Har du några års erfarenhet från säkerhetsbranschen? Bedömer du att du har en grund att stå på inom brand, inbrott, passage, och/eller CCTV och är redo för nästa steg? I rollen som tekniker ansvarar du för hela processen i olika säkerhetsprojekt! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Assemblin Säkerhet. Om företaget Assemblin Säkerhet är en av Sveriges största aktörer inom säkerhet. De arbetar med allt från projektering och konstruktion till installation, service och underhåll av säkerhetstekniska system. Deras uppdrag spänner över nyproduktion, ombyggnation, industri, offentlig sektor och myndigheter med säkerhetsskyddsavtal. Hos Assemblin Säkerhet finns möjligheter för dig som är tekniker, konstruktör eller projektledare att arbeta i tekniknära roller med tydligt ansvar – i projekt som ställer krav på både precision och helhetsperspektiv. Verksamheten bedrivs lokalt med starka team, men med styrkan från en rikstäckande organisation. Assemblin Säkerhet söker nu flertalet tekniker med bakgrund inom säkerhetsbranschen till flera av sina kontor! Arbetsuppgifter Som säkerhetstekniker ansvarar du för hela processen i säkerhetsprojekt – från installation, programmering och driftsättning till felsökning, dokumentation och serva säkerhetsanläggningar i service- och entreprenadprojekt. I rollen arbetar du självständigt och nära kunder, leverantörer och kollegor för att leverera lösningar som fungerar i praktiken. Ditt uppdrag handlar om att planera din insats efter uppdragets behov och säkerställa att arbetet följer företagets riktlinjer, policys och affärsplan. Som säkerhetstekniker har du mandat att fatta beslut i det dagliga arbetet och ska aldrig utföra uppgifter som inte kan göras på ett säkert sätt. Du är en viktig del i vårt systematiska arbetsmiljöarbete och rapporterar risker och incidenter. Du rapporterar till projektledare eller närmaste chef beroende på hur organisationen ser ut där du arbetar. Vi söker dig som har ett starkt säkerhetstänk, är noggrann i ditt arbete och gillar att lösa problem tillsammans med andra. För att trivas i rollen behöver du kunna planera ditt arbete proaktivt och agera affärsmässigt för att skapa värde både för kunden och för oss. Ansvarar för hela processen från installation, programmering och driftsättning till felsökning, dokumentation och serva säkerhetsanläggningar i service- och entreprenadprojekt Självständigt arbete i nära samarbete med kunder, leverantörer och kollegor Planera arbetet efter uppdragets behov och säkerställa att arbetet följer gällande riktlinjer, policy och affärsplan Mandat att fatta beslut i det dagliga arbetet för att säkerställa kvalitet i resultatet Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Gymnasial eller eftergymnasial utbildning inom el, teknik, larm, säkerhet, data, tele eller IT Erfarenhet av installationsarbete för brand, inbrott, passage, och/eller CCTV Kunskaper i AutoCAD, MagiCAD och ElproCAD B-körkort Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att lyckas i rollen är du en person som har förmågan att planera och driva dina uppgifter framåt och att du värdesätter en hög grad av självständighet i ditt arbete. Du har en väl utvecklad förmåga att lösa problem och har en lösningsfokuserad inställning, där ditt intresse för att samarbeta med andra innebär att du vill bidra till att hjälpa dina kollegor. Vi tror också att du har förmågan att skapa struktur i ditt arbete och att vidhålla det du planerat, vilket skapar möjlighet för dig att förhålla dig till ändringar som sker under arbetsdagen och att revidera din struktur. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Kontoret i Jönköping, Linköping, Ljungby, Norrköping, Nyköping, Skövde, Södertälje och Värnamo Lön: Enligt överenskommelse Som en del av rekryteringsprocessen görs en UC-kontroll och utdrag ur belastningsregistret kommer efterfrågas. För slutkandidater görs även en säkerhetsprövning. Under anställningen görs slagningar regelbundet i motsvarande system av både Assemblin Säkerhet och deras kunder. Tjänsten annonseras under sommaren där Bravura genomför telefonavstämningar och intervjuer löpande. Vecka 32-33 följs urvalet upp med Assemblin Säkerhet som börja träffa kandidater från vecka 34. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist
Har du några års erfarenhet från säkerhetsbranschen? Bedömer du att du har en grund att stå på inom brand, inbrott, passage, och/eller CCTV och är redo för nästa steg? I rollen som tekniker ansvarar du för hela processen i olika säkerhetsprojekt! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Assemblin Säkerhet. Om företaget Assemblin Säkerhet är en av Sveriges största aktörer inom säkerhet. De arbetar med allt från projektering och konstruktion till installation, service och underhåll av säkerhetstekniska system. Deras uppdrag spänner över nyproduktion, ombyggnation, industri, offentlig sektor och myndigheter med säkerhetsskyddsavtal. Hos Assemblin Säkerhet finns möjligheter för dig som är tekniker, konstruktör eller projektledare att arbeta i tekniknära roller med tydligt ansvar – i projekt som ställer krav på både precision och helhetsperspektiv. Verksamheten bedrivs lokalt med starka team, men med styrkan från en rikstäckande organisation. Assemblin Säkerhet söker nu flertalet tekniker med bakgrund inom säkerhetsbranschen till flera av sina kontor! Arbetsuppgifter Som säkerhetstekniker ansvarar du för hela processen i säkerhetsprojekt – från installation, programmering och driftsättning till felsökning, dokumentation och serva säkerhetsanläggningar i service- och entreprenadprojekt. I rollen arbetar du självständigt och nära kunder, leverantörer och kollegor för att leverera lösningar som fungerar i praktiken. Ditt uppdrag handlar om att planera din insats efter uppdragets behov och säkerställa att arbetet följer företagets riktlinjer, policys och affärsplan. Som säkerhetstekniker har du mandat att fatta beslut i det dagliga arbetet och ska aldrig utföra uppgifter som inte kan göras på ett säkert sätt. Du är en viktig del i vårt systematiska arbetsmiljöarbete och rapporterar risker och incidenter. Du rapporterar till projektledare eller närmaste chef beroende på hur organisationen ser ut där du arbetar. Vi söker dig som har ett starkt säkerhetstänk, är noggrann i ditt arbete och gillar att lösa problem tillsammans med andra. För att trivas i rollen behöver du kunna planera ditt arbete proaktivt och agera affärsmässigt för att skapa värde både för kunden och för oss. Ansvarar för hela processen från installation, programmering och driftsättning till felsökning, dokumentation och serva säkerhetsanläggningar i service- och entreprenadprojekt Självständigt arbete i nära samarbete med kunder, leverantörer och kollegor Planera arbetet efter uppdragets behov och säkerställa att arbetet följer gällande riktlinjer, policy och affärsplan Mandat att fatta beslut i det dagliga arbetet för att säkerställa kvalitet i resultatet Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Gymnasial eller eftergymnasial utbildning inom el, teknik, larm, säkerhet, data, tele eller IT Erfarenhet av installationsarbete för brand, inbrott, passage, och/eller CCTV Kunskaper i AutoCAD, MagiCAD och ElproCAD B-körkort Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att lyckas i rollen är du en person som har förmågan att planera och driva dina uppgifter framåt och att du värdesätter en hög grad av självständighet i ditt arbete. Du har en väl utvecklad förmåga att lösa problem och har en lösningsfokuserad inställning, där ditt intresse för att samarbeta med andra innebär att du vill bidra till att hjälpa dina kollegor. Vi tror också att du har förmågan att skapa struktur i ditt arbete och att vidhålla det du planerat, vilket skapar möjlighet för dig att förhålla dig till ändringar som sker under arbetsdagen och att revidera din struktur. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Kontoret i Jönköping, Linköping, Ljungby, Norrköping, Nyköping, Skövde, Södertälje och Värnamo Lön: Enligt överenskommelse Som en del av rekryteringsprocessen görs en UC-kontroll och utdrag ur belastningsregistret kommer efterfrågas. För slutkandidater görs även en säkerhetsprövning. Under anställningen görs slagningar regelbundet i motsvarande system av både Assemblin Säkerhet och deras kunder. Tjänsten annonseras under sommaren där Bravura genomför telefonavstämningar och intervjuer löpande. Vecka 32-33 följs urvalet upp med Assemblin Säkerhet som börja träffa kandidater från vecka 34. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist
Har du några års erfarenhet från säkerhetsbranschen? Bedömer du att du har en grund att stå på inom brand, inbrott, passage, och/eller CCTV och är redo för nästa steg? I rollen som tekniker ansvarar du för hela processen i olika säkerhetsprojekt! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Assemblin Säkerhet. Om företaget Assemblin Säkerhet är en av Sveriges största aktörer inom säkerhet. De arbetar med allt från projektering och konstruktion till installation, service och underhåll av säkerhetstekniska system. Deras uppdrag spänner över nyproduktion, ombyggnation, industri, offentlig sektor och myndigheter med säkerhetsskyddsavtal. Hos Assemblin Säkerhet finns möjligheter för dig som är tekniker, konstruktör eller projektledare att arbeta i tekniknära roller med tydligt ansvar – i projekt som ställer krav på både precision och helhetsperspektiv. Verksamheten bedrivs lokalt med starka team, men med styrkan från en rikstäckande organisation. Assemblin Säkerhet söker nu flertalet tekniker med bakgrund inom säkerhetsbranschen till flera av sina kontor! Arbetsuppgifter Som säkerhetstekniker ansvarar du för hela processen i säkerhetsprojekt – från installation, programmering och driftsättning till felsökning, dokumentation och serva säkerhetsanläggningar i service- och entreprenadprojekt. I rollen arbetar du självständigt och nära kunder, leverantörer och kollegor för att leverera lösningar som fungerar i praktiken. Ditt uppdrag handlar om att planera din insats efter uppdragets behov och säkerställa att arbetet följer företagets riktlinjer, policys och affärsplan. Som säkerhetstekniker har du mandat att fatta beslut i det dagliga arbetet och ska aldrig utföra uppgifter som inte kan göras på ett säkert sätt. Du är en viktig del i vårt systematiska arbetsmiljöarbete och rapporterar risker och incidenter. Du rapporterar till projektledare eller närmaste chef beroende på hur organisationen ser ut där du arbetar. Vi söker dig som har ett starkt säkerhetstänk, är noggrann i ditt arbete och gillar att lösa problem tillsammans med andra. För att trivas i rollen behöver du kunna planera ditt arbete proaktivt och agera affärsmässigt för att skapa värde både för kunden och för oss. Ansvarar för hela processen från installation, programmering och driftsättning till felsökning, dokumentation och serva säkerhetsanläggningar i service- och entreprenadprojekt Självständigt arbete i nära samarbete med kunder, leverantörer och kollegor Planera arbetet efter uppdragets behov och säkerställa att arbetet följer gällande riktlinjer, policy och affärsplan Mandat att fatta beslut i det dagliga arbetet för att säkerställa kvalitet i resultatet Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Gymnasial eller eftergymnasial utbildning inom el, teknik, larm, säkerhet, data, tele eller IT Erfarenhet av installationsarbete för brand, inbrott, passage, och/eller CCTV Kunskaper i AutoCAD, MagiCAD och ElproCAD B-körkort Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att lyckas i rollen är du en person som har förmågan att planera och driva dina uppgifter framåt och att du värdesätter en hög grad av självständighet i ditt arbete. Du har en väl utvecklad förmåga att lösa problem och har en lösningsfokuserad inställning, där ditt intresse för att samarbeta med andra innebär att du vill bidra till att hjälpa dina kollegor. Vi tror också att du har förmågan att skapa struktur i ditt arbete och att vidhålla det du planerat, vilket skapar möjlighet för dig att förhålla dig till ändringar som sker under arbetsdagen och att revidera din struktur. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Kontoret i Jönköping, Linköping, Ljungby, Norrköping, Nyköping, Skövde, Södertälje och Värnamo Lön: Enligt överenskommelse Som en del av rekryteringsprocessen görs en UC-kontroll och utdrag ur belastningsregistret kommer efterfrågas. För slutkandidater görs även en säkerhetsprövning. Under anställningen görs slagningar regelbundet i motsvarande system av både Assemblin Säkerhet och deras kunder. Tjänsten annonseras under sommaren där Bravura genomför telefonavstämningar och intervjuer löpande. Vecka 32-33 följs urvalet upp med Assemblin Säkerhet som börja träffa kandidater från vecka 34. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist
Vår kund i Varberg söker en skicklig svetsrobotoperatör som brinner för teknik och precision. Här får du möjlighet att arbeta med avancerade robotar i en innovativ miljö, där din expertis blir en nyckelkomponent i produktionen. Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Om tjänsten Som svetsrobotoperatör kommer du att ansvara för drift och övervakning av automatiserade svetsrobotar hos vår kund. Du kommer att justera robotarna för att säkerställa hög precision och effektivitet, samt utföra regelbunden kontroll och underhåll för att upprätthålla optimal prestanda. Du arbetar nära produktions- och teknikteamet för att säkerställa att kvalitetsstandarder uppfylls och rapporterar eventuella avvikelser. Din roll är avgörande för att upprätthålla en säker och effektiv arbetsmiljö. Om dig Kvalifikationer Vi söker en person med erfarenhet inom bilindustrin, som har genomgått en utbildning i fordonsteknik eller har likvärdig praktisk erfarenhet. Du bör vara detaljorienterad och noggrann när det gäller montering och installation. Ett B-körkort är ett måste för att kunna utföra dina arbetsuppgifter effektivt. Vi värdesätter din förmåga att producera arbete av hög kvalitet samtidigt som du är en bra lagspelare. Önskvärda erfarenheter Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med avanceraderobotar i en högteknologisk miljö. Tidigare arbete med kvalitetskontroll och processoptimering inom svetsning ses som en fördel. Kunskap om olika svetsmetoder, såsom MIG/MAG eller TIG, samt certifieringar inom dessa områden, stärker din ansökan. Erfarenhet av att utbilda kollegor eller leda mindre team bidrar ytterligare till att du blir en stark kandidat för tjänsten. Som en av oss Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll. Om Lernia Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt. Hur du söker tjänsten För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Shkodran Zejneli via e-post: [email protected]
BIAB Lås & Larm är ett företag som erbjuder säkerhetsinstallationer för både företags- och offentlig miljö. Vi installerar olika typer av säkerhetslösningar, till exempel larm, brandlarm, kameraövervakning, inbrottslarm, elektroniska lås och porttelefoner. Företaget erbjuder service och underhåll av dessa installationer, samt hjälp med att designa och planera säkerhetslösningar för olika typer av byggnader. Vi kan ger rådgivning och support till kunder om olika säkerhetsfrågor och hjälpa dem att hitta lösningar som passar deras specifika behov. Vi söker erfarna Säkerhetstekniker! Som Säkerhetstekniker på BIAB Larm: Din huvudsakliga arbetsuppgift är att utföra om och tillbyggnationer av kunders larm, passage, brand och CCTV-anläggningar samt nyinstallationer av dessa anläggningar. Du kommer även att utföra felavhjälpande underhåll, reparationer och mindre installationer, samt sköta tekniska installationer. Du kommer att ansvara för att myndighetskrav inom de olika segmenten uppfylls. Du kommer att arbeta med säkerhetssystem från ledande leverantörer såsom Vanderbilt, ASSA ARX, UTC fire and security, Tidomat och RCO. Arbetet på BIABLARM är varierande och har en stor bredd, och det finns flera möjligheter att utvecklas inom professionen. Krav: El- eller teleteknisk utbildning och/eller flerårig erfarenhet av säkerhetsinstallationer och service med inriktning mot inbrottslarm, passersystem, CCTV och brandlarm. Körkort B är krav Svenska i tal & skrift är krav. Du som person: BIAB Lås & Larm ställer höga krav på vår personal vad gäller motivation och egen drivkraft. Vi ser därför att du som person är social, serviceinriktad och prestigelös. Du har ett stort tekniskt intresse och är en naturlig problemlösare. För dig som vill utvecklas i yrket finns stora möjligheter inom företaget. Meriterande om du har: Erfarenhet inom lås Övrigt: Start: Efter överenskommelse. Arbetstider: 7 - 16. Placering: Vi har kontor i Tullinge, och genomför jobb i hela Stockholmsområdet. Anställningsform: Heltid tillsvidare, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan.
TMK Teknik har funnits sedan 1966 och är ett stabilt och pålitligt företag med lång erfarenhet av att ta fram specialanpassade produktionsutrustningar till industrin. Vi är ett litet men innovativt team som kombinerar teknisk kompetens med nära kundsamarbeten. Här får du vara med och skapa skräddarsydda lösningar som gör verklig skillnad i industrins vardag. Vi växer och har som mål att bli 10–12 medarbetare inom kort. Som maskinkonstruktör hos TMK Teknik får du arbeta med kundanpassade maskiner, varje projekt är unikt. Du får ett uppdrag från kund, konstruerar lösningen, har löpande kundkontakt och följer upp projektet. Arbetet sker både självständigt och i nära samarbete med två andra konstruktörer. Vi är idag 8 personer med en VD, tre konstruktörer, verkstadstekniker och ekonomiavdelning. Din närmaste chef är VD och du blir en viktig del i ett litet, sammansvetsat och teknik drivet team. Som maskinkonstruktör kommer du bland annat att: Jobba med konstruktion av specialmaskiner. Ha kontakt och uppföljning med kund. Arbeta både självständigt och i team om tre konstruktörer. Bidra till utveckling av industriella lösningar Önskad Profil: CAD-utbildning. B-körkort. Svenska i tal och skrift. Förstå engelska. Har erfarenhet från industrin. Vi söker dig som: Gärna samarbetar med andra: Du har lätt för att samarbeta och bidrar till ett gott arbetsklimat. Är nyfiken på industrins utveckling: Du håller dig uppdaterad och är intresserad av teknikens framsteg. Är pålitlig och ansvarstagande: Du tar ansvar för dina uppgifter och håller vad du lovar. Trivs i ett prestigelöst sammanhang: Du är jordnära och uppskattar ett arbetsklimat där alla hjälps åt. Meriterande om du: Är flerspråkig. Har intresse för praktiskt arbete och teknik. Övrigt: Start: Omgående. Arbetstider: Heltid, 40 timmar i veckan med flexibla arbetstider. Placering: Du jobbar från vårt kontor och verkstad i Tullinge. Anställningsform: 6 mån provanställning med möjlighet till tillsvidare. Förmåner: Vi har kollektivavtal, erbjuder friskvårdsbidrag, arbetstelefon och en trivsam arbetsmiljö. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Gillar du att köra bil, lösa problem och möta människor där de är? Har du en naturlig förmåga att få både mormor och vd:n att känna sig trygga med tekniken? Då har vi tjänsten för dig. Vi söker en utetekniker som blir ansiktet utåt för Alina i Norrköping – en teknisk allt-i-allo med kundfokus, initiativkraft och vilja att göra skillnad. Om rollen Som utetekniker arbetar du med fältsupport, installation och rådgivning – direkt ute hos kund, både privatpersoner och företag. Ena dagen hjälper du en pensionär att återställa sitt Apple-ID, nästa dag installerar du en företagsväxel eller sätter upp Microsoft 365 och ett mesh-nätverk för ett kontor. Du är inte bara tekniker – du är också rådgivare. Vi erbjuder kunder helhetslösningar inklusive mobilabonnemang, mobilt bredband, fast bredband, tv-kanaler och företagsväxel via våra leverantörer. Du hjälper kunden att förstå, välja och få allt på plats. Det här är en roll för dig som gillar frihet under ansvar, teknik på riktigt och möten med människor. Arbetsuppgifter Besöka kunder för installation, felsökning och support (PC, Mac, nätverk, mobil, m.m.) Konfigurera Microsoft 365, säkerhetskopiering, nätverk, mesh och övervakningssystem Hjälpa kunder med val och aktivering av abonnemang och växellösningar Vara pedagogisk rådgivare och tekniskt stöd i butik eller på plats hos kund Följa upp befintliga kunder och ta emot nya – både planerade och spontana Representera Alina professionellt och bygga långsiktiga relationer Vi söker dig som Har mycket goda kunskaper i datorer, nätverk, mobilteknik och felsökning Är pedagogisk och trygg i mötet med både privat- och företagskunder Tar initiativ, planerar självständigt och är inte rädd att hitta nya kunder Kan anpassa sig mellan att vara personlig problemlösare och professionell rådgivare Har B-körkort och gillar att arbeta ute på fältet Meriterande Erfarenhet av teknisk fältsupport eller installation Kunskaper i Microsoft 365, nätverksinstallation, övervakning och telefoni Förståelse för abonnemangslösningar, växlar och bredband Tidigare erfarenhet av rådgivning eller teknisk försäljning Vi erbjuder En varierad roll med hög självständighet och frihet Fast lön enligt överenskommelse + prestationsbaserad bonus Tjänstebil och arbetsverktyg Ett starkt lokalt varumärke och engagerat team Personalrabatt, friskvårdsbidrag och goda utvecklingsmöjligheter Arbetstider & omfattning Heltid (40h/vecka) Dagtid, viss flexibilitet beroende på kunduppdrag Utgångspunkt: Alina Norrköping Ansökan Vi intervjuar löpande – tjänsten kan tillsättas snabbt. Skicka in din ansökan idag och bli vår nästa tekniska stjärna på fältet! Med vänliga hälsningar, Laurence Ibrahim People & Growth Manager, Alina Service AB
Är du redo att vässa dina mekaniska färdigheter och bli en nyckelspelare i vår kunds framgångssaga? Om du älskar teknik, teamwork och ett jobb där ingen dag är den andra lik, då är detta din chans att kliva in i en värld av innovation och gemenskap! Ansök idag! Om tjänsten Är du en passionerad problemlösare med en förkärlek för teknik och mekanik? Vi söker nu en dedikerad underhållsmekaniker som vill ta sig an utmaningen att hålla vår kunds avancerade maskinpark i toppskick. I denna roll kommer du att ha en nyckelfunktion där du inte bara reparerar och underhåller maskiner, utan även bidrar till att optimera hela produktionsprocessen. Du kommer att få förmånen att arbeta med ett brett spektrum av tekniska system, där varje dag innebär en ny möjlighet att lära sig och utvecklas inom området. Ditt ansvar inkluderar att noggrant planera och utföra regelbundet underhåll enligt fastställda rutiner, samtidigt som du är proaktiv i att uppdatera och förbättra förebyggande strategier för att minimera driftstopp. För att effektivt kunna rapportera och planera underhållsarbetet kommer du att använda vår kunds avancerade UH-system, vilket gör det möjligt för dig att bidra till en smidig och produktiv verksamhet med hög prestanda. Om du är redo att ta steget in i en dynamisk arbetsmiljö där din tekniska expertis kommer att göra skillnad, ser vi fram emot din ansökan! Om dig Formell kompetens: • Erfarenhet av service och underhåll i industrimiljö. • Erfarenhet inom mekanik, styr- och reglerteknik. • Gymnasial utbildning med inriktning mot underhåll eller industri. • Kunskaper inom mekanik och pneumatik. • Goda färdigheter i svenska och engelska. • B-körkort. • Passion för problemlösning och teknikens utveckling, särskilt inom produktion och industri. Meriterande: • Kännedom om el, särskilt maskinel. • Erfarenhet som mekaniker eller servicetekniker inom tillverkande industri. • Lösningsorienterad och tar eget ansvar. • Engagerad teamplayer med gedigen yrkeskunskap. • Intresse för tekniska förbättringar och optimeringar. Som en av oss Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll. Om Lernia Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt. Hur du söker tjänsten För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Adrian via e-post: [email protected]
Torsby kommun i Värmland är en attraktiv arbetsgivare med medarbetare som känner arbetsglädje, stolthet, balans i livet och tid för familjen. Flera år i rad har vårt systematiska arbete med hälsa gett oss Sveriges friskaste personal. Vi tycker att din hälsa är viktig och erbjuder därför till exempel gratis bad på något av våra badhus. Läs mer om oss på www.torsby.se eller ring oss så berättar vi mer. Tekniska avdelningen ansvarar för bland annat kommunens fastigheter, byggnader, entreprenader, energifrågor, skogsförvaltning, vatten- och avloppsverk, gator/vägar, ledningar, renhållning samt parker. Fastighetsenheten som är en del av tekniska avdelningen förvaltar egna fastigheter. Arbetsområdet sträcker sig från Höljes i norr till strax söder om Torsby tätort. Utöver lokaler för kommunens kärnverksamhet finns det badhus, kulturbyggnader, hyresbostäder, industrilokaler med mera. Kommunen ansvarar även för driften på Torsby Skidtunnel & Sportcenter, den första skidtunneln i Sverige och en av världens längsta. Verksamheten i Sysslebäck omfattar bland annat drift och underhåll av kommunens fastigheter, sommar- och vinterskötsel av det kommunala vägnätet, fastighetsskötsel av Torsby bostäders fastigheter i den norra delen av kommunen samt beredskapsverksamhet i Klarälvdalen. ARBETSUPPGIFTER Torsby kommun i Värmland, tekniska avdelningen, söker en fastighetsskötare med placering i Sysslebäck. Vi söker dig som är serviceinriktad och ansvarsfull. Din uppgift är att tillsammans med övriga medarbetare underhålla och sköta om våra fastigheter så att hyresgäster och andra får en god miljö att bo och verka i. Du arbetar förebyggande, är kostnadsmedveten och har en bra helhetssyn. Du genomför reparationer och underhåll, ser till att akuta fel och brister omedelbart blir åtgärdade samt följer upp entreprenader. Under vinterhalvåret ansvarar du för att snöröjning och halkbekämpning sker på ett föredömligt sätt. Under sommarhalvåret ansvarar du för att grönytor, rabatter samt övriga markområden är välskötta. Du kommer att ingå i Klarälvdalens beredskapsgrupp. KVALIFIKATIONER Vi tror att du skapat dig kunskap och erfarenheter från snarlika arbeten inom fastighetsbranschen, eller att du arbetar inom närliggande yrken och vill byta yrkesroll. Har du erfarenhet från byggsektorn eller liknande så är detta meriterande. Du har de kunskaper som krävs för enklare reparationer och underhåll av fastigheter och lägenheter. Du är tekniskt kunnig och ser datorn som ett naturligt hjälpmedel i arbetet. Det är viktigt att du är serviceinriktad och tar ansvar för ditt område. Vi utgår från att du är van att använda dator och mobiltelefon i din vardag och kan tillgodogöra dig kommunens IT-verktyg samt att du har lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Körkort klass B är ett krav. ÖVRIGT Dina personuppgifter behandlas i Visma Recruit under rekryteringsprocessen och i den utsträckning detta är nödvändigt för att uppfylla lagstiftningen. Ansökan raderas 24 månader efter avslutad rekrytering. Om du har ett Visma Recruit-konto kan du använda redigeringen av din profil för att radera, ladda upp och redigera information. Kontakta annars Torsby kommun. Torsby kommun samarbetar med Visma Recruit i rekryteringsärenden. Visma Recruit vänder sig till dig som vill arbeta inom den offentliga sektorn. Det är också vårt rekryteringsverktyg för att hantera ansökningar samt ett led i att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess. Du söker jobbet genom länken i annonsen. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande. Välkommen med din ansökan (personligt brev, CV/meritförteckning, referenser och löneanspråk) via Visma Recruit! Betyg/intyg lämnar du först efter begäran. Vi har gjort vårt medieval och vill därför inte bli kontaktade av säljbolag.
Erfaren elektriker inom service och installation sökes Vi söker en erfaren och självgående elektriker som vill bli en del av vårt team. Du kommer att arbeta med både serviceuppdrag och installationer, främst hos företag och privatkunder. Vi söker dig som har: Minst 5 års erfarenhet som elektriker Goda kunskaper inom både service och installation B-körkort Svenska i tal och skrift Vi erbjuder: Varierande arbetsuppgifter i en dynamisk miljö Möjlighet att påverka och ta eget ansvar Ett mindre företag med korta beslutsvägar och gott samarbete Du är lösningsorienterad, noggrann och har ett professionellt bemötande mot kunder. Välkommen med din ansökan – vi intervjuar löpande!
Välj ett jobb för att visa detaljer