Hovmästare
Staff by Five Moments AB
Hovmästare och servitörer

Hovmästare sökes till Staff by Five Moments – Skapa oförglömliga upplevelser med oss! Vill du vara en del av ett professionellt team och leda servisen på exklusiva event och banketter? Staff by Five Moments söker nu en passionerad Hovmästare till vårt dynamiska team. Här får du möjlighet att arbeta på allt från eleganta galamiddagar till livliga företagsevenemang och privata fester. Om rollen Som Hovmästare hos oss har du en central roll i att säkerställa att varje evenemang håller högsta kvalitet. Du leder och inspirerar servis-teamet, koordinerar serveringen och ser till att varje gäst får en förstklassig upplevelse. Vad vi erbjuder: Möjlighet att leda servisen på några av de mest exklusiva evenemangen En dynamisk och inspirerande arbetsmiljö Flexibla arbetstider och varierande uppdrag Möjlighet till personlig och professionell utveckling inom en växande organisation Ett engagerat team som brinner för service och kvalitet Vad vi söker: Erfarenhet som hovmästare eller i en ledande serviceroll inom event, bankett eller restaurang En naturlig känsla för värdskap och service i världsklass Förmåga att hantera ett högt tempo och leda ett team med energi och professionalism Ett positivt och lösningsorienterat förhållningssätt Vill du ta din karriär till nästa nivå och vara med och skapa magiska upplevelser? Läs mer och ansök via vår hemsida: staffbyfivemoments.se.Vi ser fram emot att höra från dig!

10 februari 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Kockar på konsultbasis
Workation Group AB
Köksmästare och souschefer

Hufvudsta Gård Boutique House är en magisk plats för konferenser, affärsluncher, representationsmiddagar, matlagningskurser och events, känt för sin vackra miljö och sitt förstklassiga kök. Dagtid serveras frukost, fika, lunch samt eftermiddagskaffe med stor kakbuffé. På kvällarna erbjuder vi affärsmiddagar och matlagningsaktiviteter för företag. Alla måltider på Hufvudsta Gård lagas från grunden med bästa tänkbara råvaror och med mycket grönt. I första hand väljer vi ekologiskt och närproducerat. Vi tar stort ansvar för den mat vi serverar med hänsyn till vår miljö, våra gäster och våra medarbetare. Vi stödjer kampen för renare världshav och försöker aktivt minska vår användning av plast. Vi arbetar i ett öppet kök med mycket gästkontakt och det gillar vi! Vi söker nu kockar för matlagningskurser och events på konsultbasis Då vi får allt fler förfrågningar på matlagningar och events söker vi nu extra kockar på konsultbasis för matlagningskurser men även för produktion och service vid luncher och middagar. Du som söker ska vara en driven och självständig person med ett brinnande intresse för mat och dryck och du gillar att dela med dig av din passion till kollegor och gäster. Du har inga problem att tala inför grupper på både svenska och engelska. För att du ska trivas hos oss är det viktigt att du verkligen brinner för mat, dryck och service. För dig är kockyrket inte bara ett jobb, utan en livsstil. Arvode enligt överenskommelse. Lön eller mot faktura fungerar båda. Är du den vi söker? Hör av dig nu!

8 februari 2025
Sista ansökan:
28 juli 2025
Administrativ assistent på deltid!
Clevry Sweden AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Om företaget Mer information om företaget ges vid intervju med Clevry. Din roll Vi söker en administrativ assistent som vill arbeta en dag i veckan vid sidan av sina studier med finance- och claims-relaterade uppgifter. I rollen kommer du arbeta med felsökning, kontroll och hantering av fakturor och betalningar för att säkerställa att ekonomiska processer fungerar smidigt. I rollen ingår även kundfakturering och kundkontakt via telefon och mail. Huvudsakliga arbetsuppgifter Kontrollera listor för att identifiera ofullständiga inbetalningar från avtalskunder Analysera avdrag och differenser Hantering av inkassoärenden Felsöka och korrigera fakturor så att de kan regleras korrekt i systemet Din profil För den här tjänsten behöver du vara student på eftergymnasial nivå. Du behöver ha grundläggande kunskaper i Excel och ett intresse för system. Det är meriterande om du har tidigare arbetat i en administrativ roll eller en roll inom kundservice. För att lyckas i rollen ser vi att du är duktig på att arbeta självständigt, du är strukturerad, noggrann och prestigelös i ditt arbete. Detta är ett konsultuppdrag via Clevry på inledningsvis 6 månader med möjlighet att arbeta heltid under sommaren. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess ansvarar konsult- och rekryteringsföretaget Clevry för rekryteringsprocessen. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Ica Kvantum Liljeholmen söker medarbetare till delikatessavdelningen
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi letar efter en sann matälskare som är serviceinriktad och brinner för färskvaror och delikatesser. Din passion för att upprätthålla hög kvalitet och standard är en självklarhet för dig. Rollen innebär att du ansvarar för förberedelse och hantering av råvaror, fyller på brödhyllorna och bakar bake-off bröd, samt hjälper och servar våra kunder över disken Arbetsuppgifter - Baka bröd (Bake-off) - Påfyllning av bröd - Hjälpa kunder över delikatess disken. - Öppna upp/ Stänga ner delikatess disken. - Serva kunder i Bistron. - Säkerställa att avdelningen är fräsch, prydlig, attraktiv och lockande för kunder. - Städning enligt rutin. Vem söker vi? Vi söker dig som har tidigare butikserfarenhet och en gedigen känsla för kundservice. Erfarenhet från arbete i en delikatessdisk är meriterande, likaså om du har arbetat med bakeoff-bröd. Det viktigaste för oss är dock att du har en genuin passion för mat och färskvaror. Du är en lagspelare som drivs av resultat där det faller dig naturligt att prioritera på avdelningen. Vidare har du en god samarbetsförmåga då man dagligen arbetar med dem andra avdelningarna. Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 19 h/v med stora möjligheter att ta extrapass via IPool. tillträde snarast eller enligt ök. Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmen som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmen och en rolig resa! Om Ica Kvantum Liljeholmen Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt. Ta gärna del av butikens hemsida & Instagram här

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Ekonomiassistent till AR-teamet – Perfekt för dig som är student!
Bravura Sverige AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 6 månader med möjlighet till förlängning. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Tjänsten är en deltids/timanställning vilket innebär att du arbetar enligt överenskommelse med företaget utifrån behov. Om företaget Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är under rekryteringsprocessen. Arbetsuppgifter Som ekonomiassistent inom AR-teamet kommer du att arbeta med kundreskontra och stötta teamet i det dagliga ekonomiarbetet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Hantering och uppföljning av kundinbetalningar Avstämning av reskontrakonton och utredning av differenser Kontakt med kunder och interna avdelningar för att säkerställa korrekta betalningsflöden Administration av påminnelser och kravhantering Stöd i månadsbokslut och andra löpande ekonomiska uppgifter Rollen ger dig en möjlighet att utvecklas inom ekonomi och få värdefull erfarenhet i en dynamisk miljö. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Pågående eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller liknande, sedan minst 1 år tillbaka Arbetslivserfarenhet inom service med kunddialog God data- och systemvana Du uttrycker dig väl i tal och skrift i svenska och engelska Meriterande med arbetserfarenhet inom ekonomi För att trivas i rollen som ekonomiassistent ser vi att du är en serviceinriktad person som tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är nyfiken, självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, är noggrann och har förmåga att skapa och hålla struktur i ditt arbete. Vidare söker vi dig som har en positiv inställning till att komma till jobbet och som trivs med att arbeta både självständigt och i team, då du ser ett mervärde av att arbeta tillsammans med andra för att gemensamt hålla de deadlines som finns i arbetet. Övrig information Start: Omgående Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Sjuksköterska till kvällspass ASIH i Innerstaden (Garnisonen, Östermalm)
Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB
Grundutbildade sjuksköterskor

När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision har vi fortfarande. Vi är engagerade och bryr oss om människor. Vi tar ansvar, vill göra skillnad och hjälpa människor. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Vi söker nu en sjuksköterska till ASIH i Innerstaden, kvällspass (40-60% eller enligt ök) Vi söker dig som vill arbeta med avancerad sjukvård i hemmet; ett självständigt och stimulerande arbete med fokus på god omvårdnad och symtomlindring, t ex under pågående onkologisk behandling eller under livets sista tid. Du kommer att arbeta i ett väl sammansvetsat team med läkare, sjuksköterskor, arbets- och fysioterapeut, dietist och kurator. Söker du en arbetssituation där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda och mätbara resultat? En verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum? Välkommen att söka tjänsten som sjuksköterska och bli en del av vårt team! Beskrivning av tjänsten Som sjuksköterska i avancerad hemsjukvård har du ett omväxlande och självständigt arbete med sedvanliga sjuksköterskeuppgifter i patientens hem. Du medverkar du till att patient och närstående blir delaktiga i vården och att de ska känna sig trygga i hemmet under en period av svår sjukdom. Vården ska tillgodose fysiska, psykiska, sociala och existentiella behov. Vi dokumenterar i journalsystemet Take Care och planerar vården i verktyget Mobil Klinik. Vi kan erbjuda en trevlig arbetsplats i nyrenoverade lokaler på Östermalm, ett stenkast från Djurgården. Bli en del av vårt härliga Team med möjlighet till utveckling och en konkurrenskraftig lön utifrån din kompetens. Vi välkomnar förbättringsförslag och vill alltid utveckla verksamheten framåt. Dina kvalifikationer Arbetet ställer krav på förmåga att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för vård i patientens hem. Du är positiv, initiativrik, flexibel och känner dig säker i din yrkesroll. Du ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt arbetsklimat. Körkort är ett krav. Det är meriterande att ha erfarenhet av hemsjukvård eller avancerad sjukvård i hemmet. Adekvat specialistutbildning är meriterande, t ex i onkologisk vård, i palliativ vård eller som distriktssjuksköterska. Tjänsten är kvällspass/ inkl. helg, (40-60% eller enligt ök). Vi tillämpar sex månaders provanställning. Vi arbetar för mångfald och jämställdhet och är en hälsofrämjande arbetsgivare som arbetar aktivt med att ständigt utveckla verksamheten. Familjeläkarna är kvalitets och miljöcertifierade enligt ISO. Låter det intressant, tveka inte hör av dig för vidare information! Varmt välkommen med din ansökan till oss, urval och intervjuer sker löpande. Bifoga gärna din sjuksköterskelegitimation och ditt examensbevis i din ansökan. Vi undanber oss vänligt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Sjuksköterska till ASIH i Innerstaden - timanställd
Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB
Grundutbildade sjuksköterskor

När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision har vi fortfarande. Vi är engagerade och bryr oss om människor. Vi tar ansvar, vill göra skillnad och hjälpa människor. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Vi söker nu en sjuksköterska till ASIH i Innerstaden - timanställd Vi söker dig som vill arbeta med avancerad sjukvård i hemmet; ett självständigt och stimulerande arbete med fokus på god omvårdnad och symtomlindring, t ex under pågående onkologisk behandling eller under livets sista tid. Du kommer att arbeta i ett väl sammansvetsat team med läkare, sjuksköterskor, arbets- och fysioterapeut, dietist och kurator. Söker du en arbetssituation där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda och mätbara resultat? En verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum? Välkommen att söka tjänsten som sjuksköterska och bli en del av vårt team! Beskrivning av tjänsten Som sjuksköterska i avancerad hemsjukvård har du ett omväxlande och självständigt arbete med sedvanliga sjuksköterskeuppgifter i patientens hem. Du medverkar du till att patient och närstående blir delaktiga i vården och att de ska känna sig trygga i hemmet under en period av svår sjukdom. Vården ska tillgodose fysiska, psykiska, sociala och existentiella behov. Vi dokumenterar i journalsystemet Take Care och planerar vården i verktyget Mobil Klinik. Vi kan erbjuda en trevlig arbetsplats i nyrenoverade lokaler på Östermalm, ett stenkast från Djurgården. Bli en del av vårt härliga Team med möjlighet till utveckling och en konkurrenskraftig lön utifrån din kompetens. Vi välkomnar förbättringsförslag och vill alltid utveckla verksamheten framåt. Dina kvalifikationer Arbetet ställer krav på förmåga att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för vård i patientens hem. Du är positiv, initiativrik, flexibel och känner dig säker i din yrkesroll. Du ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt arbetsklimat. Körkort är ett krav. Det är meriterande att ha erfarenhet av hemsjukvård eller avancerad sjukvård i hemmet. Adekvat specialistutbildning är meriterande, t ex i onkologisk vård, i palliativ vård eller som distriktssjuksköterska. Tjänsten är timanställning och inkluderar dag, kväll samt helgpass. Vi arbetar för mångfald och jämställdhet och är en hälsofrämjande arbetsgivare som arbetar aktivt med att ständigt utveckla verksamheten. Familjeläkarna är kvalitets och miljöcertifierade enligt ISO. Låter det intressant, tveka inte hör av dig för vidare information! Varmt välkommen med din ansökan till oss, urval och intervjuer sker löpande. Bifoga gärna din sjuksköterskelegitimation och ditt examensbevis i din ansökan. Vi undanber oss vänligt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Part-time Dutch speaking student to GANT
A Hub AB
Kundtjänstpersonal

Are you a student looking for a part-time job during your studies? Do you speak fluent Dutch? ABOUT THE COMPANY GANT is the future of American Sportswear and has been a pioneer of preppy style since 1949. Founded by the Gantmacher family in the college town of New Haven, Connecticut, GANT revolutionized the way the world dresses by creating American Sportswear icons. Today we continue to challenge convention and make clothes for the courageous, the curious and the creative - a community of people who believe you should never stop learning. GANT enjoys a global presence in over 70 markets, with 600 stores, 4,000 selected retailers and with a team of 1500 employees globally. We strive to become employer of choice within premium lifestyle and are always looking for new passionate people to join their team. ABOUT THE ROLE As a Customer Service Agent for the Central European markets you will support customers mainly over phone and email. You will help GANTS customers before, during and after a purchase, Monday-Friday 10-18. You will be the first personal contact point to the brand. Prior to the shifts, you will receive a 2 weeks onboarding, which will take place during the usual office hours Monday-Friday 9-17. RESPONSIBILITIES Support customers with queries in relation to orders, products, stores or loyalty program, to name a few, within the tonality guidelines, which is done primarily via Service Cloud. Report any issues to the E-Commerce teams and the Customer Service Manager Handover cases and issues handled to the inhouse team WHO ARE YOU? To be successful in this role we believe that you speak the Dutch language fluently. Any additional languages are of benefit. It is an advantage if you have previous experience in customer service or working in digital platforms. But most importantly we believe that you are: • A solution-oriented fast learner who can handle digital platforms • Service minded and friendly • Communicative and not afraid to ask for help Does this sound like something for you? We look forward to your application. OTHER INFORMATION: Start: As per agreement Location: Stockholm, Hybrid solution Employment form: This is a part-time consultancy position where you will be hired as a consultant through A-hub. For questions regarding the position please contact Julia Nilsson at [email protected]

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Lokalvårdare
MIAB AB
Städare

Vi växer så att det knakar inom vårt segment Vård & Omsorg – Är du den passionerade lokalvårdaren vi söker? MIAB ABs kundsegment Vård & Omsorg växer och vi söker nu lokalvårdare som tillsammans med sina kollegor kommer vara nyckelpersoner för att vi har en välfungerande leverans till våra kunder. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av: Planera det dagliga arbetet Dagligen säkerställa kvaliteten och genomförandeplan följs, gentemot våra kunder Samt övrigt i vanligt förekommande arbetsuppgifter för tjänsten. Våra förväntningar på dig är: Att du är ansvarsfull, strukturerad och serviceinriktad Att du har öga för detaljer och kan föreslå förbättringar Att du är positivt inställd och lätt för att samarbeta Dina kvalifikationer: Språkkrav för tjänsten: Svenska i tal och skrift. Erfarenhet av motsvarande tjänst, minst 1-2 år Har god kunskap om städteknik och städkvalitet Ha god kunskap om Basala hygienrutiner Städutbildning som SRY/PRYL eller likvärdig Utbildning i INSTA 800 är meriterande Du som vill arbeta i ett dynamiskt och serviceorienterat företag – här väntar många utmaningar och möjligheter för rätt person! Tjänsten är på deltid. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Kontaktuppgifter och övrig information Vid frågor, kontakta [email protected] Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag.

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Extra jobb avlösare till en 15-årig pojke i Årsta 12h/månaden
AB Omsorgscompagniet i Norden
Personliga assistenter

OmsorgsCompagniet i Norden har varit verksamt sedan 2003 och har etablerade kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende. Just nu söker vi en avlösare till en 15-årig pojkei Årsta. Tjänsten är på 12 timmar/månad månad och delas upp till 2-4 tillfällen. Avlösarservice syftar till att ge en kortvarig avlastning till vårdnadshavare för att ta hand om barnet med särskilda behov tex följa med på aktiviteter. KVALIFIKATIONER Vi letar efter dig som är intresserad av att arbeta med människor. Du bör vara ansvarsfull, serviceinriktad, ha god bemötande och vara lyhörd. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet prioriterar både kundernas och personalens trygghet. Det innebär att vi vid anställning kommer att begära ett registerutdrag från dig innan du påbörjar arbete. Observera att handläggningstiden hos polisen kan vara upp till två veckor, så se till att beställa ditt registerutdrag så snart som möjligt. Du beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025