Senior rådgivare ekonomi

Vill du göra skillnad för Sveriges företagare i alla branscher, jobba med moderna digitala verktyg inom ekonomi och få möjlighet till en tydlig utvecklingsresa? På Ludvig & Co, Sveriges största konsultbyrå för småföretagare, får du 900 nya kollegor med spetskompetens inom ekonomi & redovisning. Hos oss i Kungsbacka blir du en del av ett team med 6 kollegor där vi värdesätter att hjälpas åt, utmana varandra och ha roligt på jobbet. Vi tror på att växa med eget ansvar samtidigt som vi tar stöttning i varandra. Du har mig Marcus som din närmaste chef Din framtida roll & utveckling I nära samarbete med våra kunder kommer du arbeta med proaktiv och kvalificerad rådgivning för att hjälpa våra kunder utveckla deras verksamheter. Dina uppgifter består bl.a. av: - Uppdragsansvar och kundansvar för större kunder. - Bokslut och deklaration för kvalificerade uppdrag. - Att aktivt ta initiativ till merförsäljning av Ludvigs ekonomitjänster till befintliga kunder och vara en ambassadör för hela Ludvigs tjänsteutbud. - Handledare för nya kollegor och bidra till rekrytering till teamet. - Tillsammans med Affärschef ansvara för att effektivisera arbetsfördelningen. Var med och utveckla våra arbetssätt och digitala verktyg för att kunna erbjuda våra kunder ännu bättre tjänster, samtidigt som du får möjlighet till personlig utveckling. Vi har ett brett utbud av utbildningar inom ekonomi, rådgivning & affärsmannaskap, kunskapsnätverk och möjlighet till att bli Auktoriserad Redovisningskonsult. För att lyckas behöver du Vi söker dig som har erfarenhet som redovisningskonsult med flera år i branschen och ett stort yrkesmässigt engagemang för ekonomi, digitalisering, rådgivning och kund. Du trivs med ett helhetsansvar för dina kunder och att arbeta med ledarskap i uppdrag samt mentorskap för kollegor. Om du är auktoriserad redovisningskonsult så är det meriterande. Om du blir ditt bästa jobb-jag i team där din samarbetsförmåga, affärsmässighet och vilja att bidra till utveckling är avgörande, kan rollen passa dig. Du är förtroendeingivande och tycker om att skapa långsiktiga relationer. Låter det intressant? Då ser vi fram emot din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande och vi vill därför be dig söka så snart som möjligt. Bli en del av Ludvig & Co När du blir en del av Ludvig & Co bidrar du till trygghet & växtkraft för människor, samhälle och företagande i hela Sverige. Hos oss finns utvecklingsmöjligheterna oavsett var du bor och oberoende av om du vill vara specialist, rådgivare eller ledare. Därför kan du kombinera ett flexibelt jobb hos oss med livet du vill leva. Vi är starkast tillsammans och genom samarbete, tillit & inkludering bygger vi stolthet och skapar den bästa arbetsplatsen. Det finns ett Vi i Ludvig. Väx tillsammans med oss!

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Senior redovisningskonsult

På Avanta Ekonomi söker vi kontinuerligt efter nya medarbetare för att fortsätta vår tillväxtresa. Är du en erfaren redovisningskonsult eller ekonom med ett hjärta som slår extra för kundrelationer och att få möjlighet att äga affären mot kund? På Avanta Ekonomi, en familjär ekonomi- och redovisningsbyrå, får du utvecklas i din yrkesroll och hjälpa våra kunders verksamheter samt dina kollegor till nästa nivå genom din kompetens, handledning och rådgivning. Vem är du? Till vårt Borlänge-kontor söker vi dig som tycker om att ta stort ansvar och vill ta dig an utmaningar för att växa. Du är ekonomiutbildad med flerårig erfarenhet av byråarbete som medför att du känner en trygghet i din kompetens. Du bör ha god kännedom om inkomstdeklarationer, boksluts- och årsredovisningsfrågor, samt känna en trygghet i den rådgivande rollen mot kund. Du bör även ha erfarenhet av ledarskap som medför att du känner en trygghet i att handleda dina mer juniora kollegor. Hur väl du lyckas och trivs i en ny roll beror dock på mycket mer än enbart din tidigare arbetslivserfarenhet. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper där förmåga att ta ansvar för den egna prestationen är något som stämmer in på dig. Du uppskattar kundrelationer och är genuint intresserad av att förstå olika verksamheter för att hitta lösningar och effektiva arbetssätt. Det är även naturligt för dig att alltid utgå ifrån kundens behov och problem. Du trivs lika bra med att dela kundansvaret med dina kollegor som att ta ett helhetsansvar för dina kunder. Du trivs även med att arbeta med ledarskap genom arbetshandledning av kollegor Viktigt för rollen: - Relevant utbildning inom ekonomi - Arbetslivserfarenhet av ledarskap genom handledning inom ekonomi - Arbetslivserfarenhet av löpande redovisning, ekonomisk och juridisk företagsrådgivning, inkomstdeklarationer och bokslutsarbete - God kunskap i svenska och engelska i tal och skrift - Förmåga att ta ansvar för din egen prestation - Kundcentrerad med flexibelt arbetssätt - God samarbetsförmåga Meriterande för rollen: - Arbetslivserfarenhet från redovisningsbyrå - Arbetslivserfarenhet av kunder med större koncern-struktur - Arbetslivserfarenhet som controller - Erfarenhet av Björn Lundén, Fortnox och Visma Lön. - Erfarenhet av avancerade privatdeklarationer Vad kommer du att arbeta med? Arbetsuppgifterna är varierande enligt kundernas behov, men vi ser att du i huvudsak arbetar med bokslut, inkomstdeklarationer och rådgivning i nära samarbete med våra kunder. Du kommer även arbeta med en del löpande redovisning för lite klurigare kunder. Vi ser självklart även att rollen utvecklas utifrån dina egna individuella mål för utveckling och lärande. Arbetet består av såväl självständigt arbete som arbete tillsammans med dina kollegor. Du kommer även stötta och handleda dina kollegor på kontoret med din spetskompetens inom inkomstdeklarationer, bokslut och företagsrådgivning. Vi erbjuder dig: Hos oss på Avanta Ekonomi får du möjligheten att arbeta i en ansvarsfull roll i ett bolag med familjär kultur där vi hjälper varandra. Du erbjuds självklart friskvårdsbidrag på maxnivå, tjänstepension och försäkringar. Utöver detta erbjuder vi även dig: Kontinuerlig utveckling Vi är en framåtsträvande organisation med höga kvalitetskrav och en mentalitet av kontinuerlig utveckling och förbättring av oss själva. Vi erbjuder därför tydliga vägar för kompetensutveckling baserade på dina egna förutsättningar och målsättningar. Sociala aktiviteter Gemensamma luncher, fikaraster, årliga konferenser och andra sociala aktiviteter är en naturlig del av vår företagskultur. Flexibilitet Vi erbjuder alla våra anställda flexibla arbetstider och möjlighet till arbete hemifrån för att få livspusslet att gå ihop med vardagens alla måsten. Gemenskap Oavsett om du arbetar från något av våra Avanta-kontor eller ute hos kund arbetar vi på ett sätt som främjar gemenskap, familjeanda, samarbete och kunskapsutbyte. Ansökan Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid eller deltid, 6 månaders provanställning kan komma att tillämpas. Underkonsultande är också av intresse. Start enligt överenskommelse. Vi ser fram emot din ansökan! 🎉

5 mars 2024
Sista ansökan:
22 augusti 2024
Praktik som redovisningskonsult - Hösten 2024, Uppsala

Studerar du inom ekonomi med ett hjärta som slår extra för kundrelationer och en dröm om att i framtiden driva affären mot kund? På Avanta Ekonomi, en familjär ekonomi- och redovisningsbyrå, erbjuder vi nu en möjlighet för dig att kickstarta din karriär genom en praktikplats på vårt Uppsala-kontor under hösten 2024. Vem är du? Vi söker dig som inte bara vill ha praktisk erfarenhet inom redovisning, utan också strävar efter att bli en viktig del av vårt team på lång sikt. Din profil: - Studerar med inriktning mot ekonomi, redovisning, finans eller liknande med praktikperiod under hösten 2024. Önskvärt att praktikperioden är minst 8 veckor lång. - God förmåga att kommunicera på svenska och engelska, både verbalt och skriftligt. - En önskan att få utmanas, lära, utvecklas och ta ansvar inom ditt område. - En teamspelare med en positiv inställning och förmågan att arbeta självständigt. - Kundcentrerad med flexibelt arbetssätt - Ansvarstagande och drivande i ditt arbete - En önskan om anställning efter avslutad praktikperiod I rekryteringsprocessen kommer stor vikt att läggas vid dina personliga egenskaper där förmåga att ta ansvar för den egna prestationen och samarbeta bra med andra är något som stämmer in på dig. Du uppskattar kundrelationer och är genuint intresserad av att förstå olika verksamheter för att hitta lösningar och effektiva arbetssätt. Det är naturligt för dig att alltid utgå ifrån kundens behov och problem. Du ser även fördelar med att arbeta på byrå framför att arbeta på ekonomiavdelning. Vi erbjuder dig: En praktikplats där du får en djupgående förståelse för redovisningsprocessen och möjlighet att arbeta med riktiga kundprojekt. Som praktikant på Avanta kan du förvänta dig att delta i kvalificerat arbete där du, genom att vara understöd till dina kollegor, får lära dig mer om löpande redovisningsarbete, kundbemötande, företagsrådgivning och mer! Praktiktjänsten utformas utifrån dina erfarenheter och önskemål samt utifrån verksamhetens möjligheter. Vi erbjuder dig även möjligheten att bli anställd efter praktikens slut. Vid en potentiell framtida anställning erbjuds du självklart friskvårdsbidrag på maxnivå, tjänstepension och försäkringar. Utöver detta erbjuder vi även dig: Kontinuerlig utveckling Vi är en framåtsträvande organisation med höga kvalitetskrav och en mentalitet av kontinuerlig utveckling och förbättring av oss själva. Vi erbjuder därför tydliga vägar för kompetensutveckling baserade på dina egna förutsättningar och målsättningar. Sociala aktiviteter Gemensamma luncher, fikaraster, årliga konferenser och andra sociala aktiviteter är en naturlig del av vår företagskultur. Flexibilitet Under praktikperiod gäller arbete på plats under kontorstider. Vid en anställning erbjuds sen flexibla arbetstider och möjlighet till arbete hemifrån för att få livspusslet att gå ihop med vardagens alla måsten. Gemenskap Oavsett om du arbetar från något av våra Avanta-kontor eller ute hos kund arbetar vi på ett sätt som främjar gemenskap, familjeanda, samarbete och kunskapsutbyte. Ansökan Praktiken är planerad till hösten 2024 med uppstart enligt överenskommelse. Vi tillämpar ett löpande urval och annonsen stängs när vi har tillsatt praktikplatsen. Vi ser fram emot din ansökan! 🎉

4 mars 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
Junior konsult inom redovisning och ekonomi

På Avanta Ekonomi söker vi inför hösten 2024 en junior redovisningskonsult med ett hjärta som slår extra för kundrelationer och att få möjlighet att i framtiden driva affären mot kund och därmed få jobba med hela flödet. På Avanta Ekonomi, en familjär ekonomi- och redovisningsbyrå, får du snabbt utvecklas på bredden i din yrkesroll och hjälpa våra kunders verksamheter till nästa nivå genom din kompetens och rådgivning. Vem är du? Till vårt Uppsala-kontor söker vi dig som tycker om att ta dig an utmaningar och ansvar för att växa. Du är ekonomiutbildad som medför att du känner en trygghet i din teoretiska kompetens inom den löpande redovisningen. Du har med fördel även praktiserat på redovisningsbyrå tidigare och har en grundläggande kunskap i det praktiska arbetet inom löpande redovisning. Hur väl du lyckas och trivs i en ny roll beror dock på mycket mer än enbart din tidigare arbetslivserfarenhet. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper där förmåga att ta ansvar för den egna prestationen och samarbeta bra med andra är något som stämmer in på dig. Du uppskattar kundrelationer och är genuint intresserad av att förstå olika verksamheter för att hitta lösningar och effektiva arbetssätt. Det är naturligt för dig att alltid utgå ifrån kundens behov och problem. Du ser även en fördel med att arbeta på byrå framför att arbeta på ekonomiavdelning. Viktigt för rollen: - Relevant utbildning inom ekonomi - God kunskap i svenska och engelska i tal och skrift - Förmåga att ta ansvar för din egen prestation - Kundcentrerad med flexibelt arbetssätt - God samarbetsförmåga Meriterande för rollen: - Arbetslivserfarenhet från redovisningsbyrå, genom till exempel praktik eller anställning - Arbetslivserfarenhet av löpande redovisning, enklare företagsrådgivning och enklare bokslutsarbete. - Arbetslivserfarenhet av att arbeta i team - God kunskap i Office-365, framförallt Excel och Outlook - Erfarenhet av Björn Lundén, Fortnox och Visma Lön. Vad kommer du att arbeta med? I nära samarbete med kollegor kommer du huvudsakligen arbeta med enklare löpande redovisning, så som kund- och leverantörsreskontra, fakturering och kvittohantering. Vi ser självklart även att rollen utvecklas utifrån dina egna individuella mål för utveckling och lärande. Exempelvis finns goda möjligheter att utvecklas inom mer avancerad bokföring samt inom bokslut, rådgivning och deklarationer. Arbetet består av såväl självständigt arbete som arbete tillsammans med dina kollegor. Vi erbjuder dig: Hos oss på Avanta Ekonomi får du möjligheten att arbeta i en ansvarsfull roll i ett bolag med familjär kultur där vi hjälper varandra. Du erbjuds självklart friskvårdsbidrag på maxnivå, tjänstepension och försäkringar. Utöver detta erbjuder vi även dig: Kontinuerlig utveckling Vi är en framåtsträvande organisation med höga kvalitetskrav och en mentalitet av kontinuerlig utveckling och förbättring av oss själva. Vi erbjuder därför tydliga vägar för kompetensutveckling baserade på dina egna förutsättningar och målsättningar. Sociala aktiviteter Gemensamma luncher, fikaraster, årliga konferenser och andra sociala aktiviteter är en naturlig del av vår företagskultur. Flexibilitet Vi erbjuder alla våra anställda flexibla arbetstider och möjlighet till arbete hemifrån för att få livspusslet att gå ihop med vardagens alla måsten. Gemenskap Oavsett om du arbetar från något av våra Avanta-kontor eller ute hos kund arbetar vi på ett sätt som främjar gemenskap, familjeanda, samarbete och kunskapsutbyte. Ansökan Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, 6 månaders provanställning tillämpas. Uppstart är planerad till oktober 2024 eller tidigare enligt behov. Vi tillämpar ett löpande urval och annonsen stängs när vi har tillsatt tjänsten. Vi ser fram emot din ansökan! 🎉

4 mars 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
Kundansvarig redovisningskonsult till årets bästa byrå 2023

Vill du vara en del av vårt växande team och starka företagskultur? En blomstrande byrå där varje medarbetare verkligen räknas och har chansen att växa. Här är skratten mellan kollegorna en viktig del av gemenskapen, och teamet är starkt sammanhållet med en fantastisk "Vi"-känsla" - Årets bästa byrå medarbetarnas val 2023 Visma Accounting Awards Häng med på utvecklingsresan! 🚀 Din roll som Kundansvarig redovisningskonsult 👋 Här får du fokusera på att fördjupa dig inom din kompetens och vidareutveckla dig i din roll som redovisningskonsult. Eftersom du har minst 2 års erfarenhet eller mer så fokuserar du på de avancerade arbetsuppgifterna i uppdraget och samarbetar med juniora konsulter som sköter det löpande. - Ansvar för den övergripande leveransen för specifika kunduppdrag - Rapportering, avstämningar och deklarationer - Bokslut och årsredovisning inom K2 och meriterande K3 - Agera rådgivare mot kunderna och säkerställa hög kundservice - Bidra och stötta med din kompetens till teamet - Du är med och leder interna processer och gör oss bättre! Vi vet att utvecklingsresan inom redovisning är oändlig så oavsett om du har flera års erfarenhet inom redovisning så stöttar vi dig i din fortsatta resa. Vi söker dig som har - Relevant utbildning inom redovisning - Arbetslivserfarenhet inom redovisning minst 2 år - Kompetens inom bokslut och årsredovisning K2- meriterande K3 - God förmåga att skapa värdefulla kundrelationer - Affärsmässigt engagerad i kundernas utveckling - Systemvana och har lätt för digitala processer - Goda svenska och engelska kunskaper i tal och skrift Vi erbjuder dig En stabil arbetsplats under tillväxt där varje individ räknas och kompetensutveckling främjas genom Keeper Academy. I vardagen på Keeper förespråkar vi gemensamma aktiviteter i form av frukostar, AW, middagar och teambuildning löpande varje månad.   Genom Keeper Sportclub erbjuder vi dessutom gemensam rörelseglädje där vi en gång i månaden utför en aktivitet tillsammans. Allt ifrån golf till gruppträning och padel. För att få vardagen att gå ihop erbjuder vi flexibla arbetstider, att vi har friskvårdsbidrag och tjänstepension ser vi som en självklarhet. Vill du vara en del av branschens bästa företagskultur? Förespråkar du ett teambaserat arbetssätt? Då kanske just du är en Keeper! 💫 Praktiskt Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Gästrikegatan 12 St:Eriksplan Stockholm Rekryteringsprocessen hanteras av Keeper och frågor specifikt kring tjänsten mailas till ansvarig rekryterare [email protected] Vi går igenom urvalet löpande, så tveka inte på att skicka din ansökan redan idag! Om oss Keeper är en auktoriserad ekonomibyrå med 30 anställda centralt beläget i Vasastan. Vi gör företagsutvecklande rådgivning, redovisning och lön för medelstora till stora bolag. Våra kunder får en smart och effektiv ekonomifunktion med vår hjälp och tillgång till de vassaste konsulterna i branschen. Här bygger vi kompetensstarka team där gemenskapen och samarbetet väger tungt. Vår affärsmodell har framförallt varit att utveckla bättre och mer tydliga produktpaket till kunderna med fasta priser. Ett annat framgångsrecept är att vi strävar efter mer relationskapande kundkontakt och rådgivning så våra kunder kan driva framgångsrika företag. Priser och nomineringar Årets bästa byrå medarbetarnas val - Visma Accounting Awards 2023 Nominerade årets framtidsbyrå - FAR 2018, 2019, 2022 Årets framträdande byrå - Qbis Awards 2020 Årets superföretag - Bisnode veckans affärer 2019 Vi ser fram emot din ansökan! 🌟

4 mars 2024
Sista ansökan:
21 augusti 2024
Junior rådgivare ekonomi, Göteborg

Vill du göra skillnad för Sveriges företagare i alla branscher, jobba med moderna digitala verktyg inom ekonomi och få möjlighet till en tydlig utvecklingsresa? På Ludvig & Co får du 900 nya kollegor med spetskompetens inom exempelvis redovisning, bokslut och deklarationshjälp. Klicka HÄR (https://ludvig.se/tjanster/ekonomitjanster/) för att läsa mer om våra tjänster. Hos oss i Göteborg blir du en del av ett team med 10 kollegor där vi värdesätter att hjälpas åt, utmana varandra och ha roligt på jobbet. Vi tror på att växa med eget ansvar samtidigt som vi tar stöttning i varandra. Du har mig, Marcus som din närmaste chef. Din framtida roll & utveckling I nära samarbete med dina kollegor i teamet kommer du att hjälpa kunder inom alla branscher med löpande redovisning, avstämningar och förberedande av bokslut och inkomstdeklarationer. På så sätt får du en flygande start på din utvecklingsresa och har med tiden också möjlighet att ta uppdragsansvar. Var med och utveckla våra arbetssätt och digitala verktyg för att kunna erbjuda våra kunder ännu bättre tjänster, samtidigt som du får möjlighet till personlig utveckling. Vi har ett brett utbud av utbildningar inom ekonomi och rådgivning, kunskapsnätverk och möjlighet till att bli auktoriserad Redovisningskonsult. För att lyckas behöver du Vi söker dig med akademisk examen inom ekonomi från exempelvis YH, högskola eller universitet. Meriterande är tidigare erfarenhet från ekonomi eller att du planerar att gå de kurser som Srf kräver för att bli auktoriserad redovisningskonsult. Om du blir ditt bästa jobb-jag i team där din samarbetsförmåga, affärsmässighet och vilja att bidra till utveckling är avgörande, kan rollen passa dig. Du är förtroendeingivande och tycker om att skapa långsiktiga relationer. Låter det intressant? Då ser vi fram emot din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande och vi vill därför be dig söka så snart som möjligt. Bli en del av Ludvig & Co När du blir en del av Ludvig & Co bidrar du till trygghet & växtkraft för människor, samhälle och företagande i hela Sverige. Hos oss finns utvecklingsmöjligheterna oavsett var du bor och oberoende av om du vill vara specialist, rådgivare eller ledare. Därför kan du kombinera ett flexibelt och dynamiskt jobb hos oss med livet du vill leva. Vi är starkast tillsammans och genom samarbete, tillit & inkludering skapar vi den bästa arbetsplatsen. Det finns ett Vi i Ludvig. Väx tillsammans med oss!

27 februari 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
Redovisningskonsult med digitalt fokus

Hero söker nu för kunds räkning en redovisningskonsult för initialt ett sexmånaders uppdrag. Är du en skicklig redovisningsekonom med en passion för att modernisera och effektivisera processer? Då kan du vara precis den vi letar efter! Vi söker efter dig som är utvecklingsorienterad till din natur och som kan ta ledningen i att digitalisera vår kunds redovisningsflöden. Du behöver inte älska idrott men i detta fall är det garanterat ett plus! Vår kund, ett välkänt bolag, tror på att kombinera traditionell expertis med modern teknik för att skapa bästa möjliga resultat. De är dedikerade till att erbjuda deras kunder och partners högkvalitativa tjänster och söker ständigt efter nya sätt att förbättra och optimera sina processer. Om tjänsten Som interim Redovisningsekonom och Digitaliseringsansvarig kommer du att ha en central roll i deras ekonomiavdelning, tätt samarbete med CFO. Du kommer att ansvara för att säkerställa att vår kunds redovisningsprocesser är effektiva, noggranna och i linje med de senaste branschstandarderna. Utöver detta kommer du också att leda arbetet med att digitalisera flöden, vilket innebär att implementera och utveckla system och verktyg för att automatisera och förenkla arbetsprocesser. Profil Vi söker dig som har en utbildning inom ekonomi och några års arbetslivserfarenhet från redovisning. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat i organisationer där du behövt vara proaktiv och fått tagit egna initiativ. Som person ser vi att du är lösningsorienterad, kommunikativ och prestigelös. Du räds inte för att ta dig an nya utmaningar och gör det yttersta för att leverera bästa möjliga resultat. - Har en gedigen erfarenhet av redovisning och ekonomisk rapportering - Besitter starka kunskaper inom digitalisering och processautomation - Är van vid att arbeta med olika redovisningssystem och mjukvaror - Har en proaktiv inställning och är van vid att driva förändringar och projekt framåt - Trivs med att arbeta både självständigt och i team Omfattning, arbetstider och tillträde Anställningen är på konsultbasis och du utgår från vår kunds kontor i centralt i södra delen av Stockholms City. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag. Tillträde för rollen är omgående. Om rekryteringsprocessen Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer att bli anställd av Hero. Vi intervjuar löpande så har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Johan Iggbom på [email protected] We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten!

23 februari 2024
Sista ansökan:
4 augusti 2024
Redovisningskonsult till Auktoriserad Byrå

Vikta Partner AB är en auktoriserad redovisningsbyrå med huvudkontor i Luleå. Etablerad år 2011. Vi har hjälpt tusentals företagare på sin resa till framgång, stabilitet och tillväxt. Vi växer och efterfrågan på våra tjänster är stor! Hos oss arbetar du som en tydlig konsult med fokus på löpande bokföring, årsredovisning, lönehandläggning och förberedande bokslut. Du arbetar med företagskunderna i fokus och ingen dag är riktigt den andra lik vilket ger både personlig utveckling och arbetsglädje. Här får du som konsult utrymme att lämna bästa tänkbara rådgivning till dina företagskunder där du lär känna företagets verksamhet, ambition, önskemål och framförallt jobbar du kundnära. - Kliv fram till front office och tänk lite motsatsen till en traditionell redovisningsbyrå. Du arbetar med utgångspunkt från kontoret i Luleå. Somliga dagar kanske du föredrar att jobba hemifrån. Vi erbjuder ett varmt arbetsklimat, starka friskvårdsförmåner, tillgång till tjänstebil, kompetensutveckling via bla FAR. Du har inflytande över ditt arbetsupplägg, arbetstider, dina medarbetare är både kunskapshungriga och kan bjuda på sig själva. Körkort B är inte ett krav men underlättar i arbetet. Flerspråkig är en stor merit Varmt välkommen att maila eller ringa HR Ronny vid frågor Vi ser framemot din ansökan !

22 februari 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
Redovisningskonsult till Bredaryd Ekonomipartner

Vill du vara en del av något stort? Bredaryd Ekonomipartner AB, en lokal stjärna inom ekonomikonsultation, söker nu en passionerad Redovisningskonsult för att ansluta sig till vårt framgångsrika team i Bredaryd. Här är inte bara en arbetsplats; det är en familj där ditt engagemang och din kompetens kommer att bidra till att forma vår framtid. Vår DNA Vi brinner för att förenkla och säkra våra kunders vardag, och våra tjänster återspeglar vår starka tro på personliga och långsiktiga samarbeten. Hos oss finns ingen kund för liten eller för stor. Våra konsulter har en unik kompetens inom allt från löpande redovisning till strategisk företagsrådgivning. Vår tillväxtresa har varit en resa mot framgång och nöjda kunder. Ditt uppdrag Vi söker en Redovisningskonsult som älskar utmaningar och vill vara en nyckelspelare i vår tillväxtresa. Du kommer att ta dig an spännande uppgifter inom löpande redovisning, avstämning och rapportering, löneadministration och skattedeklarationer. Du får friheten att arbeta självständigt med starkt stöd från kollegor. Varje dag är unik, och du kommer att leda och utveckla affärer, bygga starka kundrelationer och säkerställa hög kvalitet i allt du gör. Ansök nu Är du redo för nästa steg i din karriär? Skicka din ansökan nu och bli en del av vårt vinnande team. Kontakta vår rekryterare Anela Drndo på Purple Rekrytering & Interim på telefonnummer 0737-019453 för att diskutera din ansökan eller ställa frågor. Vi genomför urval och intervjuer löpande, så vänta inte - gör din ansökan idag! Om oss Bredaryd Ekonomipartner AB, ett lokalt ekonomikonsultföretag med dedikerade medarbetare, erbjuder expertis inom redovisning, bokslut, löner, skatter, ekonomistyrning och företagsrådgivning. Vi brinner för att göra kunders vardag enklare och tryggare. Ingen kund är för liten eller för stor, och vår inställning har gett våra konsulter bred kunskap från löpande redovisning till bokslut, ekonomistyrning och rådgivning.

22 februari 2024
Sista ansökan:
10 augusti 2024
Redovisningsekonom och nyfiken på något nytt? Välkommen till Mpya Finance S

Mpya Finance är ett nytänkande konsult – och rekryteringsföretag inom ekonomi. Och för att kunna erbjuda enastående tjänster inom ekonomi krävs enastående människor. Vi på Mpya Finance älskar det vi gör och det är att leverera kvalitetssäkrade lösningar med en nytänkande twist åt våra kunder. Under tiden ser vi alltid människan bakom ekonomen och vice versa. För helt ärligt, ibland kan man behöva dra av momsen från livets kostnader för att få ett positivt resultat – jaa, ni fattar. Det är vårt fokus; idag, imorgon, bättre och sämre dagar – tillsammans ser vi allas bidrag till att sprida kunskap och engagemang hos våra kunder och inom Mpya Finance. Om nyfikenheten tar överhand… Välkommen att bläddra i vår fina kulturbok! Vi fattar att livet går upp och ner och att vardagen definitivt ska inrymma så mycket mer än en 8 timmars arbetsdag. Livet ska ju funka med hämtning/lämning, hundrastning och resterande pussel på det. Vi pratar därför gärna om hela ekonomen, hela människan och vi har valt att bygga vårt bolag kring hjälpsamhet, hjärta och förståelse. För om vi inte står vid din sida när du mår som sämst, så förtjänar vi inte att ha dig hos oss när du är i ditt esse. Därför har vi en tanke kring ett arbetsrelaterat partnerskap – vi får låna din hjärna och lite av ditt engagemang under arbetstid och i utbyte så får du vara en fundamental del av att bygga detta (kultur)bolag. Precis så som det ska vara. Vår kultur är något som ägs utav oss alla – för oss alla. Låter ovan som något för dig? Kul! Är du civilekonom med flerårig erfarenhet av kvalificerad redovisning? Toppen! Stimuleras du av mötet med nya människor, och är du affärsmässig, relationsskapande och lösningsorienterad? Fantastiskt! Hanterar du dessutom bokslut, skatt och moms självständigt och vill nu ta nästa steg i din karriär? Härligt! … och just det! Bara så att vi inte glömmer en viktig detalj: Du trivs i en miljö där människor tar hand om varandra, för det gör vi på Mpya. (Det är ju egentligen helt vanligt sunt förnuft.) Om allt detta stämmer in på dig så träffar vi dig gärna på ett möte, varför inte över en kaffe på vårt kontor i centrala Stockholm? Eller om det är lättare att få ihop vardagen över ett teamsmöte funkar det också! Detta kan vara bra att veta! Som ekonomikonsult på Mpya Finance är du en del i vårt lag och du har din fasta och trygga anställning hos oss. Som konsult är du med och levererar interimslösningar, projektstöd och rådgivning inom ekonomi. Våra kunder verkar i de flesta branscher och är vanligtvis medelstora till stora, internationella bolag. Uppdragsvariationen ger dig unika möjligheter till utmaning och utveckling av din karriär. Det är vad vi GÖR. Men vi ÄR så mycket mer. Vi får ofta höra att vår företagskultur är genuin och fantastisk, och vi kan bara stolt hålla med. Har vi fångat ditt intresse? Vad bra! För vi önskar oss fler fantastiska kollegor som är slipade talanger inom redovisning och som ser till livets goda. Ett första möte kan bli en spännande början! Ett senare steg är att du kanske vill prata med en av våra konsultkollegor och höra hur det är att arbeta på Mpya? Intervjuer sker löpande så skicka in ditt cv så snart som möjligt. Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta Josefin Cicek-Häggqvist tel. 073-203 67 97 [email protected] eller Anna Kempe tel. 070-729 24 30 [email protected]

21 februari 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024