Konsultuppdrag Accounts Payable - Globalt Bolag
Hero AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Operativt fokus för leverantörsreskontra i Norden Är du en erfaren ekonom med starkt fokus på leverantörsreskontra och intresserad av att arbeta i en global miljö? Vi söker en engagerad konsult för ett spännande uppdrag hos ett världsledande företag, där du kommer att vara operativt ansvarig för leverantörsreskontran i Norden. Om uppdraget I denna roll kommer du att: Ha operativt ansvar för hanteringen av leverantörsreskontra för bolagets nordiska verksamheter. Arbeta med stora transaktionsflöden och säkerställa korrekta och effektiva processer. Fungera som en supportfunktion till andra avdelningar och bidra till att bygga starka interna samarbeten. Kvalifikationer Vi söker dig som har: Erfarenhet av leverantörsreskontra och operativa ekonomiprocesser, gärna från en större organisation Förmåga att arbeta med stora volymer och leverera hög kvalitet under deadlines Starka kommunikations- och samarbetsförmågor för att kunna stötta andra funktioner i bolaget. Vad vi erbjuder Detta är ett konsultuppdrag på initialt nio månader med start omgående. Du får möjlighet att arbeta i en dynamisk och internationell miljö där din kompetens och initiativkraft gör skillnad. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa på [email protected] Vi ser fram emot att läsa din ansökan! “We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

9 januari 2025
Sista ansökan:
28 juni 2025
Avgift- och hyresförvaltare

På Fastighetsägarna Service tycker vi om att jobba mot tydliga mål och hitta nya vägar för att nå nya höjder. Vi tror på kraften och kreativiteten hos våra medarbetare. Hos oss finns alla förutsättningar för att prestera, trivas och växa. Tillsammans under ett tak förenklar och skapar vi framtidens fastighetsägande. Vi är challengers! Har du en fallenhet för både kundkontakt och siffror? Är du intresserad av fastighetsbranschen och vill jobba i ett företag med stort framtidsfokus? Börja jobba hos oss som avgifts- och hyresförvaltare och bli en del av ett superteam! Om rollen Som avgifts- och hyresförvaltare ansvarar du bland annat för administration av hyror och avgifter, registrering av överlåtelser, lokalkontrakt, uthyrning av garage och parkeringsplatser för våra kunder som är privata fastighetsägare och bostadsrättsföreningar. Du kommer främst att ha kontakt med fastighetsägare, brf-styrelser men även med boende, mäklare och banker. Du ingår i ett team om 20 personer som tillsammans jobbar för att svara på kundernas frågor över telefon, ärendehanteringssystem och i den digitala kundportalen. Teamet har ett nära samarbete med vår kundservice, ekonomer och förvaltare men även med andra kollegor i organisationen som jobbar inom områden som teknik och juridik. Hos oss får du en möjlighet att vara en viktig del i arbetet med att hitta nya bättre lösningar och utveckla våra arbetsprocesser som gör att vi blir ännu bättre. Vem är du? Du kommer till ett företag som vill och kan ännu mer. Hos oss arbetar du i en företagskultur där tempo är vår motor och du känner dig trygg i din vilja att lära dig och din förmåga att hitta svar. För att du ska trivas i rollen är det därför viktigt att du är självgående och har ett lösningsorienterat förhållningssätt. Vi är och ska vara kollegor som tar initiativ och som är steget före och det är viktigt att vi vågar utmanas och pröva nytt. Att vi har roligt tillsammans och kan peppa varandra inom teamet är också väldigt viktigt - det vill vi att du också tycker när du väljer oss! Då tjänsten innefattas av en stor dos kundkontakt så tror vi att dina kollegor beskriver dig som en serviceminded och prestigelös person som också har förmågan att se helheten. Vi tror även att du har en förkärlek för siffror och ett gott affärssinne. För att axla rollen ser vi att du har utbildning inom ekonomi eller arbetat i en liknande roll innan där du även har erfarenhet av att ha arbetat i en kundnära roll. Vidare har du en god vana av att ha arbetat i affärssystem samt ärendehanteringssystem, det är meriterande att ha jobbat i Unit4/PM likväl som att ha goda kunskaper inom Excel. Viss juridisk förståelse (bostadsrätts- och hyreslagen) är en fördel men inte ett krav. Utöver ovan ser vi även att du har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Jobba hos oss!Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 300 miljoner kronor per år och är 280 medarbetare. Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra –varje vecka finns ledarledda träningspass i samarbete med SATS i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar. Vill du lära känna oss ännu bättre? Följ oss påLinkedin. Sök!På Fastighetsägarna Service är tempo vår motor – så avvakta inte till sista ansökningsdagen. Får vi in en ansökan från en intressant kandidat så drar vi igång med rekryteringsprocessen direkt! Har du några frågor eller funderingar så kan du självklart nå mig via kontaktuppgifterna till höger. Bästa hälsningar Emelie Kyhlstedt Chef avgift- och hyresförvaltare

8 januari 2025
Sista ansökan:
27 juni 2025
Ekonomi/Admin till växande företag inom brandsäkerhet
Athletic Work Nordic AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Vi har fått förmånen att hjälpa ett växande företag inom brandsäkerhet och brandservice med en viktig värvning. Gillar du att ha många bollar i luften och vara spindeln i nätet och besitter enbakgrund inom ekonomi mednågra års erfarenhet så det detta en roll som skulle passa dig perfekt. Vem är du?En social person som har bakgrund och kunskapi grundläggande ekonomi och bokföring samt administrativ förmåga med hög stresstålighet. Dokumenterad arbetslivserfarenhet inom ekonomi lönehantering, inkl. deklarationer leverantörs- ochkundreskontra momsdeklarationer delvis bokslut Budget och uppföljning erfarenhet av vismas program (Visma.net)är meriterande samt eftergymnasial utbildning inom ekonomi Admin/samordning bekväm med office 365 program (excel, word osv.) social och kan hantera attkommunicera med många olika personer löpande Har ettproblemlösningstänkoch strävar eftereffektivisering Rollen:Företagethar har en tydlig tillväxtplan de kommande tre åren, med allt ifrån systemstöd till utbyggnad avsäljavdelning och servicetekniker. Rollen kommeratt avlasta VD med löpande ekonomiuppgifter men tjänsten är en hybridtjänst där ekonomi är huvuduppgifterna men också att du kan stötta övriga organisation med diverse admin arbeten i olika system. Du kommer successivt ta över helhetsansvaret för ekonomin och hålla samman inköpsprocesser Kort info:Företagetär verksamtinom brandsäkerhet och utför uppdragöver hela landet, men främst i Stockholm och Mälardalen.På kontoretsom ärbeläget i fräscha och ljusa lokaler i Kungens Kurva finns idag ca 15 personer. Det är alltid högt i tak och god stämning bland personalen med mycket skratt.Anställningen är heltid på genomsnitt 40h/vecka med möjlighet till flexibla arbetstider.

8 januari 2025
Sista ansökan:
27 juni 2025
Ekonomiassistent med erfarenhet till Polfärskt Bröd
Recruit Partner Nordic AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du en erfaren ekonomiassistent som söker nästa steg i din karriär? Vill du bidra med din expertis i ett välkänt företag inom dagligvaruhandeln och där du blir en del av ett engagerat team på Polfärskt Bröd? Då kan detta vara rätt tjänst för dig! Om tjänsten Du blir en del av vårt team på femton medarbetare vid Polfärskt Brödssupportkontor, som hanterar ekonomi och lön för 24 bolag inom gruppen. Vi är inne i en expansiv fas och värderar därför din erfarenhet och förmåga att arbeta självständigt samt i grupp. Vi söker Dig som är trygg i dina kompetenser och du trivs i en konsultativ roll. Utöver att du är en duktig ekonomiassistent som gillar att ha roligt på jobbet så värdesätter vi högt samarbetsförmåga, noggrannhet samt intresse för att utveckla affären. Du är självgående, kommunikativ och har ett genuint intresse för ekonomi. Vi ser fram emot att välkomna en teammedlem som är redo att bidra med sin kunskap och sitt engagemang. Vi erbjuder En plats i en organisation känd för sin starka kultur och entreprenörsanda. På Polfärskt Bröd kommer du att uppleva en värmande och välkomnande gemenskap och en miljö där alla hjälps åt. Ansök Är du intresserad av att fortsätta din karriär hos oss? Skicka din ansökan bestående av CV och ett personligt brev via vår webbplats recruitpartner.se så snart som möjligt. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatumet den 28 februari 2025. Har du frågor är du välkommen att kontakta Martina Nordberg på Recruit Partner via [email protected] eller 073-624 77 24. Om oss Polfärskt Bröd är en rikstäckande distributör av bröd och kakor till dagligvaruhandeln. Med en omsättning på cirka 3,2 miljarder kronor levererar vi produkter från några av marknadens starkaste varumärken. Vi drivs av lokalt ägandeskap och en stark central gemenskap. Läs mer om oss på www.polfarskt.se.

8 januari 2025
Sista ansökan:
27 juni 2025