Lediga deltidsjobb i Eslöv
Det finns totalt 13 lediga deltidsjobb att söka i Eslöv
Flyttkille med B-körkort sökes i Eslöv Om jobbet: Vi söker en pålitlig och arbetsvillig flyttkille med B-körkort som bor i eller i närheten av Eslöv. Som flyttkille hos oss kommer du att vara en viktig del av vårt team och hjälpa våra kunder med flyttningar på ett professionellt och effektivt sätt. Krav: Inte ett måste B-körkort: Fysisk form: Du behöver vara i god fysisk form då jobbet innebär mycket lyft och bärande. Punktlighet: Vi värdesätter att du alltid håller tider och kan planera ditt arbete väl. Social kompetens: Du ska vara bra på att hantera kunder och kunna ge god service. Om dig: Vi letar efter dig som gillar fysiskt arbete, är noggrann och har lätt för att samarbeta med både kollegor och kunder. Erfarenhet från liknande arbete är meriterande men inget krav. Låter detta som ett jobb för dig? Tveka inte att höra av dig!
Vi söker dig som vill arbeta extra under helgen som truckförare hos vår kund i Örtofta. Kunden arbetar inom livsmedelsbranschen. Är du student eller har en annan huvudsaklig syssla på minst 50% och vill jobba extra under sommaren kan detta vara en tjänst för dig. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av motvikstrucken. Som konsult hos oss måste du vara beredd på att hoppa av trucken och hugga i där det behövs. Då arbetet innefattar tunga lyft krävs det att du som söker är vid god fysik. Anställningen är på Logent Bemanning som ambulerande bemanningskonsult. Arbetstiderna är förlagda varje fredag kl. 22:00-10:00. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Lastning och lossning av lastbilar Orderplock Diverse arbetsuppgifter som kan förekomma på lager Vad söker vi? Du är engagerad och har god arbetsmoral Effektiv och flexibel då arbetsuppgifter kan variera Du är självständig och ansvarstagande God samarbetsförmåga Ordningsam och håller tider Krav: God truckvana av B1 (motviktstruck) Truckkort A1-A4, B1-B4 Goda kunskaper i svenska i tal och skrift B körkort och tillgång till bil Annan huvudsaklig sysselsättning på 50% (studier, annat arbete, eget företag) Om ansökan: Du ansöker tjänsten via annonsen, Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!
Vill du vara med och skapa framtidens bästa lärmiljö? Vi söker en engagerad och kompetent skolkurator som förstärkning till vårt dynamiska team! Ditt uppdrag • Utveckla det främjande och förebyggande arbetet tillsammans med personal och skolledning. • Bidra med psykosocial kompetens inom elevhälsans arbete på individ-, grupp- och organisationsnivå. • Arbeta för att eleverna ska uppnå kunskapsmålen och undanröja hinder för elevers lärande. • Ha god kunskap om skol- och sociallagstiftning samt samhällets olika stödsystem, myndigheter och frivilliga organisationer. • Arbeta tätt tillsammans med skolkuratorskollegor inom enheten med vårt systematiska och kvalitetssäkrande arbete samt verka för likvärdighet och tillgänglighet i uppdraget på kommunövergripande nivå. Tjänsten är på en 75% tjänstgöringsgrad. Din erfarenhet • Socionomexamen, eller annan adekvat högskoleutbildning. • Erfarenhet av att arbeta som skolkurator. Meriterande: • Erfarenhet av att arbeta med elevhälsa och psykosocialt arbete. • God kunskap om skol- och sociallagstiftning. Är det här du? • Du är bra på att hålla deadlines och organisera ditt arbete. • Du känner dig trygg i din roll och har förmåga att stå upp för dina åsikter. • Du är skicklig på att bygga förtroendefulla och respektfulla relationer med elever, kollegor och vårdnadshavare. Vi erbjuder • Du kommer att ingå i en stabil arbetsgrupp av kuratorer som du träffar regelbundet. • En gedigen introduktion och mentor. • Regelbunden fortbildning genom bla kollegialt lärande och handledning. • Vi strävar efter att ge dig de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt uppdrag. Om arbetsplatsen Resursavdelningen består av tre enheter: Socialtjänstens utredningsenhet, Familjeenheten och Barn- och elevstödsenheten. Verksamheterna inom Resursavdelningen präglas av ett aktivt, innovativt ledarskap och professionalitet med höga förväntningar på alla - barn, elever och medarbetare. Läs mer om hur det är att arbeta i Eslövs kommun på vår hemsida. Eslövs kommun erbjuder hög livskvalitet med trygghet och välmående genom hela livet. Med nya attraktiva boenden, stark gemenskap och trygghet för alla känner vi stolthet över vår plats och vart vi är på väg. Vi utvecklar kommunens olika delar så att du kan bo, leva och verka mitt i Skåne – med hela världen runt hörnet. https://eslov.se/utbildning-barnomsorg/elevhalsa/ (https://eslov.se/utbildning-barnomsorg/elevhalsa/) Övrigt I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval, vilket innebär att vi fortlöpande utvärderar ansökningar. Alla ansökningar beaktas och ingen kommer bli anställd innan annonsen löper ut. Vi kommer att hålla inledande intervjuer den 15:e juli. Vi uppskattar om du kan planera din tillgänglighet efter detta. Varför arbeta i Eslövs kommun? Ta del av det och läs mer om hur det är att arbeta i Eslövs kommun på vår hemsida; https://eslov.se/arbete-och-arbetsmarknad/jobba-hos-oss/kommunen-som-arbetsgivare/ (https://eslov.se/arbete-och-arbetsmarknad/jobba-hos-oss/kommunen-som-arbetsgivare/) För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt. Vid problem med ansökan var god kontakta Visma support 0771-693 693 Dina ansökningshandlingar är allmänna handlingar och hanteras enligt offentlighetsprincipen. Om du har skyddad identitet ansöker du genom att skicka in din ansökan skriftligen eller lämna den i Kontaktcenter på Gröna Torg 2. Märk din ansökan med Rekryteringsavdelningen och annonsens referensnummer. Enligt Lag (2013:852) om registerkontroll skall du vara beredd att lämna ett registerutdrag (högst ett år gammalt) ur polisens belastningsregister. Utdraget beställs av den arbetssökande själv från Rikspolisstyrelsen. Blankett kan hämtas på www.polisen.se eller på närmsta polisstation. Medarbetare sökes under förutsättning att tjänsten inte måste tas i anspråk av redan anställd personal eller personer med företrädesrätt.
Prima omsorg i Norden AB är en assistansanordnare som strävar efter att hålla högsta tänkbara kvalitet på utförandet av assistansen. Vår målsättning är alltid högsta möjliga livskvalitet för de assistansanvändare som valt oss som anordnare. Vägen dit är utbildning och handledning. Det är vi övertygade om. Därför kan du som medarbetare hos Prima Omsorg förvänta dig att få mycket nyttig kunskap och kontinuerlig handledning kring dina arbetsuppgifter. Nu söker vi en en assistent till en tjej, hon är 14 år och bor hemma med sin familj i Marieholm. Tjejen har en intellektuell funktionsnedsättning och autism, hon är i ständig behov av tillsyn och stöd. Vi söker dig som vill arbeta endast varannan helg. Du behöver vara lugn och trygg som person, ha ett pedagogiskt sinne och ha förmågan av kunna motivera när det behövs. Ditt arbete kommer bestå i att hjälpa henne med hennes dagliga livsföring, motivera till aktiviteter, utveckla det pedagogiska arbetet och stötta vid personlig hygien. Arbetstiderna förlagda till varannan helg och dagtid under sommarlovet, tiderna är flexibla. Att arbeta i ett hem med flera personer som bor tillsammans kräver att du är anpassningsbar och när det behövs kan backa undan. - Du behöver kunna tala, skriva, förstå och läsa svenska obehindrat. - Du behöver ha ett tekniskt kunnande kring TV spel, VR hjälm, datorer osv. - Det finns kanin i hemmet. - Du behöver ha körkort i ditt arbete. - Du behöver vara helt rökfri.
Vi söker en kock/kökspersonal till vår personalrestaurang i Eslöv! Vill du vara med och skapa trivsel och energi på vår arbetsplats genom god mat och service? Nu söker vi på Smurfit Westrock i Eslöv en engagerad och självgående medarbetare till vår interna personalrestaurang i Eslöv. Om rollen Som kökspersonal ansvarar du tillsammans med ytterligare en medarbetare för att serva arbetsplatsen med lunch, fika och enklare catering. Du kommer att planera, handla och tillaga luncher, samt bidra med mat och fika vid interna event och möten. Rollen innebär även enklare administrativa uppgifter samt ansvar för disk, städning och posthantering. Arbetsuppgifter: Planera och laga dagens lunch Inköp av råvaror och övrigt material Ordna fika till möten och event Disk och daglig städning i köket Posthantering Ansvara för egenkontroll samt övrigt förekommande uppgifter inom området Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbete, gärna inom kök, service eller interncatering. Du är framåt, nytänkande och ödmjuk och inte rädd för att hugga i när det behövs. Du trivs med att arbeta självständigt, men har också ett gott bemötande och bidrar till en positiv stämning på arbetsplatsen. Erfarenhet av egenkontroll och enklare administrativa uppgifter är meriterande. Tjänsten är på 75 % och inleds med provanställning. Drog- och alkoholtest kommer tas inför anställning. Tillträde sker efter sommaren. Som en del av våra förmåner erbjuder vi bland annat friskvårdsbidrag och tillgång till gym via vår personalklubb . Vi har även företagssköterska på plats en gång i veckan samt tillgång till massage till subventionerat pris. Vi har kollektivavtal med grafiska företagens förbund. Ansökan Låter detta som en tjänst för dig? Skicka in din ansökan senast den 24/8 2025. Observera att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta HR-chef Nathalie Hedenström på [email protected] eller HR generalist Andree Johansson på [email protected] Välkommen med din ansökan! Vi undanber oss vänligt men bestämt kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag.
Beskrivning Jag är en kvinna i 60-årsåldern boende i södra Eslöv, som har personlig assistans dygnet runt pga. en hjärnskada. Jag söker nu timvikarier. Jag behöver hjälp med det mesta här i livet. Allt från att sköta mitt hem till att vara mig behjälplig på diverse aktiviteter. Jag tycker om att göra utflykter, träffa mina barnbarn, lyssna på ljudböcker mm. Hos mig arbetar man längre pass, d vs ofta 13 timmar, och under all min vakna tid har jag dubbelassistans Kvalifikationer Det är viktigt att du som söker är respektfull och har ett gott tålamod, samtidigt som du kan ta egna initiativ. Jag vill gärna att du som söker är kvinna och du får gärna vara 25+. Jag vill även att du ska ha erfarenhet av att ha arbetat i någons hem, att du är självständig, har initiativförmåga och är ansvarstagande. Det är meriterande om du är undersköterska eller motsvarande, samt har erfarenhet av människor med en hjärnskada och/eller med epilepsi. Avgörande vid vikariatens tillsättande är personlig lämplighet och att personkemin stämmer mellan dig och mig. På grund av mängden dubbel assistans behöver du också fungera och trivas ihop med dina arbetskollegor. Jag uppskattar humor och ett glatt sinnelag. Vänta inte med att skicka in din ansökan, jag läser dem löpande. Villkor Kollektivavtal Fremia-Kommunal Personlig Assistans. Kooperativet Lila är en av Sveriges första assistansverksamheter. Vårt mål och vision är att ge våra medlemmar den assistans de själva önskar samtidigt som våra anställda personliga assistenter ska erbjudas de bästa förutsättningarna i sin anställning. Under våra 30 år har verksamheten utvecklats tillsammans med reformen som gav oss personlig assistans i Sverige. Några av våra medlemmar har med sitt politiska engagemang på riksnivå varit med och påverkat den lagstiftning som ger personer med funktionsnedsättning rätt till självbestämmande. Läs mer om oss på http://www.kooperativetlila.se/.
Vi på Öresunds trafikskola i Eslöv söker nu en receptionist på deltid för att stärka vårt team. Vi ser gärna att du är professionell, glad och serviceinriktad. Du trivs med att arbeta strukturerat i ditt arbetssätt. Hos oss får du chansen att arbeta med ett gäng härliga kollegor där gemenskapen är viktig. Vi utvecklas ständigt för att hålla oss på topp för att ge eleverna bästa möjliga service. Arbetsuppgifter: Ta emot samtal och svara på mejl. Mottagning av kunder/elever och registrering. Svara på kundernas frågor. Administrativa uppgifter/dokumentering. Du bör vara noggrann och klara av att ha flera bollar i luften samtidigt. Du ska även klara av stress och veta vilka arbetsuppgifter som bör prioriteras. Vara tillgänglig under sommaren (juli,aug). Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt. Språk: Svenska obehindrat i tal och skrift. Engelska, bra kunskaper i tal och skrift.
Beskrivning av tjänsten som Personlig assistent Vi söker en personlig assistent till vår kund i Eslöv. Arbetet gäller ett vid behov. Kunden är en kvinna i 60 års ålder med en intellektuell funktionsnedsättning samt autism och bipolär . Som personlig assistent kommer dina arbetsuppgifter att variera. Det är viktigt att du kan arbeta strukturerat då rutiner är en stor del i kundens vardag. Arbetet kan i perioder vara fysiskt och psykiskt krävande. Vid önskemål om mer arbetstid finns möjlighet för arbete hos andra kunder. Exempel på förekommande arbetsuppgifter Vara behjälplig i personlig omvårdnad, så som vid dusch och toalett. Utföra vardagssysslor, så som städning, tvätt och matlagning. Följa med kunden på olika aktiviteter och daglig verksamhet. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Lugn Låg affektiv bemötande Kunskap om psykiska funktionshinder Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Timanställning Omfattning: Vid behov Arbetstid: 08-16 eller 16-08 eller så arbetar man dygn, Jour på natten förekommer Tillträde: Omgående Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 2025-08-31 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Emme Hansell [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Vill Du arbeta i företaget med det stora hjärtat? Sätter Du människan och kvaliteten i centrum? Då är Du välkommen till oss på SAAND Assistans AB! SAAND Service & Omsorg är verksamma inom hemtjänst, personlig assistans, ledsagning samt hushållsnära tjänster. Vi har idag kontor i Linköping, Botkyrka, Västervik, Loftahammar, Karlstad och Örebro med huvudkontoret i Linköping. ********************** VEM ÄR UPPDRAGSGIVAREN? Mannen är en ungdomlig 62 åring som nyligen har flyttat till Höör. Mannen och hans adoptivpappa spenderar oftast dagarna tillsammans och pappan bor centralt i Höör. Mannen har nedsatt rörelseförmåga, nedsatt hörsel- och talförmåga samt är rullstolsburen. Det ingår i jobbet att följa kunden i hans vardag och hjälpa honom med allt han inte själv kan göra i ett hem. Att stiga upp från sängen till rullstol, toabesök, påklädning, laga till frukost, fika och middag samt mata honom (viktigt att vara högerhänt). Var inte orolig, du får en ordentlig inskolning. KÖRKORT manuell är ett krav eftersom mannen har en bil som assistenterna kör när aktiviteter görs utanför hemmet. Vilket kunden uppskattar. Det är meriterande om du har jobbat med personer med nedsatt rörelseförmåga, nedsatt hörsel- och talförmåga. Mannen tycker det är trevligt att socialisera sig med assistenterna, där en pektavla används för att driva en konversation. Tålamod är därför mycket viktigt. ÄR DU DEN VI SÖKER? Uppdragsgivaren söker en person som är: Lugn, pålitlig och en lyhörd person med egen drivkraft och som tycker om att jobba med hjärtat, ha empati, ansvarsfull och initiativtagande, lagar mat och städar i hemmet. Vårdutbildning är meriterande men inget krav! Personkemin är avgörande. Du får gärna vara teknisk då uppdragsgivaren önskar att assistenten assisterar honom vid datoranvändning. KÄNNER DU IGEN DIG? - Vi ser att du är i åldern 30-50 år. - Du har erfarenhet av att arbeta med personer som har liknande funktionsnedsättning. - Du har lätt att följa instruktioner och är ödmjuk men kan ta initiativ och planera. - Du är rökfri och gärna helt tobaksfri, utan starka parfymer samt har körkort. - Du kan flytande svenska i tal och skrift. ARBETSTIDER 09:00 -22:00 varierande dagar i månaden. Man landar på 10-12 pass i månaden
Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet. Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen. Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning från personalen på Active Academys kontor. Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper. Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna. Mer info kommer vid en eventuell intervju. VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 13 jobb