Tror du däremot att vi efter hundra år av återanvändning och återvinning är helt rätt på det - kom och hjälp oss bli ännu bättre! Om tjänsten som Chaufför Vill du vara en del av ett dynamiskt team och bidra till leverans av högklassig service? Vi på Elis söker nu chaufförer för sommarjobb till vår anläggning i Eskilstuna. Det kan även finnas möjlighet att vara en del av vår vikariepool innan och efter sommaren. Som chaufför hos oss är din främsta uppgift att hämta och lämna textilier och andra produkter hos kunder. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik! Ansvarsområden som chaufför Transportera och leverera produkter till kunder på ett säkert och effektivt sätt Aktivt bidra till kundnöjdhet genom att vara vårt ansikte utåt Kontrollera och säkerställa produktkvalitet vid leverans och hämtning Din profil För att lyckas i rollen ser vi att du har en god förmåga att kommunicera både i tal och skrift på svenska. Du har ett trevligt bemötande och en stark känsla för kundservice. Fysisk styrka ses som ett plus, då tunga lyft kan förekomma i arbetet. Kvalifikationer och krav CE-körkort är ett krav Möjlighet att arbeta under juni-augusti Upplärning från början av maj Varför Elis? Elis är ett marknadsledande företag inom textilservice och cirkulära lösningar. Som sommarjobbare hos oss får du chansen att arbeta i en stabil och trygg miljö tillsammans med engagerade kollegor. Vi erbjuder utbildning och kontinuerlig coachning för att säkerställa att du känner dig trygg i din roll. Våra värderingarVi strävar efter att leva efter principerna "Respekt för andra", "Att vara en förebild", "Integritet" och "Ansvar". Dessa värderingar vägleder vår verksamhet och inspirerar våra handlingar. AnsökanHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jens Cederholm 073-855 64 07 eller via mejl på [email protected] Vi tillämpar löpande urval, så skicka gärna in din ansökan med CV och personligt brev så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig till vårt team!
Om Instabee I slutet av 2022 grundades Instabee efter kombinationen av Budbee, Instabox och Porterbuddy. Instabee erbjuder miljontals konsumenter över hela Europa smidiga leveranser och är på väg att bli den ledande partnern till den europeiska e-handelsmarknaden. Alltid med kunden i fokus. På Instabee är du välkommen precis som du är, så länge du drivs av att ständigt utmana marknaden tillsammans med oss. Vi letar nu efter en duktig Operations Coordinator/Kurir! Om arbetet som Operations Coordinator / Gruppledare: Vi behöver utöka vårt team i hjärtat av verksamheten - produktionen i vår terminal i Oxie. I våra terminaler inkommer dagligen paket som ska sorteras och levereras till våra kunder, men även paket som skall lastas om och skickas till andra städer. Hela denna process behöver arbetsledas så att allt flyter på som det ska, och det är här våra Operations Coordinators kommer in. I rollbeskrivningen ingår bland annat att: Säkerställa att verksamheten fortskrider under dag-, kvälls- och helgtid utan hinder Noggrant se till så att gods kommer in och ut ur terminalen enligt tidtabell. Leda personalen så att de olika sorterings- och lastningsmomenten går enligt plan Jobba enligt uppsatta KPI:er för att säkra produktivitet och kvalitét Jobbet är heltid och arbetsskiften kan variera mellan 06:00-23:00 efter schema under veckans alla dagar. Med kollektivavtal säkerställer vi schyssta villkor för alla involverade parter, främjar en positiv arbetsmiljö och investerar i våra medarbetares välbefinnande. Ett viktigt steg för Instabee mot att skapa en mer jämlik och trivsam arbetsplats. Om dig som söker tjänsten som Operations Coordinator/Kurir: Du är en individ som utmärker sig genom punktlighet och noggrannhet. Med en positiv attityd sprider du glädje omkring dig och är en naturlig problemlösare som älskar att ta dig an nya utmaningar. Du trivs särskilt bra hos oss om du uppskattar en arbetsmiljö som präglas av ständig aktivitet och snabba förändringar. Du har erfarenhet inom lager eller logistik. Du har B-körkort. Övriga behörigheter är meriterande. Du är en stark lagspelare som trivs med samarbete. Du har fallenhet för att leda personalgrupper inom operativt arbete och är duktig på att kommunicera och ge feedback Du uppskattar att arbeta fysiskt med kroppen. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift Tjänsten som Operations Coordinator är en Förartjänst i grunden med ett ansvarstillägg som löper enligt överenskommelse. Övrigt: Denna rekryteringsprocess består av personlighets- och logiktest via Alva Labs samt bakgrundskontroller via Verifiera för granskning av tidigare offentliga kriminalregister. Resultatet är offentlig information som hanteras konfidentiellt. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser på Instabee i Sverige.
Är du en dedikerad lagspelare som gillar fysiskt arbete och trivs med att jobba mot uppsatta mål? Då är det här jobbet för dig. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Som produktions medarbetare hos vår kund blir du en mycket viktig del av den dagliga verksamheten. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att tillverka ventilationskanaler. Arbetsuppgifter Tillverka ventilationskanaler Beskära plåt Arbeta med laser maskin Om dig som söker Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning. Vi tror att du som söker är en driven, social och flexibel person, som förstår vikten av laganda och av att ha roligt på jobbet! Vidare utför du ditt arbete strukturerat, med noggrannhet och engagemang. Du är praktiskt lagd och trivs i tillverkande verkstadsmiljö. Du tycker om att arbeta i ett högt tempo. Kanske är Du en hobby snickare som gillar att fixa och trixa. Krav Obehindrad svenska i tal och skrift Meriterande Körkort B Truckkort A+B Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkor Arbetstider: Dagtid måndag-torsdag kl. 6:45-16:00, fredagar kl. 6:45-14:35 Omfattning: Heltid Lön: Enligt kollektivavtal Start: Omgående Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Tranpenad ett Karriärföretag 2025 Tranpenad har utsetts till Karriärföretag 2025 för vårt arbete med att skapa en engagerande och utvecklande arbetsmiljö. Som en av Sveriges största aktörer inom bemannings- och driftpartnerlösningar erbjuder vi våra medarbetare möjligheter att arbeta inom lager, logistik, e-handel, industri och produktion. Genom vårt fokus på personlig utveckling och ansvarstagande gör vi oss till en attraktiv arbetsgivare för dem som vill växa och bidra till framgångsrika kundrelationer. AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.
du kan köra taxi med uber och bolt. deltid eller heltid. om du köra heltid, du kan behålla bil. jag har toyota corolla, toyota Ch R, toyota corolla cross och tesla bilar. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Uppdraget sträcker sig från mitten av maj till slutet av augusti med en eventuell möjlighet till tidigare start samt förlängning. Som chaufför kommer du tillhöra ett engagerat team som arbetar tillsammans för att driva verksamheten framåt och samtidigt ha en rolig dag på jobbet. Detta är en fantastik möjlighet att tillhöra ett familjärt företag som tar hand om sina anställda och lägger stor vikt vid att alla ska trivas. Arbetsuppgifter Tömma och hantera kärl Reklamationer vid behov Bidra med god kundservice Dokumentation Arbetstiderna är klockan 05.30-15.00. De långa passen kompenseras med en ledig fredag och måndag i månaden. Övertid kan förekomma. Du kommer utgå från Helsingborg men köra rundor i Bjuv och Åstorp. Arbetet startar med en gedigen introduktion där du som chaufför får åka med på rutter som du framöver kommer köra själv. Kompetens och erfarenhet C-körkort eller högre behörighet och gärna erfarenhet av renhållningsfordon YKB-behörighet God kommunikationsförmåga och hög servicekänsla, då du kommer att ha mycket kontakt med abonnenter Datorkunskap Goda språkkunskaper i svenska Ytterligare är det meriterande om du kört lastväxlare alternativt liftdumper samt lokalkännedom i den ort du kör i. Personliga egenskaper Som person är du noggrann, ansvarsfull, pålitlig och givetvis en god lastbilsförare. Arbetet är fysiskt krävande och utförs i högt tempo, därav ser vi att du är en stresstålig person som gillar att arbeta med kroppen. Dessutom ser vi att du har en känsla för service och är bekväm med att träffa mycket nytt folk och bibehålla relationer med kunder. Om JKS JKS Sverige är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag, som erbjuder bemannings- och rekryteringslösningar inom både arbetar- och tjänstemannasektorn. JKS finns etablerade i Sverige, Danmark och Norge med över 40 kontor i Skandinavien och med över 3500 medarbetare i uppdrag dagligen. Vi prioriterar en nära kontakt med kunder, konsulter och kandidater, då vi tror att det ger alla parter de bästa förutsättningarna för ett gynnsamt samarbete. Vi erbjuder dig Som konsult hos oss arbetar du i ett spännande uppdrag hos vår kund och får erfarenhet som utvecklar din kompetens och ditt nätverk. Du har en konsultchef som du har en tät och nära dialog med, som säkerställer att du är nöjd i din anställning samt i uppdraget hos vår kund. Vi har kollektivavtal och följer de regler och avtal som finns på arbetsmarknaden, så att du som konsult kan känna dig trygg i din anställning hos oss. Har du några frågor är du alltid varmt välkommen att höra av dig till ansvarig konsultchef Martin Jörhov på 0709-683035 eller [email protected]
Erfarna truckförare sökes till lager i Helsingborg! Är du en erfaren truckförare på jakt efter ett extrajobb? Vill du kombinera fysiskt arbete med körning av skjutstativtruck (B3)? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Om uppdraget Som truckförare hos oss kommer du att ha en viktig roll på lagret. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Lastning och lossning av material. Transportera varor till och från produktion samt placera dem rätt i lager. Truckkörning: främst B3, där noggrannhet och systemvana är ett stort plus. Stötta kollegor med andra uppgifter som kan dyka upp under arbetets gång. Säkerställa att lagret är organiserat och arbetsplatsen fungerar smidigt. Arbetet kräver att du kan köra truck säkert och effektivt samt att du har ett öga för detaljer. Då verksamheten tidvis har hög arbetsbelastning, är viss flexibilitet med arbetstiderna ett måste. Anställningsdetaljer Uppdrag: Lagermedarbetare / truckförare Start: Omgående eller enligt överenskommelse. Omfattning: Deltid, cirka 50 % (justerbart enligt överenskommelse). Lön: Enligt kollektivavtal, varierar mellan arbetsplatser. Arbetstider: Varierande, främst dagtid. Helgarbete förekommer. Placering: Helsingborg med omnejd (enligt överenskommelse). Vem söker vi? Vi söker dig som är en erfaren truckförare med ett professionellt och lösningsorienterat arbetssätt. För att passa i rollen ser vi att du: Har erfarenhet av att köra truck på heltid i minst några månader. Behärskar svenska flytande, både i tal och skrift. Är flexibel och kan arbeta minst 2–3 dagar per vecka. Har B-körkort och tillgång till bil. Är en lagspelare som bidrar till ett gott samarbete och effektivitet. Har ambitionen att alltid göra ett gott arbete och ta ansvar för dina uppgifter. Krav: En annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 % (t.ex. studier, deltidsarbete eller eget företag). Intyg på din sysselsättning krävs (t.ex. studieintyg, anställningskontrakt eller F-skattsedel). Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi tillämpar löpande urval, så vänta inte. För frågor om tjänsten, kontakta oss på: [email protected] Observera: För aktuella kandidater görs referenstagning samt kontroll mot belastningsregistret i senare steg av rekryteringsprocessen. Varför välja oss? Hos Today Consulting får du möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas i en dynamisk arbetsmiljö. Som konsult har du chansen att arbeta på olika arbetsplatser och skaffa värdefulla erfarenheter inom lager, produktion, industri och verkstad. Fördelar med oss: Flexibelt schema och extrainkomst vid sidan av din huvudsakliga sysselsättning. Variation i arbetsuppgifter och möjlighet att bygga nya kontakter för framtiden. En trygg anställning med kollektivavtal. På Today Consulting har vi lång erfarenhet av bemanning och rekrytering. Vi vet hur viktigt det är med rätt person på rätt plats, vid rätt tidpunkt. Vi hjälper dig att förbereda din morgondag – redan idag.
Om Instabee I slutet av 2022 grundades Instabee efter kombinationen av Budbee, Instabox och Porterbuddy. Instabee erbjuder miljontals konsumenter över hela Europa med smidiga leveranser och är på väg att bli den ledande partnern till den europeiska e-handelsmarknaden. Alltid med kunden i fokus. På Instabee är du välkommen precis som du är, så länge du drivs av att ständigt utmana marknaden tillsammans med oss. Vi letar nu efter en Team Manager till vår terminal i Södertälje. Om rollen I rollen som Team Manager i Södertälje kommer ditt fokus att vara på våra medarbetare som varje dag arbetar för att sortera och leverera våra paket. Du kommer att ha personalansvar som bland annat innebär uppföljning av KPI:er och medarbetarnas kompetensutveckling. Rollen är både operativ och strategisk för att driften av terminalen ska fungera optimalt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: Personalansvar samt kompetensutveckling och medarbetarsamtal. Schemaläggning och bemanningsplanering. Säkerställa så att verksamheten fortskrider utan hinder genom att noggrant se till så att gods kommer in och ut ur terminalen enligt tidtabell. Kontinuerligt följa upp, utvärdera och förbättra processer och kvalitet. Stöd till övriga funktioner som verksamheten kräver. Om dig som söker Vi tror att du som Team Manager är en naturlig problemlösare som sporras av utmaningar och har förmågan att motivera teamet omkring dig och är ett föredöme för både övriga ledare och medarbetare. Som person är du uthållig och har en nyfikenhet på att lära dig nya saker. Du är även en god kommunikatör med förmåga att ta beslut och skapa klarhet och struktur i en snabbrörlig organisation. Tidigare erfarenhet av ledande roll med personalansvar. Du har förståelse för att plötsliga avvikelser i arbetet kan förekomma, därför lägger vi stort värde vid flexibilitet och en förmåga att prioritera och prestera i en snabbrörlig miljö. Tidigare erfarenhet av schemaläggning samt att arbeta enligt KPI:er. Flytande i svenska och engelska, både muntligt och i skrift. B-Körkort. Övrigt Denna rekryteringsprocess består av personlighets- och logiktest via Alva Labs samt bakgrundskontroll via Verifiera för granskning av tidigare offentliga kriminalregister. Resultatet är offentlig information som hanteras konfidentiellt. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser på Instabee i Sverige. #LI-JB2
OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl. Addstruction AB är ett mindre entreprenadföretag som verkar i hela Stockholmsområdet. Våra projekt är varierande med inriktning på markarbeten så som dräneringar, husgrunder, stödmurar/marksten, kabelschakter, V/A installationer, snöröjning och finplanering som några exempel. Våra kunder är en kombination av privatpersoner, bostadsrättsföreningar och andra företag. Vi utmärker oss genom att prioritera goda kundrelationer och ett professionellt bemötande. Företaget växer och vi får allt fler förfrågningar, vi söker nu en erfaren anläggare som vill bli en del av vår utveckling. Vi söker också dig som är behörig att köra lastbil. Vi är kollektivavtalsanslutna via maskinföraravtalet och SEKO. Du ska vara pålitlig, gilla ansvar och vara ute efter en stabil anställning där vi tillsammans kan utveckla företaget och ta det till nästa nivå utan att tappa det där personliga samt kontakten och kommunikationen mellan oss som driver företaget och dig som anställd. Vi strävar efter att sätta ihop flexibla arbetsgrupper med maskinist och personal utanför maskinen, detta innebär att du kommer få lära dig att hantera dumprar, hjullastare och grävmaskiner. Allt för att vi ska kunna byta av varandra och få utmanande, produktiva och roliga arbetsdagar. Som Anläggare hos oss kommer du bland annat: Körningar är transport av material så som jord och grus m.m men även maskintransporter och ibland asfalt. Mestadels transporter till företagets egna projekt men även ibland externt. Utföra sedvanliga arbetsuppgifter för en anläggare bl.a: Grovplanering och finplanering av tomt, Grävning och installation VA Husgrunder, Platta på mark, Plintgrund, Dränering, Husdräneringar Marksten, Murar, Kantsten, L-stöd, Trappor Du kommer för det mesta arbeta i team, men i vissa situationer kommer du också arbeta självständigt. Krav: Minst 2 års erfarenhet inom yrket Har god fysik Har C-körkort YKB Goda tal- och skrivkunskaper i svenska Vi söker dig som är: Social & Serviceinriktad; Vi arbetar främst med privatpersoner och det är viktigt att alla på företaget står för ett gott bemötande. Noggrann, Lyhörd & Ordningsam; Vi får många av våra jobb via rekommendation och vi tror att dessa egenskaper är nyckeln för att fortsätta på den vägen. En problemlösare som gillar att lära dig nya saker; Ingen dag är den andra lik och vi stöter alltid på oförutsägbara hinder samtidigt som företaget utvecklas vilket betyder att du vi gärna ser att detta är motiverande Meriterande om du: Kranvana och kranbehörighet . erfarenhet av bygg och/eller anläggningsarbeten-. CE- behörigher Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: 7-16 med viss flexibilitet Placering: Södra Stockholm Anställningsform: heltid och börjar med 6 månaders provanställning som sen övergår i en tillsvidareanställning. Vi erbjuder marknadsmässiga löner och förmåner så som friskvårdsbidrag. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Om rollen Vi söker nu erfarna truckförare till vår externa kund. Beroende på uppdraget förekommer även andra arbetsuppgifter, och man arbetar på in/ut lastet ute hos vår kund. Därför ser vi gärna att man har en god fysisk kondition och styrka att hantera arbetsuppgifterna. Det är viktigt att man är noggrann och en säker förare som hanterar trucken och godset på ett tryggt och säkert sätt. Man ska vara nyfiken och lätt för att ta till sig arbetssätt som kunden har i sin drift. Dina dagliga arbetsuppgifter och ansvarsområden kan inkludera: Inleverans och utleverans, som kommer att utgöra en stor del av ditt arbete Köra ledstaplare stå truck Lastning och lossning av gods Effektiv stapling och lagring av produkter Utföra övriga arbetsuppgifter relaterade till terminalverksamhet Du kommer att ha en central roll i att säkerställa smidiga och effektiva flöden i kundens logistikarbete. Arbetstiden kommer vara förlagd vardagar mellan klockan 07:00-16:00. Om dig Vi söker dig som har erfarenhet av att köra truck och känner dig trygg bakom ratten. Eftersom arbetet innebär en hel del självständigt ansvar, värdesätter vi att du är strukturerad och bra på att planera och prioritera dina uppgifter. Du är flexibel och har en positiv inställning till olika arbetsuppgifter, samtidigt som du förstår vikten av att ge utmärkt kundservice. Med fördel har du tidigare erfarenhet av arbetssystem Monitor. Krav för tjänsten: God datavana Truckkort typ A-B (certifiering) Meriterande om du har erfarenhet av långa gafflar Flytande svenska i tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både muntligt och skriftligt Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet och ser fram emot att hitta rätt person för rollen! Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 14 000 anställda i över 20 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 3,7 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Dalstorp| Transport | Logistik | Monitor |Truckkort| Tranemo | Limmared |
Dina arbetsuppgifter och profil Vi söker dig som är strukturerad, tekniskt intresserad och vill anta nästa utmaning som Konfigurationstekniker i Rosersberg. I denna roll kommer du att ansvara för att planera och utföra olika produktlivscykeltjänster (PLS). Detta innebär att du planerar arbetsflödet för serviceordrar, utför de beställda tjänsterna och kommunicerar med både interna och externa intressenter. För att lyckas i rollen ser vi att du är en lagspelare med förmåga att lösa problem och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du är självgående och kan hantera en föränderlig arbetsmiljö där planering och flexibilitet är avgörande. Vi söker dig som alltid strävar efter att förbättra arbetsflödet och utvecklas i din roll. För att kunna gå vidare i denna process behöver du vara student på heltid (100%) eller ha en annan sysselsättning på minst 50% (deltidsjobb). I denna tjänst finns det goda utvecklingsmöjligheter. Om detta låter som något för dig, tveka då inte att söka redan idag Villkor Arbetstiderna är förlagda vardagar dagtid Du ska vara tillgänglig för arbete 2-3 dagar i veckan Flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav Du ska ha truckkort Insitepart tillämpar utdrag ur brottsregistret hos samtliga kandidater Kvalifikationer: Förmåga att arbeta väl i team och bidra till en positiv arbetsmiljö. Utmärkt problemlösningsförmåga med ett strukturerat arbetssätt. Självledarskap och initiativtagande för att driva arbetet framåt. God organisationsförmåga för att hantera flera uppgifter samtidigt. Vi erbjuder: En dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att påverka och bidra till företagets utveckling. Stora möjligheter till personlig och professionell utveckling. Samarbeten med kunniga kollegor och intressenter inom flera områden. På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.
Välj ett jobb för att visa detaljer