Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 10+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: Assignment description and main responsibilities• Close collaboration with development and business teams.o Facilitate communication between internal teams, business stakeholders andexternal bank partners to ensure alignment on priorities and timelines. • Requirement gathering for configurations and system enhancementso Gather detailed requirements and translate them into actionable technical userstories. An operations BA also performs many configurations of financingsettings in the system. • Process optimization and improvemento Map out current processes and customer journeys, identify bottlenecks, andpropose optimizations that improve both system performance and businessefficiency. • Documentation and reportingo Maintain clear and comprehensive documentation related to system operations • Monitoring and ensure of offered services availability to our customers• Incident and problem management Competence requirementsFulfillment of these requirements is a must• Proficiency in Jira• Experienced in diagnosis of system faults through the analysis of log files and proficientin understanding Json• Strong customer-oriented mindset• Passion for technology and helping people.• Excellent communication and interpersonal skills with both technical and non-technical audiences.• Strong analytical and problem-solving skills with the ability to work both autonomouslyand in a team environment.• Ability to prioritize and multitask in a fast-paced environment• Good at stakeholder/end-user communication• Pragmatic• Fluent in English Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 3+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: What is in it for you?As Business analyst/BI Engineer within Manufacturing & Supply Chain you will get the chance to build up the foundation for how we work with data in program management, this organization which drives the implementation of all new cars in our plants worldwide. This central position is situated in Gothenburg, but the scope is global, and you will collaborate with colleagues worldwide.We are looking for someone who is collaborative and organized, interested to work with people and understand their data and intelligence need. The customers for the data will be the senior management and program management within Manufacturing and Supply.We are looking for someone that can manage both taking in requirement and setting up a vision, as well as developing towards that vision. In your work you will collaborate with our data product owners and stewards in other areas of the company but will have very few to turn to for program management data, therefore we are looking for a senior consultant in this task.What you will do. Requirement and vision• Collaborate with business stakeholders to understand and define business requirements.• Translate business needs into technical solutions, ensuring alignment with strategic goals.• Conduct data-driven analysis to provide insights and recommendations for business improvement.• Document business processes, data flows, and key performance indicators (KPIs). Development• Design and develop robust BI dashboards and reports using tools like Power BI and Tableau.• Implement data models and visualizations to drive decision-making processes.• Ensure data quality, consistency, and accuracy in reporting.• Optimize existing reports and BI systems for scalability and performance.• Describe and request scalable data products from our data teams.• Collaborate with the data science and analytics teams to build data infrastructure and support machine learning models. Do you fit the profile?You probably have several years of work experience, and a bachelor’s or master’s degree in computer science, data science, information systems, business, or related fields. And you should have several of the following competences. Technical Expertise:• Proficient in SQL and data warehousing (Snowflake or similar)• Strong hands-on experience with BI tools (Power BI)• Experience of dbt is a plus. Business Acumen:• Excellent ability to translate complex data into actionable insights for business teams.• Familiarity with business process mapping and requirement gathering.• Experience working with cross-functional teams to align data solutions with business goals. Analytical Skills:• Strong problem-solving skills and the ability to work independently on complex tasks.• Proficiency in data analysis techniques and tools (Python, R, Excel, etc.) is a plus. Communication:• Ability to clearly communicate technical solutions to non-technical stakeholders.To perform well and enjoy this role it is relevant that you feel comfortable in taking ownership, enjoy taking the lead to get things done and that you do not hesitate to ask for help when needed.For this position, you need to be fluent in English. Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
At Viaplay Group, we entertain millions of people every day through our streaming services, radio networks, and TV channels. We believe in the power of content not just as a way of telling stories and touching lives, but also expanding worlds. We’re looking for the best people to join us on our journey. Right now, we’re searching for a Data Analystin our Stockholmoffice –are you ready to hit play on an exciting career change? The Role As a Data Analyst at Viaplay Group, you will play a pivotal role in transforming complex data into actionable insights, enabling us to deliver exceptional experiences to our customers. By leveraging your analytical, visualization, and data modeling skills, you’ll inspire and lead the way toward a more data-informed business. Collaborating with diverse teams, you’ll be integral in evaluating trends, optimizing strategies, and supporting data-driven decision-making. Your expertise will help shape the future of Viaplay Group through enhanced user engagement, content performance, and operational excellence. Key Responsibilities: Data Analysis & Insights: Analyze large datasets to identify trends, patterns, and actionable insights that drive business strategies and improve user experiences Collaboration: Work with cross-functional teams to bring the business closer to data by offering expertise, advice, and insights. Actively contribute to creating a data-informed culture across all levels of the organization Data Visualization: Build dashboards and reports with a strong focus on storytelling,making complex data easy to understand for stakeholders Strategic Impact: Partner with stakeholders to align data strategies with business goals, support roadmap decisions, and ensure appropriate tracking is in place for new initiatives Self-Service Analytics:Champion a self-service analytics culture across the organization, empowering teams to access, interpret, and utilize data independently Education & Communication: Lead and participate in data education initiatives to improve understanding and utilization of data tools and methodologies across the organization Process Automation: Identify opportunities for automation in data tracking, analysis, and reporting to streamline processes and improve scalability Documentation: Create standardized and accessible documentation to ensure clarity, reduce dependencies, and enable teams to operate autonomously What we’re looking for We understand you may feel confident ticking certain boxes more than others and that’s why we always keep an open mind in our recruitment process. But, in order to thrive in this role, we do believe you’ll have at least some experience in the following: Proven experience as a Data Analyst, demonstrating the ability to work independently and proactively drive change Strong knowledge of SQL and proficiency in visualization tools like Tableau or ThoughtSpot Expertise in data storytelling, with the ability to translate complex insights into clear, compelling presentations for technical and non-technical audiences A passion for setting up dashboards, KPIs, and reporting structures that inspire action and align with business goals A collaborative mindset, with the ability to build strong relationships and work cross-functionally A proactive approach to problem-solving, actively seeking new solutions and considering scalability in your work Excellent communication and interpersonal skills, with a talent for making others enthusiastic about data It’s a bonus if you have: Experience with analytical engineering or tools like Databricks Background in the streaming or media industry Experience working with data from finance or marketing teams What we offer you We’ve got you covered! 30 days of paid vacation every year,an attractive pension and insurance scheme, and generous parental leave pay lift. Your wellbeing matters. We provide you with various wellbeing initiatives includingwellness allowance. A safe space to grow and up-skill. Our learning culture puts you in the driver’s seat of your own development. An innovative environment with Hack Days once a year. This week-long initiative allows you to think outside the box and deliver creative, technical solutions that (more often than not) go on to be implemented, either in our product or our ways of working. Entertainment is what we love, and entertainment is what we do. So, unlimited access to Viaplay seems only fair for you to get to know the product –including serier & viewing events, new release movie rentals, linear channels and more. Hit play today If this feels like your kind of challenge, make sure you apply by attaching your CV here –you may also want to add your LinkedIn profile. Please don’t send us your application via email because we won’t be able to accept it. We do, however, welcome any questions you may have about this particular position. Want to learn more about who we are and what we do? Check out our careers page or follow us on Instagram! We’re only ever a few clicks away.
Vi söker nu en Data Scientist/Analytiker till ett spännande uppdrag inom offentlig sektor! Arbetsuppgifter Arbete med kodning och dataframställning i Power BI DAX och SQL Att skapa intuitiva och tydliga visualisering i Power BI som besvarar beställarens frågor Att samla in, tolka och skapa verktyg genom dialog med olika intressenter av data i verksamheten Att välja lämpliga statistiska eller ML-algoritmer för de byggda modellerna Kodning i Python kan förekomma i vissa projekt Kunna redogöra för begränsningar och val som gjorts i de datamodeller som skapas Att noggrant dokumentera det arbete som gjorts Arbete sker typiskt sett i små grupper om 2 - 3 personer som driver ett visst utvecklingsprojekt. Kompetens och erfarenhet som eftersöks: Masterexamen från högskola/universitet (120 hp) inom data- och systemvetenskap. Alternativt en masterexamen (120 hp) inom matematik, elkraft eller energi med minst 30 hp inom data och programmering. Minst 2 års arbetslivserfarenhet av SQL Minst 2 års arbetslivserfarenhet av Power BI Minst 2 års arbetslivserfarenhet inom projekt med dataanalys och datavisualisering Minst 2 års arbetslivserfarenhet av att planera, leda och samordna framtagning av krav på system eller data för systemutveckling. Minst 2 års arbetslivserfarenhet med versionshantering Flytande i svenska & engelska tal/skrift OBS: Kort tillsättningstid - intervjuer sker löpande! Förmåner och utvecklingsmöjligheter hos Liminity Spännande projekt med ledande branschkunder. Senaste tekniken och moderna arbetsmetoder. Omfattande utbildningsmöjligheter och certifieringar. Konkurrenskraftig lön och attraktiva förmåner. Mer information finns på https://handbok.liminity.se
About the job As a Data Scientist in the AI team, you are responsible for designing, deploying, and optimizing AI models and data pipelines. This includes expertise in data manipulation, AI model fine-tuning, and constructing recommendation systems tailored to user needs. You will collaborate closely with cross-functional teams to implement Retrieval-Augmented Generation (RAG) solutions, build personalized recommendation systems, and integrate cutting-edge AI and NLP techniques into production. Your responsibilities include: Model Development and Optimization: Develop, fine-tune, and deploy machine learning and NLP models, including custom and pre-trained solutions, using Python and Azure services. Data Pipeline Management: Build and manage data pipelines, incorporating RAG solutions, data cleaning, tokenization, and transformation processes. Recommendation Systems and Prompt Engineering: Design recommendation systems and craft effective prompts for models like ChatGPT to ensure accurate, contextually relevant outputs. Performance Evaluation and Innovation: Develop evaluation frameworks, assess AI model performance, and stay updated on AI advancements to enhance efficiency and effectiveness. Technical Leadership: Make architectural and technical decisions on model selection, data pipelines, and deployment strategies based on project needs. Requirements We are seeking a curious, collaborative, and growth-oriented professional with experience in agile environments and a strong passion for advancing within the AI field. If you thrive on solving complex challenges and enjoy working at the intersection of technology and innovation, this role offers an exciting opportunity to make a meaningful impact. To succeed in this position, you should meet the following requirements: B.Sc. or M.Sc. in Data Science, Computer Science, AI, or a related field, with 3–5 years of experience in data science, data engineering, or AI-related roles. Proficiency in Python and machine learning libraries. Experience in designing, fine-tuning, and deploying AI solutions Familiarity with Microsoft Azure, including Azure Cognitive Services, Azure OpenAI, and Azure Machine Learning. Experience with Retrieval-Augmented Generation (RAG) solutions and prompt engineering. Experience in data cleaning, tokenization, indexing and building scalable data pipelines. Proficiency in AI model evaluation methods and prompt engineering for improved model accuracy. Experience with the full ML development lifecycle using open-source AI/ML frameworks and public cloud services. What we Offer We strongly believe in working with individuals who love what they do. When you get the opportunity to do what you do best, the result will be exceptional. We offer you a global development role in an innovative and fast-growing company at the forefront of technology, and we provide you with the opportunity to deliver real value to the customers. We offer competitive benefits, compensation based on competence/performance and highly talented Novacurians as great colleagues. Novacura offers a strong and open corparate culture where each and every employee has the opportunity to influence the development of the company and our processes. Ready to Join Us?If this sounds like the perfect fit for you, we encourage you to apply today. We review applications on a rolling basis, so don’t miss your chance to be part of something great. For questions regarding the recruitment process, please contact Ellen Jingrot, Talent Acquisition, at [email protected]. For inquiries about the role, reach out to Andreas Foung, Development Manager,at [email protected]. About NovacuraAt Novacura we are passionate about solutions that enable our customers to work smarter and faster in their businesses. We work with several business systems and our own unique low code platform Novacura Flow. We are a global organization with close cooperation between our offices in different countries and we have high ambitions to continue to develop and grow in all our markets.
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 2+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning:What is in it for you? We are looking for a curious DevOps Software Engineer with knowledge of Java who is eager to help us with smooth rollout applications in accordance with architectural practices outlined in the organization. We use modern tools and agile methods to create business value continuously. We ensure high quality, availability, and adaptability in our delivery. And of course, we have fun together while doing it!What you’ll do The DevOps Software Engineer will be part of an agile team responsible for delivering the digital functions necessary for the business to manufacture cars and components across all our plants. This role involves:- Hands-on collaboration with Operation Engineers on the shop floor to help deploy Connected Shopfloor systems.- Configuring pipelines to deploy new versions of applications according to industry standards.- Collaborating closely with the Local Operation Teams (teams located in Plants) to develop solutions that suit business needs in the best possible way.- Preparing monitoring solutions according to business and technical requirements.- Taking part in analyzing new requirements and adjustments to ones already existing. - Developing new features with other colleagues from the team – mainly in Java.Our applications are utilized across all our production plants, making it essential for our systems landscape to be robust, scalable, and efficient. We also strive to adopt modern technologies to ensure we are using the best solutions available. With an always-on mindset, you will assist various departments in the different plants by designing, configuring, and managing solutions for their devices, tools, and applications, all in accordance with factory and corporate standards. Additionally, you will collaborate closely with local IT site teams and receive support from global specialists and operations teams.Who You Are- You are proactive and able to collaborate effectively with colleagues from the team and beyond.- You are an independent Software Engineer with a focus on the DevOps aspect. - You have experience with software development in Java.- You are familiar with REST APIs, databases, cloud services, and messaging systems such as IBM MQ and Kafka.- You have experience with Linux, Docker, Kubernetes, Openshift- You possess excellent verbal, interpersonal, and written communication skills in English, enabling you to effectively communicate with both technical specialists and individuals without technical knowledge. - You have experience above 2 years in a similar role.We appreciate it if you also haveknowledge of the manufacturing industry.- Knowledge of the automotive industry.- Experience with Windows Service Applications. Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
About Brite Founded in 2019, Brite Payments is a leading open banking-powered account-to-account (A2A) payment provider of instant payments, payouts, and other financial services in Europe. Brite is committed to creating fast, secure, and transparent payment solutions that reduce risk for businesses and provide consumers with the best possible payment experience. At the heart of Brite is our proprietary instant payments network, Brite IPN, which enables real-time, 24/7 transaction processing with no delays, sign-ups, or card details required. Today, Brite connects with over 3,800 banks in 27 European markets and is committed to delivering cutting-edge, next-generation payment solutions that meet the market’s evolving needs. Headquartered in Stockholm, Brite has offices in London and Malaga and now numbers over 160 colleagues. Want to join us on our journey? The future is Brite! About the role Are you passionate about turning data into actionable insights that shape the future of cutting-edge fintech products? As a Product Analyst at Brite, you’ll play a pivotal role in empowering stakeholders, including product managers, designers, engineers, and business developers, to make informed, data-driven decisions. Working within the Product Team, your contributions will directly impact our mission to revolutionize account-to-account open banking payments. If you believe that every decision should be backed by data, this is the role for you! What you will do Collaborate across teams: Work closely with product managers, designers, engineers, and other stakeholders to foster a culture of data-driven decision-making and drive product development. Uncover insights: Conduct in-depth data analysis to identify trends, patterns, and opportunities that fuel product improvements and business growth. Optimize the user journey: Perform A/B testing and funnel analysis to pinpoint pain points and optimize user experiences for better engagement, retention, and conversion rates. Create data-driven tools: Design and maintain dashboards, reports, and data models to present insights in a clear, actionable way, enabling better decision-making across teams. Define and monitor KPIs: Develop and track key metrics that align with Brite’s strategic goals, ensuring the ongoing success of our product features and enhancements. Support product development: Partner with teams to enable a data-driven prioritization process that ensures we focus on delivering maximum impact for our customers and business. Are you a brite mind? We’re looking for someone who loves working with data and collaborating across teams to drive meaningful outcomes. Here’s what we think makes a great fit: ABachelor's or Master's degree in Mathematics, Economics, Computer Science, Statistics, Finance, or a related field. 1–2 years of experience as a Product Analyst or in a similar role, ideally within the fintech or payments industry. Proficiency in SQL; familiarity with data modeling tools like dbt is a big plus. Experience using dashboarding tools such as Tableau, Looker, Qlik, or similar. Strong communication and stakeholder management skills, with a proactive and collaborative mindset. A passion for data and the ability to translate complex analyses into clear, actionable insights. Don’t worry if you don’t meet every qualification - if you’re passionate about the role and confident in your skills, we’d love to hear from you! What we offer An optimistic, caring, and inclusive culture where you can be yourself. A dynamic, fast-paced, and innovative environment, with the chance to join one of Europe’s hottest fintechs and learn from industry leaders. The opportunity to make an impact from day one in an organisation that values quick decision-making, teamwork, and results over titles. Exposure to a variety of verticals and use cases for our payments products, working with some of the fastest-growing businesses in Europe. An annual well-being and professional development allowance to invest in your personal growth. A team of fun, skilled professionals who together raised the largest Series A ($60m) in Europe last year – join colleagues who are committed to making a lasting impact. Do you want to learn more about our recruitment process? Here you can read about the hiring flow and find answers to the most frequently asked questions.
Assignment Description and Requirements Vi söker en konsult till en av våra kunder, som skall, tillsammans med interna resurser, genomföra ett arbete som syftar till att stärka lärosätets förmåga inom AI och stödja i arbetet kring den AI-omställning de står inför. Uppdraget kan inom ämnet variera beroende på beslut som tas inom organisationen, det kommer att genomföras iterativt och vara agilt i sin karaktär. Du förväntas bidra till att skapa engagemang i verksamheten till hur AI och digitalisering kan användas inom verksamhetens områden. Verka som spindeln i nätet genom att genomföra aktiviteter, koordinera och erbjuda stöd i frågor kopplat till IT-direktörens plan för hantering av AI vid universitetet gällande exempelvis: • Kommunikations- och stödinsatser – Via ett coachande arbetssätt internt stödja organisationen och utgöra bollplank gentemot verksamheten. Inspirera och hjälpa verksamheten att utforska möjligheterna med AI. • Riktlinjer och vägledningar – till exempel stötta Säkerhetsavdelningen i att ta fram riktlinjer och arbetssätt till följd AI-förordningen. • Metod och stöd till verksamheten – Utveckla systematiska metoder och stödjande arbetssätt som främjar innovation och utforskande av AI i verksamheten. Det kan exempelvis handla om möjliggöra test och värdering av AI-verktyg utifrån bland annat AI-förordningen, GDPR och datasäkerhet. • Utbildning och workshops – Koordinera genomförandet av kurser och workshops inom exempelvis prompt engineering och annan AI-relaterad utbildning. • Kartläggning - Kartlägga och utvärdera AI-verktyg inom utbildning, forskning, administration och infrastruktur genom att involvera aktuell verksamhet inom Universitetet. • Koordinering och förankring – Fånga in och förankra behov kopplat till AI inom universitetsförvaltningen samt ta fram beslutsunderlag för fortsatt beredning av ärenden. SKALLKRAV: • Projektledare med minst 7 års erfarenhet inom IT och digitalisering/AI. • Erfarenhet och förmågan att jobba tvärfunktionellt med olika team och experter från verksamhet och IT. • God erfarenhet av kommunikation inom till målgrupper på olika nivåer. • God erfarenhet av att utveckla och implementera arbetsformer och processer. • Erfarenhet av att samordna och genomföra utbildningsinsatser inom digitaliseringsområdet, såsom kurser och workshops. • Akademisk examen som bedöms vara relevant för uppdraget. • Grundläggande AI-kunskap. • Ett coachande förhållningssätt. • 5 års erfarenhet från offentlig förvaltning och/eller myndighet, gärna universitet och högskola. • God kunskap om informationsinhämtning och förankring i verksamheten. • Strukturerad, systematisk och god analytisk förmåga. MERITERANDE KRAV: • Förståelse för AI-förordningen och dess konsekvenser för myndigheter. • Kunskap om verksamhetsanalys. • Meriterande med kännedom om prompt engineering och andra specifika AI-områden som t ex machine learning och/eller RPA, AI-assistenter och agenter. Kunden kommer att lägga stor vikt vid kandidaternas lämplighet. Som person vill vi att konsulten är nyfiken och innovativ, har strategisk förmåga och kan se helheter. Konsulten ska vara lyhörd och relationsskapande då uppdraget innebär att samverka med många intressenter. En god kommunikativ förmåga, både i tal och skrift i Svenska. Other relevant information Omfattning: 100% Period: 2025-02-03 till 2025-06-30, såvida inte annat startdatum överenskommes, och därefter med förlängningsmöjlighet med totalt 4 månader. Kontraktet löper dock oavsett startdatum 5 månader med möjlighet till 2 + 2 månaders förlängning. Ort: Uppsala Möjlighet till distansarbete finns efter överenskommelse med beställare. vi även kommer behöva en referens. Offer due date:2025-01-12
Har du erfarenhet av att skapa och strukturera tekniskt innehåll? Är du van att arbeta med dokumentation, kundstöd och content för tekniska produkter? Då kan det vara dig vi söker till rollen som Tech Writer på Jönköping Energi. Som Tech Writer blir du en del av ett dedikerat team på affärsområde Innovation och Utveckling. Du kommer att ansvara för att skapa och hantera användarvänlig och tydlig dokumentation för våra digitala tjänster och produkter, och kommer vara länken mellan våra utvecklare, kundcenter och slutanvändare. Vi arbetar för att ta en ledande position på elmarknaden och bygga stabila och hållbara lösningar för invånarna i Jönköpings län. Med din hjälp kan vi göra våra produkter ännu mer användarvänliga och tillgängliga för våra kunder. Nödvändiga färdigheter · Dokumenterad erfarenhet av tekniskt skrivande och content creation, samt förmåga att kommunicera komplex teknisk information på ett tydligt och enkelt sätt. · Samarbeta med utvecklare, designers och andra intressenter och leda arbetet för att säkerställa att innehåll och dokumentation är korrekt och användarvänligt. · Driva arbetet med att löpande planera, skapa och publicera content online och via supportkanaler för våra tekniska produkter och tjänster. · Vana att arbeta med publiceringsverktyg och webbgränssnitt för att skapa, uppdatera och hantera teknisk dokumentation. · Vana att arbeta med DevOps och Git för versionshantering och bearbetning av release notes. · Förståelse för webbstandarder och WCAG-riktlinjer. Meriterande färdigheter · Erfarenhet av UX och designprinciper för att validera och förbättra innehåll och dokumentation samt validera acceptanskrav. · Kunskap i video- och bildredigering, skärminspelningar och grafisk design för att skapa visuellt stödjande material. · Erfarenhet av verktyg som används för att skapa interaktiva eller dynamiska supportlösningar. Vi söker dig som är självständig men trivs med att samarbeta i team. Du har ett öga för detaljer och förmågan att prioritera arbetsuppgifter i en varierande arbetsdag. Du är van att arbeta med olika projekt samtidigt och drivs av att skapa värde för både kunder och verksamheten. Du trivs i det digitala landskapet men har samtidigt en förståelse för våra affärer och att skapa värde både för kund och för oss på Jönköping Energi. Hos oss får du en varierad arbetsdag med stor frihet och möjlighet att vara med i en hållbar samhällsutveckling. Du får goda anställningsvillkor, personalförmåner och möjligheter att utvecklas i en trygg men innovativ framtidsbransch. Mer information Välkommen med din ansökan9 februari. Urval görs löpande så dröj inte med att söka! Kontakta gärna Enhetschef Robin Kochaufvia [email protected] för mer information. För fackliga frågor Jesper Käki, Vision, på tel. 036-19 18 45 eller Majd Kamal, Sveriges Ingenjörer, på tel. 036-10 32 37. Då vi arbetar med samhällsviktig verksamhet är anställningen säkerhetsklassad. Säkerhetsprövning kommer att genomföras före anställning. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. Inför varje rekrytering tar vi beslut om vilka rekryteringskanaler vi ska använda och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp
IPercept is looking for a skilled and motivated Analytics Developer to join our team. The ideal candidate will have a strong background in Python, SQL, data structures, and software engineering principles. A master's degree in machine learning, computer science, or software engineering (MSc or equivalent) is preferred. Experience or interest in industrial machinery and time-series data is a plus, but not required We are looking for someone with a keen interest, extensive knowledge, and experience in the following areas: MSc Machine Learning, Computer Science, Software Engineering or similar 1-2 years of experience (may not be necessary) Must-haves Python SQL Data structure Software engineering principles Nice to haves Knowledge of mechanical systems Understanding of production machinery If you don’t know much about CNC machines, we will teach you! 😊 What’s in it for you? Competitive salary and an attractive early-stage option package with tax benefits, where we invest and empower you to become a key person in our joint future - we want our success to be your success! Being a young company it’s all about the people - we’re a bunch of passionate and driven people with whom you will have a great time. Psychological safety and internal trust - flexible working hours, high expectations combined with a humane approach to work/life balance. Flat organization - we hire you because we believe in you. So challenge what we take for granted, express yourself and wear what you always dreamed of wearing to work, have fun, participate and make this the company you always dreamed of working for. How to apply Please upload your CV along with a cover letter (in the same document) using the "Apply" button. About IPercept: Imagine knowing the mechanical health of a machine without touching it, being alerted well in advance before something breaks, understanding how a machine is truly being used, and identifying what needs attention on a component level before visiting the machine. At IPercept, we make this possible. Our insights help manufacturers understand their machines’ true state and usage throughout the machine life-cycle, achieving a 30% increase in efficiency. This quick ROI is realized by minimizing downtime, enhancing productivity, and reducing scrap rates, tooling costs, maintenance parts, and energy consumption. In just two years, over 20 of Europe’s largest manufacturers have trusted us, and none have looked back. We look forward to seeing your application! / IPercept Team For more information or questions please contact us at [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 71 till 80 av 80 jobb