Säljare till Outbound Sales
Kvdbil AB
Företagssäljare

Kvdbil är Sveriges största marknadsplats för begagnade bilar. Årligen säljer vi runt 26 000 bilar. När vi går till jobbet varje dag gör vi det med strävan om att jobba mot en schysstare bilbransch – med ärlighet och transparens. Vi drivs av att ge god service och hitta lösningar som underlättar våra kunders bilaffärer. Och kul på jobbet, det har vi mycket av! Nu söker vi ytterligare förstärkning till vårt kundcenter Outbound Sales, med fokus på försäljning och service. Om jobbet Som innesäljare på Outbound Sales kommer du agera både support och försäljning. Rollen innebär bland annat följande: Att arbeta med avslut och sälja in våra tilläggstjänster till köpande kunder. Att agera rådgivare för våra köpande kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt. Att hantera ingående och utgående samtal med våra kunder. Att hantera mail och chatt med våra kunder. Din uppgift blir att leverera kundservice och försäljning av högsta klass. Arbetstiden är primärt måndag till fredag, men vissa kvälls- och helgpass kan förekomma. Din profil Vi söker dig som Har fullgjort din gymnasieexamen. Har ett genuint intresse för försäljning. Har telefon- & datavana och kan svenska i tal och skrift. Har du ytterligare språkkunskaper ses det som en fördel. Gillar att ha många bollar i luften och drivs av hög initiativförmåga. Så är det att jobba på Kvdbil Hos oss är du expert på ditt område, men du behöver inte vara bäst på allt. Du är en del av en organisation full med kunskap och kollegor som har din rygg när du behöver det. Här arbetar du under ett tillitsbaserat ledarskap bredvid kollegor med många olika bakgrunder, erfarenheter, åldersgrupper och personligheter. Väx med oss Vi är ett företag i ständig förändring där vi har snabba beslutsvägar med möjlighet att göra sin röst hörd och vara med och påverka. För dig som drivs av att ständigt utvecklas och verka i en föränderlig vardag, finns rum för att växa inom bolaget. Vi har många kollegor som gjort karriär internt och vuxit i både ansvar och expertis under åren. Hos oss får du marknadsmässig lön, är anställd under kollektivavtal och får ta del av ett attraktivt förmånspaket med tillhörande försäkringar.  Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning som vi inleder med sex månaders provanställning. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För frågor om tjänsten kontakta Head of Outbound Sales, Patrik Klasson via mejl [email protected]. Vi behandlar ansökningarna löpande, så sök tjänsten redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta. I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag. Urvalsarbetet kan kompletteras med personlighets- och logiktester och/eller bakgrundskontroll. Vi utför drogtest på slutkandidat innan avtal om anställning träffas.

23 april 2025
Sista ansökan:
10 oktober 2025
Företagssäljare (B2B) Motonet Gävle
Motonet AB
Företagssäljare

Brinner du för försäljning, struktur och kundservice? Har du erfarenhet av B2B inom automotive och/eller reservdelar? Då är det här jobbet för dig! Vi söker nu dig som vill arbeta inom rollen som företagssäljare för vår B2B avdelning, Motonet PRO i Gävle! Vad söker vi i dig? Erfarenhet av företagsförsäljning Erfarenhet av eller ett intresse för försäljning av reservdelar, tekniska produkter eller liknande Du är flytande i svenska i både tal och skrift samt har god förståelse för engelska i tal och skrift Du har B-körkort. Som person har du ett kommersiellt och resultatinriktat tänkande Du är kommunikativt skicklig, självgående, strukturerad, noggrann och serviceinriktad. Rollen som företagssäljare Motonet PRO är ett viktigt tillväxtprojekt hos oss, med målet att vara en modern och kundorienterad partner för företagskunder. Motonet PRO levererar helhetslösningar till företagskunder inom bilverkstäder, fordonshandel, byggnation, renovering, fastighetsunderhåll, VVS, elektroteknik, jord- och skogsbruk. I rollen som företagsförsäljare kommer du att ansvara för: Kundtjänst och försäljningsarbete i flera kanaler Kundbearbetning från kontoret samt uppsökande av nya kunder Kontakt med befintliga och nya kunder Inmatning av beställningar i systemet Öppnande och administrerande av företagskonton och kundnätverk Övervakning och samordning av in och utgående beställningar Administrera beställningar samt jobba kort- och långsiktigt för förbättrade resultat Varför ska du välja Motonet? Motonet är ett starkt och välmående bolag som drivs av den familjeägda och nästan 60 år gamla koncernen Broman Group. Motonet är kollektivavtalsanslutna genom Svensk Handel. Lönen är kollektivavtalsenlig och sätts utifrån din branschvana enligt nivåer i detaljhandelsavtalet. Andra förmåner utgår som minst enligt branschstandard såsom: Friskvårdsbidrag Tjänstepension Månatlig bonus En möjlighet att få vara med på Motonets uppbyggnation i Sverige Rekryteringsprocessen Låter detta intressant? Sista ansökningsdagen är den 25 maj 2025 och vi kommer att hantera ansökningarna löpande. Du kommer att bli kontaktad oavsett om du går vidare i processen eller inte. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta rekryteringsansvarig Anna Hermansson på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Vill du veta mer om Motonet? Klicka dig in på våra karriärsidor: Jobba på Motonet - Motonet Sverige

23 april 2025
Sista ansökan:
10 oktober 2025
Erfaren Säljare inom B2B – Hjälp företag växa med HelpHero!
HelpHero AB
Företagssäljare

Erfaren Säljare inom B2B – Hjälp företag växa med HelpHero! Är du en driven och erfaren säljare som brinner för att skapa affärsmöjligheter inom B2B? Lockar möjligheten att arbeta i byggbranschens framkant med en ledande informationsförmedlare i ryggen? Då kan rollen som säljare på HelpHero vara din nästa stora möjlighet! Om rollen Som säljare på HelpHero får du en unik möjlighet att kombinera den dynamiska småbolagskänslan med stabiliteten från världens största koncern inom bygginformation. Du kommer att vara en nyckelspelare i att expandera vår kundbas genom att identifiera och bygga relationer med nya kunder inom byggbranschen. Din främsta uppgift blir att skapa affärsmöjligheter via telefon, där du tar ansvar för hela försäljningsprocessen – från första kontakt till avslutad affär. Hos oss får du: - Arbeta självständigt med stor frihet och ansvar i en affärsdriven miljö. - Påverka och bidra till utvecklingen av våra tjänster genom nära samarbete med produktutveckling och marknad. - En central roll i vårt team där dina idéer och åsikter tas på allvar och är viktiga för oss. Du kommer främst utgå från vårt kontor med centralt läge i Stockholm, där du får möjligheten att både växa i din roll och vara del av en framgångsrik företagskultur som präglas av sammanhållning, ansvar och arbetsglädje. Vi söker dig som har: - Minst 2-3 års erfarenhet inom B2B-försäljning, gärna via telefon. - Förmågan att arbeta resultatorienterat och uppnå försäljningsmål. - En stark kommunikationsförmåga på både svenska och engelska. - Erfarenhet från byggbranschen eller liknande branscher är en stor fördel, men ditt driv och engagemang är det viktigaste. Du är en självgående, positiv och affärsorienterad person som vet hur man bygger långsiktiga kundrelationer. Du trivs både i en självständig roll och i samarbete med kollegor, och du motiveras av att se resultat. Om HelpHero HelpHero har sedan 2005 hjälpt företag att hitta rätt byggprojekt och rätt kunder genom vår offertförmedlingstjänst. Vi arbetar i två tighta team – ett i Sverige och ett i Tyskland – och är en del av Hubexo som är den ledande aktören inom informationsförmedling för byggindustrin. Hos oss värderar vi teamwork, ansvarstagande och att ha kul på jobbet. Vi erbjuder en innovativ och trygg arbetsmiljö där du har alla förutsättningar att lyckas. Känner du dig träffad? Ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt växande team! Sök idag och var med och forma framtidens bygginformation. Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse Lön: Grundlön och provision Plats: Saltmätargatan 5, Stockholm Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Skicka din ansökan med en motivering/personligt brev och eventuella frågor till [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

22 april 2025
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Pre Sales Representative/Mötesbokare B2B
Säljpitch AB
Företagssäljare

Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Antal jobb: 2 Kvalifikationer Språkkrav Svenska Engelska Meriterande Alla övriga språk Om jobbet Som Pre Sales Representative/mötesbokare, har du en nyckelroll i företagets och teamets framgångar. Du skapar kundmöten, och banar därför väg för företagets försäljningsmöjligheter. Detta gör du genom att alltid ha en relevant prospekt-lista, och genom en konstant hög samtals-och mejlaktivitet. Du arbetar tillsammans med ditt team för att oavbrutet effektivisera processen från segmentering till ett välförankrat bokat kundmöte. Du kommer att ingå i ett utav företagets inspirerande team, där dina tankar och idéer tillsammans med dina kollegors, kommer att bidra till och forma företagets framtida kultur. Du arbetar med såväl egna som teamets gemensamma mål, och du kommer dagligen att få coachning och stöd av teamets försäljningschef. Allt för att du ska lyckas så bra som möjligt i din roll! Vem är du? Du är en positiv och uthållig person, med stor känsla för ansvar och organisering i ditt arbete. Du är skicklig på att kommunicera med olika typer av människor, och gör alltid ditt yttersta för att upprätthålla en god kommunikation i varje samtal med kunder. Du är tävlingsinriktad och strävar i alla lägen efter att prestera på bästa nivå. Vi erbjuder Fast lön + hög provision Löpande och gedigna säljutbildningar Möjligheten att prospektera gedigna tjänster En möjlighet att vara med på en utmanande och stimulerande resa En utvecklande och inspirerande miljö Kort uppstartssträcka Säljtävlingar med attraktiva priser Interna karriärmöjligheter Om Säljpitch.se Säljpitch hjälper företag att öka sin försäljning på kundens mest gynnsamma sätt, och vi är flexibla i vårt tillvägagångssätt. Vi expanderar ständigt, och är just nu i en fas där ett av våra affärsområden behöver extra förstärkning.   Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.

22 april 2025
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Mötesbokare B2B | Stockholm

Vill du arbeta med B2B och skapa affärsmöjligheter? Nu söker vi Mötesbokare till vårt framgångsrika säljteam i hjärtat av Vasastan, Stockholm! I rollen som Mötesbokare B2B blir du en nyckelspelare i vår verksamhet. Din uppgift är att identifiera potentiella företagskunder och boka möten med våra försäljningsrepresentanter. Du representerar marknadsledande aktörer och är en viktig del av vår affärsutveckling. Vad du kommer att göra: Prospektera och kontakta företag för att skapa affärsmöjligheter. Boka kvalitativa möten mellan beslutsfattare och våra försäljningsteam. Arbeta i ett engagerat team där vi stöttar och utmanar varandra att nå våra mål. Vi söker dig som: Har en stark vilja att utvecklas och trivs med att arbeta mot tydliga mål. Har erfarenhet av försäljning eller telefonkontakt med kunder. Kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift. Är positiv, resultatorienterad och trivs med att bygga relationer. Vad vi erbjuder: Fast lön + provision – ingen övre gräns på din intjäning! Utbildningar och coachning inom försäljning och kommunikation. Karriärmöjligheter i ett företag med tillväxt och ambition. En dynamisk arbetsmiljö där du får utvecklas och ha kul på jobbet. Om Impressive Relations Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat 2012, och samarbetar med stora aktörer inom Bank & Finans, IT och Solenergi. Vi tror på utveckling, gemenskap och att skapa långsiktiga relationer – både med våra kunder och våra medarbetare. Ansök snabbt och enkelt - Utan CV eller personligt brev! På Impressive Relations letar vi efter rätt person – inte det perfekta CV:t. Det viktigaste för oss är din vilja, inställning och ditt engagemang. Så även om du inte uppfyller alla kriterier, tveka inte att söka! För att göra rekryteringen så rättvis och träffsäker som möjligt har vi skippat CV och personligt brev. Istället använder vi oss av urvalsfrågor som hjälper oss att förstå vem du är och vad du kan bidra med. Vi tror att detta ger dig en bättre möjlighet att visa din potential och samtidigt skapar en mer objektiv och schyst process. Låter det som en spännande utmaning? Vänta inte – ansök redan idag, då vi gör urval löpande! Kontaktperson: Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]

22 april 2025
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Innesäljare till Haco Tellus 🛞
Wrknest AB
Företagssäljare

Om tjänsten Wrknest söker nu en innesäljare till Haco Tellus – ett anrikt svenskt företag med rötter från 40-talet och verksamhet inom både industriella hjul och rehabservice. Du får en nyckelroll i ett sammansvetsat bolag där du både hanterar kundkontakt, fakturering och administration, samtidigt som du ges chansen att påverka och växa med bolaget. I rollen som innesäljare ansvarar du för att ta hand om inkommande kundförfrågningar, registrera ordrar och säkerställa att faktureringen genomförs, samt fungerar smidigt och korrekt. Det är ett högt orderflöde och arbetet kräver god struktur och förmåga att hålla många bollar i luften. Rollen har stor utvecklingspotential för dig som är nyfiken, initiativtagande och vill ta större ansvar med tiden. Dessutom är det ett prestigelöst företag och man stöttar varandra oavsett vilken avdelning eller team man tillhör!  Dina framtida arbetsuppgifter  Ta emot och hantera inkommande kundsamtal Ge rådgivning kring sortiment och hjälpa kunder hitta rätt produkt Registrera ordrar och sköta fakturering Kommunicera med både kunder och leverantörer Bidra till utveckling av interna processer och rutiner Vi söker dig som har Du har ett skarpt öga för detaljer, gillar att ta initiativ och trivs i en miljö där det händer mycket. Du bör kunna uttrycka dig tydligt i både svenska och engelska och ha en logisk förmåga. Vi ser gärna att du har:  Tidigare arbetslivserfarenhet från en liknande roll som innesäljare, alternativt som säljare eller inom kundservice.  Hög noggrannhet, särskilt i fakturering.  Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift.  God systemvana och förmåga att arbeta digitalt.  Det är meriterande med erfarenhet från arbete i en industrinära verksamhet, kunskap inom enklare inköp eller marknadsföring, samt intresse av webbutveckling eller digitalisering av processer.  Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är kommunikativ, prestigelös och driven. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.  Övrig information  Start: Så snart som möjligt, men hänsyn tas till eventuell uppsägningstid. Plats: Åkersberga, 100 % på plats. Omfattning: Heltid, vardagar kl. 7:30–16:30. Anställningsform: Konsultuppdrag via Wrknest, med chans till överrekrytering Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.   Om företaget Haco Tellus är en ledande leverantör inom industrihjul, rehabhjul och rullbanor med hög fokus på kvalitet och hållbarhet. Genom att kombinera expertis, kundservice och snabb leverans med ett enormt brett sortiment och kundanpassade lösningar hjälper Haco Tellus kunder att hitta rätt lösning för sin applikation. Med 80 års erfarenhet i branschen samt utveckling, produktion och lager i Sverige är Haco Tellus en uppskattad leverantör till industrier, maskinbyggare, återförsäljare, lager & butik samt offentliga sektorn. Sedan 2024 ingår företaget i Karnell Group, vars aktier är noterade på Nasdaq Stockholm. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .

22 april 2025
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Sales Development (SDR)
Cloudo Sales AB
Företagssäljare

Sales Development Representative – Ta första steget in i en spännande säljkarriär! Älskar du att knyta nya kontakter och vill kickstarta din karriär inom sälj? Som SDR på Cloudo blir du vår röst utåt och den som tar första steget mot nya affärer. Om Cloudo Cloudo är en komplett, oberoende leverantör av produkter och tjänster inom IT och kommunikation. Vi erbjuder högkvalitativa lösningar som är skräddarsydda efter våra kunders behov, med ett starkt fokus på säkerhet, effektivisering och kommunikation. Genom att analysera verksamheter och utveckla smarta strategier hjälper vi företag att optimera sina processer och förbättra kommunikationen med både kunder och anställda. Bli en del av Cloudo Vill du vara en del av ett snabbväxande företag där du får utvecklas inom försäljning och affärsutveckling? På Cloudo söker vi nu en driven SDR som brinner för att skapa nya kontakter och öppna dörrar för affärer. Som SDR hos oss är du den viktiga första länken i vår säljprocess. Din roll handlar om att: Identifiera nya affärsmöjligheter – Hitta rätt företag och personer att kontakta. Vara vår första kontakt utåt – Skapa intresse för våra tjänster genom proaktiv kommunikation. Boka in möten – Säkerställa att våra säljare får möta rätt kunder och fatta affärsbeslut. Bygga relationer – Skapa långsiktigt förtroende från första samtalet. Samarbeta tätt med säljteamet – Optimera strategier och resultat tillsammans med våra säljare. Vem vi söker Vi letar efter dig som är driven, social och resultatinriktad. Du trivs i en roll där du får skapa kontakter och gillar att jobba mot mål. Krav: Erfarenhet av försäljning, kundkontakt eller en relevant utbildning Flytande svenska i tal och skrift, samt grundläggande engelska Ett starkt driv och viljan att utvecklas inom försäljning Förmåga att skapa förtroende och anpassa din kommunikation efter olika kunder Meriterande: Erfarenhet av mötesbokning, telemarketing eller B2B-försäljning Tidigare jobb inom butik, kundtjänst eller service där du aktivt jobbat med kunder Erfarenhet av att jobba mot mål och uppsatta KPI:er Vad vi erbjuder En spännande roll i ett växande bolag Fast lön med provision Interna utbildningar och coachning för att du ska lyckas En företagskultur där vi firar framgångar tillsammans En härlig teamkänsla och roliga aktiviteter Det praktiska Placering: Lund, på vårt huvudkontor Start: Så snart som möjligt Omfattning: Heltid Ansök idag! Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Vi går igenom ansökningar löpande, så vänta inte för länge – vi ser fram emot att höra från dig!

22 april 2025
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Älskar du att prestera och vinna? Då passar du som mötesbokare hos Finan...
Neway i Sverige AB
Företagssäljare

Om Finansia Finansia, grundat 2014, är ett personligt alternativ till traditionella banker för små och medelstora företag. Vi är stolta över att ha finansierat över 7 miljarder kronor, vilket har hjälpt tusentals företagare att förverkliga sina drömmar och bidra till Sveriges tillväxt och välfärd. Vår framgång har uppmärksammats med tre Di Gasell-utmärkelser, vilket placerar oss i den prestigefyllda kategorin MästarGasell. Jobbet – perfekt för dig som är social och ambitiös! Är du en person som gillar att prata med människor och vill kickstarta din karriär inom försäljning? Som mötesbokare på Finansia blir du en del av vårt energiska innesäljteam och får en fantastisk möjlighet att utvecklas. Din roll blir att boka in kundmöten åt våra säljare – och om du briljerar finns det en tydlig väg vidare till att själv bli säljare! Vad innebär jobbet? Kontakta potentiella kunder och boka in möten för våra säljare Arbeta i ett högt tempo med tydliga mål och grym teamkänsla Utvecklas inom kommunikation, förhandling och försäljning Vem är du? Social och gillar att prata med människor Självständig och motiverad av att nå mål Tävlingsinriktad och gillar att se resultat Erfarenhet inom försäljning? Kul! Men inget krav – vi lär dig allt du behöver Vad får du hos oss? Fast lön + provision = du styr din egen lön En tydlig karriärstege och möjlighet att bli säljare Gymkort Frukost på jobbet – vi kickstartar dagen tillsammans Vill du ha ett roligt jobb där du kan växa, tjäna bra och ha kul på vägen? Sök nu och bli en del av Finansia!

22 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Mötesbokare / Lead generation specialist till Decerno
Go Sales Gothenburg AB
Företagssäljare

Vi söker nu åt vår kund en relationsbyggande hunter. Decerno är ett nischat bolag inom skräddarsydd systemutveckling, specialiserat på att skapa verksamhetskritiska IT-lösningar som verkligen gör skillnad. Med en passion för kvalitet och innovation bygger Decerno stabila och effektiva system som optimerar affärsprocesser och skapar konkurrensfördelar för sina kunder. Företaget är en del av Addnode Group och har en stark företagskultur där samarbete, hög teknisk kunskap och långsiktiga relationer står i fokus. När standardlösningar inte räcker – då levererar Decerno. Är du en självgående, målfokuserad relationsskapare? Drivs du av att arbeta självständigt? Trivs du på en arbetsplats där en familjär stämning sätter tonen? Van vid uppsökande kontaktskapande i flera olika kanaler? Ligger detta i linje med vad du söker kommer du trivas på Decerno! Vi erbjuder dig en dynamisk och flexibel roll där du får möjlighet att bidra till- och påverka utvecklingen i ett växande företag. Din ambition och dina goda resultat ger dig därför möjligheter att växa in i företaget. I rollen som mötesbokare/lead generation specialist arbetar du mot en individuell budget och rapporterar till Sales Executive som du kommer arbeta väldigt nära i ett team.  Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av uppsökande försäljning och/eller mötesbokning. Det är också en merit om du är van att på egen hand prospektera och söka upp intressanta företag. Du kommer ansvara för att tillräcklig mängd kundmöten och affärsmöjligheter från både nya och existerande prospekt kommer in i säljpipen. Du uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift. Dina arbetsuppgifter: Prospektera, söka upp och boka in möten med beslutsfattare Följa upp marknadskampanjer i syfte att skapa affärsmöjligheter Följa upp aktiviteter som Decerno genomför, så som Webinarier, events och dylikt i syfte att boka möten med intressanta kunder Ansvara för första delen av säljprocessen och hålla säljpipen fylld med affärsmöjligheter Kontaktpersoner du kommer arbeta mot är primärt CEO och CFO  Du kommer arbeta i flera olika kanaler så som telefon, mail, LinkedIn och liknande Om oss Decerno omsätter cirka 250 Mkr och är totalt 150 anställda med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala. Decerno arbetar både mot privata- och offentliga företagskunder och fokuserar främst på verksamhetssystem, AI-baserade system och Applikationssäkerhet. Som kunder finns flera stora och namnkunniga varumärken inom flertalet olika branscher.  I denna rekryteringsprocess samarbetar Decerno med Sales Collective. Intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan, vi ser fram emot att träffa dig!  START: Augusti/september PLATS: Vasagatan Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Marknadsmässig fast lön med kollektiv årsbonus FÖRMÅNER: Sjukvårdsförsäkring, 30 dagars semester, Friskvårdsbidrag m.m.  KONTAKT: Rekryteringsansvarig Anders Welander Ansökan sker via formuläret SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2025-05-31 - löpande intervjuer - ansökningar bearbetas och tillsätts löpande, ansök idag!

17 april 2025
Sista ansökan:
4 oktober 2025
Innesäljare – Börja din resa i försäljning hos oss!

Är du en social och driven person som vill ta ditt första steg in i försäljning? Vill du arbeta i ett företag där relationer, innovation och flexibilitet står i fokus? Då är rollen som  Innesäljare hos oss på ViPo Säkerhetstjänster perfekt för dig! Om tjänsten: Som innesäljare hos oss blir du en del av ett team som arbetar med moderna och innovativa lösningar för svenska företagare. Du kommer att sälja vår tjänst Bolagskollen, ett verktyg som ger företagare ekonomisk översikt och skydd mot risker som bedrägerier och bolagskapning. I ditt arbete får du stöd av verktyg som AI och smarta digitala lösningar för att förenkla processer och ta din kompetent till nästa nivå. Du kommer att presentera tjänsten via telefon eller Teams, och samtidigt bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Vad vi erbjuder: En modern arbetsplats med engagerade kollegor. Stöd och utbildning för att utveckla dina säljtekniker. En trygg anställning med fast lön, provision och möjlighet till bonus. Möjligheten att arbeta med AI-baserade verktyg som förenklar ditt arbete. Vi söker dig som: Har en positiv attityd och en vilja att lära dig försäljning. Är kommunikativ och trivs med att prata med människor. Är nyfiken och tycker om att hitta lösningar för kunders behov. Har en gymnasieutbildning (erfarenhet av försäljning är ett plus men inget krav). Vi värdesätter relationer och tror på att ge våra medarbetare möjligheten att växa i sin roll. Här får du utvecklas i en flexibel och innovativ miljö där vi tillsammans skapar framgång!

17 april 2025
Sista ansökan:
4 oktober 2025