Rådgivare ekonomi, Göteborg

Vill du göra skillnad för Sveriges företagare i alla branscher, jobba med moderna digitala verktyg inom ekonomi och få möjlighet till en tydlig utvecklingsresa? På Ludvig & Co, Sveriges största konsultbyrå för småföretagare, får du 900 nya kollegor med spetskompetens inom ekonomi & redovisning. Hos oss i Göteborg blir du en del av ett team med 10 kollegor där vi värdesätter att hjälpas åt, utmana varandra och ha roligt på jobbet. Vi tror på att växa med eget ansvar samtidigt som vi tar stöttning i varandra. Din framtida roll & utveckling Som Rådgivare har du ett nära samarbete med våra kunder och bidrar med proaktiv rådgivning som gör skillnad. Som Rådgivare har du följande huvudsakliga arbetsuppgifter: - Bokslut och deklaration, ekonomistyrning och skatterådgivning. - Löpande redovisning, där fördelningen kommer anpassas efter kundernas och teamets behov. - Kund & uppdragsansvar där du leder och kvalitetssäkrar gemensam leverans tillsammans med dina kollegor. - Handledare för nya kollegor. - Du, liksom övriga medarbetare, har en viktig roll i utvecklingen av ett lönsamt och framgångsrikt team med digitala tjänster i framkant. Hos oss har du möjlighet att bidra både med utveckling både teamet men också i andra roller inom Ludvig & Co. Hos oss kan du skapa en tydlig väg för din utvecklingsresa och vi har ett brett utbud av utbildningar inom ekonomi, kunskapsnätverk och möjlighet till att bli Auktoriserad Redovisningskonsult. För att lyckas behöver du Vi söker dig som idag jobbar inom ekonomi, antingen som konsult eller på en ekonomiavdelning och har akademisk utbildning inom ekonomi från exempelvis YH, högskola eller universitet. Det är meriterande om du är auktoriserad redovisningskonsult eller har erfarenhet inom ekonomistyrning, affärsutveckling eller skatterådgivning. Om du blir ditt bästa jobb-jag i team där din samarbetsförmåga, affärsmässighet och vilja att bidra till utveckling är avgörande, kan rollen passa dig. Du är förtroendeingivande och tycker om att skapa långsiktiga relationer. Låter det intressant? Då ser vi fram emot din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande och vi vill därför be dig söka så snart som möjligt. Bli en del av Ludvig & Co När du blir en del av Ludvig & Co bidrar du till trygghet & växtkraft för människor, samhälle och företagande i hela Sverige. Hos oss finns utvecklingsmöjligheterna oavsett var du bor och oberoende av om du vill vara specialist, rådgivare eller ledare. Därför kan du kombinera ett flexibelt och dynamiskt jobb hos oss med livet du vill leva. Vi är starkast tillsammans och genom samarbete, tillit & inkludering skapar vi den bästa arbetsplatsen. Det finns ett Vi i Ludvig. Väx tillsammans med oss!

23 januari 2024
Sista ansökan:
11 juli 2024
LIA redovisning hösten 2024

Studerar du till redovisningskonsult på yrkeshögskola? Många på Keeper har gjort samma resa som du klivit in på nu- från YH till verksam redovisningskonsult! Tack vare flera års samarbete med YH vet vi vad som krävs för att talanger som du snabbt ska komma in i arbetslivet, oftast till och med innan examen 🚀 Nu öppnar vi upp möjligheten för att bli en del av vårt team under hösten 2024. Ansök och häng med på utvecklingsresan!🌟 Hos oss är du garanterad: - En individuell karriärsplan förankrad utifrån dina utbildningskrav. - Moderna arbetssätt - på Keeper jobbar vi i team. Laget före jaget! - Framåtlutade system och integrationer - självklart är vi digitala 💻 - Hög kompetens på handledarna - du kommer få mentorer med olika specialiseringar i redovisningsteamet så du lär dig rätt sak av den bästa 🌱 - Stark företagskultur - här är du en självklar kollega och vi har en trivselgrupp som ser till att vardagen är fylld med teambuildande aktiviteter som AW, middag och så vidare. Självklart är du också med på det! - Keeper Sportsclub - du är inkluderad i vår satsning gällande fysiska aktiviteter såsom padel, golf och andra event som vi gör en gång i månaden. - Keeper Academy- du är även med i alla våra kompetensutvecklingsforum så du får med dig mer än vad enbart kursplan kräver 💼 Vem är du? Eftersom vi har en sådan stark företagskultur där vi utvecklas tillsammans mot gemensamma mål så trivs du bäst om du anser dig själv som en teamplayer som älskar att utveckla, och utvecklas. Vi söker LIA praktikanter som vill göra hela sin resa hos oss från praktik till anställd, då vi investerar i din utveckling hela vägen till mål. Vilka förväntningar har vi på dig som LIA praktikant? Du behöver vara studerande på Yrkeshögskola och vara peppad och törstig att äntligen få pröva dina vingar i din nya yrkesroll. That’s it - resten gör vi tillsammans Om Keeper Keeper gör företagsutvecklande rådgivning, redovisning och lön för medelstora till stora bolag. Våra kunder får en smart och effektiv ekonomifunktion med vår hjälp och tillgång till de vassaste konsulterna i branschen. Vi har stolt tagit emot nomineringar från SRF, FAR som årets framtidsbyrå och Visma Medarbetarnaspris. Vi har även blivit rankade som årets superföretag av Bisnode och Veckans affärer samt vunnit Qbis Awards för årets framträdande byrå 2020. Vår affärsmodell har framförallt varit att utveckla bättre och mer tydliga produktpaket till kunderna med fasta priser. Ett annat framgångsrecept är att vi strävar efter mer analys och rådgivning så våra kunder kan driva framgångsrika företag. Priser och nomineringar Årets bästa byrå medarbetarnas val - Visma Accounting Awards 2023 Nominerade årets framtidsbyrå - FAR 2018, 2019, 2022 Årets framträdande byrå - Qbis Awards 2020 Årets superföretag - Bisnode veckans affärer 2019 Läs mer om oss på Keeper på 👉 http://www.keeperab.se Nyfiken på att veta mer om vår vardag på Keeper? Kika in oss på LinkedIn 👉 https://www.linkedin.com/company/keeperab Vi ser fram emot din ansökan! 💫

17 januari 2024
Sista ansökan:
5 juli 2024
Senior Accountants

Rödl & Partner Nordic AB bistår utländska och svenska privata bolag med tjänster inom outsourcing av ekonomifunktion, revision, skatt och affärsjuridik. Etableringen i Norden inleddes år 2000 och idag är vi ett 40-tal medarbetare på vara kontor i Malmö och Stockholm. Vi befinner oss i en mycket expansiv fas med målsättningen att "Go Double with No Trouble" inom en treårsperiod. Nu utökar vi vårt team med fler redovisningskonsulter. Vi söker Senior Accountants till Business Process Outsourcing på Rödl & Partner Din profil Vi söker dig som är trygg i konsultrollen och redo att ta nästa steg i din karriär, antingen som auktoriserad redovisningskonsult eller blivande sådan med relevant examen eller KY / YH utbildning. Vi vill att du som söker har meriterande erfarenhet inom yrket och är kompetent inom ekonomi och redovisning samtidigt som du brinner för att ge den bästa servicen. Vi tror att du är redo att axla kund- och projektansvar samt leda medarbetare genom coachning och vidareutveckling. Vi arbetar i en internationell miljö med globala kontakter med ett ständigt inflytande av nya klienter där du förväntas ta ansvar för egna projekt och strukturera arbetet i teamet. Du behöver därför kunna kommunicera flytande på engelska. Du är en driven, engagerad, ansvarstagande och kommunikativ person. Arbetsbeskrivning Vi har ett teambaserat arbetssätt där du tar del av ansvaret för våra uppdrag genom att arbeta mot uppsatta mål och leverera förstklassig service gentemot våra kunder. Du motiveras av varierande arbetsuppgifter och att periodvis ha mycket att göra. Du kommer att jobba med arbetsuppgifter som projektledning, månadsavstämningar och rapporteringar samt årsbokslut. Som senior redovisningskonsult ska du ha förmågan att se helheten, möta klientens behov och motiveras av att hitta nya lösningar. Inom organisationen arbetar vi prestigelöst med kunskapsutbyte och god laganda. På sikt ser vi gärna att du med de goda utvecklingsmöjligheterna som erbjuds, breddar din kompetens inom redovisning och rådgivning samt projektledning och ledarskap. Vi erbjuder Du erbjuds en spännande tjänst där du får möjlighet att, i en internationell miljö̈, utveckla din kompetens inom en rad områden. Vi arbetar på en prestigelös, familjär och inkluderande arbetsplats med trevliga kollegor som har roligt på jobbet och tillsammans. Det är en självklarhet att våra medarbetare har en bra balans mellan arbete och fritid. Vi sitter i huvudsak i moderna lokaler i centrala Malmö, men har också kontor i Helsingborg. Vår företagskultur präglas av våra värderingar med fokus på samarbete, utveckling, driv och laganda. Den står för den tillväxt som har gjort Rödl & Partner till det företag vi är idag, där varje medarbetare räknas. Vill du komma till en familjär arbetsplats med yrkeskompetens och stor gemenskap? Då är detta tjänsten för dig! Start: Enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

16 januari 2024
Sista ansökan:
4 juli 2024
Junior Accountants

Rödl & Partner Nordic AB bistår utländska och svenska privata bolag med tjänster inom outsourcing av ekonomifunktion, revision, skatt och affärsjuridik. Etableringen i Norden inleddes år 2000 och idag är vi ett 40-tal medarbetare på våra kontor i Malmö och Stockholm. Vi befinner oss i en mycket expansiv fas med målsättningen att "Go Double with No Trouble" inom en treårsperiod. Nu utökar vi vårt team med fler redovisningskonsulter. Vi söker just nu Junior Accountants till Business Process Outsourcing på Rödl & Partner Din profil Vi söker dig som är i början av din karriär och har en kandidatexamen, eller relevant KY / YH utbildning. Vi tror att du som söker har tidigare erfarenhet inom yrket och är kompetent inom ekonomi och redovisning samtidigt som du brinner för att ge den bästa servicen. Vi arbetar i en internationell miljö med globala kontakter och du behöver därför kunna kommunicera flytande på engelska. Du är en driven, engagerad, ansvarstagande och kommunikativ person. Arbetsbeskrivning Vi har ett teambaserat arbetssätt där du tar del av ansvaret för våra uppdrag genom att arbeta mot uppsatta mål och leverera förstklassig service gentemot våra kunder. Du motiveras av varierande arbetsuppgifter och att periodvis ha mycket att göra. Du kommer att jobba med arbetsuppgifter som löpande redovisning, månadsavstämningar och rapporteringar samt årsbokslut. Som junior redovisningskonsult förväntas du ha intresse för klientens verksamhet, förstå utmaningar och motiveras av att hitta nya lösningar. Inom organisationen arbetar vi prestigelöst med kunskapsutbyte och god laganda. På sikt ser vi gärna att du med de goda utvecklingsmöjligheterna som erbjuds, breddar din kompetens inom redovisning och rådgivning. Vi erbjuder Du erbjuds en spännande tjänst där du får möjlighet att, i en internationell miljö, utveckla din kompetens inom en rad områden. Vi arbetar på en prestigelös, familjär och inkluderande arbetsplats med trevliga kollegor som har roligt på jobbet och tillsammans. Det är en självklarhet att våra medarbetare har en bra balans mellan arbete och fritid. Vi sitter i huvudsak i moderna lokaler i centrala Malmö, men har också kontor i Helsingborg. Vår företagskultur präglas av våra värderingar med fokus på samarbete, utveckling, driv och laganda. Den står för den tillväxt som har gjort Rödl & Partner till det företag vi är idag, där varje medarbetare räknas. Vill du komma till en familjär arbetsplats med yrkeskompetens och stor gemenskap? Då är detta tjänsten för dig! Start: Enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

16 januari 2024
Sista ansökan:
4 juli 2024
Rådgivare ekonomi

Vill du göra skillnad för företagare, jobba med moderna digitala verktyg inom ekonomi och få möjlighet till utveckling? På Ludvig & Co, Sveriges största konsultbyrå för småföretagare, får du 900 nya kollegor med spetskompetens inom exempelvis redovisning, bokslut och deklarationshjälp. Klicka HÄR (https://ludvig.se/tjanster/ekonomitjanster/) för att läsa mer om våra tjänster. Hos oss i Skellefteå blir du en del av ett team med sex stycken kollegor där vi värdesätter att hjälpas åt, utmana varandra och ha roligt på jobbet. Vi tror på att växa med eget ansvar samtidigt som vi tar stöttning i varandra. Kom och var med på Skellefteå- kontorets tillväxt! Du har mig, Emir Ismicic, som din närmaste chef. Din framtida roll & utveckling I nära samarbete med våra kunder kommer du arbeta med kvalificerad rådgivning för att hjälpa våra kunder utveckla deras verksamheter. Dina uppgifter består bl.a. av: - Uppdragsansvar och ev. kundansvar - Löpande konsultation, upprättande och genomgång av bokslut, deklaration och årsredovisning. - Upplärning och mentorskap till ovan angivna arbetsuppgifter för våra medarbetare. - Tillsammans med din affärschef arbeta för att effektivisera uppdragen och arbetsfördelning. - Du, liksom övriga medarbetare, kommer också att ha en viktig roll i utvecklingen av ett lönsamt och framgångsrikt kontor med framtidens digitala tjänster. Vi har ett brett utbud av utbildningar inom ekonomi, kunskapsnätverk och möjlighet till att bli Auktoriserad Redovisningskonsult. För att lyckas behöver du Vi söker dig som idag jobbar inom ekonomi, antingen som konsult eller på en ekonomiavdelning och har akademisk utbildning inom ekonomi från exempelvis YH, högskola eller universitet. Du arbetar idag självständigt med att upprätta bokslut. Det är meriterande om du är auktoriserad redovisningskonsult eller har erfarenhet inom ekonomistyrning, affärsutveckling eller skatterådgivning. Om du blir ditt bästa jobb-jag i team där din samarbetsförmåga, affärsmässighet och vilja att bidra till utveckling är avgörande, kan rollen passa dig. Du är förtroendeingivande och tycker om att skapa långsiktiga relationer. Låter det intressant? Då ser vi fram emot din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande och vi vill därför be dig söka så snart som möjligt. Bli en del av Ludvig & Co När du blir en del av Ludvig & Co bidrar du till trygghet & växtkraft för människor, samhälle och företagande i hela Sverige. Hos oss finns utvecklingsmöjligheterna oavsett var du bor och oberoende av om du vill vara specialist, rådgivare eller ledare. Därför kan du kombinera ett flexibelt och dynamiskt jobb hos oss med livet du vill leva. Vi är starkast tillsammans och genom samarbete, tillit & inkludering skapar vi den bästa arbetsplatsen. Det finns ett Vi i Ludvig. Väx tillsammans med oss!

9 januari 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024
Rådgivare ekonomi Sollefteå

Vill du göra skillnad för företagare, jobba med moderna digitala verktyg inom ekonomi och få möjlighet till utveckling? På Ludvig & Co, Sveriges största konsultbyrå för småföretagare, får du 900 nya kollegor med spetskompetens inom exempelvis redovisning, bokslut och deklarationshjälp. Klicka HÄR (https://ludvig.se/tjanster/ekonomitjanster/) för att läsa mer om våra tjänster. Hos oss i Sollefteå blir du en del av ett team med ett härligt gäng kollegor där vi värdesätter att hjälpas åt, utmana varandra och ha roligt på jobbet. Vi tror på att växa med eget ansvar samtidigt som vi tar stöttning i varandra. Din framtida roll & utveckling I nära samarbete med våra kunder kommer du arbeta med kvalificerad rådgivning för att hjälpa våra kunder utveckla deras verksamheter. Dina uppgifter består bl.a. av: - Uppdragsansvar och ev. kundansvar - Löpande konsultation, upprättande och genomgång av bokslut, deklaration och årsredovisning. - Du, liksom övriga medarbetare, kommer också att ha en viktig roll i utvecklingen av ett lönsamt och framgångsrikt kontor med framtidens digitala tjänster. Vi har ett brett utbud av utbildningar inom ekonomi, kunskapsnätverk och möjlighet till att bli Auktoriserad Redovisningskonsult. För att lyckas behöver du Vi söker dig som idag jobbar inom ekonomi, antingen som konsult eller på en ekonomiavdelning och har akademisk utbildning inom ekonomi från exempelvis YH, högskola eller universitet. Det är meriterande om du är auktoriserad redovisningskonsult eller har erfarenhet inom ekonomistyrning, affärsutveckling eller skatterådgivning. Om du blir ditt bästa jobb-jag i team där din samarbetsförmåga, affärsmässighet och vilja att bidra till utveckling är avgörande, kan rollen passa dig. Du är förtroendeingivande och tycker om att skapa långsiktiga relationer. Låter det intressant? Då ser vi fram emot din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande och vi vill därför be dig söka så snart som möjligt. Bli en del av Ludvig & Co När du blir en del av Ludvig & Co bidrar du till trygghet & växtkraft för människor, samhälle och företagande i hela Sverige. Hos oss finns utvecklingsmöjligheterna oavsett var du bor och oberoende av om du vill vara specialist, rådgivare eller ledare. Därför kan du kombinera ett flexibelt och dynamiskt jobb hos oss med livet du vill leva. Vi är starkast tillsammans och genom samarbete, tillit & inkludering skapar vi den bästa arbetsplatsen. Det finns ett Vi i Ludvig. Väx tillsammans med oss!

22 december 2023
Sista ansökan:
9 juni 2024
Rådgivare ekonomi & redovisning

Vill du göra skillnad för företagare, jobba med moderna digitala verktyg inom ekonomi och få möjlighet till utveckling? På Ludvig & Co, Sveriges största konsultbyrå för småföretagare, får du 900 nya kollegor med spetskompetens inom exempelvis redovisning, bokslut och deklarationshjälp. Klicka HÄR (https://ludvig.se/tjanster/ekonomitjanster/) för att läsa mer om våra tjänster. Hos oss i Enköping blir du en del av ett team med 12 kollegor där vi värdesätter att hjälpas åt, utmana varandra och ha roligt på jobbet. Vi tror på att växa med eget ansvar samtidigt som vi tar stöttning i varandra. Din framtida roll & utveckling I nära samarbete med våra kunder kommer du arbeta med kvalificerad rådgivning för att hjälpa våra kunder utveckla deras verksamheter. Dina uppgifter består bl.a. av: - Uppdragsansvar och kundansvar - Löpande konsultation, upprättande och genomgång av bokslut, deklaration och årsredovisning. - Tillsammans med din affärschef arbeta för att effektivisera uppdragen och arbetsfördelning. - Du, liksom övriga medarbetare, kommer också att ha en viktig roll i utvecklingen av ett lönsamt och framgångsrikt kontor med framtidens digitala tjänster. Vi har ett brett utbud av utbildningar inom ekonomi, kunskapsnätverk och möjlighet till att bli Auktoriserad Redovisningskonsult. För att lyckas behöver du Vi söker dig som idag jobbar inom ekonomi, antingen som konsult eller på en ekonomiavdelning och har akademisk utbildning inom ekonomi från exempelvis YH, högskola eller universitet. Det är meriterande om du är auktoriserad redovisningskonsult eller har erfarenhet inom ekonomistyrning, affärsutveckling eller skatterådgivning. Om du blir ditt bästa jobb-jag i team där din samarbetsförmåga, affärsmässighet och vilja att bidra till utveckling är avgörande, kan rollen passa dig. Du är förtroendeingivande och tycker om att skapa långsiktiga relationer. Låter det intressant? Då ser vi fram emot din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande och vi vill därför be dig söka så snart som möjligt. Bli en del av Ludvig & Co När du blir en del av Ludvig & Co bidrar du till trygghet & växtkraft för människor, samhälle och företagande i hela Sverige. Hos oss finns utvecklingsmöjligheterna oavsett var du bor och oberoende av om du vill vara specialist, rådgivare eller ledare. Därför kan du kombinera ett flexibelt och dynamiskt jobb hos oss med livet du vill leva. Vi är starkast tillsammans och genom samarbete, tillit & inkludering skapar vi den bästa arbetsplatsen. Det finns ett Vi i Ludvig. Väx tillsammans med oss!

19 december 2023
Sista ansökan:
6 juni 2024
Affärschef Ekonomi, Sollefteå

Om du vill utvecklas i en ledande roll med fokus på medarbetare, kund och affär kan din nästa roll vara som Affärschef på Ludvig & Co i Sollefteå. Vi är inne i en förändringsresa där målet är att fortsätta vara det ledande rådgivningsföretaget och samtidigt skapa den bästa arbetsplatsen för våra medarbetare. Kom och väx med oss på Ludvig & Co! Rollen som Affärschef Du leder en grupp om 9 medarbetare inom redovisning & ekonomi med målet att vara småföretagarens självklara partner. Som Affärschef har du det övergripande ansvaret för din grupp av medarbetare gällande kundleverans, kvalitét, försäljning, tillväxt, kompetensutveckling, samarbete och rekrytering. I rollen ingår även att proaktivt implementera moderna arbetssätt, och arbeta med förändringsledning. Du leder medarbetare inom din egen yrkeskompetens och du kombinerar ledarrollen med eget kundarbete, där fördelningen kommer anpassas efter kundernas och teamets behov. Du har personalansvar och ingår i ledningsgruppen för Marknadsområde Jämtland/Västernorrland tillsammans med andra Affärschefer och din närmaste chef Marknadsområdeschef Amanda Seimersson. Utvecklas som ledare på Ludvig & Co Du är med och skapar den bästa arbetsplatsen för våra medarbetare med ett ledarskap som utgår från våra ledarbeteenden: Vilja & Våga, Inspirera & Engagera, Lära & Utveckla. Genom återkommande ledarträffar och ledarutbildningar, i en organisation med fokus på ständigt lärande, fortsätter du växa i din roll. Vi söker dig som i den ledande rollen kan bidra med dina egna expertiskunskaper inom ekonomi. Du har erfarenhet av eget kundansvar och försäljning. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är affärsmässig, resultatorienterad och vill bidra med rådgivning som utvecklar våra kunders verksamhet. Du passar för rollen om du, precis som vi, tror att samarbete, affärsmässighet och utveckling är tre viktiga hörnstenar för att bygga starka team. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av ledaruppdrag, personalansvar och budgetarbete. Men det viktigaste är inte exakt vad du gjort, utan att du har viljan och potentialen att bli en riktigt bra ledare. Låter det intressant? Då ser vi fram emot din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande och vi vill därför be dig söka så snart som möjligt. Bli en del av Ludvig & Co När du blir en del av Ludvig & Co bidrar du till trygghet & växtkraft för människor, samhälle och företagande i hela Sverige. Hos oss finns utvecklingsmöjligheterna oavsett var du bor och oberoende av om du vill vara specialist, rådgivare eller ledare. Därför kan du kombinera ett flexibelt och dynamiskt jobb hos oss med livet du vill leva. Vi är starkast tillsammans och genom samarbete, tillit & inkludering skapar vi den bästa arbetsplatsen. Det finns ett Vi i Ludvig. Väx tillsammans med oss!

13 december 2023
Sista ansökan:
31 maj 2024
Rådgivare ekonomi

Vill du göra skillnad för företagare, jobba med moderna digitala verktyg inom ekonomi och få möjlighet till utveckling? På Ludvig & Co, Sveriges största konsultbyrå för småföretagare, får du 900 nya kollegor med spetskompetens inom exempelvis redovisning, bokslut och deklarationshjälp. Klicka HÄR (https://ludvig.se/tjanster/ekonomitjanster/) för att läsa mer om våra tjänster. Hos oss i Ljusdal blir du en del av ett team med där vi värdesätter att hjälpas åt, utmana varandra och ha roligt på jobbet. Vi tror på att växa med eget ansvar samtidigt som vi tar stöttning i varandra. Du har mig, Erica Garcia, som din närmaste chef. Din framtida roll & utveckling I nära samarbete med våra kunder kommer du arbeta med kvalificerad rådgivning för att hjälpa våra kunder utveckla deras verksamheter. Dina uppgifter består bl.a. av: - Uppdragsansvar och ev. kundansvar - Löpande konsultation, upprättande och genomgång av bokslut, deklaration och årsredovisning. - Tillsammans med din affärschef arbeta för att effektivisera uppdragen och arbetsfördelning. - Du, liksom övriga medarbetare, kommer också att ha en viktig roll i utvecklingen av ett lönsamt och framgångsrikt kontor med framtidens digitala tjänster. Vi har ett brett utbud av utbildningar inom ekonomi, kunskapsnätverk och möjlighet till att bli Auktoriserad Redovisningskonsult. För att lyckas behöver du Vi söker dig som idag jobbar inom ekonomi, antingen som konsult eller på en ekonomiavdelning och har akademisk utbildning inom ekonomi från exempelvis YH, högskola eller universitet. Det är meriterande om du är auktoriserad redovisningskonsult eller har erfarenhet inom ekonomistyrning, affärsutveckling eller skatterådgivning. Om du blir ditt bästa jobb-jag i team där din samarbetsförmåga, affärsmässighet och vilja att bidra till utveckling är avgörande, kan rollen passa dig. Du är förtroendeingivande och tycker om att skapa långsiktiga relationer. Låter det intressant? Då ser vi fram emot din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande och vi vill därför be dig söka så snart som möjligt. Bli en del av Ludvig & Co När du blir en del av Ludvig & Co bidrar du till trygghet & växtkraft för människor, samhälle och företagande i hela Sverige. Hos oss finns utvecklingsmöjligheterna oavsett var du bor och oberoende av om du vill vara specialist, rådgivare eller ledare. Därför kan du kombinera ett flexibelt och dynamiskt jobb hos oss med livet du vill leva. Vi är starkast tillsammans och genom samarbete, tillit & inkludering skapar vi den bästa arbetsplatsen. Det finns ett Vi i Ludvig. Väx tillsammans med oss!

7 december 2023
Sista ansökan:
25 maj 2024
Redovisningskonsult Västerås

Är du en noggrann och engagerad person med passion för redovisning och ekonomi? Vi söker till vår kund en professionell Redovisningskonsult som vill bli en del deras framgångsrika team. Om oss: Talent Bureau är ett framåtblickande företag som matchar kvalificerade individer med framväxande organisationer. Som Redovisningskonsult hos vår kund får du möjligheten att samarbeta med varierande företag och märkbart påverka deras ekonomiska berättelse. Din roll: Du kommer att fungera som en viktig resurs för våra kunder, hantera allmänna bokslut, skatter och löner. Dessutom kommer du att hjälpa till med budgetplanering samt upprätta och analysera finansiella rapporter. Du kommer också att vägleda och råda kunderna i olika ekonomiska frågor. Du kommer att arbeta såväl självständigt med egna kunder som du även blir ansvarig för, samtidigt är du del av ett team som arbetar nära varandra med en väldigt stöttande och utvecklande miljö. Dina kvalifikationer: Relevant utbildning och praktisk erfarenhet inom redovisning och bokföring. God förmåga att kommunicera och förhandla på svenska och engelska. Stark förståelse för ekonomiska principer och metoder. God förståelse och kunskaper inom skatt, juridik och bokslut. Förmåga att hantera flera uppgifter med precision och professionalitet. Därför ska du välja oss: Genom att bli en del av oss får du möjligheten till: Att utveckla och driva din karriär genom utmanande projekt inom olika branscher. Ett skräddarsytt program för din professionella tillväxt. Att arbeta tillsammans med skickliga kollegor. Att bidra till att forma ekonomiska lösningar som driver företags framgång. Ett konkurrenskraftigt ersättningspaket. Ansök idag! Är du redo att ta din karriär till nästa nivå som Redovisningskonsult? Vi ser fram emot att höra från dig! Skicka ditt CV och svara på våra frågor i ansökan. Bli en del av vår framgångsrika resa - ansök idag och maximera din potential med Talent Bureau! En bakgrundskontroll kan komma att genomföras för denna position.

23 november 2023
Sista ansökan:
11 maj 2024