Nåja, vad är väl ett möte på slottet? Jag kan lova att det är allt annat än dötrist och långtråkigt, det är faktiskt alldeles, alldeles underbart. De glada 20-talet, champagne som flödar, lyxiga textiler och trumpetmusik som ylar. Pampiga eventlokaler, unika rum och murriga restaurang Atelier på översta plan. Hos oss får du verkligen känna dig speciell och att livet alltid kan komma med guldkant. Så ta klivet in på Hotel Pigalle och känn alla dina sinnen explodera. För nu söker jag dig, vår nya Business Opportunity Manager (BOM, eller säljare kan man också säga), som vill fortsätta sätta Pigalle på kartan för möten & konferenser. Vad skulle det då innebära?Pigalle är inte ett hotell, det är en destination, och här arbetar vi med allt annat än traditionella möten. För oss är upplevelsen det allra viktigaste och vi lägger fokus på helhetsaffären. Vi kallar det för Bleasure – känslan av att vara med företaget på semester – samtidigt som lysande idéer brainstormas fram. Rollen som BOM är helt inriktad på proaktiv försäljning. Tyngdpunkten ligger på att självständigt identifiera och driva nya affärsmöjligheter, snarare än att arbeta med inkommande förfrågningar. Du ansvarar för att långsiktigt bygga upp en egen kundportfölj genom aktiv bearbetning, relationsskapande och närvaro i relevanta nätverk lokalt och nationellt. Du skapar och värnar också om långsiktiga relationer för att på så sätt kunna upprätta lokala samarbetsavtal med rätt företag. Bland annat kommer det förväntas av dig att du... har en tydlig plan för nyckelkunder, deras respektive affär och hur den kan utvecklas både inom Pigalle och hela ESS Group. tar ett tydligt ägandeskap i lokalmarknaden och är ansiktet utåt för Pigalle. deltar och genomför event samt andra aktiviteter på dag & kvällstid. har en hög mötesfrekvens på veckobasis, målsättning 10 möten/vecka jobbar aktivt med social selling via sociala plattformar så som Linkedin En nyckel i vardagen är din kreativitet, flexibilitet och att du alltid är beredd att göra det där lilla extra. För ett stort fokus läggs på att tillmötesgå våra kunders önskemål och skapa bra affärer för huset. Vår vision är att skapa stamgäster och vi ser till helheten i den långsiktiga affärsrelationen med kund. Du tillhör ett större team på ESS Sales med fler Business Opportunity Managers runt om på våra destinationer, Client Success Agents (innesälj) och övriga inom ESS Sales. Du är anställd lokalt på Pigalle och rapporterar till mig, Tobias, som är VD. Och vem tror jag att du är?Du drivs av affären, att se det vunna värdet växa, och att ständigt utveckla ditt sälj för att nå dina och våra gemensamt uppsatta mål. Lika viktigt är det att du skapar och utvecklar genuina relationer. Vi vill att din passion, professionalism och lekfulla personlighet är egenskaper som smittar av sig. När våra gäster minns tillbaka på sin vistelse hos oss, nämns förmodligen ditt namn. Ditt lösningsorienterade mindset, driv och motivation skulle kunna platsa i Guinness Rekordbok. Både våra gäster och team members kommer från hela världen och du bemästrar därför både svenska och engelska i tal och skrift. Communication is key för att säkerställa en gästupplevelse i världsklass, här tar du ett ledande ansvar för samarbetet med samtliga avdelningar på Pigalle. För att trivas och lyckas allra bäst så tror jag att du: har tidigare erfarenhet som KAM. är nyfiken på förändringar och tycker om att snabbt ställa om. drivs av dina målsättningar och att utveckla både dig och verksamheten. Men det allra viktigaste av allt är hur du är som person, din energi, passion, ditt driv och gärna med en dos att "inget är omöjligt". Vi är övertygade om att rätt mindset och vilja är viktigare än den kompetens du idag besitter – vi kommer göra allt för att utveckla dig som säljare. Om du läst ända hit så kanske du även är intresserad av detaljerna? The details:Vi erbjuder dig en händelserik och energifylld arbetsplats med ansvar och befogenheter samt med Sveriges mest dynamiska och spännande hotellgrupp, ESS Group, i ryggen. Med närhet till glädje, skratt och enormt förväntansfulla gäster får du chansen att vara med att skapa annorlunda gästupplevelser i världsklass. Antsällningsform: Tillsvidare, heltid med sex månaders provanställning Lön: Enligt överenskommelse Startdatum: 1 september eller enl. överenskommelse Sista ansökningsdag: 10 augusti Hos oss får du en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter, både inom huset liksom inom ESS Group. Vi jobbar ständigt med att utveckla våra medarbetare med hjälp av interna utbildningar inom ledarskap, stresshantering och mycket mer. Som medarbetare hos oss får du tillgång till extremt fina rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i Norden. Vi ställer dessutom till med festligheter och andra roliga aktiviteter för att hålla samman teamet. Utöver det får du en säker anställning, friskvårdsbidrag samt otroliga kollegor som kanske till och med blir dina vänner för livet!
Vi är över 5000 engagerade mathjältar som jobbar i våra svenska butiker, på våra lager och kontor – som tillsammans gör vår fantastiska resa möjlig. På så vis kan ännu fler handla och äta god mat av högsta kvalitet till branschens bästa pris. För när vi växer, växer du. Sån är nämligen Lidl. Jobbpitch Är du ett serviceproffs som vill vara med och bidra till fantastiska kundupplevelser? I #teamlidl hjälper vi varandra att lyckas. Och vi växer tillsammans. Nu söker vi en engagerad butikssäljare som vill rocka 20 timmar i veckan med oss! Din roll Som butikssäljare på Lidl har du en nyckelroll! Du är ansiktet utåt mot våra kunder och för dig är kunden alltid nummer ett. Du brinner helt enkelt för att ge bra service varje dag. I rollen som butikssäljare får du arbeta varierat med alla olika arbetsuppgifter som är en del av den dagliga butiksdriften. Detta innefattar uppgifter som: • Packa upp alla varor och se till att hyllorna är välfyllda • Säkerställa färskhet och slutdatum på varor • Hålla rent och fräscht i butiken • Betjäna kunder i kassan • Och självklart bidrar du, tillsammans med dina kollegor, med det lilla extra för att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen! Din profil Vi söker dig som vill vara en del av ett team som arbetar tillsammans och vill framåt. Du har förmågan att identifiera arbetsuppgifter som behöver göras och du drivs av att arbeta resultatorienterat och bidra till butikens framgång. • Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av att arbeta inom en serviceorienterad bransch • Du är flexibel med arbetstiderna och har en positiv inställning till förändringar • Du har fyllt 18 år och behärskar svenska flytande i både tal och skrift Vi erbjuder Du får arbeta i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: prestation, respekt, tillit, jordnära attityd och gemenskap. Eftersom vi växer, kan du växa. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. Du blir en del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. Du får allt från friskvårdsbidrag, föräldrapenningtillägg och medarbetarrabatt i våra butiker till kostnadsfri rådgivning av psykolog, jurist och ekonom samt mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal och tjänstepension. Vill du vara med på vår resa? Om svaret är JA, då söker du tjänsten såhär: • Klicka på “Sök nu” • Fyll i formuläret • Bifoga CV Rekryteringen sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast. Vår rekryteringsprocess består av tester, telefonintervju, personlig intervju och digital referenstagning. Hör av dig till oss om du har ett särskilt behov av anpassning när det kommer till urvalstesterna. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på 20 timmar i veckan. Då butiken är öppen alla veckans dagar kommer arbetet att ske enligt schema där tidiga morgonpass, dagspass, kvällspass och helgpass ingår. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta rekryteringsteamet på mail: [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
I samband med vår fortsatta expansion behöver vi förstärka vår försäljningsavdelning med drivna säljare. Vill du bli en del av ett nystartat säljteam med grym gemenskap i Marbella? Vi erbjuder: Sälj utbildning Garantilön under hela anställningen Marknadens högsta provisioner Familjärt företag Rolig och lärorik arbetsplats med många tävlingar Möjlighet till att klättra inom bolaget Tävlingar och priser Kontinuerliga utbildningar Vi söker dig som: Är resultat- och målmedveten Drivs av att tjäna mycket pengar Vill jobba i en proffsig och utvecklande miljö Har tidigare erfarenhet av försäljning Gillar att jobba i ett högt tempo Är minst 18 år och är redo att flytta omgående Tidigare erfarenhet inom service, restaurang eller arbete i butik är meriterande, dock inget krav. Arbetsuppgifter: Som säljare hos oss kommer du att vara en del av vårt säljteam i Marbella, där du kommer att sälja våra tjänster på svenska till svenska kunder. Med telefonen som ditt främsta verktyg kommer du att ansvara för att etablera nya kundrelationer och utveckla befintliga kunders utbud för att öka deras behov och försäljning. Du kommer att arbeta mot uppsatta försäljningsmål, där din insats direkt bidrar till vår tillväxt och framgång. En ledare finns alltid tillgänglig för att ge dig stöd och vägledning för att hjälpa dig att utvecklas i rollen och nå dina mål. Flyttstöd erbjuds. Arbetstider: Måndag till fredag Placering: Marbella
We are looking for a Vendor manager for a company in Stockholm. Starts is ASAP, 12 months contract to begin with. Requirements Vendor Manager Responsibilities & Duties Develop and maintain strong relationships with vendors. Monitor vendor performance to ensure adherence to agreed-upon plan and KPIs. Resolve any issues or disputes that arise between the company and its vendors. Conduct regular vendor performance reviews and provide feedback. Collaborate with internal departments to determine vendor needs and requirements. Evaluate vendor proposals to ensure they meet the company's budget and quality requirements. Ensuring vendor compliance with company standards Managing vendor billing and disbursements Work close with program management to ensure regular follow up and information exchange Skills SAP license management Transformation and SW implementation projects experiences VM experience min 5 years This role requires fluency in both Swedish and English. This is a full-time consultant position through Incluso in Stockholm. Start is ASAP, 12 months contract to begin with. For this role you have to be at the office 2-3 days per week. Please submit your CV as soon as possible since we will review the applications on an on-going basis. For more information about this role, please contact Emma Hörnsten at [email protected], recruiter at Incluso.
Företagssäljare till Telenor! Du har gjort jobbet. Känt pulsen. Hört klicket när ett avtal går i lås. Men du vill mer. Nu är det dags att spela i en ny liga. På Home Call får du chansen att representera Telenor, ett av Nordens största varumärken – och hjälpa svenska företag att hitta rätt lösningar för mobiltelefoni och data. Det här är inte vanlig sälj. Det här är business på riktigt. Det här väntar dig En arbetsvecka på 37 timmar med fullt fokus och fullt ös Trygg garantilön och några av Sveriges högsta provisioner inom sälj. En kultur där tävlingar, priser och resor är vardag. Utbildning och daglig coaching av några av landets vassaste B2B-säljare. Snabba karriärmöjligheter till ledande roller inom teamet. Din roll Du analyserar företags behov Du föreslår rätt lösning Du driver affären hela vägen till signering Allt sker från vårt kontor mitt på Drottninggatan i Stockholm, där du omges av ambitiösa kollegor som precis som du vill vinna Vi tror att du Har minst ett års erfarenhet av försäljning Vill utvecklas, påverka din lön och bygga en framtid inom B2B Talar och skriver svenska flytande Är professionell, nyfiken och gillar att jobba mot tydliga mål Varför HomeCall? Vi har skapat en kultur där prestation firas, där teamet är familjen och där den som vill framåt får chansen. Här bygger vi karriärer, sluter starka avtal och växer tillsammans. Start: Omgående Plats: Drottninggatan i Stockholm Tider: Kontorstid måndag till fredag Skicka in din ansökan redan idag. Vi intervjuar löpande. Nästa steg i din säljkarriär börjar här. #Main
Vi söker nu en resultatorienterad butikssäljare med känsla för service till vår butik i Malmö Hansa. Tar initiativ, tänker nytt och ser lösningar och möjligheter i nya situationer. Vara nyfikna, pålästa men aldrig fullärda. Att med ödmjukhet våga bjuda på oss själva, vara ärliga, tillåtande och våga göra misstag ibland. Vara lyhörda, intresserade och generöst dela med oss av våra kunskaper för att stärka varandra och vårt engagemang. Det är vi på Hemtex. Vi erbjuder en kreativ och trivsam arbetsplats där du tillsammans med dina kollegor säkerställer en inspirerande och säljande butiksmiljö. Som säljare på Hemtex arbetar du utifrån våra värderingar och kundlöften mot uppsatta försäljningsmål. Genom att vara Affärsmässig, Inspirerande och Dedikerad levererar du service av bästa kvalitet i varje kundmöte. Din profil Vi tror att du, precis som vi, alltid sätter kunden i fokus och vill ge ett generöst kundmöte med en fantastisk köpupplevelse. Vi söker dig som: • Har ett brinnande intresse för sälj och service • Drivs av att nå resultat genom teamwork • Är idérik och bra på att hitta lösningar • Är nyfiken och vill ständigt lära nytt • Är ansvarstagande och gillar att ta egna initiativ • Är prestigelös och en god lyssnare Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med personlig service och försäljning, helst inom detaljhandeln. Det är även meriterande om du talar fler språk än svenska och engelska. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi tror att en blandning av erfarenhet och bakgrund bidrar till en dynamisk och kreativ arbetsgrupp, därför eftersträvar vi mångfald och jämställdhet på alla Hemtex arbetsplatser. Omfattning: Tjänsten är en tillsvidareanställning och omfattningen är i genomsnitt 5 timmar per vecka. Tillträde: snarast möjligt. Har du frågor om tjänsten kontaktar du Butikschef Emma Eriksson, tel: 040-6056810. Välkommen med din ansökan snarast, men senast den 8 juli.
På ABB hjälper vi industrier att bli snabbare, mer resurseffektiva och hållbara. Här är framsteg en självklarhet - för dig, ditt team och hela världen. Som global marknadsledare ger vi dig rätt förutsättningar för att lyckas med det. Det kommer inte alltid att vara enkelt - utveckling kräver mod och styrka. På ABB är du aldrig ensam. Run what runs the world. Denna position rapporterar till: Sales Manager. Roll och ansvarsområden Som försäljningsansvarig inom Process Industries, en division inom ABB:s affärsområde Process Automation, arbetar du med fokus på elektrifiering. Du ansvarar för applikationer och tekniska lösningar inom elektrifieringsområdet för att ge kunden den bästa lösningen för framtiden. Du kommer att arbeta proaktivt inom applikations- och teknikområden där du hjälper och driver våra kunders utveckling inom elektrifiering framåt genom nära samarbete. Utifrån identifierade behov och möjliga lösningar utvecklar du därefter möjliga realiseringar som presenteras i anbud och realiseringsförslag. Tillsammans med kollegor som har kundansvar och kollegor från olika teknikområden såsom automation, digitalisering, processoptimering utgör du ett kundteam som arbetar långsiktigt tillsammans inom affärsområdet. Du kommer att bygga relationer både externt med kunder och internt inom ABB, och delta i affärsförhandlingar för att säkerställa tydligt kundvärde och därmed vinna orders för ABB. Du kommer arbeta kontinuerligt med slutkund, leverantörer, partners och ABB-teamet, för att omvandla ABB:s kompetens till ökat kundvärde och framgång. Tjänsten utgår med fördel från något av ABB:s kontor i Västerås, Mölndal, Sundsvall eller Karlstad. Din bakgrund Flera års dokumenterad erfarenhet av arbete inom elektrifieringsområdet från inkommande högspänning via fördelning på mellanspänningsnivå ner till förbrukare i industrianläggningen. Erfarenhet av att arbeta nära kunder specifikt inom processindustrin (meriterande). Erfarenhet av ställverk, styrsystem, reläskydd och energistyrning. God kännedom om de olika lösningar som förekommer i ett industriellt energisystem som hög-, mellan- och lågspänningsställverk, nödenergisystem, filter, transformatorer och drifter. Driven, social och lösningsorienterad som arbetar självständigt och strukturerat. Förmåga att bygga goda arbetsrelationer och samarbeta på ett tydligt kommunikativt sätt. Engagerad, nyfiken och kan leverera resultat så att verksamheten når sina mål och visioner. Positiv attityd och förmåga att se möjligheter i stället för hinder. Goda kunskaper i engelska och flytande svenska. B-körkort (krävs då arbetet innebär resor till kunder över hela Sverige). Det här erbjuder vi dig Vi uppmuntrar dig till att ta initiativ, våga utmana idéer och driva ditt arbete framåt. Här växer du genom meningsfullt arbete och livslångt lärande, där vi stöttar dig längs vägen. Varje idé du delar och varje steg du tar bidrar till något större. Mer om oss Du kommer att vara en del av Process Industries, en division inom ABB:s affärsområde Process Automation som levererar kompletta elektrifierings- och automationslösningar, branschspecifika produkter och livscykeltjänster till kunder inom gruv-, massa- och pappers-, metall-, batteri-, aluminium- och cementindustrin. Din roll kommer fokusera på de svenska kunderna inom Papper och Massa samt inom metallindustrin. Vår styrka ligger i vår djupa branschkunskap och förmåga att integrera både elektriska och automationssystem i anläggningsprojekt, vilket resulterar i snabbare uppstartstider, ökad produktivitet och minskade totala kapital- och driftskostnader för våra kunder. Vi värdesätter människor med olika bakgrund. Kan det här vara din berättelse? Ansök idag eller besök www.abb.com för att läsa mer om oss och om hur våra lösningar påverkar världen. #MyABBStory Recruiting Manager Thomas Andersson +46724644760, svarar gärna på dina frågor. Fackliga representanter: Sveriges Ingenjörer: Mikael Blomqvist, +4621-34 21 48; Ledarna: Leif Öhrberg, +46 21-34 23 25; Unionen: Krista Andersson, +46 21-34 02 85. Övriga frågor ställs till Talent Partner Sara Vestin, +46 724-64 46 88. Ansökningar kommer att granskas och intervjuer genomföras löpande. Vi värdesätter människor med olika bakgrund. Kan det här vara ditt nästa steg? Ansök idag eller besök www.abb.com för att läsa mer om oss och se hur vår teknologi påverkar världen.
Vi på Hemköp Masthuggstorget söker just nu en ny medarbetare till vår E-handel. Vi söker dig som är driven, social och självgående. I tjänsten ingår såväl plock och packning av order men också utkörning till kund. Anställningen omfattar arbete 07:00 - 16:00 måndag till onsdag. Manuellt B-körkort samt Svenska i tal och skrift är ett krav. Du tillträder i mitten av Augusti Skicka ditt CV så hör vi av oss så snart vi kan!
Har du erfarenhet av att sälja till privatpersoner och vill ta dig an en ny utmaning? Hos oss får du chansen att växla upp och börja jobba mot företag med stöd, trygghet och ett starkt varumärke i ryggen. Vi söker dig som vet hur det känns att stänga en affär och vill göra det på en ny nivå. På vårt kontor i centrala Stockholm driver vi just nu ett projekt för Telenor. Du kommer att jobba med ett brett utbud av lösningar inom telefoni där du får använda din säljförmåga för att skapa värde för företagare, inte bara sälja, utan faktiskt lösa problem. Vi erbjuder: Kollektivavtal Bonus Marknadens högsta provisioner Heltidsanställning om 33H/v mellan kl. 09.00 - 17.000 Utbildning och daglig coachning Möjlighet att avancera inom företaget. Spännande tävlingar med storslagna vinster Ett positivt arbetsklimat med bra ledare och kollegor. Vi söker dig som: Brinner för försäljning och vill tjäna löner utan tak. Har erfarenhet av försäljning i minst ett år, meriterande om inom B2B. Flytande svenska i tal och skrift. Alltid strävar efter att vara professionell och tillmötesgående mot kunden. Målmedvetenhet och en vilja att uppnå goda resultat. Arbetsbeskrivning: Som säljare hos oss kommer du att arbeta med en av Nordens största varumärke, Telenor. Ditt uppdrag är att analysera kundens behov och hitta den mest lämpliga lösningen. Du har eget ansvar men kommer att följa tydliga processer och rutiner. Du kommer också att samarbeta nära med vårt sälj team för att nå både individuella och gemensamma mål. Vill du veta mer om tjänsten? Tveka inte på att kontakta oss! Intervjuer sker löpande, vi ser fram emot din ansökan. #Main
Om oss FMCG Partner är ett av Sveriges ledande säljbolag inom dagligvaruhandeln (DVH), Servicehandeln, Apotek, Foodservice och online. Vi arbetar med inriktad butiksförsäljning och har hand om över 70 varumärken där flertalet är starka marknadsledare. Med våra 120 personer på fältet skapar vi långsiktiga resultat som syns. FMCG Partner är en del av SSI - Sales Services International som är världens största leverantör av säljtjänster med 87 000 anställda och en omsättning på 12 MDKR. Arbetsuppgifter Din främsta uppgift är att sälja in produkter till dagligvarubutikerna av de varumärken som kommer att ingå i din portfölj. I arbetet ingår även att bevaka kundernas position och samla in data vid dina besök. Ditt resultat kommer utveckla kundernas position på marknaden och du är en stor nyckelspelare i deras framgång. Du arbetar med införsäljning och säkerställande av både nya och befintliga produkter i sortimentet, genomför kampanjer och aktiviteter för att driva försäljning samt stärker varumärkenas synlighet & position i butik. Du arbetar mot tydliga uppsatta försäljningsmål och följer upp dina resultat. Vem söker vi? Vi söker en fältsäljare som kan bygga relationer med butikens inköpare, har möjligheten att komma till avslut och leverera goda resultat. Du är van att hantera olika typer av personer, men tappar inte fokus från vad ditt butiksbesök handlar om. Du är pålitlig, strukturerad och kan planera din vardag på eget initiativ. Du behöver vara social, utåtriktad och älska möten med inköpare. Vi ser gärna att du har jobbat som säljare inom DVH tidigare men dina personliga egenskaper & egna driv väger tyngre oavsett erfarenhet. Du kommer bearbeta butiker i Stockholm med omnejd. Vi ser gärna att du bor på södra sidan. Våra krav på dig som söker Du är van att bygga och underhålla yrkesmässiga relationer Erfarenhet av B2B-försäljning, gärna butik/DVH B-Körkort God datavana Meriterande erfarenhet från DVH med upparbetade relationer i butik erfarenhet av nykundsbearbetning erfarenhet av CRM-systemet Genero Vi erbjuder Starka och intressanta varumärken i portföljen. Ett roligt, omväxlande arbete med frihet under ansvar. Engagerade & positiva kollegor. Kunnig säljledning Egen tjänstebil En stabil fast lön + bonus Arbetstider Mån-Fre mellan kl. 8-17 Vi önskar dig lycka till och varmt välkommen med dig ansökan. Notera att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsdatum då vi ämnar kalla till intervjuer löpande under rekryteringsprocessen. Lycka till!
Välj ett jobb för att visa detaljer