Talk4You fortsätter sin expansiva tillväxt och söker nu affärsdrivna och engagerade säljare till rollen som Investor Relations Manager. I denna position får du en central roll i att förmedla investeringar i onoterade aktier på uppdrag av våra klienter. Vi företräder företag som ännu inte är börsnoterade och bistår dem i att attrahera kapital genom vår expertis inom marknadsföring och investerarkommunikation. Vi erbjuder en dynamisk och resultatorienterad arbetsmiljö där prestation och professionell utveckling står i fokus. Genom en strukturerad utbildningsplan får du en gedigen grund inom marknadsföring och finans, vilket ger dig de verktyg som krävs för att lyckas i rollen. Om rollen Som säljare inom Investor Relations ansvarar du för att: Kontakta potentiella kunder via telefon och presentera attraktiva investeringsmöjligheter. Tillhandahålla relevant information och vägleda kunden genom investeringsprocessen. Bygga och förvalta en kundportfölj med fokus på långsiktiga relationer och återkommande affärer. Arbeta i en resultatinriktad miljö där affärsmannaskap och kundfokus är avgörande för framgång. Vi erbjuder SwedSec-licensiering efter sex månader, en värdefull merit för din fortsatta karriär inom finans. Omfattande utbildningar inom aktieförmedling, kapitalmarknad och investeringsrådgivning för att ge dig en stabil grund inom branschen. Snabb karriärutveckling inom en växande organisation med tydliga befordringsvägar. Motiverande incitament och tävlingar, där du kan vinna exklusiva resor, den senaste tekniken och andra attraktiva förmåner. Löpande coaching och stöd från erfarna kollegor och ledare för att säkerställa din framgång. Attraktiv lönemodell med möjlighet till att påverka din inkomst. Vi söker dig som: Är resultatinriktad, affärsmässig och har ett starkt driv. Trivs i en snabb och målfokuserad arbetsmiljö. Motiveras av utmaningar, tillväxt och långsiktiga kundrelationer. Har god kommunikationsförmåga på svenska, både i tal och skrift. Arbetsplats & arbetstider Arbetsplats: Centralt beläget kontor i Stockholm. Arbetstider: Måndag–torsdag 09:00–17:00, fredag 09:00–16:00. Om Talk4You Talk4You är en del av en koncern med över 100 anställda i Sverige som arbetar inom aktieförmedling. Vi är ett tillväxtföretag med höga ambitioner och en stark prestationskultur där medarbetarnas framgång är en central del av vår verksamhet. Hos oss får du möjlighet att utvecklas i en inspirerande miljö med tydliga karriärvägar och ett starkt teamfokus. Läs mer om oss på www.talk4you.se!
Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Är du i tankarna på att ta nästa steg i karriären eller vill veta mer om oss så tveka inte på att höra av er.
Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Vi erbjuder: Kontor i Helsingborg, nära Ramlösa tågstation och busshållplatser. Möjligheten att påverka din lön; vi har branschens bästa provision. En grundlig utbildning och kontinuerlig coachning till alla nyanställda. Många roliga aktiviteter, AW:s och tävlingar. Vem är du? Vi söker dig som ser ljust på din framtid, har en stark målmedvetenhet och vilja att ta dig framåt. Vi har inga förkunskapskrav, utan vill att du ska känna dig trygg i att vi vägleder dig i arbetet. Det absolut viktigaste för oss är att du ser positivt på din framtid, är initiativrik i ditt arbetssätt och vill lära dig nya saker. Att vara orädd och social, ser vi som stora fördelar i arbetet.
Nu söker vi en positiv och driven säljare till vårt team på huvudkontoret Vill du jobba med härliga kunder på ett riktigt schysst företag? Verbal är en fristående telekomoperatör som funnits länge på marknaden. Med både utmärkelsen Great Place to Work och stadigt fina omdömen från våra kunder kan vi stolt säga att vi är ett riktigt schysst ställe att jobba på! Som säljare hos oss ingår du i ett team på vårt huvudkontor i Nacka, 5 min från Slussen. Du kommer främst att jobba med våra befintliga privat/företagskunder i syfte att förlänga, mersälja och uppsälja, helt enkelt skapa nya affärsmöjligheter. Vi på Verbal ser inte dina tidigare erfarenheter som det viktigaste utan lägger stort fokus på dina personliga egenskaper och söker dig med ett stort engagemang och som kommer till jobbet med ett leende på läpparna! Du vet att man med rätt inställning kan gå hur långt man vill! Verbal jobbar för att förenkla för våra kunder genom att erbjuda det vi är bäst på – bra mobila telefonitjänster kombinerat med snabb och personlig service. Vi är ett schysst företag, både för våra kunder och våra anställda. Vill du bli vår nya säljare? Din utmaning Som säljare hos oss kommer du främst att ansvara för att förlänga och utöka våra befintliga kunder, men kommer även att jobba med en viss del nykundsförsäljning. Du arbetar med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg och du är både social och utåtriktad. Din profil Du kommer till jobbet med ett leende på läpparna och sprider energi till dina kollegor Du har fina värderingar som kan ta hand om våra kunder på ett schysst sätt Du är en teamplayer och sätter laget framför jaget samtidigt som du triggas av en vilja att vara bäst Du har ett eget driv och stor ansvarskänsla Har du tidigare erfarenhet av försäljning så är det meriterande, men inget krav! Det absolut viktigaste för oss är din inställning och din attityd! Du gillar att gå all in och sikta högt samtidigt som du har roligt! Vi erbjuder Verbal söker dig som vill vara med och påverka företagets fortsatta tillväxt och framgång. Till Verbal kommer du till jobbet och har kul samtidigt som du utvecklas tillsammans med dina kollegor och jobbar mot uppsatta mål. Vi sitter i fräscha kontorslokaler och vi jobbar tätt ihop med alla avdelningar internt. Vi utbildar och vidareutvecklar dig för om du lyckas - då lyckas vi! Vi erbjuder även en karriärstege där du kan utvecklas både som säljare och vidare i bolaget till bland annat företagssäljare och säljcoach. Vi erbjuder dig en bra garantilön samt en generös provisionsmodell. Känner du igen dig i ovanstående och tycker att detta låter som en intressant utmaning är du varmt välkommen med din ansökan. Välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande. Om företaget Vi levererar mobiltelefoni på kundens villkor. Sedan 2007 har vi arbetat målmedvetet för att ta fram de tjänster och lösningar som efterfrågats. Hos oss får du en mobiloperatör med full flexibilitet, snabb kundservice och schyssta värderingar. Vi levererar helt enkelt telefoni som passar dig som kund.
Since selling our first timepiece in 2011, Daniel Wellington has evolved into a global phenomenon that has disrupted an entire industry. We are an exciting, vibrant, and innovative brand that challenges old conventions - continuously striving to enrich our customers' style through timeless pieces. Working here, you are a part of an inclusive and diverse workplace, where we want you to be yourself. We give you trust, ownership and flexibility in your work, and the opportunity to make an impact, directly contributing to our success. You will spend your days with collaborative, open, positive, and highly skilled people. You will learn new things, grow, and have a great time while doing so. We pioneered Influencer Marketing in 2012, meaning we have worked with influencers for over a decade. This truly is a vibrant and ever-changing world. As a part of a new strategic initiative, we are looking for Influencer Sales Representatives to join our Team, where you will be a part of growing our business through Influencer Sales. We offer you a fast-paced and international working environment where everything is possible. In this role, you’ll focus on closing new collaborations and optimizing current collaborations with influencers to support our sales goals. With great opportunities for professional growth, this role is ideal for someone looking to kickstart or elevate their sales career. THE TASKS YOU WILL OWN Work with outreach to select influencers around the world to grow our business Develop and build long-term relationships with influencers, while making sure that they get all the support and guidance that is needed to optimize the collaboration Drive conversions and meet monthly/quarterly sales goals WHO YOU ARE Motivated to work against sales targets and with a partly commission-based salary Eagerness to learn, and driven to get things done Strong relationship-building skills Fluent English skills, both verbal and written Prior experience in sales, is a plus but not mandatory Other language skills such as German, Spanish, Swedish, Italian or French are considered a big plus THIS IS #LIFEATDW We asked our people why they like working at Daniel Wellington. Visit this page on our career site to see what they replied - Our Company Culture ABOUT THE PROCESS We will review your application and get back to you as soon as possible. We aim to do so within 2 weeks. Generally, our processes consist of one first shorter video call, followed by two deep-dive interviews. Read more about Recruitment Process at DW.
Om Finansia Finansia, grundat 2014, är ett personligt alternativ till traditionella banker för små och medelstora företag. Vi är stolta över att ha finansierat över 7 miljarder kronor, vilket har hjälpt tusentals företagare att förverkliga sina drömmar och bidra till Sveriges tillväxt och välfärd. Vår framgång har uppmärksammats med tre Di Gasell-utmärkelser, vilket placerar oss i den prestigefyllda kategorin MästarGasell. Jobbet – perfekt för dig som är social och ambitiös! Är du en person som gillar att prata med människor och vill kickstarta din karriär inom försäljning? Som mötesbokare på Finansia blir du en del av vårt energiska innesäljteam och får en fantastisk möjlighet att utvecklas. Din roll blir att boka in kundmöten åt våra säljare – och om du briljerar finns det en tydlig väg vidare till att själv bli säljare! Vad innebär jobbet? Kontakta potentiella kunder och boka in möten för våra säljare Arbeta i ett högt tempo med tydliga mål och grym teamkänsla Utvecklas inom kommunikation, förhandling och försäljning Vem är du? Social och gillar att prata med människor Självständig och motiverad av att nå mål Tävlingsinriktad och gillar att se resultat Erfarenhet inom försäljning? Kul! Men inget krav – vi lär dig allt du behöver Vad får du hos oss? Fast lön + provision = du styr din egen lön En tydlig karriärstege och möjlighet att bli säljare Gymkort Frukost på jobbet – vi kickstartar dagen tillsammans Vill du ha ett roligt jobb där du kan växa, tjäna bra och ha kul på vägen? Sök nu och bli en del av Finansia!
Ljusgårda söker en driven och självgående innesäljare som brinner för att skapa relationer, utveckla affärer och optimera försäljningen. I denna roll blir du en nyckelspelare i kontakten med cirka 100 ICA-butiker, där du både stärker samarbeten och säkerställer att våra hållbart odlade produkter når ut till rätt kunder. Det här är en roll för dig som trivs i en dynamisk miljö där du kombinerar operativt säljarbete med strategiskt tänk. Vill du vara en del av ett växande bolag som driver innovation och hållbarhet framåt? Då kan detta vara möjligheten för dig. DIN VARDAG Som innesäljare hos Ljusgårda har du en central roll i försäljningsarbetet. Du kommer att: Ha daglig kontakt med cirka 100 ICA-butiker via telefon och AI-SMS-verktyg för orderhantering och relationsbyggande. Ansvara för att sälja produktionens prognostiserade volymer och fördela dem till rätt kunder. Planera lastdagar och koordinera med produktion och logistik för att säkerställa effektiva leveranser. Utveckla försäljningsprocesser och arbeta proaktivt för att optimera affären. Följa marknadens behov och anpassa strategin för att säkerställa långsiktig tillväxt. Vid behov besöka butiker för att stärka relationer och få en djupare förståelse för kundens behov. VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen ser vi att du har: Erfarenhet av försäljning, gärna med tydliga lönsamhetsmål och prognosarbete. Stark kommunikativ förmåga och en naturlig talang för att skapa relationer. Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt bekvämlighet i att kommunicera på engelska. Mycket goda kunskaper i Excel och förmåga att analysera butikernas affärer och lönsamhet. Ett strategiskt tänkande och vilja att utveckla arbetssätt för att förbättra försäljningsprocessen. B-körkort då besök hos kunder kan förekomma vid behov. Vill du veta mer? I den här rekryteringen samarbetar Ljusgårda med Nexer Recruit, får du tjänsten kommer du att anställas av Ljusgårda. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Fredrik Karlström på telefonnummer: 070 302 02 73 eller via e-post: [email protected] Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt. OM KUNDEN Ljusgårda är ett svenskt foodtech-bolag som revolutionerar salladsodling genom att odla hållbart, lokalt och utan bekämpningsmedel – året om. Med en klimatcertifierad anläggning i Tibro använder vi 99 % mindre vatten än traditionell odling. Idag producerar de sallad, som packas i påse, under varumärket Supernormal Greens. Det finns normala saker med hur de odlar. Som att allt börjar med ett frö. Det mesta annat med de är långt ifrån normalt. De har tagit normal utomhusodling och skapat tekniken för att placera den inomhus i ett cirkulärt odlingssystem. Ljusgårda anser att detta är en nödvändig utveckling för att på ett hållbart sätt säkra vår mat i framtiden. Men att revolutionera något som sett likadant ut under lång tid kräver att man tänker lite annorlunda. På Ljusgårda är de inte rädda för att testa nya vägar samtidigt som de är ödmjuka inför naturen. De vet att de måste vara såväl prestigelösa som lyhörda när de går framåt. De tar det som behövs från det normala sättet att odla, men fortsätter oavbrutet att utveckla teknologin för att ta sig mot en ännu bättre produkt. De kallar det odling the Supernormal way. Läs mer om Ljusgårda här www.supernormalgreens.se
Söker du en start i karriären inom försäljning? Hos Tryggsam får du möjligheten att sälja vår egna tjänst inom ID-skydd & kreditbevakning. Du får lära dig grunderna inom försäljning och hur du agera profesionellt inom kundbemötande. Hos Tryggsam har du även möjlighet att växa inom bolaget. Vi söker dig som: Talar & skriver svenska flytande. Är lyhörd & resultatfokuserad. Vill lära dig mer om försäljning. Vi erbjuder: Garanterad lön + höga provisioner utan lönetak Friskvård, massage på jobbet, tjänstepension Events & kickoffs Säljutbildning Roliga tävlingar Om oss Tryggsam grundades 2013 och genomsyrar en företagskultur med entreprenörsanda, ständig utveckling och att hylla framgång. Vi kompletterar försäkringar med säkerhetstjänster. Tryggsam är certifierade fyra år i rad utav Great Place To Work.
Vill du ta nästa steg i karriären med goda möjligheter till att klättra inom bolaget? Då är det här rätt möjlighet för dig. Vi på Tryggsam söker drivna säljare till vårt engagerade team i Stockholm. Arbetsbeskrivning Hos oss på Tryggsam får du arbeta med vår egenutvecklade produktportfölj, där vi kombinerar försäkringar med säkerhetstjänster för att skapa mervärde för våra kunder. Telefonen blir ditt främsta verktyg, och du kommer dagligen att kontakta både nya och befintliga kunder för att erbjuda våra lösningar. Du utgår från vårt moderna kontor, bara fyra minuter från Slussen, och arbetar tillsammans med ett stöttande säljteam för att nå både individuella och gemensamma mål. Personlig utveckling, coaching och teamaktiviteter är centrala delar av vår företagskultur. Vi söker dig som: Talar och skriver flytande svenska. Är resultatinriktad, lyhörd och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Är driven och trivs med att arbeta mot uppsatta mål. Erfarenhet av försäljning är meriterande, men inget krav. Vi erbjuder: En heltidstjänst med trygg garantilön och höga provisioner utan lönetak. En personligt anpassad utvecklingsplan för att stärka din utveckling. En företagskultur där vi firar framgångar med gemensamma aktiviteter, tävlingar och utmärkelser. Möjligheten att arbeta med en produkt som gör verklig skillnad för våra kunder. Generöst friskvårdsbidrag. Klämdagar innebär halvdagar. Heltidstjänst mån-fre kontorstider Om Tryggsam Tryggsam är sedan 2013 ett snabbt växande företag som kompletterar försäkringar med innovativa säkerhetstjänster. Vi brinner för att skapa trygghet i vardagen och erbjuder lösningar som skyddar våra kunder. På Tryggsam kombinerar vi höga ambitioner med en familjär atmosfär, och vi tror på att ständigt utvecklas – både som individer och som företag. Ansök redan idag! Din personlighet och ditt engagemang gör skillnad. Vi ser fram emot att ha dig med i vårt team och tillsammans skapa trygghet för fler kunder.
Dina Arbetsuppgifter och profil Vi på Insitepart söker kundtjänstpersonal till vår kund DHL i Västberga. Dina arbetsuppgifter kommer vara att svara på telefonsamtal och mejl som kommer in, men även sedvanliga uppgifter kopplat till administration. Arbetet ställer krav på god kundkontakt och kommunikation. Vi ser att du som söker är en positiv, driven och effektiv. För att passa in på den här profilen ser vi att du: Är strukturerad Har datorvana Är noggrann samt ställer höga krav på kvalitét Är serviceinriktad Gillar arbeta med problemlösningar och mål Vi erbjuder dig Du som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt. Villkor Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag under dagtid Planerad start i mars. Den här tjänsten innebär att du blir anställd som konsult hos Insitepart och jobbar ute hos vår kund. Insitepart tillämpar utdrag ur bakgrundskontroll på de kandidater vi väljer att anställa. Låter detta som din nästa utmaning? På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in dina ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.
Välj ett jobb för att visa detaljer