Säljande receptionist till Nordic Wellness Öland Köpstad Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med närmare 350 klubbar och ett antal padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra anläggningar och ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har närmare 500 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt. Nu söker vi en säljande receptionist till Nordic Wellness Öland Köpstad. Är du en serviceinriktad person med driv och engagemang? Vill du vara med och skapa en inspirerande träningsmiljö där våra medlemmar känner sig välkomna och motiverade? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker dig som vill arbeta: 75 % på Nordic Wellness Öland Köpstad I en roll där service, försäljning och medlemskontakt står i fokus Med varierande arbetstider, inklusive kvällar och helger Om rollenSom säljande receptionist är du klubbens ansikte utåt och ansvarar för att skapa en välkomnande och inspirerande miljö. Du ser till att varje medlem får en förstklassig träningsupplevelse och att anläggningen alltid håller högsta kvalitet. Dina arbetsuppgifter inkluderar att: Välkomna och hjälpa medlemmar samt gäster Skapa en ren, fräsch och trivsam miljö på anläggningen Hantera försäljning av medlemskap och produkter Bidra till en familjär och positiv atmosfär Säkerställa ordning och reda i receptionen och på gymmet Arbetet är varierande och kräver att du är flexibel och självgående. Ingen dag är den andra lik, och du kommer att spela en viktig roll i att skapa den bästa möjliga träningsupplevelsen för våra medlemmar. Vem söker vi?Vi letar efter dig som: Är 18 år eller äldre Trivs i mötet med människor och skapar goda relationer Har en positiv och serviceinriktad inställning Är flexibel och kan arbeta både dagtid, kvällar och helger Är självgående, tar egna initiativ och ser vad som behöver göras Trivs i ett högt tempo och kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Tidigare erfarenhet av service eller försäljning är meriterande, men inget krav. Det viktigaste är din inställning, energi och vilja att utvecklas! Vad erbjuder vi? En inspirerande arbetsmiljö fylld med träningsglädje och teamkänsla Möjlighet att utvecklas och växa inom företaget Chansen att engagera dig i gruppträning och andra delar av verksamheten Ett roligt och omväxlande jobb i en växande organisation Ansökan Tjänsten är på 75 % Vi tillämpar 6 månaders provanställning Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller, och genom att skicka in din ansökan godkänner du att en sådan kan utföras. Sök idag – vi vill höra från dig!Urval och intervjuer sker löpande – så vänta inte. Skicka in din ansökan idag och bli en del av Nordic Wellness-familjen, där vi tillsammans lever våra värdeord: FUN MOVEMENT STRONG TOGETHER
Säljande receptionist till Nordic Wellness Ljungby Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med närmare 350 klubbar och ett antal padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra anläggningar och ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har närmare 500 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt. Nu söker vi en säljande receptionist till Nordic Wellness Ljungby. Är du en serviceinriktad person med driv och engagemang? Vill du vara med och skapa en inspirerande träningsmiljö där våra medlemmar känner sig välkomna och motiverade? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker dig som vill arbeta: Extra vid behov I en roll där service, försäljning och medlemskontakt står i fokus Med varierande arbetstider, inklusive kvällar och helger Om rollenSom säljande receptionist är du klubbens ansikte utåt och ansvarar för att skapa en välkomnande och inspirerande miljö. Du ser till att varje medlem får en förstklassig träningsupplevelse och att anläggningen alltid håller högsta kvalitet. Dina arbetsuppgifter inkluderar att: Välkomna och hjälpa medlemmar samt gäster Skapa en ren, fräsch och trivsam miljö på anläggningen Hantera försäljning av medlemskap och produkter Bidra till en familjär och positiv atmosfär Säkerställa ordning och reda i receptionen och på gymmet Arbetet är varierande och kräver att du är flexibel och självgående. Ingen dag är den andra lik, och du kommer att spela en viktig roll i att skapa den bästa möjliga träningsupplevelsen för våra medlemmar. Vem söker vi?Vi letar efter dig som: Är 18 år eller äldre Trivs i mötet med människor och skapar goda relationer Har en positiv och serviceinriktad inställning Är flexibel och kan arbeta både dagtid, kvällar och helger Är självgående, tar egna initiativ och ser vad som behöver göras Trivs i ett högt tempo och kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Tidigare erfarenhet av service eller försäljning är meriterande, men inget krav. Det viktigaste är din inställning, energi och vilja att utvecklas! Vad erbjuder vi? En inspirerande arbetsmiljö fylld med träningsglädje och teamkänsla Möjlighet att utvecklas och växa inom företaget Chansen att engagera dig i gruppträning och andra delar av verksamheten Ett roligt och omväxlande jobb i en växande organisation AnsökanSom en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller, och genom att skicka in din ansökan godkänner du att en sådan kan utföras. Sök idag – vi vill höra från dig!Urval och intervjuer sker löpande – så vänta inte. Skicka in din ansökan idag och bli en del av Nordic Wellness-familjen, där vi tillsammans lever våra värdeord: FUN MOVEMENT STRONG TOGETHER
Säljande receptionist till Nordic Wellness Skurup Centrum Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med närmare 350 klubbar och ett antal padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra anläggningar och ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har närmare 500 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt. Nu söker vi en säljande receptionist till Nordic Wellness Skurup Centrum. Är du en serviceinriktad person med driv och engagemang? Vill du vara med och skapa en inspirerande träningsmiljö där våra medlemmar känner sig välkomna och motiverade? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker dig som vill arbeta: Extra vid behov och under sommaren I en roll där service, försäljning och medlemskontakt står i fokus Med varierande arbetstider, inklusive kvällar och helger Om rollenSom säljande receptionist är du klubbens ansikte utåt och ansvarar för att skapa en välkomnande och inspirerande miljö. Du ser till att varje medlem får en förstklassig träningsupplevelse och att anläggningen alltid håller högsta kvalitet. Dina arbetsuppgifter inkluderar att: Välkomna och hjälpa medlemmar samt gäster Skapa en ren, fräsch och trivsam miljö på anläggningen Hantera försäljning av medlemskap och produkter Bidra till en familjär och positiv atmosfär Säkerställa ordning och reda i receptionen och på gymmet Arbetet är varierande och kräver att du är flexibel och självgående. Ingen dag är den andra lik, och du kommer att spela en viktig roll i att skapa den bästa möjliga träningsupplevelsen för våra medlemmar. Vem söker vi?Vi letar efter dig som: Är 18 år eller äldre Trivs i mötet med människor och skapar goda relationer Har en positiv och serviceinriktad inställning Är flexibel och kan arbeta både dagtid, kvällar och helger Är självgående, tar egna initiativ och ser vad som behöver göras Trivs i ett högt tempo och kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Tidigare erfarenhet av service eller försäljning är meriterande, men inget krav. Det viktigaste är din inställning, energi och vilja att utvecklas! Vad erbjuder vi? En inspirerande arbetsmiljö fylld med träningsglädje och teamkänsla Möjlighet att utvecklas och växa inom företaget Chansen att engagera dig i gruppträning och andra delar av verksamheten Ett roligt och omväxlande jobb i en växande organisation AnsökanSom en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller, och genom att skicka in din ansökan godkänner du att en sådan kan utföras. Sök idag – vi vill höra från dig!Urval och intervjuer sker löpande – så vänta inte. Skicka in din ansökan idag och bli en del av Nordic Wellness-familjen, där vi tillsammans lever våra värdeord: FUN MOVEMENT STRONG TOGETHER
SNABBFAKTA Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00. Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Det här är ett konsultuppdrag på 12 månader med stor chans till en överrekrytering till kund därefter. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS AMF Fastigheter är ett av Sveriges största fastighetsbolag med kommersiella fastigheter i Stockholm och Sundbyberg. Tillsammans med deras hyresgäster, kommuner, grannar och andra samarbetspartners skapar de platser där människor vill vara. Deras hjärnvänliga och prisbelönta kontor ligger i Moodgallerian i centrala Stockholm. DIN ROLL Du kommer att tillhöra ett team på fyra personer som jobbar med intern och extern service. Den interna titeln på rollen heter koordinator och ditt huvudfokus kommer vara att bemanna receptionen som går under namnet Välkomsthuben. Du tar emot och ger god service till både gäster och kollegor på plats, du kommer även bemöta kunder via telefon och andra sociala kanaler. Vid behov är du behjälplig och stöttar andra avdelningar internt inom olika områden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Bemanna receptionen "Välkomsthuben" Välkomna gäster och kollegor Ansvara för kontorets miljöer så att det känns rent, skönt och trevligt Bemöta kunder via telefon och andra sociala kanaler Hantering av post och nycklar. Vid behov vara behjälplig och ge stöttning till andra inom teamet samt på andra avdelningar. Tillsammans med IT och Säkerhet se till att både den digitala och fysiska arbetsmiljön ger rätt stöd till alla medarbetare Kontakt med leverantörer Hantera och administrera mötersrumsbokningar, naprapattider, avtackningar och födelsedagsfikor och frukostbokningar mm. Vara behjälplig och delaktig i olika aktiviteter Vara behjälplig vid event på kontoret/Moodlabbet VEM ÄR DU? Du är en positiv och serviceinriktad person som har en förmåga att skapa en miljö där både gäster och kollegor trivs. För att lyckas i rollen tror vi att du värdesätter professionalitet, sätter laget före jaget och värderar uppriktighet och har ett öga för detaljer. Du brinner för att leverera service i världsklass och har alltid viljan att ge det lilla extra med ett leende på läpparna. Som person är du initiativtagande, noggrann och lösningsorienterad samt flexibel. Vidare är du ett socialt geni som gillar förändringar, har "skinn på näsan", motiveras av att nå dina mål. Du har förmågan att arbeta under högt tempo likaväl som du kan hantera lugnare stunder i receptionen. Vi ser gärna att du: Har tidigare erfarenhet av en serviceroll Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift Behärskar Officepaketet VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Om tjänsten Är du en servicestjärna som är intresserad av att kombinera dina studier eller annan huvudsaklig sysselsättning med ett socialt och roligt extrajobb? Då har vi en utvecklande och ett rolig tjänst för dig! Vi bemannar både fastighets receptioner och moderna co-working arenor i Göteborg med omnejd. Den här rollen passar dig som har tidigare erfarenhet av service och reception, är prestigelös och har god administrativ förmåga. För våra uppdrag kommer man att ha stor möjlighet att själv påverka sina tider utifrån sitt privata schema, och för rätt person finns det goda möjligheter till vidare utveckling. Arbetstiderna i våra receptioner är dock alltid förlagda till dagtid. Dina arbetsuppgifter kan till exempel bestå av att: Välkomna medlemmar, kunder och medarbetare Ta hand om konferenser och frukost Ha kontakt med leverantörer Arbeta administrativt i affärs -& bokningssystem Post- och fakturahantering samt bud Bokningar och beställningar Agera mood manager och ta hand om såväl besökare som medarbetare Ansvara för konferensrum och fika på kontoret Dela ut accesser Vidare ingår diverse administrativa sysslor, exempelvis utfärdande av nyckelbrickor för nyanställda och besökare. En av de viktigaste delarna är att du ser till att alla besökare, interna som externa, får ett professionellt och trevligtbemötande och att receptionen alltid är en välkomnande och trevlig plats. Vi söker dig som: Har ett intresse för service och att leverera kvalitet Är social, utåtriktad och har lätt för att ta kontakt med människor Har en positiv attityd, är ödmjuk, flexibel och prestigelös. En förebild helt enkelt Gillar att jobba i team och att ständigt utvecklas Har en annan huvudsaklig sysselsättning (studier, annat arbete etc.) Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet. Motivera väl i din ansökan varför just du passar för rollen – både erfarenhets- och personlighetsmässigt Om oss Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltids uppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, reception, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra. Övrig information Start: Omgående Omfattning: Extra vid behov Lön: Timlön Placering: Göteborg Sök tjänsten genom att klicka på "Jag vill ansöka!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla ansvarig rekryterare.
SNABBFAKTA Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00 Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Önskad start omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning Nu söker vi en Office Coordinator till vår kund i Stockholm för ett sex månaders uppdrag! Du blir konsult via oss på Inte Bara Post Bemanning och jobbar ute hos kund. Vår kund är verksam inom energidryckssektorn och du kommer ha en stor betydande roll samt bli en ambassadör för vår kunds varumärke. DIN ROLL Som Office Coordinator har du helhetsansvaret för kontorsmiljön och säkerställer en representativ och attraktiv arbets- och besöksmiljö. Du är första kontakten för alla externa samarbetspartners och ser till att riktlinjer för arbetsmiljö efterlevs. Du ansvarar för att vår kunds varumärket återspeglas på ett exceptionellt sätt i kontorsmiljön. Du ansvarar för receptionen och säkerställer att allmänna utrymmen och mötesrum är välordnade och representativa. Ditt ansvarsområde omfattar även post- och budhantering, aktivering av passerkort för nyanställda, beställning av fika, bokning av hotell samt inköp av kontorsmaterial - inget lämnas åt slumpen när du har hand om det! I rollen ingår även förberedelser för företagsevent och administrativ support till olika avdelningar vid behov. VEM ÄR DU? Vi söker dig som är i början av din karriär och har minst ett års erfarenhet från reception inom kontorsmiljö. Du har en hög nivå av personlig energi och drivkraft. Du är social, analytisk och har ett starkt sinne för kvalitet och ett öga för detaljer. Vi ser gärna att du har 100% passion och entusiasm för service samt ordning och reda. Vidare har du en förmåga att fokusera och följa upp prioriteringar och leverera kvalitativa resultat. Vi söker dig som uppfyller nedan skallkrav: Minst ett års erfarenhet av receptionsrollen eller liknande arbetsuppgifter. Utmärkt kommunikationsförmåga i både skrift och muntligen på engelska och svenska. B- körkort är meriterande. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Doktor.se strävar efter att bli det självklara valet vid första vårdkontakt och arbetar för att göra primärvården tillgänglig för alla. Till Doktor.se Gällivare Hälsocentral söker vi nu en receptionist som vill vara med på resan mot framtidens primärvård! Du kommer att arbeta patientcentrerat i ett team där ett nära samarbete och vård av hög kvalitet är av högsta prioritet. Om rollen Arbetet som receptionist är omväxlande och stimulerande. Som receptionist är du den första personen som våra patienter träffar där ett trevligt bemötande och en god service till våra patienter värderas högt. I tjänsten ingår också andra vanligt förekommande administrativa arbetsuppgifter. Vi arbetar med journalsystemet Cosmic. Om dig För att trivas i rollen är du trygg i din yrkesroll och uppskattar att arbeta i en föränderlig miljö där du får chans att påverka och bidra med initiativ och nytänkande. Som person är du lösningsorienterad, värnar om god service och bemötande till våra patienter. Vi ser även att du är tydlig, lyhörd och brinner för att skapa skillnad tillsammans med dina kollegor. Vi söker dig med följande kvalifikationer: Goda kunskaper i svenska i både i tal och skrift Grundläggande IT kunskaper God samarbetsförmåga och ett flexibelt förhållningssätt Du har en utvecklad social kompetens, är engagerad och bidrar till ett bra arbetsklimat Du är lyhörd, såväl mot dina kollegor som mot patienter Du tycker om att arbeta både självständigt och i team Du känner dig trygg i din yrkesroll Det är meriterande om är undersköterska Vi erbjuder dig Hos oss får du en arbetsplats att utvecklas på, fenomenala kollegor och att bli en del av en växande vårdkoncern med många kontaktytor. Tillsammans skapar vi härlig teamkänsla, fin gemenskap och stark kultur! Vi erbjuder dig också: Kollektivavtal Tjänstepension Friskvårdsbidrag Mer praktiska detaljer Önskad start är så snart som möjligt, men självklart tar vi hänsyn till din uppsägningstid och önskemål Tjänsten är ett vikariat Din placering kommer vara på Gällivare Hälsocentral, Källgatan 14 Kan det vara dig vi söker? Kul, då ser vi fram emot din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, så vänta inte med din ansökan utan skicka gärna in den redan idag – allt du behöver göra är att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor.
Nu söker vi en Customer Coordinator på deltid 50% till vår klinik i Göteborg. I den här rollen kommer du ta emot, ta hand om samt jobba med försäljning till kunder inför och efter undersökning och operation. Du blir en viktig nyckelspelare på kliniken för att varje kund ska känna sig trygg och nöjd med helheten av sitt besök. Brinner du för kundfokus och vill vara en del av Memiras fortsatta tillväxtresa – där vi gör skillnad för människor – sök redan idag! Arbetsuppgifter I den här rollen är du en viktig del av kundernas besök och beslut kring en operation. Ditt dagliga arbete består i huvudsak av att bemöta alla kunder som kommer till klinik utifrån deras behov. Du ska trivas med ett högt tempo, jobba mot uppsatta mål och ha många bollar i luften där dina uppgifter är varierande. Du kommer att ansvara för: hjälpa våra kunder kring beslut och planering gällande operation att förbereda och hjälpa kunder inför och efter operation registrera kunder i receptionen administrativt arbete i receptionen optimering av bokningsflöden och schema hantera inkommande telefonsamtal från nya och befintliga kunder Vem du är I den här rollen ska du drivas av att ge service i världsklass samt arbeta mot uppsatta mål kring konvertering och operationer. Du ska ha lätt att inge förtroende och skapa trygghet hos kunden genom att vara behjälplig på bästa sätt. Vi ser att du är en målmedveten person som vill leverera resultat och ge bästa service till våra kunder och sporras av att jobba mot uppsatta mål. För den här rollen ska du ha jobbat med försäljning tidigare. Meriterande är om du har jobbat med Salesforce tidigare samt om du har erfarenhet av synkorrigeringsverksamhet eller ögonsjukvård. För att trivas hos oss ser vi att du är en lagspelare som förstår vikten av att samarbete. Du trivs att arbeta i ett högt arbetstempo men är samtidigt noggrann och strukturerad. Vidare ser vi att du är bra på att bygga goda relationer med såväl dina kollegor som kunder. Som person har du hög arbetsmoral och flexibilitet. Vad vi kan erbjuda Vi erbjuder en rolig arbetsplats med en god sammanhållning och trevlig stämning. Som organisation strävar vi alltid efter att ligga i framkant inom flera olika områden, och hos oss har du möjlighet att utvecklas. Vår atmosfär präglas av glädje, flexibilitet och en can-do-attityd. Våra värdeord är Målmedvetenhet och ambition, Transparens och värme, Effektivitet och kompetens – vilka är egenskaper vi värdesätter högt. Placering: Memiras klinik i Göteborg Omfattning: Deltid på 50% Anställningsform: Tillsvidare, som inleds med en 6 månaders provanställning Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Välkommen med din ansökan! Läs mer på vår karriärsida genom att klicka här www.memira.se/jobb. Memira by Bergman Clinics har ett komplett erbjudande inom synkorrigering och ögonsjukvård. Vi har samlat ögonläkare, kirurger, specialutbildade optiker, ortoptister och sjuksköterskor som jobbar tätt tillsammans på någon av våra 66 kliniker. Vi är Skandinaviens ledande aktör inom ögonlaser och linsbyten och nu växer vi snabbt inom ögonsjukvård, både offentligt och privat finansierad. Memirakoncernen omsätter idag ca 1 miljard SEK och är ca 300 anställda i Sverige, Norge, Danmark och Nederländerna. Memira by Bergman Clinics främsta prioritet är att sätta människor först och erbjuda våra kunder planerad hälso – och sjukvård av högsta kvalitet. Nu finns din chans att vara med på resan! Läs mer på www.memira.se.
Receptionist till Nordic Wellness GöteborgNordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 350 klubbar och ett antal padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har över 500 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt. Nu söker vi säljande receptionister till våra klubbar i Göteborg. Är du en serviceinriktad person med driv och engagemang? Vill du vara en del av en växande organisation där du får möjlighet att göra skillnad för våra medlemmar varje dag? Då kan detta vara jobbet för dig. Vi söker dig som vill arbeta: Heltid på en av våra anläggningar I vår vikariepool, där du jobbar på flera olika klubbar Extra på kvällar och helger som timanställd Om rollenSom säljande receptionist är du klubbens ansikte utåt och ansvarar för att skapa en välkomnande och inspirerande miljö där våra medlemmar trivs. Dina arbetsuppgifter inkluderar att: Bemöta våra medlemmar på ett proffsigt, vänligt och energifyllt sätt Säkerställa att klubben alltid är ren, snygg och inbjudande Driva försäljning av medlemskap och produkter Skapa en familjär och positiv atmosfär Arbetet är varierande och fartfyllt, och vi söker dig som är flexibel och självgående. Ingen dag är den andra lik, och du kommer att spela en viktig roll i att leverera en träningsupplevelse i världsklass. Vem söker vi?Vi letar efter dig som: Är 18 år eller äldre Har ett naturligt driv och älskar att möta människor Är flexibel och kan arbeta både dagtid, kvällar och helger Är serviceinriktad och har en positiv inställning Trivs i ett högt tempo och kan hantera flera uppgifter samtidigt Är självgående, tar egna initiativ och ser vad som behöver göras Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller reception är meriterande, men inget krav – vi söker dig som har rätt inställning, energi och vilja att utvecklas. Vad erbjuder vi? En inspirerande arbetsmiljö fylld med träningsglädje och teamkänsla Utvecklingsmöjligheter inom företaget Möjlighet att engagera dig i gruppträning eller andra spännande roller Ett roligt och omväxlande jobb i en växande organisation AnsökanVi genomför bakgrundskontroller som en del av vår rekryteringsprocess. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Skicka in din ansökan idag och bli en del av Nordic Wellness-familjen!
Om Nova Psykiatri Nova Psykiatri grundades med en vision om att revolutionera psykiatrin och behandling av psykisk ohälsa. Vi strävar efter att erbjuda en modern och patientcentrerad vårdupplevelse. För närvarande fokuserar vi främst på utredningar av ADHD och Autism, samt medicinsk behandling efter diagnos. Vår ambition är dock att bredda vårt utbud och hjälpa så många patienter som möjligt genom innovativa och evidensbaserade metoder inom psykiatri och mental hälsa. Novas vision är att visa hur psykiatri kan fungera, för såväl patienter som för medarbetare. Vi tror det går att göra mycket bättre. Vi drivs av att hela tiden förbättra patientnöjdheten, hålla hög kvalitet, och samtidigt höja effektiviteten genom minskad administration. Vi tror att vi når allt detta genom att ha kul tillsammans, våga göra misstag, samt genom att våga sträva mot att vara bäst på det vi gör. Vårt engagerade team är kärnan i vår verksamhet och består främst av psykologer, läkare och sjuksköterskor. Nova Psykiatri grundades i januari 2024 och har idag cirka 20 medarbetare – och vi växer snabbt. Nu söker vi fler drivna personer som vill vara med och forma framtidens psykiatri tillsammans med oss. Vi lägger mycket fokus på att anställa Sveriges duktigaste medarbetare, samt att alla här ska trivas bättre hos oss än någon annanstans. Novas vision är att visa hur psykiatri kan fungera, för såväl patienter som för medarbetare. Vi tror det går att göra mycket bättre. Vi drivs av att hela tiden förbättra patientnöjdheten, hålla hög kvalitet, och samtidigt höja effektiviteten genom minskad administration. Vi tror att vi når allt detta genom att ha kul tillsammans, våga göra misstag, samt genom att våga sträva mot att vara bäst på det vi gör. Om rollen Vi söker en social och serviceinriktad Customer & Office Coordinator som vill spela en nyckelroll i vår verksamhet. I denna roll ansvarar du för den dagliga patientkontakten, kontorsdriften, administration och interna processer för att säkerställa en effektiv och trivsam arbetsmiljö. Du kommer att vara avgörande för att vi på Nova ska kunna nå vårt mål om att ha Sveriges nöjdaste patienter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: Ta emot och välkomna patienter i receptionen. Besvara patienter via telefon, mail och chatt. Vara en spindel i nätet och ansvara för att boka in patienter på tider för utredningar och medicinering. Sköta inköp och beställningar till kontoret. Ha dialog med övriga delar av organisationen för att identifiera behov och utvecklingsmöjligheter inom kontors- och administrationsområdet. Stor del av arbetet sker alltså i samtal med andra via telefon. Vem vi söker Vi söker dig som har följande egenskaper: - Social och serviceinriktad: Du är väldigt duktig på att snabbt bygga tillit med andra och få andra att tycka om dig, då du spelar en central roll i att bemöta patienter och samarbetspartners både på kontoret och via telefon samt mejl. Du drivs av att göra det lilla extra för att göra alla du pratar med positiva och nöjda. - Driven: Du gillar att hålla ett högt tempo och få saker gjort snabbt. - Strukturerad: Du är duktig på att planera och skapa struktur med en god förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Tidigare erfarenhet är inget krav – vi tror på rätt person med rätt inställning. Om du har tidigare erfarenhet tror vi det kan vara fördelaktigt med erfarenhet inom sälj eller service. Vad vi erbjuder Ett roligt, varierande och meningsfullt arbete där du är med och skapar framtidens psykiatri. Du är med och skapar förutsättningarna för Sveriges bästa arbetsplats! Möjlighet att arbeta i en dynamisk och innovativ miljö. En öppen och inkluderande arbetskultur där vi tycker om att ha roligt tillsammans på och utanför jobbet. Ansökningsprocess Ansökan: Vänligen fyll i dina kontaktuppgifter och ladda upp ditt CV. Inget personligt brev behövs. Tester: Som ett nästa steg kommer du att genomföra två psykometriska tester som tar cirka 20–30 minuter var att slutföra. Detta hjälper oss att objektivt bedöma alla kandidater. Intervju: Om du går vidare i processen kommer vi att bjuda in dig till en eller flera intervjuer via video, där du får möjlighet att lära känna oss och ställa frågor om tjänsten. Vi ser fram emot din ansökan och hoppas att du vill bli en del av Nova Psykiatri, där vi tillsammans formar framtidens psykiatri. Ansök redan idag då vi hanterar ansökningar och genomför intervjuer löpande!
Välj ett jobb för att visa detaljer