Barnvakt sökes till NPF Barnvakten i Kungsbacka 1-3ggr/v
NPF Barnvakten AB
Övrig hemservicepersonal m.fl.

Om jobbet Vi söker just nu en vikarierande barnvakt till en familj i Onsala, Kungsbacka. Om oss NPF Barnvakten erbjuder barnpassning till familjer med barn inom NPF. NPF står för neuropsykiatrisk funktionsnedsättning och de vanligaste funktionsnedsättningarna är: ADHD, Autism, ADD, AST, Tuorettes syndrom och Språkstörning. Vårt mål är att hjälpa så många som möjligt med speciella behov och därför kommer du att genomgå en internutbildning inom NPF innan du får börja ditt första uppdrag. Hos NPF Barnvakten får du ett utvecklande, glädjefyllt och otroligt givande extrajobb. Läs mer på vår hemsida: https://www.npfbarnvakten.com/ Uppdraget: Antal barn och ålder: 2 barn, 7 & 2,5 år Dagar och tider: 1-3 gång /veckan Önskat startdatum: Omgående Barnpassningen sker hemma hos familjen eller i närliggande park. Plats: Onsala, Kungsbacka Vi söker dig som: Har någon form av erfarenhet med barn och gärna barn med NPF Har erfarenhet av ett lågaffektivt bemötande samt tydliggörande pedagogik Är ansvarsfull och har ett genuint intresse för barn Vill ha ett utvecklande och givande extrajobb Är pedagogisk, trygg och lugn Meriterande om du har körkort Du behöver kunna byta blöja Meriterande om du har erfarenhet av bildstöd/TAKK Fördelar med att arbeta som barnvakt hos oss: Du får ett flexibelt och glädjefyllt arbete Du får en viktig och relevant merit inför framtida arbeten Du skapar personliga relationer och kan få vänner för livet Du får en enorm personlig utveckling Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna kan variera utifrån behov från familjen. Sedvana arbetsuppgifter kan vara: Hämta från förskola/skola Hitta på aktiviteter i och utanför hemmet Agera stöd vid utflykter Laga enklare mat Nattning Aktivering, socialisering och avlastning Är du intresserad av ett utveckla extra jobb som ger otroligt mycket tillbaka? Mejla en beskrivning av vem du är och vad som gör dig till en trygg barnvakt hos oss. Om du inte kan hjälpa just den här familjen så rekommenderar vi att skicka en spontanansökan som en generell tjänst hos oss då vi erbjuder barnpassning i hela Sverige. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Lokalvårdare vikarie Eskilstuna

Vi söker en noggrann och engagerad lokalvårdare Vill du vara en viktig del av ett team som varje dag bidrar till en ren och trivsam miljö? Vi söker nu en lokalvårdare som med stolthet och ansvar tar hand om våra uppdrag. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat: Dammsugning och våttorkning av golv Tömning av sopor Rengöring av sanitetsutrymmen Påfyllning av förbrukningsmaterial Vi söker dig som: Är noggrann, ansvarstagande och punktlig Har god fysik då arbetet kan vara fysiskt krävande Har erfarenhet av lokalvård (meriterande men inte ett krav) Kan kommunicera på svenska i tal och skrift Trivs med att arbeta självständigt och tillsammans med andra Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan med CV och ett par rader om dig själv så snart som möjligt – urval sker löpande! Välkommen med din ansökan!

11 juni 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Cleaning and Transport Team Member

ENGLISH VERSION (Den svenska versionen av texten finns nedan) Cleaning & Transport Team Member Are you a reliable and flexible person who enjoys active work and being on the move? We are looking for someone to join a cleaning and transport team that works across multiple office locations during the day. The role includes driving, cleaning, and delivering tools or supplies to other teams when needed. If you are looking for opportunities to get stable, challenging and permanent job, you should take it! The employer is an established service provider operating in the Stockholm region. They focus on delivering high-quality cleaning and facility services to a variety of office environments. The team values reliability, flexibility, and creating opportunities for long-term employment and growth. Location: Stockholm area (working in different office during the day in Stockholm Län) Who we are looking for: Cleaning & Transport Team Member Responsibilities: - perform professional cleaning in various offices during the day; - drive between work locations and deliver cleaning equipment to teams; - support colleagues by filling in when someone is sick or absent; - follow established cleaning routines and maintain a high standard of work. Requirements: - valid driving license accepted in Sweden – must have; - ability to work 7 days a week (40 hours per week) and take shift according to the schedule (earliest shift may start at 4.00 and may end at 00.00), including weekends and holidays; - can communicate in either English or Swedish; - candidates eligible for support from Arbetsförmedlingen is preferred (nystartjobb); - experience in cleaning is a plus, but not required. Your profile: - you are dependable, self-driven, and adaptable; - you work well both independently and as part of a team; - you can manage physically demanding tasks and adjust to changing schedules. What the employer offers: - full-time employment under Swedish collective agreement (kollektivavtal), including OB (unsocial hours pay) and paid vacation; - company vehicle provided for work-related transport; - possibility for permanent employment after the probation period; - weekly or bi-weekly schedules provided in advance, but flexibility for extra shifts is expected. Important: This position is part of a project funded by the Asylum, Migration and Integration Fund (AMIF), aimed at supporting newly arrived non-EU/EEA residents in entering the Swedish labor market. If this applies to you, we especially encourage you to apply. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- DEN SVENSKA VERSIONEN FINNA HÄR: Städ- och transportmedarbetareÄr du en pålitlig och flexibel person som gillar fysiskt arbete och att vara i rörelse? Vi söker dig som vill arbeta i ett städ- och transportteam som ansvarar för flera kontorslokaler under dagen. Arbetet innebär att köra bil, utföra städning samt leverera utrustning och material till andra team vid behov. Om du letar efter ett stabilt och praktiskt arbete med möjlighet till fast anställning, kan detta vara rätt steg för dig! Arbetsgivaren är en etablerad serviceleverantör som är verksam i Stockholmsregionen. Företaget fokuserar på att leverera högkvalitativa städ- och fastighetstjänster till olika kontorsmiljöer. Teamet värdesätter pålitlighet, flexibilitet och att skapa möjligheter till långsiktig anställning och utveckling. Placeringsort: Stockholmsområdet (arbete sker på olika kontor inom Stockholms län under dagen). Vi söker: Städ- och transportmedarbetare Arbetsuppgifter: - utföra professionell städning i olika kontor under dagen; - köra mellan arbetsplatser och leverera städutrustning eller material; - stötta kollegor vid sjukdom eller frånvaro; - följa rutiner och upprätthålla hög kvalitet i arbetet. Krav: - giltigt körkort som accepteras i Sverige – obligatoriskt; - möjlighet att arbeta upp till 7 dagar i veckan (40 timmar/vecka) enligt schema; - arbetspass kan börja så tidigt som 04:00 och sluta så sent som 00:00; - du kan kommunicera på engelska eller svenska; - vi ser gärna att du är inskriven på Arbetsförmedlingen och är berättigad till stöd (t.ex. nystartsjobb); - erfarenhet av städning är meriterande men inte ett krav. Din profil: - du är pålitlig, självgående och anpassningsbar; - du arbetar bra både självständigt och i team; - du klarar av fysiskt krävande arbete och har lätt att hantera ändrade scheman. Vad arbetsgivaren erbjuder: - heltidsanställning enligt kollektivavtal, inklusive OB-ersättning och betald semester; - arbetsbil tillhandahålls för transport i tjänsten; - möjlighet till fast anställning efter provanställning; - schema delas ut en till två veckor i förväg, men flexibilitet för extrainsatta pass krävs. Viktigt:Tjänsten är en del av ett projekt finansierat av Europeiska asyl-, migrations- och integrationsfonden (AMIF), med syftet att stötta nyanlända personer utanför EU/EES in på den svenska arbetsmarknaden. Om detta gäller dig, uppmuntrar vi dig särskilt att söka.

11 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Lokalvårdare

HSB planerar, finansierar, bygger och förvaltar bostäder över hela Sverige – i dag totalt cirka 25 000 hyresrätter och 340 000 bostadsrättslägenheter. HSB Södra Norrland verkar i Gävleborg, Västernorrland och Jämtland. Vi servar vi ca 450 bostadsrättsföreningar och andra fastighetsägare med ett heltäckande utbud av förvaltningstjänster. HSB har också ca 2 000 hyreslägenheter i området. Till vår hjälp har vi nästan 250 duktiga medarbetare som nu behöver förstärkning med en erfaren och engagerad lokalvårdare i Sundsvall. Ansvar och arbetsuppgifter Som lokalvårdare hos oss arbetar du närmast kunden. Du arbetar både självständigt och i team där du utför arbetsuppgifter som trappstädning, kontorsstädning och allmänstäd. Du kan komma att ha en ledande roll i någon av våra lokalvårdsgrupper och även hålla i interna utbildningar. Erfarenhet  För att trivas i rollen som lokalvårdare tror vi att du har erfarenhet inom yrkesområdet, att du brinner för service och trivs i ett serviceyrke. Vi söker någon med erfarenhet av lokalvård och med utbildning i städteknik, gärna med specialutbildning. Meriterade om du har erfarenhet av att använda moderna städmaskiner och tekniker samt kunskap om hållbara städmetoder. God erfarenhet av att kunna planera arbete inom lokalvård och arbeta självständigt samt erfarenhet från olika städmiljöer som kontor, bostadsrättsföreningar och hyresfastigheter är en fördel. I tjänsten som lokalvårdare krävs att du har datorvana, att du behärskar det svenska språket i tal och skrift samt att du har B-körkort för manuell växellåda.  Personliga egenskaper  I rollen som lokalvårdare är du HSBs ansikte utåt. Egenskaper som noggrannhet, ansvarskänsla och engagemang är viktiga för att kunna fullgöra uppdraget och leverera med hög kvalité. Arbetet kräver att du är självgående, strukturerad och trivs med att själv planera ditt arbete både på lång och och kort sikt. Du ska ha förmåga att kunna arbeta såväl självständigt som i grupp. Vidare förutsätter vi att du delar våra värderingar och att ditt agerande gentemot medlemmar och kunder utgår ifrån dem.  Vad HSB erbjuder HSB strävar hela tiden efter att bli bättre, både som organisation och som arbetsplats, och det blir vi när medarbetarna utvecklas. Hos HSB är det du som påverkar din utveckling. Med den rätta ambitionen och stark drivkraft är en anställning inom HSB en bra investering i din karriär. Organisationen präglas av kärnvärderingarna Engagemang, Trygghet, Hållbarhet, Omtanke och Samverkan och beslutsvägarna är korta, vilket innebär att du ges goda möjligheter att påverka. Du får också stor frihet under ansvar i arbetet och HSB försöker alltid – så långt det är möjligt – att hjälpa dig att skapa balans i tillvaron mellan jobb och fritid. Genom att bidra till organisationens framgång kommer dina insatser att värdesättas. Möjligheterna finns hos HSB. Tjänsten, som inleds med 6 månaders provanställning, omfattas av F-avtalet mellan Fastighetsanställdas förbund och arbetsgivarorganisationen Fastigo. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Sista ansökningsdag 2025-08-10 intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vill du veta mer, kontakta arbetsledare, Chatrine Rodin på telefon 010-303 23 16 eller e-post [email protected]. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser

11 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Serviceledare till Joyweeks lokalvårdsenhet
Joyweek AB
Städledare och husfruar

Vill du arbeta nära både kund och team i en varierad och självständig roll, där du är med och skapar framtidens hållbara arbetsplatser? Vi på Joyweek söker nu en Serviceledare inom lokalvård, till vårt team i Stockholm. Det här är en roll för dig som trivs med ansvar, tycker om att röra dig mellan olika uppdrag och har en naturlig förmåga att stötta andra. Om rollen  Som Serviceledare är du en nyckelperson i det dagliga arbetet. Du arbetar nära våra arbetsledare och fungerar som deras förlängda arm ute på fält. Ungefär hälften av din tid kommer att ägnas åt lokalvårdsuppdrag enligt schema och resterande tid fylls med driftservice: allt från att leverera material och hantera nycklar till att rycka in vid akuta behov och stötta våra lokalvårdare på plats. Rollen är praktisk, rörlig och kräver att du trivs med att arbeta självständigt. Du har kontakt med både kunder och kollegor och blir en viktig del av ett team där vi hjälper varandra (och våra kunder) att skapa attraktiva arbetsplatser! Urval av arbetsuppgifter: · Utföra lokalvård enligt schema och kundens behov · Stötta arbetsledare och lokalvårdare i det dagliga arbetet · Leverera material och hantera nycklar, brickor och tillgångar hos kund · Utföra avropade extratjänster hos våra kunder · Vara ett bollplank och ett operativt stöd; både för kollegor och kunder · Arbeta med våra digitala verktyg för ärendehantering, dokumentation och planering Vi söker dig som Har arbetat inom lokalvårdsbranschen tidigare och känner dig trygg i yrket, där du nu vill ta nästa steg i din karriärsutveckling. Du har erfarenhet av att själv ha ansvar ute hos kund och är van att arbeta självständigt. Du är serviceinriktad, pålitlig, lösningsorienterad och trivs i en roll där du får vara både händerna och hjärtat i verksamheten. Kravprofil · B-körkort och bosatt i Stockholm med omnejd · Kunna kommunicera tydligt på svenska & engelska i tal och skrift · Vara bekväm med digitala verktyg i tjänsten · Starkt meriterande: relevanta utbildningar som SRY eller liknande Du kommer till viss del även arbeta med våra digitala verktyg för ärendehantering, dokumentation och planering. Erfarenhet av det administrativa men också i att stötta andra i en operativ miljö är därav meriterande. Vi erbjuder: · En tydlig onboardingplan · Coachande ledarskap och närvarande chefer · Tjänstebil · Förskottssemester, friskvårdstimme, lunchkort och friskvårdsbidrag · En stark företagskultur där vi bryr oss om varandra och våra kunder Detta är en nyutvecklad roll där din input och ditt bidrag kommer bli viktig på Joyweeks fortsatta resa. Du kommer komma till ett företag där vi skapar hållbara och attraktiva arbetsplatser; där vägen för att nå dit börjar i att ha nöjda anställda som kan få utrymme att bidra med sin kompetens. Om Joyweek Joyweek är en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster. Vi skapar glädjefyllda, hållbara kontor där människor trivs, presterar och väljer att vara. Med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Oslo är vi idag ca 280 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för över 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital. Läs mer på www.joyweek.se. Övrig information  Start: Enligt Ö.K  Omfattning: Heltid  Arbetstider: Kontorstider med viss variation (06.00-19.00 beroende på behov/preferens och planeras tillsammans med närmsta chef)  Plats: Stockholm med omnejd – arbete sker ute hos kund  Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

11 juni 2025
Sista ansökan:
28 november 2025
Städare 50-75% | Cleaner 50-75%

Städare 50 - 75 % Som städare på BVTLER har du fasta kunder varje eller varannan vecka. Vi söker dig som är självgående, serviceinriktad och flexibel. Du är noggrann och punktlig samt att du har ett öga för detaljer som gör det där lilla extra för dina kunder. Du kommer att arbeta med ett varierande och roligt arbete inom hemstädning där du bland annat kommer att få damma, dammsuga, moppa, stryka och tvätta kläder i våra kunders privata hem. Vi söker dig som kan arbeta flexibla arbetstider måndag-fredag mellan kl. 8-17. Du behöver kunna följa instruktioner och ha en positiv attityd. Vi ser även att du har grundläggande kunskaper i svenska eller engelska i både tal och skrift. Har du tidigare erfarenheter inom hemstädning är det meriterande. Innehar ni körkort är det ett plus, men inget krav.  Vi erbjuder: En positiv arbetsplats med medarbetaren i fokus Betald restid mellan kunder Fast månadslön  Möjligheten att själv bestämma hur mycket du vill arbeta Kollektivavtal Tjänstepension & friskvårdsbidrag   Anställning inleds med 6 månaders provanställning.  Placering: Stockholm Tillträde: Löpande Intervjuer och rekrytering sker löpande - du är varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag!   Cleaner 50 - 75 % As a cleaner at BVTLER, you have regular customers every or every other week. We are looking for you who are self-motivated, service-oriented and flexible. You are thorough and punctual and you have an eye for details that go the extra mile for your customers. You will work with varied and fun work in home cleaning where you will, among other things, dust, vacuum, mop, iron and wash clothes in our customers' private homes. We are looking for someone who can work flexible working hours Monday-Friday between 8-17. You need to be able to follow instructions and have a positive attitude. We also see that you have basic knowledge of Swedish or English, both spoken and written. If you have previous experience in home cleaning, it is advantageous. If you hold a driver's license, it is a plus, but not a requirement. We offer: A positive workplace with the employee in focus Paid travel time between customers Fixed monthly salary The opportunity to decide for yourself how much you want to work Collective agreement Occupational pension & health care allowance Employment begins with a 6-month probationary period. Location: Stockholm Start: Ongoing Interviews and recruitment are ongoing – you are warmly welcome to submit your application today!

11 juni 2025
Sista ansökan:
28 november 2025
Housekeeping

Är du våran nya Housekeeping manager på Källan Hotell? - Nu letar vi efter en person som ser vårt hus som sitt hus för att våra gäster ska få en fin, varm och ombonad känsla av vårt hotell Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för den viktiga uppgiften att hotellet håller en högsta standard avseende helt och rent och ser till att våra gäster får en harmoniskt och avslappnad känsla när de kliver in på hotellet och i sitt hotellrum. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är • Städning av hotellrum, korridor, mötes och konferens lokaler, relaxavdelning samt allmänna utrymmen på hotellet. • Du hanterar tvätt, beställningar och fyller på förråd. Självklart stöttar du upp teamet på hotellet med andra arbetsuppgifter vid behov. • Du är ansvarig för det helhetsintrycket för hela hotellet både gentemot gäst och medarbetare. • Förutom att vara en del av driften, har du den övergripande överblicken och ansvaret av fördelningen av arbetet som tjänsten innebär. • Du ser tillsammans med vårat teamet till att prioritera arbetsuppgifter så att verksamheten flyter på effektivt så att gästerna blir nöjda. • Du leder och fördelar arbetet och hanterar bemanningen under ditt arbetspass. • Du ansvarar för att utbilda nya medarbetare på din avdelning på hotellet och ansvarar för administrativa arbetsuppgifter som rör housekepeeing. För att passa i rollen tror vi att du har minst två års erfarenhet av yrket samt erfarenhet av gästbemötande och serviceverksamhet. Du har både förmåga och vilja att arbeta med ett driftsnära ledarskap. Du är trygg i ditt ledarskap och kan uttrycka dig väl på svenska och engelska språket. Du behöver även vara noggrann och ha ett öga för detaljer. Det är viktigt att du har en god fysik, är flexibel och har god samarbetsförmåga och då alla medarbetare tillsammans ansvarar för gästens upplevelse. Du sprider god energi runt dig och är en omtänksam kollega. Platsbeskrivning: Hotell Källan ligger i byn Åmliden, bara 20 från både Norsjö och Malå centrum. Källan är en mötesplats som fått växa med naturens nivåskillnader och former. Mitt mellan kustlandskap och fjällvärld i Västerbottens vildmark, på ett berg med utsikt över skogar och sjöar. Här njut man av tystnaden, harmoni och den fina miljön. Källan samsas naturen sida vid sida med modern arkitektur. Denna kontrast skapar en miljö som passar allt ifrån företag, privatpersoner till fester. Med 40 hotellrum, 5 mötesrum och trevlig relax avdelning kan vi skräddarsy ett besök för såväl mindre sällskap som för lite större grupper. Vi tror på att kombinationen av gott värdskap, en trivsam atmosfär och riktigt god mat med norrländska influencer tillsammans med ett starkt engagemang för miljö och säkerhet, skapar det bästa förutsättningar för lyckade och stimulerande möten gäster emellan. Källan är en plats där våra medarbetare gör skillnad och med professionalism, stolthet och ett brinnande engagemang skapar minnesvärda upplevelser för våra gäster. Information om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på 50% fram till Juni 2024 för överlämning sedan övergår tjänsten till heltid. Helgarbete förekommer. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen, Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Kontor/Hemstädare - Malmö

Städpulsen är ett företag som specialiserat sig på främst Svanenmärkt hemstädning, kontorsstädning samt andra hushållsnära tjänster. Företaget eftersträvar att minska klimatpåverkan, därmed transporterar sig de anställda i största möjliga mån med kommunaltrafik. I det dagliga arbetet används miljömärkta rengöringsmedel och material för att minska på förbrukningen av kemikalier och vatten. Företaget har kring 200 medarbetare som dagligen levererar service till organisationer och privatpersoner i hela Sverige, från Uppsala till Skåne. Beskrivning Har du tidigare erfarenhet av hemstädning eller kontorsstädning? Söker du en behovsanställning, med chans till fast anställning? Har du stor passion för att hålla omgivningen skinande ren och fin? Då kan du vara den vi söker! Vi på Städpulsen söker nu 2 nya kollegor till vårt team. För att arbeta hos oss är det viktigt att du har sinne för detaljer, är självgående, vågar ta initiativ och brinner för kvalitet. Vi värderar positiv attityd och god service, detta eftersom du som anställd hos oss kommer att bli en del av våra kunders vardag. Arbetsuppgifter Arbetet innebär hemstädning hos våra privatkunder, samt kontorsstädning hos våra företagskunder i Malmö med omnejd. Uppgifterna innefattar bland annat dammsuga, moppa, rengöra allmänna utrymmen etcetera. Vi tillhandahåller samtlig arbetsutrustning.  Vissa dagar kommer du att arbeta hos flera kunder, och andra dagar hos en och samma kund. Arbetet kan komma att utföras både individuellt och i grupp.   Kvalifikationer Vi ser gärna att du: * Kan arbeta ensam och i grupp * Kan arbeta i hem där det kan finnas husdjur så som hund och katt * Talar svenska eller engelska för att kunna kommunicera med kunderna och läsa instruktioner * Har dator/telefonvana för att kunna läsa digitala scheman och instruktioner * Är rökfri Meriterande * Tidigare erfarenhet av hemstädning och kontorsstädning. * B-körkort   Stämmer detta in på dig? Inkom med din ansökan snarast då intervjuer och rekrytering sker löpande!   Villkor * Behovs/timanställning, med chans till fast anställning * Varierande arbetstider på vardagar mellan klockan 06-17 * Vid anställning får du ta del av vår digitala utbildning * Friskvårdsbidrag * Lön enligt kollektivavtal * Start omgående eller enligt överenskommelse

11 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Medarbetare med ansvar för textiltvätt och försäljning hos Cleantex Nordic
ProTe Consulting AB
Städledare och husfruar

Är du vår nya kollega? Vi söker en ansvarstagande och aktiv medarbetare till Cleantex i Söderhamn/Gävleborg! (Extrajobb) Om oss Cleantex är en lokal firma i Gävleborg som erbjuder städtjänster och rengöring av textilier. Vi är stolta över att vara en pålitlig partner för våra kunder och att arbeta med hållbarhet och omtanke för både människor och miljö. Vi har investerat i den senaste tekniken för effektiv och hållbar rengöring, för att kunna leverera bästa resultat till våra kunder. Vår företagskultur är driven, kundfokuserad och effektiv – och nu söker vi dig som vill vara med på vår resa framåt! Din roll hos oss Som medarbetare hos Cleantex kommer du att utföra rengöring och städtjänster av textilier, samt skapa goda relationer med våra kunder. Du är ansvarstagande, självständig och trivs med att arbeta aktivt för att leverera hög kvalitet. Du uppskattar en varierad vardag, självständigt städarbete och möten med kunder. Du tar ansvar för dina åtaganden och levererar det som är utlovat. Du åker ut på uppdrag och utför våra tjänster, samtidigt som du är en representant för företaget. Du värnar om kundnöjdhet, trygghet och pålitlighet. Resor i arbetet förekommer. Du rapporterar till VD för Cleantex. Tjänsten är tidsbegränsad och på deltid/extra. Vi söker dig som: Är engagerad/arbetssam, pålitlig och har ett starkt kundfokus Är självgående, lösningsorienterad och effektiv Har körkort B (och gärna tillgång till egen bil) Talar och skriver flytande svenska Tidigare erfarenhet inom området är meriterande men inte ett krav Vad vi erbjuder: Ett engagerat team och en positiv arbetsmiljö En arbetsplats som värnar om hållbarhet och människors välmående En spännande möjlighet att vara med på en växande bolagsresa med möjlighet att utvecklas inom företaget Låter det som du? Skicka din ansökan till oss idag och bli en del av Cleantex! Vi ser fram emot att höra från dig.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Rekondare sökes i Tyresö
Aura Personal AB
Bilrekonditionerare, fönsterputsare m.fl.

Är du en noggrann och serviceinriktad person som trivs med att arbeta praktiskt? Vi söker nu en rekondare som vill vara med och leverera fordon i toppskick! Om tjänsten Som rekondare kommer du att arbeta med: - Invändig och utvändig rekonditionering av fordon - Tvätt, polering och vaxning av bilar - Rengöring och behandling av interiörer - Applicering av skyddsprodukter för lack och interiör - Kundkontakt och service Du blir en viktig del av teamet och bidrar till att fordon levereras i bästa möjliga skick! Vi söker dig som -Har erfarenhet av rekond, bilvård eller liknande arbete -Du är noggrann, effektiv och har öga för detaljer -Du har B-körkort (meriterande men inget krav) -Du gillar att arbeta både självständigt och i team Om oss Aura personal tror på människor och att alla som vill kan. Våra år i branschen har gjort oss övertygade om att många fler kan skapa sin egen framgång bara någon ser dem och ger dem chansen. Vårt fokus ligger på att hitta just de som vill utvecklas och se möjligheter.

11 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025