Inköpare Norra Stockholm
Aura Personal AB
Inköpare och upphandlare

Vi söker en inköpare med inriktning på personbilar! Vill du vara en del av ett expanderande bolag? Har du har ett öga för detaljer och skulle beskriva dig som noggrann, kommunikativ och strukturerad? Trivs du med att arbeta i team mot gemensamt uppsatta mål och i ett högt tempo? Då kan vi ha nästa tjänst för dig. Vår kund växer och många bilar säljs dagligen från deras butiker runt om i landet, därför söker vi nu någon som vill vara delaktig i vår kunds Inköpsteam. Det vi behöver tillsätta omgående är en Värderare/inköpare. Detta är en tjänst för dig som gillar mycket ansvar och att arbeta i ett högt tempo men allra viktigast, en person som älskar att göra affärer. Tjänsten innefattar att möjliggöra affärer i våra största inköpskanaler så som auktioner och privatinköpsaffären där vi dagligen gör affärer. Följande så kan rollen även innebära kontakt med bilhandlare, att värdera inbytesbilar till bolagets säljare och prissättningar av försäljningsbilar mm. En bred roll med mycket ansvar men med huvudfokus att sätta priser på bilar och göra affärer. Vi söker dig som är: -Målmedveten -Gillar att arbeta i grupp och mot gemensamma mål -Drivs av att lära sig nya saker -Har ett öga för detaljer -Som tycker om att ha många bollar i luften -Är stresstålig Meriterande: Helst ser vi att du jobbat inom fordonsbranschen tidigare men inget måste. Allmän affärsinsikt i bilaffären. Stort intresse för bilar och gillar att följa marknadsutveckling Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då tillsättningar sker löpande. Omfattning: Heltidsanställning Lön: Fast lön + provision. Arbetstider: 09.00-18.30 vardagar, helger vid behov Om oss: Aura personal tror på människor och att alla som vill kan. Våra år i branschen har gjort oss övertygade om att många fler kan skapa sin egen framgång bara någon ser dem och ger dem chansen. Vårt fokus ligger på att hitta just de som vill utvecklas och se möjligheter. Aura personal vill hjälpa dig i din utveckling genom att erbjuda Aura Academy. Det är en kostnadsfri utbildning inom lager, verkstad samt heta arbeten. För mer information besök gärna vår hemsida eller kontakt oss!

27 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Inköpare Segeltorp
Aura Personal AB
Inköpare och upphandlare

Vi söker en inköpare med inriktning på personbilar! Vill du vara en del av ett expanderande bolag? Har du har ett öga för detaljer och skulle beskriva dig som noggrann, kommunikativ och strukturerad? Trivs du med att arbeta i team mot gemensamt uppsatta mål och i ett högt tempo? Då kan vi ha nästa tjänst för dig. Vår kund växer och många bilar säljs dagligen från deras butiker runt om i landet, därför söker vi nu någon som vill vara delaktig i vår kunds Inköpsteam. Det vi behöver tillsätta omgående är en Värderare/inköpare. Detta är en tjänst för dig som gillar mycket ansvar och att arbeta i ett högt tempo men allra viktigast, en person som älskar att göra affärer. Tjänsten innefattar att möjliggöra affärer i våra största inköpskanaler så som auktioner och privatinköpsaffären där vi dagligen gör affärer. Följande så kan rollen även innebära kontakt med bilhandlare, att värdera inbytesbilar till bolagets säljare och prissättningar av försäljningsbilar mm. En bred roll med mycket ansvar men med huvudfokus att sätta priser på bilar och göra affärer. Vi söker dig som är: Målmedveten Gillar att arbeta i grupp och mot gemensamma mål Drivs av att lära sig nya saker Har ett öga för detaljer Som tycker om att ha många bollar i luften Är stresstålig Meriterande: Helst ser vi att du jobbat inom fordonsbranschen tidigare men inget måste. Allmän affärsinsikt i bilaffären. Stort intresse för bilar och gillar att följa marknadsutveckling Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då tillsättningar sker löpande. Omfattning: Heltidsanställning Lön: Fast lön + provision. Arbetstider: 09.00-18.30 vardagar, helger vid behov Om oss: Aura personal tror på människor och att alla som vill kan. Våra år i branschen har gjort oss övertygade om att många fler kan skapa sin egen framgång bara någon ser dem och ger dem chansen. Vårt fokus ligger på att hitta just de som vill utvecklas och se möjligheter. Aura personal vill hjälpa dig i din utveckling genom att erbjuda Aura Academy. Det är en kostnadsfri utbildning inom lager, verkstad samt heta arbeten. För mer information besök gärna vår hemsida eller kontakt oss!

27 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Inköpare Stockholm
Aura Personal AB
Inköpare och upphandlare

Vi söker en inköpare med inriktning på personbilar! Vill du vara en del av ett expanderande bolag? Har du har ett öga för detaljer och skulle beskriva dig som noggrann, kommunikativ och strukturerad? Trivs du med att arbeta i team mot gemensamt uppsatta mål och i ett högt tempo? Då kan vi ha nästa tjänst för dig. Vår kund växer och många bilar säljs dagligen från deras butiker runt om i landet, därför söker vi nu någon som vill vara delaktig i vår kunds Inköpsteam. Det vi behöver tillsätta omgående är en Värderare/inköpare. Detta är en tjänst för dig som gillar mycket ansvar och att arbeta i ett högt tempo men allra viktigast, en person som älskar att göra affärer. Tjänsten innefattar att möjliggöra affärer i våra största inköpskanaler så som auktioner och privatinköpsaffären där vi dagligen gör affärer. Följande så kan rollen även innebära kontakt med bilhandlare, att värdera inbytesbilar till bolagets säljare och prissättningar av försäljningsbilar mm. En bred roll med mycket ansvar men med huvudfokus att sätta priser på bilar och göra affärer. Vi söker dig som är: -Målmedveten -Gillar att arbeta i grupp och mot gemensamma mål -Drivs av att lära sig nya saker -Har ett öga för detaljer -Som tycker om att ha många bollar i luften -Är stresstålig Meriterande: Helst ser vi att du jobbat inom fordonsbranschen tidigare men inget måste. Allmän affärsinsikt i bilaffären. Stort intresse för bilar och gillar att följa marknadsutveckling Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då tillsättningar sker löpande. Omfattning: Heltidsanställning Lön: Fast lön + provision. Arbetstider: 09.00-18.30 vardagar, helger vid behov Om oss: Aura personal tror på människor och att alla som vill kan. Våra år i branschen har gjort oss övertygade om att många fler kan skapa sin egen framgång bara någon ser dem och ger dem chansen. Vårt fokus ligger på att hitta just de som vill utvecklas och se möjligheter. Aura personal vill hjälpa dig i din utveckling genom att erbjuda Aura Academy. Det är en kostnadsfri utbildning inom lager, verkstad samt heta arbeten. För mer information besök gärna vår hemsida eller kontakt oss!

27 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Digital kommunikatör med fingertoppskänsla – till framtidsbransch!
Studsvik Nuclear AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Är du en mästare på att skapa innehåll som både syns och känns? En digital kommunikatör som förstår pulsen i sociala medier och kan förvandla strategi till storytelling? Då vill vi höra din story! Hos oss får du en central roll där du bidrar till ett starkare varumärke, skapar engagerande kampanjer – och samtidigt får växa själv. Det är en spännande möjlighet för dig som vill arbeta internationellt, kombinera strategi och kreativitet, och skapa kommunikation som gör verklig skillnad – både i flödet och i hur människor uppfattar Studsviks varumärke Om rollen: Som Digital kommunikatör får du ett brett och varierande uppdrag där du arbetar med allt från kampanjarbete till datadriven analys. Rollen är internationell och du blir en nyckelperson i vårt globala marknads- och kommunikationsteam, där du ansvarar för att planera, genomföra och följa upp digitala marknadsföringsinsatser i flera kanaler – med målet att både bygga varumärke och skapa affärsvärde. Du får frihet, ansvar och möjlighet att göra verklig skillnad – för Studsvik och vår kommunikation. Exempel på arbetsuppgifter: Skapa, planera och driva sociala kampanjer (organiska och sponsrade) i sociala medier och andra digitala kanaler Skriva och producera engagerande content för webb, nyhetsbrev, sociala medier och andra plattformar Bidra till innehållskalendrar och kampanjplaner med både kreativitet och struktur Projektleda employer branding-insatser, digitala event och kampanjer Analysera kampanjresultat och omvandla data till idéer Arbeta i nära samarbete med externa byråer och interna kollegor Vi söker dig som: Har en eftergymnasial utbildning inom marknadsföring, kommunikation eller liknande och minst tre års erfarenhet av att arbeta med digitala kampanjer, innehållsproduktion och analys. Du är van att arbeta i Adobe Creative Suite och gärna även i analysverktyg som Google Analytics. Har mycket god språkkänsla på både svenska och engelska – i såväl tal som skrift Vi tror också att du: Är en vass kommunikatör och skribent med känsla för tonalitet, målgrupp och timing Trivs i ett högt tempo och gillar att varva självständigt arbete med tätt teamwork Är nyfiken, självgående och initiativrik – och gillar att arbeta med parallella projekt Vad vi erbjuder: Du får skapa kommunikation med mening – som bidrar till både affärer och ett mer hållbart samhälle Du får testa nytt, påverka, utvecklas och växa i en global miljö Du kliver in i ett team som kombinerar nytänkande med hjärta, och där vi har roligt längs vägen Om Studsvik: Studsvik har över 75 års erfarenhet av kärnteknik och tjänster i radiologisk miljö. Vi är noterade på NASDAQ Stockholm och är över 500 anställda i 7 länder med kunder världen över. Vårt kontor ligger strax utanför Nyköping, ett stenkast från naturreservatet Stendörren, och på site i Sverige är vi cirka 160 medarbetare. Studsviks bidrag till samhället är att vi, i samråd med våra kunder, uppmuntrar till att tänka annorlunda och arbeta mot det långsiktiga målet: att leverera tillförlitlig och mer hållbar energi till världens växande befolkning! För mer information om Studsvik – besök vår hemsida www.studsvik.com. Ansökan till tjänsten görs via www.studsvik.com och vi ser gärna att du skickar in din ansökan (CV och personligt brev) på engelska. Sista ansökningsdag är den 24 augusti 2025 men rekryteringen kan komma att ske löpande under perioden - så ansök gärna snarast möjligen! Vill du veta mer om jobbet eller rekryteringsprocessen kontaktar du HR-chef Veronica Fors, tfn 0155-22 15 35 eller [email protected]. Vi har valt våra kommunikationskanaler för rekryteringen och undanber oss samtal från försäljare av relaterade tjänster.

27 juni 2025
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Account Manager
Biluppgifter Sverige AB
Företagssäljare

Om oss Biluppgifter.se grundades 2014 för att göra fordonsinformation enklare, billigare och mer tillgänglig. Med bakgrund inom databasutveckling och ett starkt affärstänk har vi byggt Nordens mest attraktiva portfölj av fordonsdata – med hög kvalitet och unikt informationsdjup. Vårt team i Halmstad brinner för teknik, bilar och att skapa lösningar som verkligen gör skillnad. Transparens, användarvärde och pålitlighet är kärnan i allt vi gör. Om rollen Som Account Manager hos oss får du en nyckelroll i att: Identifiera och kontakta nya kunder inom fordonsbranschen Bygga långsiktiga relationer med befintliga kunder Utforska kundens behov och matcha dem med rätt API-lösning Jobba med hela säljprocessen – från första kontakt till signerat avtal och utveckling av affären Du utgår från vårt kontor i Halmstad och jobbar i ett engagerat team som brinner för data, teknik och affärsutveckling. Vi tror att du: Har dokumenterad erfarenhet av B2B-försäljning Är nyfiken, initiativtagande och van att jobba mot tydliga mål Gillar att kombinera snabba avslut med längre affärscykler Har en god förståelse för digitala tjänster, gärna SaaS/API Trivs i en snabb, föränderlig miljö där du får påverka och växa Vad vi erbjuder En roll i ett lönsamt techbolag med stark tillväxt Fast lön + provision utan tak Moderna lokaler i centrala Halmstad Möjlighet att påverka din egen vardag och framtid En tydlig mission: att skapa nytta för hela fordonsmarknaden

27 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Sommarjobba i butik - Göteborg 50%
Dryckeskonsult Sverige AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi är ett rikstäckande företag som hjälper butiker och leverantörer inom dagligvaruhandeln med säljdrivande tjänster! Vi har cirka 300 duktiga medarbetare ute i butik varje vecka. Vi hjälper våra kunder med alla typer av butiksarbete - men vi har också, som vårt namn antyder, en bransch-unik kompetens inom just dryckeskategorin. Som familjeföretag är det otroligt viktigt för oss att skapa en arbetsmiljö där trivsel och gemenskap är i fokus. Hos oss är det högt i tak, och vi uppmuntrar att alla ska kunna vara sig själva och bidra med sina idéer. Vi tror på att ett gott arbetsklimat ger de bästa resultaten, så vi jobbar för att skapa en avslappnad och rolig miljö där alla känner sig välkomna och respekterade. Här får du både möjlighet att utvecklas och ha kul – vi växer tillsammans! - Inför rekryteringsarbetet har Dryckeskonsult noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med rekryteringssajter eller liknande. - Vi har inte möjlighet att behandla ansökningar via mail ARBETSUPPGIFTER Som att jobba i butik - fast lite roligare! I ditt sommarjobb hos oss kommer du att ta dig an vanligt förekommande butiksarbete i dagligvaruhandeln, med fokus på dryckes- och varuplock. Det som gör den här tjänsten lite roligare, är variationen. Utöver varuplock kan även demo, inventeringar eller lösviktsplock förekomma, och dessutom besöker du oftast flera butiker per dag. Vi tror att du som kommer att trivas bäst hos oss i sommar har butikserfarenhet, en förmåga att självständigt ta dig an arbetsuppgifter, en social personlighet och en framåtanda. Dryckeskonsult erbjuder ett varierande sommarjobb på en härlig arbetsplats med möjligheter att utvecklas och växa för den som vill. Vi har kollektivavtal med Handels. Tjänsten är på 50% och arbetstiden är förlagd dagtid vardagar primärt mellan vecka 26-35. Det ska bli så kul att höra från dig! Inför rekryteringsarbetet har Dryckeskonsult noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter eller liknande. KVALIFIKATIONER Butikserfarenhet B-körkort Tillgång till bil

27 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Utesäljare
ABB AB
Företagssäljare

På ABB hjälper vi industrier att bli snabbare, mer resurseffektiva och hållbara. Här är framsteg en självklarhet - för dig, ditt team och hela världen. Som global marknadsledare ger vi dig rätt förutsättningar för att lyckas med det. Det kommer inte alltid att vara enkelt - utveckling kräver mod och styrka. På ABB är du aldrig ensam. Run what runs the world. Denna position rapporterar till: Sales Manager Roll och ansvarsområden Vi söker nu en engagerad säljare för södra Sverige som vill ta ansvar för att utveckla och expandera vår verksamhet inom maskinsäkerhetslösningar och lågspänning. Du kommer att bli en del av vårt dynamiska försäljningsteam och använda din expertis och beslutsamhet för att bygga långvariga kundrelationer genom utmärkt service. Vi är också fast beslutna att integrera hållbarhet i alla delar av vår verksamhet, inklusive våra säljstrategier. Som säljare hos oss kommer du att spela en viktig roll i att främja hållbara lösningar och metoder, i linje med ABB:s engagemang för miljöansvar och social påverkan. Du kommer driva tillväxten av befintlig verksamhet inom ditt tilldelade område. Hitta nya affärsmöjligheter. Du använder din kunskap om kundernas behov och ABB:s lösningar för att identifiera effektiva åtgärder för kunderna. Övervaka kund- och marknadstrender tillsammans med marknadsföringsteamet för att utveckla effektiva marknadsföringsinitiativ. Arbeta med det bredare försäljningsteamet för att identifiera och utveckla nya marknadsmöjligheter. Din bakgrund Minst 5 års erfarenhet av försäljning inom direkt- och B2B-verksamhet, erfarenhet inom lågspänningsprodukter är meriterande. Dokumenterad erfarenhet av att skapa och upprätthålla kundrelationer. Du har ett samarbetsvilligt och lösningsfokuserat arbetssätt, med stark kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligt. Du är en målmedveten teamplayer som kan ta initiativ och leda arbetet med att hantera tilldelade områden och kundrelationer. Du har förståelse för lösningar inom elkraft och automation. Flytande i svenska, både i tal och skrift. Det här erbjuder vi dig Vi uppmuntrar dig till att ta initiativ, våga utmana idéer och driva ditt arbete framåt. Här växer du genom meningsfullt arbete och livslångt lärande, där vi stöttar dig längs vägen. Varje idé du delar och varje steg du tar bidrar till något större. Mer om oss ABB’s Electrification Global Markets organisation ansvarar för go-to-market-strategin i över 100 länder där affärsområdet Electrification är verksamt. Våra 10 000 sälj- och marknadsföringsanställda kopplar samman våra kunder och partners med vårt innovativa utbud av produkter, tjänster och lösningar. Vår expertis inom området gör det möjligt för oss att stödja våra kunder med lösningar som tillgodoser deras nuvarande behov. Samtidigt förutser vi hur framväxande trender som urbanisering, digitalisering och övergången till hållbar energi kommer att påverka deras framtida behov. Rekryterande chef Anders Cullbrand, +46 725 79 60 40, svarar gärna på dina frågor om tjänsten. Fackliga representanter – Sveriges Ingenjörer: Senad Hujic+46 730 88 30 06; Unionen: Mikael Jungmalm +46 702 90 33 60, Ledarna: Lenny Larsson +46 706 32 85 47. Talent Partner: Ludvig Ahlqvist. Vi undanber oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare platsannonser. Vi ser fram emot att läsa din ansökan i PDF-format. Sista ansökningsdag är 31 Juli kandidaterna kommer att ses över efter sista ansökningsdagen Notera att anställningsprocessen på ABB Sverige inkluderar en referenskontroll, ett drogtest och vid vissa rekryteringar även en utökad bakgrundskontroll. Bli en del av något större. Här driver vi framsteg, tar initiativ och för världen framåt tillsammans. Run what Runs the world. Vi värdesätter människor med olika bakgrund. Kan det här vara ditt nästa steg? Ansök idag eller besök www.abb.com för att läsa mer om oss och se hur vår teknologi påverkar världen.

27 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Extra inkomst: Svara på online-undersökningar
Grand Stella AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

TJÄNA EXTRA PENGAR – FLEXIBELT OCH ENKELT JOBB ONLINE Vill du ha en extra inkomst som du enkelt kan kombinera med arbete eller studier? Nu har du chansen att delta i onlineundersökningar och få betalt för din tid – snabbt och enkelt! Så fungerar det: Delta i betalda undersökningar via din mobil eller dator, när det passar dig. Du får upp till 30 kr per undersökning. Inbjudningar skickas direkt till din e-post – välj själv om du vill delta. Genom att delta hjälper du företag och organisationer att förbättra sina produkter och tjänster samtidigt som du tjänar pengar. Ett perfekt extraarbete för dig som vill ha flexibilitet! Vad vi erbjuder: Flexibelt upplägg – arbeta var och när du vill. Inga förkunskaper krävs. Ett enkelt sätt att få din röst hörd och påverka framtidens varor och tjänster. Vad vi söker: Du som har grundläggande kunskaper i svenska. Tillgång till en smartphone eller dator med internetuppkoppling. Kom igång redan idag! Det tar bara 1 minut att registrera sig: Gå med här ➡️ https://bit.ly/JoinPanelSweden Varmt välkommen till vår panel – där din åsikt gör skillnad!

27 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Utesäljare
ABB AB
Företagssäljare

På ABB hjälper vi industrier att bli snabbare, mer resurseffektiva och hållbara. Här är framsteg en självklarhet - för dig, ditt team och hela världen. Som global marknadsledare ger vi dig rätt förutsättningar för att lyckas med det. Det kommer inte alltid att vara enkelt - utveckling kräver mod och styrka. På ABB är du aldrig ensam. Run what runs the world. Denna position rapporterar till: Sales Manager Roll och ansvarsområden Vi söker nu en engagerad säljare för södra Sverige som vill ta ansvar för att utveckla och expandera vår verksamhet inom maskinsäkerhetslösningar och lågspänning. Du kommer att bli en del av vårt dynamiska försäljningsteam och använda din expertis och beslutsamhet för att bygga långvariga kundrelationer genom utmärkt service. Vi är också fast beslutna att integrera hållbarhet i alla delar av vår verksamhet, inklusive våra säljstrategier. Som säljare hos oss kommer du att spela en viktig roll i att främja hållbara lösningar och metoder, i linje med ABB:s engagemang för miljöansvar och social påverkan. Du kommer driva tillväxten av befintlig verksamhet inom ditt tilldelade område. Hitta nya affärsmöjligheter. Du använder din kunskap om kundernas behov och ABB:s lösningar för att identifiera effektiva åtgärder för kunderna. Övervaka kund- och marknadstrender tillsammans med marknadsföringsteamet för att utveckla effektiva marknadsföringsinitiativ. Arbeta med det bredare försäljningsteamet för att identifiera och utveckla nya marknadsmöjligheter. Din bakgrund Minst 5 års erfarenhet av försäljning inom direkt- och B2B-verksamhet, erfarenhet inom lågspänningsprodukter är meriterande. Dokumenterad erfarenhet av att skapa och upprätthålla kundrelationer. Du har ett samarbetsvilligt och lösningsfokuserat arbetssätt, med stark kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligt. Du är en målmedveten teamplayer som kan ta initiativ och leda arbetet med att hantera tilldelade områden och kundrelationer. Du har förståelse för lösningar inom elkraft och automation. Flytande i svenska, både i tal och skrift. Det här erbjuder vi dig Vi uppmuntrar dig till att ta initiativ, våga utmana idéer och driva ditt arbete framåt. Här växer du genom meningsfullt arbete och livslångt lärande, där vi stöttar dig längs vägen. Varje idé du delar och varje steg du tar bidrar till något större. Mer om oss ABB’s Electrification Global Markets organisation ansvarar för go-to-market-strategin i över 100 länder där affärsområdet Electrification är verksamt. Våra 10 000 sälj- och marknadsföringsanställda kopplar samman våra kunder och partners med vårt innovativa utbud av produkter, tjänster och lösningar. Vår expertis inom området gör det möjligt för oss att stödja våra kunder med lösningar som tillgodoser deras nuvarande behov. Samtidigt förutser vi hur framväxande trender som urbanisering, digitalisering och övergången till hållbar energi kommer att påverka deras framtida behov. Rekryterande chef Anders Cullbrand, +46 725 79 60 40, svarar gärna på dina frågor om tjänsten. Fackliga representanter – Sveriges Ingenjörer: Senad Hujic+46 730 88 30 06; Unionen: Mikael Jungmalm +46 702 90 33 60, Ledarna: Lenny Larsson +46 706 32 85 47. Talent Partner: Ludvig Ahlqvist. Vi undanber oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare platsannonser. Vi ser fram emot att läsa din ansökan i PDF-format. Sista ansökningsdag är 31 Juli kandidaterna kommer att ses över efter sista ansökningsdagen Notera att anställningsprocessen på ABB Sverige inkluderar en referenskontroll, ett drogtest och vid vissa rekryteringar även en utökad bakgrundskontroll. Bli en del av något större. Här driver vi framsteg, tar initiativ och för världen framåt tillsammans. Run what Runs the world. Vi värdesätter människor med olika bakgrund. Kan det här vara ditt nästa steg? Ansök idag eller besök www.abb.com för att läsa mer om oss och se hur vår teknologi påverkar världen.

27 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Konsult inom Inköp till spännande tech bolag
Mero Rekrytering AB
Inköpare och upphandlare

Har du bakgrund inom inköp eller supply chain och vill ta steget mot att bli expert på ett ledande inköpssystem? Är du dessutom driven, kommunikativ och trivs i en roll med många kontaktytor där du får leda implementationer hos kund? Kul – då kan du vara vår kunds nästa kollega! Om företaget Vår kund har en egenutvecklad plattform och system inom inköp. Mer info kommer i nästa steg i processen. Tjänsten är en direktrekrytering där du blir anställd direkt av vår kund. Om rollen I rollen arbetar du nära säljteamet och kliver in som systemexpert, med fokus på att visa hur lösningen kan stödja och anpassas efter kundens inköpsprocesser. Din förmåga att förstå både affären och de tekniska aspekterna av inköpssystem är avgörande för att skapa kundvärde – genom att skräddarsy lösningen efter kundens behov, driva affären i mål och säkerställa en framgångsrik implementering. Du arbetar bland annat med att: Driva implementeringsprojekt och följa upp leveranser tillsammans med kund Delta i kundmöten och stötta säljteamet i presales-fasen Planera och hålla utbildningar och workshops för kunder Arbeta med specifikation, konfiguration, testning och användarhantering i nära samarbete med tekniska kollegor Om dig Vi tror att du har en stark bakgrund inom inköp eller supply chain, där du har arbetat mycket med ett inköpssystem i din roll. Har du dessutom erfarenhet från ett SaaS-bolag eller konsultroll är det ett stort plus, men inget krav. Vi tror även att du har: Universitetsutbildning inom Supply chain, inköp, logistik, business eller liknande område Goda kunskaper inom något inköpsystem Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort Som person är du konsultmässig och trivs med att samarbeta och kommunicera med många olika stakeholders. Du har ett stort driv och ett starkt resultatfokus, och du trivs med att vara delaktig i både sälj- och implementationsdelarna av processen. Du har också ett tydligt struktur- och processfokus och vill hjälpa kunder och kollegor med detta.  Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats: Stockholm Rollen innefattar en del resor och övernattningar. Urval sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. All kontakt i processen går via oss på Mero Rekrytering. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Joakim Gullin på[email protected] eller 0709-700 016. Välkommen med din ansökan!

27 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025