Nytt år, nya möjligheter! Vi söker nu driva säljare till vårt deltids-team i Helsingborg! Arbetstiderna är måndag - torsdag: 17:00 - 21:00 och söndagar 11:00 - 15:00. Vi söker nu dig som vill bli en del av vårt nya team och som vill utvecklas tillsammans med oss. Hos oss får du kontinuerliga utbildningar inom försäljning och möjlighet till en grym karriär som stärker dig som individ och ger dig möjligheten att utvecklas och växa. Vi är ett sammansvetsat team som alla eftersträvar att ha roligt samtidigt som vi har möjligheten att påverka vår egen lön och arbeta under termen "frihet under ansvar". Hos oss får du möjligheten att utmana dig själv och nå upp i en lönenivå så matchar dina behov. I rollen som säljare hos oss kommer du att nå ut till nya, potentiella kunder via telefon. Du ser över dessa potentiella kunders nuvarande eller kommande behov av mobila lösningar. I din roll kommer du att arbeta både mot individuella mål samt teamets mål med hjälp av din närmsta chef. Vi satsar på den individuella individen och ger dig rätt verktyg för att nå dina mål. Vi ger dig möjligheten att nå nya nivåer inom din försäljning, är du helt ny så ger vi dig chansen att utveckla dig själv och bli en toppsäljare. Har du vad som krävs? Vi söker dig som är målinriktad, som drivs av positiva resultat och älskar att tävla. Svenska i tal och skrift är ett krav. Tidigare erfarenhet är meriterande men inget krav. Vad erbjuder vi? Marknadens bästa provisioner Grymma utbildningar och personlig coachning Möjligheten att klättra inom företaget Bonusar utöver provisionen Tävlingar med grymma priser såsom resor, produkter & bonusar En rolig och fräsch arbetsplats Vill du få möjligheten att jobba med oss? Startdatum : Omgående Tjänsten är på deltid och arbetstiderna är måndag-torsdag 17:00 - 21:00 och söndagar 11:00 - 15:00. Vi erbjuder en hög provision, med unika bonusar och tävlingar. Detta innebär att lönen inte har något tak, utan du själv kan påverka din egen lön.Besök gärna vår instagram - Viva SalesBesök gärna vår TikTok - Viva SalesVid frågor mejla oss gärna på [email protected]
Är ditt nyårslöfte att ta dig an nya utmaningar eller att skaffa ett jobb där du kan göra en påverkan? Kom då till oss! Vi söker nu dig som vill bli en del av vårt team och vill utvecklas tillsammans med oss. Hos oss får du kontinuerliga utbildningar inom försäljning och möjlighet till en grym karriär som stärker dig som individ och ger dig möjligheten att utvecklas och växa. Vi är ett sammansvetsat team som alla eftersträvar att ha roligt samtidigt som vi har möjligheten att påverka vår egen lön och arbeta under termen "frihet under ansvar". Hos oss får du möjligheten att utmana dig själv och nå upp i en lönenivå så matchar dina behov. I rollen som säljare hos oss kommer du att nå ut till nya, potentiella kunder via telefon. Du ser över dessa potentiella kunders nuvarande eller kommande behov av mobila lösningar. I din roll kommer du att arbeta både mot individuella mål samt teamets mål med hjälp av din närmsta chef. Vi satsar på den individuella individen och ger dig rätt verktyg för att nå dina mål. Vi ger dig möjligheten att nå nya nivåer inom din försäljning, är du helt ny så ger vi dig chansen att utveckla dig själv och bli en toppsäljare. Har du vad som krävs? Vi söker dig som är målinriktad, som drivs av positiva resultat och älskar att tävla. Svenska i tal och skrift är ett krav. Tidigare erfarenhet är meriterande men inget krav. Vad erbjuder vi? Marknadens bästa provisioner Grymma utbildningar och personlig coachning Möjligheten att klättra inom företaget Bonusar utöver provisionen Tävlingar med grymma priser såsom resor, produkter & bonusar Garantilön som trygghet En rolig och fräsch arbetsplats Vill du få möjligheten att jobba med oss? Startdatum : Omgående Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag-fredag 08:30-17:00 Vi erbjuder en hög provision, med unika bonusar och tävlingar. Detta innebär att lönen inte har något tak, utan du själv kan påverka din egen lön.Besök gärna vår instagram - Viva SalesBesök gärna vår TikTok - Viva SalesVid frågor mejla oss gärna på [email protected]
Är du redo att ta steget mot en framgångsrik karriär inom försäljning?Vi söker dig som drivs av att nå resultat och vill utvecklas i en stimulerande och stöttande miljö. Här får du mer än bara ett jobb – du får möjligheten att bygga din framtid i en dynamisk och växande organisation. Om tjänsten Som säljare hos oss arbetar du med att skapa värde för kunder genom innovativa lösningar. Du blir en del av en organisation där utbildning, utveckling och samarbete står i fokus. Vad vi erbjuder: Hälsa och välmående: Fri tillgång till vårt moderna gym samt subventionerad lunch via Sabis. Utveckling: Tillgång till utbildningar inom försäljning ochpersonlig utveckling genom Framgångsakademin. Stöd och coaching: Löpande intern utbildning och daglig coachning för att stärka dina färdigheter och kompetenser. Gemenskap: En modern arbetsmiljö med en stark teamkänsla och regelbundna sociala aktiviteter. Vi söker dig som: Vill ha en heltidsroll där du utmanas och utvecklas dagligen. Är målmedveten, tävlingsinriktad och älskar att överträffa dina mål. Behärskar svenska flytande, både i tal och skrift. Har ett nyfiket och engagerat förhållningssätt, samt ser utmaningar som möjligheter. I den här rollen får du: En trygg anställning med en attraktiv lönemodell och möjlighet att påverka din egen inkomst. Produkt- och säljutbildningar som hjälper dig att bli expert inom området. Personlig utveckling genom coachning och stöttning i ditt dagliga arbete. En härlig arbetsmiljö där gemenskap och trivsel är en del av vardagen. Är du vår nästa stjärnsäljare? Ta chansen att växa tillsammans med oss! Ansök idag och bli en del av en arbetsplats där din utveckling står i centrum. Jobbtyp: HeltidLön: 20 000 kr – 40 000 kr / månad
Letar du efter ett arbete där du får bidra till en hållbar framtid? Vill du arbeta på ett företag där vi hjälper varandra att lyckas? Har du en önskan om att kunna påverka din egen lön genom att arbeta strukturerat och effektivt samtidigt som du har en stabil och bra grundlön? Då tror vi att vi har ett arbete för dig! Detta gör livet trevligt hos oss Hos oss får du som säljare en attraktiv fast grundlön och provision från första sälj samt en gedigenutbildning tillsammans med våra utbildningsansvariga och försäljningschefer. Detta för att du ska kunna ta dig till nästa nivå inom försäljning tillsammans med oss. Du kommer att träffa dina kollegor inom försäljning från hela bolaget regelbundet, för att ni ska få möjlighet attutbyta erfarenheter och kunskap. Vi på Sesol är mycket stolta över att tillhöra en bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Ett prestigelöst företag där alla hjälps åt är det som kännetecknar oss. Ta utmaningen Vi letar efter säljare som vill träffa våra privatkunder hemma hos dem för att stötta i deras val av solpaneler, batterier och laddboxar. Arbetet innebär mycket kontakt med människor där det krävs en bra kommunikationsförmåga och en förmåga att lyssna på kunden. Våra kunder är ibland mycket kunniga inom solenergi och ibland är området helt nytt för dem, därför är det oerhört viktigt att du kan anpassa din kommunikation så de förstår och får svar på sina frågor. För att vi ska förstå våra kunder så bra som möjligt behöver vi olika perspektiv vilket vi får av att vi själva är olika. Vi behöver äldre och yngre, kvinnor och män, personer med olika bakgrund och olika etnisk tillhörighet. Det alla våra säljare dock har gemensamt är viljan att lyckas! Vem är vår perfekta match För att du ska passa i rollen som vår nästa storsäljare ser vi att du har erfarenhet av att bygga kundrelationer, där du alltid sätter kunden i fokus. Du drivs av att arbeta mot uppsatta mål, gillar att socialisera, ta ansvar och att lyckas. Med din höga ambitionsnivå har du dokumenterat goda försäljningsresultat och trivs bäst i ett högt tempo tillsammans med ditt säljteam. Vi önskar att du har erfarenhet inom fältförsäljning alternativt uppsökande försäljning. har erfarenhet av att jobba med värdebaserad försäljning. har erfarenhet av att jobba mot budgetansvar. har erfarenhet av att bygga kundrelationer. har minst 3 års erfarenhet av försäljning. behärskar flytande svenska i tal och skrift. har B-körkort. Det är extra bra om du även har erfarenhet av tekniskförsäljning. erfarenhet från solcellsbranschen. arbetat i CRM system. Bra att veta om anställningen Lön: fast och rörlig lön Placering: Uppsala Tillträde: enligt överenskommelse Om Sesol Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva.Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor i 17 andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och ut i solen.Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolagNordic Energy på Cypern, så fortsätter vi vår tillväxtresa inom förnybar energi. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!
Research shows that women and other under-represented groups within our industry hesitate to apply unless they tick most boxes of a role description. At Stegra, we are building an impact company with sustainability at its core. We need a diverse, inclusive, and authentic team to rally behind our purpose of de-carbonizing hard-to-abate industries, starting with steel.So, if you are equally passionate about our purpose yet concerned that your experience doesn’tperfectlyalign with the qualifications stated in the job advert, we strongly encourage you to apply anyway. You may be just the right candidate, either for this role – or for another upcoming role in ourrapidlygrowingbusiness. Group Brand Lead As our Group Brand Lead, you will be at the forefront of shaping and driving the identity, vision, and reputation of Stegra, an impact company and a modern, sustainable, industrial player set out to reduce emissions in some of the world’s dirtiest industries. You’ll be part of the Communication team, reporting to Head of Communication. Collaboration across several teams will be essential to ensure our brand is driving our purpose and is consistently represented through all touchpoints, from corporate communications to marketing, employer brandingand investor relations. Key Responsibilities: Execute on the recently launched brand platform and develop the brand strategy further in alignment with the company’s purpose and growth goals, including but not limited to: Development and execution of a co-branding strategy Collaboration with agencies to create paid advertising campaigns Supporting the development of a brand hierarchy and strategy for product branding driven by the Commercial team. Development of Stegra's branding products program, including both internal merchandise and external give away products. Further development of employer branding framework together with the People & Organization team. As a part of the Communication team, ensure that the design of brand elements across all platforms (web, social media, print, events, intranet etc.) is consistent with the brand strategy. Work closely with commercial and product teams to ensure that our brand values and assets are embedded in all product marketing. Analyze brand performance and drive improvements based on market and customer insights and competitive positioning. Manage and develop Stegra’s brand hub with key assets and materials for employees and close stakeholders to support and strengthen the Stegra brand experience Engagement and activation of strategic brand partnerships Collaboration with teams including Commercial, People & Organization, Operations and investor relations to ensure alignment that reinforce our brand's impact narrative. What You Bring: A strategic mindset with the ability to translate our purpose into compelling brand activation, combined with an ability to roll up your sleeves and move with ease to tactical and operational tasks. The role is part of a still small team and requires both being hands-on and having an ability to be visionary and strategic. 5-10 years proven experience in brand leadership, ideally in fast-paced, high-impact environments (previous experience in industrial or sustainability sectors is beneficial). Inspirational and with highly collaborative skills. This is not a role that includes line manager responsibility, but instead focuses on cross-functional collaboration and teamwork in the intersection between many functions across the organization which should be perceived as challenging in a positive way. Understanding of industrial market trends, customer behavior, and digital branding. Excellent communication skills in English, both verbal and written, with experience crafting messages for a wide range of audiences. A passion for brand building, sustainability and a commitment to driving positive change through innovation. What we can offer you If you are passionate about making actual change and having a positive impact on society and our planet, Stegra offers a unique opportunity to be part of a fun and professional team with high ambitions. You will get the opportunity to shape your future career together with a company focusing on creating a culture where everyone can thrive and feel a sense of belonging. In the end, we know that Stegra'sgrowth and success is dependent on our people and we can’t wait to shape the future of steelmaking and other industries together as a team.
Vi söker en erfaren och lösningsorienterad operativ inköpare för en direktanställning hos vår kund i Malmö. Har du minst 5 års erfarenhet av inköp och relevant utbildning inom inköp, logiskt eller liknade kan du vara den vi söker. Vem är du? Minst 5 års erfarenhet av operativt inköp. Erfarenhet av affärssystem (ex. SAP eller Dynamics 365). Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av internationella leverantörer och kategoriinköp. Om rollenSom operativ inköpare ansvarar du för att: Säkerställa att rätt varor levereras i tid och med rätt kvalitet. Hantera avtal, förhandlingar och relationer med leverantörer. Snabbt lösa utmaningar och prioritera i en dynamisk vardag. Vi erbjuder Direktanställning hos vår kund. Anställningsform: Heltid. Lön: 38 000–45 000 kr/månad. Möjlighet att påverka och förbättra inköpsprocesser.
Job DescriptionDo you have previous experience within procurement and looking for your next challenge? If yes, we have an exciting opportunity for you! Join our client’s team as a Sourcing Manager in the travel industry and play a pivotal role in delivering business value for the client. As Sourcing Manager Commercial you are an integral member of the dedicated committed team Commercial & Professional Services which is part of the Strategic Sourcing organization within the company. In the role as Sourcing Manager, you're supporting the Category Managers when implementing sourcing plans by driving tenders, managing contracted suppliers, and negotiating contracts. Your key responsibilities: Support Category Manager in driving and managing business transformation for assigned. Managing the RFx process from end to end, leading commercial and contractual negotiations.categories. Managing the RFx process from end to end, leading commercial and contractual negotiations. Challenge the organization to find the best commercial solution for the company and secure true transformation where it’s needed. Building and maintaining supplier relationships. Optimize the supplier base for assigned categories to deliver best business value. Managing category and suppliers through their lifecycle, including supplier risk and relationship management. The position reports to Head of Category Commercial, Professional and Indirect. Our client is reinforcing its procurement team as it is a crucial part of driving their transformation. Don’t miss the opportunity to be part of an international environment, a highly motivated team, and an ability to build a further career working with some of the most interested companies in the market! Qualifications You hold a master’s or bachelor’s degree in economics, engineering, or law. You have several years of experience working in a similar role that includes RFPs, procurements, and tenders. You have strong experience in Supplier relation management, contract management and negotiations. You have experience in the category’s facility, furniture, lounge, restaurant and/or catering. You are used to working in Excel (price trends, business case calculations etc.) as well as Power Point Presentations. You are fluent in Swedish and English, both oral and written. Meritorious: Previous experience in large industrial companies. Personal Qualities To excel in this role, you must possess a natural curiosity and a strong desire for continuous learning and self-improvement. Your enthusiasm for your work is infectious, inspiring those around you. You demonstrate outstanding negotiation skills and recognize the significance of effective stakeholder management. Embrace challenges and showing resilience to ensure optimal outcomes for the company. You have a positive mindset, work well in teams, but also independently. Company DescriptionOur client is a leader in its segment with a focus on air traffic. With their Scandinavian heritage and values, they also want to become a global leader from an environmental perspective. They have offices around the Nordic region and the headquarters in Sweden is located in Stockholm. When you join JobBustersAs a consultant at JobBusters, you can feel secure with a collective agreement, available consultant managers and committed recruiters. As a consultant, you also get access to our network of exciting companies and clients! For us, it is important that you as a consultant feel comfortable, feel a sense of security and community with us as an employer. We offer an occupational pension, salary change and the option of flexpension. You also get access to our benefits portal, where in addition to wellness allowance you have access to lots of discounts and offers in wellnes, home and leisure, transport, healthcare and much more! Your well-being is of the highest priority for us, and we therefore offer you as an employee Corporate Health Care to deal with all the challenges of everyday life, both at work and in private life. Admission and Application Full time position, 40h/week. The position will start as soon as possible, and the assignment is expected to run until 2025-09-01 with possibility of extension. For this assignment you will be employed by JobBusters and work as a consultant for our client in Frösundavik. Submit your application in English today, as interviews are ongoing.
Vi på Bee Bemanning söker nu en engagerad och erfaren Sales Manager som konsult uthyrd till vår kund. Vår kund befinner sig i en spännande tillväxtfas och etablerar en ny division med fokus på värmepumpar. Företagetär ett snabbt växande företag från Centraleuropa som är verksamt inom förnybar energi och solcellsteknik. Företaget erbjuder innovativa lösningar för både privatpersoner och företag, med fokus på marknader i Europa och Asien. Deras produktportfölj inkluderar bland annat system för solenergi, energilagring, elbilsladdning, värmepumpar och energihantering. Med kontor i ett flertal länder har de etablerat sig som en viktig aktör på internationella marknader. Om rollenI rollen som Sales Manager får du möjlighet att vara med och bygga upp en ny verksamhet från grunden. Du kommer ansvara för försäljningen av värmepumpar i din tilldelade region. Det innebär att analysera rätt försäljningskanaler, identifiera möjligheter inom olika marknadssegment (bostäder, kommersiella och industriella) samt aktivt söka och knyta nya B2B-partnerskap. Du förhandlar avtal och marknadsför produkterna bland etablerade installatörer och rörmokare. I din vardag kommer du att: Bygga och vårda relationer med kunder och samarbetspartners. Samarbeta med avdelningar för teknisk support, marknadsföring och försäljning för att säkerställa smidiga affärsflöden. Ge grundläggande teknisk support och utbildning till affärspartners. Identifiera och följa upp affärsmöjligheter, samt hantera leads och analysera partners prestationer. Samarbeta med marknadsteamet för att utveckla samarbeten med installatörer och affärspartners. Din profil För att lyckas i rollen ser vi att du har: Minst 5 års erfarenhet av B2B-försäljning, gärna med fokus på värmepumpar eller relaterade produkter. Erfarenhet av strategisk planering. Goda förhandlings- och presentationsfärdigheter. Utmärkta tids- och självledarskapsförmågor. Kunskap om relaterade teknologier (t.ex. solcells- och HVAC-system). Grundläggande marknadsföringskunskaper. Förmåga att etablera och sälja nya varumärken. Goda kunskaper i MS Office 365. Engelska på minst B2-nivå. B-körkort. Kontaktuppgifter och ansökan Välkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Detta är en konsultanställning via Bee Bemanning, vilket innebär attdu kommer att vara uthyrd till vår kund.Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected]. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sista ansökningsdatum: 31/1-2025 Om Bee BemanningVi är ett rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade inom HVAC, teknik och energi. Vi matchar rätt kompetens med rätt företag – oavsett om det handlar om mindre bolag eller stora koncerner över hela Sverige. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att lära känna dig!
ARBETA PÅ GINA TRICOT Nu söker vi energiska och flexibla säljare att arbeta extra i butik på Gina Tricot. Om du vill få in en fot i detaljhandelsbranschen och samtidigt dela din passion för mode och försäljning så är detta en bra möjlighet för dig! OM ROLLEN Som extrapersonal blir du en viktig del av vårt team. Dina uppgifter inkluderar att ge våra kunder en bra upplevelse och hålla butiken snyggt organiserad. En perfekt möjlighet för att lära och utvecklas i en spännande och inspirerande miljö. VEM ÄR DU? Vi letar efter personer som är sociala, pålitliga och redo att ta det första steget in i detaljhandelsbranschen. Du är positiv och drivs av att skapa en bra upplevelse för våra kunder. Förutom det är du en teamplayer som är flexibel med arbetstider och kan arbeta under kvällar, helger och intensiva perioder som jul. Vi ser gärna att du har: En positiv attityd och vilja att lära Flexibilitet när det gäller arbetstider Intresse för mode och sälj VAD ERBJUDER VI? När du börjar din karriär hos oss välkomnas du till ett team med fantastiska kollegor. I Gina Tricot Smile Academy får du inte bara kunskap om företaget och försäljningsteknik – du blir också en del av ett stort community och får möjlighet att knyta kontakter med andra likasinnade. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats där gemenskapen är stark och där du verkligen får känna dig som en del av laget. Är du rätt person för utmaningen? Intervjuer och tillsättning sker löpande.
Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tills vidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Om jobbet Är det dags för första jobbet inom försäljning eller du kanske är en erfaren räv? I vilket fall som helst har du nog hittat rätt nu! Vi på Cabeni hjälper våra uppdragsgivare att utmana telekommarknaden med fokus på kvalitet och långsiktighet. Vi har med fokus på varje individ en alldeles unik approach till försäljning där vi tror att varje enskild medarbetare kan nå sin potential mer rätt verktyg. Just nu söker vi på Cabeni AB nya och drivna säljare till vårt nystartade team i Malmö! Kontoret ligger precis vid Midhem, så även om du tar tåget från annan ort är det enkelt och komma till kontoret! Störst är inte bäst. Våra kollegor i branschen satsar idag på stora lokaler med opersonliga platser, vi vill annorlunda. Vi bryter mönster, vi satsar på den individuella medarbetaren och därför har vi endast 10 unika säljplatser så vi kan tillsammans behålla ett hållbart arbetssätt inom callcenter branschen och skapar en fantastisk lagkänsla. Team effektiviteten ökas och ger otroligt stöd för varje enskild medarbetare. Som account manager hos oss arbetar man tillsammans med erfarna medarbetare och coacher som alltid har fokus på att du och ditt team ska utvecklas och nå nya mål. Har du vad somkrävs? - Energisk - Drivande - Mål fokuserad - Flytande i svenska både i tal och skrift Har du erfarenhet inom branschen är meriterande, men inget krav då alla kan lyckas med rätt inställning! God kommunikationsförmåga är viktigt då du använder det för att bygga upp relationer med kunderna, eftersom detta skapar grunden till en långvarig relation mellan kunden och dig. Passar ovanstående in på dig, ska du verkligen söka detta jobb! Vad erbjuder vi? Marknadsmässig lön Marknadens bästa provisioner Samarbete med marknadsledande varumärken Attraktiv arbetsmiljö Säljtävlingar Utbildning och daglig coachning Arbeta tillsammans med motiverande och drivna kollegor Trygghet i form av tillsvidareanställning Vi erbjuder dig en livfylld arbetsplats med massor av utvecklingsmöjligheter. Utbildning och daglig coachning är också något du kan räkna med. Vi bryr oss mycket om vår företagskultur och jobbar ständigt för förbättring. Hos oss får du bästa möjliga förutsättningar för att lyckas inom försäljning. Detta, då vi fokuserar på våra unika 10 platser per kontor. Dessa unika platser ger större utrymme för varje enskild individ att utvecklas och förbättras. Hos Cabeni är man inte bara en i mängden, hos oss är varje medarbetare betydelsefull. Dagarna passerar i högt tempo och vår ambition är att kombinera nöje med prestation. Arbetstider: Måndag - Fredag 08.45 - 17.30 Vi erbjuder en hög provision utan lönetak!
Välj ett jobb för att visa detaljer