Fält Säljare - Snittlön 40.000kr!
VIASALES AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Gör din karriär till en äventyrsresa! Nu söker vi fältsäljare till vårt växande säljteam. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas! Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken! All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg. Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två. Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Är entusiastisk och villig att lära. Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag. Körkort är en fördel, men inget krav. Vi erbjuder Heltid med lediga fredagar. Attraktiva provisioner utan tak. Resande tjänst med täckta kostnader. Härlig gemenskap och samarbete. Kontinuerlig utveckling och mentorskap. Belöningar och festligheter för varje framgång. Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Social Media Content Creator to Samsung
Digitalenta AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

We are now helping Samsung Nordics to find a Social Media Content Creator for an exciting full-time position based in their Stockholm office (Kista). The position starts 1 September and is a one-year fixed-term contract. To create dynamic, trend-savvy content for Samsung Nordics' social media channels, focusing on TikTok and Instagram, that drives consumer engagement, showcases our innovative products, and strengthens Samsung's cultural relevance. Key Accountabilities: Content Creation: Develop, shoot, and edit TikTok and Instagram content that aligns with Samsung Nordics' brand voice and resonates with audiences. Trendspotting: Stay ahead of social media trends, memes, and emerging platforms to keep Samsung relevant and engaging. Community Engagement: Actively participate in comment threads, trends, and challenges to build and nurture our online communities. Social Media Coordination: Plan, schedule, and publish posts across Samsung Nordics' social media accounts to ensure a consistent and engaging presence Collaboration: Work closely with the social media team, product teams, and agencies to create cohesive and impactful campaigns. Performance Analysis: Monitor content performance, gather insights, and use data to refine and optimize future creative strategies. Campaign Support: Assist in executing larger campaigns by creating supplementary content or ideating new approaches tailored to TikTok and Instagram. Job Scope: As a Social Media Content Creator, you’ll be at the heart of Samsung Nordics’ creative output, focusing on producing thumb-stopping content that drives awareness and engagement. You’ll be responsible for crafting innovative short-form videos, experimenting with new formats, and bringing bold ideas to life. Liaisons: Social Media & Community Manager, Corporate Marketing team, Product teams, PR team, Global Social Media team. External: Creative agencies, influencers, content collaborators. Qualifications Required: Bachelor's degree in Marketing, Communications, Media Production, or similar field (or equivalent experience). Fluency in English, knowledge of an additional Nordic language is an asset Experience: 1-3 years of hands-on experience creating content for TikTok and Instagram. Proven track record of viral content creation or maintaining a strong personal presence on social media platforms. Experience working with brand campaigns is a plus Skills & Attributes: A TikTok and Instagram native who understands platform-specific nuances, trends, and culture. Strong creative and video editing skills using tools like CapCut, Adobe Premiere, or similar software. A flair for storytelling with the ability to translate complex concepts into engaging, simple, and shareable content. Highly organized and able to handle multiple projects at once in a fast-paced environment. Exceptional written and verbal communication skills in English; fluency in a Nordic language is a plus. A proactive, self-starting attitude with a strong sense of curiosity and creativity. Possess a confident and outgoing character – as comfortable in front of the camera as behind it. About the assignment For this assignment you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days and pension savings. In addition, you'll also have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, in addition to optional networking activities with our network of consultants.

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Innesäljare för Fortum - 100% varma kunder
Docupartner i Stockholm AB
Telefonförsäljare m.fl.

Bigacom söker innesäljare till projekt för Fortum! Vill du ta nästa steg i din karriär inom försäljning? Bigacom söker nu engagerade innesäljare till vårt kontor i Stockholm. I det här uppdraget får du möjlighet att representera Fortum, ett av Sveriges största energibolag, och arbeta med försäljning av elavtal till privatpersoner. Vi erbjuder dig en chans att utvecklas i ett motiverat och stöttande team – där din insats verkligen gör skillnad! Om rollen: Som innesäljare kommer du att kontakta befintliga kunder och varma leads med fokus på att erbjuda anpassade elavtal. Ditt främsta arbetsredskap är telefonen, vilket innebär att du bör känna dig trygg i muntlig kommunikation. Du får stöd av både närmaste chef och coacher på kontoret och arbetar i ett strukturerat och utvecklande säljteam. Arbetsuppgifter: Sälja elavtal till privatpersoner via varma leads/samtal Ansvara för hela säljprocessen – från första kontakt till signerat avtal Säkerställa att kunderna får en positiv upplevelse och rätt information Vi söker dig som: Är självgående, målinriktad och resultatorienterad Har en positiv och lösningsfokuserad inställning Gärna har erfarenhet av försäljning – men det viktigaste är viljan att lära och utvecklas Vad vi erbjuder dig: Fast grundlön på 17 000 kr + provision – mållön ca 35 000 kr Utvecklingsmöjligheter inom bolaget – många av våra ledare började som innesäljare Ett sammansvetsat team som stöttar och firar varandras framgångar Möjlighet att efter 6 månader arbeta från vårt kontor i Spanien Friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och 25 dagars semester Centralt kontor vid Stadshagen med utmärkta kommunikationer Arbetstider: mån–tors 8.30–17.00, fre 8.30–16.00 Om Bigacom: Bigacom är din partner för resultatdriven extern försäljning, kundtjänst och bemanning. Vi är en växande aktör med starkt fokus på kvalitet och människan i centrum. Våra kontor finns i Stockholm (Kungsholmen) och i Marbella, Spanien. Vi intervjuar löpande – vänta inte med din ansökan! I denna rekrytering samarbetar Bigacom med DocuPartner. För frågor om tjänsten, kontakta rekryterare Linda Ström på: [email protected] eller 070-825 08 10 Varmt välkommen med din ansökan!

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Innesäljare till 3
Docupartner i Stockholm AB
Telefonförsäljare m.fl.

Kickstarta din säljkarriär – Innesäljare för Tre hos Bigacom i centrala Stockholm Är du social, tävlingsinriktad och redo att ta första steget i din försäljningskarriär? Nu söker vi drivna innesäljare till ett nytt och spännande projekt för mobiloperatören Tre (3) – direkt från vårt kontor i Stockholm! Det här är en perfekt roll för dig som är junior i arbetslivet, gillar att prata med människor och vill ha möjlighet att utvecklas inom försäljning – samtidigt som du tjänar riktigt bra. Om rollen Som innesäljare ringer du upp privatpersoner och erbjuder Tre:s mobil- och abonnemangslösningar. Ditt jobb är att förstå kundens behov och guida dem till rätt lösning – på ett engagerat och professionellt sätt. Du kommer att: Ringa upp potentiella kunder via telefon Presentera och sälja Tre:s tjänster Skräddarsy erbjudanden efter kundens behov Driva hela säljprocessen – från första kontakt till avslutat avtal Skapa en positiv upplevelse i varje samtal Vi tror att du är Social, orädd och gillar att ta kontakt med nya människor Målmedveten och trivs med att jobba mot tydliga mål Nyfiken och villig att lära dig mer om försäljning En teamplayer som bidrar till god stämning på kontoret Har du erfarenhet av försäljning? Superbra – men det är inget krav. Vi lär dig allt du behöver! Vad du får hos Bigacom Fast grundlön: 17 000 kr Attraktiv provision – mållön ca 35 000 kr Trygg anställning med pension, friskvårdsbidrag och 25 dagars semester Karriärmöjligheter – många av våra ledare började som säljare Chans att efter 6 månader jobba från vårt kontor i Spanien Ett peppande team som firar framgångar tillsammans Kontor i centrala Stockholm (Stadshagen) nära tunnelbana & buss Arbetstider: Måndag–torsdag 08.30–17.00 Fredag 08.30–16.00 Om Bigacom Vi är ett växande företag inom försäljning, kundservice och bemanning, med kontor i Stockholm och Marbella. Vårt mål? Att skapa en arbetsplats där människor utvecklas och har kul på vägen mot resultat. Ansök nu – vi rekryterar löpande! Skicka in din ansökan redan idag – det går snabbt och enkelt. Rekryteringen hanteras av DocuPartner, och du är varmt välkommen att kontakta: Linda Ström [email protected] 070-825 08 10

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
ICA Kvantum Kungsholmen söker Driftchef Färskvaror!
Personalica AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vill du ta nästa steg i din karriär eller har drömmen om att bli handlare? Vi söker nu Driftchef Färskvaror Söker du nya utmaningar, har stor social kompetens och vill arbeta med fokus på mat? Tjänsten är heltid, både kvälls- och helgsjobb ingår. Vi kommer genomföra intervjuer löpande och tillträde sker efter överenskommelse. Om tjänsten Vi söker en engagerad och kreativ Driftchef till färskvaror som innefattar, packade färskvaror, frukt, grönt & blommor samt bageri. Som Driftchef är du ansvarig för drift och försäljning på avdelningarna. I rollen ingår att leda och utveckla avdelningarna & medarbetarna såväl strategiskt som operativt. Vi vill att våra kunder ska möta Matglädje för alla tillfällen. Ambitionen är att våra kunder ska få matinspiration, överraskningar och såklart ett personligt kundmöte i världsklass varje gång de besöker oss. Du ansvarar för att skapa en positiv atmosfär på avdelningen och engagera dina Säljledare och medarbetare i det dagliga arbetet själv och tillsammans med övriga Ledningen. Du kommer att vara med och driva Driftgruppen och en del av stora Ledningsgruppen. Om dig Vi söker dig som vill ha ett utmanande och utvecklande jobb med ansvar för allt från att skapa försäljning, utveckling samt leda och engagera ditt team på avdelningen. Du bör ha ett stort mat intresse, vara intresserad av att följa trender och nyheter samt inspirera dina medarbetare. Du tar eget ansvar och leder dig själv och andra, arbetar strukturerat och lösningsfokuserat och ser möjligheter & lösningar. Genom ett tydligt ledarskap är du en bra förebild och har förmågan att skapa trivsel och en teamkänsla för dina team och hela butiken. Kravprofil • Tidigare erfarenhet av inköp • BLU, FLU • Tidigare erfarenhet av liknande jobb i dagligvaruhandeln • Gediget matintresse • Kunskap inom AoB, StoreOffice & MinButik • Tidigare erfarenhet av att leda ett team Meriterande • LU • HACCP Om oss Vi ligger på Kungsholmen och öppnade hösten 2019. Vår ambition är att skapa en arbetsplats med ett härligt klimat som stimulerar till ökad kunskap, utveckling, lärande och ansvarstagande. Personalen är det viktigaste vi har i butiken och målet är att allt vi gör och vill göra ska präglas av MatGlädje. Vi är stolta över att vara färskvarubutiken på Kungsholmen. Omfattning och tillträde • Tillsvidareanställning Heltid med 6 månaders provanställning • Arbetstider: Dag/Kväll/helg • Tillträde: Snarast eller efter överenskommelse • Placering: ICA Kvantum Kungsholmen Fleminggatan 16 Stockholm  Ansökan: Skicka in din ansökan via länken nedan eller mejla till: [email protected] Märk ansökan: Driftchef Färskvaror  Om Personalica Tjänsten avser anställning direkt hos butiken. Rekryteringsprocessen hanteras i sin helhet av ICA-butiken. Personalica är en jobbsajt för arbetssökare som söker jobb på ICA-butik. Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.

23 maj 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Junior Marketing Communications Specialist – Västerås 🚀
Sway Sourcing Sweden AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Vi söker nu en Junior Marketing Communications Specialist till vår kund i Västerås för ett spännande uppdrag på heltid från 9 juni 2025 till 31 maj 2026. Du kommer att få arbeta i en dynamisk miljö med fokus på bland annat digital marknadsföring, content creation, eventplanering. Ansvarsområden Du kommer driva projekt där du planerar, genomför och följer upp: Digitala kampanjer, nyhetsbrev, webinarier och inbjudningar via Salesforce för att generera leads. Lokalt anpassar globala marknadsföringskampanjer. Event, kundmöten och mässor samt hålla seminarier och kundpresentationer tillsammans med sälj- och produktchefer. Produktlanseringar. Du kommer även hantera webben operativt genom underhåll och uppdatering av webbplatsens innehåll och ansvara för SEM, SEO och dataanalys. Vi ser gärna att du har: Några års erfarenhet av digital marknadsföring och projektledning. Goda kunskaper i Photoshop, Google Analytics och gärna Salesforce. Förmågan att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Flytande svenska och engelska – du skapar innehåll på svenska, men kommunicerar internt på engelska. Plats: På plats i Västerås (distansarbete ej möjligt) Start: 9 juni 2025 Omfattning: Heltid Sista ansökningsdag: 26 maj 2025 Är det dig vi söker? Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Företagssäljare till Bonnier News Inhouse Sales
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Västerås. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Västerås. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på några av Sveriges ledande affärsmagasin såsom Dagens Medicin, Privata Affärer och Byggindustrin för att nämna några. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi i ”VLT-huset” på Slottsgatan 27 i centrala Västerås. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

23 maj 2025
Sista ansökan:
18 november 2025
Säljande lånehandläggare till Reducero Örebro
Reducero AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du göra karriär inom försäljning och samtidigt hjälpa människor att förbättra sin ekonomi? På Reducero söker vi nu engagerade lånehandläggare som vill vara med och göra skillnad för våra kunder! Om rollen Som lånehandläggare hos oss är du kundens första kontakt. Din uppgift är att guida dem genom ansökningsprocessen och boka in möten med våra rådgivare. Du arbetar i en positiv och resultatorienterad miljö där vi stöttar varandra och firar framgångar! Varför Reducero? Utvecklingsmöjligheter: Vi satsar på din karriär! Med våra utbildningar inom försäljning, låneförmedling och ekonomi har du stora chanser att växa inom företaget. Attraktiv lönemodell: Trygg grundlön i kombination med en provision utan tak – du bestämmer hur mycket du vill tjäna! Starkt team: Vi är en sammansvetsad grupp som motiverar och lyfter varandra. Kul på jobbet: Tävlingar, afterworks och gemensamma aktiviteter skapar en härlig arbetsmiljö. Vi söker dig som: Är social, driven och älskar att bygga relationer Motiveras av mål och har en vilja att lyckas Vill utvecklas inom försäljning och ekonomi Har ett positivt mindset och trivs i en snabbföränderlig miljö Har erfarenhet av kundkontakt (meriterande men inget krav) Vad erbjuder vi? Gedigen utbildning inom försäljning och låneförmedling Trygg anställning med garantilön och förmånlig provisionsmodell Centralt beläget kontor i Örebro Möjlighet att växa internt och klättra på karriärstegen Ansök idag! Vi anställer löpande – så vänta inte! Klicka på ansökningsknappen nedan och bli en del av Reducero. Har du frågor om tjänsten? Kontakta oss på [email protected] Låter detta som något för dig? Sök nu och starta din resa med oss!

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Studenter sökes som lånehandläggare på deltid
Reducero AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du utvecklas som säljare och samtidigt hjälpa människor med deras ekonomi?Beskrivning Reducero jämför räntor och förmedlar lån till privatpersoner via telefon och vår hemsida. Vi är över 50 anställda på två kontor som varje dag hjälper kunder att förbättra sin privatekonomi. Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar in kunden för ett möte med en rådgivare. I samtalet kommer du att behöva kunskap om och sätta dig in i kundens ekonomiska situation. Hur mycket kan jag tjäna?Provisionen är obegränsad och baseras på antalet utbetalda lån du förmedlar. Med andra ord är det fullt möjligt att tjäna en "heltidslön" trots att du bara arbetar 12 timmar i veckan. Vem är du?Vi söker dig som brinner för försäljning och har ett intresse för ekonomi. Du är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål. För att lyckas i arbetet behöver du vara ihärdig och kreativ. Det är viktigt att du pratar bra svenska och på ett enkelt sätt kan förklara för kunden hur en ansökan går till. Då detta är en deltidstjänst med kvällstider ser vi gärna att du studerar. Vad vi erbjuder dig En perfekt möjlighet att arbeta extra (30%) utan att det går ut för mycket över studier eller dylikt. Utbildningar i låneförmedling och säljteknik där du lär dig för att påbörja din karriär inom försäljning. Trygg inkomst med förmånlig provisionsmodell där du själv påverkar din lön. Inspirerande arbetsplats med härlig gemenskap. (9 av 10 av våra anställda skulle rekommendera en kompis att jobba här). Centralt beläget kontor i Göteborg.   ArbetstidKl. 17-21 måndag, tisdag och torsdag. ErsättningGarantilön och provision. TillträdeVi anställer löpande.  FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected]

23 maj 2025
Sista ansökan:
2 november 2025
Junior lånehandläggare till Reducero i Göteborg
Reducero AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du utvecklas inom försäljning och finans och samtidigt hjälpa Sveriges låntagare med deras ekonomi? Är du social, tävlingsinriktad och motiveras av att nå resultat? Vill du jobba i en energifylld miljö där du utvecklas snabbt och får värdefull erfarenhet inom försäljning och ekonomi? Då har vi den perfekta möjligheten för dig! Som låneförmedlare på Reducero är du den första kontakten med våra kunder. Din uppgift är att guida dem genom ansökningsprocessen, förstå deras behov och boka in dem för rådgivning. Du blir en del av ett säljdrivet team där vi firar framgångar tillsammans! Vi letar efter dig som älskar att prata med människor, drivs av mål och vill bygga en karriär inom försäljning. Erfarenhet är inget krav – vi ger dig all utbildning du behöver för att lyckas! Vad vi erbjuder dig? En arbetsplats med energi, driv och en stark teamkänsla Trygg garantilön med en attraktiv provisionsmodell Utbildning i försäljning, bankmarknaden och låneförmedling – bli en stjärna på kundkontakt!  Snabb utveckling för rätt person – väx in i rollen som rådgivare Tävlingar, AW:s och resor med företaget – vi har kul på jobbet! Vi söker dig som: Social och gillar att bygga relationer Har ett intresse för ekonomi och vill utvecklas inom försäljning  Är en tävlingsmänniska som motiveras av att uppnå mål. Uthållig och ser utmaningar som möjligheter Motiveras av en prestationsbaserad lön Det är meriterande om du tidigare arbetat med försäljning eller rådgivning inom bank och försäkring.  Övrig information Arbetstider mån-fre 09:00-17:00 Tacksam prestationsbaserad lön, garanterad ersättning oavsett resultat Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Göteborg. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan.

23 maj 2025
Sista ansökan:
2 november 2025