Fartfyllt och roligt extrajobb i Utby!
Passal AB
Personliga assistenter

Vem är jag? Jag är en glad och positiv 17-årig kille som bor varannan vecka i Utby (östra Göteborg) och har personlig assistans. Nu behöver jag någon som kan jobba som vikarie i min assistentgrupp. Jag har personlig assistans bl a pga autism, så du som assistent hjälper mig med att komma i gång och få med mig ut på olika aktiviteter. Jag kan en hel del själv men jag behöver ändå din hjälp och vägledning i många moment såsom vid måltider, hygien, på- och avklädning mm. Jag förstår allt du säger, men jag kan själv inte prata, däremot kan jag teckna Ja och Nej och du behöver kunna tolka mina olika ljud och signaler. Mina intressen är många. Jag gillar att lyssna på musik, bada, åka buss, besöka biblioteket och trädgårdsföreningen samt åka bergochdalbana - förstås!  För övrigt så är jag en fena på att läsa kartor och busstidtabeller! Vem är du? Det spelar ingen större roll vilken ålder du har eller om du är man eller kvinna utan det viktigaste är att du, precis som jag, gillar att vara aktiv! Du behöver ha ok fysik eftersom det ibland kan gå snabbt i svängarna. Det är fördel om du har tidigare erfarenhet av autism eller har lite koll på det. Jag är dock inte utåtagerande. Det finns (automatväxlad) bil här som vi kan använda oss av så därför är det ett plus om du har körkort. Eftersom vi har hund så bör du inte vara allergisk eller djurrädd. Hur kan ett arbetspass se ut? Under vardagar startar du ditt pass och möter upp mig inne i stan när jag slutat skolan. Vi åker taxi ihop hem och så äter vi ihop. Kanske tar vi en utflykt med kollektivtrafiken och testar nån ny busslinje eller så åker vi till trädgårdsföreningen och tar en fika eller varför inte en sväng till biblioteket? Passet avslutas hemma hos mig i Utby. Omfattning/upplägg: Arbetsomfattning: extra vid behov Arbetspassen är på ojämna veckor: vardagar ca kl 14-20. Dessutom möjlighet till arbete helger kl 10-16. Passal Assistans erbjuder ett givande och varierat arbete med goda anställningsvillkor, utbildningar och friskvårdsbidrag. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Du kommer också att få bra stöttning av assistansansvarig.   Intresserad?   Kul! Varmt välkommen med din ansökan! Vi arbetar med löpande urval. Passal Assistans arbetar med personlig assistans och drivs av personer med stort engagemang och lång erfarenhet av arbete med människor med funktionsvariation. På Passal Assistans är det viktigt att alla känner sig som en del av helheten, att alla inser sin betydelse. Vår vision är ett samhälle och en vardag där alla har friheten att leva fullt ut. Vi ser personlig assistans som en möjlighet att nå den visionen. Ansvarig rekryterare: David Henriksson Annonsens referensnummer: 1134

2 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Upp- och nedmontering av mässor - Extrajobb i Göteborg
Hirely AB
Montörer, träprodukter

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du händig, flexibel och gillar att arbeta fysiskt? Då kan du vara den vi söker! Om oss: Vi arbetar med uppmontering och nedmontering av mässor i Göteborg. Vi hjälper våra kunder att bygga upp och ta ner montrar och annan infrastruktur inför och efter olika mässor och event. Nu söker vi dig som vill arbeta vid behov och vara en del av vårt team. Om jobbet: Som behovsanställd hjälper du till med att bygga upp och ta ner montrar inför och efter mässor. Arbetet är fysiskt och kräver noggrannhet, samarbetsförmåga och ett gott humör även under stressiga perioder. Arbetsuppgifter inkluderar: Montering och demontering av mässmontrar Lastning och lossning av material Enklare snickeri- eller byggmoment Städning av arbetsytor efter avslutat arbete Vi söker dig som: Är flexibel och kan arbeta oregelbundna tider (dag, kväll och helg) Har god fysik och trivs med praktiskt arbete Är noggrann, punktlig och tar ansvar Har lätt för att samarbeta i team Har gärna erfarenhet från liknande arbete (ej krav) Vi erbjuder: Ett varierande och fysiskt arbete i ett trevligt team Arbete vid behov – perfekt för dig som vill kombinera med annat En plats i ett trevligt och engagerat team Arbetskraftiga löner och goda arbetsvillkor Plats: Göteborg Anställningsform: Behovsanställning Start: Enligt överenskommelse

2 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Projektledare inom el till Transtema Charge
Bravura Sverige AB
Installations- och serviceelektriker

Har du några års erfarenhet av att arbeta som elektriker? Har du dessutom haft en ledande roll i branschen och är redo för nästa steg? I rollen som projektledare driver du projekt från första spadtag till sista kabelkoppling som en del av att utveckla Sveriges laddinfrastruktur! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Transtema Charge har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Transtema Charge en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt CV. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget Transtema Charge utvecklar och driver smarta lösningar för elbilsladdning – från planering och installation till drift och service. De arbetar med allt från laddstationer i bostadsrättsföreningar till tunga fordonsdepåer för lastbilar och bussar. Transtema Charge är ett dotterbolag till Transtema Group och har redan etablerade samarbeten med aktörer som Vattenfall och Tibber. Här erbjuds du att arbeta med tekniskt utmanande projekt där hållbarhet och tillförlitlighet står i centrum. Uppdraget är att göra det enkelt för fastighetsägare och företag att elektrifiera sin fordonsflotta – och se till att laddningen fungerar dygnet runt, året om. Arbetsuppgifter I rollen som projektledare driver du flera projekt parallellt, ofta med varierande omfattning och tidsplan. Du är involverad i säljavdelningens dialoger med kunder och är därmed med och påverkar projektens förutsättningar i ett tidigt skede. De projekt du leder är färdigsålda och har en grundberedning på plats. Ditt ansvar sträcker sig från att sätta en realistisk tidsplan och säkerställa kvaliteten i leveransen till att följa upp kostnader och hålla budget. Du har en aktiv dialog med grävare, elektriker och andra leverantörer, ansvarar för att rätt resurser är på plats och har löpande kontakt med både kund och myndigheter. I rollen arbetar du med såväl mindre kunder som större aktörer. Driva flera projekt parallellt, vilka varierar i omfattning och tidsplan Involverad i säljavdelningens dialoger med kunder Sätta tidsplan, säkerställa kvaliteten i leveransen samt följa upp kostnader och budget Dialog med grävare, elektriker och andra leverantörer Säkerställa rätt resurser i projektet Löpande kontakt med både kunder och myndigheter Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Några års erfarenhet som elektriker inom elinstallation Erfarenhet av ledande roll såsom arbetsledare, ledande montör eller motsvarande B-körkort Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att trivas i rollen ser vi att du är en person med ett starkt entreprenörskap och drivs av att nå dina och företagets uppsatta mål. Vi ser även att du är avslappnad i sociala situationer och gillar att ha många kontaktytor. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team och därför är det viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Vidare tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och jobbar systematiskt. Du tycker om att göra saker ordentligt och har en grundlig arbetsprocess så att inget lämnas ogjort. Övrig information Start: Enligt överenskommelse  Plats: Mölndal  Lön: Enligt överenskommelse  Utdrag ur belastningsregistret kommer efterfrågas för de kandidater som går vidare i processen och eventuellt en säkerhetsprövning. Slumpmässiga drog- och alkoholtester genomförs på Transtemas arbetsplatser. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

2 juni 2025
Sista ansökan:
19 november 2025
Lokalvårdare 87 % tillsvidare

Göteborgs universitet möter samhällets utmaningar med mångsidig kunskap. 56 000 studenter och 6 600 medarbetare gör universitetet till en stor och inspirerande arbetsplats. Stark forskning och attraktiva utbildningar lockar forskare och studenter från hela världen. Med ny kunskap och nya perspektiv bidrar Göteborgs universitet till en bättre framtid.Inom Serviceenheten vid Göteborgs universitet samlas kompetens inom en rad olika områden. Tillsammans erbjuder enheten expertstöd och levererar service och tjänster till hela universitetet. Närservice bedrivs utifrån campusområden som utgår från de geografiska områden där Göteborgs universitetets verksamhet bedrivs. Inom campusservice finns samlad kompetens inom bland annat lokalservice, vaktmästeri, teknisk service, lokalvård och posthantering. Arbetsuppgifter  Städning av undervisningslokaler såsom verkstäder och ytor kopplade till praktisk undervisning. Utöver det så städas hörsalar, lärosalar, laborationssalar och grupprum. Städning kommer även ske på uppehållsytor, lunchrum, toaletter och andra lokalytor där studenter, personal och besökare vistas. Enklare administrativa arbetsuppgifter ingår också i tjänsten, så som mailhantering och registrering i egenrapporteringssystemet. Daglig kundkontakt sker också på svenska och engelska. Kvalifikationer  Tjänsten ställer krav på goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift, samt arbetserfarenhet av lokalvårdsyrket. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet där god samarbetsförmåga, noggrannhet, självständighet och ansvarstagande i arbetet samt förmåga att ge kvalitativ service värderas högt. Certifiering såsom SRY eller motsvarande är meriterande liksom god datorvana. Det krävs att du ej har någon form av allergi som påverkar arbetets utförande. Anställning  Anställningen är en tillsvidareanställning på deltid (87% / 34,8h/vecka) med placering tills vidare vid campusservice Lorensberg, Serviceenheten med start omgående. Provanställning kan komma att tillämpas.  Arbetstiderna är måndag - fredag kl. 06:00 - kl. 13:40.  Kontaktuppgifter för anställningen  Har du frågor om anställningen är du välkommen att kontakta Karin Willing Ljungberg, tel. 0766-18 49 12, [email protected].    Fackliga organisationer  Fackliga företrädare vid Göteborgs universitet hittar du här: https://www.gu.se/om-universitetet/jobba-hos-oss/hjalp-for-sokande   Ansökan  Du söker anställningen via Göteborgs universitets rekryteringsportal genom att klicka på knappen "Ansök". Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Ansökan ska innehålla: - CV - Personligt brev - Övriga handlingar som kan vara av relevans för tjänsten Ansökan ska vara inkommen senast: 2025-07-06   Universitetet arbetar aktivt för en arbetsmiljö med jämställda förhållanden och sätter värde på de kvalitéer mångfald tillför verksamheten. Universitetet tillämpar individuell lönesättning. Enligt Riksarkivets föreskrifter är universitetet skyldigt att förvara ansökningshandlingar i två år efter tillsättningsbeslutet. Om du som sökande till en anställning särskilt begär tillbaka dina handlingar återsänds de när de två åren har förflutit, i annat fall kommer de att gallras ut. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Göteborgs universitet anlitar upphandlad annonsbyrå i samband med rekrytering av personal. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

2 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Fler kollegor till housekeeping till sommaren sökes!

Det finns en anledning till att det är just du som önskar bli en del av Strawberry. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 18.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan! Quality Hotel™ är en del av Strawberry. Är du vår nya stjärna till vårt service crew inom housekeeping på Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen över sommaren? Göteborgs fräckaste hotell, beläget i Eriksberg, med älven som närmsta granne, behöver förstärkning! Hotellet med sina 260 rum, teatersalong och 3000 kvm stora eventhall är helt unikt i sin hundraåriga historia och karaktär. Precis som våra gäster älskar vi på Quality Hotel™ 11 & Eriksbergshallen ett skinande rent hotell. Rena golv, strama lakan och den underbara finishen som får det att kännas bra att checka in. Nu söker vi Housekeeping Crew som delar vår passion för ordning och reda. Tillsammans med dina kollegor kommer du att se till att gästerna får en underbar vistelse. Tjänsten innebär varierande arbetstider, inklusive kvällar och helger. Nyfiken på vad rollen innebär? • Du tillsammans med kollegorna göra så att våra gäster känner sig som hemma • Hela hotellet blir din arbetsplats, från rum, badrum till korridorer Låter detta som du? • Du ser detaljer som ingen annan gör och är noggrann • Du trivs med ett högt tempo och förstår att gästerna väntar på att få checka in • Du gillar ordning och reda • Erfarenhet inom hotellbranschen och rumsstäd är ett plus. • Du älskar när det är skinande rent på våra hotellrum • Du talar svenska eller engelska i tal och skrift. Varför välja Quality Hotel™ & Strawberry? Vi erbjuder mer än bara ett jobb – vi erbjuder en plats där du kan växa, både personligt och professionellt. På Quality Hotel™ tror vi på generös gästfrihet, och det gäller även vår personal. Hos oss får du: • En dynamisk och snabb arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. • Möjligheter till karriärutveckling och tillväxt inom Strawberry-gruppen. • Personalrabatter och förmånliga friends & family-priser på våra 200+ hotell. • 25 % rabatt på mat och dryck på alla våra restauranger och barer. • Fantastiska erbjudanden på upplevelser, resor, shopping och mycket mer. Om Strawberry Vi är Strawberry. Vi skapar tusentals upplevelser varje dag på våra mer än 245 hotell, 120 restauranger, 20 spa och mycket mer. Det är vårt team på 20 000 passionerade individer från över 166 olika länder som gör det möjligt. Strawberry är byggt på våra kärnvärden: energi, mod och entusiasm. Förbered dig på att skapa oförglömliga ögonblick tillsammans med oss! Ansök idag för att bli en del av vårt team och skapa oförglömliga gästupplevelser! Vi går igenom ansökningarna löpande, så vänta inte – tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstid/Varaktighet/Behov Tjänsten är en anställning för enstaka dagar, med fokus på sommaren (juni-september) så vi har korta påbokningstider. Tillträde snarast och enligt överenskommelse. Vi tillämpar självklart avtalsenlig lön och är anslutna till Visita samt HRF.

2 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Studentinformatör Göteborg
Fackförbundet St
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Fackförbundet ST är det största fackförbundet inom statlig verksamhet med 100 000 medlemmar som arbetar inom statliga myndigheter och verk, bolag, universitet, högskolor och statligt finansierade stiftelser. ST har även medlemmar i privata företag med anknytning till statligt uppdrag. Fackförbundet STs studentverksamhet arbetar med att informera studenter om arbetsmarknaden inom statlig sektor och facklig organisering, samt att värva studentmedlemmar och doktorander. Vi vill vägleda och inspirera våra studentmedlemmar att hitta drömjobbet i staten, få koll på sina rättigheter och få en bra start på sitt arbetsliv. Som fackförbund arbetar vi för ett hållbart arbetsliv och vi vill förbättra medlemmars anställningsvillkor när det gäller lön, utvecklingsmöjligheter, inflytande och delaktighet. Förbundet växer och befinner sig i en spännande period av förändring där många arbetssätt och metoder är under utveckling och där du kan se fram emot ett omväxlande och utvecklande jobb. Fackförbundet ST är medlem i TCO och partipolitiskt obundet. När vi tar ställning i politiska frågor gör vi det utifrån medlemmars intressen och i syfte att förbättra medlemmars villkor aldrig utifrån partipolitisk grund. Läs mer om oss på www.st.org. ARBETSUPPGIFTER Som studentinformatör jobbar du med att arrangera aktiviteter med fokus på att värva och bibehålla studentmedlemmar till Fackförbundet ST. Du synliggör STs verksamhet och fackliga värderingar genom att göra klassrumspresentationer, arrangera föreläsningar, hålla infobord och aktiviteter med samarbetsföreningar samt delta vid mässor och arbetsmarknadsdagar. För att arbeta som studentinformatör måste du vara utåtriktad och trivas i mötet med nya människor. Du är ansvarstagande och har samarbetsförmåga. Tillsammans med din arbetsgrupp ansvarar ni för att planera arbetstiden och genomföra aktiviteter. I gruppen har ni stor möjlighet att påverka arbetet samt hur och var ni möter studenter. Arbetstiden som studentinformatör är 20 timmar per månad. Vad kan vi erbjuda dig - Ett meriterande och flexibelt extrajobb där du tillsammans med dina kollegor planerar arbetet. - Utbildning i kommunikation, medlemsvärvning och fackliga frågor. - 147 kr i timlön + 12 % semesterersättning. Du får en terminsvis löneutveckling. - 5 kr per timme i friskvårdsbidrag (skattepliktigt bidrag) KVALIFIKATIONER Vi söker dig som: • Är student vid universitet eller högskola • Har erfarenhet av att arbeta i grupp, antingen som student eller på en arbetsplats Det är meriterande om du: • Har erfarenhet av arbete inom försäljning eller service • Har erfarenhet av arbete där du tilldelas arbetsuppgifter som du haft eget ansvar över Som person är du: • Kommunikativ (muntligt) • Självgående • Strukturerad • Samarbetsförmåga Vi utgår ifrån att du delar fackföreningsrörelsens värderingar, men du behöver inte ha några förkunskaper om Fackförbundet ST eller facket - det får du av oss. Urval kommer att ske löpande ÖVRIGT ST använder sig av e-post för att kalla till intervju. Vi välkomnar sökande oberoende av kön, ålder, etnisk bakgrund, funktionsvariation eller sexuell läggning och vi förutsätter givetvis att du delar våra fackliga värderingar. Inför rekryteringsarbetet har Fackförbundet ST tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

2 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Butikssäljare till Synsam Järntorget 80%
Synsam Group Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra!  För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass  Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt bakgrundskontroll. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Du kommer att få möjlighet att skicka med en kort videopresentation i ansökan, det är frivilligt men ett bra sätt att ta chansen att presentera sig! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!

2 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
All-rounder Preschool Assistant
Kristersson, Robin
Övriga servicearbetare

Join Our Happy Team! Are you a passionate and versatile individual looking for a fulfilling role? Do you love working with children, gardening and cooking? We're seeking an all-rounder Preschool Assistant to join our dynamic team! Responsibilities: - Support our teachers with daily activities and childcare - Clean one part of the school - Be prepared to help in the kitchen when our cook is absent Requirements: - Experience with young children - Basic gardening knowledge - Cleaning and maintenance skills - Cooking skills - Good communication, teamwork, and problem-solving skills - Flexibility and adaptability What We Offer: - Supportive and collaborative work environment - Free educational lunch included - Professional growth and development opportunities - Make a positive impact on young children's lives - Fun and dynamic team! Ideal Candidate: - Excited about children - Skillful in the kitchen - Physically able to perform various tasks - Reliable, flexible, and enthusiastic - Team player with independence - You speak and understand Swedish and English How to Apply: If you're a happy, motivated and dedicated individual, with a passion for working in an environment with children, submit your application via email, including your resume and cover letter. We can't wait to hear from you! Bli med i vårt glada team! Är du en passionerad och mångsidig person som söker en tillfredsställande roll? Älskar du att arbeta med barn, trädgårdsarbete och matlagning? Vi söker en allsidig förskoleassistent till vårt dynamiska team! Ansvar: - Stötta våra förskollärare med daglig verksamhet och barnomsorg - Städa en del av skolan - Var beredd att hjälpa till i köket när vår kock är frånvarande Krav: - Erfarenhet av små barn - Grundläggande kunskaper i trädgårdsarbete - Kunskaper om städning och underhåll - Matlagningskunskaper - God kommunikation, lagarbete och problemlösningsförmåga - Flexibilitet och anpassningsförmåga Vad vi erbjuder: - Stödjande och samarbetande arbetsmiljö - Gratis pedagogisk lunch ingår - Professionell tillväxt och utvecklingsmöjligheter - Göra en positiv inverkan på små barns liv - Roligt och dynamiskt team! Idealisk kandidat: - Entusiastisk med barn - Skicklig i köket - Fysiskt kunna utföra olika arbetsuppgifter - Pålitlig, flexibel och entusiastisk - Lagspelare med självständighet - Du talar och förstår svenska och engelska Så här ansöker du: Om du är en glad, motiverad och hängiven individ, med en passion för att arbeta i en miljö med barn, skicka in din ansökan via e-post, inklusive ditt CV och personliga brev. Vi ser fram emot att höra från dig

1 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Serveringspersonal
Salsa & Salsa AB
Hovmästare och servitörer

Jobbeskrivning: Vi söker efter nya kollegor hos oss på restaurang Salsa & Salsa. Vi växer så det knakar och söker därför efter dig som älskar service och som kan jobba kvällstid, speciellt på helgerna. Vi har en rolig, fartfylld samt trygg arbetsplats. Vi ser gärna att du: * Att du är serviceminded * Att du inte har problem med att vara flexibel * Att du ser detta som en långvarig anställning Arbetstider är under kvällar och helger och vi har öppet från Måndag-Söndag. Jobbtyp: Deltid/Extra

1 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Lärare i liten undervisningsgrupp åk 6-9

OM OSS Franska Skolan Göteborg är en friskola med fransk profil, och vi följer den svenska läroplanen. Detta innebär att undervisningen sker på svenska, men att alla våra elever studerar franska på olika nivå tre timmar per vecka. Skolan drivs som en ideell förening med Medborgarskolan som huvudman. Skolan är inte vinstdrivande och eventuellt ekonomiskt överskott återinvesteras i verksamheten. Franska skolan expanderar för att bli tvåparallellig hela vägen årskurs F-9. Franska Skolan Göteborg är belägen mitt i centrala Göteborg och har två skolhus nära Kapellplatsen. Årskurs F-5 och fritids håller till på Landalagången 3 och årskurs 6-9 på Molinsgatan 7. Vi är en mindre skola och här värnar vi om den nära kontakten mellan barn, föräldrar och personal. På skolan går idag ca 390 grundskoleelever. OM TJÄNSTEN - ARBETSUPPGIFTER Vi söker en lärare till undervisning i liten undervisningsgrupp, Fokusgruppen, åk 6-9. Du arbetar med att, tillsammans med en annan lärare, samordna och genomföra undervisningen för våra elever som går i Fokusgruppen delar av eller hela sin skoldag. Vi utgår från läroplanens värdegrund och arbetar aktivt med den miljö, det klimat och det bemötande vi vill ha på skolan. Du arbetar för att varje elev ska bli bemött med respekt, vara trygg och trivas i skolan. Du har ett tätt samarbete med ämneslärare kring undervisningen, och med föräldrar för att skapa så goda förutsättningar som möjligt för varje elev. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har ett genuint intresse för att arbeta med ungdomar och har en god förmåga att bygga relationer. Du brinner lite extra för elever som av olika anledningar riskerar att inte nå sina mål. Kanske har du nyligen gått i pension men känner att du har mer kvar att ge i skolans värld? Du har erfarenhet av undervisning på mellan,- eller högstadiet. Erfarenhet av arbete i liten undervisningsgrupp eller motsvarande är meriterande. Du är lösningsfokuserad, serviceinriktad, tålmodig och flexibel och kan på ett professionellt och insiktsfullt sätt möta människor från olika kulturer. Din kommunikationsförmåga är mycket god. Du kan självständigt och i olika arbetsgrupper arbeta för att utveckla verksamheten mot uppsatta mål. Tjänsten är ett vikariat (2025-08-12--2026-06-16) på 75% med förlagd arbetstid dagtid, måndag - fredag, på vårt skolhus på Molinsgatan 7. Med hänvisning till lagarna som reglerar registerkontroll måste den som erbjuds denna tjänst uppvisa utdrag ur belastningsregistret innan anställningsavtal kan upprättas. Har du frågor om tjänsten? Skicka ett mejl till Johanna Sondefors, biträdande rektor åk 6-9: [email protected] HUR SÖKER DU? Hela rekryteringsproccessen hanteras via ReachMee. Vi kommer inte att ta emot några ansökningar via mail. Varmt välkommen med din ansökan!

30 maj 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025