Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Eskilstuna. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Eskilstuna. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens industri, Dagens nyheter och Eventbiljetter till Bonnier välkända konferenser. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt. Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig information Tjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Fristadstorget 2 i centrala Eskilstuna. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Norrköping. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Norrköping. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Nordens ledande affärstidning Dagens industri. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Prästgatan 12 i centrala Norrköping.Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Om Finansia Finansia, grundat 2014, är ett personligt alternativ till traditionella banker för små och medelstora företag. Vi är stolta över att ha finansierat över 7 miljarder kronor, vilket har hjälpt tusentals företagare att förverkliga sina drömmar och bidra till Sveriges tillväxt och välfärd. Vår framgång har uppmärksammats med tre Di Gasell-utmärkelser, vilket placerar oss i den prestigefyllda kategorin MästarGasell. Jobbet – perfekt för dig som är social och ambitiös! Är du en person som gillar att prata med människor och vill kickstarta din karriär inom försäljning? Som mötesbokare på Finansia blir du en del av vårt energiska innesäljteam och får en fantastisk möjlighet att utvecklas. Din roll blir att boka in kundmöten åt våra säljare – och om du briljerar finns det en tydlig väg vidare till att själv bli säljare! Vad innebär jobbet? Kontakta potentiella kunder och boka in möten för våra säljare Arbeta i ett högt tempo med tydliga mål och grym teamkänsla Utvecklas inom kommunikation, förhandling och försäljning Vem är du? Social och gillar att prata med människor Självständig och motiverad av att nå mål Tävlingsinriktad och gillar att se resultat Erfarenhet inom försäljning? Kul! Men inget krav – vi lär dig allt du behöver Vad får du hos oss? Fast lön + provision = du styr din egen lön En tydlig karriärstege och möjlighet att bli säljare Gymkort Frukost på jobbet – vi kickstartar dagen tillsammans Vill du ha ett roligt jobb där du kan växa, tjäna bra och ha kul på vägen? Sök nu och bli en del av Finansia!
Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Antal jobb: 2 Kvalifikationer Språkkrav Svenska Engelska Meriterande Alla övriga språk Om jobbet Som Pre Sales Representative/mötesbokare, har du en nyckelroll i företagets och teamets framgångar. Du skapar kundmöten, och banar därför väg för företagets försäljningsmöjligheter. Detta gör du genom att alltid ha en relevant prospekt-lista, och genom en konstant hög samtals-och mejlaktivitet. Du arbetar tillsammans med ditt team för att oavbrutet effektivisera processen från segmentering till ett välförankrat bokat kundmöte. Du kommer att ingå i ett utav företagets inspirerande team, där dina tankar och idéer tillsammans med dina kollegors, kommer att bidra till och forma företagets framtida kultur. Du arbetar med såväl egna som teamets gemensamma mål, och du kommer dagligen att få coachning och stöd av teamets försäljningschef. Allt för att du ska lyckas så bra som möjligt i din roll! Vem är du? Du är en positiv och uthållig person, med stor känsla för ansvar och organisering i ditt arbete. Du är skicklig på att kommunicera med olika typer av människor, och gör alltid ditt yttersta för att upprätthålla en god kommunikation i varje samtal med kunder. Du är tävlingsinriktad och strävar i alla lägen efter att prestera på bästa nivå. Vi erbjuder Fast lön + hög provision Löpande och gedigna säljutbildningar Möjligheten att prospektera gedigna tjänster En möjlighet att vara med på en utmanande och stimulerande resa En utvecklande och inspirerande miljö Kort uppstartssträcka Säljtävlingar med attraktiva priser Interna karriärmöjligheter Om Säljpitch.se Säljpitch hjälper företag att öka sin försäljning på kundens mest gynnsamma sätt, och vi är flexibla i vårt tillvägagångssätt. Vi expanderar ständigt, och är just nu i en fas där ett av våra affärsområden behöver extra förstärkning. Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.
Vill du jobba i ett vinnande team? Ja då är du välkommen med att söka tjänsten som säljare för Volkswagen personbilar & transportbilar i Ljungby. Arbetsuppgifterna: Ditt huvudansvar blir att bearbeta och utveckla såväl nya som befintliga kundkontakter. Du arbetar långsiktigt och sätter kunden i centrum. Du kommer att driva försäljningsprocessen framåt till ett avslut, leda säljaktiviteter, demonstrera bilar, lämna produktinformation, provkörning och avtalsskrivning. Tjänsten innebär försäljning av både nya och begagnade bilar, offerera, leverera och följa upp affären. Du kommer att ansvara för hantering av inbyten och prissättning som sker i samråd med märkeschef. Du kommer även ha ett budgetansvar. Kvalifikationer: Som person är du engagerad och har en stark känsla för affärsförståelse samt förmåga att kommunicera och bygga kundrelationer. Du har ett eget driv och trivs i en roll med högt tempo samt är van att arbeta mot uppsatta mål med ett lönsamhetsansvar. Du har goda kunskaper i svenska och engelska både vad det gäller tal och skrift. Du är resultatorienterad och sätter kunden i centrum. Du har minst några års dokumenterad erfarenhet av försäljning och relationsskapande försäljningsarbete. Körkort B är ett krav. Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Ljungby. Ansökan och frågor: Vill du veta mer om tjänsten kontakta vår försäljningschef, Stefan Håkansson på [email protected] eller telefon 0476-51106. Välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 30/4. Vi genomför löpande urval och intervjuer så tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.
Rekryteringsgruppen söker nu en innesäljare för vår kund i Slagsta! Är du driven av att skapa och bibehålla starka kundrelationer? Vi erbjuder en dynamisk möjlighet för den som är redo att bidra till försäljning och administration inom transportlösningar! Ansvarsområden Arbeta för att uppnå både individuell säljbudget och gruppens gemensamma budgetmål Ansvara för en definierad kundportfölj och upprätthålla kundägarskap Följa rutiner och befogenheter vid offerering och säkerställa kreditkontroller Vara behjälplig vid kundimplementationer i samarbete med det övriga teamet Utföra uppföljning och arbeta aktivt i vårt CRM-system samt rapportera säljaktiviteter Administrering och fakturering Nödvändiga kompetenser och erfarenheter 1-3 års erfarenhet av transportbranschen (meriterande) Erfarenhet av B2B försäljning eller ett starkt intresse för försäljning och marknad Noggrann och strukturerad med god förmåga att bygga relationer God samarbetsförmåga och kommunikativ förmåga Grundläggande kunskaper i Office 365 och digitala verktyg Språkkunskaper: Svenska och Engelska på modersmåls-/professionell nivå i tal och skrift Den ideala kandidaten Vi söker en person som är skicklig på att skapa och vårda starka relationer både inom och utanför organisationen. Du bör vara snabb att sätta igång med arbetsuppgifter och ha en stark vilja att aktivt bidra till att nå företagets ambitiösa mål. En strukturerad och noggrann inställning är avgörande för att lyckas i denna roll. Vad erbjuder vi dig i rollen som Innesäljare?Du får möjlighet att arbeta i en stimulerande miljö med möjligheter till utveckling inom försäljning och kundkontakter. Rollen erbjuder också konkurrenskraftig ersättning och förmåner som säkerställer balans mellan arbete och privatliv. AnställningsförhållandenTjänsten är heltid och inleds med en provanställning. Möjlighet till utveckling och fast anställning. Sökord: "innesäljare, försäljning, transportlösningar, B2B, kundrelationer, administration, kreditkontroll, CRM-system, Rekryteringsgruppen"Om Rekryteringsgruppen Rekryteringsgruppen är ett etablerat bemanningsföretag sedan 2001, specialiserat på transport, lager/industri och kontorstjänster. Vi strävar efter att ge hög service och engagemang åt våra kunder och medarbetare. Besök gärna vår hemsida för mer information: www.rekryteringsgruppen.com
Vill du arbeta med B2B och skapa affärsmöjligheter? Nu söker vi Mötesbokare till vårt framgångsrika säljteam i hjärtat av Vasastan, Stockholm! I rollen som Mötesbokare B2B blir du en nyckelspelare i vår verksamhet. Din uppgift är att identifiera potentiella företagskunder och boka möten med våra försäljningsrepresentanter. Du representerar marknadsledande aktörer och är en viktig del av vår affärsutveckling. Vad du kommer att göra: Prospektera och kontakta företag för att skapa affärsmöjligheter. Boka kvalitativa möten mellan beslutsfattare och våra försäljningsteam. Arbeta i ett engagerat team där vi stöttar och utmanar varandra att nå våra mål. Vi söker dig som: Har en stark vilja att utvecklas och trivs med att arbeta mot tydliga mål. Har erfarenhet av försäljning eller telefonkontakt med kunder. Kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift. Är positiv, resultatorienterad och trivs med att bygga relationer. Vad vi erbjuder: Fast lön + provision – ingen övre gräns på din intjäning! Utbildningar och coachning inom försäljning och kommunikation. Karriärmöjligheter i ett företag med tillväxt och ambition. En dynamisk arbetsmiljö där du får utvecklas och ha kul på jobbet. Om Impressive Relations Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat 2012, och samarbetar med stora aktörer inom Bank & Finans, IT och Solenergi. Vi tror på utveckling, gemenskap och att skapa långsiktiga relationer – både med våra kunder och våra medarbetare. Ansök snabbt och enkelt - Utan CV eller personligt brev! På Impressive Relations letar vi efter rätt person – inte det perfekta CV:t. Det viktigaste för oss är din vilja, inställning och ditt engagemang. Så även om du inte uppfyller alla kriterier, tveka inte att söka! För att göra rekryteringen så rättvis och träffsäker som möjligt har vi skippat CV och personligt brev. Istället använder vi oss av urvalsfrågor som hjälper oss att förstå vem du är och vad du kan bidra med. Vi tror att detta ger dig en bättre möjlighet att visa din potential och samtidigt skapar en mer objektiv och schyst process. Låter det som en spännande utmaning? Vänta inte – ansök redan idag, då vi gör urval löpande! Kontaktperson: Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]
Är du en social och driven person som vill ta ditt första steg in i försäljning? Vill du arbeta i ett företag där relationer, innovation och flexibilitet står i fokus? Då är rollen som Junior Innesäljare hos oss på ViPo Säkerhetstjänster perfekt för dig! Om tjänsten: Som junior innesäljare hos oss blir du en del av ett team som arbetar med moderna och innovativa lösningar för svenska företagare. Du kommer att sälja vår tjänst Bolagskollen, ett verktyg som ger företagare ekonomisk översikt och skydd mot risker som bedrägerier och bolagskapning. I ditt arbete får du stöd av verktyg som AI och smarta digitala lösningar för att förenkla processer och ta din kompetent till nästa nivå. Du kommer att presentera tjänsten via telefon eller Teams, och samtidigt bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Vad vi erbjuder: En modern arbetsplats med engagerade kollegor. Stöd och utbildning för att utveckla dina säljtekniker. En trygg anställning med fast lön, provision och möjlighet till bonus. Möjligheten att arbeta med AI-baserade verktyg som förenklar ditt arbete. Vi söker dig som: Har en positiv attityd och en vilja att lära dig försäljning. Är kommunikativ och trivs med att prata med människor. Är nyfiken och tycker om att hitta lösningar för kunders behov. Har en gymnasieutbildning (erfarenhet av försäljning är ett plus men inget krav). Vi värdesätter relationer och tror på att ge våra medarbetare möjligheten att växa i sin roll. Här får du utvecklas i en flexibel och innovativ miljö där vi tillsammans skapar framgång!
Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Antal jobb: 2 Kvalifikationer Språkkrav Svenska Engelska Meriterande Alla övriga språk Om jobbet Som Pre Sales Representative/mötesbokare, har du en nyckelroll i företagets och teamets framgångar. Du skapar kundmöten, och banar därför väg för företagets försäljningsmöjligheter. Detta gör du genom att alltid ha en relevant prospekt-lista, och genom en konstant hög samtals-och mejlaktivitet. Du arbetar tillsammans med ditt team för att oavbrutet effektivisera processen från segmentering till ett välförankrat bokat kundmöte. Du kommer att ingå i ett utav företagets inspirerande team, där dina tankar och idéer tillsammans med dina kollegors, kommer att bidra till och forma företagets framtida kultur. Du arbetar med såväl egna som teamets gemensamma mål, och du kommer dagligen att få coachning och stöd av teamets försäljningschef. Allt för att du ska lyckas så bra som möjligt i din roll! Vem är du? Du är en positiv och uthållig person, med stor känsla för ansvar och organisering i ditt arbete. Du är skicklig på att kommunicera med olika typer av människor, och gör alltid ditt yttersta för att upprätthålla en god kommunikation i varje samtal med kunder. Du är tävlingsinriktad och strävar i alla lägen efter att prestera på bästa nivå. Vi erbjuder Fast lön + hög provision Löpande och gedigna säljutbildningar Möjligheten att prospektera gedigna tjänster En möjlighet att vara med på en utmanande och stimulerande resa En utvecklande och inspirerande miljö Kort uppstartssträcka Säljtävlingar med attraktiva priser Interna karriärmöjligheter Om Säljpitch.se Säljpitch hjälper företag att öka sin försäljning på kundens mest gynnsamma sätt, och vi är flexibla i vårt tillvägagångssätt. Vi expanderar ständigt, och är just nu i en fas där ett av våra affärsområden behöver extra förstärkning. Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.
Vi på Juneporten skapar möjligheter varje dag! Genom att ge begagnade fordon och maskiner nytt liv bidrar vi inte bara till en mer hållbar framtid – vi hjälper även företag att hitta rätt lösningar för deras behov. Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team där innovation, samarbete och driv står i centrum. Nu söker vi dig som vill ta nästa steg i din säljkarriär och vara med och driva vår fortsatta tillväxt! Om rollen Som kundansvarig säljare hos oss är du en nyckelperson i vår affär och blir en del av vårt innesäljsteam. Du har en aktiv roll i att skapa och utveckla affärsmöjligheter genom att: Bygga starka kundrelationer – Hantera inkommande förfrågningar och arbeta nära våra befintliga kunder. Bearbeta nya kunder – Genom telefonkontakt identifiera affärsmöjligheter och boka möten för våra säljrepresentanter. Förstå kundens behov – Erbjuda skräddarsydda lösningar som skapar värde och stärker vår marknadsposition. Jobba mot tydliga mål – Driva försäljning och bidra till teamets framgång. Samarbeta i ett starkt team – Vi tror på gemenskap, delad framgång och att ha kul på jobbet! Är det dig vi söker? För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du: Har ett starkt driv och en vilja att utvecklas. Är målinriktad, strukturerad och ansvarstagande. Behärskar svenska flytande i tal och skrift och kan kommunicera på ett förtroendeingivande sätt. Är serviceinriktad och lösningsorienterad. Erfarenhet inom försäljning är ett plus, men viktigast är din attityd och vilja att lära! Vad vi erbjuder dig En utvecklande roll i ett expansivt företag. Möjligheter till karriärutveckling och personlig tillväxt. Ett engagerat och stöttande team som peppar dig att lyckas. Tydliga mål och strukturer som ger dig alla förutsättningar att prestera på topp. Vi är ett företag som tror på innovation, samarbete och att göra skillnad – både för våra kunder och för en mer hållbar framtid. Vill du vara med på vår resa?
Välj ett jobb för att visa detaljer