Är du en person som brinner för att ge utmärkt service? Vill du arbeta för ett bolag i tillväxt? Delar du vår tro på att engagemang, kompetens och samarbete är grundstommen för framgång? Då kan det var precis dig som vi letar efter, som tillsammans med oss vill skapa ett kundbemötande i världsklass inom den växande Alligo koncernen! Ditt anställningserbjudande Du blir en viktig nyckelperson i Alligos fortsatta tillväxtstrategi. Som medarbetare hos oss får du ett intressant och omväxlande arbete där du kommer få möjligheter att utveckla dig själv och dina kunskaper inom försäljning, exponering och våra produktområden. Du omfattas av kollektivavtal och dess förmåner som försäkringar, tjänstepension och semester. Vi erbjuder friskvårdsbidrag och förmånliga personalpriser i våra butiker. Om avdelningen Här arbetar vi i team och tillhandahålla vårt sortiment, hela tiden med kunden i fokus. Vi arbetar relationsbyggande och en väldigt viktig del i arbetet är att vilja ge service samt att träffa nya och återkommande kunder dagligen. Om tjänsten I rollen som butiksmedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara: Försäljning och service till kund i butik Uppackning och exponering av varor Klädtryck efter beställning Ansvarig över ett produktområde med ansvar för inventering, beställning samt varuexponering Registrera kundernas köp i kassan samt ta betalt eller fakturera Om dig Alligos värdegrund vilar tungt på tre nyckelord – Engagemang, Kompetens och Samarbete. Dessa värdeord är styrande i våra beslut, vår kommunikation och våra dagliga handlingar. Viktiga ord som vi vill skall lysa igenom hos alla våra medarbetare. För att vi skall trivas ihop ser vi att du är en person som brinner för att ge en utmärkt service. Som person är du driven, ansvarsfull, resultatinriktad, kommunikativ samt en lagspelare. Utöver din personliga profil behöver du följande: Utbildning på gymnasial nivå Förstå, tala och skriva god svenska Tidigare erfarenhet av service Erfarenhet av försäljning B2B är meriterande Om din Ansökan: Vänta inte med din ansökan, med personligt brev och CV då urval och intervjuer sker löpande och tillsättning av tjänsten kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vi tillämpar bakgrundskontroller på samtliga slutkandidater. Kontakt Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta (rekryterande chef) Sista ansökningsdag: 31/7-2025 Start: Omgående Omfattning: 50% tillsvidare och ytterligare 50% på vikariat (12 månader) Vi tillämpar 6 månaders provanställning och bakgrundskontroll på alla slutkandidater. Alligo tror på mervärdet av mångfald och välkomnar därför sökanden med olika bakgrund.
Vi söker dansktalande säljare till Makeup By Mario på Sephora i Köpenhamn! Har du passion för makeup, kundservice och försäljning – och vill representera ett av de mest inflytelserika varumärkena inom professionell skönhet? Nu söker vi engagerade och resultatinriktade makeupartister till vår bemanningspool i Köpenhamn för uppdrag under juli & augusti månad - med chans till förlänging i höst! Som konsult i vår bemanningspool blir du anställd av Retail Knowledge och arbetar på plats i butik för ett världsledande varumärke inom exklusiv makeup. Om rollen: Makeup Artist / Brand AmbassadorI rollen ansvarar du för att ge professionell rådgivning, stärka kundrelationer och skapa försäljning – allt i linje med varumärkets image och värderingar. Du arbetar direkt på butiksgolvet där du är varumärkets ansikte utåt. Arbetstiderna är förlagda fredagar och lördagar dagtid. Dina arbetsuppgifter: Välkomna kunder och ge personlig rådgivning kring makeup. Presentera och demonstrera produkter genom mini-makeovers och konsultationer. Arbeta mot försäljningsmål och skapa återkommande kundrelationer. Säkerställa att butikens yta är organiserad, inbjudande och inspirerande. Stärka varumärkets närvaro och budskap i varje kundmöte. Samarbeta med butiken och rapportera enligt riktlinjer. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet inom detaljhandel, gärna från premium- eller lyxsegmentet. Kommunicerar flytande på danska och engelska. Är flexibel, professionell och har öga för detaljer. Har ett starkt säljdriv och målfokus. Har en annan huvudsaklig sysselsättning (studier, arbete eller eget företag) på minst 50 % – detta måste tydligt framgå i din ansökan. Kan arbeta fredagar och lördagar dagtid under juli och augusti. Det är meriterande om du är utbildad makeupartist eller har jobbat inom skönhet tidigare. Vi erbjuder: Möjlighet att representera ett av världens mest eftertraktade makeupvarumärken. En unik arbetsplats där du får vara en del av ett dynamiskt team. Flexibla arbetstider och ett upplägg som passar din huvudsakliga sysselsättning. Start: Omgående - juli 2025. Omfattning: Initialt under juli- augusti månad med chans till förlängning. Plats: Köpenhamn, Danmark Lön: Enligt kollektivavtal AnsökanVälkommen med din ansökan via vårt rekryteringsverktyg på www.retailknowledge.se. Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post, och inga ansökningar skickas direkt till Makeup By Mario Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Cecilia Sundqvist. Vi ser fram emot din ansökan! Retail Knowledges bedriver en uthyrningsverksamhet. Retail Knowledge är helt nischat mot detalj- och dagligvaruhandeln och har varit verksamma sedan 2002. Retail Knowledge har ca 300 anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö och vårt syfte är att bygga företagsanpassade bemanningspooler med extraanställda för kända retailbolag. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal.
Ref: 20251703 Arbetsuppgifter Nu söker vi dig som är lärare för årskurs 4-9 med behörighet i Musik till Klagshamnsskolan. I din tjänst kommer ingå undervisning i musik för åk4-9 på Klagshamnsskolan ca 45% och för åk 4-9 samt anpassad grundskola på Tygelsjö-/Pilbäcksskolan ca 30%. I samarbete med övriga musiklärare organiserar du avslutningar och andra högtidliga tillfällen som tex Lucia på Klagshamnsskolan. Du kommer att ingå i ett team av lärare där ni tillsammans planerar och ansvarar för elevernas utbildning och utveckling samt beslutar om eventuella behov av till exempel ämnesintegrering eller projektstudier i era klasser. Ert fokus ligger på att skapa de bästa förutsättningarna för varje elev i en trygg och tillitsfull miljö. Du kommer att undervisa elever i grundskolans åk 4-9 i ämnet Musik där du utbildar och stöttar eleverna i deras sociala och kunskapsmässiga utveckling. Du utmanar elever att ta egna initiativ, utveckla sina intressen och ta ansvar för sig själv och andra. Kvalifikationer Vi söker dig som är en engagerad lärare som tar engagerad tar egna initiativ och är intresserad av elevers lärande och utveckling. Du är utbildad och legitimerad lärare med behörighet att undervisa i musik i årskurserna 4-9 och gärna i anpassad grundskola. Vi förutsätter att du har förmåga att skapa goda relationer med såväl elever, kollegor och vårdnadshavare. Som ledare är du trygg i dig själv, utvecklingsinriktad och trivs med att arbeta i en dynamisk miljö där samarbete med kollegor är viktigt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Du har en god insikt i och kunskap om skolans styrdokument och kan på ett effektivt sätt använda dem i ditt dagliga arbete för att stötta eleverna mot deras mål. Utifrån forskning och beprövad erfarenhet utvecklar och förbättrar du ditt arbete enskilt och i samarbete med andra. Välkommen med din ansökan Om arbetsplatsen Klagshamnsskolan är en skola som är belägen i Klagshamn strax söder om Malmö. Vi har naturen inpå knuten med sjö, skog, strand och hav på nära avstånd. På Klagshamnsskolan går cirka 760 elever från förskoleklass till åk 9 och ungefär 90 personer arbetar här hos oss. Skolan är uppdelad på två skolbyggnader; Klagshamnsbyggnaden där vi i år har årskurserna F och 1 samt Strandbyggnaden där vi i år har årskurserna 2-9. Ledningsgruppen består av rektor, tre biträdande rektorer varav en också är administrativ chef. Skolan präglas av ett positivt klimat mellan kollegor och mellan elever och vuxna på skolan. Vi samarbetar alla för att skapa en skola där alla känner sig sedda och bekräftade. All vår verksamhet vilar på vetenskaplig grund. Om du arbetar hos oss får du möjlighet att vara med och påverka, utvecklas och utmanas i ett kollegium med en bredd av erfarenheter och kompetenser. Du kommer bli en värdefull del i vår skolas utvecklingsarbete. Skolans vision är: På Klagshamnsskolan tar vi tillsammans ansvar för att forma globala medborgare som har mod, kunskap och kompetens att utveckla vår framtid. Vi arbetar utifrån fyra förhållningssätt som reglerar samvaron mellan elever och mellan elever och vuxna på skolan och har inga regler utöver dessa: Jag är en god förebild för andra och bemöter alla på ett vänligt sätt Jag är rädd om mig själv, människor i min omgivning och min skola Jag bidrar till en trygg arbetsmiljö och studiero så att vi kan ha roligt tillsammans Jag uppmuntrar alla så att alla kan utvecklas så långt som möjligt Tygelsjö-/Pilbäckskolan ligger i grannorten Tygelsjö och är en jämförbar skola med Klagshamnsskolan. Du kommer undervisa olika dagar på Klagshamnsskolan och Tygelsjö-/Pilbäckskolan. Grundskoleförvaltningen – stadens största förvaltning med ca 80 skolor, 6300 medarbetare och 36000 elever erbjuder en arbetsplats för alla. Här vill vi växa, utvecklas och utmanas i vårt lärande tillsammans – varje dag. Vi ser till att alla får en god arbetsmiljö och satsar på ledarskap. Tillsammans arbetar vi alla för varje elevs bästa skola! Malmö stads verksamheter är organiserade i 14 förvaltningar. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa välfärd och hållbar samhällsutveckling. Tillsammans med Malmöborna utvecklar vi en ännu bättre stad att bo, verka och vara i; olikheter, livserfarenheter och talanger gör Malmö till en smart stad i hjärtat av Europa. Världens kunskap finns här. Läs om Malmö stad som arbetsgivare här malmo.se/jobb Information om tjänsten Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: 75% Antal tjänster: 1 Tillträde: 2025-08-07 Övrigt Observera att vi i Malmö stad tagit bort det personliga brevet från ansökningsprocessen och ersatt det med urvalsfrågor, detta för en mer inkluderande rekryteringsprocess och en effektiv kandidatupplevelse för dig som söker jobb hos oss. Dina svar blir en viktig del i vårt urvalsarbete. Enligt skollagen krävs uppvisande av utdrag ur polisens belastningsregister vid anställning inom förskola, skola och skolbarnomsorg. Blankett för att beställa utdraget finns på: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ Malmö stad strävar efter att medarbetarna ska representera den mångfald som finns i vår stad. Vi välkomnar därför sökande som kan bidra till att vi som arbetsgivare kan uppfylla Malmöbornas behov. För att skicka in din ansökan, klicka på ansök nedan. Har du några frågor gällande tjänsten kontakta kontaktpersonerna i annonsen. Dina ansökningshandlingar är allmänna handlingar och hanteras enligt offentlighetsprincipen. Har du beslut om skyddade personuppgifter ber vi dig kontakta annonsens kontaktperson för alternativ sökväg.
Stora Coop Jägersro söker en ny säljare till vårt härliga team! På Coop levererar vi inte bara bra varor till bra priser, vi ser oss själv lite som ett kinder ägg. Vi levererar alltid något spännande till våra kunder, något man kan leka med (främst i köket men vi har andra saker också) och såklart har vi en hel del choklad och andra godsaker. Inte nog med det, kunden får även ett bemötande i toppklass av vår personal. Att jobba som säljare på Coop är ett högst varierande arbete. Du utför kassaarbete, försäljning, varuplock, exponering, beställningar och massa, massa mer. Ditt uppdrag som säljare innebär bland annat att: - Se till att hyllor alltid är frontade och väl påfyllda - Se till att alla varor har rätt priser - Hantera reklamationer och synpunkter från kunder enligt riktlinjer på ett proffsigt sätt - Hålla butiken välstädad och säljande Tjänsten är ett vikariat på 20h/vecka mellan vecka.28-36 2025. Dina arbetstider kan variera då vi har öppet när våra kunder vill handla, från morgon till kväll, måndag till söndag. Antal annonserade arbetstillfällen: 2 - Erfarenhet och kompetens inom detaljhandelsförsäljning är meriterande - Erfarenhet och kompetens inom serviceyrken är meriterande - Flerspråkig och erfarenhet/intresse av olika kulturer är meriterande Det viktigaste för oss är att du genuint intresserad av mat, service och försäljning. Du bör trivas med att arbeta i grupp och aktivt bidra till att skapa ett bra arbetsklimat. Vi vill att du som söker har en bra initiativförmåga och en positiv energi som smittar av sig, ser kundens behov och med stolthet och glädje levererar branschens bästa kundbemötande. Du drivs av utmaningar, ser möjligheter och har en vilja att hela tiden utveckla och effektivisera såväl verksamheten som dig själv. Vi ska inte sticka under stolen med att det kan vara ett stressigt arbete emellanåt, därför är det viktigt att du gillar att arbeta i ett högt tempo och kan behålla lugnet och leendet även i stressiga situationer. Tillsammans med dina kollegor blir du butikens ansikte utåt och för dig är kunden alltid nummer ett. Kontaktpersoner Christoffer Hägerklint Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot din ansökan! Coop är unikt! Det är lätt att tro att alla matbutiker är lika. Samma varor på hyllorna, samma kundvagnar och så kassan vid utgången. Men Coop är annorlunda eftersom vi ägs av våra 3,5 miljoner medlemmar. Det är vad som gör oss unika. Det ger oss också ett extra stort ansvar, men också extra stora möjligheter. Coop är en av Sveriges största arbetsgivare och vi drivs av uppgiften att ge alla tillgång till den goda maten. Vi är inne i en spännande förändringsresa mot att vara den goda kraften i mat-Sverige. Vi ska förenkla vardagen och ge alla tillgång till goda råvaror – något som är bra för både kropp, själ och vår miljö. Coop har länge levt i framkant och förverkligat vikten av ekologiskt tänkande. Vår fisk är certifierad, hönsen utsläppta och vårt egna varumärke Änglamark är utsett till Sveriges Grönaste Varumärke - men vår resa slutar inte där. Tillsammans med våra medarbetare arbetar vi varje dag tillsammans med våra kunder för att fortsätta vara bäst på hållbar utveckling och nu satsar vi ännu mer på att sprida matglädje och mer kärlek till bra råvaror. Tillsammans kan och ska vi bli den goda kraften i mat-Sverige! Coop värdesätter kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Sharkmob is looking for a Senior Game Designer focused on NPC/AI to join us at our studio in Malmö, Sweden. In this role, you’ll own the design of NPCs, from behaviour-tree logic to moment-to-moment combat feel, working closely with coders, artists, fellow designers, as well as production and direction. Together, you’ll deliver nail-biting, fair, and rewarding gameplay experiences that align with the game’s creative vision and development goals. We're looking for someone who is passionate about AI design, excited by the challenges of the extraction shooter genre, and eager to push the gameplay experience forward through thoughtful, systems-driven design. At Sharkmob we value teamwork, trust, motivation and setting colleagues up for success. We believe that is key to making great games and creating a healthy work environment. Since we strive to empower our developers, there will be plenty of opportunities to make your mark and effect the way we work. Responsibilities Driving the development of the games NPC/AI related features such as behaviour, feedback, dialogue systems, difficulty and animation. Making sure the NPC/AI is fun, fair, believable and rewarding. Ensuring that the NPC/AI systems work well together with other game loops. Mentor and support junior/intermediate game designers, offering feedback, guidance, and knowledge sharing. Work together with the team to iterate on features, take initiative for improvements and feedback on all aspects of the game. Requirements 5+ years of experience in game design, with a strong focus on AI or combat systems, and a proven track record of working on larger development teams. Experience with Shooters. Outstanding communication skills; you can pitch a concept, justify a decision, and give, as well as receive, feedback with ease. Excellent collaboration and stakeholder management skills, with the ability to align the team around shared goals. Bonus points Experience with Unreal Engine. Live-service experience: balancing, telemetry analysis, post-launch iteration. Experience working with project/product management. Who we are Sharkmob was founded in 2017 and is headquartered in Malmö, Sweden. We are currently working onExoborne– a Sharkmob original game. We have previously releasedBloodhunt– a battle royale shooter set in the Vampire: The Masquerade universe. We develop games for PC and console, using Unreal 5 to power our vision and ambition. At Sharkmob, we are committed to building an inclusive team that represents diverse backgrounds, perspectives, and skillsets – because we believe that helps us create great games. We welcome all candidates who are aligned with our core values of shared ownership, great games, and, last but not least – having fun! We hope you want to join us on our adventure and become a part of our crew. You can find more greatperksof being a crew member. If you want to know more about Sharkmob and our projects, visit ourhomepage.
Är du en serviceinriktad person med egen bil och ett B-körkort som gillar högt tempo? Då kan du vara den vi söker till vår kund som revolutionerar onlineleveranser! Som en del av teamet kommer din huvudsakliga uppgift vara att leverera beställningar till både privat- och företagskunder i "superfart". När en beställning kommer in, plockar du och packar varorna snabbt i varuhuset för omgående utkörning. Det betyder att du direkt efter avslutad leverans åker tillbaka till varuhuset för att hämta nästa order. Noggrannhet och förmåga att hålla ett högt tempo är därför avgörande för att lyckas i rollen. Du kommer att ha mycket kundkontakt, så det är viktigt att du är social och trevlig. Krav för tjänsten Egen bil i gott skick B-körkort God kommunikationsförmåga i svenska En social och trevlig inställning Vi erbjuder dig Flexibla arbetstider Kollektivavtal En bra arbetsplats med högt i tak Utbildning för tjänsten som påbörjas i början av augusti, följt av arbetsstart i slutet av augusti. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag!
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Vi söker nu personliga assistenter till kund som bor i Eksjö. Om jobbet som personlig assistent Som personlig assistent arbetar du nära en person med funktionsnedsättning i dennes dagliga liv. Du assisterar och stöttar personen både i vardagen och på fritiden. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och dina arbetsuppgifter innebär övergripande att du assisterar kunden så att kunden får förutsättningar att leva det liv som hen önskar. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter beror på kundens behov och livsstil. De kan innebära allt ifrån personlig hygien, hushållarbete, matlagning till att assistera kunden på jobbet eller vid aktiviteter utanför hemmet. Den här unga mannen är mycket aktiv och har ett brett intresse för bland annat att träna på gym, spela paddel, fotboll, simma och spela tv-spel. Här är det alltid någon aktivitet på gång, vilket kräver att du som assistent har en god förmåga att kunna planera och strukturera upp vardagen samt aktiviteterna på ett så bra och pedagogisk sätt som möjligt. Vi söker dig som: Vi söker dig som är flexibel, ansvarsfull, lyhörd och har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter. Du arbetar på ett pedagogiskt och strukturerat sätt. Att ha tidigare erfarenhet inom autism och förståelse för den struktur som därmed krävs för att kunna upprätthålla en god och förutsägbar livssituation är meriterade. Har du som söker även erfarenhet av lågaffektivt bemötande är även detta ett stort plus, men att personkemin stämmer överens med kunden är det absolut viktigaste för att arbeta som personlig assistent. Du bör ha lätt för att läsa av och känna in andra människor, ha god självkännedom och vara trygg i dig själv. Viktigt är också att du är ansvarstagande, flexibel och att du ser detta arbete som ett långsiktigt arbete. Då kunden har egen bil så är det meriterande med B-körkort. Du måste vara simkunnig och kunna simma på djupt vatten. Goda kunskaper i svenska språket är mycket viktigt för att kommunikationen mellan assistenterna och kunden ska vara trygg. På Särnmark får du alltid introduktion hos kunden samt tillgång till utbildning om rollen som personlig assistant. Om anställningen Anställningsformen är För viss tid så länge assistansuppdraget varar och löneformen är timlön. Arbetstiderna är varierande under dygnet: dag, kväll, natt (aktiv samt jour), vardag som helg. Lön och övriga anställningsvillkor enligt kollektivavtal Personlig assistans, Vårdföretagarna - Kommunal. Så här ansöker du Du ansöker genom att klicka på knappen "ansök" längst ned till höger på sidan och svara på ett antal urvalsfrågor. Du ska även bifoga ditt CV. Du behöver inte bifoga något personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan! I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Kriminalvården växer – vi bygger nytt, bygger om och bygger till och söker nu fler medarbetare. Vårt viktigaste mål är att minska återfall i brott – att bryta den onda cirkeln. Lyckas vi med det blir samhället tryggare och säkrare för alla. Vi är den myndighet som ansvarar för anstalter, frivård, häkten och klienttransporter. Anstalten Fosie ligger i utkanten av Malmö och byggdes 1986. Fosie är en anstalt i säkerhetsklass 2 med plats för 173 män, där ca 300 anställda och 10 chefer förvaltar, leder och utvecklar verksamheten. Verksamheten är under ständig förändring och har under åren utökats vid flertalet tillfällen bl.a. genom att upprätta platser för särskilt resurskrävande intagna (SRI) samt genom ett nytt modulhus som färdigställdes 2023. Läs mer om anstalten Fosies verksamhet på vår hemsida: https://www.kriminalvarden.se/kontakt/hitta-och-kontakta/verksamhet/anstalt/fosie/#verksamhet ARBETSUPPGIFTER Som kock kommer du att arbeta i anstaltens storkök och ingå i ett arbetslag. Arbetsuppgifterna består av vanligt förekommande arbetsuppgifter i storkök såsom planering, beredning och tillagning av lunch och middag, samt mottagning och uppackning av varor. Som kock lagar du i första hand lunch och middag till de intagna på anstalten samt lunch till personalrestaurangen. Städning av kökets lokaler, disk och egenkontroll i enlighet med gällande lagstiftning ingår i arbetsuppgifterna. Samarbete med personal i andra funktioner ingår som en naturlig del i arbetet och enklare administration kan förekomma. Arbetet som kock på Fosie är klientnära och innebär även att handleda intagna, med olika förutsättningar vad gäller språk, förkunskaper i matlagning m.m., i köksarbete. Personalen har ett periodplanerat schema där helgtjänstgöring ingår i arbetet. Tillagning av dietkost och annan särskild kost förekommer. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är trygg, stabil och har självinsikt. Du är lugn och kontrollerad i stressituationer och samarbetar bra med andra människor. Du har ett gott omdöme och tar ansvar för dina uppgifter. Vi söker sig som har: • restaurang- eller storhushållsutbildning på gymnasienivå alternativt annan utbildning i kombination med erfarenhet som Kriminalvården bedömer relevant • förmåga att uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift Det är meriterande om du har: • erfarenhet av att arbeta i storkök • erfarenhet av att arbeta med egenkontroller • erfarenhet av att arbeta med specialkost • relevanta språkkunskaper • B-körkort För att trivas och lyckas i ditt uppdrag är det viktigt att du delar Kriminalvårdens grundläggande värderingar om en human människosyn, respekt för individen och tron på att människan är utvecklingsbar. Du är även medveten om och har förståelse för hur bakgrund, kultur och grupptillhörighet påverkar dig själv och andra. Vidare förväntas du med ditt förhållningssätt bidra till att alla blir likvärdigt bemötta. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT För att bli aktuell för anställning inom Kriminalvården krävs att du motsvarar högt ställda krav gällande lämplighet, omdöme, säkerhets- och sekretessmedvetande och att du följer gällande lagar. Det innebär att du står upp för demokratiska värderingar och den statliga värdegrund som gäller för Kriminalvårdens verksamhet. Vissa befattningar är placerade i säkerhetsklass och då kommer en säkerhetsprövning med registerkontroll att genomföras innan beslut om anställning fattas. För vissa säkerhetsklassade tjänster krävs svenskt medborgarskap. Kriminalvården välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Läs mer om säkerhetsprövningen på: https://www.kriminalvarden.se/jobba-hos-oss/rekryteringsprocessen/sakerhetsprovning-vid-rekrytering/ Befattningen kan innebära krigsplacering vid Kriminalvården. Läs mer om krigsplacering på: https://www.kriminalvarden.se/jobba-hos-oss/rekryteringsprocessen/krigsplacering/ Provanställning kan komma att tillämpas. Kriminalvården strävar efter en jämn könsfördelning och ökad mångfald. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit. Frågor om specifika jobb besvaras av den kontaktperson som anges i annonsen. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser. Kriminalvården har upphandlade avtal.
Letar du efter en arbetsplats för framtiden? Att besöka en av Telenors butiker ska vara en upplevelse i världsklass! Våra kunder bemöts därför av personal med god kunskap om våra produkter och tjänster. Vi strävar alltid efter att hitta den bästa lösningen för varje kund och göra det komplicerade enkelt i alla lägen. Så letar du efter en arbetsplats där du får vara med och bidra till det viktigaste som finns – relationerna mellan människor? Då är du välkommen till oss på Telenor! Är du den vi söker? Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas så att vi kan möta kunders ständigt föränderliga behov – idag och imorgon. Driv och engagemang är något vi värderar högt, och vi ser det som en grund för att skapa resultat och långsiktig framgång. Vi söker dig som har disciplin i ditt arbete – tar ansvar och arbetar strukturerat och pålitligt – även när ingen annan ser. Du ser möjligheter där andra ser hinder och tar initiativ för att skapa de bästa förutsättningarna – både för kunden, teamet och dig själv. För att söka denna tjänst behöver du ha fyllt 18 år och behärska svenska i både tal och skrift. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundkontakt, exempelvis inom kundservice eller försäljning, antingen över telefon eller i butik. Har du dessutom grundläggande kunskaper i säljteknik ser vi det som ett stort plus. Våra löften till dig Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar. Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum. Vi ger plats för livet. Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu. Som tillsvidareanställd får du dessutom två give-me-a-break-days per år som ger dig en extra paus med möjlighet till återhämtning och välmående. Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. I butikerna fokuserar vi på att coacha, utveckla och ge dig rätt verktyg för att trivas och växa. Telenor erbjuder både fysiska och digitala utbildningar anpassade för just din utvecklingsresa. Genom Växa, vår utbildningsplattform, och andra lärandeinitiativ får du därmed möjligheten att utvecklas och forma din egen karriär. Majoriteten av våra tjänster tillsätts internt så när du vill vidare väntar möjligheterna här. Sök till oss idag Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag. Anställningsform: Visstidsanställning, deltid vid behov på uppskattningsvis 70% Frågor? Kontakta Anna Carlstedt Fredriksson på +46733908314 eller [email protected] (vi tar ej emot ansökningar via mejl). Bra att känna till Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få göra tre tester som fokuserar på din personlighet och färdigheter. Enligt Telenors policy genomför vi även bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.
Letar du efter en arbetsplats för framtiden? 2024 slog Telenor upp dörrarna för ett nytt och spännande koncept – Shop in Shop. Efter framgångarna med vårt Shop in Shop i Costco, Stockholm, tar vi nu nästa steg och öppnar en ny butik i Malmö, Bernstorp! Du har därmed möjligheten att få vara en del av teamet som kommer göra den här butiken till en av Sveriges bästa! Att besöka vår Telenors shop in shop ska vara en upplevelse i världsklass! Våra kunder bemöts därför av personal med god kunskap om våra produkter och tjänster. Vi strävar alltid efter att hitta den bästa lösningen för varje kund och göra det komplicerade enkelt i alla lägen. Är du vår nya säljare? Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas så att vi kan möta kunders ständigt föränderliga behov – idag och imorgon. Att ha driv och engagemang i allt du gör är något vi värderar högt. Du ser möjligheter där andra ser hinder och tar initiativ för att skapa de bästa förutsättningarna – både för kunden, teamet och dig själv. Har du tidigare erfarenhet av kundkontakt, exempelvis inom kundservice eller försäljning i butik eller via telefon, är det meriterande. Grundläggande kunskaper i säljteknik är ett stort plus. Anställningsform: Visstidsanställning, deltid vid behov på ca 70% Våra löften till dig Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar. Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum. Vi ger plats för livet. Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu. Som tillsvidareanställd får du dessutom två give-me-a-break-days per år som ger dig en extra paus med möjlighet till återhämtning och välmående. Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. I butikerna fokuserar vi på att coacha, utveckla och ge dig rätt verktyg för att trivas och växa. Telenor erbjuder både fysiska och digitala utbildningar anpassade för just din utvecklingsresa. Genom Växa, vår utbildningsplattform, och andra lärandeinitiativ får du därmed möjligheten att utvecklas och forma din egen karriär. Majoriteten av våra tjänster tillsätts internt så när du vill vidare väntar möjligheterna här. Sök till oss idag Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag. Om du har frågor och vill veta mer är du välkommen att kontakta rekryterande ledare Dennis Svensson på [email protected]. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökan via mejl. Bra att känna till Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få göra tre tester som fokuserar på din personlighet och dina färdigheter. Syftet med testerna är att vi på ett rättvist och objektivt sätt ska bedöma dina kompetenser i förhållande till tjänsten. Enligt Telenors policy genomför vi även bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.
Välj ett jobb för att visa detaljer