Sekreterare
Sök bland 7 lediga jobb som Sekreterare och börja ditt nya yrkesliv idag!
FOI, Totalförsvarets forskningsinstitut, är ett av Europas främsta institut för tillämpad forskning inom försvar och säkerhet. FOI är en myndighet under Försvarsdepartementet och vi har till uppgift att bedriva forskning, metod- och teknikutveckling samt utredningsarbete för totalförsvaret och till stöd för nedrustning, icke-spridning och internationell säkerhet. Verksamheten bedrivs på uppdrag av i första hand Regeringskansliet, Försvarsmakten, Försvarets materielverk (FMV) och Myndigheten för samhällsskydd och beredskap (MSB). På FOI är vi cirka 1400 anställda, varav drygt 1000 arbetar direkt med forskning och utveckling. Våra kompetenser spänner över hela fältet från naturvetenskap och teknik till samhälls- och statsvetenskap. Vill du jobba i rollen som chefsstöd? Vill du vara den som bidrar till goda förutsättningar för avdelningsledningens arbete? Då kan FOI vara din nya arbetsplats! Vi erbjuder ett arbetsliv i balans, en utvecklande arbetsmiljö och ett samhällsviktigt arbete! Om tjänsten I rollen som avdelningssekreterare kommer du ge stöd och service till primärt avdelningschefen genom planering, uppföljning och samordning. I arbetsuppgifterna ingår daglig service, till exempel administration av kalendrar, telefonkontakter, granskning och kontroll av inkommande och utgående handlingar samt beredning av beslut. I uppgifterna ingår också framtagande av presentationsmaterial, förberedelser inför besök och möten (t.ex. avdelningens ledningsgruppsmöten). Tillsammans med kanslichefen och avdelningscontrollern är du sammanhållande för avdelningsgemensamma rutiner. Du förväntas också bidra med förbättringar av rutiner och processer, både på avdelningen och centralt på myndigheten när det är aktuellt, samt att kunna lämna stöd till andra kollegor. Om enheten Du kommer att ingå i avdelningskanslit som tillhör avdelningen Telekrig . På kanslit utvecklas och samordnars både processer och arbete inom det administrativa området. För att arbetet ska fungera smidigt arbetar du företrädelsevis på plats. Har du den kompetensprofil vi behöver? Krav Relevant utbildningsbakgrund på minst gymnasienivå. Flerårig erfarenhet av att stödja chefer på en statlig försvarsmyndighet. Van användare av Office-paketet och andra datoriserade stödsystem. God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Erfarenhet av att ha arbetat i något ekonomisystem (t. ex Agresso). För att trivas och göra ett bra arbete behöver du vara noggrann, bra på att samarbeta och ha en mycket god förmåga att hantera många ärenden samtidigt. Du har förmågan att med helhetssyn och ett strukturerat arbetssätt ligga steget före och identifiera vad som behöver göras. Du är lyhörd och anpassningsbar när förutsättningarna ändras och nya situationer dyker upp. Du förväntas, inom givna ramar, självständigt fatta egna beslut och finna alternativa lösningar. Avslutningsvis är personlig mognad, omdöme och integritet viktiga egenskaper i den här rollen och du behöver vara beredd på att hantera sekretesskyddade handlingar. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper i urvalsprocessen. Vad erbjuder vi dig? Totalförsvarets forskningsinstitut (FOI) är en statlig myndighet som bedriver världsledande forskning inom försvar och säkerhet till stöd för Sveriges militära och civila försvar. Vi erbjuder en unik arbetsplats där du får möjlighet att arbeta med det som är viktigt för totalförsvaret och hela samhället. Forskningen tillämpas både inom försvarsmyndigheter och hos civila aktörer och spelar en avgörande roll i att bygga en relevant och effektiv försvarsförmåga. Vi arbetar medvetet för en god arbetsmiljö med en bra balans mellan arbete och privatliv. Utöver detta erbjuder vi en rad förmåner. Läs mer om hur det är att jobba hos oss: https://www.foi.se/jobba-hos-oss.html Tjänsten är en tillsvidareanställning som kan komma att inledas med sex månaders provanställning. Vill du vara med och söka svaren för en säkrare värld? Välkommen med din ansökan i form av CV och personligt brev via ansökningsknappen senast den 26 juni 2025! För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Mattias Verona. Fackliga företrädare är Ulf Sterner (Saco-S) och Johan Widén (OFR/S – ST) Samtliga nås på 08-555 030 00. Då anställningen är placerad i säkerhetsklass krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585). Inför säkerhetsprövning efterfrågas vidimerade kopior på de utbildningar och tjänstgöringsintyg som är relevanta för tjänsten. FOI är en myndighet varmed inlämnade ansökningshandlingar blir allmän handling som på begäran kan lämnas ut till utomstående enligt offentlighets- och sekretesslagen. Erbjudanden från rekryteringsföretag undanbedes.
Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar. Vårdvalsenheten inom Regionstyrelseförvaltningen ansvarar för att patienter med rätt till regionala tandvårdsstöd får det, vi erbjuder stöd och service till patienter och vårdgivare. Inom ramen för de regionala tandvårdsstöden så samarbetar vi med samtliga kommuner i länet, folktandvården och privata tandvårdskliniker. Vårdvalsenheten ansvarar även för upphandlingen enligt lagen om valfrihet (LOV) för Barn- och ungdomstandvård. Vi ansvarar för finansiering av både det regionala tandvårdsstödet och LOV barn och ungdomstandvård. Region Dalarna söker en engagerad och noggrann handläggare för Tandvårdsstöd Dalarna, Vårdvalsenheten. I din roll kommer du att vara en viktig del av vårt team och bidra till att säkerställa hög kvalitet och effektivitet i de regionala tandvårdsstöden. Handläggare till Tandvårdsstöd, Falun Arbetsuppgifter Administration av inkommande ansökningar, läkarintyg, vårdrapporter, underlag för tandvårdskort, fakturor mm. Kontroll av fakturor. Rådgivning, information och utbildning till privatpersoner och till personal inom tandvård, hälso- och sjukvården och kommuner. Support på datastödet Symfoni. Uppföljning och rapportering. Bereda underlag inför politiska beslut. Övrig information Kvalifikationer Krav Relevant tandvårdsutbildning, såsom tandsköterska eller tandhygienist. Goda datakunskaper. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Vana vid regelstyrd verksamhet. Meriterande Erfarenhet av arbete inom tandvård Personliga egenskaper Noggrann och strukturerad. Visar respekt och gott bemötande. Förmåga att hantera känsliga uppgifter korrekt och med varsamhet. God kommunikationsförmåga. Serviceinriktad och lösningsorienterad. Förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper. Ansökan Har du skyddade personuppgifter? Ansök inte via systemet. Kontakta istället rekryterande chef direkt. Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss. Om du är eller tidigare har varit anställd i Region (Landstinget) Dalarna kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Läs mer om Region Dalarna, vår värdegrund, arbetsmiljö och förmåner, samt vilka kontroller som görs innan anställning: Jobba med oss - Region Dalarna Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Fackliga kontaktuppgifter Fackförbund - Region Dalarna
Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar. Avdelningen för analys och utredning är en del av Planeringsenheten som ligger under Regionstyrelseförvaltningen. Avdelningen ligger organisatoriskt centralt placerad, men utgör ett stöd för hela Region Dalarna i olika typer av uppdrag och projekt från alla regionens verksamheter. Avdelningen stödjer regionens högsta tjänstemannaledning genom utredning, analys och beslutsunderlag i strategiskt viktiga frågor och bidrar till att regionplanen och dess mål uppfylls. Vår kärnkompetens är att utföra projekt, utredningar och analyser som är omfattande, komplexa eller avancerade. Vi är ett tydligt stöd och en resurs för regiondirektören. Avdelningen som helhet arbetar beställningsbaserat utifrån verksamheternas behov och prioriteringar. Vi är nu i ett spännande utvecklingsskede där vi bygger upp modeller, processer och arbetssätt för projekt och projektstyrning, och behöver utöka avdelningen med ytterligare en senior projektledare. Ditt uppdrag kommer att omfatta både projektledning i inkommande projekt och att bidra i vårt utvecklingsarbete kring projektstyrningsmodell. Du kommer att få stor möjlighet att påverka den pågående utvecklingen utifrån din erfarenhet och kunskap. I nuläget består avdelningen av åtta personer med olika bakgrund och kompetens inom projektledning, utredning och analys. I alla våra uppdrag och projekt samarbetar vi i team för att dra nytta av våra olika kompetensområden. Hos oss blir du en del av en engagerad och kompetent avdelning med uppdrag att stödja regionledningen i strategiskt viktiga frågor. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du får möjlighet att påverka både enskilda projekt och hur vi arbetar med projektledning i stort. Senior projektledare/Utredare till Analys och Utredning Falun Arbetsuppgifter Region Dalarna söker nu en erfaren och engagerad projektledare till vår avdelning för analys och utredning. Här får du en nyckelroll i både operativa projekt och i vårt strategiska utvecklingsarbete. Som projektledare hos oss får du ett varierat och meningsfullt uppdrag. Du har förmåga att fånga upp beställarens krav och verkliga behov och kommer att ansvara för att planera, leda och följa upp projekt och utredningar av varierande storlek och komplexitet. Du leder arbetet från idé och förstudie till genomförande, avslut och rapportering. Parallellt är du en drivande kraft i utvecklingen av Region Dalarnas projektstyrning. Du bidrar till att forma vår projektmodell, skapa strukturer och etablera en gemensam metodik på strategisk, taktisk och operativ nivå. Vi arbetar nära regionens ledning i frågor som påverkar hela Dalarna. Övrig information Kvalifikationer Personliga egenskaper Vi söker dig som är van att ta ansvar, har en god analytisk förmåga och trivs i en utvecklingsinriktad miljö. Du arbetar strukturerat, är lösningsorienterad och har ett helhetsperspektiv i ditt arbetssätt. Du har lätt för att skapa förtroende och samverka med olika intressenter i komplexa sammanhang. Du är initiativtagande, prestigelös och trygg i din yrkesroll. Vidare har du en god samarbetsförmåga, är lyhörd och har lätt för att bygga relationer. Du drivs av att skapa nytta och har ett genuint intresse för utveckling - både i projekt och i organisationen som helhet. Skallkrav Relevant akademisk utbildning inom exempelvis samhällsvetenskap, statsvetenskap eller motsvarande utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Flerårig erfarenhet av att leda projekt genom hela processen från projektidé och förstudie till planering, genomförande och avslut. Meriterande krav Erfarenhet av att leda projekt inom flera olika områden. Erfarenhet från politiskt styrd organisation Erfarenhet av att arbeta med projektmodeller och projektstyrning Utbildning i projektledning och projektmetodik Ledarskapsutbildning Erfarenhet av strategiskt analys- och utredningsarbete Flerårig erfarenhet av att leda stora och komplexa projekt. Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska Ansökan Har du skyddade personuppgifter? Ansök inte via systemet. Kontakta istället rekryterande chef direkt. Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss. Om du är eller tidigare har varit anställd i Region (Landstinget) Dalarna kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Läs mer om Region Dalarna, vår värdegrund, arbetsmiljö och förmåner, samt vilka kontroller som görs innan anställning: Jobba med oss - Region Dalarna Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Fackliga kontaktuppgifter Fackförbund - Region Dalarna
Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar. Vill du leda ett av Region Dalarnas mest strategiska projekt för att minska sjukfrånvaron och skapa en hållbar arbetsmiljö? Vi söker dig som är en engagerad och erfaren projektledare som vill vara med och göra skillnad för både medarbetare och organisation, genom ett projekt som är finansierat via ESF-rådet. Du kommer att vara placerad på Personalenheten och avdelningen för arbetsmiljö och hälsa där du kommer samarbeta med ytterligare fem kollegor som arbetar med arbetsmiljörelaterade frågor. Tjänsten är en projektanställning på 3 år. Tillsättning sker om erforderliga beslut fattas. Projektledare - Minskad ohälsa för ett hållbart arbetsliv Arbetsuppgifter Projektet Minskad ohälsa för ett hållbart arbetsliv är ett treårigt initiativ som syftar till att minska sjukfrånvaron inom Region Dalarna - länets största arbetsgivare med cirka 9 500 anställda. Projektet fokuserar på förebyggande och rehabiliterande insatser. Som projektledare kommer du att: leda och samordna projektets alla delar från planering till genomförande etablera och utveckla samarbetsformer med interna och externa aktörer säkerställa att projektets mål uppnås genom strukturerad planering, uppföljning och rapportering bidra till implementering av långsiktiga förbättringar inom arbetsmiljöområdet ingå i styrgruppen och projektteamet kommunicera framför allt genom interna kanaler Övrig information Kvalifikationer Vi söker dig som har: lämplig akademisk examen, annan relevant utbildning eller arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig dokumenterad erfarenhet av att leda projekt, gärna inom offentlig sektor Meriterande Erfarenhet av att arbeta strategiskt och operativt med arbetsmiljöfrågor Dokumenterad erfarenhet av rehabiliteringsprocesser i arbetslivet Personliga egenskaper Du är en projektledare med en tydlig och engagerande kommunikationsstil, någon som inspirerar och får med sig organisationen på resan. Du har förmåga att arbeta strategiskt och operativt med många kontaktytor, med en vana att leda i samverkan. Du har lätt för att känna av när det är dags att kompromissa för projektets bästa och anpassar dig snabbt och effektivt till nya eller ändrade metoder. Du är genuin och öppen i dina interaktioner, visar stor entusiasm för nya satsningar och förbättringar, samt har förståelse för de utmaningar som förändring kan innebära för andra. Din ansvarsfullhet gör att du alltid ser till att uppgifter slutförs i tid och med hög kvalitet. Du har en stark drivkraft att nå utmanande mål och är beslutsam i att slutföra det du påbörjat. Du hanterar känslig information med integritet och respekt, och du delar Region Dalarnas värdegrund - öppenhet, respekt och ansvar - som en självklar del av ditt arbetssätt. Känner du igen dig i beskrivningen och är redo att ta dig an en ny utmaning? Då kan det här vara tjänsten för dig. Välkommen att söka! Ansökan Har du skyddade personuppgifter? Ansök inte via systemet. Kontakta istället rekryterande chef direkt. Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss. Om du är eller tidigare har varit anställd i Region (Landstinget) Dalarna kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Läs mer om Region Dalarna, vår värdegrund, arbetsmiljö och förmåner, samt vilka kontroller som görs innan anställning: Jobba med oss - Region Dalarna Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Fackliga kontaktuppgifter Fackförbund - Region Dalarna
Om tjänsten I din roll kommer dina huvuduppgifter var att underlätta den dagliga verksamheten för chefer och medarbetare. Vilket innebär dokumentöversyn i form av bla korrekturläsningar, hantering och administrering av av pappers-/elektroniska dokument, schemaläggning/koordinering av möten och arrangemang både internt och externt. Ta emot/vidarebefordra telefonmeddelanden från interna och externa källor. Allmänt sekreterarstöd/kontorsstöd. Allmänt sekreterarstöd samt Ledningssekreterarstöd. I ditt arbete ingår att jobba nära och samarbeta med linjecheferna och deras team i det operativa arbetet för att skapa förutsättningar för effektivitet och kvalitet. Du ska vara ett stöd för ledningsgruppen gällande rapporter, presentationer och personaladministration Arbeta lokalt och globalt med strategiska initiativ för att skapa en ännu bättre medarbetar- och kundupplevelse. Du kommer få jobba med Onboarding av nya medarbetare och konsulter inom organisationen och koordinering och administration av sommarjobb. Koordinera konferenser och möten med både interna och externa intressenter Tjänsten är ett vikariat under en anställds föräldraledighet. Om företaget Ett globalt företag med produktion på flera platser i bla Sverige. Din profil Du ska ha erfarenhet och intresse för administration och service från en liknande roll inom företag som jobbar med tillverkning. Ha förmåga att koordinera och strukturera olika uppgifter samtidigt. Du har ett proaktivt tänkesätt för att förutse både utmaningar och möjligheter. God kommunikationsförmåga och önskan att arbeta i en dynamisk och mångkulturell miljö. Du trivs med att arbeta självständigt och driva ditt arbete framåt men även kunna samarbeta med andra. Då företaget är globalt ställs krav på flytande engelska och svenska, både i skrift och tal Eftersom dator och telefon kommer vara en av dina viktigaste arbetsredskap är det ett måste att du känner dig bekväm med dessa och vikten av att använda det i ditt dagliga arbete. Allt från att jobba i företagets interna system till att behärska Office programmet. Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett har sedan 1986 hjälpt tusentals personer inom industribranschen att hitta sitt drömjobb. Våra kunder finns i hela Sverige och Norge och främst inom tillverkande industri och verkstadsindustri. Vi arbetar med ett brett utbud av tjänster, både för kollektivanställda och tjänstemän. Tack vare långsiktigheten i våra uppdrag har många en tryggad anställning på Ikett. Detta har lett till att flera anställda har jobbat hos Ikett i 20+ år. Under den tiden har de fått utvecklas, testa flera uppdrag med en trygg arbetsgivare i ryggen. Ofta är målsättningen att det ska leda till anställning hos kund. På Ikett finns det möjlighet att arbeta lokalt i ditt närområde, men även spännande resejobb i hela Sverige och Norge för dig som vill ut på resande fot. Hos oss får du: Engagerad personal genom hela rekryteringsprocessen som även har kontakt med dig när du börjar jobba hos vår kund. Trygghet där vi värnar om din säkerhet på arbetsplatsen. Möjlighet till utveckling. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as
Byråsekreterare Arbetsgivare: Swedish Law & Trade Plats: Göteborg Anställningsform: Tillsvidare, heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Om arbetsplatsen Swedish Law & Trade är en affärsjuridisk byrå med internationell inriktning. Vi arbetar med både svenska och utländska klienter i ärenden som rör affärsjuridik, avtal, bolagsrätt och handel såsom migrationsmål – förvaltnings – och brottsmål Vi värdesätter mångfald och interkulturell kompetens. Vår verksamhet präglas av professionalism, respekt och ett öppet arbetsklimat. Arbetsuppgifter Som Byråsekreterare är Du ett administrativt stöd för byråns jurister och hanterar: Upprättande och formatering av juridiska dokument och skrivelser Kalender- och mötesbokning Kontakt med klienter, myndigheter och domstolar Posthantering, arkivering och andra kontorsrutiner Översättningar eller språkstöd beroende på kompetens Kvalifikationer Krav: Erfarenhet av administrativt arbete Mycket god svenska i tal och skrift God engelska God datorvana (Office-paketet) Meriterande: · Utbildning som arbetsgivare bedömer relevant och motsvarar 120 högskola poäng Erfarenhet från juridisk miljö eller statskunskap Kunskaper i ytterligare språk (t.ex. arabiska, somaliska, dari, ryska, franska eller liknande) Tidigare arbete i en mångkulturell miljö Personliga egenskaper Vi söker Dig som är noggrann, serviceinriktad, strukturerad och har god samarbetsförmåga. Du trivs med att ge stöd och skapa ordning i en verksamhet där varje dag ser olika ut. Övrigt Vi ser mångfald som en tillgång och uppmuntrar också sökande med utländsk bakgrund att söka Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Har du erfarenhet av att arbeta inom kommunal organisation med ansvar för politiska forum? Ansök redan idag! Om uppdraget Vi söker nu en kommunsekreterare till en av våra kunder i Östergötland. Behovet är omgående (senast 2025-03-03) och pågår fram till 2025-08-15 med möjlighet till förlängning. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia med placering hos kund i Östergötland. Dina arbetsuppgifter Du kommer att vara en av nyckelpersonerna som ansvarar för samordning och administration vad gäller ärendeprocesser till kommunens politiska instanser som innefattar kommunfullmäktige, kommunstyrelse, nämnder samt vissa utskott. Du kommer även att ansvara för kvalitetssäkring av beslutsunderlag en del av systemförvaltning för kundens ärendehanteringssystem Evolution utredningsuppdrag och handläggning av andra uppdrag att tillsammans med övriga medarbetare driva den digitala utvecklingen och andra nämndadministrativa utvecklingsfrågor Dina kvalifikationer Högskoleutbildning, akademisk utbildning inom statsvetenskap eller offentlig förvaltning Ha adekvat förståelse för kommunal organisation Ha adekvat kapacitet att arbeta effektivt och rättssäkert, systematiskt, metodiskt och pålitligt God kännedom om de lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet, särskilt offentlighets- och sekretesslagen, kommunallagen och förvaltningslagen Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) Meriterande Praktisk erfarenhet av digitala ärendehanteringssystemet Evolution Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2025-02-10. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Amanda Chamoon, [email protected]. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 170 40 00. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 7 av 7 jobb