personen och överlämna handlingen mot kvittens. Det görs vanligen genom att söka på folkbokföringsadress, arbetsplats eller på andra sätt hitta sökvägar. Arbetet utförs med fördel på kvällar och helger. Det är ett fritt och rörligt arbete med mycket eget ansvar. All rapportering sker till oss via vårt webbaserade datasystem och vi på kontoret finns tillgängliga dagtid för att svara på frågor. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och dina värderingar. Om Aktiv Delgivning Aktiv Delgivning är ett renodlat delgivningsbolag med närmare 25 års branscherfarenhet och är auktoriserat av Länsstyrelsen. Verksamheten bedrivs från vårt kontor i centrala Göteborg. Aktiv Delgivning har uppdrag i hela Sverige och samarbetar med ca 130 delgivare. Vem är du? - Du har ett klanderfritt förflutet. Det är ett krav då din lämplighet prövas hos Länsstyrelsen. - Du är lugn, stabil och har lätt för att möta nya människor. - Det är viktigt att du är ansvarstagande eftersom du arbetar mycket på egen hand. - Du är lösningsorienterad och bra på att uppnå resultat. Krav och erfarenheter - Körkort B och tillgång till egen bil - Gymnasieexamen - Du ska behärska svenska språket i tal och skrift, andra språk är meriterande. - Har du tidigare erfarenhet från delgivning- eller inkassobranschen ser vi det som meriterande. Arbetstider Som delgivare hos Aktiv Delgivning arbetar du på uppdrag. Betalning sker månadsvis efter presterat resultat. Välkommen med din ansökan! Har du frågor? Kontakta oss på [email protected]
Visar 1 till 10 av 10 jobb