Vi söker dig som vill vidga dina vyer och ta nästa kliv i karriären!Drivs du utav försäljning och har ett intresse för IT? Vill du ingå i ett proffsigt och glatt team där alla har en gemensam nämnare? Att göra affärer! Då bör du läsa vidare. Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt kontor i centrala Malmösom vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen. Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet. Liten som stor – vi värdesätter alla! Cloudgruppen finns idag i följande städer: Stockholm, Malmö, Göteborg, Halmstad, Västerås, Uppsala, Marbella, Piteå, Umeå, Gävle, Sundsvall, samtidigt växer vi ständigt. Som en Account manager hos oss ansvarar du för att kontakta nya och befintliga kunder samt bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik Account Manager och vidareutvecklas, i ett team som alltid lyfter, stöttar, har kul tillsammans och med en teamkänsla utöver det vanliga. Att jobba som Account Manager hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov. Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne samt stort engagemang och starkt driv som gäller. Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden: Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov. Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter. Via utgående samtal bokas digitala och fysiska möten, där du på egen hand eller tillsammans med kollega genomför kundmöten. Tjänsten som Account Manager är en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom många olika områden och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik. Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösningsorienterad. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig. Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer Du är orädd, driven och tävlingsinriktad En karismatisk och säljande personlighet Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder Flytande svenska i såväl tal som skrift. Krav: Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning inom B2B. Gymnasial utbildning Meriterande: Erfarenhet av CRM-system. Telefonvana Arbetat med digitala och fysiska kundmöten Vi erbjuder: Fast grundlön plus provisionslön Resetävlingar och roliga kickoffs Lunchträning Betald utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling Betalt utbildning kring hela vår produkt och tjänsteportfölj En rolig arbetsplats med glädje och energi Heltidstjänst Ansökan:Urval och intervjuprocess kommer påbörjas omgående. Tveka inte att visa ditt intresse redan idag! Vid frågor om rollen är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Andrea Rodriguez på: [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!
Om tjänstenVill du ta ansvar för att bygga framtidens sortiment inom djurvård? Apotea söker nu en affärsdriven och engagerad kategoriansvarig för Djur. Du kommer att ansvara för ett strategiskt viktigt område och bidra till att Apotea blir det självklara valet för djurägare. Apotea har idag ett växande egenvårdssortiment inom djurvård samt ett brett sortiment av receptbelagda läkemedel. Som kategoriansvarig för Djur kommer du att leda utvecklingen inom området och arbeta aktivt för att optimera sortimentet, skapa starka leverantörssamarbeten och driva affärsutveckling. Vi söker en person som tar ägarskap, ser möjligheter och har viljan att driva tillväxt och innovation inom segmentet.Arbetsmodell: På platsPlats: Sveavägen, StockholmAnställningsform: Heltid, tillsvidare Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: - Utveckla och optimera Apoteas djursortiment baserat på kundinsikter, marknadstrender och affärsmöjligheter. - Förhandla sortiment, inköpspriser och villkor för att skapa lönsamma och långsiktiga leverantörsavtal. -Utforma och förhandla kampanj- och marknadsplaner tillsammans med leverantörer för att driva försäljning och stärka Apoteas position inom djurvård. - Bygga starka leverantörsrelationer och identifiera nya affärsmöjligheter för att bredda och stärka sortimentet. - Analysera försäljningsdata och kundinsikter för att identifiera förbättringsområden och agera proaktivt på affärsmöjligheter. - Säkerställa korrekt produktadministration och att all produktinformation är uppdaterad. - Agera som en nyckelperson i Apoteas utveckling av djurvårdskategorin, med ansvar för både strategiska och operativa initiativ.Är det dig vi söker?Vi söker en person som brinner för att utveckla och förbättra Apoteas djurerbjudande och som har en stark kommersiell förståelse. Du är målfokuserad, analytisk och lösningsorienterad samt drivs av att skapa resultat. - Du har en relevant eftergymnasial utbildning. - Du har gedigen erfarenhet av sortimentsutveckling, inköp eller affärsutveckling, där du framgångsrikt har drivit tillväxt och förbättrat erbjudanden. - Du har dokumenterad erfarenhet av förhandling, inklusive att optimera affärsvillkor, priser och avtal. - Du är driven, resultatorienterad och affärsmässig, med förmågan att balansera både strategiska och operativa uppgifter. - Du är lösningsfokuserad och trivs i en dynamisk miljö där du får ta initiativ och påverka -Erfarenhet av att utveckla och implementera affärsstrategier inom e-handel eller FMCG är meriterande.Vad Apotea erbjuder digPå Apotea erbjuder vi en innovativ och digital arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta med de senaste teknologierna. Vi erbjuder goda möjligheter till karriärsutveckling och en rad förmåner, såsom friskvårdsbidrag och personalrabatter.Vårt starka engagemang för hållbarhet innebär att du som anställd hos oss är en del av ett företag som aktivt arbetar för att minska sin miljöpåverkan och främja socialt ansvar. Hållbarhetsarbetet bedrivs genom hela organisationen och fokuserar på tre övergripande områden: miljömässiga och sociala aspekter på arbetsplatsen och i vår värdekedja. Vi strävar efter en jämlik och inkluderande värld där alla ges samma möjligheter och bidrar till lösningar som gynnar både människor och miljön. Därför samarbetar vi med organisationer som fokuserar på människors välmående, hälsa och miljöskydd.Om ApoteaApotea.se är Sveriges största nätapotek. Vi har det största sortimentet, över 27 000 receptfria varor och nästan 15 000 receptbelagda läkemedel för människor och djur, och är Sveriges mest hållbara e-handel enligt Sustainable Brand Index 2021. Med snabba leveranser och rådgivning underlättar vi vardagen för våra kunder. Apotea omsatte under 2023 ca 6 miljarder kronor och har cirka 1000 anställda. Vi finns i Stockholm, på Lidingö och i Morgongåva. För mer information, se apotea.se.Följ oss på sociala medier för att hålla dig uppdaterad kring allt som händer på ApoteaLinkedInInstagramVi hoppas du vill bli en del av ossSkicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas omgående. Tillträde så snart som möjligt eller enligt överenskommelse.Apotea är en inkluderande arbetsgivare som värdesätter mångfald. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter att skapa en arbetsmiljö där människor oavsett bakgrund, kön, ålder, religion eller funktionsvariation kan trivas och utvecklas.Välkommen till Apotea – där innovation möter omtanke och varje dag är en möjlighet att göra skillnad!
Lite kort om oss som företag: In Store Marketing erbjuder ett heltäckande utbud av butikstjänster för dagligvaruhandeln/ detaljhandeln inom affärsområdena Merchandising-Demo-Innesälj-Fältsälj-Logistik. In Store Marketing är ett helägt dotterbolag till Consivo AB, i koncernen ingår också Sales Support Nordic Group AB samt systerbolag i de övriga nordiska länderna. Företaget startade 2014 i Linköping och drivs av personer med mycket lång branscherfarenhet inom dagligvaruhandeln. Vår övertygelse är att framgångsrika affärsrelationer bygger på fair play och långsiktighet ,lika mycket som på en förmåga att effektivt skapa resultat. Vem söker vi: Vi söker dig som har en social kompetens utöver det vanliga och som inte räds att ta kontakt och prata med människor. Du skall vara flexibel, ansvarstagande och utåtriktad. Som medarbetare på In Store Marketing kommer du representera många välkända produkter och varumärken. Vi har många spännande uppdrag så som demo och sampling, både i och utanför butik. Vi representerar också många varumärken på olika event runt om i landet. Arbetet är varierande och kan innehålla allt från enklare matlagning i butik till traditionell sampling ute på stan. Tjänsten är en timanställning och passar utmärkt för dig som redan jobbar på timmar och vill utöka dessa, studerar eller vill dra ned på arbetstimmarna. Meriterande om du arbetar eller har arbetat med liknande uppdrag innan, dock inget måste. Bil och körkort är att föredra då arbetsplats och uppdrag kan vara varierande. Svenska i tal och skrift är ett krav.Vi erbjuder: Hos oss får du lön enligt Handels kollektivavtal samt försäkringar. Övrig Information: Vid frågor, hör av dig till [email protected]
The opportunity We are looking for a Territory Sales Manager representing our factory sales and marketing of On-Load Tap-Changers and High Voltage Bushings used in Transformers produced in our Swiss and Swedish components factories. In this role you will be part of a Sales team and develop an in-depth knowledge of our products and in combination with high sensitivity to our customers’ needs you will find the right solutions to win customer trust and thereby orders. You will be a part of a team that has a passion for continuous improvements and quality assurance. We have fun at work and what we do is important with a direct impact on our customers, co-workers, and company’s success! This position is with placement in Ludvika, Sweden and will require traveling, circa 20-30%. How you´ll make an impact Work with dedicated markets and generating new business by working closely with our customers to become their first choice when selecting On-Load Tap-Changers and High Voltage Bushings to their Transformers. Establishing and maintaining strong customer relationships also with the transformer manufacturers end-users, which in many cases are utility companies or large industries. Build close cooperation and teamwork with local sales people to get their support to reach our sales targets and product approvals with end-users through excellent service and your knowledge of customer needs. Preparation of technical/commercial offers by translating customer requirements into appropriate technology solutions and proposals. Follow the sales processes to ensure that customer requirements and contracts are handed over to project management team effectively. Follow-up on sales opportunities to give best forecasting to the management. Establish plans and continuously follow up so both our short term and long term actions are executed as planned. Your background We are looking for an engaged, determined and service-minded person who can work both independently and as well in a team. You have electrical and/or technical background and preferably hold a master’s degree combined with commercial competence. You have good communication, negotiation and presentation skills. You are structured, persistent and well-organized in your way of working and committed to customer satisfaction. Proven ability to develop and manage customer relationships. You are a curious person with the drive to challenge yourself for continuous development. Fluency in English, both written and verbal is required. Other languages are advantageous. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us We hope you are interested to join our team! Our selection process is continuous, and the position may be closed before the advertisement expires. Don’t delay – apply today! More information: Hiring Manager, Giuseppe Gresia, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Håkan Blomquist, +46 107-38 31 52, Unionen: Olle Ruzicka, +46 107-38 31 44, Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. All other questions can be directed to Lead Recruiter Christian Falevik, [email protected].
Trivs du i en roll där du får möjligheten att interagera med kunder dagligen? Då kan det vara dig vi letar efter! Kylslaget AB har en gedigen erfarenhet av arbete med luft-luftvärmepumpar sedan 2007 och söker nu en engagerad mötesbokare för att ta nästa steg i företagets utveckling. Uppdraget I rollen som mötesbokare hos vår kund så kommer du sälja in rengöringsservice på värmepumpar hos våra befintliga kunder. Du sköter säljprocessen från start till avslut. Du kommer ingå i ett säljteam som sitter i Vallentuna där det är fantastiskt högt i tak. För att lyckas i rollen är det därför viktigt att du har ett starkt pannben och att viljan till att utvecklas är stor. Företaget erbjuder Säljutbildning Säljtävlingar där teambuilding är i fokus Karriärmöjligheter Övrig information Placering: Vallentuna, Stockholms län Heltid Arbetstider 07.30-16.30 Månadslön Kontaktuppgifter och ansökanVälkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected]. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att du blir direktanställd hos Kylslaget AB. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sista ansökningsdatum är 28/2-2025Om Bee BemanningVi är ett rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade inom HVAC, teknik och energi. Vi matchar rätt kompetens med rätt företag – oavsett om det handlar om mindre bolag eller stora koncerner över hela Sverige. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att lära känna dig!
Forma framtidens mobilitet med Hedin Automotive Som en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Personbilssäljare av begagnade bilar på vår anläggning i Borås. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Arbetsuppgifter Som Personbilssäljare för begagnade bilar kommer du att fokusera på att skapa framgångsrika och långsiktiga bilaffärer inom begagnatsegmentet. Ditt arbete innebär att: Guida kunder genom vårt breda sortiment av begagnade bilar och säkerställa att de hittar rätt bil för sina behov. Genomföra provkörningar, ge råd om tillbehör och presentera olika finansieringslösningar. Säkerställa högsta möjliga kundnöjdhet genom att vara tillgänglig och kunnig, samtidigt som du bygger förtroende och långsiktiga relationer. Aktivt arbeta för att nå försäljningsmål och ständigt identifiera nya affärsmöjligheter på begagnatmarknaden. Du kommer att rapportera till vår Platschef/Försäljningschef och vara en viktig del av vårt säljteam. Nyckelkompetenser/förmågorVi ser att du har ett genuint intresse för att bygga långsiktiga relationer, där du skapar förtroende hos både kunder och kollegor genom din lyhördhet och förmåga att lösa problem. Du är målinriktad och trivs med att ta ansvar i en dynamisk miljö där samarbete är avgörande för framgång. Med din prestigelösa inställning drivs du av att hitta nya affärsmöjligheter och överträffa kundernas förväntningar. Vidare ser vi att du har: Några års erfarenhet av försäljning. Förmåga att självständigt planera och strukturera ditt arbete i ett högt tempo Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. B-körkort. Tidigare erfarenhet av bilbranschen och specifikt begagnade bilar ser vi som ett stort plus! Varför jobba med oss?Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldralön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se
Varmt välkommen till Europas marknadsledande leverantör av energilösningar till privatpersoner – 1KOMMA5. 1KOMMA5-gruppen driver visionen om en klimatneutral europeisk villamarknad enligt Parisavtalet 2030. 1KOMMA5 levererar och installerar energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt AI energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 2 200 anställda på över 75 olika platser i Norden, Europa och Australien. Företaget värderades till Unicorn redan 2023, som det mest snabbväxande clean-techbolaget någonsin. Följ med på en imponerande resa genom att bli en del av 1KOMMA5 Sverige, och forma framtiden för kommande generationer – steg för steg, hus för hus. Om rollenSom säljare hos 1KOMMA5 kommer du att sälja solceller, laddboxar, och batterier till privatkunder. Du arbetar primärt med är redan inbokade möten, men du förväntas också skapa nya möjligheter genom referensförsäljning och dörrknackning. En affär kan ta allt från en dag upp till några veckor att stänga, och du ansvarar för kundkontakten från första mötet tills stängd affär. Efter det så lämnar du över till projektavdelningen som tar vid arbetet. Vi söker dig som Du arbetar tidseffektivt med dina arbetsuppgifter och visar stort driv i ditt arbete för att nå uppsatta mål. Samarbetsförmåga är en självklarhet för dig, och du motiveras av ett nära samarbete inom organisationen. Att arbeta strukturerat är något du är van vid, och du förblir lugn även när du har många uppgifter att hantera samtidigt. Stor vikt läggs vid övriga personliga egenskaper för att passa in i denna roll. Vi tror att du Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska B-körkort Tidigare erfarenhet av att arbeta med service eller liknande Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid Stort intresse för teknik Meriterande Arbetat med CRM-system Tidigare erfarenhet från att arbeta inom solcellsbranschen Tidigare säljerfarenhet (framförallt B2C) är meriterande START: Enligt överenskommelsePLATS: LundOMFATTNING: 100%ARBETSTIDER: Måndag till Torsdag kl. 12-21, Fredag kl. 10-18 med flexibilitet. Du fördelar dina arbetstimmar då det passar bäst för att nå resultat. 1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Vi tar endast emot och bearbetar ansökningar via annons och inte via mejl.
Varmt välkommen till Europas marknadsledande leverantör av energilösningar till privatpersoner – 1KOMMA5. 1KOMMA5-gruppen driver visionen om en klimatneutral europeisk villamarknad enligt Parisavtalet 2030. 1KOMMA5 levererar och installerar energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt AI energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 2 200 anställda på över 75 olika platser i Norden, Europa och Australien. Företaget värderades till Unicorn redan 2023, som det mest snabbväxande clean-techbolaget någonsin. Följ med på en imponerande resa genom att bli en del av 1KOMMA5 Sverige, och forma framtiden för kommande generationer – steg för steg, hus för hus. Om rollenSom säljare hos 1KOMMA5 kommer du att sälja solceller, laddboxar, och batterier till privatkunder. Du arbetar primärt med är redan inbokade möten, men du förväntas också skapa nya möjligheter genom referensförsäljning och dörrknackning. En affär kan ta allt från en dag upp till några veckor att stänga, och du ansvarar för kundkontakten från första mötet tills stängd affär. Efter det så lämnar du över till projektavdelningen som tar vid arbetet. Vi söker dig som Du arbetar tidseffektivt med dina arbetsuppgifter och visar stort driv i ditt arbete för att nå uppsatta mål. Samarbetsförmåga är en självklarhet för dig, och du motiveras av ett nära samarbete inom organisationen. Att arbeta strukturerat är något du är van vid, och du förblir lugn även när du har många uppgifter att hantera samtidigt. Stor vikt läggs vid övriga personliga egenskaper för att passa in i denna roll. Vi tror att du Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska B-körkort Tidigare erfarenhet av att arbeta med service eller liknande Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid Stort intresse för teknik Meriterande Arbetat med CRM-system Tidigare erfarenhet från att arbeta inom solcellsbranschen Tidigare säljerfarenhet (framförallt B2C) är meriterande START: Enligt överenskommelsePLATS: GöteborgOMFATTNING: 100%ARBETSTIDER: Måndag till Torsdag kl. 12-21, Fredag kl. 10-18 med flexibilitet. Du fördelar dina arbetstimmar då det passar bäst för att nå resultat. 1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Vi tar endast emot och bearbetar ansökningar via annons och inte via mejl.
Varmt välkommen till Europas marknadsledande leverantör av energilösningar till privatpersoner – 1KOMMA5. 1KOMMA5-gruppen driver visionen om en klimatneutral europeisk villamarknad enligt Parisavtalet 2030. 1KOMMA5 levererar och installerar energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt AI energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 2 200 anställda på över 75 olika platser i Norden, Europa och Australien. Företaget värderades till Unicorn redan 2023, som det mest snabbväxande clean-techbolaget någonsin. Följ med på en imponerande resa genom att bli en del av 1KOMMA5 Sverige, och forma framtiden för kommande generationer – steg för steg, hus för hus. Om rollenSom säljare hos 1KOMMA5 kommer du att sälja solceller, laddboxar, och batterier till privatkunder. Du arbetar primärt med är redan inbokade möten, men du förväntas också skapa nya möjligheter genom referensförsäljning och dörrknackning. En affär kan ta allt från en dag upp till några veckor att stänga, och du ansvarar för kundkontakten från första mötet tills stängd affär. Efter det så lämnar du över till projektavdelningen som tar vid arbetet. Vi söker dig som Du arbetar tidseffektivt med dina arbetsuppgifter och visar stort driv i ditt arbete för att nå uppsatta mål. Samarbetsförmåga är en självklarhet för dig, och du motiveras av ett nära samarbete inom organisationen. Att arbeta strukturerat är något du är van vid, och du förblir lugn även när du har många uppgifter att hantera samtidigt. Stor vikt läggs vid övriga personliga egenskaper för att passa in i denna roll. Vi tror att du Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska B-körkort Tidigare erfarenhet av att arbeta med service eller liknande Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid Stort intresse för teknik Meriterande Arbetat med CRM-system Tidigare erfarenhet från att arbeta inom solcellsbranschen Tidigare säljerfarenhet (framförallt B2C) är meriterande START: Enligt överenskommelsePLATS: KungsbackaOMFATTNING: 100%ARBETSTIDER: Måndag till Torsdag kl. 12-21, Fredag kl. 10-18 med flexibilitet. Du fördelar dina arbetstimmar då det passar bäst för att nå resultat. 1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Vi tar endast emot och bearbetar ansökningar via annons och inte via mejl.
Vi söker nu en drivande Store Manager till vår fina butik i centrala Malmö. Inspo Vi älskar kvalité. Vi älskar design. Och vi älskar hur våra skor åldras med tiden. Kavat grundades 1945 av Ragnar Karlsson och våra ledord är ”Walk Carefully On Mother Nature”. Vi tror att dagens hållbara mode handlar om kläder och skor som förblir relevant och som kan bäras år efter år. Skor som är värda att vårda och att vara stolt över. Hur känner du? Teamet i Malmö är ett glatt och härligt gäng och som gillar varandras sällskap. Vi jobbar hårt för att kunna ge den bästa servicen till våra kunder och brinner för att ge det lilla extra. Vi har ett nära samarbete med våra andra butiker runt om i Sverige men också med vårt huvudkontor i Kumla. Det innebär att du får fler härliga kollegor att utbyta kunskap med! Vi är nu på en otroligt spännande resa och söker nu en Store Manager till vår fina butik på Södra Förstadsgatan i Malmö. Om rollen I rollen som vår Store Manager har du ett övergripande ansvar över butiken där du kommer att ha en stor frihet att påverka och bidra till Kavats framgång och utveckling. Du har frihet under ansvar och arbetar produktivt utifrån gällande målsättningar, KPI:er, strategier och andra riktlinjer som gäller för Kavats butiker. Så om du är en strukturerad och utåtriktad person, som har en passion för service och alltid vill ge det lilla extra, då är det dig vi behöver! I rollen ingår att se till att butiken öppnar och stänger enligt kommunicerade öppettider. personalansvar för butiksanställda. schemaplanering efter öppettider och inom fastställda ramar för personalkostnader i samråd med ekonomifunktionen. att hålla butiken i ordning och fronta nyheter och säsongsprodukter. löpande säljcoachning och utbildning av personal. att säkerställa en bra kundupplevelse genom hög service och kunskap om material, produkterna och Kavats värderingar. att vara en god och glad ambassadör och representera Kavat på ett föredömligt sätt. hantering av skovård, skotvätt och enklare reparationer i linje med Kavats cirkulära affärsidéer. att genomföra och projektleda kundevent och andra marknadsaktiviteter för butiken. kassahantering efter av bolaget fastställda rutiner och att avstämning sker enligt fastställda krav. att i mån av tid jobba med lättare kundtjänstärenden. att vara del av företagets e-handelslogistik med plock, pack och leverans. inventering av varulager enligt instruktion från ekonomiansvarig. allmänna förekommande arbetsuppgifter i en skoaffär. Vem är du? Du har en gymnasial utbildning i grunden och kompletterat med någon form av säljutbildning eller ledarskapsutbildning. Med minst två års erfarenhet av butiksarbete eller annan form av service är du redan van vid att möta kunder och leverera service i världsklass. Om du dessutom har erfarenhet av att arbeta med affärssystem och CRM-verktyg är ett stort plus i kanten! Du är en stjärna i Office-paketet, och Excel är din trogna följeslagare. Att uttrycka dig på både svenska och engelska, i både tal och skrift, är en självklarhet för dig och självklart har du B-körkort. Som person är du driven, kreativ och social. Du trivs med att ta initiativ, skapa nya kundrelationer och se till att varje affär går i mål. Du är strukturerad och lyhörd, och din förmåga att samarbeta gör dig till en uppskattad kollega. Flexibilitet är din superkraft, och med ditt skarpa öga för att marknadsföra och presentera produkter skapar du både inspiration och säljresultat. Bli en del av Kavat-familjen! Som du säkert förstår är vi ett företag som siktar högt och ser mångfald och olikheter som en självklar tillgång. Vi vet också att fantastiska kandidater ibland struntar i att ansöka om de inte lever upp till alla våra önskemål och kvalifikationer – och så vill vi såklart inte ha det! Så även om du bara kan vissa delar, men inte alla, ser vi gärna att du skickar in en ansökan ändå. Vi vill tillsätta tjänsten omgående så tveka inte att ansöka redan idag om du vill vara med på vår roliga resa! Omfattning 100% Tillträde: Enligt överenskommelse
Välj ett jobb för att visa detaljer