Om tjänsten Vi söker dig som vill arbeta som lagerarbetare till ett säsongsuppdrag på Lekolar i Osby. Vi tror att uppdraget passar dig som gillar att arbeta i högt tempo, har en god organisationsförmåga och trivs bra med att arbeta såväl i grupp som enskilt. Som person är du noggrann, har en hög arbetsmoral och är flexibel då arbetsuppgifterna kan variera. Du behöver även ha en positiv inställning och kunna hålla ett högt tempo! Arbetstiderna är ständig för förmiddag 06.00-14.40 eller ständig kväll 14.40-23.52. Uppdraget förväntas börja i mars och fortgå fram till sommaren med chans till förlängning på andra uppdrag inom Boxflow. Plats Lekolar, Hallarydsvägen Osby. Arbetsuppgifter - Plock med plocktruck (pick by voice) - Packning Profil & bakgrund - Erfarenhet av att köra ledstaplare/ståstaplare - Tidigare erfarenhet av att arbeta i Astro är meriterande - För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du är flytande i svenska i både tal och skrift, har körkort samt tillgång till bil. - Truckkort A+B är ett krav - Du behöver vara fysiskt stark och klara av tunga lyft. Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö, Kristianstad, Perstorp och Borås. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 400 miljoner 2024 med fler än 1100 anställda
Om arbetsplatsen Vår kund är ett logistikföretag i Nässjö som erbjuder effektiv plockhantering, snabba och pålitliga transporter samt skräddarsydda logistiklösningar. Vi söker nu studenter eller personer med en huvudsaklig sysselsättning på minst 50 procent som vill arbeta extra som terminalarbetare. Som lagermedarbetare ansvarar du för in- och utleveranser från företagets lager. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att planera och hantera leveranser, plocka och packa varor samt ta emot inkommande gods och placera det på rätt plats. Rollen innebär även viss administration i företagets affärssystem kopplat till orderhantering. Exempel på arbetsuppgifter: Orderplock. Sortera varor till rätt plats och hyllor. Lastning och lossning av gods. Containertömning . Underhåll av terminalen och städning. Om dig Rollen krav på din personliga lämplighet och vi söker dig som är noggrann, prestigelös, ansvarstagande, positiv och inte drar dig för att hugga tag i det som behövs göras. Du vill vara en del av ett större team där alla ibland arbetar gränsöverskridande om arbetssituationen kräver det. Du har sannolikt tidigare arbetat med orderplock, packat varor och allmänt lagerarbete. Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och tycker om att arbeta i ett högt tempo. För att vara aktuell för tjänsten bör du även ha god datorvana samt goda kunskaper i svenska och engelska. Det är meriterande med Truckkort A+B. För att vara aktuell för tjänsten behöver du: Ha en pågående utbildning eller annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 procent Ha god datorvana Kunna uttrycka dig väl på svenska och engelska Inneha truckkort A+B (meriterande men inget krav) Vara tillgänglig för arbete måndagar och/eller tisdagar kl. 07:00–16:00 Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Som timanställd hos DFDS Professionals utför du arbete hos kundföretag vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Nässjö| Transport | Logistik | Orderplock |Studenter|Deltid
Har du truck kort A1-4 & B1-6? Samt en god truck vana? Då kanske du är rätt person för oss! Vi söker just nu ett flertal erfarna truckförare till vår kund i Uppsala. Man kommer bemanna lagret under kommande säsong med start datum 17 mars. För rätt person finns det chans till förlängning. Om tjänsten Du kommer vara en nyckel person inne på lagret där logistik är viktigt. Du kommer plocka fälgar och däck med truck och leverera på ett smidigt samt säkert sätt till verkstaden. Arbetstider är 07:00 - 16:00. Kvalifikationer Truck kort A1-4 & B1-6 Truck vana Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Matteus på 070 276 4869 eller via mail: [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag. Om Fordonsakademin Vi är specialister på att kompetensförsörja fordonsbranschen. Företaget startades av specialister inom fordonsbranschen med mångårig erfarenhet från verkstadsarbete. Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster är vi med och verkar för en kompetenshöjning i branschen. Vi är en del av Arenakoncernen som med sin närvaro på över 160 orter i Sverige finns tillgängliga i hela landet. Vi tror på varje människas förmåga. Starka individer lyfter varandra. Steg för steg hjälper vi medarbetare och företag att utvecklas och bli starkare – så starka att de i sin tur lyfter andra. Värderingar Vi brinner för att matcha ihop arbetssökanden med företag, och vårt arbete sker helhjärtat i alla delar för att hela processen ska lyckas. Vi är alltid personliga, engagerade och professionella i alla våra uppdrag och möten.
Strax norr om Stockholm, i Bålsta, bygger SGDS Gruppen ett av Europas modernaste lager för smart och effektiv logistik av produkter till byggbranschen. Dahl och Optimeras kunder kommer att omhändertas via det nya centrallagret. Eftersom logistik, produkters tillgänglighet och korrekt tajming är viktigt blir SGDS Gruppens lager ett flexibelt omnikanallager som ska hantera alla våra ca. 180 butiker runt om i Sverige, vissa av dem obemannade. Lagret kommer också att hantera den växande digitala handeln via webbsidor och EDI. Oftast sker leverans dagen efter beställning. Då branschen ständigt expanderar kommer de att hantera byggmaterial för alla behov inom vs, va, kyla, industri- och fastighetsbranscherna. I det nya lagret kommer ett 350-tal kollegor arbeta, det ska vara en plats där alla trivs. Därför blir det väl genomtänkt och bra utrustat med stimulerande arbetsmiljö, säkerhet, bekväma mat- och fikaplatser, motion, vila, arbets- och mötesplatser. Uppdraget Vi på Libera söker nu nya kollegor inom rollen som lagerarbetare till SGDS nya lager i Bålsta. Vi riktar oss både till dig som har erfarenhet av logistikverksamhet sedan tidigare men även till dig med bakgrund från en annan bransch som är nyfiken på en karriär inom ett av världens mest expansiva områden – logistik. Som lagermedarbetare hos SGDS ansvarar du tillsammans med dina kollegor för inleveranser, plockning av order och utlastning. Arbetet innebär till viss del mer klassiska moment som truckkörning och fysiskt arbete men även mindre fysiska moment så som övervakning av flödet och de robotar som finns på din avdelning. Dina ansvarsområden innebär bland annat: Registrering av inkommande gods i affärssystemet Stämma av leverans mot följesedel Plock och pack Processövervakning i det automatiserade logistikflödet Stötta i påfyllning av inkommande gods, interna trucktransporter Nå uppsatta mål, personliga likväl som gruppens Arbetstiden är huvudsakligen förlagd till dagtid (mån-fre) men det finns även möjlighet till schema som är förlagt på eftermiddag/kväll. Vem du är Vi ser att du som söker är driven, självgående och trivs i verksamheter som styrs av leveransprecision. Samarbete med kollegor är viktigt för arbetet och för trivsel, därför betyder dina personliga egenskaper mycket. Vi söker dig som är effektiv och noggrann med intresse för både praktiska och administrativa arbetsuppgifter. Då en stor del delen av verksamheten är automatiserad ser vi gärna att du har ett tekniskt intresse och lätt för att lära dig nya system och processer. Har du truckkort sedan tidigare ser vi det som en fördel annars kommer truckutbildning ske innan start. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från arbete inom lager eller produktion men ser det även som meriterande med erfarenhet inom andra tekniska yrken och butik- och serviceyrken. Vi arbetar mot en jämn könsfördelning och ser därför gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten. Denna tjänst ingår i Liberas uthyrningsverksamhet mot kund med möjlighet till övertagande hos kunden. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Hur ser din arbetsdag ut? Som Miljöarbetare hos oss kommer du att arbeta med insamling av hushållsavfall i Kramfors kommun. Du kör enligt förplanerade rutter och hanterar extrahämtningar och eventuella avvikelser via datastöd i fordonet. Våra sopbilar är både av typen sidlastare och baklastare. Arbetstiderna är dagtid måndag till fredag. Vi söker dig som Har lite erfarenhet av att köra lastbil, gärna sidlastare eller baklastare. Du är intresserad av miljö och självklart trivs du med chaufförsyrket och är mån om att utföra ett bra jobb. Du är bekväm med att fatta egna beslut och känner ett engagemang för att jobben vi utför alltid håller en hög nivå. Du har som lägst C-kort samt giltigt YKB Vi ska vara det ledande bolaget på de områden vi väljer att verka och vi ska ligga i framkant av utvecklingen. Vi ska vara en attraktiv arbetsgivare med en personlig framtoning där människor trivs att arbeta och våra kunder ska alltid känna sig trygga när de anlitar oss som leverantör. Företaget Allmiljö är ett helägt dotterbolag inom koncernen Kaj Johansson Gruppen AB. Företaget har huvudkontor i Umeå och filialer på flera orter i Sverige. Allmiljö AB har ca 90 anställda och ingår i Kaj Johansson Gruppen där även Kaj Johansson Åkeri ingår. Verksamheten i koncernen bedrivs inom fyra huvudsakliga affärsområden: Slam & Renhållning, Transport & Logistik, Mark & Anläggning samt Täkt & Maskin. I koncernen finns ca 110 lastbilar och ca 60 anläggningsmaskiner. Koncernen har drygt 240 anställda och omsätter ca 500 tkr per år. Det som kännetecknar oss är att vi är personliga - vi är pålitliga, uppriktiga och ärliga människor som personligen levererar våra tjänster och produkter. Vi är omtänksamma - om både människor och miljö. Vi gör alltid det som krävs. Vi är modiga - vi går vår egen väg och vi gör alltid det vi tror på. Läs gärna mer på eller www.kajs.se. www.allmiljo.se Intresserad? Vi går igenom ansökningarna löpande så ansök så snart som möjligt. Har du frågor kontakta gärna Patrick Molund
Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Malmö och Kristianstad. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 300 miljoner 2023 med fler än 1000 anställda. Om tjänsten Vi söker en driven och ansvarstagande person som trivs med ett fysiskt arbete och har ett öga för ordning och noggrannhet. Kunden är ett ledande logistikföretag inom livsmedel i Åstorp och Helsingborg, där arbetet sker i kyl- och frysmiljö. Därför är det viktigt att du är bekväm med att arbeta i låga temperaturer. Arbetstiderna är förlagda dagtid 07:00–16:00 och kvällstid 15:45–00:45, måndag till fredag. Vi söker dig som vill arbeta extra vid behov och har en huvudsaklig sysselsättning på minst 50 procent. Arbetsuppgifter Lasta och lossa lastbilar Ankomstregistrera Infackning Orderplock Truckkörning med A-truck samt B3. Pallvändning och plastning Slagning av kött Profil & bakgrund Som person tror vi att du är ansvarsfull och noggrann. Vi ser gärna att du har en god samarbetsförmåga och kan arbeta i ett högt tempo. Vi letar efter dig som är vänlig och ödmjuk samt är redo för en ny utmaning hos oss. Flexibilitet och förmåga att hoppa in med kort varsel är en stor fördel. I övrigt anser vi att ett gott samarbete med rätt inställning är det viktigaste för att tillsammans nå de gemensamma målen! Välkommen in med din ansökan redan idag!
Vi på Submit Bemanning & Rekrytering söker nu flertalet personer åt vår kund i Saltsjö-Boo. Om jobbet: Du kommer att arbeta på ett fabriksbageri, vilket innebär att du både kommer att hjälpa till i produktionen men även i paketeringen. Behovet från vår kund varierar, så vi är både intresserade av personer som vill jobba heltid men även deltid. Fördel om du bor i närheten eller har tillgång till bil, då det kan vara svårt att ta sig fram kommunalt till 06.00. Anställning utan krav på erfarenhet, vi ser enbart att du har följande personliga egenskaper. Profil: • Du har en god förmåga att ta egna initiativ • Du har inga problem med ett enformigt/monotont arbete • Du är flexibel och kan hoppa in med kort varsel • Du är stresstålig • Du är noggrann och tar jobbet på största allvar Plats: Saltsjö-Boo Start: Omgående Lön: Enligt överenskommelse Arbetstid: 06.00-14,45 samt 13.30-22.15 Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag!
Vi hanterar mer än leveranser, vi hanterar mening. PostNord är Sveriges kanske mest kända varumärke - och vi finns överallt. Det finns en stark drivkraft och vilja att ta brevet eller paketet ända fram. Vi är länken mellan människor och företag, och har en ambition att genom vårt jobb göra vardagen enklare för alla i Sverige. Du & Vi & Jobbet Som brevbärare är du pulsen i allt vi gör. Vi förändras med världen, men vårt samhällsuppdrag är detsamma idag som igår. Som sista länk i leveranskedjan är du en del av ett lagarbete och sammanhang där glädje och stolthet är vår kultur. Är du student eller har en annan sysselsättning och vill jobba extra? Det här är ett jobb för dig som är flexibel med arbetspass som oftast sker med kort varsel. Du kommer att jobba mellan 0 och 39,9 % av en heltidstjänst och kommer att kunna bli erbjuden arbetspass på vardagar inom tidsspannet 07:00-17:30. Arbetspassens längd kommer att variera utefter behov och du kommer att utgå från Virkesvägen 2 i Falköping. Vad du kommer att göra - Sortera post - Dela ut brev, mindre paket, tidningar och reklam med cykel, elcykel, högerstyrd bil, elfordon eller moped - Planera och genomföra din arbetsdag på bästa sätt utifrån dagens rutt Vem du är - Självgående: Du vet vad du ska göra, och du gör det. - Gillar att vara ute: Om väder och vind biter ifrån, så biter du ihop och tillbaka. - Ordningsam och punktlig: Ordning och reda är viktigt för att säkerställa en god leverans i rätt tid. - God kondition och rörlighet: Du är i rörelse under stora delar av dagen. - Flexibel: Även om du följer en rutt så händer det ibland oplanerade saker som du behöver agera på. - Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad du tar med dig - Vana att arbeta självständigt och i team - God servicekänsla - Svenska i tal och skrift - B-Körkort: Van att köra och trygg i trafiken - Gymnasieexamen Varför vi finns PostNord är ett av Sveriges äldsta och största företag och vi har ett viktigt samhällsuppdrag, att säkerställa postservice till företag och privatpersoner i hela Sverige. Vi är i en ständig transformation och arbetar konsekvent med att utveckla både vårt erbjudande och våra medarbetare. Som den ledande leverantören av kommunikationslösningar till, från och inom Sverige förenklar vi vardagen för människor. Hos oss arbetar människor med olika bakgrund och erfarenheter och du blir en del av en arbetsplats som aktivt arbetar med mångfald. Vi är PostNord – ett fantastiskt företag att jobba och växa med. Läs mer på postnord.se. Vad väntar du på? Du ansöker genom att klicka på ”Ansök nu” och bifoga ditt CV. Se till att ha betyg redo från gymnasiet alternativ från högre utbildning när du påbörjar ansökan, dessa ska laddas upp i din ansökan och är viktigt för att du ska kunna gå vidare i processen. Om du har frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten, kontakta oss på [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Rekrytering för denna tjänst sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. För Fackliga kontaktpersoner se Facklig kontakt | PostNord. Dygnet runt är vi på väg – från en människa till en annan, från ett företag till ett annat. Varje dag levererar vi över 4,5 miljoner brev och 600 000 paket. Varje försändelse är viktig – post, paket och logistik möjliggör relationer och affärer. Här får du vara med och påverka! PostNord är den ledande leverantören av paket- och logistiktjänster till, från och inom Norden. Vi är över 26 500 medarbetare och som en av Nordens största arbetsgivare tar vi ett stort socialt ansvar. Vi erbjuder en attraktiv och utvecklande arbetsplats där medarbetarna kan växa och trivas. Hos oss får du schyssta arbetsvillkor enligt kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och andra förmåner via vår egen personalstiftelse PostNord Plus. Vi prioriterar både våra kunder och våra medarbetare där vi tror att utvecklings- och karriärmöjligheter är grunden för att vara en attraktiv arbetsplats för anställda och helhetsleverantör för våra kunder. Vi leder branschen in i den koldioxidsnåla ekonomin, med målet att bli fossilfria till 2030. Vi arbetar kontinuerligt med att minska vår miljöpåverkan genom att investera i fossilfria transporter och utveckla hållbara lösningar för våra kunder och medarbetare. Med vår expertis och vårt unika distributionsnät utvecklar vi förutsättningar för framtidens kommunikation och handel.
Introduktion till Ardena Som en ledande kontraktsutvecklings- och tillverkningsorganisation (CDMO) samarbetar Ardena med läkemedelsföretag av alla storlekar – från framväxande bioteknik till globala branschledare – förenade av uppdraget att hjälpa biofarmainnovatörer att navigera läkemedelsutveckling med precision, kvalitet och snabbhet, och föra sina molekyler från upptäckt till klinik och marknad. Våra helt integrerade tjänster spänner över utveckling av läkemedelssubstanser och läkemedelsprodukter, tillverkning, nanomedicin, klinisk logistik, bioanalytiska tjänster, statlig forskning, fyllning och finish samt CMC-regulatoriskt stöd. Med ett snabbt växande internationellt fotavtryck är Ardena hem för över 750 yrkesverksamma på sex strategiska platser – Belgien (Gent), Nederländerna (Oss och Assen), Sverige (Södertälje), Spanien (Pamplona) och Somerset, New Jersey (USA). Vår öppna och transparenta kultur bygger på samarbete, ägarskap och innovation, vägledd av våra We CARE-värderingar. Vi främjar en kommunikativ miljö där ömsesidig respekt, ansvarstagande och excellens stärker vårt team. Vi letar efter skickliga och motiverade proffs som är ivriga att utveckla sina karriärer i en spännande och fartfylld miljö. Oavsett om du är en erfaren expert eller precis har börjat, erbjuder Ardena en dynamisk arbetsplats där du kan bidra till meningsfulla läkemedelsutvecklingsprojekt, utöka dina kunskaper och vara en del av ett globalt team som är engagerat i att göra skillnad. Som en internationell organisation hjälper vi dig att navigera en karriärväg som utökar dina möjligheter över gränserna och öppnar dörrar till personlig och professionell tillväxt utan gränser. Din potential att växa är gränslös hos oss. Om du är redo att ta dig an nya möjligheter, arbeta tillsammans med branschexperter och bidra till medicinens framtid är Ardena platsen för dig. För vårbusiness unit baserad iSödertälje, letar vi nu efter en: Senior Material and Logistics Officer (Föräldravikariat) DIN ROLL Som Senior Material and Logistics Officer kommer du att spela en nyckelroll i hanteringen av kvalitetsdokument och logistik. Du kommer att arbeta självständigt men i nära samarbete med dina kollegor och avdelningschef. Din roll innebär att säkerställa att alla kvalitetsdokument är korrekt hanterade och att alla in- och utleveranser av gods sker effektivt och i enlighet med interna krav. OBS! Tjänsten är ett föräldravikariat på 6 månader. DINA PRIMÄRA ARBETSUPPGIFTER Ansvara för avdelningens kvalitetsdokument, inklusive säkerställa att alla dokument hanteras enligt gällande rutiner Säkerställa att dokumentation och spårbarhet är i ordning för alla produkter som hanteras, och följa upp på att alla kvalitetskrav efterlevs Säkerställa korrekt hantering av lagerflöden, inklusive inkommande och utgående varor Utföra inventeringar och kontrollera att lagerstatusen är korrekt och att lagernivåerna hålls på en optimal nivå Ha tät kontakt med leverantörer och partners Provtagning av råmaterial DIN PROFIL Har gymnasieutbildning Erfarenhet av administrativt arbete och stöd till ledning. God organisatorisk förmåga och förmåga att hantera flera projekt samtidigt. Starka kommunikationsfärdigheter i svenska samt engelska, både skriftligt och muntligt. Förmåga att arbeta självständigt såväl som i nära samarbete med andra. Positiv inställning och god förmåga att bygga relationer inom organisationen MERITERANDE Erfarenhet inom läkemedelsindustri Erfarenhet av att arbeta med kvalitetsdokumentation och följa regulatoriska krav Truckkort enligt TLP10, minsta krav: B1 (motviktstruck). VAD VI ERBJUDER På Ardena är vi medvetna om att det är våra medarbetare som driver vår framgång. Vi erbjuder: Flexibel arbetstid En dynamiskinternationell arbetsmiljö med möjligheter till karriärutveckling Tillgångtill Ardena Academy, vår interna lärplattform för professionell utvecklingEn chans att bidra till banbrytande läkemedelsutvecklingsprojekt som gör verklig skillnad SÅ HÄR ANSÖKER DU Vill du veta mer? Kontakta avdelningschef: Stefanie Olsson på [email protected]. Tjänsten är ett föräldravikariat från juni till november 2025. Är du redo att börja din karriär med Ardena? Klicka på ansökningsknappen och var med och forma framtidens läkemedelsutveckling!
OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl.AMH Transport startade 2003 och är en pålitlig aktör inom distributionsbranschen. Vi utför fasta körningar med medicinska transporter samt leveranser av kyl- och frysvaror till bl.a. apotek och lager. Vi kör via Frigoscandia, vi strävar efter att erbjuda högkvalitativa tjänster samtidigt som vi värnar om vår personal och deras välbefinnande. Just nu söker vi distributionsförare som kommer bli en del av 9st lastbilsförare och 29st lätta lastbilar. Som Distributionsförare hos osskommer du: Utgå från Tumba för att hämta bilen och sedan åka till Jordbroför att lasta. Köra en fast rutt med mellan 10 - 20 stopp i Stockholmsområdet. Följa turlista och rutiner enligt checklistor. Ha löpande kommunikation med transportledningen internt. Du erbjuds en bonus varje månad baserat på om bilen är skadefri och leveranserna sker felfritt. Våra medarbetare är vår viktigaste resurs, och vi vill kunna belöna ett väl utfört arbete. Önskad Profil: Minst 1 års erfarenhet av arbete inom distributionsbranschen. C-körkort och giltigt YKB-certifikat. Fysiskt frisk och kapabel att hantera ett fysiskt krävande arbete. Rent belastningsregister är ett krav på grund av vårt ansvar gentemot våra kunder och deras varor. Vi söker dig som är: Självständig eftersom du förväntas kunna följa din turlista och bedriva det dagliga arbetet. Pålitlig och har en stark yrkesstolthet eftersom vi är ett relativt litet bolag där kvalitén på vårt arbete säkerställs om du besitter dessa egenskaper. Noggrann eftersomeftersom vi levererar viktiga varor till våra kunder och inget får bli fel. Meriterande om du: Har lång erfarenhet av en liknande tjänst inom distributionsbranschen. Övrigt: Start: Omgående. Arbetstider: Måndag till fredag, 06:00 - 15:00. Placering: Du utgår från Tumba och utför körningar i Stockholmsområdet. Anställningsform: Heltid tillsvidare, med en provanställning på 6 månader. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggdkan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Välj ett jobb för att visa detaljer